Przepływomierz cały czas pokazuje zaniżoną dawkę powietrza, albo jest walnięty, albo układ dolotowy pomiędzy nim a turbiną jest nie szczelny (np zapieczony EGR, dziurawy wąż)
Czy możesz coś więcej powiedzieć jak odczytywać te logi albo jak powinny wyglądać prawidłowe? W grupie 011 masz obroty, ciśnienie doładowania zakładane, ciśnienie mierzone, procent wysterowania zaworu regulacji ciśnienia turbodoładowania. Przy 1800 obr turbo uzyskuje zakładaną wartość doładowania a zawór oscyluje w okolicach 50-60 %, następnie turbo...
Wygląda na to że, nie pracuję jeden z cylindrów, albo co gorsze obróciło panewkę lub luz na sworzniu tłokowym. Na początek do sprawdzenia czy nie ma wypadania zapłonu, potem luzy zaworowe, ciśnienie oleju, itd... Ale jak Napisałeś że, nie masz o tym pojęcia to zostaje Ci tylko warsztat.
Schemat dotyczy modelu 2007, tam jest inna instalacja elektryczna, m.in. alternator ze złączem 4-pinowym i liczniki z kontrolką ładowania. Strategia sterowania dogrzewaniem świec żarowych po uruchomieniu silnika powinna wyglądać tak, że po przekroczeniu obrotów ok. 1500–2000 RPM dogrzewanie powinno zostać wyłączone. Tutaj ładowanie pojawiło się...
Zobacz na pw.
Warto przyjrzeć się bliżej temu regulatorowi i sygnałowi sterującemu nim. Innych pomysłów mi brak, no może jeszcze filtry, ale było by więcej objawów poza gaśnięcie m po przekroczeniu obrotów. Ps. gaśnie po przekroczeniu równo 2 tys obr czy mniej więcej 2 tys obr, i po jakim czasie od wejścia na te obroty gaśnie ? A pompa zasilająca jak się miewa ?...
Skorzystam z okazji i poruszę tu kilka innych nurtujących mnie "przypadłości" mojego Mondka. Co to oznacza gdy czasem przy odkręcaniu wlewu paliwa słyszę przez chwilę syk i przyjemny zapach etylinki? Czasem prędkościomierz przestaje wskazywać i gaśnie kontrolka rezerwy. Czym jest to spowodowane i jak temu zaradzić? Zauważyłem, że jestem w stanie "wcisnąć"...
problem w 99% będzie tylko przy wyższych obrotach gdy turbo zacznie działać w trybie regulowanym (od 3 tys obr/min) ze sprzężeniem zwrotnym z czujnika ciśnienia w pozostałym 1% przy zmiennej komorze turbiny ustawionej (przez brak podciśnienia sterowania) na max doładowanie ciśnienie znacznie przekroczy wartość zadaną i tryb awaryjny wystąpi chwile po...
Jak się zakończyło? Co było do zrobienia?
Marcina podałem jako ciekawostkę. Przypomniał mi się jeszcze jeden silnik jaki spotkałem dawno temu w jednym z pierwszych RM przenośnych produkcji angielskiej - regulacja była odśrodkowa - przy przekroczeniu obrotów znamionowych rozłączał się styk zwierający szeregowy rezystor włączony w szereg. resztę załatwiało koło zamachowe o sporej masie. Rozwiązanie...
Zmienna geo, przewody podciśnienia, zawór sterujący i samo podciśnienie do weryfikacji. Jakie widzi sterownik doładowanie między 1400 a 3000obr?
Szczelność sprawdzona. Jakie ciśnienie powinno mieć?
Witam, od dłuższego czasu walczymy z kolegami z VW Polo 2003 9N3 1.4 TDI. Problem jest taki, że gdy silnik się rozgrzeje, to w momencie gdy schodzi z wysokich obrotów, gasnie - czyli po prostu gdy nacisnie się sprzęgło przy powyżej 3000 obrotów. Aktualnie wymienione zostały czujniki i filtry: - Czujnik temp. płynu chłodniczego przy silniku - Czujnik...
No to wszystkie diody do generatora. A generator uruchamiany z jednego z wyjść układu LM3914.
