Czy syrena 105 w układzie paliwowym miała przelew paliwa jeśli tak to gdzie był podłączony gdyż nie znalazłem żadnego króćca do powrotu paliwa Nie ma powrotu paliwa. Jest pompka paliwa, ale przewodu powrotnego nie było. Tak z ciekawości zapytam, posiadasz taki silnik?
To jest przelew paliwa jak się pływak zawiesi to leci nią paliwo ,można również spuścić resztki paliwa odkrecając tą śróbkę na spodzie gaźnika najlepiej wypuścić ten wężyk pod silnik żeby wraźie co paliwo nie lało się po śilniku.
Zignoruj na razie ten błąd. Sprawdź ciśnienia paliwa, stan filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa i przelew wtryskiwaczy.
P 0251 Dozowanie dawki wtrysku . Kolega wyżej ma racje sprawdzić ciśnienie paliwa, przelew na wtryskach ostatecznie okablowanie i pompe wysokiego ciśnienia na końcu.
słabe zdjęcia ale , króciec numer 3 to przelew paliwa (bez powrotny) . króciec numer 2 to podciśnienie , może ono otwierać podciśnieniowy kranik albo przepustnice.
Do wężyka przelewu jest też podłączony przelew z pompy wtryskowej. Z pompy mysi być przelew paliwa a z wtryskiwaczy nie może.
(at)michal74 mylisz silniki z bezpośrednim wtryskiem od pośredniego. To tak jakbyś pomylił benzyniaka z ropolem na CR. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy. To że tam nie ma powrotu dla "oka" to nie znaczy że go nie ma. Regulator mechaniczny ciśnienia paliwa jest w baku zaraz za pompą i w baku następuje nadmiarowy przelew.
Pompka paliwa jest taka sama dla całej serii 912/913 Ale raczej to nie ona. Jak ma przelew paliwa to pompka sprawna. Jeszcze raz kąt wtrysku i komora spalania. Regulacji z tyłu dekla nie ruszaj.
decyzja jak najbardziej słuszna
Pompa paliwa elektryczna lub wtryskiwacze na przelew sprawdzić. Dość prosty układ Boscha raz jeden miałem przypadek uszkodzenie czujniks ciśnienia paliwa i cały czas pokazywał jedną wartość.
witam któryś wtryskiwacz przepuszcza przelew paliwa i spada ciśnienie paliwa i gaśnie
Tak oczywiście pompa może chodzić ciągle bo układ paliwowy posiada przelew paliwa do zbiornika z regulatorem ciśnienia paliwa . W gruncie rzeczy pompy paliwa w samochodach są policzone na żywotność auta.Jeżeli dochodzi do sytuacji kiedy wyłączymy pompę paliwa i jeszcze będziemy startować na gazie bo i tacy są to wcześniej czy póżniej doprowadz to do...
moim zdaniem jest uszkodzony wtrysk paliwa .przepuszcza on paliwo na przelew i na listwie nie ma takiego ciśnienia
Pytanie czy zostawic to niepodlaczone jesli u mnie nie ma hamulca Chodzi Ci o przelew paliwa z wtrysku czy sterowanie hamulca ?
Wężyki przelewowe do wymiany, przelew tam zwraca paliwo właśnie w stronę zasysająca.
Poczebny jest do tego wydech a najlepiej wpinac sie jest w przelew paliwa
Druciany klips ma trzymać rurkę na króćcu ale przy sprawnym i prawidłowo wyregulowanym gaźniku z rurki nie ma się nic lać. To jest przelew - jeśli iglica nie zamknęłaby dopływu paliwa do komory pływaka, to paliwo się wyleje przez tę rurkę. Komora pływaka nie jest jedna szczelna, poza tym przelewem ma jeszcze odpowietrzenie. Także paliwo ma prawo z niej...
Dobrze uszczelnij dopływ paliwa i odpowietrz. Spróbuj na samostarcie, by pompa paliwa obrotów dostała. Sprawdź przelew paliwa na wtryskach, może umarły.
