niby regeneracja wtrysków w Appal, ale bez kodów, i dostałem tylko stare zaworki) Czyli mycie w płuczce ultradźwiękowej i tyle... Moim zdaniem wyrzucone pieniądze - skoro wtryski nie były ok, to powinno wymienić się zaworki i (ewentualnie) końcówki na oryginalne Delphi. Zrób teraz - w tej sytuacji - chociaż próbę przelewową. Będziesz wiedział czy te...
Witam. Mam problem z odpaleniem silnika,po wymianie uszczelki wtrysku nie odzywa się. Podłączałem komputer żadnych błędów ciśnienie na listwie powyżej 450bar. Pomoże ktoś ? Do wymiany uszczelki musiałeś odłączyć przewody wysokiego ciśnienia i przelewu. Przelew w większości układów CR najczęściej wraca do pompy, nie zamknięty na czas naprawy zapowietrza...
Witam. Posiadam Volvo v40, ostatnio ułamał mi się plastik od przelewu paliwa na wtrysku. Niestety z braku możliwości kupna nie mogłem tego naprawić. Więc wyjąłem cały wtrysk w celu naprawy bez ww. części. Niestety po włożeniu wtrysku spowrotem na miejsce, strasznie lata na boki i paliwo cieknie z pod niego (przy włączonym silniku oczywiście). Co w tej...
Mam problem z moim Fordem 2002r. 1.8TDCI 115km W Lipcu czyli 5 miesięcy wcześniej pierwszy raz przeszedł mi w tryb awaryjny, jechałem po autostradzie i mu przycisnąłem. Zaczął wtedy kopcić. Mechanik wymienił mi filt paliwa i stwierdził że będzie ok. Faktycznie kopcić przestał ale co jakiś czas zdarzało mu się przechodzić w tryb awaryjny ale to musiałem...
Witam wszystkich. Problem dotyczy problemu z odpaleniem Mercedesa Sprintera 903 (2004) 2.2td 313cdi. Dokonałem pomiaru przelewu wtrysków i w ciągu 60sec kręcenia wtryski przelały na1: 8 na 2: 7 , na 3: 6 i na 4:10 . Wymienione: filtr paliwa, świece żarowe, akumulator, wężyk paliwowy od filtra paliwa, uszczelki na regulatorze listwy. Komputer diagnostyczny...
Witam. Pytanie mam czy da się w manie TGX euro 5 2011r zrobić test przelewowy wtrysków czy tylko komputer którego nie mam wchodzi w grę? Objaw jest taki że od czasu do czasu coś go zadusi i kopci na czarno i szarpie silnikiem. Po zgaszeniu i chwilowym postoju wszystko wraca do normy. Dodano po 38 Brak błędów aktywnych w komputerze
Witam, od jakiegoś czasu mam problem z samochodem, ponieważ zaraz po odpaleniu zaczyna się dławić czasem gasnąć. Dziś zrobiłem test przelewowy z takim efektem, jesli ktos sie bardziej zna i moze ocenic poziom płynu i czy warto we wtryskach szukac przyczyny? Dodam ze samochodem od tygodnia robię po 200km dziennie, nie brakuje mu mocy. Mam zamiar zmienić...
Witam Podjedż do kogoś kto ci zrobi pełny test przelewowy wtrysków i test ciśnienia paliwa Czy po wymianie tego wtrysku była robiona kalibracja?
Jak zrobić przelewy Clipem .Pojemniki i wężyki mam.Renault Thalia 1.5 dci.2002 r.
Witam Jak w temacie mam problem z wtryskarki w c328 A mianowicie jak odkrecilem holenderski na wtryskach nie pokazuje się ropa . Jak to jest rozwiązane w 328 ?Wiem że w 330 przelew jest cały czas poza tym tam można pompka ręczna przepompowac paliwo przez powrót ,a tutaj tego nie mogę zrobić ,dodam że pompka jest Nowa.
