Do wymiany cylinder, tłok, łożysko igiełkowe korbowodu, uszczelniacze na wale, ewentualnie łożyska na wale. Przyczyna - za mało oleju w paliwie lub przekroczone obroty (wynikające z rozregulowania gaźnika lub nieszczelności silnika).
A tam jest aparat zapłonowy? Bo ja wiem, że jest tylko sam rozdzielacz. Nie sterownik wtrysku a sterownik pompy z limiterem-odcina pompe jak przekroczy obroty silnika.
Traktuje to jako żarcik, więc nie wymieniam i nie pytam czemu miałbym wymieniać sprawny pasek. Na 100% nie ślizga się i nie jest uszkodzony. Nie powstaje sytuacja poślizgu, którą sterownik mógłby zinterpretować jako przekroczenie obrotów. To jeszcze mało widziałeś. Koledzy dobrze Ci radzą :!:
Przepływomierz cały czas pokazuje zaniżoną dawkę powietrza, albo jest walnięty, albo układ dolotowy pomiędzy nim a turbiną jest nie szczelny (np zapieczony EGR, dziurawy wąż)
Witam.Pięknie pieje ten kogut :)) Kolego,gaźnik na pewno do regulacji,zapłon...pewnie wystarczy wyczyścić i wyregulować.Ale na pewno zwróć uwagę na uszczczelniacze wału i łożyska.Ja wymieniłbym je bez względu na stan. Dodano po 8 Sprawa druga..pokombinuj nad innymi ustawieniami gaźnika,ale uważaj żeby nie przekroczyć obrotów maksymalnych bo ją zatrzesz.Pilarka...
Czy możesz coś więcej powiedzieć jak odczytywać te logi albo jak powinny wyglądać prawidłowe? W grupie 011 masz obroty, ciśnienie doładowania zakładane, ciśnienie mierzone, procent wysterowania zaworu regulacji ciśnienia turbodoładowania. Przy 1800 obr turbo uzyskuje zakładaną wartość doładowania a zawór oscyluje w okolicach 50-60 %, następnie turbo...
Wadliwe materiałowo były wałki rozrządu. Zaglądnij pod pokrywę zaworów i sprawdź skok zaworów.
Zobacz na pw.
Druga śrubka oznaczona H służy do ustawiania maksymalnych obrotów silnika i jej wkręcanie powoduje wzrost obrotów maksymalnych. Trzeba uważać aby nie przekroczyć górnej granicy obrotów dla silnika i nie zatrzeć go. Do regulacji jest niezbędny obrotomierz, ale w praktyce śrubka nie powinna był wykręcona mniej niż 3/4 obrotu jest to w miarę bezpieczne...
problem w 99% będzie tylko przy wyższych obrotach gdy turbo zacznie działać w trybie regulowanym (od 3 tys obr/min) ze sprzężeniem zwrotnym z czujnika ciśnienia w pozostałym 1% przy zmiennej komorze turbiny ustawionej (przez brak podciśnienia sterowania) na max doładowanie ciśnienie znacznie przekroczy wartość zadaną i tryb awaryjny wystąpi chwile po...
Schemat dotyczy modelu 2007, tam jest inna instalacja elektryczna, m.in. alternator ze złączem 4-pinowym i liczniki z kontrolką ładowania. Strategia sterowania dogrzewaniem świec żarowych po uruchomieniu silnika powinna wyglądać tak, że po przekroczeniu obrotów ok. 1500–2000 RPM dogrzewanie powinno zostać wyłączone. Tutaj ładowanie pojawiło się...
Te "kropki" to hamulec wydechowy, u nas znany pod nazwą górski. Kropki powiązane są z przyciskiem do włączania tego hamulca. Mała niebieska - układ załączony Duża niebieska - optymalna praca Czerwona - przekroczenie obrotów, zbyt wysokie obroty
Warto przyjrzeć się bliżej temu regulatorowi i sygnałowi sterującemu nim. Innych pomysłów mi brak, no może jeszcze filtry, ale było by więcej objawów poza gaśnięcie m po przekroczeniu obrotów. Ps. gaśnie po przekroczeniu równo 2 tys obr czy mniej więcej 2 tys obr, i po jakim czasie od wejścia na te obroty gaśnie ? A pompa zasilająca jak się miewa ?...
