Witam mam problem związany z paliwem gdyż po napompowaniu paliwa pompki nie da się jej wkręcić a paliwo nie ma powrotu do baku jak by wtryski nie puszczaly a paliwo do wtryskow dochodzi w czym problem? Pompa świeżo po regeneracji z wtryskami.
Mam problem z peugeotem 106 z silnikiem 1,5 D rocznik 1996. Auto w czasie mrozów nie chciało odpalać. Więc zostały wymienione filtry. Nie pomogło nic więc zabraliśmy się za pompe- nie podaje paliwa. Zakupiłem pompę i zamontowałem. Dalej to samo( a pompa na 100% jest dobra) elektrozawór także....
Regulator ciśnienia otwiera przelew paliwa jak ciśnienie paliwa jest większe jak 1 bar ( dla mono), czyli jak nadmiarem nic nie wraca to jest równe 1 bar albo niższe. A jak wraca to jest napewno większe od wymaganego. Tak można sprawdzać jak silnik pracuje na gazie i następnie na benzynie i na podwyższonych...
Na jednym kolnierzu przykręconym na zbiorniku są zamontowane: rurka ssąca z filtrem z siatki metalowej, rurka przelewu paliwa (powrót) i pływak czujnika poziomu paliwa.
przy wtryskach sa gumowe wezykido przelewu paliwa, w moim przypadku tam miałem zasysane powietrze
Kroplówka będzie, żaden kłopot, ale w tej próbie e-pompa udziału nie weźmie bo moment przelewem paliwo do baku przepompuje. Jestem przekonany że próba z kroplówką da wynik "dymiący" ale sprawdzić to trzeba. Do miłego.
Witam Zmagam się od pewnego czasu z powietrzem w układzie zasilania po stronie niskiego ciśnienia w silniku 2.0 HDI 2001r 90 KM Siemens. Początkowo padło podejrzenie na obudowę filtra paliwa, potem przewody, grucha i został bak. Dla wyeliminowania niepotrzebnego zrzucania baku zamontowałem zbiornik...
Dzień dobry. Mam problem ze zbiornikiem na paliwo pozostałościowe. Służy on do odparowywania wody z paliwa pozostałościowego. Paliwo wraz z wodą jest wpompowywanedo zbiornika, w którym pod wpływem pary grzewczej przekracza temperaturę 100 stopni i pozwala na odparowanie wody zawartej w paliwie. Niestety...
Witam. Pacjent jak w temacie, Almera n16 2.2 dci 82 kw na 1-nym regulatorze ciśnienia paliwa przy pompie. Że jestem sam mechanikiem w warsztacie, to moim źródłem wiedzy są szkolenia i materiały z internetu + doświadczenie innych użytkowników aut. Zgłosił się do mnie Pan mówiąc że silnik źle pracuje....
Witam. Pacjent peugeot 407 2,0 hdi 16v RHR. Wyciek paliwa z przelewu. Wymienione oringi, wężyki, powrót do zbiornika drożny. Paliwo leci po krućcach przelewu(najsłabszy punkt) paliwo pojawia się na wyższych obrotach. Mial ktoś podobny problem z taka usterką. Pozdrawiam i prosze o pomoc Dodam ze przelewy...
Na przewodzie paliwowym tuż, przed samym gażnikiem był zamontowany czujnik, właściwie turbinka. W środku był jakiś fotoelemęt (jak w myszce, takiej zwykłej).Jestem ciekawy co za zaślepiona końcówka była w twoim zbiorniku. Może powinna być połączona z trójnikiem na przewodzie paliwowym. W każdym razie,...
Generalnie za tryb awaryjny przy błędach bliźniakach P0251 i/lub P1211 odpowiadają nie tylko wypracowane wtryskiwacze, ale przede wszystkim wypracowana pompa wtryskowa. Jeżeli pompa jest absolutnie sprawna, to nawet bardzo mocne przelewy nie spowodują trybu awaryjnego. Ja niedawno robiłem próbę przelewową...
Witam! Piszę bo już brakuje mi pomysłów. Auto po remoncie głowicy i wymianie rozrządu. Po poskładaniu wszystkiego do kupy problem z odpaleniem. Po podłączeniu przez kabel i program Multi Ecu Scan podczas kręcenia rozrusznikiem ciśnienie wzrastało do ok 190 bar lecz nadal nie odpalał po odpięciu kostki...
Czy istnieje jakaś elektryczna alternatywa dla mechanicznej pompy paliwa w Polonezie Caro 1,6 GLE '95 (MR'93) ? Po dłuższym postoju (10-15 godzin) z pompy paliwa schodzi wacha, zaworki nie trzymają (bakelitowe byleco). Na początku myślałem, że układ zapłonowy, ale nie ... moduł działa, cewka działa,...
Masz zapowietrzony układ. Nie ma fizycznej możliwości żeby ciśnienie powietrza blokowało podawanie paliwa do filtra. Może być tak, że przez któryś niesprawny przelew ciśnienie sprężania idzie w powrót do filtra i wypiera paliwo mimo ciśnienia z pompy paliwa. Odejnij przewody od filtra i podaj mu bezposrednio...
Jak udało mi się ustalić nie działa pompa paliwa. Wymieniłem przekaźnik na nowy, podmieniłem pompe i nadal nic. Mierząc napięcie na wtyczce mam 7V. Tylko można się domyślać, że chodzi o pompkę elektryczną paliwa zanurzoną w zbiorniku, podobną do fotki poniżej. Silnik HDI ma przecież pompę główną wysokiego...
No i kiszka.Zamawiam zawór zwrotny.Autko z samym zaworem elektromagnetycznym cyka przez wiele godzin Dodano po 4 Tak kolego.Nalezy zastosowac 2 zawory.jeden na dopływie(elektromagnetyczny)a drugi na przelewie(zawór mechaniczny.koszt okolo 20PLN)wtedy autko nie ma paliwa dzieki zaworowi elektromagnetycznemu...
C-328 ma śmiesznie zasilaną pompę wtryskową. Paliwo pompowane ręczną idzie przez filtry na pompę wtryskową i wraca znów na filtry. Sama pompa wtryskowa nie ma przelewu do baku. Najlepiej było by to przerobić tak jak jest w 30-ce szeregowo czyli z zasilającej na filtry, dalej na pompę wtryskową a z...
