Nie posiadam co prawda szczoteczki elektrycznej Philipsa ale wymieniałem akumulatorki w szczoteczce Brauna i wydaję mi się że zamknięcie obudowy jest takie same. Wygląda to tak za pomocą ładowarki należy przekręcić dolną część obudowy szczoteczki w lewo o około 90 stopni i wtedy pierścień odskoczy i pozwoli na wysunięcie całego mechanizmu wraz akumulatorkami...
2 - zasilanie 12 V po zapłonie 3 - cewka cylindra 4, sterownik wysyła sygnał przez połączenie masy 4 - cewka cylindra 3, to samo co wyżej 5 - cewka cylindra 2, to samo 6 - cewka cylindra 1, to samo Dzięki za rozpiskę ale to nic nie dało odciąłem zasilanie na 2 i klapa musi być sterowany z EKU bo gaśnie i nie chce odpalić. A w jakich położenia kluczyka...
Nie o moduł mi chodzi, przyczepki, tylko zapalniczki. Szukałem, lecz nie znalazłem gotowego nic, co by mi pasowało. Zasilanie zapalniczki działało jedynie po odpaleniu auta, aktualnie działa na przekaźniku po przekręceniu kluczyka. Plan jest taki, że ten przekaźnik aktualny ma 5 złączy / 2 cewka / 3 styki, zwiera na przemian, czyli po przekręceniu kluczyka...
Świece,przewody okej. Odłączyłem podczas pracy silnika świece z II cylindra i brak zmian. Na pozostałych widac/słychać od razu zmianę pracy A tam jest 1 cewka i kopułka, czy podwójna cewka zapłonowa? https://obrazki.elektroda.pl/5656972500_... Dodano po 1 Cewke wymieniłem. Ale jeszcze sprobuje jak mówisz z tym kablem na świece i przekręcić...
No może się uda, ale to trzeba szukać po katalogach. Zmienisz głośnik, to on będzie trochę inaczej grał i możesz być niezadowolony. Żeby się nie uszkodził, to można na siłę szeregowo z głośnikiem podłączyć opornik, jednak będzie to grało ciszej. Ja nie słucham zbyt głośno muzyki, ale jestem w stanie usłyszeć jak cewka stuka o kosz i wiem dokąd mogę...
Dokładnie. Są to identyczne konstrukcje i głośniki. W centralnym jeszcze nie dałem innej cewki, wystarczy przekręcić wysokotonowy w pionie i już. Jest tam jeszcze inny kondensator szeregowo w torze wysokotonowego, ale raczej takiej zmiany by nie powodowała tylko inna marka producenta, rodzaj ten sam, czyli foliowy. Ten środkowy pomiar to z cewka fabryczna...
Czy można z innego auta na próbę zakodować kluczyk? Włożyć mój w stacyjkę przekręcić na zaplon i w tym drugim przytrzymać zamykanie by się zakodował? Czy źle myslę? Nie wiem, nie znam się- nie moja działka :) Mam dwa piloty, oba sprawne, w obu wymieniałem mikrostyki od przycisków plus obudowy, plus baterie, ale nie musiałem ich naprawiać. Z tego co...
Witam tłumaczenie może trochę koślawe ale wiadomo o co chodzi ________________________________________... Eldorado INSTRUKCJA OPERATORA Twój nowy wykrywacz metali TESORO został zaprojektowany, aby zapewnić Państwu wiele szczęśliwych godzin rozrywki w najbardziej dochodowych hobby mogę myśleć - skarbów. Przed wami leżą fascynujące i ekscytujące...
Witam Ponowie Pomózcie bo mi juz ręce opadają :( Pacjent to Mercedes W202 C-klasa C180 99r.kombi. Kluczyk rybka dokładnie ten: http://obrazki.elektroda.pl/1102597400_1... W pilocie została sprawdzona cewka oraz diody podczerwieni są sprawne oraz na analizatorze widma pilot wysyła fale radiowe czyli wygląda na sprawny. Samochód mozna...
