decyzja jak najbardziej słuszna
Czy syrena 105 w układzie paliwowym miała przelew paliwa jeśli tak to gdzie był podłączony gdyż nie znalazłem żadnego króćca do powrotu paliwa Nie ma powrotu paliwa. Jest pompka paliwa, ale przewodu powrotnego nie było. Tak z ciekawości zapytam, posiadasz taki silnik?
To jest przelew paliwa jak się pływak zawiesi to leci nią paliwo ,można również spuścić resztki paliwa odkrecając tą śróbkę na spodzie gaźnika najlepiej wypuścić ten wężyk pod silnik żeby wraźie co paliwo nie lało się po śilniku.
Zignoruj na razie ten błąd. Sprawdź ciśnienia paliwa, stan filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa i przelew wtryskiwaczy.
to w takim rozwiązaniu conajmniej ta druga pompa (przed wtryskiem) ciśnieniowa, choć najlepiej żeby obie takie były, przy czym ta pierwsza może być w baku, zwykła z czegokolwiek ze złomu, a druga np taka: https://allegro.pl/oferta/pompa-paliwa-z... ogólnie powinien być 1 bar, a więcej może być bo tam jest przelew...
Pompa paliwa elektryczna lub wtryskiwacze na przelew sprawdzić. Dość prosty układ Boscha raz jeden miałem przypadek uszkodzenie czujniks ciśnienia paliwa i cały czas pokazywał jedną wartość.
Ad 1/ Wlot paliwa do gaźnika to przyłącze nr 1, a wylot z gaźnika do pompki to przyłącze nr 2. Ad 2/ Pompka ma być podłączona do wylotu i ma zasysać paliwo ze zbiornika poprzez gaźnik . Drugi króciec pompki podłącza się krótkim wężykiem jako przelew do zbiornika.
Druciany klips ma trzymać rurkę na króćcu ale przy sprawnym i prawidłowo wyregulowanym gaźniku z rurki nie ma się nic lać. To jest przelew - jeśli iglica nie zamknęłaby dopływu paliwa do komory pływaka, to paliwo się wyleje przez tę rurkę. Komora pływaka nie jest jedna szczelna, poza tym przelewem ma jeszcze odpowietrzenie. Także paliwo ma prawo z niej...
...czy jest możliwośc samemu tą pompe odpowietrzyc... Tak, ja to robię sam. Zaciskiem blokuję wąż powrotny przy filtrze paliwa, podciśnienie podłączam pod przelew wychodzący z pompy i albo uruchamiam pompkę wstępnego zasilania albo sprężone powietrze we wlew paliwa (w zależności czy pompka wstępna jest na wyposażeniu danego pojazdu). Około 1.5L wyssanego(przez...
moim zdaniem jest uszkodzony wtrysk paliwa .przepuszcza on paliwo na przelew i na listwie nie ma takiego ciśnienia
Witam ponownie Hej, widze ze sie nie rozumiemy, ja napisalem jak moi przedmowcy, chodzi o uklad zasilania paliwem tj zawor, ktory jest montowany na pompie CR, a ktory moze byc zafajdany brudem dlatego nie trzyma cisnienia, oraz czujnik na listwie CR, inne czujniki to dodatkowe zagadnienie, ktore moze przysporzyc problemow. DjMapet dobrze Cie kieruje,...
Nieszczelne przelewy wtryskiwaczy? Te cienkie wężyki łączące się trójnikami w okolicach wtrysków? Tak dokładnie! Nie wiem czy zauważyłeś gdzie tam są wpięte przelewy, a są do zasilania pompy, czyli jesli masz nawet najmniejszą nieszczelność na przelewach to całość spływa z pompy i filtra do baku. Nie można powiedzieć aby to było inteligentne ale jednak...
Ciężki temat, są 2 rodzaje pompek. Po numerze Vin Aso nie dobierze właściwej. Więc jak Tobie padła to może po numerze ze starej dobierzesz nową albo robisz przelew dołem (sposób sprawdzony wielokrotnie). 2 kolanka M22x1,5 i tekalan 12 mm + jakis płaskownik do trzymania przewodu. W takim układzie zawsze musisz mieć co najmniej jakieś 60 litrów paliwa...
To pytanie czy stwierdzenie??? To teraz ja pytam czy sprawdziłeś??? elektrozawory muszą na wolnych pracować w okolicy 20 % jeśli jest więcej znaczy że pompa gubi ciśnienie i nadrabia to zwiększaniem otwarcia elektrozaworów, co może być spowodowane dużym ubytkiem paliwa ,np jak arti napisał na przelew bądź za niska niska strona,zatkany układ paliwowy...
