Popieram ta tezę przelew wtryskiwaczy powinien być nie więcej niż 70 ml w ciągu minuty
Zignoruj na razie ten błąd. Sprawdź ciśnienia paliwa, stan filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa i przelew wtryskiwaczy.
Pan mechanik musi mieć świetny sprzęt, który odczytuje błędy o zapowietrzaniu:D ten silnik ma przelew wtryskiwaczy na zasilaniu. Często przyczyną zapowietrzania układu były przewody przelewowe wtryskiwaczy. Zdarzały się też pęknięte obudowy filtrów paliwa. Pamiętaj, że są to sugestie, a fizycznie auto może obejrzeć albo Twój majster, albo Ty. Do dzieła.
Wydaje mi się że problem leży po stronie systemu paliwowego brak utrzymania ciśnienia poprzez nieszczelność w układzie paliwowym wysokiego ciśnienia. Trzeba sprawdzić system niskiego ciśnienia za pompą paliwową (7), zawór awaryjny listwy (4) i przelew wtryskiwaczy wyjście (3) na 1 minutę za pomocą pomiaru menzurki. Schemat paliwowy poniżej.
zobacz jak wygląda zawór do regulacji ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia tam szukałbym przyczyny, do zestawu moze jakies błędy masz ??
Sprawdzenie wstępne wtryskiwaczy odłączyć wtyczki od wtryskiwaczy odłączyć przewód przelewowy wtryskiwaczy na przewód zbierający przelew założyć zaślepkę następnie przez 15sekund kręcić rozrusznikiem i sprawdzić czy z przewodu przelewowego wydobywa się paliwo docelowa wartość przelewu=oml(dopuszcza się pojedyńcze krople) SPRAWDZENIE WTRYSKÓW NA PRZELEWY;...
Hmmm ....nie bardzo zrozumiale ....." tylko że osobno" , a za chwile sumujesz wynik z przelewem ..."co razem po zsumowaniu ". Nie wiem do czego moze przydac sie suma tych dwoch ,zupelnie rozniacych sie od siebie testow . Jednakze wydajnosc pompy 770 ml/min jest wynikiem satysfakcjonujacym , przelew wtryskiwaczy 35 ml/min .... wydaje sie byc troche malo...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic88... Czyli problem jeszcze nie rozwiązany. Zawór regulacji ciśnienia gdyby był niesprawny trudno by było odpalić silnik sprawdz zawór wysokiego cisnienia na pompie przedmuchaj go dobrze i sprawdz wtryski na przelew ale proponował bym jednak sprawdzić na przelew czy wtryskiwacze są sprawne, pomimo że zostały...
Regulator na pompie - wyczyść na początek. Ale coś mi się widzi że zaczynają się problemy z którymś wtryskiwaczem.(przelew)
jwk masz czym to sprawdż cisnienie w rurze raill podczas rozruchu powinno być nieco ponad 25 MPa . JeSlo przelewy ok st obstawiam pompe wys. cisnienia
To się robi inaczej, ten okrągły pierścień ciągnie się w górę, grzać nic nie trzeba, przelew schodzi.
Za duży przelew wtryskiwaczy prawdopodobnie. [url=http://youtu.be/9erhepuMhA0]Jak nie należy tego robić
Tam chyba nie ma pompy paliwa. Gruszka przy filtrze paliwa twarda? Sprawdź czy paliwo nie ucieka przez przelew wtryskiwacza.
Kolego 5 bar na ciepłym silniku to za mało , wszystko poniżej 6 bar jest nie prawidłowym ciśnieniem . Sprawdź przelew z wtryskiwaczy na ciepłym silniku, a potem zaślepiasz szynę paliwową po kolei zaczynając od 6 i sprawdzając jednocześnie przelew , tam gdzie będzie naj mniejszy przelew wtryskiwacz jest naj słabszy.
Jak wtryskiwacz jest nowy i dobrze złożony to nie idzie paliwo na powrot.