Właśnie przy zgaszonym silniku jest błąd 515 no i go kasuję a gdy zapalam znowu pokazuje się błąd. Chciałbym powiedzieć że byłem na wymianie rozrządu i on źle ustawił na znakach przesunął o jeden ząbek na wale ale na którym nie wiem lecz na wałku położenia wałka zapłonu pewnie nie bo tylko poluzował napinacz i przekręcił wałek rozrządu lub wałek główny....
Witam. Filtr paliwa juz wymienilem. Mozesz napisac co to jest ten ''booster'' i gdzie sie znajduje w mondeo. Pozdrawiam
Do wymiany cylinder, tłok, łożysko igiełkowe korbowodu, uszczelniacze na wale, ewentualnie łożyska na wale. Przyczyna - za mało oleju w paliwie lub przekroczone obroty (wynikające z rozregulowania gaźnika lub nieszczelności silnika).
A tam jest aparat zapłonowy? Bo ja wiem, że jest tylko sam rozdzielacz. Nie sterownik wtrysku a sterownik pompy z limiterem-odcina pompe jak przekroczy obroty silnika.
Czujnik uruchamia wspomaganie przy pedałowaniu i blokuje przy przekroczeniu obrotów dla prędkości 25 km/h.
Witam mam problem z mazdą 6 2005r silnik 2.0 16v ze zmiennymi fazami rozrządu.mianowicie po naprawie głowicy zmontowaniu całości po odpaleniu silnik pracuje równo ale po osiągnięciu 3000 obr pojawiają się dziwne odgłosy z okolicy rozrządu coś jakby brzęczenie dosyć głośne jak silnik zejdzie z obrotów jest ok. jak tylko znów wejdę na 3000 obr. i więcej...
Zacząć od wyjęcia alternatora. Następnie sprawdzenie i naprawa.
Zamiast 10, to dałbym na 1. Nie wiem czy może być tylko zasilany silnik na samym tak krótkim uzwojeniu stojana. Zazwyczaj podczas prania pracuje całe uzwojenie (1-10), a po przekroczeniu pewnych obrotów wirowania (najczęściej > 1000rpm), przełącza się na krótsze uzwojenie (1-5). Piny 6-7 to zazwyczaj jest bezpiecznik termiczny (czasem termostat).
Zaraz po odpaleniu może być przez parę chwil sprzęgnięte, po czym powinno całkowicie puszczać. Potem po zagrzaniu do ok 100 st powinno spiąć na sztywno i rozpinać nawet przy gorącym silniku (sprzęgnięte) po przekroczeniu ok 4500 obrotów.
2.0 TDI PD - BKD Auto mamy od początku czerwca, kupione od sąsiada handlarza, auto z niemiec, stało przez zimę spory czas, chciałbym dodac, z tego co mówił tata, to silnik przy hamowaniu dusi, ale to jego spostrzeżenie
po przekroczeniu 2500 obrotów traci moc i jest mułowate do zgaszenia i kolejnego odpalenia
problem rozwiazany. Informacja dla potomnych, jezeli pipczy po przekroczeniu 1800obr nalezy sprawdzic zaroweczke od podswietlenia "STOP" na liczniku. Po wymianie na sprawną objaw ustal
Do napędu piły tarczowej poprzez paski klinowe tylko i wyłącznie silnik 1440 obr - kwestia rozruchu i potem "przysiadania" silnika pod obciążeniem w przypadku kleszczenia drewna, czy np. sęków - im mniejsze obroty nominalne silnika, tym lepiej sobie radzi z rozpędzaniem piły, silniki wysokoobrotowe nie lubią ciężkiego rozruchu. Dalej kwestia przełożeń...
Witam, mam problem z Astrą 1.7 CDTI 80km 2005r. Stan licznika 210tyś. Na każdym biegu po przekroczeniu 3000 obrotów silnik buczy. Gdy obroty się zwiększają tak do 3200 obrotów to buczenie zanika. I tak się dzieje na każdym biegu. Na luzie gdy przygazuję żadnego buczenia nie słychać. Może ktoś pomoże, co to może być???!!!