Kolego , jeśli masz jakikolwiek interfejs i program, którym możesz połączyć sie z tym silnikiem, to na włączonej stacyjce połącz się i wyświetl sobie ciśnienie na listwie, jeśli na rozruszniku nie będzie osiągać 300bar, które jest warunkiem do podania impulsów otwierających wtryski to możesz zrobić następującą...
Witam! Musiałem zmienić silnik w moim polonezie. Kupiłem 1.6 gle. Jednak jest to wersja z pompką paliwa w baku, której nie posiadam (na wałku nie ma krzywki do napędu standardowej). I teraz pytanie: Mogę kupić np. pompkę od fiata SC? Jak w takich pompkach elektrycznych jest rozwiązany problem przelewu...
Sprawdź czy coś leci przelewem do zbiornika jeżeli nie to wina zbyt małej wydajności pompy, a jeżeli leci paliwo przelewem to wina leży po stronie regulatora ciśnienia
Witam koledzy. Mam problem z moim Mondeo 2.0 Tdci 2006 rok. Od pewnego czasu zdarzało się że przy redukcji na 3 bieg i dodaniu gazu silnik potrafił szarpnąć i dalej było ok. Ostatnio choroba się rozwineła i doszła sprężynka błedy p0251 p1211 oraz p2280 wszystkie dotyczą za wysokiego ciśnienia paliwa....
Witam Oddalem autko na warsztat jeżdżące normalnie lekko cieklo paliwo paliwo z przewodu przelewów zostaly wymienione na nowy zamiennik po wymianie puste auto na prostej drodze od ok 2500 obr sie krztusi i dusi pod górkę od 1800 obr. Zasugerowalem wymienic ponownie na inny nowy auto odzylo ale okazalo...
Witam. Mam takie coś z takim problemem. Ciśnienie na wolnych jest wymagane 30, aktualne około 10bar. Silnik chodzi w trybie awaryjnym, kręci się tylko do 1500 obrotów. Przy 1500 ma ponad 30 bar. Ktoś już wymienił pompę w baku i szklankę na pompie wysokiego Ciśnienia. Ja poszedłem w wtryskiwacze, podmienilem...
Ford Fusion 1.4 tdci 2008r . 180 tyś km. Siemens, bez pompy w baku. Mam wyciek paliwa z okolic wtrysków. Jest tez problem z odpalaniem porannym tzn kreci dłużej niz zwykle, zapala zawsze, puści białego bąka. Jeździ dobrze, nie ma innych objawów. Następne odpalanie przez cały dzień już bez problemów. Jak...
Pompka jest taka sama jak 126p, CC700, CC900. Jedyna różnica to przelew, Ty masz w gaźniku, a CC700 (AISAN) ma na pompce. Jak masz pompkę z przelewem, to go zaślep. P.S. W 2003r miałem taką "siódemkę" z 1973r. Aż dziw bierze, że Włosi w 70-tych latach produkowali takie fury, a Polacy jeszcze latach...
Pewnie że wymienne,to zwykłe wężyki gumowe.Mogą być też uszkodzone(pęknięte)te trójniki.A mogą też być uszczelki między jarzmem mocowania wtryskiwacza a wtryskiwaczem,ale tego przez forum nie stwierdzi.Te ostatnie można poznać po czarnym paliwie(olej w paliwie )np.przy wymianie filtra.Wszystkie te uszkodzenia...
sprawdź co sie dzieje na przelewach pow 2000 pewnie siknie z przelewów zdrowo a ciśnienie na listwie mocno skoczy to by oznaczało ze wtryski sie wieszają
Pierwsza rzecz rzucajaca sie w oczy to wybor typu podlaczenia do zbiornika przy takim ukladzie i kotle o sporej mocy. Powinienes miec podlaczenie 2 rurowe + przelew. Pion powinien byc podlaczony do wewnetrznej fajki zbiornika (w twoim pewnie jej nie ma) i rura powinna byc wiekszej srednicy, oraz isc...
Dokładnie to lało się z przelewów. Klient tankował auto pod korek i na powrocie było za duże ciśnienie. Został uświadomiony dlaczego tak nie wolno i po kłopocie. Dodano po 1 Może przelewy sprawiały
Mam problem, którego jeszcze nie rozwiązałem z Fordem. Auto ogólnie nie chce jechać. Potrafi szarpać, przerywać ale nie zawsze, czasem jest tak, że jedzie dobrze. To co sprawdzone: -przelewy, pierwszy wtrysk ma większy przelew o jakieś 20-30% od pozostałych, -silnik lekko faluje (ale bardzo lekko),...
Jedyna rzecz jaką możesz zrobić sam to sprawdzenie przelewów na wtryskach i ewentualnie wykręcić zawór z pompy i sprawdzić czy nie ma opilków metalu. Jeśli po sprawdzeniu przelewów któryś wtrysk będzie wskazywał ze jest winny utraty ciśnienia to jeśli nigdy tego nie robiłeś to zapewne sam go nie wyciagniesz...
Witam ponownie dzisiaj wymieniłem filtr paliwa na nowy i oryginalny również rozbierałem koszyk paliwa w zbiorniku. Po sprawdzeniu i zmontowaniu objaw jest ten sam, czyli pęcherze powietrza w przewodach paliwowych od zbiornika paliwa, oraz w przewodach powrotnych od pompy do filtra paliwa. Również testowałem...
Witam. Mam kolejny problem ze swoim skuterem. Wczoraj założyłem mu nowy kranik podciśnieniowy nowy filtr paliwa oraz nowy gaźnik dostał. Problem polega na tym że gaźnik leje przelewem i jak stoi to benzyna skrapla się pod gaźnikiem. I skuter jak jest zimny to bardzo ale to bardzo ciężko zapala. I jak...
Mam problem z 2.2 dci G9T Uprzedzam że rozrząd z kołami zębatymi jest sprawdzony Po montażu na 3 pompę Boscha to na początku leci paliwo prawidłowo do układu na listwę, jeżeli przykręcę przewód od listwy to paliwo puszcza paliwo na przelew. Pomóżcie mi zrozumieć czemu tak się dzieję bo zaczynam wiarę...
