ŁT4 do łożysk.
Przekładnia ślimakowa. Tabliczki znamionowej brak? V.
Rozrusznik od malucha. Na tyle mocny że da radę a nie "wydoi" akumulatora. Potrzebne 2 sztuki, przekładnia ślimakowa o przełożeniu większym jak 30/1+ sprzęgło kłowe. Koledzy wytłumaczą dlaczego 2 rozruszniki i przekładnia ślimakowa o takim przełożeniu?.
Tylko jeszcze obawiam sie czy przy tak małym przełożeniu nie będe miał kłopotu z przekręcaniem korbą? Kolega tu już pisał o tym problemie więc sprawa wielkości koła do kręcenia nie jest bez znaczenia( ramię działania), po za tym we betoniarkach jest blokada do obrotu by nie spadała. A co do centrowania to ślimacznica ma być centralnie w środku koła...
Co silnik ma napędzać ? Jeśli przekładnia mechaniczna to może przekładnia ślimakowa lub planetarna.
Jeżeli to jest przekładnia ślimakowa, to jej sprawność (w zależności od przełożenia) może być bardzo niska, nawet 40%. W dodatku ma spore opory tarciowe ślimak-ślimacznica, stąd grzanie się podczas pracy. Może jest zbyt słaba do takiego młynka? V.
Oblicz jaka powinna być prędkość obrotowa silnika połączonego z przekładnią ślimakową o i=30, jeśli chcemy aby wał za przekładnią wykonał 7 obrotów w ciągu 15 sekund. Aby obliczyć prędkość obrotową silnika połączonego z przekładnią ślimakową, należy znać stosunek przekładni oraz prędkość obrotową wału z przekładnią. W tym przypadku mamy: Stosunek przekładni...
Przecież tam jest przekładnia ślimakowa, powinna utrzymać.
Wewnątrz jest przekładnia ślimakowa więc nie ma prawa obracać się śruba trapezowa gdyż siedzenie samo by się przestawiało.
Najlepiej będzie gdy zastosujesz silnik krokowy, który będzie poruszał przekładnią ślimakową. Przekładnia ślimakowa zapewni samohamowność a jej przełożenie będzie na tyle duże, ze wystarczy słabszy silnik. Poza tym wzrośnie dokładność regulacji szczególnie potrzebna przy niskich obrotach.
Musi to być siłownik dwustronnego działania. Podaj więcej szczegółów tego projektu, jaką siłę ma mieć to ramię? Czy nie wystarczy przekładnia ślimakowa z silnikiem DC?
Wczoraj miałem na stole taką (prawie nówka) w której "zryła się" przekładnia ślimakowa transportera i jedynym wyjściem było ręczne cofnięcie jej po wymontowaniu mechanizmu.
Dla mnie to zwyczajny silnik. Jest do niego dołożona przekładnia ślimakowa stąd ta siła na tych dwóch wystających osiach. Całość musiała być zamontowana w jakiejś bliżej nieokreślonej maszynie.
z pewnością chodzi Ci o ten napędzający mechanizm wózka kasety , może uda się również wykorzystać mechanizm przekładni w niektórych modelach była stosowana przekładnia ślimakowa ale i tak będą potrzebne dwa takie same .....
Wg. mnie smar nie jest dobrym pomysłem. Szczególnie przy tak dużej RPM ślimaka. Po pierwsze smar ma dużą lepkość i będzie zwiększał tarcie przekładni do momentu rorzucenia go po obudowie i wypłynięciu resztek gdy przekładnia się rozgrzeje. To ostanie nastąpi wręcz natychmiastowo. Po drugie: Przekładnie ślimakowe mają niską sprawność ok 70%, więc grzeją...
Blokady włącznika stosuje się także w automatyce ;) Stosuje się też hamulce "łapiące" wał silnika i nie pozwalające mu się obrócić. Coś w rodzaju klocków lub tarcz hamulcowych w samochodzie. Inna metodą nieuruchomiania wału silnika są przekładnie samohamowne np. przekładnia ślimakowa.