Spojrz na test przyspieszenia silnika przy jednoczesnym odcinaniu wtryskow. W tabeli przy przy nr 3 jest wartosc -1 . Tabelka oznacza przyspieszenie ,wartosc wzrostu obrotow silnika w czasie 1 sekundy. Pierwsza pozycja jest to pomiar przyspieszenia przy wszystkich wtryskach pracujacych.Potem sterownik wylacza po kolei kazdy wtrysk i mierzy ten sam przyrost...
Witam -czyta wersja xsary ma wstępną pompę w baku ? to: immo blokuje sygnał z kompa do pompy ,lub bezpiecznik od pompy ,lub obwód czujnika położenia wału i może sam czujnik uszkodzony nie podaje sygnału do kompa a ten nie uruchamia pompy. A A jak pompa wtryskowa zaciąga samo czynnie .I teraz jeżeli samoczynnie to następuje zapowietrzenie układu paliwowego...
Nie brnalbym dalej w powrot paliwa ktory opisales , cisnienie paliwa ktore powraca do zbiornika bedzie zawsze wyzsze niz atmosferyczne a zadnego zaworu zwrotnego na powrocie do zbiornika nie ma . A logicznie rzecz biorac jak na powrocie z wtryskiwaczy i listwy wzrosnie cisnienie to wartosci m-prop takze powinny zmalec a w Twoim przypadku zawor otwiera...
to ,ze KTS sie rozłącza podczas uruchomienia jest normalną sprawą , jesli nie ma zapisanych błędów w pamięci sterownika to ja bym tu bardziej widział ,ze któryś z wtryskiwaczy daje w przelew . najprościej sprawdzić to zdejmując przewody nadmiarowe podłączając w ich miejsce menzurki pomiarowe . Jeśli nie posiadasz takowych możesz za miast nich wykorzystać...
Przy ręcznym odpowietrzaniu układu zasilania paliwo zawsze pójdzie w przelew i do zbiornika . Żeby pompa wtryskowa podała ciśnienie na wtryski , to trzeba obrócić jej wałem , czyli zakręcić silnikiem . :|
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
filtrem jest zawór zwrotny to nie ma bata ale on nie pozwala na spadek ciśnienia na tym odcinku Tak nie jest bo w tym układzie jest przelew i jak rozszczelnisz gdziekolwiek układ paliwowy to ci paliwo spłynie do baku powrotem. Masz ulane ropą silnik filtr lub przewody? Jeśli nie to jest problem z budowaniem ciśnienia. Pali tak samo zimny i ciepły?...
Trzeba przekazać radosną wiadomość że musi jeszcze pompkę do ogrzewania kupić i za diagnostykę przelewem uregulować należność W piątek lub sobotę jak wróci z trasy to się dowie. Pewnie piec z T5 też do remontu będzie bo ot tak pompki się palą. Przelew w postaci dowiezienia mi paliwa (szwagier transportowiec to i własną stację paliw ma) bo trunków niestety...
słabe zdjęcia ale , króciec numer 3 to przelew paliwa (bez powrotny) . króciec numer 2 to podciśnienie , może ono otwierać podciśnieniowy kranik albo przepustnice.
Ja nadal walczę na moim Sirokko 241 i po wymianie kotła na większy pora przyszła na przeróbkę wylotu spalin do góry no zrobiłem - oczywiście wspawałem przelew i jest OK. Tylko przestrzegam !!!!! silnik nie można obracać tylko sam wymiennik a to dlatego że rurka do rozrzutnika paliwa ma być ku dołowi bo w innej pozycji scieka po rurce na silnik i na...
Witam, mam problem z fordem focusem 1.8 TDCi z 2006r. Samochód po postoju godzinnym nie odpala, po holowaniu podłączyłem paliwo na krótko ale dalej to samo, na plaku odpali ale jak tylko przestanie się psikać gaśnie, wymieniłem pompę paliwa niestety dalej to samo, paliwo nie dochodzi wgl na wtryski idzie od razu na przelew. Na komputerze brak błędów....