Wyciągnij wtryski i na stół probierczy. Jak na stole wyjdą, że są dobre wtedy szukaj dalej. Ale taki efekt daje zdechnięty (nieszczelny przelew) wtryskiwacz.
Czarny element na zdjęciu to trójnik przelewu wtryskiwacza zaś metalowa część to spinka/zawleczka przelewu wtryskiwacza. https://obrazki.elektroda.pl/2359610400_...
Czy ten powinien być zatkany od wtryskiwacza przelew https://obrazki.elektroda.pl/7844985900_... https://obrazki.elektroda.pl/4979966000_...
Wtryskiwacze na przelew.
W moim GP próba zdemontowania wtryskiwaczy zakończyła się niepowodzeniem, trzeba je było rozebrać na silniku, a w takim przypadku nie ma co składać do sprawdzenia, tylko od razu pełna regeneracja. Z wymianą końcówek wyszło ponad 500zł za wtryskiwacz. Teoretycznie korekta na minusie oznacza za duży wydatek wtryskiwacza (moje ECU w ogóle nie podaje korekt)...
Witajcie, wymiana dwóch zaworków wtryskiwaczy pomogła. Samochód odpala od strzała nawet po 2 dniowym postoju, przelew wtryskiwaczy teraz w porządku. Nie musiałem wstawiać zaworka zwrotnego. Dziękuję za pomoc.
Pompa paliwa elektryczna lub wtryskiwacze na przelew sprawdzić. Dość prosty układ Boscha raz jeden miałem przypadek uszkodzenie czujniks ciśnienia paliwa i cały czas pokazywał jedną wartość.
Wpinasz się do złącz na pierwszej fotce. Masz tam zasilanie i powrót a to co z przelewów wtryskiwaczy to niestety pójdzie do zbiornika. Jeżeli nie chcesz żeby szło do zbiornika to musisz podłączyć się przy filtrze
czy sprawdzić przelewy a z drogiej strony jak mam je sprawdzić ja mam tam rurki plastikowe fabrycznie zaciśnięte Wtryskiwacze posiadają przelew zapinany od góry . Musisz usnąć drut zabezpieczający i wypinasz przewód przelewowy z wtryskiwacza. Tylko musiałbyś mieć jeszcze takie rurki z takimi końcówkami żeby pasowały do przelewów na wtryskach. Ale przelew...
To jest pomiar 1 minutowy, tak jak napisałem po przednio (250ml/min).Zrób sobie zaślepkę do szyny paliwowej i zaślepiaj po kolejno od 6, jednocześnie robiąc pomiar przelewu wtryskiwaczy. Może być taka sytuacja że jeden wtryskiwacz ma duży przelew, z własnego doświadczenia na wolnych obrotach na nowych wtryskiwaczach niema praktycznie przelewu . Wygodniejsze...
Dla każdego testu przelewowego jest podana wartość maksymalnego przelewania w określonym czasie przy określonych obrotach. Gdzie są te dane.Gdzie je znaleść? Jeżeli ktoś robi próbę przelewową fabrycznym testerem - to raczej w dużym warsztacie, bo np w przypadku Forda IDS kosztuje 20 - 30 tys. zł plus koszty licencji na stałe uzupełnianie oprogramowania;...
Mam problem w bmw e90 silnik n47. Ciśnienie w szynie comonrail waha się od 300 do 340bar, cały czas podczas pracy silnika na wolnych obrotach ciśnienie faluje w tym zakresie, a sterownik zadaje 325bar. Wymieniłem czujnik ciśnienia i regulator na listwie jak i również regulator na pompie CR i filtr paliwa. Pompa comonrail została wymieniona problem pozostał....
Możesz mieć pęcherz powietrza w samej pompie. Zablokuj powrót przy filtrze i podłącz podciśnienie pod przelew wtryskiwaczy(przy pompie).
Dziś zrobiłem próbę przelewową.I wychodzi na to że napewno coś jest z prawą stroną (od kierowcy).Na cylindrze 1,2,3 te przelewy są równe.Natomiast cylinder 4,5,6 już wyglądają nie tak dobrze.Podmieniłem wtryskiwacz,bo miałem w zapasie na cylindrze 6.Znów zrobiłem próbę przelewową.Zauważyłem,że te dymienie jest trochę mniejsze.Ale po wymianie tego wtrysku...