Traktuje to jako żarcik, więc nie wymieniam i nie pytam czemu miałbym wymieniać sprawny pasek. Na 100% nie ślizga się i nie jest uszkodzony. Nie powstaje sytuacja poślizgu, którą sterownik mógłby zinterpretować jako przekroczenie obrotów. To jeszcze mało widziałeś. Koledzy dobrze Ci radzą :!:
Potrzebujesz odpowiedni regulator napięcia. Jeżeli alternator będzie miał sprawny regulator napięcia to powinien wystarczyć. Musisz policzyć przekładnię tak by przy słabym i silnym wietrze, obroty alternatora utrzymywały się w dopuszczalnym zakresie. Jeżeli zachodzi potrzeba ochrony alternatora przed przekroczeniem górnej granicy obrotów co jest możliwe...
Zrobić logi dynamiczne z pomiarem ciśnienia paliwa i doładowania na drodze, te czynniki mają wpływ na tryb awaryjny pod obciążeniem.
Diagnostyka
czyli nie ma możliwości uszkodzenia akumulatora? Jeszcze chciałem się dowiedzieć co stanie się z alternatorem po przekroczeniu obrotów wirowania, ponieważ nie wiem ile obrotów osiągałby ten alternator.
A podłączałeś pod SD? Może sprawdż wtyki wtryskiwaczy na początek i diagnostyka komputerowa - pewnie podpowie gdzie szukać. Pozdrawiam.
audi a4 b5 nie ma mocy na niskich obrotach dopiero po przekroczeniu 2500 obrotów zaczyna iść i wchodzi tryb awaryjny przy 120km/h wszystkie przewody podciśnienia są nowe dodaje logi z grupy 011,03, 010 https://obrazki.elektroda.pl/5213808000_...
Toyota Corolla Verso 2.0 d4d 90 KM, odpalam silnik rano, po ruszeniu i przekroczeniu 2000 obrotów zaczyna szarpać i przestaje reagować na pedał gazu. Do 2 tysięcy obrotów jedzie bez problemu. Problem znika całkowicie jak tylko silnik złapie temperaturę. Proszę o pomoc zanim mechanik mnie zrujnuje, wymienili egr i nadal to samo.
Mam problem-/PolonezCaroPlusbenzyna+gaz/-od kilku dni silnik /zapalam na benzynie/po przekroczeniu około 1200obrotów gaśnie.Muszę go zapalic ponownie,z wyczuciem dodac gazu,wcisnac sprzegło -silnik przełącza sie na gaz,musze przez około 5 minut go nagrzac ,potem moge już jechac.Silnik w czasie jazdy reaguje już normalnie.W czym problem?
Błędy skasowane. Po przekroczeniu 2,5 tys obrotów problem wraca.
Seryjnemu nie przerabianemu silnikowi nie potrzeba mapy a dzięki temu układzikowi RC lekko powinna się poprawić góra obrotów. Większość prostych fabrycznych CDI opiera się na takim schemacie. Moduły od 4t nie nadają sie do 2t i było o tym pisane wyżej. W dwusuwie kąt zapłonu ma spadać po przekroczeniu pewnej wartości obrotów a w 4t masz na odwrót i...
Nie - blokada jest, ale jak przy 100km/h wbijesz 2 bieg to ten fakt zostanie zarejestrowany przez licznik przekroczenia obrotów. Jazda z max prędkością obrotową na ograniczniku nie jest rejestrowana, tylko przy redukcji da się przekroczyć obroty tak, żeby to zostało zarejestrowane.
Witam.Pięknie pieje ten kogut :)) Kolego,gaźnik na pewno do regulacji,zapłon...pewnie wystarczy wyczyścić i wyregulować.Ale na pewno zwróć uwagę na uszczczelniacze wału i łożyska.Ja wymieniłbym je bez względu na stan. Dodano po 8 Sprawa druga..pokombinuj nad innymi ustawieniami gaźnika,ale uważaj żeby nie przekroczyć obrotów maksymalnych bo ją zatrzesz.Pilarka...
Mam takie pytanie:czy lepiej ustawić obroty wentylatorów obudowy w biosie i po przekroczeniu ustawionej temp będą zwiększać swoje obroty czy lepiej podpiąć je do regulatora obrotów na obudowie.Buda to zalman z9 u3 Ja bym zostawił wpięte do płyty. Niech ona sama sobie kontroluje w zależności od obciążenia procesora. Temperatury masz jak najbardziej...
Dopiero po przekroczeniu obrotów 2200/2400 zaczyna się cała procedura opisana w pierwszym poście. Po odpuszczeniu gazu, czy podczas rozpędzania też?