Witam, czy rozwiązałeś problem? Mam podobny przypadek i podejrzenie padło na cofające się paliwo. W koszu paliwa jest zawór, podejrzewam że ogranicza ciśnienie, nadmiar puszcza w przelew i powinien działać jak zawór zwrotny. Zastosowałem dodatkowy zawór zwrotny jeszcze w koszu na wyjściu i problem z odpaleniem ustal ale na około miesiąc. Podejrzewam...
witam borykam się od 2 lat z problemem jak jade samochodem jak się do przeciągnie na 5 to wywala tryb awaryjny i silnik się wyłącza ale jak on wejdze w tryb awaryjny podczas jazdy wystarczy kluczyki przekęcic i wszystko jest ok ale tylko na chwile czasami jak jechałem to przez 1 min się z 5 razy załączył wymienione; czujnik na pompie przelew wtrysków(wszystko...
Do wężyka przelewu jest też podłączony przelew z pompy wtryskowej. Z pompy mysi być przelew paliwa a z wtryskiwaczy nie może.
Masz zapowietrzony układ. Nie ma fizycznej możliwości żeby ciśnienie powietrza blokowało podawanie paliwa do filtra. Może być tak, że przez któryś niesprawny przelew ciśnienie sprężania idzie w powrót do filtra i wypiera paliwo mimo ciśnienia z pompy paliwa. Odejnij przewody od filtra i podaj mu bezposrednio do samej pompy paliwo z bańki. Odserwuj co...
Do filtra dochodzi 5 bar, za filtrem 1 bar. O co chodzi ? Zatkany nowy filtr Bosch czy pompa CR nie trzyma i puszcza na przelew ?
Renault Megane III 1.5dci system Delphi P0002 - za niskie ciśnienie paliwa - faktyczne przy obciążeniu poniżej wymaganego Teraz zgłupiałem i pytam, wtryskiwacze na przelew są nienajgorsze, ale pytanie - stawiam na pompę ciśnienia, po odpięciu wtryskiwaczy i regulatora powinna dawać maks ciśnienie? Wydaje mi się że tak - u mnie nie dobija do 600bar,...
Auto odpala tylko po podpompowaniu paliwa ręczną pompką, odpala można przez jakiś czas normalnie jechać, potem brak paliwa w filtrze i znowu pompowanie. Ściągnąłem wężyk z powrotu i nic - minimalna ilość paliwa. A że powrót idzie przez pompę i chciałem wykluczyć, że coś w niej jest uszkodzone i nie puszcza paliwa dalej, to sprawdziłem przelew zaraz...
Pompka paliwa jest taka sama dla całej serii 912/913 Ale raczej to nie ona. Jak ma przelew paliwa to pompka sprawna. Jeszcze raz kąt wtrysku i komora spalania. Regulacji z tyłu dekla nie ruszaj.
Jeżeli paliwo idzie w przelew nie wytworzy cisnienia potrzebnego do odpalenia- uszkodzony wtrysk. Jasne, ale skoro rozłączyłem wyjście pompy z listwą i nie było ciśnienia (ledwo smarkało dosłownie), to wtryskiwacze nie są winne - do nich paliwo nawet nie doleciało. A przecież ta pompa musi w krótkim czasie wytworzyć minimum 160 bar ciśnienia aby silnik...
Tak oczywiście pompa może chodzić ciągle bo układ paliwowy posiada przelew paliwa do zbiornika z regulatorem ciśnienia paliwa . W gruncie rzeczy pompy paliwa w samochodach są policzone na żywotność auta.Jeżeli dochodzi do sytuacji kiedy wyłączymy pompę paliwa i jeszcze będziemy startować na gazie bo i tacy są to wcześniej czy póżniej doprowadz to do...
Panowie potrzebuje pomocy! Mam problem z oplem Vectrą b 2.0 dti 2001r. Po nocy nie chciała zapalić, po długim łechtaniu zapaliła ale nie równo pracowała. W końcu silnik wyrównał pracę, ale nie reagował na gaz (góra 1100 obr). U mechanika została podłączona do kompa : Błąd modułu sterowania pompy ,zaworu egr, były to stare błędy zostały skasowane. Po...
Witam mam problem z audi Q7 3.0 TDI silnik bug z 2007 roku przebieg 250tys km auto ładnie pracuje na postoju wkręca się na obroty bez broblemu ale jak ruszam gaśnie i kopci usterka powstała nagle wszy... Bezpośrednia odpowiedź Najbardziej prawdopodobna przyczyna to usterka elektryczna w układzie regulacji ciśnienia paliwa Common Rail: zawór regulacji...
A wtryski na przelew ile puszczają?
