wtryski na przelew sprawdz w 90% bedzie ich wina
dzięki kolego za podpowiedzi pisałem w różnych miejscach bo szukam porady wszędzie gdzie możliwe i czytam na różnych forach :) po regenracji wtrysków nie sprawdzałem na przelew
Dokładnie jak kolega napisał parę barów brakuje - przelew
Sprawdź wtryski na przelew .
Obejrzyj pompę, najlepiej zobacz jakie daje ciśnienie. Jeśli jest jej początek końca to objaw się zgadza. no i wtryski na przelew
Sprawdziłem napięcie na czujniku ciśnienia podczas próby zapalenia wynosi 1,38-1,42 V (w/g książki w którą zaglądam mieści się to w granicy dopuszczalnej?) , z trudem zaskoczył, praca nierównomierna. przeprowadziłem następną próbę: Odłączyłem czujnik ciśnienia - powinno to przełączyć pompę na 400 bar- ów w zasobniku. łatwiej zapalił. Pracuje na wolnych...
powodem jest słabe ciśnienie są trzy opcje - regulator ciśnienia - wtryskiwacze dają za dużo na przelew - słaba pompa najtańsza i najbardziej prawdopodobna opcja - regulator ciśnienia do wymiany/ podmiany z innego sprawnego samochodu - 3 śrubki 15 min roboty
Koledzy, a wtryski na przelew jak dokładnie sprawdzić - przy jakim czasie krecenia ile powinno się zlać paliwa? I jak zaminić te jego Volty na bary, bo on mii mówiła że mierzył ciśniienie bzpośrednio na czujniku, tzn. vollty na pinie sygnałowym. Czy może na komputerze powinno pokazać ciśnienie?
Zakupiłem właśnie w aptece 4 strzykawkii po 20ml i wężyk.Jutro będe badał.Kiedyś walczyłem z wtryskiem w bmw x5 3.0d zapieczonym jak diabli więc wiem o co chodzi.Jeszcze pytanko.Podłączam pod przelewy ale na wyjściach z przelewów tak?Bo we wtrysku 2,3,4 sa dwa wejścia na przelew więc tamte zostaką poprostu rozłączone??
To czy ma rację to potwierdzi diagnostyka wtrysków, ale jak najbardziej wtryskiwacz który puszcza na przelew może powodować niskie ciśnienie w układzie CR. W tym silniku zwrócił bym też uwagę na pompę paliwa w zbiorniku.
Witam. Wracajac do tematu. Byłem u mojego guru od elektroniki wgralismy stary program do auta.Niestety roznicy brak auto dalej kopci. Nastepna czynnasc sprawdzenie czy czasami nie jest to jedna olej w kominie za turbina faktycznie bylo troche mokro wiec długo nie myslac podzwonilismy i wymienilem turbine na nowa niestety ayto dalej kopci jak kopcilo....
Kol martin a co to za skala cisnienia Ciśnienie : prawidłowo.....ale nie do końca to tak trudno pomiar wykonać przyrządem wyskalowanym po europejsku :D , może przelew sie przycina?
jeśli brak błędów to trzeba sprawdzić wartości rzeczywiste - ciśnienie doładowania i ciśnienie paliwa , filtr PDF i zawartośc sadzy oraz ciśnienia przed i za filtrem a potem sprawdzić dawkowanie wtryskiwaczy na przelew chyba że masz zatkany wydech skoro inaczej buczy
Dobrze uszczelnij dopływ paliwa i odpowietrz. Spróbuj na samostarcie, by pompa paliwa obrotów dostała. Sprawdź przelew paliwa na wtryskach, może umarły.
Dziś podeszłem do Mietka jeszcze raz wszystko niby sprawdzone warunki do odpalenia ciśnienie narasta wolno do 200 barów. Nie odpala sprawdziłem przelewy na menzurkach 1,2,3 ok 40 cm ropy w wężyku a 4 około 5 cm wychodzi na to że te 3 wtryski leją na przelew i tu będzie chyba wina, a dałem do sprawdzenia na stole napisali na wydruku że ok. Powinno być...
