No masz plus i masa zasilanie 1M i 2M wyjścia na siłowniki 2 i 3 impuls sterujący zamknij-otwórz ster. masą Typowy sterownik Fiat-a.
zamiana minus na plus
np. tak
Witam . Mam nadzieje że Ci coś ułatwi ten rysunek. Jeżeli centralny zamek będzie się zamykał przy rozbrajaniu alarmu to zamień przewody otw/zam. przy przekażnikach (86). Zasilanie przekaźników zabezpiecz bezpiecznikiem 20 A.
No i co z tym zamkiem? Poradził sobie? Jest tak dobry jak go opisują? :)
Otwórz sterownik zamka i podłącz się do przekaźników, jeden jest od zamykania, drugi od otwierania
Pilot fabryczny czy jakiś dokładany? Z opisu wnioskuję, że pilot jest od alarmu albo sterownika zamka centralnego. Zajrzyj pod deskę i zobacz, czy widać osobną centralkę, w której słychać ten przekaźnik.
Dla wszelkiego spokoju kup najprostszy uniwersalny sterownik zamka centralnego np.ST-11 i masz problem z głowy( pozwala na wyzwalanie stanem, impulsem zrówno dodatnim jak i ujemnym) A jeśli nie to dołóż po jednym BC 639/640 na każde wyjście z centralki, diody gaszące do cewek i też będzie OK.
Wszystko znajdziesz tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25...
Wystarczy jeden przekaźnik i dwie kilkuamperowe diody...
Skoro kolega się uparł na dwóch przekaźnikach to proszę.
Dobrze kombinujesz, będzie działać. Sterowanie "-" /minusem/.
Może być uszkodzona sama centralka. http://obrazki.elektroda.pl/4273342000_1...
Na 99% zimny lut na module na centralnym zamku,przy przekaźniku. Moduł znajduje się pod licznikiem. Pozdrawiam.
Jest na jednym ale nie przypominam sobie, żeby kiedykolwiek głupiało. Poza tym dwuprzewodowego nie znajdziesz w tym aucie, chyba, że rozbebeszysz UCH i wlutujesz się bezpośrednio w przekaźniki.
Są tam przekaźniki na 12 v
Witam, Masz najprawdopodobniej wypalone styki przekaźnika załączania kierunkowskazów. Musisz zlokalizować sterownik centralnego zamka i wymienić przekaźnik. Pozdrawiam.
Witam O przekaźnik taki może być problem ,natomiast możesz zrobić to na dwóch przekaźnikach. Jeden się załączy i podtrzyma z sygnału siłownika Drugi go rozłączy po podaniu sygnału z siłownika Przykładowo przewód niebieski siłownika załączy,zielony przewód rozłączy ,po podaniu chwilowym napięcia.Zasada działania START STOP na przyciskach.Przekaźnik załączający...
nie wiem, czy to może być coś z instalacją w drzwiach , bo wszystko działało i jak próbowałem dodać pilot to wszystko przestało. Tak jak pisałem po wciśnięciu "cycka" słychać przekaźnik zamka centralnego, ale nie ma reakcji na zamkach
Sprawdź jeszcze raz masę.
Witam mam podobny problem czy rozwiązał go juz Pan może?A który to jest przekaźnik od centralnego zamka?Z góry dziekuje za odpowiedź.Pozdrawiam
Proszę bardzo przekaźniki mają oznaczenie "V23086-C1001-A403".
Witam. Zmianę polaryzacji napięcia dla silniczka przy pomocy przekaźników można zrealizować w taki sposób. http://obrazki.elektroda.net/98_12375794...
Nie, bez diody lub przekaźników nie da rady. Do awaryjnych nie podłączysz.
Gdzie jest to nie pamiętam, ale to jest żółty przekaźnik, około dwa razy wyższy niż normalny, chyba 6 nóżek . Robiły się w nich zimne luty przy nóżkach przekaźników.
Na początku było tak, że po przekręceniu kluczyka wszystkie drzwi się zamykały a po chwili otwierały. Oprócz drzwi kierowcy! - te są sterowane tylko z kluczyka (brak siłownika). Następnie kiedy chciałem otworzyć drzwi kierowcy, to pozostałem się zamykały. Jedyne rozwiązanie, aby samochód zostawić zamknięty, to zamknięcie drzwi kierowcy kluczykiem (wtedy...