Witam ponownie widzę że nikt nic nie podrzuca więc ja napiszę co zrobiłem. Wymieniłem filtry, odpowietrzyłem układ z zamkniętym zaworem termostatycznym (i pozostawiłem zawór w tej pozycji by układy były odseparowane). Podpoiłem trzy nie zależne przelewy tzn: -wtryski w głowicę -pompy wysokiego ciśnienia -zawór nadciśnieniowy na listwie po podpięciu...
Witam wszystkich. Jestem tu nowy i czytam wszystko dokładnie i nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje rozkminy. Mam od niedawna palnik na OO, który odpaliłem i działa na ON. Mój palnik to Giersch R20. Zrobiłem zbiornik na syfol ze zbiornika LPG ponad 60l. Zamontowałem tam grzałkę od termy 2 kW i rozgrzewa olej do 80 stopni. Olej tam wlewam przefiltrowany...
Pompa w zbiorniku dziala elektrycznie. Cisnienie mierzone na wyjsciu zasilania z pokrywy filtra paliwa 2,2 bar. Sprawdzalem cisnienie na przelewie na wyjsciu filtra paliwa i bylo 5,5 bar. Nie za duzo idzie na przelew przypadkiem ?
Witam, kilkakrotnie sprawdzane wtryskiwacze, przelew powrotu jest drożny, luzów ba rozrządzie nie (wymieniony wał, tłoki, cylindry, głowica, wałek rozrządu). Ciśnienie sprężania ok.28 atm. ciśnienie pompy zasilającej 2,5 atm (pompa wtryskowa po regeneracji wymieniona pompka zasilająca). Dodatkowy powrót paliwa przelewu z pompy i wtryskiwaczy podłączony...
Mi też to na początku wyglądało na nagły brak paliwa. DLatego jechałem z otwartym korkiem i kranikiem na przelew i paliwo leciało non stop i nic to nie zmieniło. Zbiornik zdejmowałem parę razy, do wymiany świec i wymiany filtra paliwa i przeglądu cewek i czyszczeniu ich styków na konektorach. Gaźniki ładnie zsynchronizowane. Podczas awarii cewki są...
Zależy czy błąd w ECU będzie od czujnika wałka czy ciśnienia paliwa. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... lub czyszczenie zbiornika paliwa lub przelew na którymś z 4 wtryskiwaczy.
Silnik kopci? Pewnie nie więc nie dostaje paliwa. Nie ma paliwa nie ma mocy. Sprawdź przelew czy idzie paliwo do zbiornika. Jak nie to do sprawdzenia pompki wtryskowe i ich ustawienie. Ruszałeś je? Coś robiłeś z rozrządem?
Przelew to całość i tak się go zamawia, sztukowania nie polecam, coś może nie przypasować.
Cześć, pojawiło się paliwo w gnieździe wtrysku około 12ml na 10 min pracy na jałowym biegu, sprawdziłem i przelew suchy oraz nakrętka wysokiego ciśnienia również . Czy jest możliwe żeby korozja na końcówce wtryskiwacza lub uszczelka oringowa puściła?
Renault Mascott 3.0 130DXI 150 km odpala tylko na Plak, gaśnie, przelewa paliwo do zbiornika już po samym przekręceniu kluczyka zapłonu. Pompka pracuje długo, za długo, ponieważ przez przelew wraca paliwo do baku. Problem polega na tym, że auto już ma sprawdzoną pompę paliwową, wytwarza ciśnienie, wyświetla się błąd Położenia wałka rozrządu, błąd sterownika,...
Witam. Mam problem z Citroenem Berlingo B9 2012r z silnikiem 1.6HDI 90KM. Ostatnio w czasie jazdy auto straciło nagle moc i wywaliło Check-Engine. Niedługo później przy podjeżdżaniu pod górkę całkiem zgasło. Miałem w aucie interfejs na BT i wykasowałem błędy (P0087 i P0093), ale przy mocniejszym wciśnięciu gazu błędy powracały. Rezultat jest taki, że...
Hej, myślę, że można wykonać test zaworu SCV. Odpal samochód, zostaw na wolnych obrotach i wypnij kostkę zaworu SCV. Jeżeli silnik zacznie inaczej pracować, to znaczy, że zawór działa. Jeżeli jest bez zmian, taki zawór można wyczyścić i wymienić uszczelki. Jeżeli to nie poskutkuje - wymiana zaworu na inny. Wydaje mi się, że ten zawór nie wyjdzie na...