To jest silnik z odśrodkowym regulatorem obrotów, przekroczy obroty to szeregowo włączy opór, to to długie.
Samowzbudne był zasadniczo wszystkie alternatory montowane w Volkswagenach, aby "zaskoczyły" trzeba było przekroczyć około 3tys obrotów na silniku. Jednak praca bez akumulatora nie jest wskazana., regulator może mieć problemy ze stabilizacją napięcia. W maluchu, przy urwanym przewodzie B+, napięcie potrafiło przekroczyć 50 wolt. B+ to zacisk do podłączenia...
Zmienna geo, przewody podciśnienia, zawór sterujący i samo podciśnienie do weryfikacji. Jakie widzi sterownik doładowanie między 1400 a 3000obr?
Skorzystam z okazji i poruszę tu kilka innych nurtujących mnie "przypadłości" mojego Mondka. Co to oznacza gdy czasem przy odkręcaniu wlewu paliwa słyszę przez chwilę syk i przyjemny zapach etylinki? Czasem prędkościomierz przestaje wskazywać i gaśnie kontrolka rezerwy. Czym jest to spowodowane i jak temu zaradzić? Zauważyłem, że jestem w stanie "wcisnąć"...
Co jest odpowiedzialne za nie przekroczenie obrotów silnika, paliwo czy zapłon?
Jak się zakończyło? Co było do zrobienia?
Jak tylko przekroczy 3000 obrotów silnik sobie gaśnie
Przekroczone obroty
Wyjaśnienie błędów https://obrazki.elektroda.pl/8293521100_... Świece żarowe no prosze. (...) Wieczne nie są...
Czyli silnik jednak 1440 obr./min z kołem pasowym 140, a na wałku 90? Nie pozwoli mi to przekroczyć maksymalnych obrotów tarczy? Muszę to policzyć w arkuszu kalkulacyjnym, inaczej nie potrafię. Jeśli chodzi o zabezpieczenie przed silnikiem, to nie mam o tym pojęcia. Muszę jeszcze o tym poczytać, o tym wyłączniku gwiazda trójkąt również. Jeśli mają Państwo...
Wysoka temperatura tej karty, rzeczywiście, ale spójrz na obroty, ledwo 1000 przekroczył wentylator. Ustaw krzywą w Afterburner, ostrzejszą. Undervoltingu możesz spróbować, karty nie zepsujesz.
Czasem pod miską paska montowali czujnik by nie przekroczył danych obrotów był montowany nad dzwonem sprzęgła
Często urywa się przewód od alternatora na złączy pod rozrusznikiem. Są to dwa przewody jeden to wzbudzenie alternatora (+12 V po stacyjce) a drugi sygnał obciążenia alternatora. Ładowanie (14 V) pojawia się się dopiero jak przekroczymy obroty samowzbudzenia alternatora. Przeważnie jest to jednokrotne przekroczenie obrotów silnika powyżej 3000 RPM i...
Szczelność sprawdzona. Jakie ciśnienie powinno mieć?
Właśnie nie chciałby żądny przeróbek jedynie kondensatory tylko czy 950 cz 1450 To są obroty dla tych silników nominalne i zakładam że będę musiał przekroczyć te obroty a silnik spalinowy najlepiej aby pracował na 1200. Przy 1500 ma 55Nm i ekonomiczne spalanie.
Marcina podałem jako ciekawostkę. Przypomniał mi się jeszcze jeden silnik jaki spotkałem dawno temu w jednym z pierwszych RM przenośnych produkcji angielskiej - regulacja była odśrodkowa - przy przekroczeniu obrotów znamionowych rozłączał się styk zwierający szeregowy rezystor włączony w szereg. resztę załatwiało koło zamachowe o sporej masie. Rozwiązanie...
