Dokładnie jak kolega napisał parę barów brakuje - przelew
wtryski na przelew sprawdz w 90% bedzie ich wina
Obejrzyj pompę, najlepiej zobacz jakie daje ciśnienie. Jeśli jest jej początek końca to objaw się zgadza. no i wtryski na przelew
Sprawdź wtryski na przelew .
dzięki kolego za podpowiedzi pisałem w różnych miejscach bo szukam porady wszędzie gdzie możliwe i czytam na różnych forach :) po regenracji wtrysków nie sprawdzałem na przelew
A odpowietrzyłeś nagrzewnice książkowo.Przecież tam jest odpowietrzenie na podszybiu ,poza tym one często się zapychają w tym modelu.Po co od razu rozbierać silnik.Żeby nie być gołosłownym tam jest taka dziurka w przewodzie gumowym jak ściągniesz opaskę i odsuniesz trochę przewód to powietrze przez tą dziurkę wyleci .Po co ściągasz całe przewody.Jak...
piszac o wydostawaniu sie paliwa z wtryskiwaczy miales na mysli zasilanie czu powrot? i czy mozesz napisac do jakiej wartosci rosnie cisnienie w listwie podczas proby uruchomienia.
Kol martin a co to za skala cisnienia Ciśnienie : prawidłowo.....ale nie do końca to tak trudno pomiar wykonać przyrządem wyskalowanym po europejsku :D , może przelew sie przycina?
Nie. to nie jest głupie. W ogóle to chyba nie ma głupich pytań. Są tylko głupie odpowiedzi. Skoro wszystko już sprawdziłeś to może zajrzyj jeszcze do filtra powietrza. Może jechałeś niedawno przez np. mgłę i masz go całkowicie zawilgoconego? To, że po rozgrzaniu silnika dalej idzie biały dym może być także spowodowane dużą ilością wody w tłumiku. Ja...
Cześć https://obrazki.elektroda.pl/4654414100_... https://obrazki.elektroda.pl/6108774600_... 4 - napełnianie 2 - inspekcja poziomu
Ciśnienie na szynie min 200 jak mnie to próba przelewów wtryskow . Sprawdzenie filtra i zasilania paliwa
Dobrze uszczelnij dopływ paliwa i odpowietrz. Spróbuj na samostarcie, by pompa paliwa obrotów dostała. Sprawdź przelew paliwa na wtryskach, może umarły.
Zakupiłem właśnie w aptece 4 strzykawkii po 20ml i wężyk.Jutro będe badał.Kiedyś walczyłem z wtryskiem w bmw x5 3.0d zapieczonym jak diabli więc wiem o co chodzi.Jeszcze pytanko.Podłączam pod przelewy ale na wyjściach z przelewów tak?Bo we wtrysku 2,3,4 sa dwa wejścia na przelew więc tamte zostaką poprostu rozłączone??
jeśli brak błędów to trzeba sprawdzić wartości rzeczywiste - ciśnienie doładowania i ciśnienie paliwa , filtr PDF i zawartośc sadzy oraz ciśnienia przed i za filtrem a potem sprawdzić dawkowanie wtryskiwaczy na przelew chyba że masz zatkany wydech skoro inaczej buczy
A były sprawdzone wtryski na przelew ?? typowe problemy w cdi lejące wtryski nie odpali bez pomocy tylko na auto starcie
Wychodzi że się zapowietrza. może zamontuj zawór zwrotny na paliwie.
To czy ma rację to potwierdzi diagnostyka wtrysków, ale jak najbardziej wtryskiwacz który puszcza na przelew może powodować niskie ciśnienie w układzie CR. W tym silniku zwrócił bym też uwagę na pompę paliwa w zbiorniku.
Tester diagnostyczny pokazał jakieś błędy?, piszesz że sprawdzili przelewy wtryskiwaczy rozumiem.
Problem wygląda mi na wtryskiwacz lub regulator ciśnienia paliwa. Trochę syfu się dostanie i pojawia się problem. Tak jak napisał domex32. Sprawdzenie szczelności i przelewów wtryskiwaczy.
Diagnostyka komputerowa i pogląd parametrów mógłby dużo powiedzieć szczególnie obroty silnika jak i ciśnienie na listwie jak będzie OK to wtryski do sprawdzenia na przelewy a na końcu kompresja a wtryski najlepiej też oddać do sprawdzenia .