Mam wycieki paliwa z przelewów. Czy wymienia się same wężyki czy są może jakieś komplety naprawcze? Ponieważ są tam jeszcze małe trójniki i oringi na nich.
Witam sam walczę z podobnym problemem co prawda nie c5 ale partner 2 tez 2.0 Hdi na siemensie. Czyli opisze mój problem po nocy załapie i gaśnie tak kilka razy jak już załapie ze będzie chodził tak już cały dzień będzie palił od strzała.Podczas jazdy na niskich obrotach poszarpuje. Nie jest to wina...
Witam, wiem, że błąd opisywany często ale przeczytałem i zrobiłem już wiele a dalej jestem w punkcie wyjścia. Po kolei. Mój klient kupił Mastera II 2,5 dCi, wracał po zakupie i po włożeniu "4" zamiast "2" samochód zadławił się i złapał ww. błąd. Błąd po przekręceniu stacyjki znika ale w podobnych sytuacjach...
Witam. Mam problem z jednym z moich aut (Daf XF 105 410hp '07). Auto z ładunkiem często traci moc i rozpędza się własnym przyspieszeniem (znikomym), jest to nieregularne zjawisko. Po podłączeniu do komputera wynika, że na biegu jałowym ciśnienie paliwa na szynie oscyluje w granicach 2-2,4 bara. Dodając...
Z tego co widzę to masz regulator ciśnienia umieszczony na przepustnicy systemowej, ciśnienie paliwa jest zmienne - uzależnione od podciśnienia w kolektorze ssącym. Z tego powodu masz drugi wąż (przelewowy) od przepustnicy do pompy paliwa (zbiornika). Nie widzę nigdzie w katalogu części czujnika ciśnienia...
Witam Moja Zośka nagle przestała odpalać. Wcześniej cofało się paliwo ale wymieniłem przelewy i już z miesiąc było ok. Ostatnio nie odpaliła pod pracą. Wychechłałem stary aku a później męczyłem ją jeszcze na przewodach . Dopiero następnego dnia zaopatrzyłem się w autostarta i udało się odpalić ale...
Witam, Mam webasto bw50. Po lecie odpaliłem i jest problem. Odpaliło pięknie jak trzeba, ale zgasnąć nie chce. Wymontowałem je z samochodu i rozebrałem na części. Jest tam silnik dc z dwustronną osią. Na jednym końcu jest wentylator, a na drugim końcu ślimak, który napędza koło zębate pompy. Webasto...
Takie małe pytanie... W moim samochodziku rozsypał się już zbiornik paliwa. Oczywiście nic dopasować się nie da. Wymiarami może podszedłby od Smarta ale ma jakieś 20L pojemności i elektryczną pompę paliwa - za dużo przeróbek. Tymczasowo zrobiłem taką przeróbkę że zamiast zbiornika pod autem, zamontowałem...
Oczywiście rady kolegów są jak najbardziej słuszne. Żeby potwierdzić te odpowiedzi, krótko przedstawię zasadę sterowania dawką w tego typu pompie. Za wielkość dawki odpowiada elektrozawór ("Electrovalvula de aecion rapida .....) umieszczony centralnie między króćcami wysokiego ciśnienia. Normalnie jest...
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich...
Jedyny problem to temp. paliwa powracającego przelewem, łączysz odpływ z dopływem za pomocą trójnika. W ten sposób eliminujesz powrót do zbiornika. Połączenie wykonujesz przed pompą wstępną i zostaje Ci jeden przewód zasilający na którym montujesz licznik zużycia paliwa. Musisz chłodzić paliwo powracające...
witam serdecznie, przeglądam forum od tygodnia ale nie znalazłem rozwiązania takiego problemu, również google nie pomogło. Kupiłem jakiś czas temu Xsare Picasso 2,0 hdi 90 KM silnik RHY rok 2000, miała niby mieć uszkodzony wtrysk lub wtryski. Komputer nie chciał się z nią połączyć więc zacząłem szukać...
Dzisiaj już nie dam rady tego zrobić ale wymienię wężyki na przelewach bo wydają mi się one luźne. Jeżeli chodzi o oringi na wężach to wywaliłem oryginalny filtr i włożyłem od VW gdzie jest dojście i wyjście. Właśnie zaglądałem do baku i paliwo jest, smok ciągnie prawidłowo, syfu nie ma. Jak mu zapodam...
Ten system to kaskada tzw. pomp strumieniowych (eżektorów) i cały sekret w tym, że pracuje dzięki nadmiarowi paliwa z przelewu, stąd nie sprawdzają się niewydajne zamienniki.
Witam wszystkich. Proszę o pomoc z peugeotem 307 2005r polift 1.6 hdi 109km. Samochód kupiłem w Niemczech z uszkodzonym rozrządem. Wymieniłem głowice na drugą razem z górnym deklem i wałkami. Zrobiono szlif, dotarto zawory i wymieniono uszczelniacze. Założyłem nowy rozrząd, ustawiłem wszystko na znaki...
Witam serdecznie jestem tu na forum nowy za wszystkie błędy z góry przepraszam. Jestem posiadaczem opla vivaro 1.9 CDTI 101km z autem jeżdżę już ponad dwa lata i nie miałem większych problemów, aż do czasu jak zaczął ciężko palić mechanik zdjagnozował zepsucie się czujnika regulacji ciśnienia na pompie....
Ostatnio malowałem swoje Suzuki DR500, przed malowaniem ściągnąłem bak, błotniki oraz siedzenie i umyłem motocykl karcherem. Kolego jak wcześniej było wszystko ok to sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Jak myłeś zatkałeś wlot powietrza?? Nie urwałeś jakiegoś kabelka? Ewidentnie coś albo urwałeś...
Dzięki za podpowiedź. Ta pompa potrzebuje przelewu z gaźnika. Chyba , że podłącze na dopływ do pompy, ale nie wiadomo czy pompa przepuści paliwo tam gdzie trzeba.
Witam, Nissan Navara D40 2.5 DCI 126 kW 2008r. Brak kodów usterek, na 3 biegu w okolicach 3000 obr/min zaczyna szarpać i ciśnienie paliwa z zadanego na 106000kPa spada do 14000kPa. Sprawdziłem przelew na pompie, wtryskach i szynie. W momencie szarpania praktycznie nie pojawia się tam paliwo. Co może...