Nie - blokada jest, ale jak przy 100km/h wbijesz 2 bieg to ten fakt zostanie zarejestrowany przez licznik przekroczenia obrotów. Jazda z max prędkością obrotową na ograniczniku nie jest rejestrowana, tylko przy redukcji da się przekroczyć obroty tak, żeby to zostało zarejestrowane.
Dzień dobry, mam pewien problem. Jadąc autostrada zauważyłam, że auto nie może przekroczyć 2000 obrotów. Nie mogłam przekroczyć nawet prędkości 90km/h. Dopiero gdy na wciśniętym sprzęgle dałam mu gazu i obroty przekroczyły 3 tysiące to zaczęło normalnie żwawo jechać. Co mogłabym zrobić, sprawdzić jestem kompletnie zielona. Prosiłabym o jakieś wskazówki....
Odcięcie ma być w trakcie jazdy co by nie katować silnika i nie przekroczyć obrotów czy na postoju chronić przed kradzieżą??? pozdro
Po jednej stronie tyrystora będziesz miał przykładowo 200V a po drugiej 12 V. Napięcie stojana przy kilku tysiącach obrotów wirnika potrafi przekroczyć 200V. Stojan jest zwierany do masy by jego napięcie było blisko wymaganego.
Nie naprawiałem takiej maszyny, ale jak wrzucisz fotkę gaźnika, to ustalimy co i jak. W każdej przecinarce moduł zapłonowy jest wyposażony w odcięcie zapłonu, czyli max obrotów nie przekroczysz przy regulacji. Skład mieszanki biegu jałowego ustawia się jak w pilarce, wielokrotnie było opisywane jak to zrobić.
Witam. Posiadam Forda Mondeo 2002 tdci 2,0 i mam problem z kontrolka świec żarowych. Po przekroczeniu 3000 obrotów auto gaśnie, po czym ponownie odpalam i jest wszystko ok do momentu aż nie przekroczy 3000 obrotów. Bylem na kompie i pokazało błędy p1211 i p0251. Wymieniłem wtryski i pompę paliwowa i dalej to samo. Mieszkam w UK i chcę dojechać do Polski...
Aktualnie założony regulator to Guilera 14412020. On był chyba montowany seryjnie do send. Regulatorów montowanych w sendzie jest kilka w zależności od wyposażenia i modelu.Wygląda na to że prądnica tak obciąża silnik że nie może przekroczyć średnich (6tys) obrotów. Gdy prądnica jest mocno obciążona może dochodzić do przesunięcia zapłonu a w konsekwencji...
http://mikrokontrolery.blogspot.com/2011... A jako trzecie peryferium dorób buzer który np. sygnalizuje przekroczenie obrotów.
Napięcie indukowane przez silnik może być w opozycji do napięcia w sieci. Nie ma szans. Trzeba by wtedy przekroczyć obroty znamionowe.
Witam, od dłuższego czasu walczymy z kolegami z VW Polo 2003 9N3 1.4 TDI. Problem jest taki, że gdy silnik się rozgrzeje, to w momencie gdy schodzi z wysokich obrotów, gasnie - czyli po prostu gdy nacisnie się sprzęgło przy powyżej 3000 obrotów. Aktualnie wymienione zostały czujniki i filtry: - Czujnik temp. płynu chłodniczego przy silniku - Czujnik...
Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o jeden obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli nie, to delikatnie wykręć śrubę L i znowu na chwilkę dodaj gazu. Postępuj...
Tu nie chodzi tylko o wyważenie. Wytrzymałość łożysk, siła odśrodkowa to tak pokrótce - moim zadaniem tak duże przekroczenie obrotów nominalnych i ile jest możliwe skończy się bardzo źle dla silnika i może otoczenia :-(
Poszedł olej na stronę ssącą, silnik zaczął go spalać, i ...wiadome-przekroczone obroty maxymalne. Może nawet jakiś korbowód wyjrzał na światło dzienne? :lol:
No to wszystkie diody do generatora. A generator uruchamiany z jednego z wyjść układu LM3914.