Może być przekaźnik na podstawce, taki jaki sprzedają do blokady zapłonu o stykach 85-86 30-87-87a, lub zwykły motoryzacyjny ze stykami 85-86 30-87 i do niego cztery konektory żeńskie.
Rozumowanie jest bardzo dobre. Jeżeli centralka ma wbudowane przekaźniki, należy skrosować je na pracę z siłownikiem.
Każdy nowoczesny alarm posiada funkcję przełaczającą , na czas dłuższy i krótszy. W jadnych jest to mikro przełącznik, w innych zworka, w jeszcze innych przerywa się ścieżkę. A czy czasem w Mercach nie jest tak, że wystarczy tyknąć kluczykiem i nie czeka się trzymając kluczyk przekręcony przez pięć sekund, aby zamknęły się drzwi?! Wystarczy lekko przekręcić...
Przekaźnik to nie jest tylko jakiś układ scalony
Tak, lub wlutować się do modułu zamka do przekaźników
Odetnij czarny i biały, pomarańczowy i różowy do masy i wtedy na niebieskim i zielonym będziesz miał wystawiany sygnał masy. Podłącz je w miejse, gdzie miałeś podłączone sterowanie starej centralki (prawdopodonie jakieś przekaźniki)
Wymień przekaźniki, są dostępne ale nie tanie...
Najpierw sprawdź przekaźnik , potem sprawdź mechanizm w drzwiach po zdjęciu tapicerki.
Jak pilot jest wprogramowany, to powinien działać dobrze. Sprawdź jeszcze, czy przyciskając przyciski pilocie cyka raz jeden, raz drugi przekaźnik. Może po prostu ktoś to źle podłączył.
Sprawdź połączenia elektryczne przekaźnika centralnego zamka i siłownika master.
Połączenie przekaźnika od przełącznika świateł do przekaźnika zamka centralnego coś da? Tak. Musisz 'wyciągnąć' impuls który załącza centralny zamek i podać go na dodatkowy przekaźnik. Z dodatkowego przekaźnika, zasilasz krótkim impulsem oświetlenie.
dajesz zwykly przekaznik ktoremy dajesz zasilanie z przewodow pradowych silownikow zamka. potrzebna jest jescze 1 moze 2 diody prostownicze troche pokombinuj i juz masz problem rozwiazany mam tak u siebie od kilku lat . jak nie dojdziesz sam to przypomnij sie wieczorem to narysuje co i jak
cztero przewodowy czerpie masę do przełącznika wewnetrznego (który daje info do centralki zamknij otwórz )z kabli zasilających silniki siłowników - w poz spocz .jest tam zawsze masa (bywały tez takie z plusem ale rzadko i wtedy jest analogicznie) a piecio przew ma dodatkowy kabel najczęściej podł do masy.z którego sygnał idzie przez przeł w siłown.do...
Biało/zielony - zamykanie, Biało/niebieski - otwieranie, Połączenie przekaźników sterujących z rys."B" Twojej instrukcji (sterowanie impulsami masy).
W module zamka dajesz masę na przekaźnik jeżeli będziesz dokładać pilota.
Nie wiem czy da się to bardziej racjonalnie wytłumaczyć, masz pokazane zdjęcie przekaźnika z opisem wyprowadzeń a obok rozpiskę co podłączyć do którego styku. Przekaźnik stosujesz zapewne z powodu niskiej obciążalności wyjścia nr II centrali. Na styk 85 oraz 30 podajesz stały plus, do styku 86 podłączasz wyjście z centrali ( różowy przewód jak na zdjęciu)....
Nie będzie działać.To właśnie te przewody (plus i minus)poprzez przekaźniki w centralce są zwierane do przewodu sterującego.
witam opis bezpieczników też posiadam! jak by bezpiecznik siadł to wydaje mi się że niedziałał by cały centralny zamek a nie tylko jeden zamek od bagażnika! pozdrawiam!
Jeśli centralny zamek przestał działać po wymianie świec żarowych, a pilot działa, ale centralny zamek nie reaguje, możliwe jest, że wystąpił problem z oprogramowaniem lub synchronizacją pilota. Oto kroki, które mogą pomóc w ponownym zaprogramowaniu pilota: 1. Sprawdź, czy nie został przepalony bezpiecznik odpowiedzialny za centralny zamek. Zazwyczaj...
Witam Nie potrzeba żadnych dodatkowych przekaźników .Trzeba się bezpośrednio podpiąć do przekaźnika sterującego pompą zasilającą siłowniki.Jest on obok pompy. Pozdrawiam
kolejny sposób to najtańsze zdalne kodowane sterowanie i własnej konstrukcji sterownik centralnego zamka na dwóch przekaźnikach zwierno-rozwiernych.