Witam. Golf 4 tdi 1.9 . Mianowicie , ruszylem spod domu do pracy . Nie moglem przekroczyc 2 tysiecy obrotów i łapał muła , dusiło go , szarpalo. Uspokoilo sie to dopiero gdy moglem wkrecac na wieksze obroty po 20 km jazdy. Czy powodem moze byc kasza w przewodach którą mam , czy poprostu byl zamarzniety. Teraz juz wszystko okej .
Witam.Piszę jeszcze raz temat gdyż jakiś nadgorliwiec usunął go do kosza nie pozwalając nawet na poprawienie błędów.Panowie mam taki dziwny problem z przełączaniem na LPG podczas jazdy w punto 1.Mam instalację chyba II typu.Zauważyłem że samochód przełącza się na LPG po przekroczeniu odpowiednich obrotów ale tylko gdy na wcisnę sprzęgło lub na postoju...
Tak, obroty silnika krokowego zależą od częstotliwości. Ale to nie znaczy że da się osiągnąć duże obroty. Po przekroczeniu pewnej częstotliwości silnik zacznie tracić moc. Jaka to częstotliwość to zależy od silnika. Regulację częstotliwości możesz zrobić wstawiając szeregowo z rezystorem potencjometr.
Pół roku temu wymieniłem rozrząd. Sprawdzę w przyszłym tygodniu , obecnie auto jeździ, tylko moc jest dopiero po przekroczeniu 3 tyś. Obrotów A nie jak było wcześniej id 2 tyś.
Sprawdzałeś poziom oleju w silniku ?????? Czy ta kontrolka świeci się od razu czy po przekroczeniu jakiś obrotów ????
Brak jakiegokolwiek hamowania wynikającego z prawa Lenza po przekroczeniu granicy pewnych obrotów.
Ogon ten działa w ten sposób, że po przekroczeniu określonej prędkości wiatru, poprzez odpowiednie mechanizmy ustawia turbinę bokiem do kierunku wiatru. Można też eksperymentować z ustawianiem się łopat wiatraka równolegle do kierunku wiatru,~po przekroczeniU pewnej wartości obrotów, wykorzystując do tego celu np, siłę odśrodkową działającą na te łopaty....
Po pierwsze - tzw. kluczykowanie błędów Po drugie - jakość paliwa
To jest centralka do pojazdu z wtryskiem paliwa,4 okrągłe diody to wskazanie poziomu paliwa gazowego,1 prostokątna dioda sygnalizuje tryb działania.Lewe skrajne położenie zapalanie i jazda na benzynie prostokątna dioda czerwona,środkowa pozycja zapalanie na benzynie i przejście na gaz po przekroczeniu progu obrotów prostokątna dioda czerwona po przejściu...
A słyszał kolega o magnetyźmie szczątkowym?? Dzięki niemu po przekroczeniu obrotów synchronicznych silnik zaczyna pracować jako prądnica. Jeżeli zatrzymasz go pod obciążeniem, to wirnik straci magnetyzm szczątkowy i przy ponownym rozkręceniu go do obrotów nadsynchronicznych niestety sam się nie wzbudzi. Jest to dużą wadą takiej prądnicy. Pozdrawiam!!
Witam Mam proble z moim fordem focusem mk2 1.6 tdci 90km mianowicie podczas przyśpieszania na każdym biegu słychać gwizdanie powyżej 2800 obrotów gwizdanie ustaje po przekroczeniu 3000 obrotów Na biegu jałowym nie słychać tego gwizdania Niedawno wymieniłem pasek alternatora jak i sam alternator załączam filmik na którym doskonale słychać o jakie gwizdanie...
Jak zwykle za późna - moje rozwiązanie z wczoraj: opornik ~2k i pokazuje zawsze temperaturę silnika ~30 st.C i ładnie przełącza na LPG po przekroczeniu obrotów 1900 - w moim przypadku.
Witam i pozdrawiam stałych bywalców tego forum. Problem tkwi w niedziałającej instalacji LPG AT90E BLITZ zamontowane w skodzie Felicji z 1999. Pierwotnie przełączenie na gaz następowało po przekroczeniu pewnych obrotów praktycznie od razu. Kilka miesięcy temu, aby nastąpiło przełączenie na gaz silnik musiał się nagrzać (ok 10min). A teraz nie przełącza...