Witam Wszystkich Panowie mam pytanie sprawdzałem wtryski na przelewy samochód pracował około 5 min i taki dostałem wynik, robię to pierwszy raz nie jestem pewien czy jest ok czy jakiś wtrysk leje. Pozdrawiam i dziękuję za info
Witam Mam pytanie odnośnie dużych przelewów wtryskiwaczy, robiłem test przelewowy i okazało się że są duże przelewy powrotu, oddałem wtryski do sprawdzeni i okazało się że wtryski są Jeszcze w dobrej kondycji, co może być przyczyną tych przelewów?, czy to może być przyczyna pompy bądź czujnika WC dodam że samochód nie chce odpalić ani na ciepłym ani...
to raczej nikt ci nie powie, jedź na diagnostykę zapłacisz za podłączenie może 100zł i będziesz wiedział co i jak !! na początek możesz sprawdzić sobie przelew na wtryskach , czyli jeden przewód doprowadza paliwo do wtryskiwacza drugi odprowadza ,weź kilka wężyków jednakowe zbiorniczki ,najlepiej z podziałką i podłącz je do powrotu z wtrysku ,druga...
Pompa lubi się zapowietrzać, przelewy z wtrysków są podłączone na jej powrót, więc muszą być całe, jak są sparciałe albo gdzieś przycięte osłoną silnika to mogą być takie problemy. Druga sprawa to świece - one grzeją nawet przy dodatnich temperaturach, a w zimie grzeją dużo dłużej niż świeci się kontrolka. Kolejna kwestia to kompresja - silnik nie odpala...
Witam kolegów. Mam na pozór prozaiczny problem, jak odłączyć przelew od wtrysku? Pytałem się nawet w serwisie Toyoty i kręcili głową. Proszę o pomoc. Dzięki z góry i pozdrawiam.
W zeszłym roku w aucie były regenerowane wszystkie wtryskiwacze i pompy wysokiego ciśnienia oraz wymieniona szyna CR z czujnikiem i zaworem upustowym, wymieniona pompa niskiego układu, regulator ciśnienia, długopisy. Przez 100 tys. km nawet się to dobrze sprawowało, ale teraz znów problem z MID 128 PSID 96 FMI 1 i odcięcie mocy po zagrzaniu silnika. dodatkowo...
Zobacz jak dużo jest go na przelewach . Wtryski nowe czy po regeneracji ?
Próba przelewowa wtrysków ok ??? Ciężko stwierdzić bo silnik właściwie nie odpala a poza tym wtryski są pod pokrywą zaworową i już mi olej wyżuca to jakby to chodziło musiał bym chyba wiadro pod silnik podstawić Witam ponownie Małe sprostowanie Dwa wtryski nie miały rezystancji na obwodzie korekt tj. górnym więc zostały wymienione na używane Silnik...
Auto miało problem z przelewami na wtryskach (140 tyś przebiegu, kobietka jeździła 1km do pracy i z powrotem, więc myślę, nagar, syf itp we wtryskach), pomyślałem, że zrobię mu płukankę układu wtryskowego bezpośrednio z puszki preparatu. Bezpośrednio w zasilanie ON pompy wysokiego ciśnienia oraz w powrót, podpiąłem wężyki i do puchy najpierw z ON aby...
Ponieważ sam kiedyś szukałem informacji o tym jak wykonać test przelewowy wtryskiwaczy i nie znalazłem to postanowiłem się podzielić jak tego dokonać. Pacjent to Mercedes ML 320 CDI z silnikiem OM642. Wtryskiwacze postanowiłem sprawdzić, gdyż były one poddane regeneracji i właśnie zbliża się rok po tym zabiegu i kończy się gwarancja. Ponieważ zaraz...
Jakbyś źle tylko ją wstawił to by podawała paliwo, tylko nie w pore, to znaczy jak by były zawory otwarte. Wtedy trzeba by było wyjąć pompe i przekręcić oś pompy o 180st. Na pewno nie ma takiej możliwości. Można pourywać tylko uszy mocujące bo nie trafi wypust wieloklinu. Mi się wydaje że zapłon się przestawił choć tych śrub na tym sitku nie ruszałem...
No to teraz Cię zrozumiałem. Że nie ma możliwości żeby ropa lała się z pod podkładki jedynie gdzieś nieszczelności wtrysku. Na pewno to nie jest z powrotu ani nie z zasilania bo obwiązałem go szmatką poniżej przelewu. Na dole mokre a szmatką sucha. Dodano po 53 Czy można wymienić tylko jeden wtrysk? Spróbuję zamienić dwa sąsiednie i zobaczę co będzie.
