Witam, Sprawa nie jest taka prosta. Otóż luz jeśli dobrze pamiętam powinien wynosić 1-1,5mm (??), ale ważniejsze jest prawidłowe zazębienie, a właściwie powierzchnia na jakiej stykają się gładzie zębów. Powierzchnia styku zębów musi być jak największa i położona w ich środkowej części. Luz można ustawić prawidłowo przy złym styku zębów, wtedy przekładnia...
Przekładnia wyposażona w koła z tworzywa więc smarowanie symboliczne. CX80 taki bardziej akceptowalny dla urządzeń o zastosowaniu spożywczym (w umiarkowanej ilości). Główny problem aby przekładnia nie nagrzewała się nadmiernie, czyli umiar w użytkowaniu.
Witam. Najlepiej ustawić wg instrukcji /Dodatek Specjalny nr 6-7 Serwisu Elektroniki/. Jak nie masz to patrząc od spodu mechaniki pod metalową płytką są dwa koła zębate /przekładnia krzywki głównej i przekładnia sterowania trybem pracy mechaniki/. Na lewym jest strzałka i otworek. Strzałka ma być ustawiona naprzeciw strzałki prawego, a otworki w kołach...
Witam. Byłby to pierwszy przypadek budowy przekładni bez łożysk. Po zdjęciu pochw masz dostęp do łożysk głównych przekładni. Przy montażu w tym miejscu ustawiasz luz międzyzębny przekładni głównej. Pozdrawiam.
Ciągnik nie będzie za szybki bo skrzynia biegów przednio napęd-owca posiada przekładnia główną o przełożeniu około 1:4 , która redukuje obroty wyjściowe w tym przypadku czterokrotnie i będzie pełnić rolę reduktora . Dodatkowo obroty zredukuje most od żuka który także posiada przełożenie 5,125 .
Raczej dźwięk wydaje przekładnia główna. Uzębienie przekładni głównej jest zoptymalizowane do pracy w jednym kierunku czyli do napędzania pojazdu. Wiąże się to z zastosowaniem uzębień łukowych (różnych). Ale kiedy odwracamy kierunek przepływu energii przekładnia traci jedną z zalet - cichobieżność. W tych okolicznościach występuje praca poza standardem....
Obroty silnika dzielisz przez przełożenie przekładni głównej i jeszcze raz przez przełożenie biegu i masz.
W czym problem. Zabudować normalny mechanizm różnicowy i zamiast przekładni głównej dać zębatkę na łańcuch. Może być nawet od Malucha bo względnie mały, gotowe uszczelnienia do półosi.
Wymiana przekładni głównej spowodowała rozkalibrowanie tachografu który podaje impulsy do ogranicznika prędkości w module FR. Skalibruj tachograf i prędkość maksymalna oraz odczyt prędkości wrócą do normy. Fabrycznie to auto miało przełożenie 3,833 i ogranicznik prędkości ustawiony na 85 km/h
Witam, Od pewnego czasu jestem posiadaczem traktorka DZIK 2 - mam następujący problem i prośbę, mam problem z przeciekającą skrzynią biegów, przeciek jest na przednich uchwytach narzędzi (sworzeń z otworem na klin), jak są uszczelniane te uchwyty ? Z tego co zauważyłem. tylne są montowane za pomocą śruby z zawleczką w wewnętrznej części bloku skrzyni...
Interesuje mnie to, gdyż jakiś czas temu planowałem budowę pojazdu w podobnym stylu. Pomysł upadł ze względu na koszta. Chodzi mi o prędkości jazdy Twojego ciągniczka w przypadku pominięcia skrzyni żukowskiej. Teorię mam taką, że wyjścia półosi skrzyni Tico są już zredukowane przez przekładnię główną Tico. Do tego kolejna przekładnia główna -most żuka,...
Skończyło się kompletnym remontem. Uszkodzony wałek główny, przekładnia planetarna.
Po przedstawionym przez ciebie opisie wszystko wskazuje że może to być uszkodzenie przekładni głównej skrzyni biegów(wybity ząb). Sugerowałbym przeprowadzenie wstępnej dizgnozy przez mechanika. Jeżeli moje podejrzenie potwierdzi się to niema ekonomicznego uzasadnienia do odbudowy takiej skrzyni. Używaną skrzynię można kupić za kilkaset złotych.