Takie lampy wymagają układu zapłonowego, który generuje impulsy wysokiego napięcia. Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że napięcie sieciowe może być zbyt niskie aby zapoczątkować wyładowanie i stąd "brak efektów". Co do nowego zdjęcia - przekładnia ślimakowa + fajny wałek... ale od czego to nie mam pojęcia ;)
Szukaj podobnych tematów http://help.autodesk.com/view/INVNTOR/20...
Jest to przekładnia ślimakowa
Jak ma być stosowana przekładnia ślimakowa 1 ; 60 (w jedną stronę samohamowna) to nie wiem O Co Chodzi.
Tu masz części zamienne do tego wynalazku https://www.hechtpolska.pl/info/Czesci-z...
Najprostszym generatorem impulsów Diraca (młotkiem) + śrubokrętami, brechami i innymi dźwigniami trzeba było sobie pomóc. W wielkim skrócie: "na siłę"
Najprostszym rozwiązaniem jest przekładnia ślimakowa ponieważ jest samohamowna. Po ustaleniu pozycji nie będziesz musiał jej utrzymywać silnikiem. Dochodzi jedynie problem odczytu pozycji, ale można dodać potencjometr, ewentualnie enkoder do odczytywania pozycji. Ja widzę to tak, zębatka sprzężona z obudową, a silnik ze ślimacznicą z podstawą. PS. Źle...
Tam jest przekładnia ślimakowa, więc nie da się obrócić kółkiem łańcucha. PS. Link nie działa.
Jeśli masz na myśli klasyczny prędkościomierz, taki jaki był montowany w motorowerach ZZR Romet z kołami 16", 17" i 19" to jest problem tego typu, że napęd prędkościomierza to przekładnia ślimakowa zamontowana bezpośrednio przy osi koła. Jej przełożenie dostosowane było do średnicy koła. Pony ma koła 9". Chyba wszystko jasne. Zastosowanie przekładni...
Nowego, i nie chciałbym ślimakowego bo ma niską sprawność. Sprawność zależy od jej budowy. W przypadku kiedy jest to przekładnia ślimakowa od dużym współczynniku samohamowania, to tak, sprawność może być nawet mniej niż 50%, ale jak konstrukcja praktycznie wyklucza samohamowność, to sprawność jest prawie taka sama jak w przekładni zwykłej czy planetarnej....
To do sprawdzenia przekładnia ślimakowa.
Koła zębate z zębami prostymi będą hałasować. Koła z zębami skośnymi będą cichsze. Ewentualnie przekładnia ślimakowa jeśli taką zdobędziesz. Można też zrobić przekładnię z kołami pasowymi. Cicha chociaż będą większe straty.
obw. koła=0.044m*3.14=0.138m - przesunięcie łańcucha na obrót koła. Potrzebujesz prędkości 0.06m/s, więc 0.138/0.060=0.43 obr/s 3000obr/min = 3000/60=50obr/s Przełożenie przekładni to: 50/0.43=116 Wynik poprawny jeśli dobrze zrozumiałem twoje zamierzenia.
Jestem w trakcie projektowanie siłownika bramy 2 skrzydłowej i zastanawiam się nad sposobem redukcji obrotów silnik z 1400 obr/min na 1.25 obr/min pierwszym pomysłem była przekładnia ślimakowa ale pojawiło się pytanie czy przekładnia ta może pracować w obu kierunkach przy porównywalnym obciążeniu i wydajności ?
Wszystko zależy od obrotów silnika i przełożenia przekładni, odpowiedni koła pasowe (ślinik-przekładnia) i wszystko się da. http://www.motovario.eu/przekladnie-nmrv...
Niestety zmiana obrotów odbywa się kosztem mocy (wyłącza się cewki uzwojenia silnik traci połowę mocy) i pewnie nie ma siły uciągnąć maszyny.