Aby obejść mechaniczną blokadę kierownicy trzeba dorobić w zakładzie ślusarskim tym się zajmującym kluczyk (bez immobilisera), obciąć główkę w ten sposób, aby wystawał ze stacyjki około 3÷4 mm, przekręcić kombinerkami w pozycje włączonego zapłonu i to wszystko. Ewentualnie jeszcze dorobić ładną osłonę zakrywającą stacyjkę (otwór w obudowie kierownicy)....
no i się poddaję :(, kupiłem nową tą cewkę od ssania i dalej to samo, ani z kopki ani z rozrusznika nie chce odpalić:(. Ja już nie mam pojęcia co to może być rzucajcie pomysłami to będę sprawdzał za koleją bo nie wiem co tu można jeszcze sprawdzić. Dodam tylko jak wcześniej pisałem że zawory są ustawione jak należy, iskra na świecy jest dobra, gaźnik...
Musisz odkręcić pierścień mocujący na szyjce kineskopu i przekręcić cewkami w prawo lub w lewo. Zerwiesz w ten sposób klej. Potem ściągasz je do siebie i gotowe.
Ale co urwałeś? Koło? Na kole w środku w miejscu zakładania na wał jest taki mały klin ustalający położenie koła względem tłoka, tak aby cewka w odpowiedniej chwili dawała impuls na świecę. Pewnie ściąłeś ten klin przy przekręceniu. Skoro wał się nie chce przekręcić to raczej solidnie zatarte jest w cylindrze.
Witaj,spróbuj lekko przekręcić cewki odchylania, uprzednio odkreć delikatnie śrube kontrującą całość na szyjce kinola .Pozdr
Witam. Jako kostkę stacyjki rozumiemy zespół styków który znajduje się pomiędzy stacyjką, czyli mechaniczną częścią z kluczykiem a złączem elektrycznym z przewodami. Odpowiada ona za wszelkie połączenia kluczyka, czyli plus po stacyjce np do radia lub zapłon oraz rozruch. Miałem podobny przypadek, gdzie kostka nie podawała plusa po stacyjce, akurat...
Możesz użyć dwóch potencjometrów, z odblokowanym obrotem o 360°. Tak żeby potencjometry mogły przekręcić się w koło. Tylko w momencie przekręcania suwak na trochę straci kontakt ze ścieżką oporową. I po to drugi potencjometr. Oba powinny być umieszczone obrócone względem siebie o 180°. Czasami będą działały oba, a czasami jeden z nich. Inne rozwiązanie...
Jak palcem uderzasz w membranę niskotonowego to co słychać? Szuranie czy brzęczenie? Opcje są dwie - albo ze starości "obwisł" dolny resor i przez to cewka ociera o szczelinę, albo rozsypała się sama cewka (kilka zwoi) i to ona brzęczy. Raczej bym stawiał na pierwszą opcję - czasem wystarczy przekręcić głośnik tak żeby obecny dół był na górze, a czasem...
cewka jest no nowa jakieś 4 miesiące temu kupowana wraz z akumulatorem bo wcześniej coś mi rozładowało do szczetnie aku i nawet nie chciał przekręcić wiec to wymieniłem i tak śmigałem golfem zawsze odpalał nawet teraz jak były mrozy jedno przekręcenie stacyjki i golfik biegał,kable zapłonowe maja ponad rok wiec chyba się nie uszkodziły a jak wymieniałem...
Cewki masz na górze silnika, pod plastikami, zamiast kabli wysokiego napięcia masz cewki, przynajmniej u nas w Jazz tak jest. Do cewki przychodzi przewód z komputera, 2gi koniec "cewki"-ta rurka, jest nałożona na końcówkę świecy. Napisałem "cewki" bo cewka to tak naprawdę zalana fizyczna cewka w plastiku do którego przychodzi twój przewód z komputera,...