Trudno jest utrzymać stabilny łuk, często gaśnie, oczywiście podłączam + na elektrodę. Niewielkie zmniejszenie prądu wpływa korzystnie, ale i tak nie jest to czego bym oczekiwał... Wkrótce zrobię próbę spawania po zwiększeniu pojemności kondensatora filtrującego zasilanie w spawarce, może coś to poprawi. Moim zdaniem przekładnia transformatora głównego...
W starszych na rozgałęzieniu przewodów do cylindrów hamulca ręcznego tylnej pierwszej osi, (nad przekładnią główną) w MPII w środku ramy z prawej strony.
Fiat seicento wały, przeguby, przekładnia główna, mechanizmy różnicowy. Ile przegubów posiada wał napędowy tego pojazdu? Coś na temat przekładni głównej, mechanizmu różnicowego oraz półosi oraz schemat kinematyczny układu napędowego. Potrzebuję to do porównania w sprawozdaniu z innym dowolnym pojazdem ciężarowym, a ciężko znaleźć mi informację na ten...
W tym numerze jest w trzecie pozycji "0" (zero) nie "O" WF0HXXWPBHDP35710 C-Max 2010-2015, 1.6L Duratorq DI TC (95PS), Lunar Sky Numer VIN:WF0HXXWPBHDP35710 Główne funkcje Data produkcji: 16.04.2013 Model pojazdu:C-Max 2010-2015 Typ nadwozia:5-drzwiowy MAV Wersja:Seria 45 Silnik:1.6L Duratorq DI TC (95PS) Przekładnia:6-bieg.przekl.mechan. - B6 Napęd:LHD...
Ciekawe, czy mamy podobne oceny określenia huczenia. Skrzynia biegów to raczej wydaje stuki i zgrzyty. Przekładnia główna, szczególnie nie nowa będzie prędzej jęczeć. Zwolnice grzechotać/stukać. Ale huczenie może wynikać z wadliwej pracy łożysk. I najłatwiej wskazać łożyska przekładni głównej.
Kolega pytający nie wie dlaczego u niego wyje i co wyje. Czytam sugestię, że mechanizm różnicowy i nie daję wiary. Zapewne chodzi o przekładnię główną. Ale czy dokonano wizji i oceny stanu regulacji? Jaki stan łożyskowania? Korespondencyjnie naprawa nie wyjdzie. Moim zdaniem nie ma sensu składać tego na stare łożyska, koszt lepszych łożysk to 200 zł....
w 1.4 korek oleju jest na obudowie przekładni głównej (tam gdzie wychodzą półośki) od lewj strony auta od strony kabiny (korek na imbus 17) oleju ma być do dolnej krawędzi korka - w tą skrzynię wchodzi ponad 3l (jedne instrukcje podają 3,2 inne 3,4l) niski poziom uwala 5 bieg ale tak czy inaczej musisz rozebrać tylną część skrzyni (nie trzeba wyciągać...
Witam was ponownie pytanko czy te napędy liniowe Hormann tak często się psują? W moim drugi raz wymienili mi płytę główną i dodatkowo zasilacz została przekładnia z silnikiem i obudowa😉
Jeśli mówisz o tym To jest wskaźnik (olej powinien być do połowy okienka) http://obrazki.elektroda.pl/3972230500_1...
Pracująca przekładnia główna rozbryzguje olej. Nie widzę powodu dlaczego łożyska miały by ucierpieć. One nie muszą być zanurzone w oleju.
Witam, podczas przekładnia płyty głównej do innej obudowy, przez przypadek uszkodzilem jeden z kondensatorów. Jego oznaczenia GP 12k, 44cJ, 821, 2.5 Zawadzilem o niego śrubokrętem i "wyszedł" na jednej z nóżek. Teraz komputer cały czas się uruchamia i wyłącza. Czy ktoś może powiedzieć, jaki to kondensator? Chodzi o jego parametry,, abym wiedział co...
No to by musiał być ciągnik lub ciężarówka bez układu różnicowego, bo to nie jest przeznaczone do montażu na układ różnicowy. Tam są sporo większe i przykręcane do układu... Nie wspomnę że ma zęby proste, to przekładnia generuje bardzo duży hałas.. Mylisz przekładnię główną z mechanizmem różnicowym. Widziałeś ciężarówkę bez mechanizmu różnicowego?...
