Przekaźniki są pod tą plastikową obudową deski pod kierownicą. A ma kolega możliwość podpięcia VAGa? Ja bardziej niż na przekaźniki to stawiałbym na moduł komfortu, ale trzeba by to sprawdzić najlepiej na początek VAGiem.
2 bezpiecznik od lewej na akumulatorze - te metalowe blaszki. Z niego idzie na bezpiecznik 14 i na moduł. Z niego też idzie na bezpiecznik przy skrzynce przekaźnikowej. Jest to czerwony przewód, z bezpieczników już wychodzi inny kolor i idzie na zasilanie modułu. Zobacz czy masz napięcie na bezpieczniku przy przekaźnikach.
25, 26, 27 to wszystko na linii X, przekaźnik sprawdzony?
https://allegro.pl/oferta/przekaznik-wen...
Witam. Włącznik awaryjnych... A w zasadzie jego przekaźnik we wnątrz.
Włączają się po przekręceniu kluczyka, czy po uruchomieniu silnika? Może "sklejony" przekaźnik?
jakieś pomysły? Tak,sprawdzić czy problem jest w obwodzie głównym czy może w sterowaniu przekaźnika.
Miałem kilka przypadków na defekt przekaźnika +15 na ECU.
Witam. Z schematu nie wynika iz przekaznik jest sterowany z zegarka lecz z samego piecyka ogrzewania. Zadne fabryczne webasto nie załacza przekaznika wentylatora z zegarka. Jedynie przerobione dogrzewacze nie mają wyjscia na dmuchawe ale to idzie ominąc poprzez tranzystor lub czujnik termiczny (np. temperatura wody 30 stopni i dopiero załącza się wentylator).
uszkodzony przekaźnik w module sterującym wycieraczkami
Rozmieszczenie przekażników w Golfie III 1,4. Takie rozmieszczenie było stosowane w latach 1992-98. Powodzenia.
Miałem kiedyś podobny przypadek i dorzuciłem przekaźnik.
Zrób fotkę tego przekaźnika i wrzuć.
Jakie przekaźniki?
Mogą być tzw. ''zimne luty'' na przekaźniku u mnie tak było w golfie 1,9sdi przekaźnik znajduje się pod kierownicą (nie pamiętam jaki typ)
Trzeba sprawdzić przekaźnik.
Wpisz sobie "przekaźnik 109 vag" i szukaj....
W golfie 2 jest osobno i wygląda jak przekaźnik,
Normalnie to widać pęknięcia które są przyczyną braku zasilania, musisz się przyjrzeć przekaźnikom.
Przekaźnik powinien pomóc
każden jeden o takim układzie styków http://obrazki.elektroda.net/91_11799388...
Jaki numer ma ten przekaźnik?
I prawidłowo, wymień przekaźnik 109 i na 99% usterka będzie naprawiona. Tak jak kolega pisze to standardowa usterka ;) zacznij od przekaźnika .
Przekaźnik, instalacja, czujnik temperatury na początek do sprawdzenia. Dodam jeszcze, że chyba numer 103 przekaźnika.
Różnica jest taka że jak zapala światła to jest chwilowy spadek napięcia na silniczkach a na tym ustrojstwie do regulacji nie.
Wymiana przekaźnika nr 30
Widze ze kolega leniwy bo i poszukac sie nie chce . http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... pozdrawiam
Podam ci czytelny i taki jak chcesz schemat:
Przekaźnik zasilający edc (nr 109)
Dodam jeszcze ze po wylaczeniu wycieraczka nie wraca na dol tylko zatrzymuje sie w tym miejscu kiedy wylacze jej dzialanie . To dodatkowy argument przemawiający za awarią przekaźnika.
Dobry elektryk samochodowy przerobi i podłączy aby wyglądało jak oryginał. Będzie trochę rzeźbienia i potrzeba zastosowania przekaźników.
Spawdź bezpiecznik nr 4. 72 (4 pin) to nie bezpiecznik a przekaźnik. I nie jest to pin 1, a "L" i na nim pojawia się impuls od spryskiwacza. W klapie powinieneś mieć +12V po stacyjce, mase i ipuls +12V z przekaźnika.
Klasyczny problem przekaźnik 109.
