Błąd wałka wskazuje że wyciągnięty łańcuch albo walnięty wariator, rozumiem że po wymianie kompletnego rozrządu usterka pozostała (nie wymieniany był wariator) ? Brak kodów usterek po wymianie ?? Usterka na zimno i na ciepło ??
Nie wiem, czy to już widzieliście (Infinity SAV): [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... mnie, że gość uruchamia "silnik" lekkim przekręceniem wałka. Mam zagwozdkę, bo czemu niby to lekkie przekręcenie jest niezbędne, skoro samo tylko wystarczy do rozkręcania się silnika? Dziwne.
Seat Ibiza 1.2 12V 2010 autko normalnie przyjechało ,pracuje równo ale problemem jest uszczelka pod głowicą .podczas zdejmowania rozrządu okazuje się ,ze nie pasują blokady na wałkach ,łancuch napięty normalnie ale po przekręceniu wałka ssącego tak aby pasowała blokada to łancuch jest jak na filmiku
Wymieniłem cały wałek wraz z zębatkami i plastikami. Niestety, nic to nie dało. Daję "Kopiuj", skaner sobie leci, potem głowica przejeżdża do lewej strony i powrót do prawej, i zaświeca się czerwona dioda papieru. Dopiero gdy przekręcę ręcznie lekko plastikowy wałek który pobiera papier, i kliknę "Kopiuj", zaczyna drukować. Ponowne kliknięcie "Kopiuj"...
Kolego w twoim silniku nie ustawia się kąta wtrysku tylko kąt synchronizacji . Na rozgrzanym silniku grupa 004 pozycja 4 ma być jak najbliżej zera. Ty masz -0.98 więc jak chcesz sobie to skorygować bliżej zera to musisz minimalnie przekręcić kołem wałka rozrządu w lewo. Robisz następny pomiar i sprawdzasz co ci wyszło , zapewne przegniesz na + to znowu...
Chyba trzeba będzie ją wywalić na złom,bo mycie i przekręcenie wałka nic nie dało.
dobra dzieki rok to 1992 ale i tak chyba idzie do mechanika coś się zblokowało w silniku że rozrusznik nie chciał zakręcić i po przekręceniu wałka rozrządu pękł pasek od rozrządu
Końcówkę można przekręcić względem wałka!
Czyli gorna blokada pasuje tylko w jednej pozycji i nie ma możliwości przekręcenia wałka o 180 stopni i blokuje napinam i na koncu skrecam gorne kolo
Końcowy wpis wieńczący dzieło, w końcu Lalunia pali jak powinna, aczkolwiek rozrząd został ustawiony po naszemu ( robiłem to z moim 19 letnim synem), dolne koło wału na znaki jak na rysunkach, znaczniki na dole klin pomiędzy żeberkami, wałek rozrządu zawory na pierwszym tłoku zamknięte, znacznik na wałku rozrządu wyszedł gdzieś z boku, po przekręceniu...
star WinType4000 jeszcze zapomniałem dodać, że czasem cała strona jest prawidłowo wydrukowana. Jak wyciągnę kasetę z tonerem to jakiej siły trzeba użyć aby przekręcić wałki? U mnie trzeba się nieźle namęczyć.
Cześć Kompresor w twoim samochodzie jest kompresorem którego wydajność jest sterowana zewnętrznie przy wykorzystaniu zaworu regulacyjnego . W tego typu kompresorach regulacja jest ciągła przez zmianę kąta wychylenia płytki ( swash plate) do której mocowane są tłoki . Im większy kąt pochylenia płytki tym większa wydajność kompresora . Dla płytki w pionie...
AUD .... Walczyłem https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... To był rok 2017 . To samo auto na to samo bodajże w 2020 . Znowu przekręcony wałek . Teraz żaden znak na kole wałka nie pasuje . Ktoś kto będzie poza mną wymieniać rozrząd popłynie ....
Znajomy spec od VW poradził mi jeszcze jedną rzecz, a mianowicie wałek rozrządu. I faktycznie miał rację, krzywka na zaworze drugiego cylindra była minimalnie przekręcona, po wymianie wałka auto chodzi idealnie.
Sprawdziłem rozrząd. Zamontowałem dolną blokadkę i brakowało jednego ząbka żeby weszła blokadka do koła na wałku rozrządu. Więc ściągłem pasek, przekręciłem ciut kołem na wałku. Blokady na koła pasują, blokada na prawy wałek od góry pasuje wkręca się. Na lewy wałek od góry nie pasuje zupełnie. Może jakiś błąd popełniłem?