Witam, szukałem w necie ale nie mogłem odszukać informacji dotyczącej wartości przełożeń do Vectry "c" z silnikiem 1,9 cdti. jest dużo informacji technicznych ale tego co szukam nigdzie nie mogłem dostać. Mam na uczelni zrobić obliczenia trakcyjne i potrzebuję wartości przełożeń poszczególnych biegów i przełożenie przekładni głównej. Przydał by się...
A co ma most do obrotów kół O ile nie wiesz, to z tyłu jest jeden czujnik - zbiera sygnał z wału napędowego. Dalej twierdzisz, że przełożenie tylnego mostu nie ma wpływu na zmianę obrotów wału napędowego? Proponuję zacząć właśnie od tego: wg numeru podwozia sprawdzić w karcie danych pojazdu z jakim przełożeniem auto wyszło z fabryki i porównać to z...
Problem udało mi się rozwiązać, padł tachogenerator umieszczony w przekładni głównej. Jako że starły się zębatki przekładni głównej, wymieniłem w całości. Koszt naprawy 25,9 zł. Brawo ja! https://obrazki.elektroda.pl/9870451500_...
A czy przeguby przy skrzyni naturalnie się zatrzymuja gdy przy jedynce np. złapie ręką za wałek ? I czy ta skrzynia bd odpowiednia ? Skrzynia biegów, ta która była w moim "wozidle" to troszkę inny typ niż to co masz. W mojej to był jeden wałek czyli "wejście" i z drugiej strony drugi wałek, czyli "wyjście" ze skrzyni biegów. Przekładnia główna i mechanizm...
Witam. Jeśli zaparzacz wywala drzwiczki tak jak pisze "zmija5 " to jest coś nie halo albo z zaparzaczem (wymyć, przesmarować) lub (na to stawiam) z czujnikiem przekładni głównej. Czujnik położenia górnego bloku za póżno wyłącza silnik i wywala blok.
Trzeba po prostu w najłatwiejszy sposób wyrównać obroty kola zamachowego z wejściem do przekładni kątowej, w ten sposób z ścigacza powstanie rasowy ciągnik Moim zdaniem to najpierw trzeba poznać wymiar kół pasowych, przełożenie przekładni, skrzyni i mostu a dopiero cokolwiek robić. Dzięki tym informacją będzie można ewentualnie obliczyć śerdnice kół...
Słabe te wyliczenia. Żeby silnik wykorzystywał te 100KM to i prędkość będzie nie mała, a wtedy pęd powietrza bez problemu zabierze mu te ciepło. Ja codziennie jadę A2 ponad 30 km w jedną stronę, mam silnik 150KM i grzeję 130-140 km/godz. Myślę, że moc 100KM na pewno się indukuje. Powietrze oczywiście schładza most, ale nie więcej jak o 15-20 stopni....
W twojej skrzyni przekładnia główna wygląda mniej więcej jak na zięciu (brak koła talerzowego) http://obrazki.elektroda.pl/4301984600_1... Znane mi są przypadki awarii łożyska ustalającego wałek z trybem atakującym, skutkujące przemieszczaniem się tego wałka wzdłuż swojej osi pod obciążeniem. Skoro mechanik wymienił to łożysko więc usterka...
Układ wykonawczy to silnik pompa hydrauliczna czy blok zaworów + wyłączniki krańcowe. Stycznik jest elementem sterującym. No to zależy, czy na płaszczyźnie elektryki (sterowania), czy już mechaniki. Myślałem, że siedzisz myślami w sterowaniu. Ale nie ważne. Z tego co pamiętam, to mamy dwa silniki: jeden napędzający przekładnię śrubową docisku, sprzężony...
jeśli chodzi o prędkościomież to stała K=1000 jest standartem w licznikach na linkę, oznacza 1000 obrotów linki na przejechany 1km, natomiast przekładnia napedzająca linke dobierana jest do przekładni głównej(układ róznicowy) i średnicy kół, tak więc spokojnie każdy licznik o stałej K=1000 będzie pasował i dobrze wskazywał, nie ważne do jakiego będzie...