Gniazdo przekaźników R12. Dolny rząd, pierwszy od prawej.
Bezpiecznik 43 sprawdzony, jest ok. Znalazłem pin 72 na kostce ECU (kabel szaro-brązowy). Jest przejście. Otworzyłem ECU żeby zobaczyć czy nie ma zimnego lutu na złączu, ale jest ok. Dlaczego ECU nie załącza przekaźnika?
Może to elektroniczny przerywacz kierunkowskazów bo przekaźnik się zepsuł.
Jak kręci i nie chce odpalić, to zwróć uwagę, czy zapala się "spirala", kontrolka EDC, jak się nie zaświeca, to najprawdopodobniej przekaźnik 109
Masz na 100 % uszkodzony przekaźnik włączający klimatyzację
jak mam to zrobić możesz podać jakieś szczegóły ? albo gdzie znajduje się ta masa idąca do tych przekaźników ?
zalorzylem juz panowie i powiem ze znac roznice tylko te przkazniki kupilem od poloneza i cos kiepskie mam zamiar kupic od lady podobno sa bardzo dobre!! Praktycznie w tym układznie to jest nieistotne z jakiego autka zastosujesz przekaźnik - aby tylko on spełniał swoją funkcję. Najważniejszą rzeczą jest tutaj ... jakość montażu. Warto też całość jakoś...
Pytanie Po pierwsze zmierz napięcie na żarówce przy pracującym silniku. Zdejm dekielek i mierz na światłach pozycyjnych , jak jest poniżej 13V to załóż przekaźniki.
http://obrazki.elektroda.pl/8091967500_1... Proszę.
W golfie było miejsce na przekaźnik klaksonu w skrzynce bezpieczników, w wersji z jedną trąbką była tam wsadzona zwora spinająca 86 z 87, wystarczy ją wydłubać i wsadzić przekaźnik
Podaj numer tych wentylatorów i numer przekaźnika.
Te soczewki to światła przeciwmgłowe. Musisz mieć włącznik świateł z tą funkcją, przekaźnik.
mogłeś uwalic przekaźnik od awaryjnych lub przełącznik.... tego bym się czepiał.
ale najpierw pod mienie przekaźnik od kumpla bo ma identycznego golfa niż ja i zobaczymy Proponował bym założyć twój przekaźnik do kolegi Golfa, bo raczej to nie będzie wina twojego przekaźnika tylko "gniazda"w którym ów przekaźnik siedzi. Styki będą nadpalone i tak się będzie działo, ale może być inaczej.
Już mam zrobione pod siłownikiem drzwi i nie jestem zbyt zadowolony. Masz zrobione pod siłownik, czy pod wyłącznik światła kabiny, bo to jest zdecydowana różnica. Naciskając otwieranie samochodu pilotem, idzie sygnał do siłownika który odblokowuje drzwi, (wyskakują te "cyple", które blokują drzwi), i właśnie z tych siłowników masz sterować przekaźnik.
Może być z opla. Ale może też przekaźnik z np. Golfa III. Oznaczony 102, ten ze stykiem T. Ale musi być czujnik temperatury do niego.
Podaj logi z obd oraz pliki oscyloskopu z kompa lpg. Sam mam temat w innym dziale a potrafie sobie zrobić. Mam temat bo chcę poznać zdanie innych w sprawie mojego projektu. Podaj błędy. Sprawdź przekaźniki.
nie 916, a 91,6 i to jest rezystancja cewki przekaźnika.
Ja cię zaraz przepale. 15 idzie wprost z kostki, X ma przekaźnik odciążający.
Sterowanie lusterek zrobiłem na przekaźnikach, reszta działa ok. Kolego masz schemat podłączenia tych przekaźników?
Przepraszam - prędkościomierz.
Koledzy dalej to samo podpowiedzcie mi gdzie szukać tego zasilania na bezpiecznikach czy przekaźnikach ewentualnie który przekaźnik.
Czarno - Biały oraz Czarno - Zielony Nie zapomnij o diodach min. 5-6 Amper, jeśli to podepniesz pod jeden przekaźnik.