Jest techniczna możliwość dostosowania tego ustrojstwa do wymagań VW: wystarczy na płytce elektronicznej przeciąć ścieżki do styków normalnie zwartych, łączących zielony w jednym a niebieski w drugim przekaźniku z masą. Plusa będzie podawał jak dotąd, ale bez zwierania z masą (bez robienia zwarcia w samochodzie) i to bez przerzutników na dodatkowych,...
Benzyna 2002r kombi
Witam. Mam problem z wlewem paliwa w moim audi. Dostałem się do siłowniczka który zamyka klepkę i stwierdziłem ze jeśli chodzi o otwieranie to siłownik ciągnie a na odwrót już nie, napięcie się pojawia ale tylko na nieobciążonej wtyczce z podpiętym siłownikiem jest 0V. Moim zdaniem jest podpalony przekaźnik tylko nie wiem gdzie go szukać. Podobny problem...
nie jestem pewien ale chyba jest przy bezpiecznikach i wygląda jak przekaźnik
To jest przekaźnik ogrzewanie tylnej szyby, centralny zamek z super b nr oryginału:9619879180
testy zamków przebiegły pomyślnie Np. uszkodzony przekaźnik sterujący zamkami w module sterownika.
Przekaźnik bistabilny dwucewkowy, na przykład AZ850P2-12V, i diody prostownicze do cewek żeby działały tylko przy odpowiedniej polaryzacji podawanej z zamka centralnego.
g107r, a mógłbyś rozwinąć swój pomysł z dwoma przekaźnikami?
W drzwiach kierowcy jest zamek z przekaźnikiem. Podłączyłem drugi siłownik i centrale.
Ja w takim centralnym miałem zimne luty ale na przekaźnikach, wydaje mi się że dobrze by było przelutować w miarę możliwości całą płytkę, jak to nie pomoże będziemy szukać dalej, proponuję zacząć od napięć na przekaźnikach.
"ręcznym przekręceniu zamka"??? Coś ci sie chyba nie dokończyło... Przeniosłem do właściwego działu.
Gdy wjąłem przekaźnik odpowiedzialny za centralny zamek i dołorzyłem plus, mase, i masą stykałem do styków małych przekaźnika które odpowiadaja za otwieranie i zamykanie przekaźnik działatzn. słychać jego prace.
Uszkodzony przekaźnik lub przekaźniki w sterowniku centralnego zamka (moduł z bezpiecznikami).
rusz z.c. i posłuchaj gdzie kliknie przekaźnik
To radio raczej ma możliwość, o której pisałem bo ma złącza ISO, i trochę kosztuje, więc raczej dla wymagających. Więc można pokombinować z tym zamkiem centralnym i np. przekaźnikami. Pytanie masz zamek centralny z centralką czy bez?
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Jaka cewka od centralnego????????? Po co ci sterownik centralnego? Robisz tak. Alarm -> moduł z przekaźników zmieniający - w + -> odpowiednie przewody od centralnego zamka. Moga być w słupku. Nieistotne gdzie. Dobra. Juz mi przeszło :)
Citroen C3 III 2017 1,2 VTI 68KM vin VF7SXHMP6HT600996 Dodano po 1 uszkodzenie samoistne bez innych przyczyn Dodano po 8 wykonałem reset BSI, nadal sytuacja taka sama, nadal błąd silników nastawczych centralnego zamka zwarcie do masy. Z diagnostyki z ODB2 : zamykanie centralnego zamka - też centralny zamek nie działa. W BSI przy poleceniu zamknij słychać...
Witam mam pytanie, jaki przekaźnik można zastosować za Siemensa - V23072-C1056-X101 i który przekaźnik w sterowniku centralnego zamka odpowiada za otwieranie ?
Miałem taki przypadek w vectrze B ze spalonymi wszystkimi siłownikami łącznie z pokrywą bagażnika i wlewem paliwa. Po oględzinach sterownika centralnego zamka okazało się że w przekaźniku rozleciała się kotwiczka ze stykami i prąd poszedł w siłowniki.
