decyzja jak najbardziej słuszna
Czy syrena 105 w układzie paliwowym miała przelew paliwa jeśli tak to gdzie był podłączony gdyż nie znalazłem żadnego króćca do powrotu paliwa Nie ma powrotu paliwa. Jest pompka paliwa, ale przewodu powrotnego nie było. Tak z ciekawości zapytam, posiadasz taki silnik?
To jest przelew paliwa jak się pływak zawiesi to leci nią paliwo ,można również spuścić resztki paliwa odkrecając tą śróbkę na spodzie gaźnika najlepiej wypuścić ten wężyk pod silnik żeby wraźie co paliwo nie lało się po śilniku.
Zignoruj na razie ten błąd. Sprawdź ciśnienia paliwa, stan filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa i przelew wtryskiwaczy.
to w takim rozwiązaniu conajmniej ta druga pompa (przed wtryskiem) ciśnieniowa, choć najlepiej żeby obie takie były, przy czym ta pierwsza może być w baku, zwykła z czegokolwiek ze złomu, a druga np taka: https://allegro.pl/oferta/pompa-paliwa-z... ogólnie powinien być 1 bar, a więcej może być bo tam jest przelew...
Pompa paliwa elektryczna lub wtryskiwacze na przelew sprawdzić. Dość prosty układ Boscha raz jeden miałem przypadek uszkodzenie czujniks ciśnienia paliwa i cały czas pokazywał jedną wartość.
Ad 1/ Wlot paliwa do gaźnika to przyłącze nr 1, a wylot z gaźnika do pompki to przyłącze nr 2. Ad 2/ Pompka ma być podłączona do wylotu i ma zasysać paliwo ze zbiornika poprzez gaźnik . Drugi króciec pompki podłącza się krótkim wężykiem jako przelew do zbiornika.
Druciany klips ma trzymać rurkę na króćcu ale przy sprawnym i prawidłowo wyregulowanym gaźniku z rurki nie ma się nic lać. To jest przelew - jeśli iglica nie zamknęłaby dopływu paliwa do komory pływaka, to paliwo się wyleje przez tę rurkę. Komora pływaka nie jest jedna szczelna, poza tym przelewem ma jeszcze odpowietrzenie. Także paliwo ma prawo z niej...
...czy jest możliwośc samemu tą pompe odpowietrzyc... Tak, ja to robię sam. Zaciskiem blokuję wąż powrotny przy filtrze paliwa, podciśnienie podłączam pod przelew wychodzący z pompy i albo uruchamiam pompkę wstępnego zasilania albo sprężone powietrze we wlew paliwa (w zależności czy pompka wstępna jest na wyposażeniu danego pojazdu). Około 1.5L wyssanego(przez...
moim zdaniem jest uszkodzony wtrysk paliwa .przepuszcza on paliwo na przelew i na listwie nie ma takiego ciśnienia
Witam ponownie Hej, widze ze sie nie rozumiemy, ja napisalem jak moi przedmowcy, chodzi o uklad zasilania paliwem tj zawor, ktory jest montowany na pompie CR, a ktory moze byc zafajdany brudem dlatego nie trzyma cisnienia, oraz czujnik na listwie CR, inne czujniki to dodatkowe zagadnienie, ktore moze przysporzyc problemow. DjMapet dobrze Cie kieruje,...
Nieszczelne przelewy wtryskiwaczy? Te cienkie wężyki łączące się trójnikami w okolicach wtrysków? Tak dokładnie! Nie wiem czy zauważyłeś gdzie tam są wpięte przelewy, a są do zasilania pompy, czyli jesli masz nawet najmniejszą nieszczelność na przelewach to całość spływa z pompy i filtra do baku. Nie można powiedzieć aby to było inteligentne ale jednak...
Ciężki temat, są 2 rodzaje pompek. Po numerze Vin Aso nie dobierze właściwej. Więc jak Tobie padła to może po numerze ze starej dobierzesz nową albo robisz przelew dołem (sposób sprawdzony wielokrotnie). 2 kolanka M22x1,5 i tekalan 12 mm + jakis płaskownik do trzymania przewodu. W takim układzie zawsze musisz mieć co najmniej jakieś 60 litrów paliwa...
To pytanie czy stwierdzenie??? To teraz ja pytam czy sprawdziłeś??? elektrozawory muszą na wolnych pracować w okolicy 20 % jeśli jest więcej znaczy że pompa gubi ciśnienie i nadrabia to zwiększaniem otwarcia elektrozaworów, co może być spowodowane dużym ubytkiem paliwa ,np jak arti napisał na przelew bądź za niska niska strona,zatkany układ paliwowy...