Ciśnienie paliwa 17 Bar ??? potrzebujesz ponad 180 Bar aby chciał się odezwać, zrób test na przelew wtryskiwaczy na zimnym jak nie odpala wtedy będziesz pewien czy ciśnienie ucieka czy pompa nie podaje. PS : A od kiedy VOLVO TECH ma autoryzację na VOLVO???
Dziękuje za odpowiedź . Mógłbym zastosować filtr paliwa od golfa II z dwoma króćcami lecz pod co podpiąć przelew z wtryskiwaczy ? Pompka oryginalną to badziew , Mam już gruszkę która jest sporo lepsza .
Lejący wtryskiwacz w najgorszym wypadku wypali dziurę w tłoku. Lejący wtryskiwacz można zobaczyć tylko na stole probierczym. Lejący wtryskiwacz z przelewu świadczy tylko o nieszczelnościach. Oba te parametry można zmierzyć razem tylko na stole.
Te kolumny po prawej stronie z miliamperami. Chyba to jest prąd wysterowania zaworu. Sprawdź czy się pokrywają podczas przyspieszania. A wtryskiwacze pasowałoby sprawdzić na przelew na wyższym ciśnieniu. Jak będzie ok, to coś z pompą lub zaworem.
Karizmo ma rację ,to zaczyna się robić " płytkie". Sprawdz te wtryski metodą " na przelew". Podłącz do przelewu każdego wtryskiwacza przewody ( igielit bądz inne) wszystkie równe jeśli chodzi o długość,na drugim końcu zamontuj strzykawki . Strzykawki wbij w kartonik i podwieś pod maską auta, odpal auto na jedną minutę i zgaś silnik sprawdz ile paliwa...
Nie masz ciśnienia ponieważ uszkodziłeś przelew we wtryskiwaczu.
Jeśli przed wymianą filtra było ok to też się temu przyjrzyj,jeśli tu jest ok następnie przelewy wtryskiwaczy powinny ci rozjaśnić sytuację.
Ok 100 to korekcja dawki przez sterownik silnika. Musisz mechanicznie zrobić przelew wtryskiwaczy. Zrób tak rozgrzej auto uprzednio sprawdź poziom oleju i płynów kawałek prostej drogi i z wolnych obrotów gaz do deski na 4 lub 5 biegu do odcięcia. Jeśli zgaśnie lub ograniczy moc będziesz miał błąd w ECU i będzie odpowiedź czego szukać. Jeśli nie zostawi...
W moim przypadku wystarczyło wymienić oringi na przelewach, jeden byl uszkodzony.
Spoko :) Dzięki za info. Czyli Pompa wysokiego ciśnienia sama sobie zassa płyn czyszczący z puszki :) Przelew z wtryskiwaczy skieruję wężykiem do puszki z płynem a pompa wysokiego ciśnienia zassa sobie z krućca filtra paliwa z puszki z płynem. Natomiast wężyk od pompy wstępnej skieruję do baku :)
svavecone rozumiem, że jako przelew z wtryskiwaczy biorę pod uwagę tylko to paliwo które wraca z głowicy tym plastikowym przewodem ze złączką ?? Do czego zaliczyć to paliwo które wraca z filtra paliwa/zbiornika ?? Też do przelewu ?? Przyjrzyj się dokładnie rysunkowi który wkleiłem: w kółku jest zaznaczony trójnik do którego idzie paliwo z głowicy (przelew...
czy wtryski nie zrzucają na przelew wczoraj na serwisie wyszło że pierwszy wtryskiwacz zrzuca na przelew ponad 2 razy więcej od pozostałych...czy to może być przyczyną problemów z odpalaniem?
Nie mierzyłem jeszcze przelewu, widzę, że wszystkie przelewy wtryskiwaczy łączą się z przelewem pompy, oraz z króćcem w listwie paliwowej. Co tam jest za przelew z tej listwy mnie zastanawia czy tamtędy nie "gubi" ciśnienia.