Regulator ciśnienia paliwa masz przy pompie czy na listwie wtryskowej? Idzie paliwo przelewem czy nie? Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej.
Trochę za mało danych żeby powiedzieć coś więcej. Za problemy z ciśnieniem mogą odpowiadać min.pompa,regulator ciśnienia ,czujnik ciśnienia ,lejący wtrysk lub nawet tak banalna rzecz jak przytkany filtr paliwa. Możesz celować na chybił trafił (jak poprzedni mechanik) podmieniając w/w elementy w układzie...
Cześć, mam problem z moim autem, ostatnio zgasło jak dojeżdżałem do skrzyżowania i nie chciało już odpalić - komp pokazał tylko błąd wtrysku sterującego ale on na pinach ma rezystancję 100ohm więc wychodzi na to, że jest sprawny. Dodam, że Vp 44 była regenerowana jakieś pół roku temu. Auto odpaliło na...
Witam jestem tu nowy i z góry bardzo dziękuje za każdą pomoc mój problem polega na tym iż posiadam VW LT 35 1999r 2,5tdi 109km pompa wtryskowa przestała któregoś dnia podawać paliwo na wtryski, wymieniłem całą pompę wraz z zaworami i nastawnikiem a problem nie zniknął paliwo podane z bańki zostaje tylko...
No dobrze, paliwo się przelewa z komory pływakowej. Pomijając kwestię pompy paliwowej, bo nie wiem co tam jest zamontowane, po to masz zawór iglicowy i pływak w gaźniku, żeby poziom paliwa był cały czas taki sam. Nieistotne, czy ta pompa nabija ciśnienie i wyłącza się, czy utrzymuje cały czas i daje...
, w Xantii dieslu miałem dwa na zasilaniu i powrocie bo też się zapowietrzała i też nic nie dało, te zaworki są zresztą gówniane i się ciągle przywieszają i popuszczają i tak Bo to nie wina zaworków, mogłeś tam dać i z 10 a i tak by nic nie pomogło, miałeś poprostu gdzieś małą nieszczelność i zasysało...
Jak nie masz pompki do odpowietrznia przelewu to zalej filtr paliwa do pełna popuść wszystkie przewody wysokiego cisnienia przy wtryskiwaczach , kręć rozrusznikiem az poleci paliwo przy wtryskach dokręc przewody i powinno zaskoczyć . Czasami nawet oryginalna pompa kent moora nie daje rady i trzebaz tak...
co do usterki kolego marinu to prawdopodobnie masz nieszczelny uklad paliwowy i paliwo wraca ci się do zbiornika i auto sie zapowietrza często odpowiedzialny jest za to regolator ciśnienia paliwa na listwie a co do reszty to może pompki chodzą odwrotnie i ssie przez przelew:D.trudno tak na odległość...
witam zaczne od poczatku ford focus 1,6 tdci 2005r po uszkodzeniu turbiny z powodu zbyt tuzego kosztu naprawy zostal wymieniony silnik na dokladnie taki sam jak uszkodzony.... po zainstalowaniu silnika IDS pokazal zawor otwierajacy diesla do wtryskiwaczy.... po wymianie zaworu IDS nie pokazuje zadnych...
Pewnie moja rada jest po czasie, ale należy odpowietrzyć dokładnie pompę wtryskową. Kręcenie rozrusznikiem tu nie pomoże, podłącz ręczna pompkę np:"gruszka"do paliwa, zdejmij wężyki od przelewów na wtryskiwaczach, pompować aż ukaże się tam paliwo. Zapalać silnik i jechać. Znam to z własnego doświadczenia.
Tak przy okazji - ja unieruchomiłem ojcu auto zdejmując przelew z wtrysku (ostatniego)... także to nie jest dobra metoda. Przelewy wchodzą na wejście pompy i jeśli dostanie się do nich powietrze pompa się zapowietrzy. Odpowietrzać można poprzez popuszczenie przewodów wtryskowych albo wytworzenie ciśnienia...
kolego chcąc odpowietrzyć układ układ paliwowy we władku wykonaj tak: pompuj pompką ręczną paliwo dotąd co nie poleci przelewami potem klucz 17mm i kręcąc rozrusznikiem popuszczasz wtrysk i jak leci paliwo to zakręcasz i iwan odpala
Bravo!!!!!!! Ten sam typ . No po prawdzie to faktycznie jest przy tym gaźniku drugi króciec, u mnie też, ale u mnie nie ma na nim przewodu a jak widzę na zdjęciu to jest chyba po prostu przelew bo i na zdjęciu koniec nie jest nigdzie podłączony. A przepustnica jest podnoszona jak w mojej starej motorynce....
Ten jak to nazywasz "filtr" to tylko sitko pod pompą, wiec skoro wyciągałeś cały "kosz" to możliwe, że coś popsułeś.... ale nie ucieka przewodem przelewowym Przelew i regulator jest w "koszu"... w baku... Tak naprawdę to sitko powinno być wymieniane razem z pompą...
Witam. Auto zaczyna szarpać na biegu jałowym i na obrotach. Zauważyłem niestabilne ciśnienie na szynie paliwowej. Podłączyłem oscyloskop pod czujnik ciśnienia paliwa. Na biegu jałowym generuje sygnał ok 1.3v. W momencie gdy pojawiają sie szarpania na sygnale z czujnika pojawiają sie piki napięcia w...
Znalazłem takie cudo na znanym portalu alle.... do audi taka puszka metalowa z króćcami... Powiadacie, że ropy nie ściśniesz hm... Pomysł przyszedł mi nie ot tak, więc może opowiem. Mam taki mały dystrybutor paliwa na 230V pompka wąż i pistolet wiadomo. Włączamy pompkę tankujemy paliwo po odbiciu...
Bo jego po prostu nie ma.Paliwo po przejściu na LPG jest odcinane poprzez wtryskiwacz benzyny. Czyli musi być też coś - co odcina pompkę paliwa czy działa non-stop na zasadzie przelewu?
Czy ktoś potrafi powiedzieć czy wszystkie Dafy XF105 mają układ połączenia zbiorników zbudowany na pompce? Mój problem - przestało przepompowywać paliwo z małego zbiornika ( w dużym zebrało prawie do dna, a z małego około 10 -15 cm... i tak kilka tankowań). Nauczony doświadczeniem po poprzednich...