Spojrz na test przyspieszenia silnika przy jednoczesnym odcinaniu wtryskow. W tabeli przy przy nr 3 jest wartosc -1 . Tabelka oznacza przyspieszenie ,wartosc wzrostu obrotow silnika w czasie 1 sekundy. Pierwsza pozycja jest to pomiar przyspieszenia przy wszystkich wtryskach pracujacych.Potem sterownik wylacza po kolei kazdy wtrysk i mierzy ten sam przyrost...
Witam -czyta wersja xsary ma wstępną pompę w baku ? to: immo blokuje sygnał z kompa do pompy ,lub bezpiecznik od pompy ,lub obwód czujnika położenia wału i może sam czujnik uszkodzony nie podaje sygnału do kompa a ten nie uruchamia pompy. A A jak pompa wtryskowa zaciąga samo czynnie .I teraz jeżeli samoczynnie to następuje zapowietrzenie układu paliwowego...
Nie brnalbym dalej w powrot paliwa ktory opisales , cisnienie paliwa ktore powraca do zbiornika bedzie zawsze wyzsze niz atmosferyczne a zadnego zaworu zwrotnego na powrocie do zbiornika nie ma . A logicznie rzecz biorac jak na powrocie z wtryskiwaczy i listwy wzrosnie cisnienie to wartosci m-prop takze powinny zmalec a w Twoim przypadku zawor otwiera...
to ,ze KTS sie rozłącza podczas uruchomienia jest normalną sprawą , jesli nie ma zapisanych błędów w pamięci sterownika to ja bym tu bardziej widział ,ze któryś z wtryskiwaczy daje w przelew . najprościej sprawdzić to zdejmując przewody nadmiarowe podłączając w ich miejsce menzurki pomiarowe . Jeśli nie posiadasz takowych możesz za miast nich wykorzystać...
Przy ręcznym odpowietrzaniu układu zasilania paliwo zawsze pójdzie w przelew i do zbiornika . Żeby pompa wtryskowa podała ciśnienie na wtryski , to trzeba obrócić jej wałem , czyli zakręcić silnikiem . :|
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
słabe zdjęcia ale , króciec numer 3 to przelew paliwa (bez powrotny) . króciec numer 2 to podciśnienie , może ono otwierać podciśnieniowy kranik albo przepustnice.
filtrem jest zawór zwrotny to nie ma bata ale on nie pozwala na spadek ciśnienia na tym odcinku Tak nie jest bo w tym układzie jest przelew i jak rozszczelnisz gdziekolwiek układ paliwowy to ci paliwo spłynie do baku powrotem. Masz ulane ropą silnik filtr lub przewody? Jeśli nie to jest problem z budowaniem ciśnienia. Pali tak samo zimny i ciepły?...
Ja nadal walczę na moim Sirokko 241 i po wymianie kotła na większy pora przyszła na przeróbkę wylotu spalin do góry no zrobiłem - oczywiście wspawałem przelew i jest OK. Tylko przestrzegam !!!!! silnik nie można obracać tylko sam wymiennik a to dlatego że rurka do rozrzutnika paliwa ma być ku dołowi bo w innej pozycji scieka po rurce na silnik i na...
Trzeba przekazać radosną wiadomość że musi jeszcze pompkę do ogrzewania kupić i za diagnostykę przelewem uregulować należność W piątek lub sobotę jak wróci z trasy to się dowie. Pewnie piec z T5 też do remontu będzie bo ot tak pompki się palą. Przelew w postaci dowiezienia mi paliwa (szwagier transportowiec to i własną stację paliw ma) bo trunków niestety...
Witam, mam problem z fordem focusem 1.8 TDCi z 2006r. Samochód po postoju godzinnym nie odpala, po holowaniu podłączyłem paliwo na krótko ale dalej to samo, na plaku odpali ale jak tylko przestanie się psikać gaśnie, wymieniłem pompę paliwa niestety dalej to samo, paliwo nie dochodzi wgl na wtryski idzie od razu na przelew. Na komputerze brak błędów....