To jest przekaźnik który rozwiera styki w momencie włączenia rozrusznika.Tutaj w razie czego masz opis wszystkich: http://obrazki.elektroda.net/48_12319588...
brak swiatel, nawiewu, wycieraczek Kostka stacyjki albo uszkodzony przekaźnik linii 75x
Proszę . https://obrazki.elektroda.pl/2955749300_...
Witam. W zał. Bezpieczniki i przekaźniki w Volkswagen Golf 1.9TDI (DPF) BLS (2006 do 2009 r.) - dwa pliki .doc opis po polsku.
Może się różnić tym że jest tylna wycieraczka lub jej nie ma jak np w samochodzie Bora. A jaki masz problem z tym przekaźnikiem? Jeśli chodzi o to że nie da się wyłączyć wycieraczek to idzie to naprawić.
Zmieniłbym przekaźnik. W Golfie IV stosowałem inny przekaźnik, w tej chwili nie pamiętam jaki to typ. Na pewno kupowałem specjalnie do "świateł dziennych" ( z dodatkowymi literami np. 87 "a").
Tak linia x tylko który przekaźnik odpowiada za to?
sprawdź czy na komputerze silnika nie brakuje masy na właściwych pinach.Miałem przypadek że ukruszył sie przewód masowy i przez to brzęczał przekaźnik pompy w tym właśnie modelu
Bezpiecznik 224 można sprawdzić; a ten przekaźnik w Golfie IV też steruje drugą szybkością, jednak więc warto go sprawdzić... Mam "Trójkę" i się zasugerowałem:D
Ze schematu wynika że jest to przewód czerwono-żółty idący na 17 pin sterownika. Chodzi mi o przewód podający masę ze sterownika na przekaźnik pompy.
Jak rocznik 97 to tego już tam nie ma. Chodzi o przekażnik z nadrukowanym napisem 18, czy przekaźnik na pozycji ( w skrzynce) 18? Coś mi tu pachnie że gmyrasz przy przekaźniku pompy paliwa
E tam, cewka przekaźnika masą sterowana przez komputer. Zasilania na pompę są oba. Brak wysterowania masą może być spowodowany uszkodzonym przewodem pomiędzy komputerem a przekaźnikiem lub brakiem zasilania/masy samego komputera. Należy sprawdzić zasilania bezpośrednio na wtyczce komputera. Usterka zapewne jest w zasilaniu, zresztą kilkakrotnie opisana...
Przekaźniki w Golfie Mk4 znajdują się pod deską rozdzielczą od strony kierowcy - trzeba zdjąć plastikową osłonę znajdującą się nad pedałami a tam przy przekaźniku czasowych wycieraczek (tym największym o nr 377) znajduje się bezpiecznik (w metalowej srebrnej obudowie z pomalowaną na zielono główką - to on jest odpowiedzialny za sterowanie szyb i centralnego...
można to zrobic również na dwóch zwykłych przekażnikach
styk przy kierownicy, przekaźnik...
który to jest przekaźnik ?
Przekaźnik 109 do wymiany na nowy, i sprawdzić bezpieczniki. Serdeczne dzięki.Sprawdzę bezpieczniki i ewent wymienię przekaźnik.
Sprawdź przekaźnik od wtrysku
myśle ze problem jest gdzie indziej. jakie łapie błędy? i czy czasem nie gubi zasilania na ecu sprawdź przekaźnik główny
Zobacz stronę www.vwgolf.pl
Aby PTC wystartowało silnik musi pracować, a obroty minimum 700/min. Płyn chłodniczy musi mieć poniżej 75°C i wtedy ogrzewanie powinno włączyć się po 10 sekundach pracy silnika . Potwierdzam z tym modułem połączysz się tylko po CAN-ie. Pzdr
Przecież masz opis na przekaźniku: 15 + po zapłonie 30 + z aku 31 masa.
Skoro trąbi po wyjęciu przekaźnika a bez zwory, to chyba logiczne że przełączniki pod kierownicą i w kierownicy nic do tego nie mają. Usterki szukaj na drodze przekaźnik>klakson.