Da się coś z tym samemu zrobić czy trzeba zanieść do serwisu? Objawy sugerują na źle ustawiony zapłon. Zapewne klin na wałku się zerwał i zapłon się rozregulował. Zdejmik koło magnesowe czy jak to się fachowo nazywa i sprawdź klin czy nie jest ścięty i czy koło się nie przekręciło na wałku.
Ściśnij tę silikonową część na końcu i zobacz czy nie robi się japa wokół osi. Albo przytrzymaj z jednej strony i spróbuj przekręcić za drugi koniec, zobacz czy końcówka wałka nie obróci się lekko względem osi. Też to niedawno przerabiałem i drapałem się w głowę, czy to aby na pewno wina wałka, ale jak miałem już w ręce nowy i porównałem, wyraźnie dostrzegłem...
Na pełnym tonerze zrobiłem niespełna 3000 kopii - wydruków i nie było to kopie pokryte w 50 - 100%. Raczej tekst z wykresami i mniejszymi zdjęciami. Także brak tonera nie wchodzi raczej w grę, ale będę czujny! Po lekkim wstrząśnięciu czarnego unitu i przekręceniu wałka wszystko wraca do normy na max 100 kopii. potem 2 cm paska i kilka mniejszych - niestety....
Mam problem z deweloperem. Zębatki były zablokowane przez co wałek magnetyczny się nie obracał. Po rozkręceniu okazało się że to nie wina zębatek a wałka magnetycznego który z jakiegoś powodu stawia opór przy próbie ręcznego przekręcenia. Na wałku jest duża ilość developera. Co może być przyczyną blokady?
Będę kombinował z tym że jak mówiłem trochę zaskoczony jestem, ponieważ pierścionki kupowałem nowe w serwisie jak i mały dzwon ten na 3 śruby jest nowy. Dziwna sprawa. Jeszcze tak sb przypominam że jak robiłem testy starego lock valve na sprawność działania. Dmuchałem w jeden otwór i on dawał wszystkimi dziurami czyli nie był sprawny an 100%. Mało tego,...
Zaglądałem do dziury ale nie widziałem tam żadnej dziury w wałku. Nie wiem jak przekręcić tym wałkiem. Czy może trzeba rozbierać całą skrzynie?
witam tak masz racje trzeba jeszcze pompke paliwa ściągnąć a z tego co pamiętam to powinien wyjść bez demontarzu innych elementów, koło zębate pompy olejowej nie będzie trzymac przy wyciąganiu wałka trzeba będzie przekręcić wałkiem i powinien wyjśc (mi tak wyszedł to Tobie tez wyjdzie) Pozrawiam
Z tyłu do wałków sa dokręcone takie blaszki O jak mi się podobają lamerzy biorący się za takie silniki. Sprawdzałeś czy koło zębate nie przekręciło się względem wałka? Umiesz czytać ze zrozumieniem?
Istnieje ryzyko, że mogło przekręcić/przestawić krzywki na wałkach rozrządu. Problem raczej trudny do zweryfikowania.
Na bank wywoływaczka i braki w deweloperze. Wyjmij ją i przekręć wałkiem magnetycznym to zobaczysz prążki na jego powierzchni. Możesz spróbować dosypywać dewelopera i na bieżąco sprawdzać nasycenie w State Confirmation / Level History. Powinno być ok 6,5% . Możesz tez kupić deweloper dedykowany do tego urządzenia , wyczyścić wywoływaczkę , zasypać i...
W F-ce i to z 93 roku, to tam raczej ten prostszy zapłon siedzi... jeśli mnie pamięć nie myli, to dys sterowany czujnikiem wału/wałka... Cewka jest chyba sterowana impulsowo po przekręceniu kluczyka. Zdejmij przewód z cewki, dotknij silnika i niech ktoś przekręci kluczyk. Powinna pojawić się na tym przewodzie pojedyncza iskra. Jeśli się pojawi, ale...
To jest fizycznie niemożliwe, żeby w dieslu po zerwaniu paska nic się nie stało dokładnie a autor tematu opisuje to dość chaotycznie bo, Rozebrałem pokrywę zaworów i tam jest wszystko dobrze rozrząd dobrze pracuje zawory też no to właśnie pękł ten pasek czy nie , sugestia nawet kręcąc kluczem wałek rozrządu bez tego paska to i tak napotkamy kolizję,...
Koledzy mam następujący problem , ustawiam rozrząd na znaki i po przekręceniu wałem w koło wałki rozrządu są na miejscu natomiast na wale powstaje przesunięcie od OT około 8 stopni . Łańcuszek wymieniłem na nówkę i jest to samo . Napinacz składam prawidłowo . W czym może tkwić problem ?
