Cześć, możecie podpowiedzieć co zrobić, gdy w kostce nie mam pinów B i TFL? VW T5 2008. Gdzie mogę podpiąć pozycje, żeby świeciły się cały czas po przekręceniu stacyjki? Dzięki
Witam do wymiany złącze elektr stacyjki ja to robie sciągaczem przy odrobinie sprytu poradzisz sobie najgorzej będzie z tuleją Powodzenia
Chcesz powiedzieć że kluczyk którym normalnie otwierasz drzwi nie nadaje się do przekręcenia stacyjki ?
A jak chcesz żeby grało bez przekręconej stacyjki to podłącz pod oba +12
Typowo dla VW przy przekręconej stacyjce przytrzymać klawisze razem klawisze TP i TA (5 sekund) wprowadzić kod klawiszami 1,2,3,4 i potwierdzić jak wyżej
No właśnie - zasilanie po stacyjce... A co z zegarkiem, radiem, przepustnicami? W normalnej pracy te urządzenia powinny mieć zasilanie cały czas żeby się nie resetowały po przekręceniu stacyjki...
Objawy wskazują na kostkę stacyjki raczej.
Za kabelek 12v po stacyjce możesz wziąć kabelek zasilający od radia o ile masz radio włączane po stacyjce. Mniemam że będzie to stałe 12v, to drugie ze spadkiem to może być podtrzymanie pamięci które spada po włączeniu radia, przekręceniu stacyjki.
Może głupie pytanie ale, nie masz zablokowanej kierownicy? Bo czasem trzeba ją pociągnąć bo utrudnia przekręcenie kluczyka. A jeśli nie to zapewne stacyjka/kluczyk, ostatecznie kość stacyjki. Kość można wyciągnąć i przekręcić śrubokrętem.
Prościej Kolego, ale mój znajomy elektryk dziś wyjechał i wróci po świętach. Dziś mi to podłączył aby grało, ale właśnie mówił, że po świętach zrobi tak, że bodajże na żółty kabel napięcie będzie szło tylko i wyłącznie po przekręceniu stacyjki.
Jak masz klimatronik, to na jego kostce kabelek czarno-fioletowy ma +12V po przekręceniu stacyjki (gdy świeci licznik). Tak ma większość VW, innego napiecia po stacyjce nie znajdziesz;).
A reflektory świecą, bez zakłóceń - szczególnie w chwilach braku nawiewu i wycieraczek? Bo może wystarczy poruszać/wymienić przekaźnik z nr 18?
Ibiza 2016, tzn. po lifcie ? Można to zrobić jak na filmie. Zestaw wskaźników (17), kodowanie, wchodzisz w bajt nr. 1(pierwszy jest nr.0), zmieniasz bit 0(pierwszy od prawej) z 0 na 1.
A czy przekręciłeś kluczyk w stacyjce? Bo bez przekręcenia nie zejdzie
Witam i proszę o pomoc. Na forum nie ma chyba mojego przypadku więc pytam otóż mam problem z Passatem b5 wymieniłem zawór n75 na nowy nie oryginalny i auto ma dopiero moc po 2000-obr i to słabą moc, ale ją ma. Nie wiem czy to problem ze strony być może zapieczonych kierownic czy z zaworka n75, proszę o pomoc. Niedawno regenerowałem wtryski.Długo pali...
Pewnie jak to vw to pod kierownicą. Usłyszysz go po przekręceniu stacyjki gdy zadziała pompa paliwa by dobić paliwa w obwodzie paliwowym.
AVB Sorki ... Nie mam akurat kabla ale jutro będę się podłączał u mechanika . I teraz tak : jeżeli jest brak ładowania to czy normalnie by odpalał u mechanika ? pyzatym w ciągu godziny jeździłem po mieście odpalało normalnie . Żadnych niepokojących sygnałów po za clima i radiem . Raptownie po dwóch godzinach nie słychać pompy paliwa i i dziwny dzwiek...
Wymieniłem stacyjkę
poczytaj tu http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.ph...
Może prozaiczne ale nie było czasem holowane bez przekręconej stacyjki do zapłonu??
Czy abs ABS działa poprawnie, czy wszystkie lampkigasną po przekręceniu stacyjki? Auto z którego roku, byłeś na diagnostyce.
jak nie aku to stacyjka
Chodzi mi o jakiś kod wprowadzany pilotem np. przekręcenie stacyjki i naciśnięcie pilota lub przekręcenie zamka.