Nie wiem jak jest w oplu ale w VW przy kazdym starcie stacyjki komp załacza pomkę na ok 5 s, i jezeli nia zapalisz to ją wyłącza. Nie ma kontroli ciśnienia odłączającej pompę, jest "przelew" powodujący powrót nadmiaru paliwa. U Ciebie wygląda na jakiś niestyk na trasie Stacyjka- ecu - przekażnik pompy. Pozdr.J.
Jeśli w tej maszynie przelew paliwa z pompy wtryskowej jest puszczy do jednego zbiornika a przypuszczam że tak, sama pompka zasilająca ma duży wydatek to w czasie jazdy mogą być różnice w poziomie paliwa.
Tak jak kolega napisał Ci powyżej; gaźnik bedziesz musiał zmienić, zrobić dodatkowo i podłączyć przelew do zbiornika paliwa, zamocować pompkę (primer) na obudowie piły i odpowiednio wszystko podłączyć. Przykładowy schemat poniżej.
Z filtrem nic nie kombinuj, nie naprawiaj, bo to nic dobrego nie da... Trzeba całą obudowę wymienić i znów dwie stówy...asz te samochody :) Schematu poszukam, ale nie obiecuję...
Na jednym kolnierzu przykręconym na zbiorniku są zamontowane: rurka ssąca z filtrem z siatki metalowej, rurka przelewu paliwa (powrót) i pływak czujnika poziomu paliwa.
Mierzyć to sie dosłownie nie da, najwyżej KTSem albo czyms jako wartość zmierzoną. Poniżej 200Barów ECU chyba nie zezwala na rozruch. nie jestem do końca pewien. W CDI częsko padają pompy wysokiego ciśnienia
Silnik SDI to prosty i niezawodny motor. Dobrze traktowany jest niezniszczalny. Powód może być śmieszny i prozaiczny. Sprawdź uszczelnienie takiego plastikowego trójnitka w filtrze paliwa. Zdaje się, że to jest zasilanie i przelew paliwa. Jest tam taki malutki oring i on jest często winowajcą takich niedomagań. Miałem taki problem i to właśnie było...
Więc coś masz zaślepione. Z wtrysków musi coś z pod igły polecić. Im bardziej zużyty tym więcej. Do tego z pierwszej pompki idzie przelew do góry na wtryski, a z tamtąd do zbiornika. Jak pompka siada to daje coraz mnie paliwa. Dla silnika starcza, a na przelew nic już nie idzie.
Regulator ciśnienia otwiera przelew paliwa jak ciśnienie paliwa jest większe jak 1 bar ( dla mono), czyli jak nadmiarem nic nie wraca to jest równe 1 bar albo niższe. A jak wraca to jest napewno większe od wymaganego. Tak można sprawdzać jak silnik pracuje na gazie i następnie na benzynie i na podwyższonych obrotach, żeby się upewnić czy pompka ma wystarczającą...
Sam mam takiego tds-a , moze łańcuch rozrządu powycierany?? to sie w nich zdarza i wtedy szarpie bo jest czoły na zapłon.Poczytaj na forum TDS-A tam duzo pisza o tych silnikach.Drugą przyczyną moze byc wtryskiwacz sterujacy ale to powinien pokazac komputer.Sprawdz też czy paliwo z pompy idzie na przelew, moze to cos z zasilaniem paliwa??
...czy jest możliwośc samemu tą pompe odpowietrzyc... Tak, ja to robię sam. Zaciskiem blokuję wąż powrotny przy filtrze paliwa, podciśnienie podłączam pod przelew wychodzący z pompy i albo uruchamiam pompkę wstępnego zasilania albo sprężone powietrze we wlew paliwa (w zależności czy pompka wstępna jest na wyposażeniu danego pojazdu). Około 1.5L wyssanego(przez...
Sprawdzić wtryski na przelew.
Do tego służy stacyjka. Poważnie w Esioku? Jak autor prosi o poradę jak to zrobić bez elektryki. Diesel nie potrzebuje prądu do pracy i podstawowe wersja Esioka takiej instalacji nie ma. Aby diesel gasł od stacyjki to musi mieć coś zamontowane na pompie wtryskowej aby ja blokować - np dźwignia uruchamiana siłownikiem pneumatycznym zasilanym elektrozaworem...