Nie nie ma gwarancji. Sprzęt dostałem w spadku, myślałem że działa, drukarka zawsze się przyda. Chciałem przywrócić ustawienia fabryczne, ale jak przeczytałem jak to się robi (debilizm) to nawet nie wiadomo czy ów reset się powiódł 1.Włączyć urządzenie 2.Wyjąc papier z podajnika 3.Otworzyć pokrywę i wyjąć tusze 4.Nie zamykając przedniej klapy, odłączyć...
Wszystko wydaje się być zrozumiałe, z tym, że zastanawia mnie jeszcze jedna kwestia - koła mają pewien luz - czyli po dokręceniu można przekręcić je o pewien kat nie poruszając wałka. Rozumiem, że po zablokowaniu wałków mam założyć kółka w jakiejś skrajnej pozycji?
W teorii tak ale to są produkty chińskie i tak naprawdę trzeba by wyznaczać GMP i jak się to ma do pozycji wałka/zaworów. Ja bym nie ruszał. Bo może Chińczycy sobie skompensowali przestawienie na wałku.
Sprawdzić czy wałek od pokrętła nie jest przekręcony - czy zacisk na końcu wałka wyboru nie ściął śrubki blokującej tarcz wybieraka. Odkręcić śrubkę na zacisku i sprawdzić w otworze śrubki nie ma przesunięcia względem otworu blokującego na wałku. Albo czy jest w ogóle śrubka mocująca.
Najprawdopodobniej do wnętrza szczoteczki dostała się wilgoć przez nieszczelność na osi wałka. Można to próbować naprawić. Rozbiórka mojej leciwej szczoteczki polegała na przekręceniu podstawy względem korpusu i ostrożnym wypchnięciu całości mechanizmu poprzez wciśnięcie osi wałka. Powodzenia!
lecz gdy wrzucę jałowy bieg czyli luz zębatką na wałku zdawczym bardzo cieżko się kręci. Przekręcenie rękami jest prawie niemożliwe. Podkładki dystansowe dobrze założone? Założone na właściwe wałki i miejsca, zgodnie ze schematem? http://obrazki.elektroda.pl/5922333600_1... http://www.jawa50.fora.pl/usterki,3/wsk-...
Tym kopiarkom zdaża się błędny odczyt paska kontrolnego/blady/ z powodu przepuszczającego sprzęgła napędzającego wywoływaczkę i błedne koło gotowe. Zwiększone dozowanie tonera zapyla ID sensor i lampy bębna i kopiarka dozuje jeszcze więcej. Jeżeli coś strzelało w trybach to sprawdź, czy nie przekręciło się na osi koło zębate sprzęgła napędzającego wywoływaczkę...
To proste i bez blokad. wystarczy pierwszy tłok ustawic w gmp natomiast wałki rozrzadu krzywkami ku górze na pierwszym tłoku. nastepnie przekrecic wałki do siebie o 7 ząbków i wszystko działa bez problemu. tak dzisiaj zrobiłem we swojej marei i nie potrzebne mi były zadne blokady. pozdro.
właśnie przy małej ilości proszku zauważyłem, że po przekręceniu ręcznie na wałku magnetycznym zbierają się "kluchy z toneru" wydobywające się spod listwy. Zależało mi na kasecie ( 35 C) bo była prawie pełna. Więc przełożyłem z puściutkiej 35M listwę i wałek. Kaseta odzyskała sprawność. Myśle, że to objaw zużycia wałka objawiający się jego zdeformowaniem....
Witam mam nietypową robotę. Muszę poskładać silnik jak w temacie. Dodam że dostałem go w częściach pierwszych właściciel po rozebraniu już nie dał sobie rady z poskładaniem. Więc trochę niewdzięczna robota, ale jako że znajomy to zaryzykowałem. Między innymi zdejmowana była głowica i wałek. Żadnych znaczków odniesienia facet nie zrobił, żeby się czegoś...
Witam Dostałem drukarkę z usa (hp lj p1006). Nówka nieodpakowywana, odpakowałem włożyłem płytę instalacyjna, pousuwałem wszystkie wskazane zabezpieczenia. Po podłączeniu (przez adapter zmniejszający napięcie) w drukarce słychać minimalne przekręcenie się wałka (trwa z pół sekundy) i drukarka wyłącza się. Po ponownym uruchomieniu to samo. http://obrazki.elektroda.net/6_121389089...
Na moje oko jest źle,masz możliwość zrób tak: zamocuj czujnik tak aby był przekręcony w prawo o jeden ząb tzn.3-4mm obrócony w prawo.Może go ktoś przytrzymać i zobacz czy błąd się wiecej nie pojawi.