Kolego chyba sie mylisz. W moim rozwiązaniu mechanizm różnicowy jest w przednim moście. A w skrzyni malucha zespawane są właśnie satelity i obie półosie kręcą się jednocześnie. Działa tylko przekładnia główna aby zmniejszyć obroty . Czyli są 2 przekładnie główne i 1 działający mechanizm różnicowy co daje w rezultacie zadowalające mnie prędkości i moc....
Prawdopodobnie trzeba obrócić przekładnie główną o 180st.
Nie jestem dokładnie pewny, ale to chyba to miejsce na przekładni głównej. http://obrazki.elektroda.pl/3207995400_1... Można dokładniej, jaśniej? Nie mam praktyki, aż takiej wyobraźni, jak ta przekładnia jest zamontowana?
Z diesla nie licz , że podpasuje ponieważ jest inne przełożenie przekładni głównej.
Przekładnia pierwszy model wszystkie wtyczki od czoła vcds po próbie kontaktu z przekładnia prak odpowiedzi że sterownika linie can nie bardzo wiem jak i które sprawdzić zasilanie główne do przekładni dochodzi ale co jeszcze sprawdzić to nie bardzo wiem bezpieczniki Ok Mój nr może ktoś będzie miał chęć to zadzwoni i poprowadzi czas mam tylko nigdy tego...
Jak niestabilizowana ? W większości tanich zasilaczy stabilizowana jest tylko linia +5V, zaś pozostałe mają napięcia proporcjonalnie zależne od przekładni głównego transformatora. Przecież jakby napięcie w kompie spadło do 11V to ten zasilacz nispełniałby norm ATX Norma podaje dla linii +5V dopuszczalną tolerancję ±5%, zaś dla +12V tolerancję...
Zdajesz sobie sprawę z tego, że taki reduktor to rodzaj dwubiegowej skrzyni najczęściej niesynchronizowanej i w większości przypadków z samochodach 4x4 zaleca się włączanie i wyłączanie (zmianę przełożenia) na postoju lub przy bardzo wolnej jeździe. Jak już ruszysz z reduktorem to w zasadzie używasz go aż do ponownego zatrzymania. Reduktor zgodnie z...
Witam ,śledzę wątek , parę nowych osób się pojawiło ... Udało mi się wyrwać na 3 dni urlopu http://obrazki.elektroda.pl/3148488100_1... http://obrazki.elektroda.pl/9805346900_1... http://obrazki.elektroda.pl/6507783300_1... http://obrazki.elektroda.pl/7935371400_1... http://obrazki.elektroda.pl/7606578500_1...
To powinno wyglądać tak k*n1=(n2+n3) / 2 n1 - obroty generatora n2 - obroty 1 turbiny n3 - obroty 2 turbiny k - przełożenie przekładni głównej Tak więc obroty generatora (pomijając przełożenie główne) są niższe od obrotów szybciej obracającego się wirnika.
Chodzi mi o to czy w sterowniku w środku na zasadzie dołożenia czegoś . A tego to to nikt Ci nie powie bez znajomości budowy sterownika i/lub schematu. Jednak tutaj głównym ograniczeniem jest przekładnia.
Jeśli wymieniłeś triak ten większy to jest on odpowiedzialny za moto-reduktor przekładni głównej, mniejszy jest od temperatury. Niestety teraz zelektronika to tani szmelc robiony jak najtaniej (wiem nie odkryłem Ameryki) wymiana jednej pierdoły wcale nie gwarantuję że coś innego nie dostało rykoszetem. Dlatyego serwisy (tak jak ja) wstawiamy nową elektronikę...
Przekładniki do pomiaru prądu w domku jednorodzinnym. Układ w połączeniu z urządzeniami fotowoltaiki. Prądy rzędu 0 - 30A. 30A to prąd w głównym przewodzie który chcesz mierzyć czy prąd przekładnia? 30A to nie jest prąd przekładnika. W przekładniku będziesz miał bardzo mały prąd.
E kolego to może i jest tzw przystawka ale fachowo to jest przekładnia zwiększająca obroty na pompe o ok 1,3 no a oleju to napewno wiesz ile tam wejdzie bo w prosty sposób się okaże, a jak? Otóż jak podejdziesz do ładowacza z przodu od dyszla i patrząc na tę przekładnię to po prawej stronie tej przekładni poniżej połowy wysokości przekładni zauważysz...