Do króćca po prawej stronie gaźnika (na wysokości śruby T) ma być podłączony przewód zakończony filtrem paliwa. Do króćca po lewej stronie gaźnika (przy śrubach L, H) ma być podłączony przewód, który idzie do jednego z króćców pompki. Przewód z drugiego króćca pompki idzie do zbiornika jako przelew. Generalnie pompka powinna zasysać paliwo poprzez gaźnik.
Ten przewod powinien byc podłączony do zbiornika paliwa. Jest to przelew nadmiaru paliwa. Jeżeli nie ma w zbiorniku krócca do podlaczenia to albo podwiesić ten wężyk wysoko by był nad pozomem paliwa w zbiorniku albo po przedłużeniu włozyc prowizorycznie przez wlew.Popuscic stalową rurke przy wtryskiwaczu, pokręcic silnikiem i jak pokaże sie paliwo dokręcic...
to w takim rozwiązaniu conajmniej ta druga pompa (przed wtryskiem) ciśnieniowa, choć najlepiej żeby obie takie były, przy czym ta pierwsza może być w baku, zwykła z czegokolwiek ze złomu, a druga np taka: https://allegro.pl/oferta/pompa-paliwa-z... ogólnie powinien być 1 bar, a więcej może być bo tam jest przelew...
Przez wtryskiwacze jeżeli silnik nie pracuje to nie. Przez uszczelkę filtra był by wyciek paliwa. Prawdopodobnie słyszysz przelew paliwa do zbiornika z filtra paliwa przez otwór kalibrowany 0,5mm, dzieje sie to wtedy kiedy pompując pompka ręczną paliwo czujemy opór i słyszymy ciche "sssss" na rysunku http://agrotrade.home.pl/inkontrahent.ph...
Jeszcze trochę dyskusji i osoba pytająca będzie miała wątpliwość o co pytała. Jak rozumiem problem w tym, że pompa nie podaje paliwa na wyjściu. Po co sprawdzać i ustawiać rozrząd. Chyba, że źle czytam opisy. Na tym etapie należy uzyskać wysokie ciśnienie. I pytanie. Co z cięgłami? Czy w filtrze jest paliwo? Czy występuje przelew paliwa? Skąd wiedza,...
Ja ostatnio miałem przypadek w mercedesie c , auto wchodziło w tryb awaryjny przy 2 biegu(automat) zrobiłem test i wtrysk 2 , więc wymiana i dalej to samo, Błąd ciśnienia paliwa, Klient wymienił sam czyjnik i regularor, dalej to samo, więc robie znowy test i kolejny wtrysk wypada, więc wymieniam wszystkie, i dalej to samo, więc robię kolejny test, na...
3 mm powinno być OK. skoro odpalił to nie wina elektrod ,a skoro jest mokro w środku to wygląda że paliwo dochodzi.Ale skoro mówisz że dymi to albo za mało powietrza albo paliwa za dużo.Podobną sprawę miałem w dużo większym kotle gdy nie zadziałał przelew paliwa i miał dużo za dużo.Nie wiem czy w tym twoim jest coś takiego jak przelew.
Przy ręcznym odpowietrzaniu układu zasilania paliwo zawsze pójdzie w przelew i do zbiornika . Żeby pompa wtryskowa podała ciśnienie na wtryski , to trzeba obrócić jej wałem , czyli zakręcić silnikiem . :|
mozesz miec : - zapowietrzony filtr paliwa - odkrec od pompy przelew, zalacz zaplon i za pomoca jakiejsc prozniowej pompki lub ust :-) poprostu przelej filtr i pompe :-) - diesel dosc mocno drży i moze masz przerwany kabel od elektrozawru przy pompie? podlacz zawor + bezposrednio z aku i wtedy sprawdz czy nadal przerywa.
podgląd parametrów Op-Com - praca silnika, pokazuje, że przy 2500 obr. wyłącza przekaźnik pompy paliwa - na chwilę Coś namieszali w liczniku, powinien zapalić się kontrolka auta z kluczykiem. A wyłączenie pompy paliwa oznacza problem z ciśnieniem paliwa. Zrób jeszcze wykres ciśnienia paliwa. Potem standard, czyli wtryskiwacze na przelew, filtr paliwa,...
Sprawdź wtryskiwacze ile paliwa idzie w przelew, lub oddaj je do sprawdzenia na maszynie.