Trzeba wymontować stacyjkę i wyjąć z niej kostkę, spróbować ją przekręcić śrubokrętem i sprawdzić czy to ona się blokuje, czy mechanizm. Jest jednak mały problem, żeby wymontować stacyjkę, trzeba mieć ściągacz do tulejki na wałku kierownicy
Zamykam temat , długo nie odpisywałem ale całkiem zapomniałem o temacie , otóż problem z silnikiem okazał się prosty blokady rozrządu fabrycznie były źle zrobione w położeniu blokady wału i pompy wtryskowej wałki były przekręcone o 180 stopni, także jeżeli ktoś z was będzie składał silnik i używał blokad firmy "TESAM" to trzeba wziąć to pod uwagę.
Mniej więcej tak. Co do linku, rzeczywiście nie działa. Szukając przykłądu do poprzedniego postu, wpisałem w google "wymiarowanie wałka" i wybrałem grafikę. To był jeden z wielu przykładów. I dalej tam jest?! Wracając do rysunku. Diabeł jak zwykle tkwi w szczegółach. Pierwsza sprawa, literki A i B opisujące przekroje powinny być na strzałkach wskazujących...
Czyli żebym miał jasność. W położeniu ustawczym rozrządu zawory na 2 i 3 cylindrze nigdy nie mają się domykać ? Czy też po złożeniu rozrządu i przekręceniu parę razy wałkiem do położenia ustawczego zawory domkną się ?
Witam, Sprawdź czy wszystkie przewody są podłączone do pompy. Sprawdź ustawienie rozrządu i czy można swobodnie przekręcić wałkiem rozrządu. A z tym odpaleniem problem powstał nagle czy powoli zaczęło się psuć. A ta naprawa z powodu że nie chciał zapalić,
Siemka W poprzednim artykule pisałem, że posiadam tylko bieg II. Wyjąłem skrzynie wraz z silnikiem i zacząłem ją rozbierać. Po ściągnięciu tzw. dupki okazało się, że śruby na wałku głównym mocujące łożysko są w opłakanym stanie. Czyli jedna urwana, a druga spiłowana przez tryb. Wtedy co mi zacięło oby dwa koła tylne to raczej była wina tych śrub, bo...
czy czujnik wału daje impulsy,,czujnik położenia wałka to samo?[czy po przekręceniu stacyjki idzie napięcie wogole do w/wym czujek?
Zębatka. pytanie która? Czy toner masz włożony? Jeśli tak - to sprawdź - czy możesz (ruszając zębatką na wałku OPC) go przekręcić. Oczywiście toner trzymając w rękach (nie w drukarce). Możesz też podmienić toner na inny i sprawdzić. W ostateczności rozbierz boki drukarki i sprawdź - która zębatka przeskakuje.
Witaj. popuść 3 śróby na kole od pomy i przekręć wałkiem pompy lewo opużniasz w prawo przyśpieszasz.
W takim przypadku zmieniał bym tylko komplet tzn łańcuch i koła zębate. Dobra rada , ale spokojnie kół nigdy nie zmieniałem ani ja ani koledzy :) , łańcuch z napinaczem wystarczy {zawsze stosowałem orginały }. Być może ktoś z montujących popełnił jakiś błąd? Pamiętam jak się składa rozrząd to należało "dmuchnąć" sprężonym powietrzem w otwór sterujący...
No też śmiesznie :> Błędów może nie być ale czy wszystkie prametry są w normie?? Bo podobny przypadek mnie spotkał jak sonda oszukiwała ale mieściła się w granicach i nie było błędów. Dodano po 3 Witam temat zakończony, podziękowania za pomoc.Wałek od wydechu był cofnięty o 3 zęby.Teraz autko pali na dotyk. :> Znaczy jak ? on tam jest z kołem ustalany...
Witam Mam problem z1.9pd mianowicie nie pokazuje synchronizacji walka rozrządu grupa4 ch4 zawsze 0 niezależnie od ustawiena walka. Auto odpala przy ustawieniu walka "na farta" ale nie można ustawić kąta. Jest tez błąd implausible signal. Co może powodować w/w problem. Czujniki podmieniane, Ecu tez. Sygnał z czujnika walka zmierzony miernikiem jest 5v...