Bradzo prosze o jakas pomoc bo nigdy sie z czyms takim nie spotkalem i nie moge znalezc na zadnym forum. Mianowicie mialem problem z wtryskami w moim sprinterze Wymienilem je wszystkie i bylo ok przez okolo 60 km. Pozniej padly mi znowu dwa. Dodam ze zmienilem na uzywki bo kolega mi zalatwil Pomyslalem ze moze byly wyjezdzone to zalozylem nowe Ale zrobilem...
zauważyłem że woda popuszcza się po przez wężyk który wychodzi koło korka wlewu Przypuszczam, że ten wężyk to przelew ze zbiornika wyrównawczego (nie znam tego samochodu). Jeżeli tak, to proponuję włożenie jego końca (po ewentualnym przedłużeniu) do byle jakiej butelki (może być plastikowa) prawie do samego dna. Płyn zamiast pozostawać na drodze, znajdzie...
Witam W aucie strasznie smierdzialo spalinami i pocilo sie z pod tej plastikowej pokrywy, wiec zabralem sie za jej sciaganie, po odkreceniu wszystkich srub, mozecie wierzyc lub nie, ale musialem wyrwac doslownie ta plastikowa pokrywke a po jej zdjeciu wtryskow wogole nie bylo widac, wygladalo to jak sadza z komina taka juz wyschnieta zbierana latami...
Jeśli wtryskiwacz przelewa dawkę na sów pracy to dzieje się tak za każdym razem, sterownik nie jest w stanie sprawdzić jak się zachowuje wtryskiwacz i na pewno z tego powodu nie wyświetli się żaden błąd(błąd pojawia się jeśli sterownik wykryje uszkodzenie cewki co uniemożliwia mu podanie paliwa do cylindra. Może jedynie przeliczyć dawkę i odpowiednio...
Ciśnienie na szynie min 200 jak mnie to próba przelewów wtryskow . Sprawdzenie filtra i zasilania paliwa
A odpowietrzyłeś nagrzewnice książkowo.Przecież tam jest odpowietrzenie na podszybiu ,poza tym one często się zapychają w tym modelu.Po co od razu rozbierać silnik.Żeby nie być gołosłownym tam jest taka dziurka w przewodzie gumowym jak ściągniesz opaskę i odsuniesz trochę przewód to powietrze przez tą dziurkę wyleci .Po co ściągasz całe przewody.Jak...
Diagnostyka komputerowa i pogląd parametrów mógłby dużo powiedzieć szczególnie obroty silnika jak i ciśnienie na listwie jak będzie OK to wtryski do sprawdzenia na przelewy a na końcu kompresja a wtryski najlepiej też oddać do sprawdzenia .
Wychodzi że się zapowietrza. może zamontuj zawór zwrotny na paliwie.
Nie. to nie jest głupie. W ogóle to chyba nie ma głupich pytań. Są tylko głupie odpowiedzi. Skoro wszystko już sprawdziłeś to może zajrzyj jeszcze do filtra powietrza. Może jechałeś niedawno przez np. mgłę i masz go całkowicie zawilgoconego? To, że po rozgrzaniu silnika dalej idzie biały dym może być także spowodowane dużą ilością wody w tłumiku. Ja...
Cześć https://obrazki.elektroda.pl/4654414100_... https://obrazki.elektroda.pl/6108774600_... 4 - napełnianie 2 - inspekcja poziomu
Tester diagnostyczny pokazał jakieś błędy?, piszesz że sprawdzili przelewy wtryskiwaczy rozumiem.
Problem wygląda mi na wtryskiwacz lub regulator ciśnienia paliwa. Trochę syfu się dostanie i pojawia się problem. Tak jak napisał domex32. Sprawdzenie szczelności i przelewów wtryskiwaczy.
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Mercedes Sprinter 2.2 cdi 2003r brak mocy witam mam problem ze sprinterem na niskich biegach idzie jak burza a jaj wrzucam 4.5 to 110km i lipa słyszę tylko jak otwiera się zawór upustowy w turbinie się otwiera i wtedy traci moc wymieniłem zawór cisnienia paliwa czujnik ciśnienia na listwie zawór podcisnienia turbiny czujnik temp w kol i ten podcisnieniowy...