Witam, proszę o pomoc w diagnozie utrudnionego rozruchu Toyota Avensis 2.0 116km D4D. Po normalnej eksploatacji samochód pewnego poranka z trudem zapalił, tzn. po kręceniu rozrusznikiem ze 30 sekund odpalił, ale nie chodził na 1 cylinder, po kilku sekundach chodził prawidłowo i zrobiłem nim przejażdżkę z 20 km. Jest tak, że zaraz po zgaszeniu jak się...
Połączenie jest drożne, sprawdzane, nie ma prawa nic ciec Nie podaje w ogóle paliwa, jakby było pod słabym ciśnieniem to pół biedy, ale w ogóle nie podaje ani kropli, w przelew wszystko pcha Dodano po 3 Czy mierzenie miernikiem napięcia w kostce elektrozaworu w pompie to w ogóle coś da? Bo w jednym pinie jest 12v a w drugim jest 3.5v a przy kręceniu...
Koledzy mam pytanie jaki może być powód cofania się paliwa do baku wymieniłem całą pompkę ręczną łącznie z tymi zaworkami. Podczas pompowania paliwo wylewa się przez przelew pompka robi się twarda, lecz chwile po zakręceniu pompki widocznie przez przelew złapie powietrze i z powrotem paliwo wraca do baku. Czy jest jakiś zawór odpowiedzialny za to by...
Pacjent to Yaris 2002r 1,4 D4D. Odpala tylko z zachętą w postaci plaka i pod większym obciążeniem gaśnie. Auto uruchomione po ponad rocznym postoju, ale problem z odpalaniem występował już wcześniej, od niedawna pojawił się problem z tym że gaśnie pod obciążeniem. Podstawowy zestaw błędów, które występowały stale od początku: P1272 Regulator ciśnienia...
witam któryś wtryskiwacz przepuszcza przelew paliwa i spada ciśnienie paliwa i gaśnie
Jako komentarz opisze swoja historie, też gasł przy dodawaniu gazu (P089, 091, 092), czasem przy zmianie biegu, regulator wymieniony, pompa w baku hałasowała (domniewywalem ze to zawór bezpieczeństwa działa) filtr nowy... W końcu samochód ledwo jechał. mechanik po zabraniu sie w koncu za pompę wysokiego ciśnienia wyciągnął z króćca dolotowego jakieś...
Pytanie czy zostawic to niepodlaczone jesli u mnie nie ma hamulca Chodzi Ci o przelew paliwa z wtrysku czy sterowanie hamulca ?
Macie jeszcze jakieś pomysły? Po kolejnych godzinach walki efekty następujące. Po wypięciu przelewu wtrysków autko zapala wzorowo, nadal problem z zebraniem się na obroty, ale mniej kopci i dało się silnik rozgrzać . Próba ciśnienia paliwa przelewowego na spiętych przelewach, wychodzi dziwnie. Raz podskakuje do 1,5 bara, a po przegazowaniu spada do...
Wygląda na to, sam nie wymieniałeś tego filtra paliwa. To wszystko jest w baku, nie wiem jak się to nazywa fachowo, ja to nazywam - zespół pompy paliwa, a połączone to jest tak: pompa > wąż karbowany > filtr > wąż karbowany (to wszystko jest w takiej misce) > pokrywa z zaworem przelewowym i końcówką na wąż zasilający listwą wtryskiwaczy gazowych. Przelew...
To jest silnik 2.8 CRD. W układzie paliwowym są dwie pompy: 1. w zbiorniku - niskociśnieniowa 2. pompa wtryskowa napędzana paskiem rozrządu Brak jest ciśnienia na listwie wtryskowej, dlatego pytam czy zawór w pompie wtryskowej zamyka przelew w momencie uruchamiania, bo jak zacisnę przelew szczypcami to to po kilku kręceniach samochód się uruchamia,...
Witam ponownie. Więc tak. Zaslepilem przelew z jednej strony, od zaworka na bloku (foto1), a z drugiej dałem do butelki (foto2 ) i zaslepilem wejście przelewu do filtra (foto3). Pompka reczna przepompowalem chwile i zaskoczyło mnie że pompa dawała duzy opór (pewno efekt zaślepienia przelewu przy zaworku). Odpalił od strzała, ale efekt taki że wywaliło...