Witam. Chciałbym zapytać, jakie znaczenie ma moc przekładnika w baterii kondensatorów? Nie chodzi o przekładnie tylko moc (VA). Nigdzie nie znalazłem informacji na ten temat, przy doborze główne kryterium to przekładnia, klasa itp. Czy będzie różnica w działaniu jeśli złożymy przekładnik np. 5VA zamiast 10VA?
O to właśnie mi chodziło - żeby zapewnić niezawodność całości, a nie tylko sterownika. Jeśli producent sterownka zdefiniował ten układ, to wykonawca odpowiada już tylko za zastosowanie się do jego wskazówek, a nie za samą ideę. Silnik pomocniczy napędza wał silnika głównego poprzez reduktorek i naprawdę żadne sprzęgło między silnikem głównym a maszyną...
Witam. Długo temat nie ruszany z braku czasu. Mając długi weekend majowy udało mi się ukończyć wyciągarke. Wnioski jakie nasuneły się po budowie jest ich dużo ale głównym to że przekładnia 1:30 jak dla mnie to jest bardzo wolna spokojnie mogło być mniejsze przełożenie. W wolnym czasie zrobię kilka zdjęć i dorzucę . Z całością wykonania zmieściłem się...
W liczniku jest opcja ustawienia rozmiaru opon ([url=http://www.oponeo.pl/felgi-alumini... felg ! - chodzi o promień toczny!) oraz opcja ustawienia przełożenia przekładni głównej. Jeżeli to prawidłowo ustawisz, to wskazania wrócą do normy. Twoje podejrzenia o likwidacj tachografu są słuszne. Tachograf ma czujnik z czterema kabelkami, zwykły szybkościomierz...
Jest dalej. Żeby to zmienić trzeba przekładnię główną z zetora założyć.
Proszę powinno być dobre ;) http://obrazki.elektroda.net/60_12753472... Schemat układu napędowego ciągnika Ursus C-330:1-3-kolejne przełożenia, 4-dwustopniowe sprzęgło główne, 5-stopniowa skrzynia przekładniowa, 6-dwustopniowy reduktor, 7- przekładnia główna wraz z mechanizmem różnicowym, 8- zwolnica walcowa, 9-koło napędowe, R- przełożenie...
Po wyjęciu elektroniki nie trzeba już podawać impulsów sterujących... Zostaje w środku tylko silnik DC i przekładnia. Parametry mechaniczne pozostają bez zmian (prędkość obrotowa i moment na wale). Mostek H tak czy siak trzeba dołożyć. Główną zaletą jest właśnie przekładnia.
Odpada budowanie przekładni głównej, mechanizmu różnicowego i doprowadzenie mocy do kół. Poza tym w maluchu nie ma czegoś takiego jak "bieg bezposredni", napęd z walka sprzęgłowego na koło atakujące przekładni głównej zawsze przechodzi przez tryby skrzyni biegów.
Być może między silnikiem głównym a przekładnią jest wariator, czyli reduktor z przekładnią bezstopniową, coś jak w skrzyniach automatycznych do aut. W celu zdalnej regulacji obrotów do pokrętła wariatora zakłada się silniczki które np za pomocą przycisków obraca się w jedna lub drugą stronę.
Na mocy nie straci na 100% bo o mocy decyduje silnik - a nie tylny most (a w zasadzie przekładnia główna). O mocy nie decyduje również średnica wału napędowego. Natomiast jeżeli chodzi o OSIĄGI pojazdu, to bardziej zainteresowałbym się przełożeniem przekładni głównej - bo dla 2,2 limuzyny według wstępnego rozeznania są dwa, dla większego silnika jest...
Jest niższe. Potrafisz czytać ze zrozumieniem? No to przedstaw wykresy, to o co prosiłem o zużycie paliwa silnika!!! A nie samochodu bo to są dwie różne rzeczy. Tylko dokładnie to o co prosiłem poprzednika, ciebie też tyczy, pokaż wykres charakterystyki zewnętrznej jednego i drugiego i trójwymiarową mapę spalania. Chcesz z samochodu nie ma problemu...