Witam serdecznie mam problem z zipp pro50 otóż to zakupiłem silnik 125 cc i postanowiłem przełożyć to pod ramę z zipp pro 50 odpalił od razy po założeniu silnika do ramy wszystko pasowało kostki itp chodzil pięknie po kilku dniach zacząłem to skręcać do kupy ...po pewnym czasie zaczęło się A mianowicie nie ma iskry tzn iskra jest tylko jedna po kopnięcie...
No i nie wiem czy przyczyną tego pierdzenia była ta cewka czy nie ale wiem że teraz potrzebuję nową taką cewkę własnie. Może znasz wartości i gdzie mógłbym ją znaleść ? Poprostu ją dotknąłem i chciałem przekręcić i się rozpadła.
Kolego, tak abyś zrozumiał. Wzmacniacze produkowane są z myślą o kolumnach o odpowiednim oporze (impedancji - liczba zespolona określająca opór jaki stawia element w przypadku sygnałów o charakterze okresowym). Jeżeli zastosujesz kolumny o oporze niższym niż nominalny, w układzie wzmacniacza popłynie większy prąd (zgodnie z Prawem Ohma). Im większy...
Jutro albo pojutrze to sprubuję zrobić. Mam tylko pytanie czytrzeba to zrobić czerwonym kluczykiem, czy można stacyjkę przekręcić zwykłym kluczykie (tym z pilotem). Jak uda mi się to zrobić to dam znać.
Witam. Mam pewien problem z skuterem Kymco Newdin 200, a dokładniej, kiedy przekręcam manetkę od gazu powoli, to skuterek ładnie pracuje nic się nie dzieje lecz bardzo powoli się rozpędza. Kiedy "agresywniej" dodam gazu to coś się z nim dzieje, nie przyśpiesza, silnik dziwnie brzmi. Tak jakby dostał jakiejś blokady, jakby coś odcinało zapłon, ale nie...
Witam. Potrzebuję pomocy odnośnie odpalenia auta. Więc tak: Mercedes w202 1997r 2.2d kluczyk rybka sytuacja: auto zostało stało na zapłonie ~10h, po zorientowaniu się o tym : próby odpalenia, padł akumulator. Po naładowaniu akumulatora nie da się przekręcić stacyjki , kluczyk pyka raz, ale nie odblokowuję zapadki i nie da się przekrecić. Centralny nie...
Super dzięki pomogło. Trochę gorąco się zrobiło bo aż kabelki się ugotowały(trochę za cieniutkie ;)). Chyba coś źle wydedukowałem bo moment nie wzrósł , czuć że jeśli jest włączona tylko jedna cewka to nie da się go prawie przekręcić ale podczas ruchu nie stawia praktycznie oporu. Jaki błąd popełniłem przy doborze rezystora bo przeczytałem już kilkanaście...
Witam. Miałem ten sam problem w Seacie Toledo ma silnik Volkswagena. Nie było iskry można to sprawdzić wykręcić świece podłączyć kabel świece dołączyć do masy silnika przekręcić zapłonem+ rozrusznik powinna przeskoczyć iskra.Jak nie ma to cewka z modułem uszkodzona jest tam typ :TFK 311 354 VWTE1 moduł na 3 kable: 1. +12V 2. wyjście impulsu na czujnik...
Witam. Mam problem po wymianie uszczelki w pompie. Pompa przestała odwirowywać tylko buczy. Faktycznie trudno jest w palcach przekręcić wirnik ale rozumiałem, że silnik elektryczny sobie poradzi. Uszczelkę założyłem poprawnie. Cewka ma dwa wyprowadzenia do których podłączam jeden kabel czarny a drugi niebieski, przez cewkę przechodzi metalowy rdzeń...
Jest to silnik asynchroniczny 1 fazowy , małej mocy. Na wirniku nie ma magnesów. Tutaj masz coś więcej na temat takich silników Dzięki. Wygląda na to że to silnik zwarto biegunowy, z symetrycznym uzwojeniem. Przynajmniej to wydaje się najbardziej prawdopodobne na podstawie zastosowań jakie są podawane w materiałach. Znalazłem jeszcze http://www.pe.ifd.uni.wroc.pl/Elektrotec...