Witam posiadam Opla astrę g 2.0 dti dth silnik odpala normalnie ale po jakimś czasie pokazuje się check i nie ma mocy do 2tys obrotów. Po przekroczeniu 2 tys obrotów turbo się załącza i chód, i normalnie. Gdy spadnie poniżej 2tys chek się zapala wymieniłem przepływem nic to nie dało. Proszę o pomoc gdzie szukać przyczyny
Jest tam zabezpieczenie 10A,czy jest sprawne? Wiem jak to brzmi,ale to może być przyczyna.Alternator posiadający mostek wzbudzenia tak jak ten,może być samowzbudny po przekroczeniu pewnych obrotów,bo wirnik ma magnetyzm szczątkowy . Bezpiecvzniki mają na zewnątrz wypustki umożliwiajace kontrolę przy pomozy probówki,nie trzeba ich wyjmować po kolei,wystarczy...
AVR to po prostu elektroniczny regulator napięcia utrzymujący stałe napięcie niezależnie od obciążenia. Stwierdzenie że, "Widocznie jakaś automatyka wykazuje przekroczenie i blokuje napęd" trochę mi nie pasuje nie słyszałem o czymś takim w prądnicy. Chociaż modle się żeby to była wina regulatora który można w miarę niedrogo i łatwo wymienić. Wydaje...
genek1000 Jak nie wiesz czego to się nie udzielaj. Czytaj ze zrozumieniem. koledze włącza się klima tylko po przekroczeniu 2000 obrotów wyłącza się kompresor. Po zmniejszeniu obrotów klima znów załapuje. Zawsze mówię jedno : Chcesz pomóc to pomagaj ale sensownie. Nawet kolega Norbi12 już taki czujnik znalazł.
Ja miałbym pewną uwagę co do tytułu .Mieszkamy w Polsce ( ja nie ;) ) i dla tego twierdzę że tytuł " Optyczny sygnalizator przekroczenia zadanych obrotów silnika , czyli shiftlight " jest lepszy dla osoby która nie ma pojęcia co to jest shiftlight . I to nie jest tak że moja uwaga tyczy się tylko tego tematu . Co do Twojego modułu - bardzo fajny opis...
Po przekroczeniu 3tys obrotów zapala mi sie chek silnika i autko słabnie. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu problem pozostaje. Na kompie wyświetla błąd 1125 i po jego skasowaniu problem znika dopóki znowu nie dostanie większych obrotów, bład pojawia się ponownie. Podejrzenia padły na nawór regulacji turbiny ale wymiana na nowy nie pomogła. Podciśnienia...
Druga śrubka oznaczona H służy do ustawiania maksymalnych obrotów silnika i jej wkręcanie powoduje wzrost obrotów maksymalnych. Trzeba uważać aby nie przekroczyć górnej granicy obrotów dla silnika i nie zatrzeć go. Do regulacji jest niezbędny obrotomierz, ale w praktyce śrubka nie powinna był wykręcona mniej niż 3/4 obrotu jest to w miarę bezpieczne...
1.Ampery są spisane z zewnętrznego urządzenie oraz prosto z falownika (komputera) 2.Przez 2 lata wszystko działało bez zarzutów gdy dochodziło obciążenie do 180A falownik automatycznie zwalniał silnik o 5-10% tak aby zejść z obciążenia 180A. Teraz gdy jest obciążenie pomiędzy 140-130Amper i osiągnie pewne obroty wyłącza silnik do 0% 3.Zachowanie jest...
Witam forumowiczów. Chciałbym się poradzić mądrych główek co może być przyczyną wyłanczania turbiny w Golfie V 2.0 TDI przy jeżdzie na np: 4 biegu i przekroczeniu obrotów 2200-3000. Po wyłączeniu silnika i ponownym zapaleniu znowu wszystko jest oki,aż do osiągnięcia tych że obrotów. Proszę o pomoc i z góry dzięnkuję
Nie ma żadnych błędów ani tryb awaryjny się nie włącza, po prostu auto po przekroczeniu 3300 obrotów słabnie i lekko szarpie.