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia,...
Pacjent to opisany wyżej mondeo mk3 TDCI 130 KM, ogólny brak mocy poniżej 2,5 tys. obr. jedyny błąd to 0191 który pokazuje się co jakiś czas. Martwi mnie ciśnienie paliwa na listwie ponieważ na jałowych waha się w zakresie 223-232 bary (wiem że już nie najlepsze) i zazwyczaj dochodzi do 1350-1380 bar(...
Od wtryskow idzie do pompy przewód powrotny, tzw przelew. Odepnij go od pompy, za pomocą pompki zassaj aż przeciagniesz paliwo od filtra przez pompę cr, przewody i do wtryskow. Tylko zatkaj czymś dziurę ta z której wypniesz przewód powrotny bo nie zassasz paliwa
Odświeżę temat, problem mam podobny a szukajka i wujek w okularach nie wyświetlili nic konkretnego... Może ktoś coś podpowie ;) Mam podobny problem z ciśnieniem paliwa w Mondeo MK3 2.0 TDCI, otóż przy rozruchu jest <200 bar, ok. 160-170 bar chwilowe i spada, wiadomo auto nie odpala, natomiast przy...
Witam, Panowie potrzebuje pomocy bo już ręce opadają. Sprawa wygląda tak że od niedawna auto zaczęło świrować na benzynie, tzn zaraz po odpaleniu jest wszystko ok, natomiast jak przestaje pracować druga pompa paliwa to auto zaczyna przerywać i gaśnie. Diagnoza - padła główna pompka paliwa. Założony zamiennik,...
Sprawdzić wtryski na przelew. Po co sprawdzać wtryski skoro paliwo nie dochodzi do listwy ? Mógłby mi ktoś powiedzieć jaki powinien być poziom otwarcia regulatora ciśnienia na pompie CR podczas rozruchu ? U mnie poziom waha się w granicach 40% podczas rozruchu. A podczas pracy przy zaślepionym...
W tej chwili jest tak: Pompy w zbiorniku nie ma. Zaworek zwrotny znajduje się w gruszce i przepuszczał. Gruszka wymieniona, poprawione grzebane przewody zasilania pod maską, nasi a raczej włosi tu byli, ogólnie to rzeźnik jakiś, bo wiązki nad rozrusznikiem poprzeplatane z przewodami olejowymi,...
Witam ,problem jak w temacie dodam ,że silnik jest poza autem i podłączyłem do niego całą instalację ,jednak kręci ale nie zapala ,na samostarcie przez chwilę zalape ,ale po odkręceniu rurek od wtrysków pompa nie daje paliwa ,elektrozawór działał ,ale dla pewności wyciągnąłem z niego sprężynkę idt i...
Witam. Mam mały problem z oryginalną pompą paliwa w mojej Devilce. Powoli zaczyna umierać, a dokładniej padają styki. Chcę wymienić ją na akcesoryjną pompę QAP 12V. Z powodu innej specyfiki pracy (oryginalna pracuje pulsacyjnie, sama się wyłącza jeśli ciśnienie paliwa jest wystarczające, a druga działa...
Dzień dobry, Mercedes Actros 1830, MP4, rok produkcji 2016. Wyposażony jest w dwa zbiorniki po 500L każdy, przelew pomiędzy zbiornikami grawitacyjny. Kierowca był 2 tygodnie na urlopie i samochód stał, w międzyczasie wymieniliśmy w nim wtryski i od tego czasu rozpoczęły się problemy. Zbiornikiem...
Tylko wtedy załóż oryginalny filtr z przelewem do baku i pompa niskociśnieniowa 0,2 bara. Ewentualnie widziałem już tak zrobiony układ że pompa była elektrycznie podłączona do świec żarowych i miała obejście z zaworem zwrotnym. Idea była tak że pompa podaje paliwo przed odpaleniem (napełnia układ) a...
Jak wtryskiwacz jest nowy i dobrze złożony to nie idzie paliwo na powrot. Dokładnie. Ten przelew jest po to, aby do zbiornika odprowadzić ewentualne przecieki paliwa z wtryskiwaczy. Ważne jest słowo "ewentualne". Przy nowych wtryskiwaczach przecieki są minimalne lub nie ma ich wcale. Pojawiają się...
Witam. Auto j.w. Wymieniłem węże przelewów. Każdy był innego rodzaju. Kupiłem 3,2mm w sklepie, czarny z pancerką, 6,50pln/mb. Założyłem. Chodziło super przez parę dni. Nagle zacząłem zostawiać smugę paliwa za sobą. Pękł wężyk od przelewów na pierwszym tłoku, ten łączący przelew z resztą wtrysków. Przy...
witam .. c 28 - c30 są to różne rozwiązania tech. c 28 -25 nie miał powrotu paliwa z pompy jest tylko 1 -na rurka doprowadzająca paliwo do pompy i odpowietrza się śrubką na pompie klucz 12 --- a c30 ma nowsze rozwiązanie ma rurkę z zaworkiem ciś. z pompy do zbiornika ( przelew ) o którego jest...
Witam mam problem z Citroënem C5 1.6hdi 109km.Problem polega na tym że wszystko działało prawidłowo i przez przypadek zlamałem króciec od przelewu paliwa z wtrysku taki mały czarny trujnik z wezykami z początku nie zauwazylem że go zlamałem i odpaliłem silnik chodził zgasilem i wymienilem na inny króciec...
Błędy skasowane? Czy jakieś wracają ? Odkręć jedną z rurek paliwowych, które wychodzą z szyny i sprawdź czy leci paliwo w momencie rozruchu. Pasowałoby sprawdzić przelewy na wtryskiwaczach. Spróbuj drugim kluczykiem jeśli posiadasz.
Witam wszystkich. Problem dotyczy problemu z odpaleniem Mercedesa Sprintera 903 (2004) 2.2td 313cdi. Dokonałem pomiaru przelewu wtrysków i w ciągu 60sec kręcenia wtryski przelały na1: 8 na 2: 7 , na 3: 6 i na 4:10 . Wymienione: filtr paliwa, świece żarowe, akumulator, wężyk paliwowy od filtra paliwa,...