Jest jeszcze inny może nie fachowy ale skuteczny sposób wsuń cienki pasek folii między wałek magnetyczny a metalową listwę i przesuń parę razy wzdłuż następnie przekręć wałkiem i ewentualne zabrudzenia przeczyść czystą szmatką pomaga ale nie zawsze Pozdrawiam
Witam!!! Problem polega na tym że chciałem wymienić uszczelniacz wałka rozrządu w moim lupo 1.0 AUC siciagnołem pasek rozrządu ale nie mogłem odkręcić śruby mocującej koło wałka więc wykręciłem czujnik położenia wałka rozrządu i wsadziłem tam klucz żeby zblokować wałek;) i co się stało? wałek się przekręcił a ta zębatka stała w miejscu teraz nie wiem...
Witam. Auto nie posiada instalacji gazowej. Sprawdzone świece, słychac jak pompa ciągnie po przekręceniu zapłonu, dwa razy wymieniony czujnik wałka, żadnych błędów. Po głowie kolebie mi się jeszcze czujnik temperatury płynu ale auto jeśli już odpali i po sekundzie zostanie zgaszone to odpala juz bez najmniejszego problemów. Podczas jazdy również nie...
Tak dziwne że teraz to sie objawiło. To co się zmieniło to: 1. Pękł wąż odmy 2. Otwierałem pokrywe zaworów by dojść do blokady wałka (lecz uszczelka jest nowa) 3. Możliwe że przekręciłem wałem 2 razy za dużo (ale jak wspominałem, blokady i ,,0" pasują)? Przyjżę się jutro pompie.
Witam Zabrałem się dzisiaj za wymianę łańcuszka rozrządu w Fabii I 1.4MPi i podczas odkręcania śruby na kole wałka rozrządu przekręciłem gniazdo torx w śrubie (ona jest chyba wkręcana z klejem Loctite na gwincie). Niestety jest za mało miejsca żeby wbić większy bit czy kombinować z jakimś rozkręcaniem (5cm od śruby do podłużnicy, ledwo klucz tam zmieściłem)....
Witam Po włączeniu drukarki dioda Power cały czas miga,tusze przechodzą z jednej strony na drugą kilka razy wałki się przekręcą,papieru nie chce wciągnąć,potem tusze stają z prawej strony i zapala się Error oraz pikanie. Czy ktoś wie co może być tego przyczyną? Drukarkę dostałem wczoraj jako działającą,tusze kolor są na pewno pełne co do czarnych to...
Podczas czyszczenia wewnątrz maszyny ( po lewej stronie patrząc z góry) znalazłem szczątki jakiejś plastikowej podkładki. Po kilu krotnym przekręceniu wałkiem ( kręciłem ręcznie) okazało się ,że wałek ma dość spory luz wzdłużny i ścieg zygzakowy wychodził jak chciał czyli nie dobrze. Powiedzcie jak wymienić tę podkładkę , czy trzeba rozkręcać wał ?...
Kia Sportage 2005 2,0 CRDi. Witam. Problem z odpaleniem na cieplym silniku po przejechaniu nawet 8 km. Trzeba poczekać, żeby silnik ostygł, bo ciężko go odpalić. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Wymieniony czujnik wałka rozrządu, czujnik położenia wału korbowego, wymieniony filtr paliwa. Po przekręceniu zapłonu słychać, że pompa paliwa działa....
Witam mam taki problem po ustawieniu koła zamachowego na znakach, nie idzie przekręcić wałkiem rozrządu czym może to być spowodowane? Gdyż zerwałem pasek od rozrządu właśnie z takiego powodu że coś zablokowało wałek. Czy to może być kolizja ? i głowica do wymiany ,czy coś źle robię ?
Folia jest koloru rury PCV, na krawędziach jak by czarna. Panewki wyglądają na OK, nie ma luzów. Z tego co zauważyłem docisk jest bardzo mocny. Trzeba sporo siły żeby przekręcić wałkiem, natomiast wyciągnięcie kartki siłą raczej nie jest możliwe. Potargała by się.
dziękuję za chęć pomocy. Przejrzałem forum i jest sporo tematów, ale nie natknąłem się na coś podobnego. Ogólnie to w międzyczasie przekręciłem małą śrubkę od wałka paska (nad tą tarczą z dziurkami) i teraz nie mogę nią nic zdziałać. Był luz pomiędzy wałkiem a osią silnika, więc skleiłem je poxipolem (bo nie mam już śruby, bo ją przekręciłem). Teraz...
Jak sobie zaznaczyłeś położenie wału przed zdjęciem paska i jesteś pewien , że jest ustawiony w gmp 1 cyl, to nie musisz go blokować Kręcąc wał ręcznie, normalną grzechotką 1/2" nie pogniesz zaworów, przy spotkaniu po prostu go nie przekręcisz
No tak wałek wydechowy się zgadza, ale ssący jak jest ustawiony na znaku tak jak na filmie to krzywki są na godzinie 5 około, krzywki ustawiają się tak jeżeli wałek przekręcony jest o 180 stopni i wtedy znak to strzałka na kole zębatym.