Nieszczelne przelewy wtryskiwaczy? Te cienkie wężyki łączące się trójnikami w okolicach wtrysków? Tak dokładnie! Nie wiem czy zauważyłeś gdzie tam są wpięte przelewy, a są do zasilania pompy, czyli jesli masz nawet najmniejszą nieszczelność na przelewach to całość spływa z pompy i filtra do baku. Nie można powiedzieć aby to było inteligentne ale jednak...
Witam miałem ostatnio identyczny błąd uszkodzony był wtryskiwacz paliwa to on gubi ciśnienie na początek sprawdź przelew na wszystkich wtryskiwaczach to wszystko wyjaśni.
Jarzmo 25-28 Nm, przelewy 23 Nm.
Masz do sprawdzenia ciśnienie na rampie ,wtryskiwacze na przelew oraz zawory regulacji ciśnienia.
https://obrazki.elektroda.pl/1226224000_... Jak w temacie, ma ktoś numery oringów. Wszystkie wskazują na na te na rurce przelewowej a w tym typie są na wtryskiwaczach . Silnik 9HR. proszę 198193 https://obrazki.elektroda.pl/5465197200_...
Pompa paliwa w tym aucie sterowana jest przez własny moduł nie ma przekaźnika. Komunikacja odbywa się po CAN nie zawsze ECU żąda jej uruchomienia. Na moje oko jeśli pali na plaku, silnik pracuje, to zaciera się któryś z wtryskiwaczy niestety lub pompa zaczyna koniec żywota. Diagnostyka to podstawa, parametry ciśnienia CR przy rozruchu. Sprawdzić pompę...
Najpierw to porządnie zdiagnozuj zanim wydasz kasę i zacznie się marudzenie, że diagnoza nietrafiona. Tutaj się kolego nie praktykuje takich rzeczy. Ale racja, podstawa ciśnienie na szynie i wtryski na przelewy.
witam .. c 28 - c30 są to różne rozwiązania tech. c 28 -25 nie miał powrotu paliwa z pompy jest tylko 1 -na rurka doprowadzająca paliwo do pompy i odpowietrza się śrubką na pompie klucz 12 --- a c30 ma nowsze rozwiązanie ma rurkę z zaworkiem ciś. z pompy do zbiornika ( przelew ) o którego jest podłączona rurka nadmiarowa ( przelew z wtryskiwaczy)
A dwumasowe koło zamachowe (o ile występuje) w jakim jest stanie?
Co wy na takie wynalazki? To nie żadne wynalazki.Twoje myślenie jest odwrotne.Pompa się pewnie kończy albo się zapowietrzał i ktoś wstawił dodatkową pompę.W tym silniku przelew wtryskiwaczy jest oryginalnie podłączony do zasilania pompy.Ma to na celu wytworzenie podciśnienia na przelewie. Po to by paliwo nie dostawało się do silnika przy uszkodzeniu...
pompa chlodzi poprzez ciagle pompowanie paliwa i wracanie przez przelew wtryskiwacz ktory jest suchy po pewnym czasie zapieka sie nadto jesli auto pracuje na benzynie i pompa pracuje caly czas nie zuzywa sie???????????w koncu przystosowana jest do ciaglej pracy tylko musi byc caly czas benzyna w zbiorniku
Witam kolegów. Mam na pozór prozaiczny problem, jak odłączyć przelew od wtrysku? Pytałem się nawet w serwisie Toyoty i kręcili głową. Proszę o pomoc. Dzięki z góry i pozdrawiam.
Wtrysk nowy czy używka? Jeśli używka - pewnie długo leżał... Załóż stary wtryskiwacz, zloguj sobie ciśnienie paliwa podczas rozruchu i będziesz widział. 2 sekundy kręcenia i powinno być około 250-300 bar i powinien odpalać. Korekta to odchyłka (może być w dawkowaniu na skutek mechanicznego uszkodzenia wtryskiwacza, ale może oznaczać też inne przypadki,...