Na twoim miejscu sprawdzil bym wtryski na przelewy. U mnie w sprinterze mialem podobny problem, tyle ze pod obciazeniem zapalal sie check engine i auto gaslo. A odpalalo po dluzszym postoju tylko z plaka. Test zrobilem sam [youtube]http://youtube.com/watch?v=6CwS...
Diagnozę trudnego odpalania zaczynam od podłączenia "kieliszków" na przelewy wtrysków. Drobne kosztuje też wymiana uszczelek na zaworze przelewowym CR.
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 CDI 1 przelewy na wtryskiwaczach 2 drugi oring na regulatorze ciśnienia CR 3 pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Problem rozwiazany, padly wtryski jeszcze na 1 i 2 cylindrze, na przelewie po 20 sekundach krecenia rozrusznikiem bylo 30 ml ropy w menzurce na wtrysk, dlatego byl efekt cofania sie paliwa do zbiornika, paliwo ciagnal ze zbiornika ale juz niedochodzilo do filtra nawet
jak w tytule sprinter z 2001 roku ,silnik chodzi bardzo twardo (jakby chodzil na 3 cylindry zludzenie) silnik mechanicznie ok kompresja i rozrzad ok,obroty tylko do ok 3000 tys , kontrolka EDC sie nie zapala , po diagnozie KTS-em brak jakich kolwiek bledow , cisnienie na szynie wolne obroty 34000HPa , 2000 obr- 40000 HPa , 3000 obr - jakies 60000 tys...
My Ciebie również serdecznie witamy... Jeżeli nie wiesz, to tego rodzaju naprawy w nowych autach rozpoczyna się od odczytania i analizy kodów błędów. Oprócz tego trzeba przejrzeć tzw. "actual values" (wartości aktualne) - np. zwrócić uwagę na ciśnienie na railu w momencie uruchamiania silnika. Jeżeli będzie niższe jak 120 bar to silnik raczej nie odpali....
a powrót z pompy paliwa sprawdzony moze tam gdzies zasysai daje spowrotem do filtra, przy okazji posprawdzaj wezyki na przelewach przy wtryskach
nie wie czy sprawdzałeś smok w zbiorniku, jeśli tak to ok. moim zdaniem powinieneś sprawdzić przelewy na wtyskiwaczach, jeśli nie wiesz jak to pojedź do warsztatu który to wie jak to zrobić, przy wtryskach bosha jake masz, jest trudno określić złe wtryski, najprościej jest wymienić wszystkie, ale nie koniecznie(koszt ok 500 zł szt minimum), ok, błędy...
Jeśli nie wypiąłeś WSP, to emulator się nie uszkodził. Te samochody, najczęściej, w czasie jazdy gasną z powodu spadku ciśnienia paliwa. Pierwsza sprawa to zawór regulacji ciśnienia na listwie CR (tam z tyłu). Następny etap to wtryski. Wymontuj przelewki i załóż na wtryski przezroczysty przewód paliwowy (ok. 10cm i z taką średnicą, żeby się trzymał...
Wtryski regenerowane w Niemczech w Boschu,dają na nie rok gwarancji,jak sprawdzam je na przelewach to zawsze któryś przelewa dużo więcej paliwa niż inne,za każdym razem na innym cylindrze,tego wysterowania wtrysków nie jestem w stanie sprawdzić bo nie mam oscyloskopu,a jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na magistrali i sprawdzać na zimnym czy na...
podpiąć przelewy i zobaczyć, który przelewa. Najprawdopodobniej jeden wtrysk leje i nie trzyma ciśnienia. jakie masz dane podczas kręcenia? jakie ciśnienie paliwa? Odpali przy min ciśnieniu ok 200 bar. (180bar) Jak masz niższe to nie ma szans Próbowałeś samostarta do wlotu powietrza? Jak na samostarcie zapala bez problemu to wtrysk na 99%. Daj znać...