My Ciebie również serdecznie witamy... Jeżeli nie wiesz, to tego rodzaju naprawy w nowych autach rozpoczyna się od odczytania i analizy kodów błędów. Oprócz tego trzeba przejrzeć tzw. "actual values" (wartości aktualne) - np. zwrócić uwagę na ciśnienie na railu w momencie uruchamiania silnika. Jeżeli będzie niższe jak 120 bar to silnik raczej nie odpali....
Witam. Wracajac do tematu. Byłem u mojego guru od elektroniki wgralismy stary program do auta.Niestety roznicy brak auto dalej kopci. Nastepna czynnasc sprawdzenie czy czasami nie jest to jedna olej w kominie za turbina faktycznie bylo troche mokro wiec długo nie myslac podzwonilismy i wymienilem turbine na nowa niestety ayto dalej kopci jak kopcilo....
Koledzy, a wtryski na przelew jak dokładnie sprawdzić - przy jakim czasie krecenia ile powinno się zlać paliwa? I jak zaminić te jego Volty na bary, bo on mii mówiła że mierzył ciśniienie bzpośrednio na czujniku, tzn. vollty na pinie sygnałowym. Czy może na komputerze powinno pokazać ciśnienie?
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Na twoim miejscu sprawdzil bym wtryski na przelewy. U mnie w sprinterze mialem podobny problem, tyle ze pod obciazeniem zapalal sie check engine i auto gaslo. A odpalalo po dluzszym postoju tylko z plaka. Test zrobilem sam [youtube]http://youtube.com/watch?v=6CwS...
Dziś podeszłem do Mietka jeszcze raz wszystko niby sprawdzone warunki do odpalenia ciśnienie narasta wolno do 200 barów. Nie odpala sprawdziłem przelewy na menzurkach 1,2,3 ok 40 cm ropy w wężyku a 4 około 5 cm wychodzi na to że te 3 wtryski leją na przelew i tu będzie chyba wina, a dałem do sprawdzenia na stole napisali na wydruku że ok. Powinno być...
a powrót z pompy paliwa sprawdzony moze tam gdzies zasysai daje spowrotem do filtra, przy okazji posprawdzaj wezyki na przelewach przy wtryskach
Diagnozę trudnego odpalania zaczynam od podłączenia "kieliszków" na przelewy wtrysków. Drobne kosztuje też wymiana uszczelek na zaworze przelewowym CR.
Mercedes Sprinter 2.2 cdi 2003r brak mocy witam mam problem ze sprinterem na niskich biegach idzie jak burza a jaj wrzucam 4.5 to 110km i lipa słyszę tylko jak otwiera się zawór upustowy w turbinie się otwiera i wtedy traci moc wymieniłem zawór cisnienia paliwa czujnik ciśnienia na listwie zawór podcisnienia turbiny czujnik temp w kol i ten podcisnieniowy...
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 CDI 1 przelewy na wtryskiwaczach 2 drugi oring na regulatorze ciśnienia CR 3 pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Bradzo prosze o jakas pomoc bo nigdy sie z czyms takim nie spotkalem i nie moge znalezc na zadnym forum. Mianowicie mialem problem z wtryskami w moim sprinterze Wymienilem je wszystkie i bylo ok przez okolo 60 km. Pozniej padly mi znowu dwa. Dodam ze zmienilem na uzywki bo kolega mi zalatwil Pomyslalem ze moze byly wyjezdzone to zalozylem nowe Ale zrobilem...
zauważyłem że woda popuszcza się po przez wężyk który wychodzi koło korka wlewu Przypuszczam, że ten wężyk to przelew ze zbiornika wyrównawczego (nie znam tego samochodu). Jeżeli tak, to proponuję włożenie jego końca (po ewentualnym przedłużeniu) do byle jakiej butelki (może być plastikowa) prawie do samego dna. Płyn zamiast pozostawać na drodze, znajdzie...
Sprawdź ciśnienie paliwa przy rozruchu na zimno, w 90% przypadków chodzi o ciśnienie paliwa ( przelewające wtryski, powietrze w paliwie, niedomaganie pompy wysokiego ciśnienia lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa na listwie CR) ECU nie zezwoli na start dopóki nie uzyska odpowiedniego ciśnienia. Sprawa będzie banalnie prosta do rozwiązania jeżeli...