Auto odpala tylko po podpompowaniu paliwa ręczną pompką, odpala można przez jakiś czas normalnie jechać, potem brak paliwa w filtrze i znowu pompowanie. Ściągnąłem wężyk z powrotu i nic - minimalna ilość paliwa. A że powrót idzie przez pompę i chciałem wykluczyć, że coś w niej jest uszkodzone i nie puszcza paliwa dalej, to sprawdziłem przelew zaraz...
Było na forum. Odepnij przelew i zassij paliwo z baku, w ten sposób zapełnisz przewody i sam filtr paliwa. Potem trzymając go szczelnie podłącz z powrotem do wtrysku. Odkręć przewody wysokiego ciśnienia i niech ktoś kręci silnikiem, jak zacznie dawać paliwem to dokręcaj kolejno i zapali.
Czarny wężyk podpinasz do kranika paliwa(zasilanie) Przezroczysty ma być puszczony od gaźnika na dół. To jest wężyk od spuszczania paliwa z komory playwakowej lub przelew nadmiaru paliwa. Wężyk ma być drożny nie zaślepiony. Jak cieknie z niego paliwo to masz za wysoki poziom paliwa, nie trzyma ta śrubka w komorze playwakowej koło wężyka.
zlokalizuj ten zawor jest przy nim przelew, odplyw paliwa z listwy lub pompy CP, bo nie wiem jaki tam jest system, (chyba Bosch Cp1) pozdrawiam
To jest rzędowa 5ka a v6 z vw są oporne na odpowietrzanie. Nie popuszczaj przewodów a do pompy przez przelew nalej paliwa.
Zależy czy błąd w ECU będzie od czujnika wałka czy ciśnienia paliwa. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... lub czyszczenie zbiornika paliwa lub przelew na którymś z 4 wtryskiwaczy.
Witam ponownie Hej, widze ze sie nie rozumiemy, ja napisalem jak moi przedmowcy, chodzi o uklad zasilania paliwem tj zawor, ktory jest montowany na pompie CR, a ktory moze byc zafajdany brudem dlatego nie trzyma cisnienia, oraz czujnik na listwie CR, inne czujniki to dodatkowe zagadnienie, ktore moze przysporzyc problemow. DjMapet dobrze Cie kieruje,...
Wtrysk nowy czy używka? Jeśli używka - pewnie długo leżał... Załóż stary wtryskiwacz, zloguj sobie ciśnienie paliwa podczas rozruchu i będziesz widział. 2 sekundy kręcenia i powinno być około 250-300 bar i powinien odpalać. Korekta to odchyłka (może być w dawkowaniu na skutek mechanicznego uszkodzenia wtryskiwacza, ale może oznaczać też inne przypadki,...
Wedle mnie padło uszczelnienie w którymś z wtrysków i za dużo paliwa ucieka przez wtrysk na przelew, przy dużym obciążeniu wydatek pompy nie pokrywa ubytków + dużej ilości wtryskiwanego paliwa i komputer wyłapuje spadek ciśnienia na listwie. Na teście wtrysków ta usterka nie wychodzi. Jedyny sposób fizycznie sprawdzić ilość paliwa jaka idzie na przelew...
Są dwie opcje albo zaworki we wtryskach i za dużo paliwa idzie na przelew albo regulator ciśnienia na listwie.
Witam!! Prawdopodobnie głównym czynnikiem który decydował o wyborze powrotu do zbiornika było samoodpowietrzanie pompy wtryskowej. W starszych ciągnikach rolniczych paliwo przepływało ze zbiornika > pompa paliwa > filtry > przelew > wlot pompy paliwa. Także przelew wtryskiwaczy był podpięty przed pompą paliwa. Jednak gdy dostało się powietrze to wtedy...
Wtryski oddane do service Bosch mają sprawdzić i dać znać co z nimi. Ale też mi się wydaje że są uszkodzone , strasznie dużo paliwa szło na przelew.
Silnik kopci? Pewnie nie więc nie dostaje paliwa. Nie ma paliwa nie ma mocy. Sprawdź przelew czy idzie paliwo do zbiornika. Jak nie to do sprawdzenia pompki wtryskowe i ich ustawienie. Ruszałeś je? Coś robiłeś z rozrządem?