Witam, czy rozwiązałeś problem? Mam podobny przypadek i podejrzenie padło na cofające się paliwo. W koszu paliwa jest zawór, podejrzewam że ogranicza ciśnienie, nadmiar puszcza w przelew i powinien działać jak zawór zwrotny. Zastosowałem dodatkowy zawór zwrotny jeszcze w koszu na wyjściu i problem z odpaleniem ustal ale na około miesiąc. Podejrzewam...
witam borykam się od 2 lat z problemem jak jade samochodem jak się do przeciągnie na 5 to wywala tryb awaryjny i silnik się wyłącza ale jak on wejdze w tryb awaryjny podczas jazdy wystarczy kluczyki przekęcic i wszystko jest ok ale tylko na chwile czasami jak jechałem to przez 1 min się z 5 razy załączył wymienione; czujnik na pompie przelew wtrysków(wszystko...
Do wężyka przelewu jest też podłączony przelew z pompy wtryskowej. Z pompy mysi być przelew paliwa a z wtryskiwaczy nie może.
Do filtra dochodzi 5 bar, za filtrem 1 bar. O co chodzi ? Zatkany nowy filtr Bosch czy pompa CR nie trzyma i puszcza na przelew ?
Renault Megane III 1.5dci system Delphi P0002 - za niskie ciśnienie paliwa - faktyczne przy obciążeniu poniżej wymaganego Teraz zgłupiałem i pytam, wtryskiwacze na przelew są nienajgorsze, ale pytanie - stawiam na pompę ciśnienia, po odpięciu wtryskiwaczy i regulatora powinna dawać maks ciśnienie? Wydaje mi się że tak - u mnie nie dobija do 600bar,...
Auto odpala tylko po podpompowaniu paliwa ręczną pompką, odpala można przez jakiś czas normalnie jechać, potem brak paliwa w filtrze i znowu pompowanie. Ściągnąłem wężyk z powrotu i nic - minimalna ilość paliwa. A że powrót idzie przez pompę i chciałem wykluczyć, że coś w niej jest uszkodzone i nie puszcza paliwa dalej, to sprawdziłem przelew zaraz...
Pompka paliwa jest taka sama dla całej serii 912/913 Ale raczej to nie ona. Jak ma przelew paliwa to pompka sprawna. Jeszcze raz kąt wtrysku i komora spalania. Regulacji z tyłu dekla nie ruszaj.
Masz zapowietrzony układ. Nie ma fizycznej możliwości żeby ciśnienie powietrza blokowało podawanie paliwa do filtra. Może być tak, że przez któryś niesprawny przelew ciśnienie sprężania idzie w powrót do filtra i wypiera paliwo mimo ciśnienia z pompy paliwa. Odejnij przewody od filtra i podaj mu bezposrednio do samej pompy paliwo z bańki. Odserwuj co...
Jeżeli paliwo idzie w przelew nie wytworzy cisnienia potrzebnego do odpalenia- uszkodzony wtrysk. Jasne, ale skoro rozłączyłem wyjście pompy z listwą i nie było ciśnienia (ledwo smarkało dosłownie), to wtryskiwacze nie są winne - do nich paliwo nawet nie doleciało. A przecież ta pompa musi w krótkim czasie wytworzyć minimum 160 bar ciśnienia aby silnik...
Panowie potrzebuje pomocy! Mam problem z oplem Vectrą b 2.0 dti 2001r. Po nocy nie chciała zapalić, po długim łechtaniu zapaliła ale nie równo pracowała. W końcu silnik wyrównał pracę, ale nie reagował na gaz (góra 1100 obr). U mechanika została podłączona do kompa : Błąd modułu sterowania pompy ,zaworu egr, były to stare błędy zostały skasowane. Po...
Tak oczywiście pompa może chodzić ciągle bo układ paliwowy posiada przelew paliwa do zbiornika z regulatorem ciśnienia paliwa . W gruncie rzeczy pompy paliwa w samochodach są policzone na żywotność auta.Jeżeli dochodzi do sytuacji kiedy wyłączymy pompę paliwa i jeszcze będziemy startować na gazie bo i tacy są to wcześniej czy póżniej doprowadz to do...
problemem jest przyspieszenie i jazda ogółem, A może jest tak, że przy przyspieszaniu lub jazdą z większym obciążeniem silnika, benzyna nie nadąża napływać do komory pływakowej w odpowiedniej ilości i poziom w niej za mocno opada. Spotkałem się z podobną sytuacją dwa razy. Raz w silniku doczepnym do roweru/kajaka. Tu winien był wiór po toczeniu w otworze...