Właśnie przy zgaszonym silniku jest błąd 515 no i go kasuję a gdy zapalam znowu pokazuje się błąd. Chciałbym powiedzieć że byłem na wymianie rozrządu i on źle ustawił na znakach przesunął o jeden ząbek na wale ale na którym nie wiem lecz na wałku położenia wałka zapłonu pewnie nie bo tylko poluzował napinacz i przekręcił wałek rozrządu lub wałek główny....
To miałbyś błąd. Jak nie ma tzn ze rozrusznik za wolno krecił by aktywować wtyski. Cała seria Bxx silników na PD ma mapę że jak silnik jest ciepły to dopiero jak przekroczy obroty (chyba 350-400rpm) to poda dawkę paliwa inaczej krecisz aż ostygnie. To jest system na ochrone dwumasy ale po latach jak rozrusznik troszke wolniej kreci to jest problem z...
U mnie ma to działać w uzależnieniu od obrotów wiatraka, jeśli przekroczy pewien zakres to ma lekko złożyć ogon, jeśli obroty spadną to ma wyprostować. I tak w koło.
Tak, przepustnica otwiera się do końca. W nowym gazniku, mimo że to ten sam model trochę inaczej były otwory od mocowania cięgna ale przepustnica otwiera się na maksa. Zdjąłem ograniczniki ze śrub regulacyjnych i próbowałem regulować ale nie ma szans na przekroczenie 11000 obrotów.
Jeżeli pobór prądu nie przekroczy mocy agregatu to wszystko będzie działać. Agregat ma samoregulację obrotów więc przy gwałtownym poborze dużej mocy zawsze lekko szarpnie zanim zdąży wyregulować obroty.
"Automatyczne ssanie" wyłącza się w momencie jak silnik przekroczy pewien zakres obrotów...
Ogólne zasady regulacji gaźnika w pilarkach i kosach spalinowych są identyczne. Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o 1 obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli...
To też sprawdzałem. Nie pamiętam dokładnie ale wyglądało to tak, że gdy gaz był na 5,5% to obroty wynosiły około 1200 na min, a gdy na 5,6% to już następował ten wystrzał do 2,5 tysiąca. Istnieje jeszcze taka prawidłowość że gdy odpuści się gaz zanim obroty przekroczą 1200 to następuje bardzo gwałtowny spadek obrotów do jałowych. A gdy zrobi się to...
Witam. Zmieniłem licznik i usunąłem usterki z kierunkami;) ale pojawił się nowy problem, tzn. gdy odpalę autko wszystko jest ok, ale jak przekroczę obroty 2,5tys. to zapala się kontrolka oleju i uruchamia się piszczek;(. Wtedy zgaszę i odpalę samochód i jest ok i nie mogę przekraczać tych obrotów, bo znów zaczyna piszczeć, więc jaka jest tego przyczyna?...
Witam wszystkich. Posiadam Skoda Fabie I 1,9 TDI z silnikiem ATD, jakiś tydzień temu zauważyłem brak mocy tak jak by turbina w ogóle nie pracowała. Sprawdziłem węże podciśnienie i wszystkie są dobre, wymieniłem filtr paliwa bo słyszałem że może być zapchany i silnik nie dostaje dobrej dawki paliwa, dzisiaj wykręciłem i wyczyściłem zawór EGR. Po dzisiejszej...
Może być ten "klocek". Teraz dobrać czujnik i ilość znaczników na kole, by osiągnąć wymaganą minimalną ilość impulsów. I ustawić tak, by podczas pracy sygnalizował przekroczenie obrotów, czyli pracę. Czujnik też dobierz jakiś przemysłowy. Lepiej zapłacić raz, nawet trochę więcej, niż potem naprawiać, bo amatorsko zrobiony się wysypuje co chwilę.