Tadek przekładnia jest w porządku i zostaw ją. to moze byc przelozenie od 1:4 lub do max. 1:10 Litości :) , to jest przekładnia ślimakowa i przełozenie będzie w granicach 1:60.
182 obr, max 63A. Przekładnia ślimakowa.
Ściągnij pierścień. Ściągnij łożysko. Może ślimak osadzony był tylko na wcisk i zabezpieczony np. kołkiem rozprężnym. Musisz ściągnąć łożysko. Może coś więcej się dowiesz.
Podejrzewałem silnik ale chyba by w ogóle nie działał. Coś ktoś podpowie? Podejrzenie w miarę trafne! zauważ ze napęd stanowi zespolona przekładnia ślimakowa (najtańsza jaka może być (!), łącznie z silnikiem. Z uwagi że pokrywa tej przekładni jest nitowana do obudowy, to należy ją traktować jako 'nie servisowalną'! Jednorazowa. Oryginalnie te napędy...
Jako takiej regulacji ten nastawnik nie posiada, jest na stałe przykręcany do ramienia, w środku po ściągnięciu obudowy jest silnik, przekładnia ślimakowa oraz elektronika. Nie pomogę w tej kwestii, bo o ile rozbierałem taki nastawnik po uszkodzeniu ślimaka, to nie bawiłem się w jego naprawę, tylko wymieniłem na drugi używany.
Jak długo to juz pracuje? Interesuje mnie czy przekładnia ślimakowa (z tworzywa) w silniku zbyt szybko się nie zużyje.
Dotocz z metalu tulejkę. Z jednej strony nawierć na 3 mm, z drugiej nagwintuj na gwint z wału przekładni. Pasowanie na ten cienki wał zrób bardzo ciasne. Nastepnie podgrzej i nasuń na cienki wał. Jak ostygnie to sie zaciśnie. Potem możesz nakręcić na wał od przekładni i zakontrować jakąś nakrętką. Połaczenie sztywne i dodatkowo rozłączalne jeśli zajdzie...
A nie możesz zrobić siłownika śrubowego?Jeżeli nie jest wymagana duża siła to można zastosować mechanizm od podnoszenia szyby z Astry II .Jest on zintegrowany ze sterownikiem i do obracania potrzebne są krótkie impulsy.
Może popełniłeś błąd w połączeniu silnika, jeżeli masz falownik zasilany 1f, to silnik łączysz w trójkąt, jak falownik jest zasilany 3f, to silnik ma być spięty w gwiazdę.
Właśnie sobie przypomniałem... Przekładnia ślimakowa jest w siłownikach (popychaczach ???) do elektrycznie sterowanych lusterek... przynajmniej w Hondzie...
Przy silniku 1450 obr będzie 11 obr/min na łuparce - trochę mało. Przekładnia ślimakowa ma też jedną wadę - zużywa się w jednym miejscu.
Poczytaj: https://audiokarma.org/forums/index.php?... I zobacz to, może podpasuje: https://www.scorpio-polska.pl/katalog/fu...
To "mini" inaczej wygląda w zegarmistrzostwie, a inaczej w przemyśle stoczniowym. Może jakieś orientacyjne wymiary? Długość "70" czego? m, km, mm, mil? :?: Długość linki 70 cm, grubość 6- 8 mm w pancerzu. Przekładnia ślimakowa wielkości małej paczki papierosów w której mieści się 20 sztuk. Gdybym był pełnomocnym przedstawicielem stoczni, zapewne bym...
Ziku5 , jeśli po moim wpisie (post 20), wyjaśniającym , że czarny (N) jest wspólnym punktem łączącym początki dwóch uzwojeń (środkiem szeregowo połączonych uzwojeń), a brązowy i niebieski są odpowiednio końcami tych dwóch uzwojeń, ktoś będzie chciał Ci komplikować ciąnąc tematykę niedokładnych pomiarów i straszyć uszkodzeniami uzwojeń, to okaż wyrozumiałość....