Witam mam problem z audi Q7 3.0 TDI silnik bug z 2007 roku przebieg 250tys km auto ładnie pracuje na postoju wkręca się na obroty bez broblemu ale jak ruszam gaśnie i kopci usterka powstała nagle wszy... Bezpośrednia odpowiedź Najbardziej prawdopodobna przyczyna to usterka elektryczna w układzie regulacji ciśnienia paliwa Common Rail: zawór regulacji...
Witam wszystkich. Jestem tu nowy i czytam wszystko dokładnie i nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje rozkminy. Mam od niedawna palnik na OO, który odpaliłem i działa na ON. Mój palnik to Giersch R20. Zrobiłem zbiornik na syfol ze zbiornika LPG ponad 60l. Zamontowałem tam grzałkę od termy 2 kW i rozgrzewa olej do 80 stopni. Olej tam wlewam przefiltrowany...
A wtryski na przelew ile puszczają?
Witam ponownie widzę że nikt nic nie podrzuca więc ja napiszę co zrobiłem. Wymieniłem filtry, odpowietrzyłem układ z zamkniętym zaworem termostatycznym (i pozostawiłem zawór w tej pozycji by układy były odseparowane). Podpoiłem trzy nie zależne przelewy tzn: -wtryski w głowicę -pompy wysokiego ciśnienia -zawór nadciśnieniowy na listwie po podpięciu...
Witam, kilkakrotnie sprawdzane wtryskiwacze, przelew powrotu jest drożny, luzów ba rozrządzie nie (wymieniony wał, tłoki, cylindry, głowica, wałek rozrządu). Ciśnienie sprężania ok.28 atm. ciśnienie pompy zasilającej 2,5 atm (pompa wtryskowa po regeneracji wymieniona pompka zasilająca). Dodatkowy powrót paliwa przelewu z pompy i wtryskiwaczy podłączony...
Mi też to na początku wyglądało na nagły brak paliwa. DLatego jechałem z otwartym korkiem i kranikiem na przelew i paliwo leciało non stop i nic to nie zmieniło. Zbiornik zdejmowałem parę razy, do wymiany świec i wymiany filtra paliwa i przeglądu cewek i czyszczeniu ich styków na konektorach. Gaźniki ładnie zsynchronizowane. Podczas awarii cewki są...
Silnik kopci? Pewnie nie więc nie dostaje paliwa. Nie ma paliwa nie ma mocy. Sprawdź przelew czy idzie paliwo do zbiornika. Jak nie to do sprawdzenia pompki wtryskowe i ich ustawienie. Ruszałeś je? Coś robiłeś z rozrządem?
Zależy czy błąd w ECU będzie od czujnika wałka czy ciśnienia paliwa. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... lub czyszczenie zbiornika paliwa lub przelew na którymś z 4 wtryskiwaczy.
Renault Mascott 3.0 130DXI 150 km odpala tylko na Plak, gaśnie, przelewa paliwo do zbiornika już po samym przekręceniu kluczyka zapłonu. Pompka pracuje długo, za długo, ponieważ przez przelew wraca paliwo do baku. Problem polega na tym, że auto już ma sprawdzoną pompę paliwową, wytwarza ciśnienie, wyświetla się błąd Położenia wałka rozrządu, błąd sterownika,...
Pompa w zbiorniku dziala elektrycznie. Cisnienie mierzone na wyjsciu zasilania z pokrywy filtra paliwa 2,2 bar. Sprawdzalem cisnienie na przelewie na wyjsciu filtra paliwa i bylo 5,5 bar. Nie za duzo idzie na przelew przypadkiem ?
Cześć, pojawiło się paliwo w gnieździe wtrysku około 12ml na 10 min pracy na jałowym biegu, sprawdziłem i przelew suchy oraz nakrętka wysokiego ciśnienia również . Czy jest możliwe żeby korozja na końcówce wtryskiwacza lub uszczelka oringowa puściła?
Hej, myślę, że można wykonać test zaworu SCV. Odpal samochód, zostaw na wolnych obrotach i wypnij kostkę zaworu SCV. Jeżeli silnik zacznie inaczej pracować, to znaczy, że zawór działa. Jeżeli jest bez zmian, taki zawór można wyczyścić i wymienić uszczelki. Jeżeli to nie poskutkuje - wymiana zaworu na inny. Wydaje mi się, że ten zawór nie wyjdzie na...
przelew paliwa volvo przelew oszustwo przelew przesyłka
skanowanie komputera wyłączenie samsung firmware updater czujnik eteru
Jak naprawić telefon CIC: porady i wskazówki Renowacja wanny żeliwnej emalią poliuretanową a zdrowie