Na luzie też się przełącza po przekroczeniu tych obrotów? Wróżę że siada ciśnienie i się przełącza ale w 100% pewnym być nie można bez podłączenia pod komputer gazowy i sprawdzeniu co mu dolega. Czy przy lekkim podnoszeniu obrotów nie przełącza się na PB?
Witam ... mam problem z honda civic 2002 r, 1,7ctdi a mianowicie po przekroczeniu obrotów 3,2 tys odcina mi turbine i silnik wchodzi w tryb awaryjny... czyscilem juz turbine (zapiekajaca sie kierownica) i wymienilem czujnik cisnienia doladowania bo za kazdym razem na skanerze pokazuje wlasnie nr bledu z ktore te rzeczy(turbina i czujnik) odpowiadaj...
Jak najbardziej przy nieszczelności wydechu może wyć. Nie szkodzi to nic turbinie i w ogóle jakieś bzdury tu czytam typu : Cisnienie przed katem niejako ją wyhamowuje. Przy jakich obrotach i jakim obciążeniu wyje? Rozróżnia się dwa typy wycia. Przy małych obrotach turbo występują harmoniczne z łopatek, przy dużych obrotach dźwięk generuje oś wirnika...
Objawy to szarpanie samochodem na niższych obrotach oraz "strzały" przy szybkim dodawaniu gazu. Troche to przechodzi jak silnik sie rozgrzeje ale nadal występuje. Po przekroczeniu obrotów 2-3 tysiące efekt jakby znika lub go nie czuć co podobno jest mozliwe. Podsumowując efekt nie równej pracy silnika jak pojawił sie dwa tygodnie temu do tej pory nie...
Zupełnie nie znam sie na rodzajach liczników. Oparłem się na tym o czym wspomniał kol. Rokita " licznik dwukierunkowy, po przekroczeniu obrotów synchronicznych licznik zaczął się cofać i po pewnym czasie z obliczeń wyszło" Mogłem też czegoś nie zrozumieć, szło mi o ideę. Pozdrawiam
Przy obrotach wolnych jest normalnie, ale po przekroczeniu na obroty wymagane napięcie skacze.
Witam.Mam Honde civic 5 Generacji silnik d15b7 Wtrysk . Zasilana gazem jest I Gen na blosie ,Denerwuje mnie ręczne wciskanie Z PB na LPG. chce zmienić to żeby było to automatycznie po przekroczeniu obrotów np 2.500 tys obrotów i z PB wrzuca mi się na LPG. Centralka LPG STAG2-G.
Elektrownia wiatrowa na nieprzerobionym alternatorze samochodowym - może jednak warto. Oczywiście od razu zakładam przypadek kiedy stosujemy odpowiednio mocny rotor i przekładnię. Wpadł mi do głowy pewien pomysł, który zamierzam przetestować w mojej, powstającej dopiero konstrukcji, ale do sedna. Wiadomo, że przeciętny alternator z osobówki potrzebuje...
Zastosować dyskryminator progowy lub okienkowy. Zrobić napięcie odniesienia. Wzrost temperatury będzie powodował, że napięcie będzie rosło. Po przekroczeniu pewnego ustalonego napięcia, dyskryminator poda napięcie.
po przekroczeniu 2000rpm, obroty wskakują nagle na 3000rpm przy jakiej mocy?? wyrywa w przód? chyba że pedał w podłodze
Samowzbudne był zasadniczo wszystkie alternatory montowane w Volkswagenach, aby "zaskoczyły" trzeba było przekroczyć około 3tys obrotów na silniku. Jednak praca bez akumulatora nie jest wskazana., regulator może mieć problemy ze stabilizacją napięcia. W maluchu, przy urwanym przewodzie B+, napięcie potrafiło przekroczyć 50 wolt. B+ to zacisk do podłączenia...
witam mam podobny problem i postanowiłem go tu opisać, mam nastepujący problem kupiłem nie dawno seata cordobe 2001r 1,9tdi 90KM i mam pytanie mianowicie po wejściu na wyższe obroty samochód traci tak chocby moc np. na trójce po przekroczeniu50km/h samochód traci znacznie moc i prawie wogóle nie przyspiesza to samo na wszystkich biegach po przekroczeniu...