Pompka ręczna może uzyskać wyższe ciśnienie niż wbudowana w silnik. Zrób zdjęcie cięgieł do gaźników, oraz mocowania linki. Może w rolgazie masz blokade?
No dobrze, paliwo się przelewa z komory pływakowej. Pomijając kwestię pompy paliwowej, bo nie wiem co tam jest zamontowane, po to masz zawór iglicowy i pływak w gaźniku, żeby poziom paliwa był cały czas taki sam. Nieistotne, czy ta pompa nabija ciśnienie i wyłącza się, czy utrzymuje cały czas i daje na przelew do zbiornika paliwa.
Ja bym proponowal przelew czyli powrot paliwa do baku wtedy pompa nadmiar odprowadzi a nie bedzie wlewac do gaznika.
A, przelew wraca ci do zbiornika czy do f. paliwa? Bo jak do filtra to w nim może być zaworek.
Pierwsze co sprawdzić to czy widzi obroty wału, wtryski na przelewy, ciśnienie paliwa, standard jednym słowem. Potrzebny ktoś z komputerem i myślącą głową.
Witam. Jednopunktowy 1.4nz, 92r. Niedawno wystąpił problem polegający na tym, iż po przekręceniu kluczyka pompka paliwowa zamiast wytworzyć ciśnienie i się wyłączyć, pracuje cały czas. Od razu słychać przelew paliwa wracający do zbiornika. Od momentu, kiedy ta zaczęło się dziać, po przejechaniu kilku kilometrów auto zaczyna się dławić, szarpać aż zazwyczaj...
Witam serdecznie jeśli na listwie wielkie ciśnienie to jest usterka wtryski mogą się przycierac osobiście uważam że trzeba szukać na odpływie sprawdź tylko przelew wtryskow filter paliwa i diagnoza testerem będziesz miał błąd II usuniesz usterkę życzę Ci rozwiązania problemu. Pozdrawiam z Kopenhagi.
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
To pytanie czy stwierdzenie??? To teraz ja pytam czy sprawdziłeś??? elektrozawory muszą na wolnych pracować w okolicy 20 % jeśli jest więcej znaczy że pompa gubi ciśnienie i nadrabia to zwiększaniem otwarcia elektrozaworów, co może być spowodowane dużym ubytkiem paliwa ,np jak arti napisał na przelew bądź za niska niska strona,zatkany układ paliwowy...
Najlepiej po zgaśnięciu i braku możliwości uruchomienia rozbierz gażnik cudów nie ma albo pływak albo zaworek albo zatkany przelew w pompie paliwa.
To może trzeba zrobić lepszą izolację cieplną, a na szrocie nie mają takich? To jest ciśnieniowy od pompy czy przelew, ten niebieski wygląda jak pneumatyczny powietrzny festo widziałem taki w Fiacie Palio.
Pan mechanik musi mieć świetny sprzęt, który odczytuje błędy o zapowietrzaniu:D ten silnik ma przelew wtryskiwaczy na zasilaniu. Często przyczyną zapowietrzania układu były przewody przelewowe wtryskiwaczy. Zdarzały się też pęknięte obudowy filtrów paliwa. Pamiętaj, że są to sugestie, a fizycznie auto może obejrzeć albo Twój majster, albo Ty. Do dzieła.
Witaj ten silnik to ZD30 typowa usterka to puszczanie paliwa przez wtryski na przelew
Witam. Mam problem z Volvo S40 II 1.6d o mocy 110 KM. Mianowicie samochód nagle przestał odpalać. Brak nieszczelności w układzie paliwowym, na płaku chodzi, brak błędów w komputerze. Wygląda to tak, jakby nie dostarczał paliwa do wtryskiwaczy. W przelewie brak paliwa. I co ciekawe, ciągle wysysa paliwo z filtra, ale go nie napełnia. W sensie, że jak...
Nie przeczę, że winą może być niesprawny wtryskiwacz, bo wtedy auto też nie odpali. Stwierdzenie, że ,,jeden trochę lał ,poprawił to" nic nam nie daje. Nie znamy dokładnej ilości paliwa na przelewach poszczególnych wtryskiwaczy i nie wiem, czy stwierdzenie ,,trochę lał" odnosi się do znacznie większej ilości paliwa na powrocie jednego wtryskiwacza względem...
to co będzie? Nic nie będzie. Zawór nadmiarowy otworzy się na przelew.