Na przelew to jest to co robiłeś .Ma nie wracać więcej jak 25 ml na wtrysk .Jak leje więcej to pompa nie może wytworzyć odpowiedniego ciśnienia .I auto nie chce odpala.Wypnij jeszcze wtyczkę z czujnika temperatury jest w termostacie i spróbuj odpalić na zimnym .Ten czujnik podaje info na deskę i do kompa .Może być uszkodzony .Ma z boku takie sprężynki...
Miałem kiedyś podobny przypadek. Wymiana szyny z czujnikiem na używaną pomogła. Kiedyś na szkoleniu prowdzący mówił, że szyna wewnątrz może robić się chropowata i wtedy są problemy z ciśnieniem paliwa. Zmierz na wszelki wypadek przelew z wtryskiwaczy i sprawdź zawór na szynie.
Sprawdź ciśnienia paliwa na gorącym i przelewy na wtryskiwaczach. Pewnie są źle zrobione.
w jaki sposób mam założyć tą rurkę na przelew ??
Do wężyka przelewu jest też podłączony przelew z pompy wtryskowej. Z pompy mysi być przelew paliwa a z wtryskiwaczy nie może.
Jest ok.
To wyślij szefową do apteki,niech kupi 4 duże strzykawki,4 ciekie wężki równej długości,podłącz pod przelewy wtryskiwaczy i odpal auto na 4 min,jak wtryski dobre powinno być mniej więcej po równo,odchyłko30-40% są do przjęcia Test kompresji też by sie przydał
Dziękuję za wszystkie sugestie odnośnie rozwiązania problemu. Niestety wszystkie te rzeczy sprawdzałem. Założony jest filtr paliwa metalowy z końcówkami na opaski ,zaślepiony jest przelew z wtryskiwaczy do pompy, gruszka na przewodzie zasilającym i nic. Odpala tylko na dwa sposoby : z plaka albo jeden kręci rozrusznikiem drugi pompuje paliwo gruszką.Jak...
W kodzie wtryskiwacza jest zakodowany zestaw parametrów takich jak: ilość paliwa czy czas otwarcia w pewnych warunkach pracy wtryskiwacza. We wtryskach 2 generacji pomiar jest pobierany w 2 lub 3 punktach. Kod jest później potrzebny do precyzyjnego sterowania wtryskiwaczem a gdy to nie jest spełnione sterownik generuje usterkę i wyłącza "wadliwy" wtryskiwacz...
Witam. Procedura standard i typowa usterka w 1.5 DCI. Zapalająca się lampka gaśnięcie silnika lub spadek mocy. 95 % usterek tak objawiających się to uszkodzenia wtryskiwaczy. ( brak utrzymywania zadanego ciśnienia. Aby wyeliminować tą usterkę należy sprawdzić wtryskiwacze na "przelew" Próba przelewowa: Zdjąć przewody gumowe z mocowania przelewu na wtryskiwaczach...
uberlauf -> przelew z wtryskiwaczy wysysarka -> pompka podciśnieniowa co to za mechanik to ja nie wiem... z biedy można by go plakiem traktować aż zagada, ale na to trzeba mieć jaja.
No nie zapalil na zaciąg jednak nie próbuje bo powinien normalnie zapalić odpowietrzona pompa I wtryskiwacze przelew idzie do zbiornika spróbuję tak jak mówisz z tą pompa możesz dokładnie opisać jak z tym wyprzedzaniem zapłonu co i gdzie odkręcać i w jaki sposób przestawić najlepiej jak na foto
Zapomniałem napisać w pierwszym poście że wąż powrotny sprawdzony w każdy możliwy sposób( sprawdzałem po całej długości czy nie jest nigdzie zagnieciony , dmuchałem powietrze , sprawdzałem odpowietrzenie zbiornika) i jest on drożny . https://obrazki.elektroda.pl/3164292600_... Tak wyglądają te węże , powrót z wtryskiwaczy jest podłączony...