Światła mają się zapalać po przekręceniu stacyjki a nie że ja chcę.
Co oznacza "zaraz"? 5 sekund, 10? Świeci kontrolka autka z kluczykiem, gaśnie jakiś 3 sekundach od przekręcenia klucza w stacyjce?
Dziś miałem po praz pierwszy nietypową sytuację. Po pracy chciałem odpalić golfa a tu brak reakcji. Tzn "na raz" kontrolki się zapalają, a na dwa totalnie brak reakcji, zupełnie nic, cisza. Żadnych dźwięków, zero spadku napięci, zupełnie nic się nie dzieje. I tak parę prób i wciąż cisza, odpaliłem go na pych to zaskoczył. Przejechałem 2km, gaszę. Wkładam...
nie no oleju nie brakuje, a pod komputer go podłączaliśmy i zniknęła kontrolka od świec. Skasowali chyba ten błąd bo później po kilkudziesięciu km znowu świce sie zaswieciły.Dzisiaj zrobił ok 180km na 20l ON, a później też na 20 l ok 100. Turbine wyłącza w różnych sytuacjach, przekręcenie stacyjki pomaga
Czarny przewód w wiązce stacyjki.
W kostce jest kilka styków. Być może jeden ze styków jest brudny, bądź w ogóle kostka jest wyeksploatowana. Jeśli jest taj, jak piszesz, to miernikiem rozpracuj wyprowadzenia, zmierz oporność zwieranych styków. Jeśli będzie w porządku, to może być problem w złączkach po drodze od stacyjki. To ciągle są styki. Jeśli już będziesz wiedział, które wyprowadzenia...
W dniu dzisiejszym borykałem się z vw passat b5 usterka braku świateł mijania, świateł drogowych, braku nadmuchu ,kierunkowskazów, wycieraczek. Faktycznie okazała się uszkodzona kostka stacyjki a dokładnie styk 75. Wychodzi z niego żółto czarny kabel na którym po przekręceniu stacyjki powinien pojawiać się plus.
Kontrolka sugeruje problem z czujnikiem temperatury płynu. Źle czyta ECU i nie podaje odpowiedniej dawki paliwa. Czyli trzeba wymienić czujnik temperatury rozumiem bo czujnik poziomu wymieniłem i dalej się świeci po przekręceniu stacyjki po paru sekundach
Jeden drut, to przewód kontrolki - wymagany, żeby było ładowanie. Drugi to zacisk obrotomierza - bez niego powinno wszystko działać, za wyjątkiem obrotomierza. Wszystkie odbiorniki funkcjonują po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon tylko ten brak kontrolek i nie kręci. Ubita kostka stacyjki, bądź jeden z przekaźników w skrzynce.
akumulator jest naładowany naładowany nie znaczy że dobry weź miernik i zobacz jaki spadek napięcia jest przy przekręceniu stacyjki w pozycję rozruchu
Sprawa jest całkiem prosta. Musisz mieć najpierw nowy wkład. Nastepnie ustawić go tak jak ma wejść do obudowy. Zobaczyć gdzie znajduje się w nowym wkładzie przycisk kotwiczący i w odpowiednim miejscu wywiercić mały otwór w obudowie stacyjki. Przekręcić lekko kluczyk, aż w starym wkładzie da się wcisnąć ten przycisk i wyciągasz wkład. Tak samo nowy....
Generalnie do odnowy kluczyka(scyzoryka), możesz sobie zamówić obudowę z niedociętym grotem za kilkanaście złotych. Wystarczy przełożyć pilot, grot oraz transponder o ile nie jest uszkodzony tzn. pęknięty, bo wtedy kwalifikuje się do wymiany i ponownego kodowania. Co do ciężko chodzącej stacyjki, to trzeba zdiagnozować czy problem jest po stronie samej...
Bywały kostki króre choć nowe to w stacyjce brakowało im trochę obrotu, więc po rozebraniu sprubuj przekręcić kostkę wkrętakiem. Powodzenia.
Patrz wyżej zawsze po przekręceniu stacyjki się sytuacja zmienia, czy jak chce ?
O ile wiem, to w Peugeotach, poza tymi zupełnie "przedpotopowymi" jest jednak obwód ACC (pierwsza pozycja stacyjki). Napięcie "po stacyjce" oczywiście zawsze pojawia się po przekręceniu stacyjki (nie koniecznie trzeba włączać zapłon). Jedne radia mają możliwość ich włączenia przy takim podłączeniu, inne nie. Taką możliwość mają m. in. radia fabryczne...