Witajcie Iveco Daily 3 2005 rok 3.0 100KW Od wczoraj mam problem z gaśnięciem auta w losowych momentach, raz na wolnych a raz pod małym obciązeniem , auto przytargałem do domu i po podłączeniu kompa mam błąd 62 Ciśnienie szyny - sygnał poza zakresem (odchyłka dodatnia) - przekroczenie normalnego zakresu Parametry widać zadane ciśnienie paliwa i rzeczywiste,...
Nie ma się co dziwić, ze w tej instalacji pojawia się sporo szlamu, skoro użyto złaczki ocynkowane w połaczeniu z miedzią. Tamk elektrokorozja szaleje :) Ale ja bym stawiał na uszkodzenie lub zapchanie pompki obiegowej, bo nawet nie ma tam filtra. Poza tym instalacja najprawdopodobniej pięknie się zapowietrza, ponieważ przy naczyniu wzbiorczym został...
Obawiam się, że to zagadka dla bardzo wtajemniczonych w zasilaniu diesla. W Corsie 1.7 CDTI silnik Isuzu o oznaczeniu opla Z17DTH i mocy 100 KM mam układ zasilania CR Denso (pompa + wtryskiwacze). Silnik bez DPF, co ważne w tym przypadku. Chodził dobrze długi czas, aż tu pewnego dnia niedługo po zatankowaniu na markowej stacji (ale innej niż zwykle...
Ten przewod powinien byc podłączony do zbiornika paliwa. Jest to przelew nadmiaru paliwa. Jeżeli nie ma w zbiorniku krócca do podlaczenia to albo podwiesić ten wężyk wysoko by był nad pozomem paliwa w zbiorniku albo po przedłużeniu włozyc prowizorycznie przez wlew.Popuscic stalową rurke przy wtryskiwaczu, pokręcic silnikiem i jak pokaże sie paliwo dokręcic...
Tam chyba nie ma pompy paliwa. Gruszka przy filtrze paliwa twarda? Sprawdź czy paliwo nie ucieka przez przelew wtryskiwacza.
Na ciepłym silniku nie ma ciśnienia paliwa dlatego pali na polski. Wtryski sprawdź na przelew jak ok to zajmie się pompa wysokiego ciśnienia.
Ciśnienie na listwie waha się stanowczo zbyt mocno, są skoki w przedziale 250-300 bar. Akurat mam ten sam silnik w Stilo i na wolnych obrotach ciśnienie paliwa jest nieco ponad 300 bar i waha się maksymalnie o 5-10 bar. Podejrzewam, że któryś wtrysk ma dość i popuszcza paliwo na przelew lub/i do cylindra. Sprawdź jeszcze korekty wtryskiwaczy, powinny...
Od tyłka strony bierzesz się za robotę. Z tego samego bezpiecznika zasilane są wtryskiwacze, cewka zapłonowa i grzałki obydwu sond. Wtryski i cewkę jako sprawców zamieszania możesz raczej wyeliminować - pozostają obydwie sondy - któraś zrobiła bezczelnie zwarcie zasilania. Tak że bądź uprzejmy sprawdzić, czy bezpieczniki na pewno masz sprawne. W sumie...
piszac o wydostawaniu sie paliwa z wtryskiwaczy miales na mysli zasilanie czu powrot? i czy mozesz napisac do jakiej wartosci rosnie cisnienie w listwie podczas proby uruchomienia.
Mercedes Cdi. Objawy jakie opisujesz wskazują na usterkę w układzie zasilania paliwem. Sprawdź wtryski na "przelew" ( sprawdzenie polega na podłączeniu menzurek pomiarowych w miejsce przewodów przelewu wtryskiwacza. Zdemontuj przelewy i podłącz menzurki ( możesz też wcisnąć we wtryskiwacze strzykawki plastikowe) Odłączone przewody przelewowe od wtryskiwaczy...
Podejrzyj rozwiązanie grzania w myjkach ciśnieniowych z ogrzewaniem wody, tam elektrody praktycznie cały czas pracują razem z wentylatorem, w momencie kiedy termostat wykrywa zbyt małą temperaturę załącza cewkę elektrozaworu który kieruje paliwo na dyszę, rozpylone paliwo dostaje zapłonu i następuje grzanie. Jeśli zadana temperatura zostanie osiągnięta...
Witam Problem wygląda tak - po dzisiejszym mrozie auto łapie na 1-2 baniaki ale nie ma opcji go zapalić. Myślałem że pompa padła ale paliwo podaje że zbiornika tylko nie wraca nic na przelew (ani kropli na tym złączu na przy nadkolu). Tak ma vyc czy jest na silniku coś (jakiś zawór czy coś) co mogło się przytkać i można by to było na między sprawdzić?