Możesz jedynie jeszcze pod komputerem sprawdzić korekty paliwa na wtryskach jeśli nie będą mieściły się w swoich normach to wyciągnij i daj do sprawdzenia.
Jakie ciśnienie paliwa na WC przy kręceniu rozrusznikiem?
no to i ja dodam swoje trzy grosze jezdze fabia 1,4MPI z iinstalacja gazowa stosuje taki uklad :pompa paliwa stale pracujaca /nieprawda jest ze instalacja nie ma przelewu do zbiornika-powrot to niebieski wezyk/ Informacje podalem za grupa skoda na autokacik.pl, jeden czlowiek przerabia fabie...
pompa chlodzi poprzez ciagle pompowanie paliwa i wracanie przez przelew wtryskiwacz ktory jest suchy po pewnym czasie zapieka sie nadto jesli auto pracuje na benzynie i pompa pracuje caly czas nie zuzywa sie???????????w koncu przystosowana jest do ciaglej pracy tylko musi byc caly czas benzyna w zbiorniku
Mam przewód przelewowy z gaźnika do baku ale on miał za małą średnicę i nie odprowadzał wystarczająco dużo paliwa aby się nie zalewał, wziąłem przewierciłem wiertarką większą średnicę i teraz się nie zalewa ale znowu na wysokich obrotach silnika zaczyna szarpać czyli brakuje mu paliwa, zaraz idę to dalej...
W samochodach jeżdzących na gazie pompa paliwa pracuje cały czas na przelew ,gdy się benzyna skończy a automat przełączy na gaz pompa pracuje na sucho co powoduje jej zniszczenie i zatarcie. Jeżdząc na gazie trzeba mieć benzyne wzbiorniku.Elektryk sam jest w stanie zamontować ci wyłącznik wył pompe...
Zacznie działać jak zacznie pracować silnik. Gdyby miała pracować czały czas, pracowałaby w 90% niepotrzebnie, filtrując cały czas paliwo i pchając go na przelew. Uruchom silnik i dobiero sprawdz. Pozdrawiam.
a powrót z pompy paliwa sprawdzony moze tam gdzies zasysai daje spowrotem do filtra, przy okazji posprawdzaj wezyki na przelewach przy wtryskach
wyczyść zawór ciśnienia paliwa jak nie pomoże to wtryski do sprawdzenia pewnie puszczają na przelew.
Chaotycznie to opisałeś.Z baku wychodzą dwie rurki + wlew.Jedna to przelew z gaźnika (powrót) druga to zasilanie gaźnika.Zeby sprawdzić co jest nie tak proponuje najpierw spróbować zassać rurką zasilającą benzynę.Jeśli pojawi się w rurce to OK jeśli nie to albo masz ją dziurawą/zagniecioną itp ,albo...
zmuszony byłem do wymiany akumulatora ,ale chciałem zreanimować stary aku,więc podłączyłem go do prostownika -tak ok 12 godzin, po podłączeniu aku zrobiłem rozruch i.....pojawiła się plama ropy pod autem,sprawdziłem skąd i okazało się ,że mokry jest bok silnika-między komorą akumulatora a silnikiem-tam...
Nie wiem jak jest w oplu ale w VW przy kazdym starcie stacyjki komp załacza pomkę na ok 5 s, i jezeli nia zapalisz to ją wyłącza. Nie ma kontroli ciśnienia odłączającej pompę, jest "przelew" powodujący powrót nadmiaru paliwa. U Ciebie wygląda na jakiś niestyk na trasie Stacyjka- ecu - przekażnik pompy. Pozdr.J.
Gdybyś zakończył pierwszy post na tym, że nie pali zrozrusznika tylko z zaciągu to dostałbyś również informację o zaworach. Namieszałeś tym paliwem z pompy. Nieszczelny przelew nie ma tak dużego wpływu na odpalanie.
pompa wtryskowa skąd ma napęd Pompa ma napęd paskiem rozrządu. Jest więc oddzielona od silnika pod względem obiegu olejowego. Po prostu przykręcona z prawego boku silnika i smarowana ON. Co do testu szczelności wtryskiwaczy. Być może to będzie wskazówka, jak sugeruje kol. kortyleski. Odkręciłem...
To rzeczywiście nie przelew. To jest komora boostpin. Poszukaj na forum Golfa lub Astry o tuningu td. Widziałem tam szczegółowe opisy jak wymienić i wyrególować boostpin. Może znajdziesz odpowiedż. Sam jestem ciekaw, bo w/g mnie tam powinno być paliwo, a ta śrubka to zaworek zwrotny.
wyjmij filtr ,zalej puszke ropą 1 cm ponżej krawędzi włóżfiltr i przykręć,niech się przeleje nadmiar popuść przewody na wtryskach i kręć żeby przelały w czasie kręcenia drugi niech dmucha do zb paliwa-niedużo ale ciągle .i kręć do skutku,jak przeleją na wtryskach to zakręć i od nowa aż zapali.nie odkręcać...
Kolego sprawdż zawór elektromagnetyczny na głowicy rozdzielacza. Jest on na górze przykręcony ma kabelek na klucz 8. Sprawdż zasilanie ew. wyjmij i sprawdź. Jezeli nie puści paliwa nawet tłocząc ręczną pompą na przelewy to powinno być to.
wymienione mam przelewy przy pompie zaworek zwrotny w pompie a tego powrotnego co do baku idzie nie ruszałem nie wiem skad ciagnie te zasrane pecherze od baku do filtra gdzies tu sie produkują rece juz opadają bak jest pełen paliwa cały czas
Witam wymien zaworek na filtrze od paliwa. Ten który jest od przelewu. Ma działac w jedną strone.
Witam, jest to mój pierwszy post w związku z czym proszę o wyrozumiałość jeżeli coś opisałem nie fachowo. Czy po przekręceniu stacyjki bez zapalania, ecu powinien ustawić dawkę rozruchową, w związku z czym "palec" nastawnika dawki paliwa powinien wysterować dozator (pierścień odsłaniający przelew...
skoro nie podaje na szynę to paliwo ucieka przelewem pompy WC z powrotem do zbiornika
Po wymianie pompy i filtru paliwa sprawdź jeszcze raz ciśnienie w układzie paliwowym .Być może jest za niskie i wszystko idzie w przelew.