Bardzo duże. Masz uszkodzoną łopatkę w zamku, dlatego nie działa otwieranie z zewnątrz kluczem (rozumiem, że się kręci ale nic nie daje kręcenie - tak?) natomiast otwieranie pilotem, to albo sam pilot, albo się wykodował z modułu komfortu. Jednak odpalanie auta to osobna sprawa, i jeżeli stacyjka się da przekręcić, a w pilocie masz pastylkę immo - nie...
To stałe jest przed stacyjką czy po jej przekręceniu?
VW Caddy 3, kluczyk nie che się przekręcić w stacyjce, zapasowy także, psikanie WD też nie pomaga. Chcę wymienić komplet, czyli korpus, kostka, wkład stacyjki i 2 nowe kluczyki. Transporder ze starego kluczyka przełożę sobie do nowych. Ale pytanie czy w starej stacyjce nie ma jakiegoś modułu? jakiegoś czujnika do imobilajzera? do tego transpordera który...
Cześć, kupiłem ostatnio VW T5 Multivan 2006 rok i próbuje doprowadzić go trochę do porządku. Jest tam włożone chińskie radio 2-din, ale nie działa "po kluczyku" brak przewodu 12v po przekręceniu stacyjki. Są tylko 2 przewody CAN. Skąd najlepiej ukraść +12v po przekręceniu stacyjki? Myślałem żeby od razu założyć przekaźnik i zasilać nim radio+ zapalniczkę...
Nie. Będziesz miał jedno immo. W kluczyku jest chip sczytywany przez stacyjkę, która jest sterowana komputerem immo w liczniku, ten komputer jeżeli sczyta prawidłowo kluczyk przesyła informację do komputera głównego sterującego silnikiem i wtedy wszystko działa. Jeżeli natomiast ktoś rozwala stacyjkę, lub łączy kable na krótko to komputer immo nie sczytuje...
Na pierwszy strzał "kostka" stacyjki - często się "sypie"
Napięcie po kluczyku musi być ,po włożeniu kluczyka i przekręceniu w pozycję 1 i 2.Może zanikać w pozycji przekręcenia kluczyka na rozrusznik.Zanika po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Trochę mało danych.Jeśli nie było problemu z imo to na początek czy po przekręceniu kluczyka w stacyjce na on słychać pompkę paliwa.
Wystarczy wjjąć kabelek z czujnika grzania świec i będą grzały za karzdym razem po przekręceniu stacyjki :)
Witam wszystkich, potrzebuję pomocy, VW Touareg 2011 rok 3,0 diesel po wymianie akumulatora nie reaguje na przekręcenie kluczyka w stacyjce. Nie zapalają się żadne kontrolki na liczniku, licznik się nie podświetla. Akumulator nowy, bezpieczniki sprawdziłem i dalej nic. Może ktoś podpowie, co może być przyczyną.
Mechanik sprawdził, czy elektrozawór dostaje napięcie po przekręceniu stacyjki? Jak dostaje, czy sprawdził jego działanie? V.
Brak prądu na zasilaniu elektromagnesu rozrusznika... stacyjka sprawdzona i wymieniona i ok ... czy jest tam przekaźnik rozrusznika? w tym modelu aby uruchomić silnik trzeba wcisnąć sprzęgło jednak przy pedale sprzęgła brak czujnika położenia pedału sprzęgła? skąd bierze tą informacje że sprzęgło jest włączone? dodam że od czasu do czasu pokazuje chwilowe...
cze wejdź se tu http://www.dte.com.pl/ ściągnij Inspektor 1.1 jest tam szczegółowa instrukcja postępowania w takim przypadku, są tam też opisy Audi, Citroen, Fiat, Opel ,Peugot, Seat, Skoda, VW :wink: pozdrawiam kazek.
Sprawdź kostkę stacyjki.
Czy do złącza zasilania radia ISO masz doprowadzony przewód [15] czyli +12V po przekręceniu stacyjki ? Zamieść schemat podłączenia radia z instrukcji obsługi lub naklejki na obudowie radia.