Kolega ma rację, http://www.tomczesci.pl/index.php/produk... Jednak z treści pytania wynika że ma być zamieniona przekładnia ślimakowa na listwową.
Witam ponownie, a więc jeżeli chodzi o krańcówkę, to działa dokładnie odwrotnie - zatrzymuje falownik w przypadku luźnej taśmy lub jej braku. Jest jeszcze druga umieszczona na dole na przeciwko (nie narysowałem w pośpiechu :) ) która wyłącza podajnik prasy w przypadku zbyt dużego naciągu lub zatrzymania napędu odwijaka. Co do hamowania - jak napisałem...
Te wzory to raczej dla rzeczywistych źródeł napięcia, które mają siłę elektromotoryczną E (jest to w przybliżeniu napięcie nieobciążonej baterii) oraz rezystancję wewnętrzną Rw. Prąd I przy obciążeniu oporem R wyniesie E/(R+Rw) - w pierwszym wzorze brak oczywiście nawiasów, a napięcie na zaciskach spadnie o wartość I*Rw czyli do poziomu E-I*Rw. Ale...
Rozrusznik to niezbyt dobry pomysł- dużo z duże obroty i brak stałego zazębienia. Silniczek do wycieraczek ma dobre obroty ale moc zdecydowanie za mała. Można dać dodatkową przekładnię ale będzie szybkość żółwia. Można się zastanowić nad rozrusznikiem od traktorka kosiarki + przekładnia ślimakowa.
w przypadku awarii elektroniki kosiarką raczej nie da się kosić " na piechotę" przekładnia ślimakowa stawia dość duży opór, a napęd niema sprzęgła. Co do pracy na pochyłościach to silników tego typu nie wolno podczas pracy przechylać więcej niż 10-15 stopni (smarowanie rozbryzgowe).
Tam jest przekładnia ślimakowa, chodzi o ślimaka czy o zębatkę?? Przykładowe zdjęcie. https://obrazki.elektroda.pl/3846246200_...
Przekładnia ślimakowa to chyba najlepsze rozwiązanie. Obroty na wyjściu znacząco spadną.
http://obrazki.elektroda.net/57_12373206... Oto przeróbka dla pojedynczego zasilania, jeżeli dobrze Cie zrozumiałem to chesz by silnik po miedzy prawo, lewo, zatrzymał się na jakiś czas , oczywiście jest to zrealizowane: Przez kontaktron S1, opornik R1 i diodę ładuje się kondensator C1 i tranzystor włącza przekaznik który nie pozwala na powrót...
Nie trzeba nic robić. Wystarczy usunąć te blokady, a przekładnia ślimakowa w napędzie i tak nie pozwoli na ręczne otworzenie bramy. Wszystko w temacie.
Najprostszą przekładnią samohanująca jest przekładnia ślimakowa, być może całkiem sprawnie poradziłaby tu przekładnia z silnikiem od wycieraczek samochodowych bo 1200W do takiego czegoś to włosy się jeżą.
Przekładnia ślimakowa zapewnia zwiększenie momentu, brak możliwości "napędu od tyłu" czyli stabilność. Sznurkiem da radę zrobić ale - musisz używać większej siły, układ będzie mało precyzyjny, siła ciągnięcia sznurka może zniszczyć ośkę. Możesz założyć zwykłe pokrętło o większej średnicy i ręką bezpośrednio kręcić.
jednakże opcja pracy ciągłej po jednorazowym przyciśnięciu również jest dobra, po zakończeniu spawania jestem w stanie nacisnąć ręcznie przycisk czerwony stop podłączenie wył. nożnego równolegle z przyciskiem start nie powinno być problemem zamiast szukać małego przycisku stop na panelu , uderzy w grzybka zatrzymując silnik w ułamku sekundy. To 1 -1.5...