I tutaj musze nadmienic jeszcze o czym wczesniej pisalem ze cieply silnik potrafi kulawo zapalac. Byl czujnik walu ktory sie pojawil ale ten zostal wymieniony i blad juz sie nie pojawi. Ale wlasnie jak jest ciepły i nie chce zapalic to później jest chmura dymu jak juz zalapie. Dla kolegi wyzej, bledy czytalem Icarsfotem tylko to mam w tym momencie....
Witam! Posiadam sprintera 316. Uszkodziły mi się wtryski. Zaprowadziłem auto do warsztatu, gdzie zostały regenerowane. Mechanik wgrał mi nowe oprogramowanie do komputera twierdząc, że będzie dużo lepiej. Po tym zabiegu już 5 krotnie wtryski (przelewy) padały po przebiegu od 4 do 10tys km. Naprawiał to za każdym razem, ale już za ostatnim zażądał sobie...
Sprinter 416 cdi 2003r ,5 cylindrow. Przy pelnym obciazeniu silnik gasnie,blad to za niskie cisnienia paliwa na szynie. Usterka nastepuje przy max obciazeniu silnika,cisnienie spada do 900 bar,a na niskim cisnieniu 4.5 bar. Usterka nastepuje niezaleznie od temperatury silnika. Wymienione : Regulator cisnienia czujnik cisnienia na szynie i niskiego cisnienia...
Witam, zakupilem webasto EBERSPACHER D3L, jest to uzywka gdyz na nowke nie moge sobie pozwilic. Sprzet obejmuje urzadzenie z elektronika (puszka) + zegar sterujacy + pompka, sprzet zalisany jest na 12V i jest na "rope". Mam kilka pytan odnosnie tego sprzetu, gdyz planyje zaintalowac to sam z racji na dosc wysokie koszty w zakladzie : 1. Na co nalezy...
Koledzy, Poniżej więcej szczegółów: Opis dotyczy oczywiście modelu 906. Wszystkimi naprawami zajmowali się specjaliści od Mercedesów i nikt nie był w stanie pomóc. Początkowo wydająca się błahostka była nie do wyeliminowania dla nich. Dostęp do wszystkich wypisanych przeze mnie elementów mam bez problemu, ponieważ mam jeszcze dwa takie Sprintery i po...
Wtryski, pompa ciśnieniowa sprawdzone, są ok. Byli na forum tacy, co się też tak zarzekali, a potem się okazywało, że te niby sprawdzone elementy są uszkodzone. Na początek zrób może próbę przelewową wtryskiwaczy. Długi czas narastania ciśnienia może być też spowodowany powietrzem w przewodach paliwowych. Próba przelewowa była robiona paliwo leci,...
Sprawdź ciśnienie paliwa przy rozruchu na zimno, w 90% przypadków chodzi o ciśnienie paliwa ( przelewające wtryski, powietrze w paliwie, niedomaganie pompy wysokiego ciśnienia lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa na listwie CR) ECU nie zezwoli na start dopóki nie uzyska odpowiedniego ciśnienia. Sprawa będzie banalnie prosta do rozwiązania jeżeli...
zapowietrza ci się układ paliwowy inaczej cofa się paliwo z powrotem do zbiornika . Odpala na chwile na tym co ma jeszcze w sobie pompa CR . Wymień wszystkie O-ringi na paliwowych przewodach plastikowych wraz z oringami na filtrze paliwa i sprawdź stan przewodów przelewowych i powinno pomóc.
Witam wszystkich, mam problem z ciężkim odpalaniem Mercedesa Sprintera 907, 2.0 CDI, rocznik 2021 OM654.920 . Silnik długo kręci zanim zapali. Po uruchomieniu pracuje równo, bez błędów w sterowniku i kontrolka „check engine” się nie świeci. Korekty wtryskiwaczy na xentry są bardzo dobre. Co zostało zrobione do tej pory: Wtryskiwacze zostały wyjęte i...
mercedes sprinter przelew przelew wtrysku sprinter przelew wtrysk sprinter
połączenie gazowy regulator napiąć elmot zasilacz tip3055
opcom meriva scania przekaznik swiateł
Sterownik DEFRO-RU zPID - Wentylator nie działa Junkers Cerastar Smart - głośne dźwięki i stukanie przy ciepłej wodzie