Cześć, Lecimy od początku kulka w smoku, krzywy smok, pęknięty smok, uszkodzone przewody od góry smoka do filtra/ separu - czytaj nieszczelność po zimie może pęknąć po długości na przewodzie lub np. spadający lód z naczepy go uszkodzic. Brudny filtr pod pompka, kto go wymienia,😭. Pęknięte szkoło pojemnika separu. Wymieniony jeden z dwóch filtrów paliwowych....
Witam ponownie, problem już dawno rozwiązany, ale dopiero niedawno udało mi się odzyskać dane logowania do konta, więc stwierdziłem, że podzielę się co było moim rozwiązaniem :D Niestety Panie Hektar, ale przekleństwa i nerwy były na nic bo to nie było nic z niskim ciśnieniem, aczkolwiek dziękuję za chęć pomocy ;) Mianowicie winowajcą były wtryskiwacze,...
Przy sprawnym wtryskiwaczu oczywiście tak, zwiększa się przelew ponieważ zwiększa się dawka żeby wyrównać słabszy cylinder. Tu można założyć że cylinder jest sprawny a wtryskiwacz daje za dużo paliwa przez rozpylacz więc ecu koryguje na minus i stąd też mały przelew.
Przelew to całość i tak się go zamawia, sztukowania nie polecam, coś może nie przypasować.
Pompa w zbiorniku dziala elektrycznie. Cisnienie mierzone na wyjsciu zasilania z pokrywy filtra paliwa 2,2 bar. Sprawdzalem cisnienie na przelewie na wyjsciu filtra paliwa i bylo 5,5 bar. Nie za duzo idzie na przelew przypadkiem ?
Masz zapowietrzony układ. Nie ma fizycznej możliwości żeby ciśnienie powietrza blokowało podawanie paliwa do filtra. Może być tak, że przez któryś niesprawny przelew ciśnienie sprężania idzie w powrót do filtra i wypiera paliwo mimo ciśnienia z pompy paliwa. Odejnij przewody od filtra i podaj mu bezposrednio do samej pompy paliwo z bańki. Odserwuj co...
Jeżeli paliwo idzie w przelew nie wytworzy cisnienia potrzebnego do odpalenia- uszkodzony wtrysk.
Być może rurki zatkane syfem z paliwa po tylu latach postoju. Przelew musi być.
Trzeba przekazać radosną wiadomość że musi jeszcze pompkę do ogrzewania kupić i za diagnostykę przelewem uregulować należność W piątek lub sobotę jak wróci z trasy to się dowie. Pewnie piec z T5 też do remontu będzie bo ot tak pompki się palą. Przelew w postaci dowiezienia mi paliwa (szwagier transportowiec to i własną stację paliw ma) bo trunków niestety...
W Pandach dość powszechne jest zjawisko powstawania w zbiorniku benzyny podciśnienia, które prowadzi do cofania się paliwa z listwy wtryskowej i jej zapowietrzenia (oparami paliwa). W tym samochodzie regulator ciśnienia paliwa znajduje się w zbiorniku, przy pompie i nie ma powrotu/przelewu paliwa z listwy wtryskowej do zbiornika. Także EVAP nie pochłonie...
ale chyba spalanie miał dużo większe przez to Ten Quad to chyba ma gaźnik? Jeżeli tak to pompa nie ma nic do tego. Gaźnik posiada przelew i nadwyżka paliwa wraca do baku.
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
I na dokładkę zajrzyj do obudowy filtra paliwa czy nie znajdziesz dodatku.
Podczas odpalania paliwo z przelewu nie leci, czkawnie tylko z przelewu listwy w momencie jak gaśnie. W momencie jak obroty spadają chlupa paliwo z przelewu pompy wtryskowej. Pasek na pompie zęby jeszcze ma ?