Do zamykania jest użyty jeden przekaźnik, a do otwierania 2przekaźniki. Jeden przekaźnik otwiera drzwi kierowcy, a drugi wszystkie pozostałe. Bardzo często uszkodzony jest przekaźnik w module GEM. Do otwierania są dwa przekaźniki które można wykorzystac do sekwencyjnego otwierania (funkcja programowalna).
możesz rozebrać i sprawdzić kondycję przekaźnika
Wiem o tym dlatego wspominałem o tym wcześniej, że trzeba separować mikrowyłączniki zamka przekaźnikami w momęcie sterowania.
witam mam podobny problem z centralką w opel astra f '95 naciskam przycisk na pilocie i tylko kierunki migają, i sie wogóle nie zamyka ani kluczykiem jak przekręcam zamek to też nic sie nie dzieje, od czego mam zacząć?? może to ten sterownik, gdzie on sie znajduje pomocy Regulamin Kolegi nie obowiązuje? 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających...
jak podlaczyc dwa przekazniki do kupy a nastepnie podlaczyc po to zamek centralny i to wszystko do alarmu elita wedlug schematu podlanczalem i mi iskrzy rozchodzi mi sie o te zwory i rozwory pomocy .potrzebny jakis konkretny schemat jak podlaczyc przekazniki do kupy i to wszystko do alarmu
Problem rozwiązany. Wystarczyło popsikać WD40 złączkę od siłownika w drzwiach kierowcy. Taka błachostka a tyle mi zajęła ;) Dzieki za pomoc Pozdrawiam
Sterownik z wyprowadzonymi do krosowania 6-oma stykami przekaźników, możesz "zmusić" do sterowania centralnego zamka w Xsara. Sterowanie podłącz wg. schematu i opisu z załącznika:
Oryginalnie podgrzewane lusterka działają razem podgrzewaniem tylnej szyby, a przynajmniej miałem tak kiedyś w Bravie i mam tak teraz w Octavii. 20W dwóch mat przy napięciu w instalacji przy pracującym silniku ok.14V daje obciążenie prądowe około 1.5 A, więc można sobie darować przekaźniki i spokojnie podpiąć się pod przewód ogrzewania szyby.
Kolego, od tego trza było zacząć. Jak mawiali w znanym filmie "Następną razą" opisz dokładnie o co chodzi i do czego służy, bo częściowe informacje bardzo utrudniają rozwiązanie. Zamek centralny oczywiście elektryczny ( nie Audi, VW). Chodzi o to, aby przekaźnik zapamiętał stan zamka i po otwarciu cały czas podawał napięcie na przycisk. Do czego Ci...
Ponizej za listwą obok miejsca gdzie trzyma sie lewą stopę jest pulpit z kostkami jest tam przekaźnik to tam powinien być bezpiecznik sprawdź bo już nie pamiętam?
dzięki, zrobione na przekaźnikach, wszystko działa:)
witam mam podobny problem, kia sportaqge 2001 rok produkcji centralny zamek rano dziala bez zarzutu (wszystkie drzwi), otwieranie pilotem od alarmu, pozniej (po jakis dwoch, trzech uruchomieniach) centralny przestaje dzialac. Podejrzewam ,ze tak jak by przekaznik sie rozgrzal i styki nie łacza. Chce zaznaczyc ze rozzebralem popielniczke i wyciagnalem...
Jak fabryczny to w nogach pasażera po prawej stronie. Alarma szukaj nad skrzynką z bezpiecznikami, ew. "idź za kłapaniem przekaźników".
Czy sterownik był wysłany z pilotem??? Problem może leżeć w przekaźnikach zamontowanych na płytce tego sterownika. Myślę że nie do końca dobrze ktoś sprawdził.
Witam. Nie działa mi centralny zamek w Roverze 416. Podejrzewam że robi mi się gdzieś zwarcie po przy otwartych drzwiach rozrusznik przerywa.. Może ktoś wie gdzie znajduje sie jakiś komputer, przekaźnik, bezpiecznik centralnego zamka?
To sterownik zamka centralnego do sterowania kluczykiem. Potrzebujesz zlokalizować sterownik radiowy. Podobna obudowa ale ma kawałek przewodu (antenkę) Nasłuchuj w chwili gdy uruchamiasz pilotem i kierunkowskazy migają. Wtedy w tym radiowym sterowniku powinien być słyszalny przekaźnik uruchamiający kierunki. Sterownik radiowy jest połączony z tym sterownikiem...
tak sprawdziłem, wszystko nietknięte dodatkowo oglądałem płytki zamka centralnego i pompy zamka, żadnych wypaleń. Może przekaźnik na jednej z płytek?