Przepraszam Panowie dawno się nie odzywałem, ale dopiero niedawno rozwiązałem problem z nierówną pracą tego DAFa. Znaki pompy i wału korbowego zgadzały się. Ale oglądając dokładnie wałek pompy zobaczyłem zużycie krzywek na 2 sekcjach. Rolki były jeszcze jako tako, ale krzywki wałka brakowało po 5 mm. Przedtem oglądałem wałek rozrządu był nienaruszony...
Jako że zaświeciła mi się kilka razy "sprężynka" postanowiłem zrobić próbę przelewową. Auto posiadam 5 lat. Próba wyszła tak od strony rozrządu kolejno 85ml, 27ml, 10ml, 8ml. Zdziwienie moje było jak z drugiego wtryskiwacza w wężykach do próby przelewowej pojawiło się paliwo w kolorze czarnym z dodatkiem oleju. Pod koniec próby paliwo było już czyste....
Witam. Mam następujący problem z samochodem marki ROVER 75. z silnikiem BMW 116KM. auto nie odpala, pompa podaje paliwo aż do wtryskiwaczy ale ich nie przebija... wszystkie wtryski były wyciągnięte na zewnątrz i podłączone do listwy i żaden z czterech wtrysków się nie otworzył... jeśli chodzi o błędy diagnozowałem go Launchem i w samym komputerze silnika...
regenerator wycenił robotę na jakieś 600 złotych za naprawę jednego wtrysku. Zastanawiam się nad kupnem używanych gdzieś u siebie i próbą przelewową. Jak będą ok, to chyba jeszcze pojeżdżę? (wymienię jeszcze pompę, wyczyszczę przewody i bak). Lokalny sprzedawca używanych wtrysków mówi, że w stosunku do zeszłego roku ceny poszły o 100% w górę, bo była...
Jaka może być dopuszczalna rozbieżność pomiędzy wtryskiwaczami w takim silniku. Jeden ma 80ml, drugi100ml, kolejny80ml, a ostatni60ml. Pomiędzy drugim a ostatnim jest spora rozbieżność. Test przeprowadzałem aż jeden z wtrysków napełni cały pojemnik.
do kolegi bertol3 nie wiem na jakim kompie masz auto, ale w 97 wychodziły jeszcze kompy które miały czujnik doładowania bodajże g71 wbudowany w kompie a rurka szła od intercollera da kompa. Jeżeli tak to w tych kompach jest możliwość zmiany samych kości pamięci stałej jak i zewnetrznej. ja tak robiłem w moim poprzednim t4 jak mu wgrywałem mapę. kumpel...
Witam. Trochę minęło od napisania pierwszego postu no i mogę uznać, że problem został rozwiązany. Opisze to co zrobiłem może komuś się przyda. Pierwsze co to kompresja została sprawdzona i jest OK. Potem wyjeździłem dwa zbiorniki z dodatkiem liqui moly 5156 i sprawdziłem korekty i przelewy. Okazało się że czwarty wtryskiwacz jest do wymiany. Po wymianie...
Witam. Kupiłem Iveco Daily 50C14, który nie palił. Zawiozłem wtryski do regeneracji i okazało się, że trzy stanęły a jeden przelewa. Trzy zostały zregenerowane i ustawione a jeden kupiłem nowy. Po zamontowaniu, samochód zapalił ale zaraz zgasł. Może mi ktoś pomóc, bo miał taką usterkę?
Bo zawór możne się zacinać na listwie a przy kręceniu rozrusznikiem nie może nabić ciśnienia. Jeśli to sprawdzisz pozostaje sprawdzenie wtrysków na przelewy.
Koledzy mam ogromny problem. Zrobiłem swapa silnika do golfa mk1 z passata b4 1.9tdi 90km. Elektryka również została przełożona wraz z stacyjką i komputerem z tego samego samochodu. Jedynie pompa jest z innego samochodu ale też z 1.9tdi 1z. I tak na początku po przekroczeniu kluczyka brak reakcji(brak zasilania na zaworku na pompie) Podałem więc napięcie...