No dobrze, paliwo się przelewa z komory pływakowej. Pomijając kwestię pompy paliwowej, bo nie wiem co tam jest zamontowane, po to masz zawór iglicowy i pływak w gaźniku, żeby poziom paliwa był cały czas taki sam. Nieistotne, czy ta pompa nabija ciśnienie i wyłącza się, czy utrzymuje cały czas i daje na przelew do zbiornika paliwa.
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Z filtrem nic nie kombinuj, nie naprawiaj, bo to nic dobrego nie da... Trzeba całą obudowę wymienić i znów dwie stówy...asz te samochody :) Schematu poszukam, ale nie obiecuję...
Witam --podgrzewacz paliwa najczęściej znajduje się w górnej części obudowy filtra paliwa--proszę sprawdzić czy z wtrysków końcowych tam gdzie wężyki idą do przelewu wycieka nadmiar paliwa (może któryś się przytkał) ,a jeśli jest elektrozawór na powrocie (przelewie do baku) to sprawdzić czy otwiera się na chodzącym silniku, oraz przedmuchać cały przelew...
Regulator ciśnienia otwiera przelew paliwa jak ciśnienie paliwa jest większe jak 1 bar ( dla mono), czyli jak nadmiarem nic nie wraca to jest równe 1 bar albo niższe. A jak wraca to jest napewno większe od wymaganego. Tak można sprawdzać jak silnik pracuje na gazie i następnie na benzynie i na podwyższonych obrotach, żeby się upewnić czy pompka ma wystarczającą...
Witam serdecznie jeśli na listwie wielkie ciśnienie to jest usterka wtryski mogą się przycierac osobiście uważam że trzeba szukać na odpływie sprawdź tylko przelew wtryskow filter paliwa i diagnoza testerem będziesz miał błąd II usuniesz usterkę życzę Ci rozwiązania problemu. Pozdrawiam z Kopenhagi.
Jeśli w tej maszynie przelew paliwa z pompy wtryskowej jest puszczy do jednego zbiornika a przypuszczam że tak, sama pompka zasilająca ma duży wydatek to w czasie jazdy mogą być różnice w poziomie paliwa.
Wedle mnie padło uszczelnienie w którymś z wtrysków i za dużo paliwa ucieka przez wtrysk na przelew, przy dużym obciążeniu wydatek pompy nie pokrywa ubytków + dużej ilości wtryskiwanego paliwa i komputer wyłapuje spadek ciśnienia na listwie. Na teście wtrysków ta usterka nie wychodzi. Jedyny sposób fizycznie sprawdzić ilość paliwa jaka idzie na przelew...
Kolego skoro masz man catsa to sprawdz czy ciśnienie zadane zgadza się z realnym . A żeby sprawdzić przelew to wystarczy powrót paliwa z glowicy do menzurki pokierować . Jeżeli będzie powyżej 100 ml to puszczają wtryski.Tutaj niema zbyt wielkiego ciśnienia więc można zrobić prowizorkę z kawłka wężyka i zaślepki.Dziwne że emprom otwiera się 40% i auto...
Na jednym kolnierzu przykręconym na zbiorniku są zamontowane: rurka ssąca z filtrem z siatki metalowej, rurka przelewu paliwa (powrót) i pływak czujnika poziomu paliwa.
Teoretycznie mogłaby być ale lepsza byłaby elektryczna pompa paliwa z samochodu. Wydajność raczej zbyt wielka, ale przelew i tak należy zapewnić oraz regulację ciśnienia. UWAGA! ważne zapewnienie bezpieczeństwa pracy. Możesz spalić swój garaż kiedy zapali się rozlane paliwo.
Dobrze uszczelnij dopływ paliwa i odpowietrz. Spróbuj na samostarcie, by pompa paliwa obrotów dostała. Sprawdź przelew paliwa na wtryskach, może umarły.
Wstawie kilka zlepek ,ktore opisuja procedury z bledami 3778 3779 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18... "1. Sprawdzic zawor przelewu ( zrobiles ) 2. Sprawdzic przelew paliwa z wtryskow ,kilka razy na rozgrzanym silniku . Przelew/max podaz pompy wysokiego cisnienia. 3.Wymiana m-prop ,jak masz pod reka jakis na podmianke to zrobilbym to w...