Silnik będzie na przekładni ślimakowej Na przekładni ślimakowej? To jakie obroty mam mieć ta szlifierka?
Przekładnia ślimakowa jest przekładnia mocno cierną więc straty mocy raczej większe niż łańcuch.
To zwykle silnik dc szczotkowy i przekładnia ślimakowa.
Przekładnia ślimakowa?
Witam, Szafy nie mamy . Na próbę robiliśmy ze sterownikiem Renu (brak dostępności) ,więc teraz na Logo. W załączeniu przesyłam poglądową instrukcję. - przekładnia ślimakowa 24V /40obr - czujnik indukcyjny E2B-SO8KS02-MC-B1-20 OMS - silnik odkurzacza (dmuchawa) 1000W 230V
Przekładnia ślimakowa, jej przyłożenie wyliczę na podstawie dobranego silnika.
Suma mocy odbiorów musi być mniejsza od mocy źródła, w przeciwnym wypadku przeciążysz trafo. I dobrze by było, aby oba silniki równocześnie nie startowały przy tak małym zapasie mocy(2 x 0,7kW). Zwróć uwagę na prąd silnika przy tej mocy i napięciu 24V w kwesti doboru przekroju przewodu zasilającego silnik. Powodzenia.
Dokładnie Tak... drzwi nie da się zamknąć centralnym czy to z kluczyka czy to z przycisku na desce, nawet przekręcając kluczykiem w klamce w drzwiach kierowcy. Zamek nie reaguje.. Natomiast po zamknięciu centralnym pozostałych drzwi, przy otwieraniu drzwi pasażera centralny otwiera wszystkie zamki. Czyli tak jak u mnie w megance. Z załączonego schematu...
Tak jak w normalnym samochodzie. Większość zabawek jest tak zrobiona. Koła powinny byc połączone czyms sztywnym, po to by skręcały równomiernie, gumka albo sznurek na pewno odpada. Do sterownia silniczek pr. stałego i przekładnia najlepiej ślimakowa, któa zapewnia stabilizację podczas jazdy (koła nie zmieniają swojego położenia). Taką przekładnię możesz...
Przekładnia ślimakowa nie zwalnia silników z trzymania całej mechaniki w sposób elektromagnetyczny nawet gdy nic się nie rusza. Ale samohamowna przekładnia ślimakowa już zwalnia. Choć ja też bym dał inne silniki choć bym je miał specjalnie kupić bo taniej wyjdzie silnik DC jak sterownik do silnika krokowego.
Przekładnia ślimakowa tak właśnie działa. Ślimak poruszy kołem. Koło ślimakiem już nie.
A ta przekładnia ślimakowa nie jest przypadkiem samochamowna ? Bo to najprosze rozwiązanie.
połączenie silnika z przekładnią ślimakową jest na wpust z klocków lego, wydaje mi się że jest zrobione osiowo prawidłowo. jak zrzucę pasek to przekładnia ślimakowa kręci się normalnie Co sądzicie o zastosowaniu silniczka krokowego z drukarki?
Po co Ci dodatkowe ryglowanie bramy uchylnej, skoro przekładnia napędu jest samohamowna (ślimakowa). Rozwiązanie takie zapewnia wystarczające bezpieczeńswo. Poza tym jeśli potencjalny włamywacz sie uprze, to będziesz mieć dodatkowe koszty związane z poszyciem płata bramy:)
To może silnik plus przekładnia ślimakowa(sewomechanizm z taką przekładnia). Gdy silnik się zatrzyma przekładnia zablokuje opadanie klapki. Nie będzie potrzebna moc do podtrzymania klapki.
Szukaj silnika ze zwykła przekładnią na trybach. W silnikach wycieraczek jest przekładnia ślimakowa, której nie ruszysz bez zasilania.
A może mechaniczny przekładnia ślimakowa np 50 zębów z jedną lub dwoma krzywkami, to połączone z wałem podajnika, i teraz po 50 obrotach włączy krańcówkę która będzie szeregowo włączona z stycznikiem podajnika.