Udało się uruchomić Renatkę uszkodzony był mechaniczny zawór ciśnieniowy (ciągle otwarty) zamontowany na listwie, nie było ciśnienia gdyż paliwo ciągle uciekało do przelewu. Co nie zmienia faktu że pompa była uszkodzona gdyż jeden z zaworów regulacyjnych szwankował i dwa wtryski padły,ale to że nie paliła to jak wyżej ten mały wredny zaworek. Dziękuję...
Problem rozwiazany, padly wtryski jeszcze na 1 i 2 cylindrze, na przelewie po 20 sekundach krecenia rozrusznikiem bylo 30 ml ropy w menzurce na wtrysk, dlatego byl efekt cofania sie paliwa do zbiornika, paliwo ciagnal ze zbiornika ale juz niedochodzilo do filtra nawet
Tu pewnie chodzi o system Delphi. Pierwsza rzecz w tym aucie to test przelewowy.
Tych wtrysków się nie robi. Przecież pisałem że zaślepiałem wtryski i patrzyłem na ciśnienie. Jeżeli przy zaślepionym jednym wtrysku odpaliła to wiadomo że leje na przelew. Czytaj uważnie. Problem tkwi w czym innym.
4 też się mieści w normie, dopuszczalna odchyłka 2,8 mg/skok. Lepiej zrób test przelewowy.
Co to znaczy przelewa go? Jak go przelewa mechanicznie, tzn przecieka, go go wymień i już . A jak jakiś paprok zepsuł soft to "wstaw " ori. Nie rozumiem też jak można gdzieś wysyłać wtrysk,jeździć po serwisach itp, a nie wiadomo nic jak wygląda sygnał na oscyloskopie ,czas wtrysku i inne parametry ani jakie ciśnienie sprężania na tym garze. Dramat.
Zaczęło się od tego, że stwierdziłem, że mój samochód za dużo pali. Mam Audi-80 z dwulitrowym silnikiem (ABT) i pojedynczym wtryskiem paliwa (wtryskiwacz elektryczny znajduje się w kolektorze dolotowym, który jest zamiast gaźnika). Dlatego postanowiłem zrobić przepływomierz paliwa, tym bardziej, że w moim samochodzie z systemem pojedynczego wtrysku...
Kolego miałem ten sam problem , nie chce straszyć ale u mnie padł modół pompy wtryskowej ja regenerowałem całą pompę bo vp44 robią 200tyś i padają. Drugie ze nie pali rano wymień uszczelniacze wtryskiwaczy takie obrączki metalowo gumowe, oringi i podkładki miedziane pod wtryskami i będzie gadała viki koszt takiej zabawy ok 130zł + robocizna mi mechanik...
Witam, forum poprosiło mnie o informacje w jaki sposób rozwiązałem problem. W moim przypadku problemem była nie wiedza mechaników którzy zamontowali w moim samochodzie z wtryskiem common rail 2 generacji wtryski z 1 generacji. Różnica w systemach to ciśnienie wtrysku oraz ilość faz wtrysku po wymianie problem została rozwiązany w połowie. Następnym...
Skonczyo się na tym ze oddałem auto do fachowców do wyciagniecia wtrysku. Potem wymieniłem wtrysk na uzywany (150zł) i autko smiga. Ale wiem że prawdopodobieństwo ze sama kulka coś uszczelni jest niestety znikome. W moim przypadku nie pomogła nawet zmiana uszczelnienia. Po przebiegu 440tys puszczał zarówno rozpylacz jak i trzpien. zestaw naprawczy czyli...
Witam, mam taki problem otóż ostatnio wymieniałem podkładki miedziane pod króćcami przelewów i wężyki przelewowe, i po tej wymianie występuje taki problem, że od wtrysku sygnałowego do drugiego wtrysku rozrywa mi wężyk, czym to może być spowodowane? Złym ustawieniem środkowego lub 1 króćca czy może samego wężyka? Dziękuję za pomoc.
Potrzebny jest klucz specjalny. Sam wtrysk przy dokręcaniu się nie obraca, obraca się zewnętrzna tuleja z gwintem, dociskająca wtrysk do głowicy. Jeżeli nawet znajdziesz tak wysoką nasadkę, to nie będziesz widział jak ustawia się się przy dokręcaniu wtrysk. A musi się ustawić otworami przelewów w konkretnym miejscu... Klucz specjalny ma okienko, przez...