Witam, mam problem z samochodem audi a3 8p 2.0 tdi z 2008 Problem jest taki, że po przekroczeniu 3tyś obrotów silnik jedzie maksymalnie 100km/h, z pierwszą taką sytuacją wyświetlił się check engine, oddaliśmy z tatą auto do mechanika, gdzie wymienił oleje, filtry, zawór doładowania turbiny, zczytał taki błąd w programie i pokazało zawór, sprawdził też...
Albo atak albo żarcik producenta (układ pada i go zablokowało). Jak np: widziałem przy OBD błąd: P ileś tam, pozycja - przekroczenie maksymalnych obrotów silnika, opis, cytuję "I po gwarancji na silnik :-)".
gdyby podłączyć turbinę przez optymalizator, to dla falownika nie ma znaczenia co jest źródłem prądu. Rozważyć trzeba jeszcze jeden przypadek: zbyt silny wiatr i co wtedy? Napięcie z turbiny wzrasta proporcjonalnie do obrotów i w pewnym momencie przekroczy napięcie optymalizatora. Optymalizator się uszkodzi a turbina będzie rozbiegać i uszkodzi się...
Napięcia znamionowego nie da się zmierzyć, trzeba by wyznaczyć. Jest to parametr ustalony. Nagrzewanie sprawdzisz termometrem lub przez pomiar rezystancji uzwojeń. Dla zabawkowych silników szkoda zachodu. Ogólnie dla silników DC przyjmij, że obroty zależą od napięcia a moment od prądu. W uproszczeniu napięcie możesz przyłożyć takie aby: nie przekroczyć...
gdy już przekroczymy bariere 4 tysięcy obrotów zapłon zaczyna wariować Jeśli mierzyłeś popularnym miernikiem cyfrowym, to te wszystkie pomiary możesz sobie w buty wsadzić. Tego typu miernik przekłamuje wynik jeśli będą to impulsy napięcia/prądu lub/i jeżeli częstotliwość przebiegu będzie większa niz 400Hz (dla większości mierników). W Twoim wypadku...
Temperatura jest wyłączona jest przełączanie tylko jak przekroczy 1500 obrotów
Witam. Prośba o pomoc w diagnozie. Może też ktoś miał: jechałem na autostradzie chwilę z prędkością 160 km/h po czym auto zaczęło zwalniać. Noga trzymana na gazie. Auto traciło obroty. Zatrzymało się. Po uruchomieniu silnika obroty są normalne w granicach 800-900. Natomiast po naciśnięciu gazu do dechy falują między 1000-2000. Jak wciskam gaz do dechy...
Nie nie właśnie nie chcę. Póki co ustawiłem śrubę L na sam dól w lewo a śrubą H regulowałem wkręcając ją w prawo na pełnym gazie. Silnik dobrze przyspiesza i nie drży. Ale czy nie przekroczyłem max obrotów?
Witam, mam taki problem. Gdy ruszam to na każdym biegu szarpie do 2 tys obrotów, gdy przekroczy 2 tys obrotów to już normalnie jedzie. Przypominam ze tez nie mam silniczka krokowego i tak myślałem ze może przez to. Jakieś porady ?
Zaraz po odpaleniu może być przez parę chwil sprzęgnięte, po czym powinno całkowicie puszczać. Potem po zagrzaniu do ok 100 st powinno spiąć na sztywno i rozpinać nawet przy gorącym silniku (sprzęgnięte) po przekroczeniu ok 4500 obrotów.
Witam. Golf 4 tdi 1.9 . Mianowicie , ruszylem spod domu do pracy . Nie moglem przekroczyc 2 tysiecy obrotów i łapał muła , dusiło go , szarpalo. Uspokoilo sie to dopiero gdy moglem wkrecac na wieksze obroty po 20 km jazdy. Czy powodem moze byc kasza w przewodach którą mam , czy poprostu byl zamarzniety. Teraz juz wszystko okej .