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
zapowietrza ci się układ paliwowy inaczej cofa się paliwo z powrotem do zbiornika . Odpala na chwile na tym co ma jeszcze w sobie pompa CR . Wymień wszystkie O-ringi na paliwowych przewodach plastikowych wraz z oringami na filtrze paliwa i sprawdź stan przewodów przelewowych i powinno pomóc.
Wtryski, pompa ciśnieniowa sprawdzone, są ok. Byli na forum tacy, co się też tak zarzekali, a potem się okazywało, że te niby sprawdzone elementy są uszkodzone. Na początek zrób może próbę przelewową wtryskiwaczy. Długi czas narastania ciśnienia może być też spowodowany powietrzem w przewodach paliwowych. Próba przelewowa była robiona paliwo leci,...
Witam W aucie strasznie smierdzialo spalinami i pocilo sie z pod tej plastikowej pokrywy, wiec zabralem sie za jej sciaganie, po odkreceniu wszystkich srub, mozecie wierzyc lub nie, ale musialem wyrwac doslownie ta plastikowa pokrywke a po jej zdjeciu wtryskow wogole nie bylo widac, wygladalo to jak sadza z komina taka juz wyschnieta zbierana latami...
jak w tytule sprinter z 2001 roku ,silnik chodzi bardzo twardo (jakby chodzil na 3 cylindry zludzenie) silnik mechanicznie ok kompresja i rozrzad ok,obroty tylko do ok 3000 tys , kontrolka EDC sie nie zapala , po diagnozie KTS-em brak jakich kolwiek bledow , cisnienie na szynie wolne obroty 34000HPa , 2000 obr- 40000 HPa , 3000 obr - jakies 60000 tys...
Problem rozwiazany, padly wtryski jeszcze na 1 i 2 cylindrze, na przelewie po 20 sekundach krecenia rozrusznikiem bylo 30 ml ropy w menzurce na wtrysk, dlatego byl efekt cofania sie paliwa do zbiornika, paliwo ciagnal ze zbiornika ale juz niedochodzilo do filtra nawet
Witam wszystkich. Mam problem ze sprinterem. Nie chce zapalić. Po ok 40 sek. kręcenia rozrusznikiem silnik zapali. Po zgaszeniu już nie chce zapalić. Po podłączeniu do komputera (launch diagun) nie wykazuje zadnego błędu. Czytałem wiele na forum i nie wiem czy jest to spowodowane uszkodzeniem czujnika na listwie wtryskowej czy przewody przelewowe, może...
I tutaj musze nadmienic jeszcze o czym wczesniej pisalem ze cieply silnik potrafi kulawo zapalac. Byl czujnik walu ktory sie pojawil ale ten zostal wymieniony i blad juz sie nie pojawi. Ale wlasnie jak jest ciepły i nie chce zapalic to później jest chmura dymu jak juz zalapie. Dla kolegi wyzej, bledy czytalem Icarsfotem tylko to mam w tym momencie....
nie przelewają
DZIĘKUJĘ BARDZO WSZYSTKIM ZA ODPOWIEDZI. Mój mercedes jest już naprawiony i chciałbym wszystkim kto ewentualnie będzie miał takie problemy podpowiedzieć od czego zacząć ,żeby nie narażać się na nie potrzebne koszty. Proszę zawsze zacząć od sprawdzenia wtryskiwaczy na przelewy. I jeżeli to okaże się w porządku to szukać dalej ,czyli sprawdzić oringi...
prawdopodopodobnie wtryski przelewaja do powrotów
Witam Sprinter 906 2.2 cdi 515 Po odpaleniu silnik stuka i nie pracuję równo na jeden cylinder, przy odpaleniu zachowuje się jak zapowietrzony Czasami też wydobywa się pisk z silnika na 10 sekund tak jakby się zacierało Na próbie przelewow wtrysków wyszło że pierwszy cylinder zapełnił pojemniczek a reszta bardzo mała ilość
Właśnie będę to sprawdzał jutro (test na przelewanie). Tylko właśnie zagadkowe jest to, że miesiąc temu robiłem taki test - wszystkie były równiutko. A test robiłem przy okazji, bo uszkodzona była uszczelka pod wtryskiem. Niestety, przez genialną pokrywę Mercedesa, gdy paliwo uciekało przez ten wtrysk, chyba mogę tylko strzelać że z pół roku, nic nie...