Jaki jest problem z przeliczeniem przekładni ślimakowej? Gwint i przekładnia ślimakowa to dwa całkowicie odmienne elementy :D Liczone w całkowicie inny sposób...
Przekładnia ślimakowa o przełożeniu 10 jest bardzo rzadko spotykana, po za tym nie jest samohamowna.
Dla zmiany kierunku osi wyjściowej można użyć przekładni stożkowej. Jest sprawniejsza. Odnośnie przekładni mechanicznych łatwo znaleźć materiały w sieci. Przekładnia ślimakowa też daje przełożenie i niestety jeśli ma cechę samohamowności to musi pożreć przynajmniej połowę dostarczonej mocy... To nie tak, że ona działać nie chce tylko niezbyt sprawnie...
Przekładnia ślimakowa nie wchodzi w gę. Zakupiłem już silniki ze zwykła przekładnią i teraz problem jak mają być wychamowane w spoczynku? Dodano po 3 Madrik- nie mogę bo to ma dzialac bez napięcia
Przekładnia ślimakowa powiadasz :P no no.. mów mi tak jeszcze :P niestety nie mam pojęcia co to takiego jest :P
Regulacja wkrętem regulacyjnym też nic nie dała. Mój Władek jest z 79 r i chyba przekładnia ślimakowa jest już bardzo zużyta. Po wkręceniu wkrętem regulacyjnym wałek poziomy wychodzący do drążka kierowniczego wysunął się ok 1 cm. i nie mogłem już dalej kręcić gdyż nie zakręcił bym później śruby zabezpieczającej tej od strony rozdzielacza na klucz 32...
Ja bym zastosował najprostsze rozwiązanie: silnik z przekładnią ślimakową, np. silnik do wycieraczek samochodowych. Przekładnia ślimakowa jest samohamowna i nie grozi jej przestawienie po zaniku zasilania. Jako ograniczenie zakresu działania dałbym dwie krańcówki i po kłopocie.
Przekładnia ślimakowa jest samohamowna, więc trzeba brać pod uwagę, że w przypadku braku prądu, nie otworzymy bramy.
wymontowałem cały silniczek. Jest tam jakiś układ elektroniczny,przekładnia ślimakowa i 3 styki. co mogło się popsuć?
Witam. Przekładnia ślimakowa daje duże możliwości. Wykorzystana np. w napędach wycieraczek samochodowych. Pozdrawiam
Jedna jest ślimakowa, druga planetarna. Planetarna jest po to, by zmienić przełożenie całości i zapewnić możliwość obracania korbą (?) bez większego wysiłku. Ślimakowa po to, by przekładnia ślimakowa mogła napędzać przekładnię planetarną, ale w drugą stronę już nie będzie to możliwe.
Zajrzyj pod spód czy w ogóle tam na śrubie jest smar. Przy rozsprzęgleniu przekładnia ślimakowa działa na odwrót - tzn nakrętka napędza ślimak - i wszystko musi super lekko działać bo wystarczy np. niedostrzegalna wada nakrętki pociągowej lub niedostateczna ilość smaru i ślimak się zatnie. Można rozsprzęglania używać - po to jest - ale skrzydło zawsze...
..Właśnie przekładnie spowodowały tak piękną karierę motoreduktorów.... Motoreduktor kojarzy mi się z redukcją obrotów, czyli ze zmniejszaniem obrotów. Jeżeli chodzi o straty to spróbuj pokręcić ręką taką przekładnie, która zwiększa obroty, nawet bez żadnego obciążenia po stronie odbioru mamy wyczuwalny opór. Powtarzam że w naszych wiatrakach (powiedzmy...
przekładnia ślimakowa, która daje opór do otwarcia ale ciężko idzie i w razie braku prądu bramę idzie Przekładnie ślimakowe są samohamowne, tego nie da się przepchnąć. Więc jeśli jednak się udaje to musi być po drodze jakieś sprzęgło, które puszcza przy większym obciążeniu.