Witam. Proponuję elektrozawór na przewód paliwowy (koszt ok 50 pln) załączany ukrytym wyłącznikiem (na przykład kontaktron + przekaźnik w układzie z podtrzymaniem) wszystko schowane gdzieś za deską i uruchamiane magnesem po przekręceniu stacyjki. Pozdro
Po przekręceniu stacyjki kontrolka gaśnie, po chwili zapala się i świeci cały czas
Czemu wszyscy sie upieraja ze do wyjecia glowni stacyjki w VW trzeba ja przekrecic kluczem? Wychodzi bez problemu bez klucza....
Cisza po 'tyk'. Masa sprawdzona - podana dodatkowa próbnie na blok silnika. Rozrusznik złożony poprawnie, był sprawdzany przed założeniem. Co do plusa rozrusznika - ginie gdzieś w grubszej wiązce przewodów. Czy to leci przez jakiś przekaźnik? Czy tu jest napięcie cały czas i plus do bendixa tylko wyzwala układ, czy przekręcenie stacyjki wyzwala też...
Witam, jeżeli to jest VW to proponuje tak: jeden kluczyk do stacyjki, przekręcić zapłon, zamknąć drzwi, drugim kluczem przekręcić zamek (w drzwiach kierowcy), na pilocie nacisnąć przycisk zamknięcia przez ok 3s, następnie puścić i po upływie 1s znowu nacisnąć przycisk zamykania. Jeżeli pilot się zakodował to usłyszymy krótki sygnał dźwiękowy.
Ja bym sprrawdził jeszcze przekaxniki nad bezpiecznikami i stacyjkę - bo to tego typu problem a nie wiem jak to dokładnie jest w Golfie MK2 - mam astre tam załączanie jest stacyjką ale w Golfie moze być jeszcze przekaźnik - - trzeba by rzucic okiem na schemat i poszukać głównego zasilania do sprzętu zasilanego po przekręceniu stacyjki Wesołych Świąt...
Przytrzymaj oba przyciski, kluczyk do stacyjki, przekręć trzymajac nadal oba przyciski.
Chciałbym powrócić do tematu związanego z grzaniem się dwóch przekaźników, niestety, ale problem się powtórzył w takim stopniu, że silnik obecnie nie chce odpalić, kręci normalnie. Ten przekaźnik bez numeru okazuje się, że to przekaźnik 109, tak jak to pokazane jest na zdjęciu. Na obecną chwilę został kupiony nowy i zamontowany, mimo to silnik kręci,...
Sprawdź najpierw czy idzie prąd do rozrusznika po przekreceniu stacyjki. Cienki kabel przy rozruszniku
kiedy przekręcam kluczyk pojawiają sie kontrolki ale nie moge odpalić auta,nie moge przekręcić kluczyka do końca.czy javascript:emoticon(':|')to stacyjka?jak wyjme tą kostke i wepne kabelki to odpali.
Czy to ACC (4-6V) mierzyłeś na włączonej kostce do radia, czy przy odłączonym radiu ? Zmierz ile napięcia pojawia się na tym pinie bez radia. Zestyk ACC w stacyjce jest stosunkowo delikatny prądowo (do 500mA). Najczęściej ulega defektowi po obciążeniu go +BATT radia i zwiększeniu siły głosu. Jeśli w Fabii 1 zachowano kolorystykę przewodów identyczną...
Żółta kontrolka na desce rozdzielczej z symbolem klucza pod autem albo samego klucza (nie pamiętam jak ma bora, sorry) przy przekręceniu stacyjki zapala się i gaśnie po chwili czy mruga ?
Działa otwieranie i domykanie wszystkich szyb elektrycznych po przekręceniu klucza w drzwiach ?
Sprawdź czy jest + na czarnym kablu wychodzacym spod stacyjki.
Sprawdziłem kolego żarówka świeci podczas rozruchu oraz po przekręceniu stacyjki +podpiołem na zawór N109 a -na przewód od wtrysku
Napewno stacyjka nawala
Sprawdź czarny kabel idący od kostki stacyjki. Ma na nim być +12V po włączeniu zapłonu.
Napięcie po przekręceniu stacyjki na obydwu przewodach jest?
dzięki kolego za pomoc tak też zrobie a ten kabelek REM to jest ten kabelek od logiki zapłonu tzn. napięci idzie po przekręceniu stacyjki czy żle myśle
możliwe jest że mógł przeskoczyć pasek rozrządu i teraz nie chce palić bo zawór na pompie wtryskowej po załączeniu stacyjki się odzywa przekaźniki wszystkie zostały sprawdzone zgóry dziękuje czasami trudno odróżnić czy to N109 się odzywa czy nastawnik pompy się kalibruje, podczas normalnej jazdy raczej trudno o przeskoczenie paska - no ale różne dziwne...