Witam mam problem z mazdą 6 2005r silnik 2.0 16v ze zmiennymi fazami rozrządu.mianowicie po naprawie głowicy zmontowaniu całości po odpaleniu silnik pracuje równo ale po osiągnięciu 3000 obr pojawiają się dziwne odgłosy z okolicy rozrządu coś jakby brzęczenie dosyć głośne jak silnik zejdzie z obrotów jest ok. jak tylko znów wejdę na 3000 obr. i więcej...
Zacząć od wyjęcia alternatora. Następnie sprawdzenie i naprawa.
To w takim razie wymienię sondę, a co może być przyczyną takiego zachowania: Jadę sobie normalnie, ładnie samochód przyśpiesza i tak sobie jeżdżę, aż nagle traci moc i nie da rady przekroczyć jakichś obrotów, zdarza mi się to ostatnio coraz częściej. A np. nie mogę przekroczyć 2,3 lub 4 tyś obrotów. Żeby zaczął znowu normalnie jechać, to albo muszę...
Trzeba dać mu co najmniej 1500 obrotów, żeby chciał ruszyć jak silnik przekroczy 1700 obrotów to jest z niego "demon" Kolego, To jest silnik benzynowy i w dodatku 16-zaworowy, nie diesel.
WITAM. Potrzebuję pomocy w uruchomieniu wrzeciona w Frezarce Chiron FZ 12 S rok produkcji 1988r. Wyskakuje komunikat "PRZEKROCZONE OBROTY WRZECIONA". Za wszystkie informacje z góry dziękuję.
Potrzebujesz odpowiedni regulator napięcia. Jeżeli alternator będzie miał sprawny regulator napięcia to powinien wystarczyć. Musisz policzyć przekładnię tak by przy słabym i silnym wietrze, obroty alternatora utrzymywały się w dopuszczalnym zakresie. Jeżeli zachodzi potrzeba ochrony alternatora przed przekroczeniem górnej granicy obrotów co jest możliwe...
Czujnik uruchamia wspomaganie przy pedałowaniu i blokuje przy przekroczeniu obrotów dla prędkości 25 km/h.
Do napędu piły tarczowej poprzez paski klinowe tylko i wyłącznie silnik 1440 obr - kwestia rozruchu i potem "przysiadania" silnika pod obciążeniem w przypadku kleszczenia drewna, czy np. sęków - im mniejsze obroty nominalne silnika, tym lepiej sobie radzi z rozpędzaniem piły, silniki wysokoobrotowe nie lubią ciężkiego rozruchu. Dalej kwestia przełożeń...
Witam posiadam taki problem, gdy wyjeżdżam autem i nie świeci się kontrolka ABS/ESP skrzypi mi od kokpitu, gdy przekroczę 2500tys obrotów zapala się ABS i dźwięk znika. Czy ktokolwiek wie może coś na ten temat, spotkał się wcześniej z takim problem i co to może być?
Witam Mam problem w motorowerze rieju rs1 . Wszystko śmiga ładnie tylko jest jeden problem nie może przekroczyć 7k obrotów przez co jest wolny na początku wszystko szło ładnie A potem to właśnie stało się co sądzicie z czym może być problem ?
Zamiast 10, to dałbym na 1. Nie wiem czy może być tylko zasilany silnik na samym tak krótkim uzwojeniu stojana. Zazwyczaj podczas prania pracuje całe uzwojenie (1-10), a po przekroczeniu pewnych obrotów wirowania (najczęściej > 1000rpm), przełącza się na krótsze uzwojenie (1-5). Piny 6-7 to zazwyczaj jest bezpiecznik termiczny (czasem termostat).
witam auto odpala jedzie tylko jak przekroczę ponad dwa tysiące obrotów zapala się lampka awarii silnika i gaśnie albo traci na mocy i tylko pracuje na obrotach do dwóch tysięcy i jest słaby Dodano po 5 witam auto odpala jedzie tylko jak przekroczę ponad dwa tysiące obrotów zapala się lampka awarii silnika i gaśnie albo traci na mocy i tylko pracuje...