Musisz dokupić przekaźniki centralnego zamka (koszt +/- 20PLN) i po problemie.
W pierwszej kolejności ustal, który z brązowych z paskiem załącza fabryczny alarm, a który rozłącza. Wtedy załączenie i rozłączenie alarmu będziesz miał impulsami masowymi. Powinny wtedy zamykać się i otwierać zamki. (Oczywiście wyłączniki krańcowe drzwi muszą być wciśnięte.) Jeśli alarm załączłby się i rozłączał bez zamykania zamków trzeba wrócić do...
Z tego co kojarze w nowszych citroenach jest 30A do centralnego zamka a w BSI przekaźniki które żeby wymienić to trzeba obudowę rozciąć bo nie da się BSI rozebrać.
Wyłącznik może być pod kołem w bagażniku. Naprawa przekaźnika nie polega na jego wyciąganiu i wkładaniu w gniazdo. Bezpieczniki sprawdzone?
Szanowni forumowicze. Udało mi się wymontować na szrocie oryginalny centralny zamek z Uno. Made in Italy. Niestety nie zdążyłem się już zaopiekować przekaźnikiem od centralnego zamka, i wymontowałem z Lancii Delty. Typ: Lancia A727 511 Opis styków: I (masa) I (zasilanie) I (3) I (2) I (2M) I (1M) Może ktoś zna co podłączyć pod styki. Pozdrawiam.
O ile mnie pamięć nie myli,jest on w skrzynce z przekaźnikami na podszybiu. Trzeba zdjąć wycieraczki.
Przekaźnik zamykania do wymiany. To cyknięcie przy zamykaniu, to odgłos przekaźnika kierunków. Tak czy owak, do znalezienia przyczyny (lub potwierdzenia mojej diagnozy) potrzeba multimetru i dwóch minut spokoju.
Jak w temacie Boxer z 2006r. Przestały działać szyby elektryczne. W ogóle się nie odzywają . Nie działa też zamek centralny. Gdzie w takim boxerze jast chociażby jakiś bezpiecznik lub przekaźnik od szyb.
Centralny zamek jest oryginalny. Gdzie znajdę przekaźnik w Nissanie, orientuje się ktoś?
Po przeszukaniu internetu, okazało się, że potrzeba jakiś przekaźnik do centralnego zamka
Rozrusznik nie kręci, słychać tylko „ cyk” z przekaźnika w bis. Centralny zamek działa , nie ma żadnych alarmów ani dodatkowych zabezpieczeń. Auto trafiło do elektryka. Dam znać co było przyczyna, jeśli elektryk da radę .
Schemat pomógł. Znalazłem przewody do zasilania zamków. Podając napięcie na wtyczkę przy bsi z jego pominięciem centralny działa. Czyli kable ok. Myślę że to coś z przekaźniki w module bsi. Planet to pokaże?
1. Co to ma wspólnego z Radiotechniką, że tam zamieściłeś post? Przeniosłem. Dwa razy - pierwszy i ostatni. 2. Odepnij sterowanie z masterów i sprawdź, czy problem nadal występuje. Stawiam na uszkodzenie switcha. 3. Sprawdź jeszcze stan przelotek w drzwiach.
Prawidłowo sformułowane pytanie. Przy nieudanej próbie podpięcia sterania centralnym coś padło w aucie. Pompka została naprawiona i centralny dalej nie działa. Ktoś posiada jakieś schematy lub robił podobny przypadek ? Audi a6 1995 centralny sterowany irdą.
Niestety podanie przekaźnika nic nie zmienia Iak podłączyłeś przekaźnik?
No tak, to trochę daleko. Trudno poszukam gdzieś centralki w Internecie i pojadę do mechanika nie spróbuje cofnąć zmiany których dokonał, może coś to da. Dodano po 1 Oto prawidłowe zdjęcie przekaźnika zamka centralnego. I taki zakupiłem to mechanik powiedział ze jest walnięty, a przecież kupiłem nówkę oryginalnie zapakowany.
Bezpieczniki dobre. A które? Bo od zamka jest taki jeden, schowany.
centralny zamek przekaźnik centralny zamek schemat przekaźnik centralny zamek przez przekaźnik
centralny zamek sygnalizacja sterownik lm339 wałek rozrządu mazda
trabant schemat trabant schemat
Niedomykająca się szyba w Peugeot 308 CC - przyczyny i rozwiązania Młotowiertarka 58G874 przerywa w położeniach - przyczyny i rozwiązania