Przyb mrozach poniżej 20°C należy przekręcić kluczyk ipoczekać z minutę aby jeż się dobrze rozgrzał a akumulator wzbudził. Potem wyłanczamy zapłon i czekamy z 1 min na wzbudzenie akumulatora, potem powinniśmy bez problemy odpalić za 1 razem. Powodzenia Niestety tego sie nieda zrobić bo przekaźnik do jeża załącza prąd dopiero po odpaleniu silnika. Cewka...
Prawdopodobnie wystarczy delikatnie przekręcić rdzeniem cewki VCO.
Heja :) Mam problem z elektryką w golfie II. Zacznę od początku. Wsadziłem 2.0 2e wraz z wiązką do golfa II (89' 1.8 rp). Kostki podpiąłem do skrzyneczki cyk i silnik pali. Pracował elegancko, odpalał itp itp. Jakiś czas później schodzę do golfika by go odpalić i nagle rozrusznik tylko cykał, a nie kręcił Więc pomyślałem, że rozrusznik do wymiany. Wyciągam...
A skąd, wszelkie elektroniczne układy zapłonowe sa układami stałoenergetycznymi. No tak, ale też nie w nieskończoność. Robo, jedna cewka na dwa gary. A w ładziance miałeś jedną na cztery. Ale zauważ że gaźnikowych silników ani na benzynie, ani na gazie nie szło przekręcić powyżej 7 -7,5rpm, pomimo elektronicznego zapłonu i braku limitera w układzie...
Twoja propozycja jest interesująca i profesjonalna. Zapomniałem jednak dodać, że chodzi mi o rozwiązanie nie droższe. Moja wina. Po prostu nie jestem właścicielem pieca, ani lokalu i nie zamierzam w to inwestować. Zrobiłem jeszcze prościej niż opisałem, bo znalazłem przekaźnik z cewką na 220 V (stary). Przy czym cewka ma dość dużą oporność (7 kΩ)...
Oświeżam temat, bo robi sie ciekawie. Nie sądziłem że ten silniczek da mi tak popalić, ale nie ma szans zeby mnie pokonal :) Z wałkiem rozrządu doszedłem już do ładu, nagiąłem trochę sprężynę mechanizmu odprężającego który działa na zasadzie siły odśrodkowej czyli po uruchomieniu silnika wałek zaczyna kręcić się na tyle szybko że garb do odprężania...
A więc odpowiadam :D Nie radzę kombinowania z takim ustwianiem cewkek (pionowo) naudin tak zrobił i jego silnik adamsa nie dał mu ochładzania :P lepiej wiec nie zmieniac podstawowych konfiguracji, mozan tylko kąbinować z układami. Myslałem też aby troche przekręcić magnesy lub dać dodatkowe pod kątem. Kumpel razem pokazywał ten silnik i widział spadke...
Na innej świecy próbowałeś? Przy quadach przy kierownicy jest guzik do gaszenia co odcina przepływ w instalacji i iskry wtedy jest brak i następuje gaszenie. Sprawdź czy tam wszystko dobrze
Immo nie odcina pompy paliwa. Jeżeli dasz rade to sprawdź czy jest kluczowanie wtrysków. Coś mi się wydaję że nie dochodzi napięcie na wtryski, pompę i na grzałkę sondy. Zobacz czy na pinie 31 pojawia się masa po włączeniu zapłonu (przez ok 2 sekundy).
A kolega mirex nie widząc "pacjenta" wyrokuje. Bo kolega mirex widział i wyleczył takich pacjentów setki. ;) Też mi się wydaje, że lekkie przekręcenie cewek powinno pomóc. Nie wiem tylko ja to zrobić aby nie uszkodzić szyjki kineskopu Tia ... bo kineskop jest z bańki mydlanej. Już pisałem, że sporo było pisane o tym przypadku przed laty. Ale kto by...