Jeśli błąd się pojawia tylko na przekręconym w pozycje zapłon kluczyku i znika po odpaleniu silnika to nie ma powodów do niepokoju.To normalne że ten błąd pojawia się zawsze po przekręceniu zapłonu.
Zwróć uwagę jak jest ustalany grzebień na wałku magnetycznym. W środku znajduje się magnes który możesz obracać i wpływac na to w którym miejscu zbiera się toner, a w którym opada z tego wałka. Ustaloną pozycję blokujesz przykręcając blaszkę od strony napędu. Mogłes po prostu przekręcić rolkę i grzebień tworzy się w środku wywoływaczki:)
Witam ponownie. Wygląda na to, że termistor jest jeden, zamocowany na górnym profilu (zdjęcie nr 2 w moim poprzednim poście). Znajduje się on w silikonowej koszulce, dodatkowo na zewnątrz otoczony jest kolejną koszulką z jedwabiu szklanego, co widać na zdjęciu. Przykręcony jest do aluminiowego profilu za pomocą walcowatej blaszki. Przewody które do...
Spróbuj ustawić karetkę w pozycji środkowej, otwórz tylną zaślepkę, od przodu wciśnij ten biały plastik na który nachodzi karetka gdy przesuwa się do końca w lewo a potem przekręć wałkiem tym z tyłu odwrotnie z ruchem wskazówek zegara, potem puść biały plastik i obróć wałkiem w drugą stronę. Papier wyjmij wcześniej.
Jeszcze może wracając do tematu , panowie orientujący się w temacie czy możliwe że koledze ścieło klin na kole od rozrządu i przekręciło się to koło względem wału ?? gdzieś kiedyś zasłyszałem takiej historii . Musiałbyś sprawdzić czy w momencie jak masz ustawiony wałek rozrządu w położeniu kontrolnym , to czy wał jest ustawiony w GMP pierwszego cylindra...
Podaj dokładny model serwowzmacniacza. A parametr PA01 jaka ma wartość? Wzmacniacz to MRE-20A. Parametr PA01 sprawdzę dla 100% pewności w poniedziałek ale prawdopodobnie jest ustawiony na default czyli 0002. Może masz jakiś poślizg? Masz soft do konfiguracji napędu? Nie wiem jaki to seronapęd, ale w większości przypadków da się podejrzeć aktualną pozycję...
Bardziej że mnie mechanik niż serwisant 😁 Ale jak dobrze rozumiem styki po prawej i lewej stronie się łączą w odpowiednim ustawieniu pokrętła, coś na zasadzie wałka rozrządu tam jest z takimi krzywkami tak? Które po przekręceniu na dany program dociskają zapewne od spodu jakiś styk który zawiera dwa kable tak?
Zależy o którym czujniku mowa, ale zapewne ten od wentylatora chłodnicy jest sprawny, ale padnięty jest termostat więc nie jest otwarty duży obieg, ciecz w chłodnicy jest chłodna więc wentylator się nie włącza, proste. Czujnik dla wskaźnika jest rezystancyjny, więc jego rezystancja względem masy zmienia się wraz ze zmianą temperatury, może byś sprawny...
Tak to jest to. Jeżeli wkręt pokrywa się z płaszczyzną na wałku to jest dobrze. Aby powrócić do szycia normalnego pokrętło należy przekręcić w lewo.
Dokładnie zdejmę wałek bo żeby wyjąć wtrysk i tak podobno go trzeba zdjąć i będę oglądać. A pytam by szukać w konkretnych możliwych przyczynach a nie rozbiera pół silnika bo może się panewka przekręciła, co jest mało prawdopodobne. Zanim rozbierzesz pół silnika to napisałem ci co sprawdzić. Na początek ciśnienie na garach. Potem jak ok zdejmujesz pokrywę...
Witam. Silnik po zerwanym pasku. popychacze wymienione. Bez dzwigienek na zamknietych zaworach brak kolizji. Po ustawieniu na blokady rozrzadu silnika hacza zawory. Czy moglo przekrecic wal lub walek?
Podstawa to kompresja. Drugi temat to ciśnienie otwarcia wtryskiwacza, (powinno być 210-215bar), ostatni temat to kąt wtrysku. Pod wałkiem masz taki guzik do przekręcenia przed odpaleniem. Ten silnik to nie czary jakieś, musi odpalać.