Proponowany wyłącznik: - ma pozycję zerową stabilną - ma prąd znamionowy 20A przy 28V Jeśli silnik będzie w pełni obciążony to nie będzie miał dużej bezwładności(obciążenie go wyhamuje). Poza tym przekładnia ślimakowa z zasady jest samohamowna. Zasilacze z projektu autora również nie lubią być przeciążane (wyłączają się) ...więc może nie będzie aż tak...
Daj zdjęcie, albo model tarczy. Przecinarka do tarcz stalowych jest zdecydowanie inna, niż do tarcz ściernych. Tam jest przekładnia ślimakowa, bo potrzebny jest duży moment obrotowy i małe obroty. Poza tym piasta posiada kołki, a tarcza otwory, co by się nie ślizgała.
...No właśnie - silnik krokowy... ale jak byś się zdecydował na zwykły silnik indukcyjny, to też jest do zrobienia (wtedy falownik, przekładnia ślimakowa) Pozdrawiam
Jest sprzęgiełko, przekładnia ślimakowa musi być bo silnik jest obrócony o 90 stopni w stosunku do pokrętła regulatora.
Takie rozwiązanie nie jest najszczęśliwsze. Pręt gwintowany to nie przekładnia ślimakowa. Choć podobnie działa. Inna jest też twardość materiałów. Problem polega na tym, że takie rozwiązanie jest dobre do napędów przesuwnych, a tobie jest potrzebny napęd obrotowy. Dlatego lepiej poszukać normalnej przekładni ślimakowej.
Aby dokładnie obliczyć parametry wyjściowe musisz nieć dokładne parametry wejściowe czyli dane silnika ; podam ci wzór obliczenia momentu obr. dla przekładni ślimakowej: 9550*p/n=wynik (n*m) 9550-stała *-razy p-moc silnika(kW) /-podzielić n-obroty silnika(obr/min) Jest to wzór dla przekładni ślimakowej JEDNOSTOPNIOWEJ jeżeli będziesz miał wątpliwości...
Kolego mam takie pytanie czy dana przekładnia ślimakowa podoła? Posiadam o bardzo podobnych rozmiarach i miałem też wykonać wyciągarkę tylko obawiam się o wytrzymałość tego zestawu. A może ktoś obeznany się wypowie.
Macie jakiś pomysł, czy można to zastąpić? Przekładnią ślimakową
Silnik wygląda na prądu stałego. Przekładnia ślimakowa daje duże przełożenie, więc dużych obrotów nie uzyskasz. Pozostaje zmiana przekładni na inną(np. pasową), i zmiana silnika na mocniejszy. Pytanie jednak czy układ sterowania może dostarczyć więcej mocy.
Nie wiem jak kolega chce tym sterować, ale przekładnia ślimakowa tylko kiedy mamy do czynienia z aparaturą proporcjonalną, w innym wypadku za bardzo 'szarpie' przy hamowaniu, w sklejce otwory mocowania silnika/przekładni/osi za bardzo się wyrobią.
Styk chyba jest sprawny bo zawsze się zatrzymują w jednym miejscu ( pionowo) i gdy je uruchamiam idą ok. 10 stopni w lewo i dalej pracują normalnie lecz gdy je wyłącze zawsze się zatrzymują w tym samym miejscu Tam nie ma żadnej regulacji, ani czujników położenia piór wycieraczek, jak to ktoś sugerował wyżej(?!!!). Prawie wszystkie auta mają część mechaniczną...
przekładnia ślimakowy falownik przekładnia ślimakowy smarować przekładnia ślimakowy moment
65535 internal moduł memory error fibaro czujniki żarówki honda
klimatyzacja split klimatyzacja split
Rolka w podajniku papieru Xerox 6605 - budowa i konserwacja Brama otwiera się, ale nie zamyka - diagnostyka i rozwiązania