Sam dotrysk benzyny wystarczy. Co któryś cykl podawana jest dawka paliwa po przekroczeniu obrotów ustawionych w programie. Zależy od stylu jazdy ale nie ma sensu ustawiać go poniżej 3 tyś. obrotów bo dużo benzyny będzie palił. Ustawiasz np 3% udziału benzyny. Należy regulować auto po ustawieniu dotrysku bo może być wyczuwalne szarpnięcie przy przekroczeniu...
Witam ma taki problem Silnik afn ładnie odpala ( kąt wtrysku 50-54) po dodaniu gazu i przekroczeniu obrotów 2 tys zaczyna poddymiać na biało niebiesko a po depnięciu w podłogę gazu zaczyna nim telepać i po odjęciu gazu i po chwili jakieś minucie szarpania wraca do normy olej VALVOLINE MAXLIFE 10W40 ma ktoś jakiś pomysł silnik zachowuje się tak samo...
Wypnij czujnik przy filtrze i uruchom silnik ,po przekroczeniu 1800 obrotów silnika się zaświeci. I tak ma być bez kontrolki ciśnienia po włączeniu zapłonu.Troche inaczej niż FSO
Witam! Tak jak w temacie Leon 2010r. silnik CAXC Wywala błąd P2293 - regulator ciśnienia paliwa (usterka mechaniczna). Po podpięciu pod kompa ciśnienie na biegu jałowym 130-140 bar. Po dodaniu gazu i przekroczeniu 1000 obrotów ciśnienie natychmiast spada poniżej 110 i pompa przestaje piszczeć. Wymieniłem już 2 pompy 2 nastawniki pompy(tulejka, szkalnak)...
Silnik 1.0 16V natomiast jakiej firmy sterownik to nie wiem muszę go wyjąć żeby się dowiedzieć natomiast wystarczyło by mi wiedzieć skąd brać te impulsy tak jak fabryka przykazała i tak jak się to robi nie tylko w tym modelu. Obrotomierz chciałem zrobić sobie samemu oraz podpiąć się ze sterownikiem AL700 do gazu żeby się przełączał po przekroczeniu...
Dziekuje. I jeszcze jedno pytanie czy to moze mieć coś wspólnego ze złym założeniem paska np o jeden ząb na kole od pompy?? I czy jest możliwość że komputer pokazuje kąt wtrysku jako poprawny? nawet jesli pasek jest źle założony? I skąd się biorą te drgania podczas jazdy czuć je po przekroczeniu 1200 czasem 1500 obrotów. Ktoś ci skopał rozrząd to wracaj...
Cześć przychodzę pytanie mianowicie ruszanie Volvem FM 12 4-ośka PowerShift 6 biegowa skrzynia . Za każdym kiedy ruszam samochód rusza z biegu C2 na pusto i pełno nie ma różnicy biegi przełącza dopiero po przekroczeniu 1500 obrotów. Czy da się z tym coś zrobić ?
Mam problem ze świeceniem diody LED po przekroczeniu obrotów, mam zrobiony warunek: Porównujesz text z wartością numeryczną! Patrz wyżej; -masz zdaje się zadeklarowane: " Dim obrmin2 as string ..." Jak więc ma to działać? e marcus
Restart czego? Komputera pod Windows, pod DOSem czy będąc jeszcze w biosie? Co mówi zwykły termometr i jak są ustawione opcje alarmów w przypadku przekroczenia temperatur? Cały czas twierdzę że obroty wentylatora nic do tego nie mają. No i to co mówi md. Bo wiemy że płyta kiepska a jak dodać do tego jakiś marny zasilacz...
Witam! Posiadam od niedawna fiata Doblo 1,9 jtd, mam problem tego typu, że przy rozpędzaniu czyli przy obciążeniu silnika na przełomie 1800 do 2000 obrotów pojawia się drżenie w całym aucie, po przekroczeniu tych obrotów drżenie ustaje, ale ogólnie jest to zdecydowanie niepokojące, chciałem też zauważyć że wyważyłem opony i nic to nie pomogło, największa...