Mikser Betoniarka Brinkmann 260/45 z silnikiem Deutz. Proszę o podpowiedź w dwóch kwestiach, a mianowicie (maszyna po dłuższym postoju odpalona bez problemu): 1. Ucieka olej hydrauliczny, który dostaje się do przekładni głównej i wylewa się przez górny korek. Rozebraliśmy układ hydrauliczny dokładnie, pompa hydrauliczna przymocowana do przekładni głównej...
Tak, różnią się przełożeniami oraz przełożeniem przekładni głównej. W poprzednim poście pomyliłem, C394 będzie wolniejsza.
Nie masz komunikacji z żadnym modułem w samochodzie ? Zasilanie jest, bezpieczniki wszystkie sprawdzone. Zasilanie sterowników sprawdzaj próbnikiem z żarówką 45W a nie multimetrem !
Prawdopodobnie uszkodzona przekładnia zooma, lub ukruszona zębatka na głównym pierścieniu obiektywu. Trzeba rozebrać, zlokalizować usterkę i wymienić uszkodzone tryby, teraz każde włączenie aparatu tylko powiększa uszkodzenia.
Nie wiem co bym musiał robić normalną wiertarką zęby przy wierceniu dwóch otworów fi 8mm w pustaku maxie zmielić przekładnie główną wiertaki udarowej. Brakiem kultury technicznej to charakteryzuje się producent upychając tam największy badziew. Co do wałków to porównaj sobie np. samą masę wałka z chinskiego sprzętu i taki sam z normalnego cywilizowanego.
Wywal te rezystory wstaw szeregowo połączony 470 OHm z potencjometrem 1k (1,5k) OHm najlepiej wieloobrotowym i sobie dobierzesz napięcia A co z zabezpieczeniami pod i nadnapięciowymi w zasilaczu. Wystarczy, że któreś z napięć wyjściowych wyskoczy poza dopuszczalne wartości (ok. +/-5%) i zasilacz wyłączy się. :arrow: MD-2 Zasilacz nie wystartuje przy...
W skrócie - przekładnia ma ograniczoną zdolność przenoszenia mocy. Nigdy nie otrzymasz jej więcej niż włożysz. Możesz ją odebrać wolno ale silnie, lub szybko ale słabo. Bilans końcowy jest taki sam. Małe serwo modelarskie nie ma dość mocy by napędzić taki pojazd. I żadna przekładnia nic tu nie zmieni. Gdyby to było takie proste, to już dawno produkcja...
Mam taką ukośnicę z uszkodzonym uzwojeniem wirnika. Nie mogę sobie poradzić z wyjęciem uszkodzonego. Powinien wyjść bez rozbierania przekładni wzdłuż własnej osi, w stronę komutatora? Pod wentylatorem wirnika widać dwie śruby trzymające mocowanie lożyska ale nie ma do nich dostępu bez uszkodzenia wentylatora. Jest wciśnięty w to łożysko i powinien wyjść...
Skrzynia będzie pasowała tylko może się różnić przełożeniami przekładni głównej i na poszczególnych biegach.
Raczej należy szukać takiej samej , o tym samym symbolu , o tym samym przełożeniu przekładni głównej.
To chyba była próba zblokowania mechanizmu ale komuś się pop.....ło z przekładnią główną.
Może rdzeń na którym jest zębatka jest odgięty i za słabo dociska do drugiej zębatki - wręcz prawie się nie zazębia. A może zębatka w głównej przekładni? Motoreduktoś klęknął? - warto sprawdzić. Pozdrawiam
też mi sie wydaje ze to przekładnia główna.
Witam uprzejmie.Kolego obawiam się że ta skrzynia 1.8 to ma inne przełożenia , a już na pewno na przekładni głównej,po za tym kwestia elektroniki, mam tu na mysli sterownik pracy silnika ....nie wspomnę o półosiach.... a czy nie lepiej zamiast się ,,szarpać" i czy nie taniej wyjdzie kupno drugiej skrzynii lub ew. naprawa ,w necie jest sporo ofert. Pozdrawiam.
Czyli mowa o przekładni głównej i kole talerzowym? Jeśli brakuje zębów to ciekawe zdarzenie i warto zaglądać dalej. Aby to uczynić niestety trzeba będzie odłączyć nie tyle zwolnice co pochwy ze zwolnicami. Jako, że łożyskowanie przekładni głównej znajduje sie w pochwach a ich odsunięcie spowoduje wyjęcie półosi. Ale jeszcze nie wiemy jaką technologię...