Ten sterownik to nie jest typowe ECU ale jest odpowiednikiem ECU w tym sylniku, to tzw modul kontrolny swiec zarowych, szczegolowy schemat wysylam koledze starter55 na PW Pozdr Procekkk
Moduł komfortu pod kierownicą nad przekaźnikami i bezpiecznikami
Przy 87 nie ma znaczenia bo to jest w przekaźniku mostek.P
W TYM ROCZNIKU BĘDZIE RACZEJ NAD TABLICĄ BEZPIECZNIKOWĄ
Według mojej wiedzy,dolny rząd, przekaźnik pierwszy od lewej z numerem 53 .Najlepiej go wyjąć i sprawdzić czy w podstawce są napięcia.
Najprawdopodobniej nie podłączyłeś gdzieś masy, dlatego przekaźnik drga
Kolego! Ecomatic posiada dodatkowy sterownik, możliwy do sprawdzenia VAG-COM'em lub odpowiednikiem. Potem dopiero warto walczyć z pompką, wężykiem, jej olejem, przekaźnikami itd. Tak więc wybrać się należy do fachowca, lub w desperacji do znajomego z "kabelkiem" i zobaczy się co mu dolega.
http://www.zssplus.pl/www_prace_dyplomow... No to tu masz opis działania układu elektrohydraulicznego. Jaką tablicą rejestracyjną, jest pod tylną kanapą.
Zabieraj auto od tego "orla mechaniki". Brak zasilania na karoserii, prawdopodobnie uszkodzone połączenie masowe miedzy akumulatorem a karoserią lub uszkodzony przekaźnik główny.
Więc przekaźnik masz dobry możesz go zostawić. Teraz musisz sprawdzić masy przy komputerze i przy głowicy silnika. Dodano po 32 Był podobny temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15...
Zakładam czasem proste blokady na przekaźniku, myślę, że da się zrobić tak jak chcesz. Schemat w załączniku. Działa to tak, że po włączeniu zasilania, naciśnięcie przycisku puszcza + przez diodę która podtrzymuje później zasilanie cewki przekaźnika.
Chodzi Ci o ten szpetny efekt choinki co stosują przy Matrixach? To jest programowo sterowane. W domowych warunkach możesz to zrobić jedynie na mikrokontrolerze i pociągnąć sygnał przerwania z przekaźnika kierunkowskazu.
Sprawdź styki przekaźnik sprzęgła sprężarki może jest tam jakiś problem, ewentualnie zmień przekaźnik
Ja bym jednak sprawdził tą kostkę i złącza od niej tak jak kolega podpowiada i przekaźnik 109. Pozdrawiam.
Jeżeli grzeje się przewód w pobliżu wyłącznika prawdopodobnie "kopci" się styk załączania świateł - ( może były używane ; lub są; żarówki o zwiększonej mocy) choć w "trójce" powinny być przekaźniki), Pozdr.J.
To taki przekaźnik ?? Jest w nim 5 styków, do czego je podłączyć ? [url=http://moto.allegro.pl/przekaznik-s...
A schematy na volkswagen.msk.ru - i to również po angielsku. OK a na przerywacz z manetki tez idzie plus? I jeszcze kwestia pinów przy przerywaczu. Mierzyłem dzisiaj prawie na każdym jest 12V -.- wiec ja nic nie wiem Dostałeś schemat i g...no wiesz. A za postawę zaprezentowaną: Proponuje nastepnym razem tak poprostu po ludzku nie zgrywać cwaniaka warsztatowego:)...
Sprawdź przekaźnik klimatyzacji
Zanurkuj głową do wnętrza i klikaj pilotem, powinieneś usłyszeć przekaźniki z puszki alarmu...
Da się ,np probówką 12v. Stacyjka nie zapina pompy, tylko sterownik przez przekaźnik.
Z tego wynika ze jednak przekaznik opisy jako "czasówka" od wcyieraczek przednich jest też uzywany do sterowania wycieraczki tylnej. Jutro go może rozmontuje i zerkne czy w nim wszystko ok(zimny lut itp). No przecież ci pisałem. Zwróć uwagę na styki przekaźników w środku.
mascott przekaźniki przekaźniki honda przekaźniki discovery
modem scientific atlanta instrukcja zabezpieczenie spawarka programować skaner uniden
Problemy z adapterem WF2113 w Windows 10: Rozwiązania Windows 10: Problem z aktywacją i komendą bcdedit