Po co kapitalka jak może się okazać że po prostu rozrusznik kręci za wolno. Niestety BLS to seria Bxx a tam było ograniczenie że na rozgrzanym silniku wtryskiwacze (pompowtyskiwacze) aktywowane są dopiero jak obroty silnika przekroczą 400RPM. Ktoś mógł skorygować dawkę ale nie obroty startu. Dwa to BLS a więc wszelkie bolączki TDI PD.
po przekroczeniu 2500 obrotów traci moc i jest mułowate do zgaszenia i kolejnego odpalenia
problem rozwiazany. Informacja dla potomnych, jezeli pipczy po przekroczeniu 1800obr nalezy sprawdzic zaroweczke od podswietlenia "STOP" na liczniku. Po wymianie na sprawną objaw ustal
Dokładnie tak jak napisał kolega wyżej zawsze przy zanieczyszczonej sprzepustnicy wyskakuje ten błąd i auto nie równo chodzi na wolnych obrotach i skład spalin jest przekroczony. Musisz wyczyścić przepustnice następnie w 01silnik wejść w 04-nastawy podstawowe i wybrac blok 60, przepustnica złapie krańcowe pozycje i wszystko wróci do normy.
Dzieki za odp. Pytania 1.Z tego co czytałem jedna sprężarka hs 11 powinna chodzić przy obrotach około 1600(max ma 2800) a wiec potrzebuje silnika który napędzi ja.Jaką moc powinien mieć silnik jednofazowy żeby napędzić jedna hs11? Wystarczy dobrze poszukać, wszystkie dane są dostępne, a przynajmniej były na stronie Polmo. Ponieważ strona Polmo nie...
Mam podobny problem - 307 HDi 90KM (bez FAP). Podczas jazdy czasem wyświetla się komunikat ANTIPOLLUTION FAULT. Jeśli to nastąpi nie jestem w stanie przekroczyć 1900 obrotów gazując - tak jakby odcinało dopływ paliwa, można wciskać pedał gazu i nic. Da się natomiast jechać utrzymując obroty poniżej 2k, często zmieniając biegi, ale wiadomo że o dynamice...
dzisiaj jechałem i okazało się jeszcze, że nie mogę przekroczyć 3800 obrotów. kiedy wduszam pedał gazu przy tej wartości jakby się przyduszał i więcej się nie da
...dlaczego to się dzieje jedynie gdy obroty spadają poniżej 800 tylko na wolnych obrotach się to dzieje po dodaniu delikatnie gazu by nie przekroczyło 1000 obrotów gaśnie kontrolka i nic się nie pojawia... Bo ciśnienie przełączenia czujnika jest rzędu 0.6 - 0.8 bar.
Goldwinger, przewinęli mi alternator do Infiniti Q45, właśnie nieco grubszym drutem, przewijacz powiedział, że weszło o jeden zwój mniej do żłobka, efekt był taki, że zaczynał ładować prawidłowo dopiero po przekroczeniu 2000 obrotów przez silnik. Ponieważ w tym aucie jest 4,5l na automacie, w mieście ciężko jest przekroczyć takie obroty podczas jazdy...
Ja w takim wypadku robię log dynamiczny ale z turbo podłączanym bezpośrednio do podciśnienia (wysterowanie na max). Trzeba to robić mega ostrożnie by nie przekroczyć obrotów turbo. O co chodzi turbo ma dwie regulację długość sztangi oraz śrubę stopu (czyli ograniczenie maxymalnego przymknięcia kierownic). Pierwsze wiadomo krótsza sztanga więcej doładowania...
Zbiornik w zeszłym roku uszczelniłem ale przesłonę z wentylatora mam maksymalnie otwartą. Spróbuję ją przymknąć a jednocześnie podnieść obroty wentylatora.