Witam, Najpierw przeczytaj dokładnie ten wątek: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... Moim zdaniem spawarka z EP ma nastepujące niedoróbki: 1. Transformator bramkowy trzeba wywalić wraz z tranzystorami sterującymi i zastąpić scalonymi driverami, ja użyłem 2x IR2110. 2. Rezystory mierzące prąd mostka należy też wywalić, a pomiar prądu zrealizować...
Ten zetor to przypadkiem nie to samo co ursus 1014 ? Jeśli tak to masz tam reduktor i wsteczny za skrzynią a tuż przy przekładni głównej. Natomiast wałek sprzęgłowy masz na samym początku dalej wzmacniacz momentu , skrzynia biegów i dopiero zespół reduktor/wsteczne.
Witam! Stół (w prostym rozwiązaniu) przeważnie stoi na czterech pionowych śrubach, napędzanych jednym łańcuchem poprzez typowe, np. rowerowe kółka zębate. To daje możliwość wypoziomowania stołu w stosunku do wałka i podczas przesuwania stołu to ustawienie pozostaje niezmienne. Kółko ręczne mocujesz na jednej ze śrub, kręcąc nim obracasz synchronicznie...
Arl to można zrobić na 250-300 kucy i 450-500 niuta. A to biturbo z Volva też da się trochę dłubnąc. Inna sprawa że dwa silniki dwa różne auta różne masy różne przełożenia zarówno zestopniowanie skrzynia jak i przekładnia główna do tego kapcie.
aby zalać ją olejem z automatu Niewolno. To skrzynia z przekładnią główną w jednej obudowie.
Luz na moście jest sumą kilku luzów wystepujących w różnych miejscach - bo jest to nie tylko luz międzyzębny przekładni głównej, ale także luzy w mechanizmie różnicowym - na krzyżaku, na satelitach i kole koronowym oraz na wielowpustach półosi. Czasami jeszcze na łożyskach. Aby prawidłowo wyregulować luz międzyzębny przekładni głównej zwykle potrzebny...
Luz kasujemy nakrętkami (lub podkładkami)na przekładni głównej kątowej ,a tu jest jest walcowa.Można tylko wymienić podkładki w mechanizmie różnicowym .Proszę sprawdzić luz w przegubach półosi napędowej .
Rozkręciłem jeszcze dziś to dziadostwo. Przy kółku podporowym nie ma nic, w sensie jakiegokolwiek czujnika. To zwykłe kółko ośką na panewkach ślizgowych. Sprawdziłem także główną szczotkę i tam także nie ma filozofii. Dedykowany silniczek i plastikowa przekładnia. Rozkręciłem ją i wszystko działa bez najmniejszych oporów...
Zakładając, że wszystko zmontowane poprawnie pozostaje regulacja śladu współpracy przekładni głównej oraz oczywiści luzy międzyzębnego. Przemontowując przekładnię zmieniłeś warunki współpracy uzyskane poprzez lata eksploatacji.. Ale zakładam, że mechanizm różnicowy zmontowany poprawnie a położenie koła talerzowego względem obudowy mechanizmu różnicowego...
To jest łeb nita z dużego koła przekładni głównej. Skrzynia do natychmiastowej rozbiórki.
Sprawdzić jakie jest zaprogramowane przełożenie przekładni głównej. Ktoś programował moduł?
Dlaczego nie polecasz tej z końcówką 417 ? gorsze przełożenie? Inne przełożenie przekładni głównej - zyskasz na prędkości maksymalnej kosztem przyspieszenia. Nie bez znaczenia jest też literka pomiędzy czyli "C" lub"W". Łapę do wysprzęglania linką można przełożyć.
Jak nie od stara to od uaza ma odciążone półośki tak jak star ale jest mocniejszy niż żukowski. Silnik vw zespawany dyfer, jak masz biegi na linki to bez problemu bez reduktora. Za reduktor służy dwu stopniowa przekładnia główna w vw i żuk wystarczy policzyć przełożenia i obwód kół.
Obecnie w moim wiatraku jest koło 36V z przekładnią planetarną, jako główne i drugie bez przekładni ale z przewiniętymi cewkami (50V- straszna robota:D) 12cewek. Te koła generalnie są przez producenta obliczane/moc na obroty ok 300rpm ale stosując 2 koła i łącząc je szeregowo po prostowniku, można przyjąć że osiąga się już bardzo dobre parametry przy...