Ciśnienia w kompie nie sprawdzisz jeśli jest tak jak piszesz to albo zawiesza się elektrozawór , za wysokie jest ciśnienie zasilania lub zatkany przelew,czasem bywa wina paliwa
elektrozawór jest między pompką paliwa i dyszą? jak termostat zamknie dopływ paliwa to pompka podaje gdzies na przelew? .... Można temu zaradzić, montując drugi termostat, z czujnikiem w innym miejscu. Styki tych dwóch termostatów należy połączyć równolegle. ,.... a gdzie dokładnie mocować drugi? pierwszy to jest na wypływie wody z wężownicy . a drugi...
wyczyść zawór ciśnienia paliwa jak nie pomoże to wtryski do sprawdzenia pewnie puszczają na przelew.
witam Mam taki problem że przy rozruchu silnika pierwszym porannym bez względu na temperaturę zewnętrzną nawet w ostatnie upały powyżej 30 st.c pod samochodem wyciekało paliwo ale tylko do momentu aż silnik przełączył się na gaz . przy kolejnych rozruchach paliwo nie cieknie . Dzisiaj było chłodniej i tak mocno nie kapało ale było mocno czuć paliwo...
A wtryski na przelew ile puszczają?
mam pytanie czy cieknąca złączka przelewu paliwa w wtryskiwaczu powoduje problemy z z odpaleniem po długim postoju lub całej nocy:?:
Do filtra dochodzi 5 bar, za filtrem 1 bar. O co chodzi ? Zatkany nowy filtr Bosch czy pompa CR nie trzyma i puszcza na przelew ?
Witam, mam problem z fordem focusem 1.8 TDCi z 2006r. Samochód po postoju godzinnym nie odpala, po holowaniu podłączyłem paliwo na krótko ale dalej to samo, na plaku odpali ale jak tylko przestanie się psikać gaśnie, wymieniłem pompę paliwa niestety dalej to samo, paliwo nie dochodzi wgl na wtryski idzie od razu na przelew. Na komputerze brak błędów....
Tradycyjnie dla układu common rail, czyli wtryskiwacze na przelew, wyczyścić regulator ciśnienia paliwa oraz zasilić pompę wtryskowa przez bańkę 5l. Zdarzają się awarie i wtryskiwaczy i pomp wtryskowych. Gruszką podpompuj gdy gaśnie lub rano ciężko zapala.
Jak nie zapala bo ma za małe ciśnienie w układzie to sprawdź przelew na zaworze zwrotnym na listwie. To bolączka tego modelu. Jak leci cokolwiek podczas krecenia rozrusznikiem to zawór do wymiany.
Tam chyba nie ma pompy paliwa. Gruszka przy filtrze paliwa twarda? Sprawdź czy paliwo nie ucieka przez przelew wtryskiwacza.
Jest to wężyk do przelewu paliwa, jak jest za dużo paliwa w gaźniku to tamtędy się wylewa. Tam jest chyba tylko śrubka od wolnych obrotów. Gaźnik był czyszczony czy nie?
Wszystko działa lecz nie działa. Bardzo fajna sprawa. Wtryskiwacze na przelew, ponownie do zbiornika zajrzeć regulator ciśnienia paliwa do czyszczenia.
Witam --podgrzewacz paliwa najczęściej znajduje się w górnej części obudowy filtra paliwa--proszę sprawdzić czy z wtrysków końcowych tam gdzie wężyki idą do przelewu wycieka nadmiar paliwa (może któryś się przytkał) ,a jeśli jest elektrozawór na powrocie (przelewie do baku) to sprawdzić czy otwiera się na chodzącym silniku, oraz przedmuchać cały przelew...
Witam temat mocno zapomniany ale mam problem z takim samochodem tylko z silnikiem 280 dxi7. Panowie potrzebuje opis układu paliwowego jakie ciśnienia zasilania paliwa, szyny przy starcie, i jaki przelew w ml, Auto wchodzi w tryb awaryjny i są ograniczone obroty, nie jest to ciągle ale często się powtarza. Błąd w pamięci to zbyt niskie ciśnienie wtrysku....
przelew paliwa volvo przelew oszustwo przelew przesyłka
samsung monitor problemy obrazem przepływomierz renault megane subiekt drukarka fiskalna
napęd bramy przesuwnej uziemienie basenu
Pralka Candy Smart - problem z szufladą na proszek Pralka Whirlpool - świeci druga dioda i serwis