Popularność gazu w Polsce dyktowana jest przedewszystkim kwestią zasobności portfela. Polacy są mniej więcej w środku stawki europejskiej- w krajach bogatszych paliwo nie nadweręża budżetu na tyle żeby się w to bawić, w krajach biedniejszych nie każdego stać na instalację (chociaż się to mocno zmienia i lpg nie jest już rzadkością w Rumunii czy Albanii)....
Witam, przeglądałem forum w poszukiwaniu informacji o tej czynności i nic nie znalazłem. Więc, jak powinien wyglądać poprawnie napięty pasek? Ma dać się przekręcić o 90* i nic więcej Czy nie może się przekręcić o 90* (Oczywiście w najdłuższym miejscu, tu pomiędzy kołem wałka a kołem pompy wtryskowej)
Mechanik za trzecim razem gdy chodziła jak diesel zgasił ją po około 10 sekundach i sprawdzał ustawienie wałków i się zgadza silnik po przekręceniu kluczem wygląda na to że nic nie czepia a silnik jarmoli pewnie jak by pochodził dłużej to by pogioł zawory ssące
Założę się, że internet aż kipi z informacjami na twoje pytania. Korbowód zamkami od strony wałka rozrządu. Co do głównych, pierwszej i ostatniej nie da się przekręcić, więc masz już wzór w którą stronę ma być reszta. A zamkami wszystkie mają być w tę sama stronę. Powodzenia. Pozdrawiam.
Właśnie przy zgaszonym silniku jest błąd 515 no i go kasuję a gdy zapalam znowu pokazuje się błąd. Chciałbym powiedzieć że byłem na wymianie rozrządu i on źle ustawił na znakach przesunął o jeden ząbek na wale ale na którym nie wiem lecz na wałku położenia wałka zapłonu pewnie nie bo tylko poluzował napinacz i przekręcił wałek rozrządu lub wałek główny....
Z tym, że wcześniej zanim to się stało czyli jeszcze pare dni temu sprzegło pracowało bardzo ładnie i płynnie a dopiero od tego momentu w którym coś się stało sprzegło zaczęło szarpać przy ruszaniu i puszczać już gdzieś w połowie, więc to raczej nie wina jego regulacji, chyba, że przy okazji się po prostu rozregulowało z sekundy na sekundę o ile to...
Witam, Problem jak na załączonym http://obrazki.elektroda.pl/2670692600_1... skanie wydruku. Garść faktów: - Kartka nie jest zmięta wychodzi "gładko" - Wydruk równomiernie utrwalony - Zamazywanie jest mniej więcej w tym samym "rejonie" kartki i na każdej następnej jest mniej więcej w tym rejonie. - przekręciłem o pół obrotu wszystkie...
Zgadza się. Koło pośrednie ma inną ilość zębów niż wałka rozrządu i pompy. W sumie patrząc na foto tylko pośrednie jest przekręcone. Po iluś tam obrotach znaki znów się zejdą.
Niestety wymiana tulejek w R11 z tym wirnikiem od R10 nie pomogła, dalej kreci słabo. W tamtym drugim rozruszniku z przekładnią pojawił się taki problem że często kręci tylko sam rozrusznik. Co dziwne, im zimniej tym się to nasila, szczególnie rano jest problem żeby załapał. Bendiks jest dość świeży (kilka miesięcy), daje się przekręcić tylko w jedną...
klin uszkodzony koło wypadło odrazu wiec trudno powiedzieć czy było przekręcone czy tez nie Pisałeś że jak wymieniałeś pompę to robiłeś znaki , więc trzeba było przyłożyć według tych twoich znaków i zobaczyć czy miejsce po klinie w kole pokrywa się z wypustem na wałku czy jednak było przestawione. W tym wypadku , jeśli nie masz pewności co do rozrządu...
Zmieniam silnik bo już nie mam siły do starego. Podczas wymiany luźnego łańcucha pompy wody, odkręcając od wałka koło nie zablokowałem wałka i łańcuch rozrządu prawdopodobnie przeskoczył o ząbek i się zablokował. Skręciłem do kupy nie wiedząc o tym przekręciłem stacyjkę... dziwny dźwięk .. nie sprawdziłem czy obraca się silnik swobodnie .. doprowadziłem...
Kolego emir52 w prawo, czyli zdodnie z ruchem wskazówek zegara. Jak stoisz przed silnikiem i widzisz koła rozrządu. Jeśli wydechowy wałek masz ustawiony na znaki, lub korzystasz z blokady do rozrządu. To następnie poluzuj śruby w wałku wydechowym, przekręć oba kółka napędające wałek ssącyw prawo o obliczone +8°- to niewiele. Powinno się udać. Podane...