Witam, mam problem z Astrą 1.7 CDTI 80km 2005r. Stan licznika 210tyś. Na każdym biegu po przekroczeniu 3000 obrotów silnik buczy. Gdy obroty się zwiększają tak do 3200 obrotów to buczenie zanika. I tak się dzieje na każdym biegu. Na luzie gdy przygazuję żadnego buczenia nie słychać. Może ktoś pomoże, co to może być???!!!
Diagnostyka
Zrobić logi dynamiczne z pomiarem ciśnienia paliwa i doładowania na drodze, te czynniki mają wpływ na tryb awaryjny pod obciążeniem.
Błędy skasowane. Po przekroczeniu 2,5 tys obrotów problem wraca.
Może wzbudzenie nie działa jak powinno i alternator zaczyna ładować dopiero jak silnik przekroczy okreslone obroty. Sprawdz czy po przegazówce światła nie zapalą sie jaśniej.
Silnik na luzie pracuje normalnie ,bez problemu zapala.Niestety pod obciążeniem szarpie do momentu aż przekroczy obroty 2200.Staram się nie wyprzedzać bo nagłe dociśnięcie gazu w niskim zakresie obrotów powoduje że silnik się dusi.Świece i przewody są niedawno zmieniane co nie znaczy oczywiście że nie mogły nawalić.Dzisiaj wymieniłem cały aparat zapłonowy...
czyli nie ma możliwości uszkodzenia akumulatora? Jeszcze chciałem się dowiedzieć co stanie się z alternatorem po przekroczeniu obrotów wirowania, ponieważ nie wiem ile obrotów osiągałby ten alternator.
Filt paliwa był wymieniany i efekt przed wymianą był taki sam jak po wymianie. Usterka występuje wtedy jak sie przekroczy obroty silnika powyzej 4 tys. na postoju lub przy zmianie biegu. Wydaje mi się ze może gubić obroty czujnik na wale, ale problem nie znika po zgaszeniu i ponownym odpaleniu. Moge sprawdzić czy wyswietla jakies błędy silnik, ale wole...
Witam. Od trzech miesięcy ,w sumie po wymianie alternatora występują te błędy (1 i 4 cylinder) . Auto rozgrzane ,najczęściej jazda po autostradzie ,prędkość ok 120 km h , przekroczenie obrotów 3000 - kontrolka MIL pulsuje.Co ciekawe obniżając prędkość do obrotów równo 3000 ,puszczając pedał przyspieszenia ,momentalnie naciskając go na max. kontrolka...
Myślałem o samodzielnym zrobieniu elektroniki i wykorzystaniu np transoptora szczelinowego lub np. przetwornika uzywanego w samochodach do pomiaru obrotów z czujnikiem halla. Można też złożyć z gotowych klocków np. na wale silnika montujesz krzywkę instalujesz czujnik bezstykowy jakiś prosty PLC i urządzenie gotowe. Trzeba tylko sprawdzić czy przy maksymalnych...
Przecież wyświetla ci że zamiast 12 v z zasilacza jest 16V-elektrolity w zasilaczu do przeglądu.Zasilacz podłączony pod sztuczne obciążenie wszystkie napięcia (300W)-pomiary!Za chwilę może być efekt dźwiękowy i zapachowy. 73! Od kiedy napięcia sprawdzamy programami? Napięcia mierzymy miernikiem. Przecież widać, że te wartości są z kosmosu 12V = 2.69V...
Z tego jak ja to wiem to był by kłopot o jaki sie martwisz gdybyś stosował generator synchroniczny ale z synchronizacją jego to takie kłopoty, że przy kilkudziesięciu kW nie warto. Właściwszy był by do tego generator asynchroniczy. Dla wygody to takie generatory stosuje sie do mocy kilkaset kW. Generator asynchroniczny to po prosty zwykły silnik indukcyjny,...
przekroczyć limit wejście przekroczyć kocioł przekroczyć temperatura
indukcyjność łuku kabel monitor 120hz hasło wygasa
Napięcie na pin VIN w Arduino MEGA: 7-12 V Błąd E1 i ciemny ekran w chińskim Webasto