Dziękuję za odpowiedzi. Co do zakupu to wiem, ze sam muszę zadecydować, ale pytałem, bo niepokoiła mnie głównie opisana moc tych silników a szczególnie tej większej przecinarki z silnikiem indukcyjnym. Nie jestem elektrykiem ani elektronikiem i dlatego nie wiem, jak to wygląda w porównaniu, czy np. ten indukcyjny nie będzie słabszy, chociaż to jest...
Nie wiem z jakiego samochodu pochodzi skrzynia biegów ? ale w przybliżeniu 4 bieg jest przeważnie 1:1 tzn. Obroty silnika i wałka głównego w skrzyni są takie same potem mamy przekładnie główną w układzie klasycznym przeniesienia napędu (polonez ,mercedes) jest w tylnym moście ,w samochodach osobowych przybliżone przełożenie wynosi 4:1 w ciężarowych...
Spróbuj (jeżeli znasz się troche na mechanice) poppreostu go rozebrać i wyregulowac luuzy w przekładni głównej . Powinno pomoć
Postanowiłem w końcu opisać moje maszyny do produkcji PCB. Na początek wytrawiarka. Wytrawianie w chlorku żelaza lub BC237 to fajna sprawa, ale wymaga potrząsania. Jest wiele niezłych rozwiązań, które bazują na pompkach akwariowych. Niby wszystko w porządku ale jeżeli robię płytki w domu (czyli ok. 60 % użytkowników) to pompowane powietrze powoduje...
Duże koło przekładni głównej, na mechaniźmie różnicowym. Kolega to robił, i pewnie wie, że montowane jest na wcisk.
na seicento jest inne wężyki, komputer, przekładnia główna itd. Niech wejdzie na www.Unofani.eev.pl
Za zacinanie w dupleksie może być odpowiedzialne sprzęgło, które znajduje się pod przekładnią główną, ale z tym możesz mieć problem żeby samemu naprawić,dlatego podejdż do jakiegoś serwisu.
Witam Masz tokarkę, której obroty wynikają z zastosowanego silnika (1440 obr/min) i przekładni głównej wrzeciona. Wymieniając silnik, na silnik dwubiegowy (1400/2800), rozwiążesz swój problem,i osiągniesz obroty 28 - 710 na I biegu i w przybliżeniu 56 - 1420 na II biegu. Sterowanie takiego silnika to dodatkowy przełącznik lub układ styczników. Zaproponowany...
Jesli rozmiar i kierunek pasuje to montuj zamiennik . jak się do tego zabrać żeby to rozebrać To uczeszczelniacz przekładni głównej , więc sciągnij koło , spuść olej , pewnie nalezy zdjąc piaste kola. Jak jestes manualny to ogarniesz .
Część, Mam problem z quadem Peg perego 24v. Problem tzn. brak reakcji po dodaniu gazu - koła nie kręcą się. Po zasileniu bezpośrednio silników oba działają. Napięcie dochodzi do płyty głównej MEVA0067 natomiast na silniki nic nie wychodzi. Dodam że nie mam oryginalnego akumulator tylko zasilam autko 18v. Czy miał ktoś podobny objaw ? Sprawdzone Bezpiecznik...
Jeżeli nie ma czujnika w skrzyni (okolice przekładni głównej), to sygnał prędkości może być brany z ABS-u.
Sprawdź, powinna mieć możliwość kasowania luzów. Ta przekładnia ma możliwość kasowania luzów, ale jeżeli nakrętka E ma wypracowane prowadzenie kulek obiegowych, to już niewiele da się zdziałać... Luz osiowy wałka głównego F reguluje się gwintowanym dociskiem C i kontruje się nakrętką A, zabezpieczając podkładką B. Luz pomiędzy nakrętką z kulkami wałka...
przekładnia wyciągarki przekładnia skuter przekładnia planetarna
kodowanie kluczyka pestki schemat hondy accord programy symbian
czujniki skrzyni biegów scenic elnix gwarancja
Jak przywrócić pisanie SMS literami w Alcatel? Jak włączyć przednie światła LED w Iveco Stralis Euro6?