Zimny silnik odpala bez problemu i jeździ cały dzien? Problem to odpalanie gdy motor jest ciepły? To jest Bosch, sprawdź na przelew czy wtryskiwacze są ok. Czasem takie problemy robi czujnik wałka lub wału. Czy gdy nie odpala obrotomierz się podnosi? Możesz odpiąć czujnik temperatury płynu gdy nie pali. Poda więcej paliwa o świece i musi odpalić.
Odprowadzenie paliwa, skroplin z głowicy silnika. Wyciek z rampy, przewodów, wtryskiwaczy, przelewów. Jak się tam dokopiesz :D gniazda wtryskiwaczy do sprawdzenia.
To jest przelew z wtryskiwacza, z jednego wtrysku ma być zaślepiony, reszta w szereg połączona i do powrotu. Więc jak nie ma tam wężyka wolnego to tylko krótki wężyk zakładasz i zaślepiasz z drugiej strony kawałkiem gwoździa lub oszlifowanej śruby (żeby po gwincie paliwo nie ciekło) .
Nie ma filozofii. Wtryskiwacze na przelew i będzie odpowiedź. Ewentualnie czy rano przy ciężkim odpaleniu gruszka przy filtrze jest miękka?
Zrób próbę przelewów wtryskiwaczy i sprawdź zawór na szynie.
sprawdz wtryskiwacze na przelew a jak bedą dobre to podmień zawór cr
Pada wtryskiwacz, prawdzić metodą na przelew
Świece żarowe i czy prąd dochodzi. Potem wtryskiwacze na przelew.
Witam, kilkakrotnie sprawdzane wtryskiwacze, przelew powrotu jest drożny, luzów ba rozrządzie nie (wymieniony wał, tłoki, cylindry, głowica, wałek rozrządu). Ciśnienie sprężania ok.28 atm. ciśnienie pompy zasilającej 2,5 atm (pompa wtryskowa po regeneracji wymieniona pompka zasilająca). Dodatkowy powrót paliwa przelewu z pompy i wtryskiwaczy podłączony...
Witam!! Prawdopodobnie głównym czynnikiem który decydował o wyborze powrotu do zbiornika było samoodpowietrzanie pompy wtryskowej. W starszych ciągnikach rolniczych paliwo przepływało ze zbiornika > pompa paliwa > filtry > przelew > wlot pompy paliwa. Także przelew wtryskiwaczy był podpięty przed pompą paliwa. Jednak gdy dostało się powietrze to wtedy...
Masz rację, przekonałem sie o tym. Teraz czekam na uszczelnienia. Tu powinna być poprawa jak myslisz?
Wszystko działa lecz nie działa. Bardzo fajna sprawa. Wtryskiwacze na przelew, ponownie do zbiornika zajrzeć regulator ciśnienia paliwa do czyszczenia.
Mercedes Cdi. Objawy jakie opisujesz wskazują na usterkę w układzie zasilania paliwem. Sprawdź wtryski na "przelew" ( sprawdzenie polega na podłączeniu menzurek pomiarowych w miejsce przewodów przelewu wtryskiwacza. Zdemontuj przelewy i podłącz menzurki ( możesz też wcisnąć we wtryskiwacze strzykawki plastikowe) Odłączone przewody przelewowe od wtryskiwaczy...
Masz wtryskiwacze Boscha i przelew na zapinki a w którym miejscu wężyki spadają? Daj foto nawet z Internetu
Chodziło mi o ten zawór z wężykiem [url=https://allegro.pl/oferta/przelew-p... ale żeby tu pojawiło się paliwo to najpierw pompa musi je podać. Zawór w gruszce trzyma, sprawdzałem przed montażem kilka razy, w tej co wyciągnąłem...