Może jest brak sterowania wtryskami. Ściąg wężyk przy wtryskiwaczu ten którym dochodzi paliwo i poproś kogoś żeby ci przekręcił stacyjkę, powinno trysnąć paliwo. Taki test sprawdzi także działanie pompki paliwa.
W Volkswagenach jest tak (i jest to omawiane na wszystkich forach w necie), że przewody zaznaczone strzałkami są zamienione. http://obrazki.elektroda.pl/3243122600_1... Na foto jest układ z jakim auto wychodzi z fabryki i tak grają tylko radia fabryczne, pierwszego montażu. By grało "coś innego" należy je zamienić. Grubszy, czerwono-biały...
Czy na czarnym przewodzie przy kostce stacyjki jest zasilanie jak nie palą się kontrolki?
Siemka Elektrony! Potrzebuje informacji gdzie najlepiej się wpiąć alarmem w dwuprzewodowe sterowanie C. zamka (otwarcie - zamkniecie). Pacjent Caddy 2008 z jednym pilotem (scyzoryk) i jednym kluczykiem zwykłym, czyli jak zamknę auto to po przekręceniu klucza (tym bez pilota) w zamku otwierają się tyko drzwi po lewej stronie a dopiero po przekręceniu...
Witam, problem wygląda następująco. Rano otworzyłem bagażnik, po opuszczeniu klapy zauważyłem że się nie zatrzaskuje i gdy chwyciłem za znaczek VW, którym otwiera się bagażnik usłyszałem trzeszczenie i ponownie uchyliłem klapę bagażnika i wtedy trzeszczenie ustąpiło. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce, świeci się kontrolka otwartego bagażnika. Proszę...
sprawdż najpierw napięcie ze stacyjki czy po przekręceniu kluczyka w pozycję ACC świecą się kontrolki a przy próbie rozruch gasną ? jeśli tak to wymień kostkę stacyjki
pin 20 włancza tylko wyświetlacz klimatronika Jest jeszcze inny przewód w skrzynce z bezpiecznikami do którego wystarczy podać +12V i klimatronik chodzi jak po przekręceniu stacyjki. U mnie jest tak zrobione przez niemiecki serwis, do tego jest osobny wyłącznik z wentylatorkiem obok zegara webasto.
Kolega ele5, niestety ma rację, nie poradzisz sobie, gdyż padł rozrusznik lub stacyjka.
VW crafter 2002r 2,5dti klient pojechał po urząd skarbowy a po wyjściu otworzył auto pilotem lecz po włożeniu kluczyka do stacyjki brak reakcji nie można przekręcić i miga kluczyk immobiliser. Czy vcdm beta11.3.0 coś wskóram. Pomożecie. Jak odczytać kody błędu bez włączenia zapłonu. Pomocy i dziękuję.
Zasilanie po stacyjce znalazłem w podsufitce (sterowanie nadmuchem w części pasażerskiej ) poduchy oszukałem opornikiem 2,2 ohm po przekręceniu stacyjki bledu nie było i nie ma do tej pory. Dziękuje
Wydaje mi się że fabryczny alarm wyłącza sterowanie silnikiem a nie zasilanie tablicy z zegarami . Problem pewnie jest pomiędzy stacyjką a centralką ( łącznie z nową kostką stacyjki).
Jeżeli dysponujesz multimetrem to końcówka czarna multimetru do klemy (-) akumulatora, czerwona końcówka miernika w fajkę (przewód do świecy) i niech Ci ktoś w tym momencie przekręci kluczyk w stacyjce na pozycję 1. Przez czas w jakim powinny się grzać świece, powinno być napięcie na tych przewodach. Jeżeli nie ma to jak najbardziej może to być wina...
problem już rozwiązany faktycznie kostka stacyjki padła nowa zamiennik wytrzymała 3 tygodnie aż wymieniłem kostkę stacyjki na starą i przekręciłem śrubokrętem zapadkę kostki i odpalił za pierwszym chyba muszę poszukać orginalnej kostki
Najprawdopodobniej padły styki w stacyjce spróbuj dostać się do stacyjki i dociskając kostkę przekręcić kluczyk. Dodano po 14 http://lediker.pl/vw-passat-b4--naprawa-...