Co znaczy "wymień pająka". Borykam się z problemem wysokiego ciśnienia (8-9bar) w układzie niskiego ciśnienia. Odkręcając pompkę ręczną ciśnienie spada do 4 bar (podczas pracy widoczne pęcherzyki powietrza w pompce). Czy w pompie paliwa jest jakiś zaworek ograniczający ciśnienie. Sprawdzone wtryski na...
przewody na pompie sa ok sprawdzane a na takim samym podlaczeniu filtra paliwa auto jezdzilo. cos w pompie wysokiego ciśnienia musi byc bo dziala ona na przelew czy sie myle, dwa wyjscia z pompy sa caly czas otwarte tak musi byc??
Może zaworek iglicowy się zaciął, ale wówczas paliwo wyciekało by przelewem lub wyciekało do filtra powietrza, a nie przez automat ssania. Czy gaśnięcie powoduje w tym przypadku zawór ssący ,bo jest uszkodzony ? i czy jest do wymiany ? Nie znam się na sprawach technicznych i nie wiem gdzie i co...
To jest termostat do podgrzewania filtra paliwa. W pewnych temperaturach paliwo z przelewu pompy wraca na zasilanie, a nie do zbiornika. Jest w nim też zawór zwrotny. Objawy stawania po kilkudziesięciu km nie pasują na zawór ciśnieniowy który chcesz zamieniać.
Nie uwędzę pompki paliwa prowadząc do niej nową masę i plus ze stacyjki??? Na chwilę możesz coś takiego zrobić ale skoro auto jeździ na LPG to przekaźnik działa. Jeśli włączysz zapłon a nie uruchomisz silnika to pompa po chwili się wyłączy. W stacyjce nie ma masy. Przewód zasilający z przekaźnika...
Wymieniony filtr w pierwszej kolejności, następnie zrwc (zawór regulujący wysokie ciśnienie) diagnostyka komputerem cały czas na niego wskazywała, mimo prób kasowania. Następnie regulator wydatku, ponieważ objaw nie znikał, a po naciśnięciu pompki paliwa/dodania ciśnienia do pompy (na pompę niskiego...
Witam. Mam problem z autem a mianowicie gdy zatankuje do pełna i zostawię auto na noc jest wszystko dobrze tak tez jest gdy przejadę 200, 300 a maksymalnie 600km. Gdy przekroczę 600km a w zbiorniku paliwa jest mniej jak polowa to po kilku godzinach stania w w odstojniku (przy ręcznej pompce) pojawia...
Witam, mam problem z uruchomieniem Mastera po wymianie silnika. Silnik zamontowałem kompletny z osprzętem oprócz wtryskiwaczy, wsadziłem nowe, dodam iż silnik pochodzi z rozbitego auta do końca sprawnego przebieg niecałe 150tyś. Po podłączeniu pod komputer nie ma błędów, problem jest z ciśnieniem paliwa...
juz o tej pompie sporo poczytałem. Zastanawia mnie tylko czemu z przelewów z wtrysków szlo paliwo z powietrzem. Nigdzie wycieku ropy ani nieszczelności nie widać i tak sie zastanawiam czy pompa wstępna może mieć z tym zwiazek
Witaj. Często jak są uszkodzone przelewy to paliwo się cofnie, I na pewno tak jest w Reni
Witam. Posiadam Volvo v40 z silnikiem renault 1.9 TDI 90KM i nieszczęsna pompą lucasa. Nieszczęsna ponieważ mechanicy w mojej okolicy boją się jej i nie chcą nawet słyszeć o niej. Dlatego postanowiłem sam zająć się problemem. Auto po dłuższym postoju zapowietrza się. Sprawdziłem smok w baku, układ od...
Jaki to jest typ gaźnika? W starych gaźnikach był przelew ręczny ułatwiający rozruch zimnego silnika, jeśli silnik pracuje normalnie i do gaźnika dochodzi paliwo z kranika to nie widzę problemu w twoim poście.
Pompowałem pompką przy filtrze aż paliwo poszło przelewem ale nic nie dało ,pompa nie podaje ciśnienia.
To jest TDCI i wszędzie leci paliwo...Z każdego przelewu
Wymieniłem filtr paliwa ,wtryski na przelewach nie sprawdzałem ale przy wymianie filtra na dnie pojemnika zauważyłem początki opiłków . Poinformowałem klienta że trzeba cały układ wypłukać łącznie ze zbiornikiem i pompę dać do naprawy a ten słysząc o tym machnął ręką i powiedział że nie ma czasu na takie...
Przelewy na wtryskach, zawór zwrotny na listwie, kontrola pompy czy nie ma opilków matelu na zaworze, filtr paliwa itp. Samo podłączenie pod komputer nie naprawi usterki. To prosty układ paliwowy. Cudów nie ma. Gdzieś masz stratę ciśnienia chyba że inny układ jest uszkodzony i komputer odcina paliwo...
witam pompa nie podaje paliwa na wtryski przy ręcznym pompowaniu paliwo wraca przelewem
Witam, zdaje sobie sprawę, że podobnych tematów jest parę, ale przeczytałem 90 % jak nie 100 postów użytkowników i każdemu inaczej się wszystko objawia, jeśli mimo to nie powinienem zakładać, to cóż proszę o usunięcie. rozpiszę wszystko od początku w miarę treściwie,bo może to będzie ważne do zdiagnozowania...
Koledzy mam ogromny problem. Zrobiłem swapa silnika do golfa mk1 z passata b4 1.9tdi 90km. Elektryka również została przełożona wraz z stacyjką i komputerem z tego samego samochodu. Jedynie pompa jest z innego samochodu ale też z 1.9tdi 1z. I tak na początku po przekroczeniu kluczyka brak reakcji(brak...
Ilość paliwa wracającego z wtrysku to od 0 do 60 ml.na minutę to jest w normie większa ilość oznacza że wtrysk nie trzyma. W twoim silniku nie da się zmierzyć pojedynczych wtrysków więc zmierz ile paliwa wraca przelewem i podziel na 6. Zaślep oczko powrotu a do głowicy wkręć przewód i zmierz ilość paliwa....