Problem rozwiązany. Zapominałem i zlekceważyłem jedną istotną rzecz, mianowicie przelewy wtryskiwaczy a dokładniej regulator ciśnienia, zainstalowany na końcu wężyka. Uszkodził się ten regulator w taki sposób że nie wytwarzał ciśnienia na przelewach wtryskiwaczy. A skutek był właśnie taki że przy dużym wydatku paliwa z wtryskiwaczy fizycznie w tym momencie...
mam podobny problem w swojej renówce 420 dci 2004 rok . brakuje mocy pod większym obciążeniem w szczególności pod górkę silnik zaczyna klekotać i sporo pali 36-40 litrów. wtryski zrobione czujnik doładowania zmieniłem obstawiam pompę wysokiego ciśnienia. w przyszłym tygodniu zrobię przyrząd i fizycznie sprawdzę ciśnienie pompy. przelew wtryskiwaczy...
to ,ze KTS sie rozłącza podczas uruchomienia jest normalną sprawą , jesli nie ma zapisanych błędów w pamięci sterownika to ja bym tu bardziej widział ,ze któryś z wtryskiwaczy daje w przelew . najprościej sprawdzić to zdejmując przewody nadmiarowe podłączając w ich miejsce menzurki pomiarowe . Jeśli nie posiadasz takowych możesz za miast nich wykorzystać...
Tak. Do momentu uruchomienia samochodu żaden wtrysk nie moze puścić na przelew. Dlatego te wtryskiwacze mozna sprawdzać na zwykłym próbnik. Oczywiscie jesli chodzi o przelew. Dajesz mu cisnienie nawet 1000 atmosfer i nie ma prawa przepuścić.
Myślimy, że to nie jest dobre :) Zasada działania wtryskiwacza wymusza przelew - jeśli nie leci nic to jest lipa :(
Przelew na tych wtryskiwaczach za wiele nie pokaże, od tego jest stół probierczy. A dalsza kontrola to podgląd parametrów silnika, ze zrozumieniem...
Tradycyjnie dla układu common rail, czyli wtryskiwacze na przelew, wyczyścić regulator ciśnienia paliwa oraz zasilić pompę wtryskowa przez bańkę 5l. Zdarzają się awarie i wtryskiwaczy i pomp wtryskowych. Gruszką podpompuj gdy gaśnie lub rano ciężko zapala.
sprawdz wtryskiwacze na przelew jezeli beda ok to wymien elektrozawór dawki paliwa i sprawdz parametry na komputerze przepływkę,turbo
kts nic nie pokarze masz padnięte wtryskiwacz na 99% wiem to z doświadczenia odkręcisz przewody od wtryskiwadza i po wtryskach opiłki z przewodów wpadają do wtryskiwacza a to ze masz dziure w tłoku to jest przez lejący wtyskiwacz podstaw auto do serwisu niech zrobią test ciśnienia pompy wtryskowej i przelew na wtryskiwaczach
pasowało by sprawdzic wtryskiwacze na przelew i zawór regulacji cisnienia
Kolego zrób podstawę czyli test wtryskiwaczy na przelew.
Można sprawdzic czy z któregoś przelewu na wtryskiwaczu nie daje za dużo paliwa, wtedy będzie wtryskiwacz do regeneracji. Do sprawdzenia też jest rozrząd jesli po wymianie czujnika nadal jest błąd z czujnika wałka rozrządu.
Sprawdź wtryskiwacze na "przelew"
pomyłka chodziło ja zrobić pomiar kompresji? i test wtryskiwaczy na przelew??
Myślę, że przyszedł czas na test przelewu wtryskiwaczy na ciepłym silniku.Jeden popsuty wtrysk potrafi tak wpłynąć na ciśnienie paliwa w szynie.
Czy węże zostały w jakiś sposób zmieniane? Nie kojarzę czy czasem nie powinien mieć zaworu zwrotnego na przelewach wtryskiwaczy.
Kodowania się tu nie robi.
wtryskiwacz przelew wtryskiwacz przelew mercedes przelew oszustwo
cewka jednowarstwowa schemat zasilacz antenowy odpowietrzanie kół
piezoelektryczna zapalniczka radio hobby zestaw
Sterownik wtrysku Mitsubishi Carisma 1.8 a Pajero Pinin 2000 GDI - kompatybilność Kalibracja pralki Amica AWX712DJB - jak włączyć?