W nowej drukarce należy się trzymać zaleceń z podręcznika użytkownika. W starej, ze zjechaną głowicą najczęściej trzeba głowicę przybliżać do wałka. Jeżeli u Ciebie na dwuwarstwówce drukuje dobrze na 5-6, to znaczy że ktoś grzebał w tej drukarce. Albo wstawił nową głowicę i nie zwiększył odległości, albo w ogóle nie umiejętnie próbował ustawić głowicę,...
Copyman możesz powiedzieć jakich tonerów używasz (może jakiś link, gdzie można je kupić). Kiedyś po zakupie drukarki musiałem uzupełnić toner. Kupiłem sam proszek, rozebrałem kasetę, wyczyściłem , zasypałem .... i wyrzuciłem , bo nie mogłem przekręcić wałkiem rozkładającym toner. Stwierdziłem ,że ta zabawa z sypaniem proszku nie dla mnie. Od tego czasu...
czesc. mam 2 puste kasety od samsunga 1610 (to to samo) i chciałem je zregenerowac do 2010. rozebrałem pierwsza kasete w/g instrukcjii ,nawet kilku wyczyściłem ,odkurzyłem skreciłem i po złożeniu nie da sie palcami przekrecic wałka siatłoczułego..czuje straszny opór coś zrobiłem żle... więc rozkreciłem drugi i to samo...nie da sie przekrecić włożyłem...
Witam. Podepnę się do tematu. Accent 96. Brak iskry. Oporność na czujniku obrotu wału 465 ohmn na czujniku obrotów wałka rozrządu brak oporności. Czujnik obrotów wałka rozrządu działa, sprawdzone magnesem. Samochód w chwili przekręcenia stacyjki podaje napiecie na cewke, jednak w momencie kręcenia rozrusznikiem napięcie zanika.
Ok, sorki, miałem dużo roboty i nie miałem kiedy się rozpisywać. Karetka przestała walić kiedy wszystko zmontowałem do kupy i śrubokrętem przekręciłem zębatkę która ustala odległość głowic od wałka. Nie wiem co jedno ma z drugim wspólnego ale karetka zaczęła chodzić prawidłowo. Co do przesuwania wydruku okazało się to co u poprzedników - zużyta rolka...
Na wałku sprężarki powinna być wkręcona śruba z łbem na klucz 10mm, i za nią dasz rady spróbować przekręcić.
Tak udało się. Źle zdemontowana i zamontowana pompa CR powoduje że urywają się zęby na pasku. Urwie za każdym razem tak do 500-1000km po wymianie rozrzadu czy naprawie silnika zrobi ameno jak będzie źle zamontowana. Dodano po 3 Witam wszystkich, Opiszę po kolei co się już wydarzyło: - po ok 120tys km rozjechał się rozrząd, po rozebraniu okazało się...
Mam silnik po pralce polar Italia Sole Type: 20572635 indukcyjny 2 biegowy /3.3 700W 2800 obr./ i 1.6 320W 300 obr. Chcę go wykorzystać do innych celów ole nie wiem jak podłączyć aby ruszył na wirowaniu to znaczy na największych obrotach. Posiada wtyczkę z pięcioma złączami, jedno u góry i dwie pary pod nim. mam oryginalny kondensator 16 uf z dwoma...
Witam, dobrze znam te zasilacze. Dokumentację znajdziesz w internecie, a o szczegóły możesz pytać. Co stało się z tamtym potencjometrem? Znalezienie takiego samego możliwe jest tylko z demobilu innych zasilaczy, poniewż był (za Komuny) importowany z tzw. II Obszaru Płatniczego, ale niekiedy daje się taki potencjometr naprawić. Pytasz o pokrędło, czy...
Ale przed wymianą tego przekaźnika nie pojawiało się zasilanie na czujniku położenia wałka rozrządu a po wymianie zasilanie było po każdym przekręceniu stacyjki.I przed wymianą auto raz paliło na dotyk a w większości nie. W momencie gdy nie chciało zapalić częsło silnikiem jakby nie dostawał paliwa.Auto po wymianie jeździ już pół roku bez zarzutu.
Witam wczoraj zauważyłem że po przekręceniu stacyjki dalej pali się na czerwono dioda immobilizera Nie mam pojęcia dlaczego ona nie gaśnie
saeco przekręcenie wałka atakującego nastawnik wałka
radiowy sterować 868mhz instrukcja obsługi klimatyzatora czujnik dolot powietrza skoda
listwa bezpieczeństwa peugeot p0606
Sterownik nad filtrem powietrza w Mercedesie W213 2019 Obroty silnika i kompresora z napędem bezpośrednim