Paliwo jest pobierane na krótko i wraca przelewem. Problem stanowi solenoid, ponieważ otwiera się na kilka sekund i zamyka. Sam zawór zdaje się być sprawny. Na te chwilę komp wrócił do elektronika (potwierdził zakodowanie imo)
filtrem jest zawór zwrotny to nie ma bata ale on nie pozwala na spadek ciśnienia na tym odcinku Tak nie jest bo w tym układzie jest przelew i jak rozszczelnisz gdziekolwiek układ paliwowy to ci paliwo spłynie do baku powrotem. Masz ulane ropą silnik filtr lub przewody? Jeśli nie to jest problem...
Witam ponownie nadal walczę z tym Dafem co prawda trochę na raty bo dodatkowych awarii nie brakuje ale to właśnie ten piękny DAF powoduje u mnie ból głowy. Manometr podpoiłem bezpośrednio do wy pompy i na pojedynczym kręceniu rozrusznikiem nie zbyt długo pokazała około 3 bary. Mam następujące pytanie...
Witam, następujący problem mam z swoją bemka Ktoś doradzi co zrobić ? Może zna lepiej zasade działania? Tak to jest wg mojej wiedzy: #1 A u mnie wyglada to mniej wiecej tak : #2 Po podłączeniu na butelkach (przelewy z wtryskow rozlaczone i tylko wtryski do butelki (wylało minimalnie...
Jeżeli paliwo idzie w przelew nie wytworzy cisnienia potrzebnego do odpalenia- uszkodzony wtrysk. Jasne, ale skoro rozłączyłem wyjście pompy z listwą i nie było ciśnienia (ledwo smarkało dosłownie), to wtryskiwacze nie są winne - do nich paliwo nawet nie doleciało. A przecież ta pompa musi w krótkim...
Noi borykania się z problemem ciąg dalszy. Z ostatnich modernizacji to dołożyłem elektryczną pompkę paliwową. Zamontowałem ją przed pompką mechaniczną, sterownik ustawiłem w taki sposób aby przed rozruchem pompowała 60 sekund, po tym czasie sie wyłącza, silnik odpala a dalej już pracuje pompka mechaniczna....
Witam, dostałem auto w którym problem jest z dopisaniem fabrycznie nowych wtryskiwaczy. Diagbox przyjmuje kody, później kolejnym krokiem w przypisywaniu jest adaptacja(uczenie) nowych wtryskiwaczy i tutaj pojawia się problem w postaci komunikatu, że uczenie niezakończone z powodu niestabilnego ciśnienia...
Silnik mocno przgrzany. Na pompie masz 3 oringi. Dwa na dole by paliwo nie dostało się do oleju i jeden na górze. Ten puścił. Oringi dostaniesz w dowolnym serwisie Deutz. Mają zielony kolor.Możesz sobie zrobić kreski aby włożyć pompkę w to samo miejsce. Niestety istnieje możliwość uszkodzenia listwy...
Przyczyną może być zła jakość paliwa lub zużycie elementów hydrauliki paliwowej. Dokładnie nie robiłem jaszcze tych silników ale podejrzewam że trzeba postępować podobnie jak w innych silnikach common rail. Wykonać należy testy sprawdzające system paliwowy zarówno niskiego cienienia (sprawdzenie ciśnienia...
Nie bo to nie końcówki leją a zaworki "od przelewów" i wtedy więcej paliwa wraca przelewami i spada zbyt ciśnienie.
Jeśli mogę coś zasugerować to: - pomysł z pomiarem za pomocą manometru na listwie jak najbardziej wskazany bo nie wiesz czy czujnik lub ECU jednak nie podlewa cos od siebie - zobacz czy po podgrzaniu za pomocą np opalarki/szusarki czujnika na listwie i ECU (oczywiście w rozsadach granicach) nie...
Dostałem mały agregat 2t. Mam problem z odpaleniem. Wyczyściłem gaźnik i widzę że paliwo przelew się przez niego z tego miejsca 1109483 ...i to nie trochę tylko leje się po gaźniku. Raczej będę zamawiał nowy chiński gaźnik ale może jestem w stanie coś z tym zrobić-wyregulować iglicę? Jak. I...
Witam serdecznie jeśli na listwie wielkie ciśnienie to jest usterka wtryski mogą się przycierac osobiście uważam że trzeba szukać na odpływie sprawdź tylko przelew wtryskow filter paliwa i diagnoza testerem będziesz miał błąd II usuniesz usterkę życzę Ci rozwiązania problemu. Pozdrawiam z Kopenhagi.
Jeżeli nie nic nie blokuje przepływu z zbiornika do filtra , to zrób test przelewów wtryskiwaczy i pomp wysokiego ciśnienia. Możesz sprawdzić ciśnienie manometrem żeby wykluczyć czujnik ciśnienia, DAF XF 106 ma taki sam silnik i układ paliwowy MX11 i MX13 różnią się tylko pojemnością skokową i rozmieszczeniem...
Panowie mam pytanie czy można dać pompe przez przekaźnik po zapłonie z tego co wiem to pompa nie jest objęta diagnozą więc błędy nie powinny wyskakiwć przelew też jest do baku więc zbyt dużego ciśnienia nie powinno robić. Będzie to chodziło??
Witam! Dziękuje za zainteresowaniem tematem i opinie.Auto to BMW z wtryskiem motronik z automatycznym przełączaniem z benzyny na gaz po rozruchu .Wg mechanika pompa zużywa się szybciej jeśli samochód jedzie na gazie gdyż pracuje na maksa /ciśnienie przelewu jest wyższe od ciśnienia pracy/ i to też mogło...
A może by tak przelewy na wtryskach posprawdzać, a następnie wtryskiwacze.
Tu zasilanie jest tylko mały wydatek CR , 80 bar a ma być 350 bar więc zastanawiam się czy pompa a może regulator . Będę mieć nowy to przełoże i spróbuję. A jeszcze jedno wtryski sprawdziłem na przelewach , wszystkie ok.
Dziękuję wszytskim - problemem okazała się sama pompa - mimo takiego samego ciśnienia i parametrów - odpowiednik oryginału i kosztu zakupu 250 zł okazała się niedobra. Oryginalna pompa ma dodarkowy przelew czy odpływ i robiona jest przez VDO. To jest popma dzieki której auto odpaliła i jeździ bez problemu:) Serdecznie...