Wtryski regenerowane w Niemczech w Boschu,dają na nie rok gwarancji,jak sprawdzam je na przelewach to zawsze któryś przelewa dużo więcej paliwa niż inne,za każdym razem na innym cylindrze,tego wysterowania wtrysków nie jestem w stanie sprawdzić bo nie mam oscyloskopu,a jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na magistrali i sprawdzać na zimnym czy na...
Jeśli nie wypiąłeś WSP, to emulator się nie uszkodził. Te samochody, najczęściej, w czasie jazdy gasną z powodu spadku ciśnienia paliwa. Pierwsza sprawa to zawór regulacji ciśnienia na listwie CR (tam z tyłu). Następny etap to wtryski. Wymontuj przelewki i załóż na wtryski przezroczysty przewód paliwowy (ok. 10cm i z taką średnicą, żeby się trzymał...
Jeśli wtryskiwacz przelewa dawkę na sów pracy to dzieje się tak za każdym razem, sterownik nie jest w stanie sprawdzić jak się zachowuje wtryskiwacz i na pewno z tego powodu nie wyświetli się żaden błąd(błąd pojawia się jeśli sterownik wykryje uszkodzenie cewki co uniemożliwia mu podanie paliwa do cylindra. Może jedynie przeliczyć dawkę i odpowiednio...
Mam taką sytuacje w tym silniku i nie wiem od czego zacząć, brak błędów korekcje jak i inne parametry silnika dokładniejsze nie są mi znane bo mam prosty interfejs do tego. Silnik jak zimny pali na dotyk i ładnie pracuje ma moc nie kopci zachowanie poprawne ale jak tylko przekroczy magiczne 60stC rozgrzeje się zaczynają się cyrki silnik przebiera i...
Z reguły zawór Mprop valve zamontowany jest przy pompie wysokiego ciśnienia. Jest to jedyny element do którego jest podłączona wtyczka i zamontowany trzema śrubkami na imbus.Jest to zawór który steruje ciśnieniem do listwy. Znaczenia błędów niestety nie znam więc nie mogę dokładnie określić rodzaju usterki a tylko po Twoim opisie.To co widzisz na listwie...
Ma taki zawór tylko jestem ciekawy czy to on może powodować takie skoki ciśnienia Ten zawór o którym piszesz ma za zadanie regulację przepływu i w granicznych wartościach może przestawić pompę na ciśnienie od 2 do 5 bar nic więcej. Jeśli pompa podaje Ci 10 bar, to jest problem w zaworze przelewowym umieszczonym wewnątrz w samej pompie, lub przez zacięcie...
Kurcze sporo to twoje auto przeszło... Jeśli jest spalona instalacja przy silniku to logiczne, że należałoby ją wymienić. Jak ma auto chodzić skoro instalacja sie hajcuje?? Przy okazji pasowałoby sprawdzić dlaczego sie paliło oraz wyeliminować przyczynę. Tak na marginesie to przelewać paliwo z brudnych kanistrów po farbie czy innym rozpuszczalniku przy...
Sprawa rozwiązana. Regulator ciśnienia na listwie był uszkodzony. Chociaż żadnego błędu związanego z nim nie było. Zanim zmieniłem regulator to jeszcze zrobiłem test przelewowy wtrysków, jeden strasznie przelewał, drugi był taki średni. Wymienilem dwa wtryski i regulator i jest ok. Odpala na widok kluczyka :D
Witam! Posiadam sprintera 316. Uszkodziły mi się wtryski. Zaprowadziłem auto do warsztatu, gdzie zostały regenerowane. Mechanik wgrał mi nowe oprogramowanie do komputera twierdząc, że będzie dużo lepiej. Po tym zabiegu już 5 krotnie wtryski (przelewy) padały po przebiegu od 4 do 10tys km. Naprawiał to za każdym razem, ale już za ostatnim zażądał sobie...
Witam, odpisuje tu bo moze komus innemu sie przyda a skrzynki nie zaśmiecasz, t przeciez nie SPAM Poza tym (uwaga do administratorów) ciągle mozna wyświetlić tylko jedną strone s postami bez odpowiedzi- ale moze z nowym rokiem lepiej będzie Po kolei - Jaki to sprinter tzn bus czy normalny towarowy? Webasto montuje sie w aucie w środku tak aby nie zasysało...