Kostkę stacyjki sprawdzałeś? Jak wszystko gaśnie? Da się włączyć zapłon?
Ja sprawdzałem multimetrem i żaden z tych nie daje po przekręceniu. Jakieś pomysły ? Szczur przegryzł przewód, spalony bezpiecznik, tak jak napisali uszkodzona stacyjka, nieudolna naprawa instalacji.
Kostkę stacyjki sprawdź czy na czarnym kablu nie znika +12 jak przekręcisz kluczyk na rozruch.
Dodam jeszcze, że zapłon musi być włączony [przekręcona stacyjka - silnik nie musi pracować]. Po godzinie powinno pozwolić wprowadzić poprawny kod.
Cześć, Czy udało się komuś doprowadzić plus od stacyjki pod maskę lub też go tam zlokalizować w polo IV 1.4 Tdi z 2003 roku. Chcę podłączyć przekaźnik 542 do założonych już świateł DRL. Nie posiadają one wbudowanego. Chcę go użyć jako sterownik do świateł led ,który je wyłącza w momencie włączenia świateł pozycyjnych. Włączają się w momencie przekręcenia...
Do sprawdzenia albo od razu do wymiany jest kostka stacyjki. Zobacz czy jest zasilanie na pompie gdy przekręcisz na zapłon (zapalone kontrolki). Jak jest to daj mu kabelkiem plusa z akumulatora na rozrusznik (auto na luzie rzecz jasna) i zobacz czy zapali. Jak zapali to kostka do wymiany. Wszystko. Albo zaworek w pompie się wiesza (o ile można to tak...
Na tym bezpieczniku jest plus 12V po przekręceniu stacyjki i "idzie" na wspomaganie, ale oprócz tego może zasilać inne urządzenia w osprzęcie silnika. Trzeba szukać zwarcia w tych urządzeniach lub w instalacji. Nie wiem jaki kod silnika masz, ale sprawdziłem na szybko, że na tym bezpieczniku w 1,4 tdi, oprócz wspomagania, może być czujnik poziomu oleju....
Radio jest zablokowane przez wbijanie błędnego kodu, żeby rozblokować radio tak aby można było wprowadzić kod musisz przekręcić kluczyk w stacyjce, włączyć radio i odczekać godzinę, blokada puści.
Problem jest taki, ze bierzesz się za robotę kompletnie bez pojęcia. Weź sobie kup próbnik 12 woltowy z żaróweczką za parę groszy i wtedy sprawdzaj. Miernik tego typu oszukuje, bo gdziekolwiek jest jakaś niewielka upływność w instalacji choćby z powodu wilgoci, już nie wskaże ci dokładnie. Na początek potrzeba trzy przewody do radia - zasilanie zawsze...
Masę na silnik i tak trzeba poprawić. Dwa sprawdź napięcie na sygnał rozrusznika 50 na wyjściu z kostki stacyjki i na wejściu do rozrusznika. Jeśli będzie niższe niż napięcie akumulatora załóż przekaźnik odciążający.
Właśnie piszę z warsztatu, dostęp do tego zaworka jest normalny, napięcie sie pojawia po przekręceniu stacyjki. Za chwilę go wykręce ale pewnie nic w nim nie zobacze...
Problem z zanikaniem [15] czyli plus 12V pojawiające się w instalacji po przekręceniu stacyjki. Gdzieś , coś nie kontaktuje, uszkodzony przekaźnik, upalony kabel, wytopione złącze, itd. Żarówka z dwoma kabelkami w dłoń, jeden kabelek do masy i "szukać". Trudna usterka do lokalizacji, bo pojawia się sporadycznie.
silnik prawdopodobnie AED oznaczenie Dodano po 9 Chodziło mi że Ecu również włącza kontrolke od świec AED raczej nie było takiego... kontrolka świec musi mignąć, bo wtedy oznacza, że jest komunikacja ze sterownikiem silnika. nie wiem jaki jest w Polo przekaźnik odpowiedzialny za to, ale w niektórych VW z lat 90tych był to przekaźnik 109. Sprawdź ten...
impuls przekręcić stacyjka stacyjka przekręcić klasa przekręcić stacyjka gasnąć radio
oplot miedziany blokada szumu wymiana kontroler
Soft-starter, falownik czy rezystor? Powolny start silnika jednofazowego 750W z kondensatorem Naprawa blendera BOSCH ErgoMixx – typowe usterki, wymiana sprzęgła, termika, szczotek