Poczebny jest do tego wydech a najlepiej wpinac sie jest w przelew paliwa
Są dwie opcje albo zaworki we wtryskach i za dużo paliwa idzie na przelew albo regulator ciśnienia na listwie.
Nie przeczę, że winą może być niesprawny wtryskiwacz, bo wtedy auto też nie odpali. Stwierdzenie, że ,,jeden trochę lał ,poprawił to" nic nam nie daje. Nie znamy dokładnej ilości paliwa na przelewach poszczególnych wtryskiwaczy i nie wiem, czy stwierdzenie ,,trochę lał" odnosi się do znacznie większej ilości paliwa na powrocie jednego wtryskiwacza względem...
Wtryskiwacze były sprawdzane i na przelewy i na lanie końcówek , jeżeli wtrysk będzie dawał za dużo paliwa czy lał to ci przelew tego nie wykryje .
Witam serdecznie jestem tu na forum nowy za wszystkie błędy z góry przepraszam. Jestem posiadaczem opla vivaro 1.9 CDTI 101km z autem jeżdżę już ponad dwa lata i nie miałem większych problemów, aż do czasu jak zaczął ciężko palić mechanik zdjagnozował zepsucie się czujnika regulacji ciśnienia na pompie. Ok czujnik wymieniony auto pali od strzała ale...
Przy sprawnym wtryskiwaczu oczywiście tak, zwiększa się przelew ponieważ zwiększa się dawka żeby wyrównać słabszy cylinder. Tu można założyć że cylinder jest sprawny a wtryskiwacz daje za dużo paliwa przez rozpylacz więc ecu koryguje na minus i stąd też mały przelew.
Dziękuje za odpowiedź . Mógłbym zastosować filtr paliwa od golfa II z dwoma króćcami lecz pod co podpiąć przelew z wtryskiwaczy ? Pompka oryginalną to badziew , Mam już gruszkę która jest sporo lepsza .
Automatyka sterowania ciśnieniem działa zazwyczaj w taki sposób: Pompa wysokociśnieniowa pracuje do limitu zaworu bezpieczeństwa , żeby zabezpieczyć pompę przed zatarciem i przegrzaniem w przypadku blokady na wyjściu-jest to regulator mechaniczny i nie wiem gdzie w Twoim przypadku jest umieszczony ? Drugim algorytmem jest utrzymywanie zadanego ciśnienia...
Dziękuję za wszystkie sugestie odnośnie rozwiązania problemu. Niestety wszystkie te rzeczy sprawdzałem. Założony jest filtr paliwa metalowy z końcówkami na opaski ,zaślepiony jest przelew z wtryskiwaczy do pompy, gruszka na przewodzie zasilającym i nic. Odpala tylko na dwa sposoby : z plaka albo jeden kręci rozrusznikiem drugi pompuje paliwo gruszką.Jak...
wklej to "POMPA PALIWA do gaźnika,gaźnik NOWA PIERBURG" w google i będziesz miał pompkę za 120 zł ale musisz mieć taki plastikowy przelew jak np w trabancie. W moim trampku chodzi miodzio!
Być może rurki zatkane syfem z paliwa po tylu latach postoju. Przelew musi być.
Witam.Po regeneracji turbiny doładowanie zwiększyło się do 1.6 at. Teraz jest mocniejszy i lepiej się zbiera,sprawdzę jaką ma siłę jak pojadę w góry. Pozostał problem z pompką paliwową, po przekręceniu kluczyka bez odpalenia cały czas pracuje i słychać jak paliwo przez przelew wraca do zbiornika. Wymieniłem jeszcze czujnik ciśnienia przy filtrze paliwa...
Czarny wężyk podpinasz do kranika paliwa(zasilanie) Przezroczysty ma być puszczony od gaźnika na dół. To jest wężyk od spuszczania paliwa z komory playwakowej lub przelew nadmiaru paliwa. Wężyk ma być drożny nie zaślepiony. Jak cieknie z niego paliwo to masz za wysoki poziom paliwa, nie trzyma ta śrubka w komorze playwakowej koło wężyka.
przelew paliwa volvo przelew oszustwo przelew przesyłka
hdcvi dahua zabezpieczenie termiczne pompa generator klatkowy
dioda mrugająca radiocd mitsubishi
Wahania palnika w piecu gazowym Termet Silver Pro Radio Blaupunkt nie czyta płyty CD-ROM GPS