A na styku nr 15 cewki zapłonowej masz dobre napięcie, podłącz tam żarówkę 12V21W jeden styk do masy, kolejny do 15 na cewce, po przekręceniu zapłonu żarówa ma się świecić pełnym światłem. Jeszcze sprawdź czy masz impulsy na styku nr 7 ECU z komputera z odłączoną cewką całkowicie, można LED`em.
W F-ce i to z 93 roku, to tam raczej ten prostszy zapłon siedzi... jeśli mnie pamięć nie myli, to dys sterowany czujnikiem wału/wałka... Cewka jest chyba sterowana impulsowo po przekręceniu kluczyka. Zdejmij przewód z cewki, dotknij silnika i niech ktoś przekręci kluczyk. Powinna pojawić się na tym przewodzie pojedyncza iskra. Jeśli się pojawi, ale...
Cewka od świateł zasila tylko światło przednie a postojówka z tego co tu widze na schemacie jest zapięta do światła pozycyjnego tylnego przez stacyjke tak, że kiedy masz załączone na stacyjce światła to napięcie idzie z cewki, a kiedy przekręcisz na ostatnią pozycję (postojowe), to wtedy bierze z akumulatora... Masz chyba zapłon iskrowy... więc wychodzi...
Według danych to zasila ECM i cewkę zaplonową. Odłącz cewkę albo szukaj we wiązce.
Do cewek zapłonowych nie idzie plus ze stacyjki.Tylko masa i jest ona podana w momencie przekręcenia stacyjki w położenie 0. Oraz także poprzez czujniki zabezpieczające (bezpieczeñstwa). Np.czujnik fotela operatora itp.itd.
Napięcie ma pojawiać się po przekręceniu kluczyka. Plus nie może być stale podłączony, jeśli silnik nie pracuje.
Witam sprawdż diodą led z opornikiem impulsy na wtryskach czy przychodzą, czujnik położenia wału czy wychodzi z niego sygnał do komputera, na wtyki do cewek przychodzi na stałe plus po przekręceniu stacyjki a nie tylko w czasie kręcenia rozrusznikiem.Proponuję dokładnie sprawdzić wtyki od cewek do kompa i sterownika ASD pod względem śniedzi, braku dobrego...
(at)gabriel0 przekręć lampę, to okrągła lampa, one nie mają cewki korygującej, bo można ją obrócić.
Przy kręceniu rozrusznikiem napięcie stałe do 12 V spada i skacze. Mierzę to w samej kostce przed cewko-fajką. Po przekręceniu stacyjki napięcie wynosi tam 3,88 V. Nowa (chińska) cewko-fajka jest dedykowana pod ten model quada i wygląda identycznie jak oryginał marki Denso. Dodano po 4 Na nowym module, też chińskim, napięcie jest 0 V po przekręceniu...
najlepiej to będzie widać na generatorze kratki. Wtedy wyraźnie widać czy to przekręcone cewki (usterka typowa dla Sony z europejskim kineskopem) czy zniekształcona geometria. Przekręcone cewki nie problem wyprostować, byle nic na siłę bo może chrupnąć szyjka i po kineskopie. A geometria to albo kręcenie podkówkami albo w menu serwisowym z pilota. Ja...
W miejsce J317 po przekręceniu zapłonu pojawia się zasilanie na cewce tego przekaźnika ? - Wpięta żarówka 21 W świeci normalnie ?. Na styku prądowym względem masy jest zasilanie ? Na drugim styku prądowy pobiera prąd - podłączona żarówka H4 z + akumulatora do styku ma się połowę jasności świecić .
przekręcić wałek sygnał przekręcić przekręcić dźwięk
zawora hamulec volvo żarówka światła mijania honda schemat podłączenia bosch
vestel 17ips72 daniel rakowiecki
Siemens Siwamat XS 423 - Migająca kontrolka końca programu Miganie diod 1, 3 i 5 w baterii Bosch do roweru