To jest silnik z odśrodkowym regulatorem obrotów, przekroczy obroty to szeregowo włączy opór, to to długie.
witam, nic nie zrozumiem z tego co mówicie, o co chodzi z tym kodowaniem sterownika? jak sprawdzić jak mam go teraz za kodowanego? mam paska z 2004 roku, 1,9TDi AVB 101 konny i też mam ten błąd 18265 Sygnał obciążenia brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY wystarczy zgasić silnik i zniknie do ponownego przekroczenia obrotów silnika...
spróbuję jakoś go sprawdzić, chociaż jak jeżdżę tym autem 3 lata, strzeliło lekko w filtr tylko raz , gdzieś latem w 2003r.. Będę skłaniał się raczej do zasilania. Dodano po 3 auto zawsze jest automatycznie przełączane na benzynę po wyłaczeniu silnika, Odpalenie na gazie nie jest możliwe. Po odpaleniu na benzynie, po przekroczeniu obrotów 2000/min przełącza...
Te "kropki" to hamulec wydechowy, u nas znany pod nazwą górski. Kropki powiązane są z przyciskiem do włączania tego hamulca. Mała niebieska - układ załączony Duża niebieska - optymalna praca Czerwona - przekroczenie obrotów, zbyt wysokie obroty
ABS jest w modelu od 2015 rok w tym akurat nie ma ECU nic nie ma wspólnego z abs nawet żaden sygnał nie wchodzi z abs w nowych modelach jedynie jest czujnik ciężaru jak zawieszenie zamknięte są tylko wolne obroty nie dodasz gazu zastanawiam się czy czasem producent nie ograniczył te zabawki przy starcie po przekroczeniu 4000 obrotów wtedy dostaje mocy
Udało mi się naprawić ten problem. Po kilku próbach ponownego odłączania akumulatora, wyjęciu bezpiecznika gazu, rozłączenia komputera. podczas odpalania próbowałem odpalić w trybie awaryjnym i za drugim razem przy wciśniętym przycisku gazu i odpaleniu samochód odpalił normalnie na benzynie a po przekroczeniu obrotów przełączył się na gaz. Od tego momentu...
Czujnik wymieniony ale check dalej wskakuje, po przekroczeniu 3000 obrotów Rozumiem że coś nie tak z egr, ale też jest coś z ciśnieniem doładowania
Bo taki masz sterownik II generacji. Tam nie kontroli temperatury. A co do przełącznika to ma 3 pozycje: od Lewej: I ; 0 ; II. Pozycja: I - to cały czas benzyna 0 - stale gaz II-Automat (po przekroczeniu obrotów przełączy na gaz). I powtarzam raz jeszcze. W II generacji LPG nie ma kontroli temperatury. Zwracam Honor... Moje ustawienie jest przy sterowniku...
Jeszcze jedno- mój silnik ma coś takiego jak "druga przepustnica" w dużym Fiacie... Po przekroczeniu pewnych obrotów(nie wiem jakich- brak obrotomierza) dostaje dodatkowego kopa. Myślę, że wiecie o co chodzi; ja nie wiem na czym to polega, ale mi się podoba. Jak przesunąć ten moment na niższe obroty?
Witam Mam następujący problem z silnikiem jak w temacie, problem polega na braku mocy po "przeciągnięciu" na 3-6 biegu powyżej ok 3tyś rpm. Po przekroczeniu tych obrotów nagle pojawia się błąd :Regulacja ciśnienia doładowania Przekroczona granica regulacji" i silnik traci moc po wykasowaniu błędu znów powraca moc do przekroczenia tych obrotów, nie jest...
Witam! Autko kupiłem nie dawno i juz z ta usterka.. Obrotomierz nie działa. Od czego zacząć? z kąd bierze sygnał? Auto ma instalacje gazowa i gdy odpalam na benzynie po przekroczeniu pewnych obrotów.. około 2 tys. przeskakuje na gaz.
a spróbuj wjechać na wyższym biegu na wzniesienie np na 4 biegu pod górkę i gaz w podłogę tak by auto ledwo się zbierało i napisz czy problem się nasila. Mam wrażenie że problem się raczej nie nasilał. Szarpnięcie bylo czuć jak się wskazówka zbliżała pod 3 tys. obrotów i już wtedy górki zaczynało brakować. Zresztą jak z górki zjeżdżałem to też szarpało...
kontrolka przekroczeniu obrotów alarm przekroczeniu przekroczeniu transferu
budowa odbiornika klawiatura zalać spirytus iveco daily problemy klimatyzacja
zestaw głośno mówiący bluetooth laptop
Awaria sterowania hamulcem w MAN Lion's City Łożyska i uszczelniacze do piły Faworyt RG 5300 18A