Koledzy, Poniżej więcej szczegółów: Opis dotyczy oczywiście modelu 906. Wszystkimi naprawami zajmowali się specjaliści od Mercedesów i nikt nie był w stanie pomóc. Początkowo wydająca się błahostka była nie do wyeliminowania dla nich. Dostęp do wszystkich wypisanych przeze mnie elementów mam bez problemu, ponieważ mam jeszcze dwa takie Sprintery i po...
Sprinter 416 cdi 2003r ,5 cylindrow. Przy pelnym obciazeniu silnik gasnie,blad to za niskie cisnienia paliwa na szynie. Usterka nastepuje przy max obciazeniu silnika,cisnienie spada do 900 bar,a na niskim cisnieniu 4.5 bar. Usterka nastepuje niezaleznie od temperatury silnika. Wymienione : Regulator cisnienia czujnik cisnienia na szynie i niskiego cisnienia...
na komputerze pokazało kompletny brak cisnienia na listwie, na odpalonym samochodzie .to jest dziwne,oba zawory zmienione i dalej to samo.majster stwierdził ze bardzo przelewa na powrocie.
Witam! Mam problem z lewym kierunkowskazem, który nie świeci. Stało to się na skrzyżowaniu przy skręcaniu w lewo, tzn. kierunek lewy był włączony, migał migał migał i nagle przestał. Prawy kierunek działa, podobnie jak awaryjne. Dodam jeszcze, że na kontrolka kierunkowskazów mruga prawidłowo przy prawym i awaryjnym świetle. Co sprawdziłem: - wszystkie...
Dajcie temu zamkowi na chwilę spokój.Próbę przelewową wtrysków zrób bo zamek to może być zbieg okoliczności.Potem ciśnienie CR jak buduje i jak stoi.
Zwracam honor, regulator z tyłu listwy :-) Odpukać, po wymianie samochód śmiga i nie gaśnie, a nawet zyskał na mocy. Przy okazji sprawdzone zostały wtryskiwacze, przy czym okazało się, że niedawno były pewnie wymieniane. Test przelewowy nie wykazał niepokojących objawów. Dziękuję za pomoc - w końcu auto i tak trafiło do warsztatu, ale na przyszłość...
Najpierw czy dochodzi paliwo, potem sprawdź ciśnienie bezpośrednio na pompie. Następnie ciśnienie na listwie z zaślepionymi wtryskami /sprawdzasz zaworek przelewowy/. Potem to już chyba wtryski do sprawdzenia.
Witam, zakupilem webasto EBERSPACHER D3L, jest to uzywka gdyz na nowke nie moge sobie pozwilic. Sprzet obejmuje urzadzenie z elektronika (puszka) + zegar sterujacy + pompka, sprzet zalisany jest na 12V i jest na "rope". Mam kilka pytan odnosnie tego sprzetu, gdyz planyje zaintalowac to sam z racji na dosc wysokie koszty w zakladzie : 1. Na co nalezy...
Witam, jak w temacie chcialbym sie dowiedziec jak wymienic olej w skrzyni biegow manualnej... tzn gdzie co trzeba odkrecic ile spuscic, w co... i jaki olej najlepiej kupic... moze macie jakis rysunek schemat czy cos gdzie moglbym to zobaczyc ??? dziekuje z gory... pomozcie :) Dodano po 46 ok, wiem juz ze trzeba wlac olej do skrzyni SYNTRANS AT 75W-90...
Witam Mam dwa vita jak w temacie, naszukałem sie i nie znalazłem rozwiązania więc Vito 1 Wyrwało wtrysk cylinder 4 urwało główkę sruby, naprawiłem, Zregenerowałem wtryski. Poskładałem do kupy i pojechał zadowolony. Dwa dni późnej telefon, stoję na stacji i nie mogę odpalić auta. To ja mu samo startem w dolot, pali na strzał. Przyjechał, kontrola przelewowa,...
przelew wtrysku sprinter przelew wtrysk sprinter przelew oszustwo
octavia deska rozdzielcza żarówka canbus zawory ciągniki
Jak przerobić lampy z USA na standardy europejskie? Schemat wtyczki ABS Peugeot 307 - szczegóły i lokalizacja