Witam. Wiem że problem znany ale objawy trochę inne. Od czterech lat posiadam vectre b 2.0 dti. Po zakupie rano ciężko paliła i była trochę mułowata. Wymieniłem aku i z odpalaniem było ok. Po jakimś czasie problem powrócił, podjechałem do elektryka, podłączył komputer, pamiętam że Opcomem zmienił ustawienia kąta wtrysku i EGRu. Auto zrobiło się zrywniejsze....
Wtryski regenerowane w Niemczech w Boschu,dają na nie rok gwarancji,jak sprawdzam je na przelewach to zawsze któryś przelewa dużo więcej paliwa niż inne,za każdym razem na innym cylindrze,tego wysterowania wtrysków nie jestem w stanie sprawdzić bo nie mam oscyloskopu,a jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na magistrali i sprawdzać na zimnym czy na...
Witajcie! Czyszczenie w myjce ultradźwiękowej jest częścią regeneracji wtryskiwacza. W zależności co jest uszkodzone potem się wymienia i tu cena idzie w górę. Za samo mycie około 150-200 zł. Cena zawiera regulację i testowanie. Z własnego doświadczenia wiem że najlepiej robić komplet. Cena około 550-650 zł. Oczywiście można najpierw sprawdzić i zdecydować...
witam zrobilem test przelewowy wtryskow na cieplym silniku(czas pracy 4 min) 1 wtrysk 24 ml 2 43 ml 3 24 ml 4 41 ml co o tym sądzicie,moja AR1.9 JTD 16V wydaje mi sie ze zaczela duzo palic,w ostatnim czasie tez pojawil sie pare razy bląd p1191 ktory skasowalem i nie raz sie pojawial przy osterj jezdzie Read more:
Delphi 9308-621C stare oznaczenie Delphi 28239294 nowe oznaczenie. Generalnie jeśli chcesz tym autem jeszcze pojeździć - jeżeli sprawdzałeś przelewy i pozostałe też nie są już najlepsze - to warto zregenerować wszystkie wtryskiwacze. I wymienić nie tylko zaworki dawkujące, ale także końcówki (rozpylacze). Doświadczeni pompiarze mówią, że... nie ma wtrysków...
Wszystkie zaworki wymieniałem 50 tyś km temu.Dawane były oryginały Delphi.Pozostałe wtryski pracują prawidłowo .Przelewy są 5-7 ml na wtrysk .Czy nie wystarczy wymiana samej końcówki wtrysku.Błąd wyskakuje raz na jakiś czas co 2 -3 miesiące.Co 2-5 tyś km.
Błędy wykasowanem. Porządny elektromechanik podpiol do komp. I przy 250 barach na odpaleniu jest 185 bar widocznie wtrysk przelewa lub pompa już nie wyrabia jadę dziś na przelew wtryskow i się wszystko okaże. Pozdrawiam 😊
No wreszcie, ale 27 to za mało. Ma być min 200 i tym sie zajmij na początek. A więc dopływ paliwa do pompy, zawór na pompie i jego wysterowanie. Pompa załóżmy że teoretycznie ok jak podmieniana. Jak to ok, to ucieka przez wtryski albo zawór przelewowy na listwie. Pościągaj przelewy kręci jeden drugi patrzy.
Tak jak pisali koledzy, podaj jakie masz cisnienie paliwa jak kręcisz? Zrób próbe przelewową.
Czy wrtyski 301Z mogę zamienić na 101Z bo takie mam? U klienta w mondku siedziały 301Z na 3 garach a na 4tym 402Z. Na pierwszym garze mocno przelewa.Układ nie jest zaopiłkowany (sprawdzone).Przyjechał do mnie z migającą sprężynką i błędem p2336(spalanie stukowe 1cyl.) podmieniłem ten jeden na 101z,pali dobrze nie dymi już ale przy obciążeniu stuka.Nie...
Majsster o jakim czujniku mówisz ?, ja nie mam wtryskiwacza sterującego jak np. w pompie boscha tylko zwykłe z rurkami przelewowymi. Jeśli chodzi o ciśnienia , to mi powiedział ten od diagnostyki , że albo zawór wydechowy podparty ( pisałem wcześniej ,że sprawdzaliśmy wszystkie i jest ok) albo panewka na wale.Tu bym polemizował , bo kontrolka ciśnienia...
Złącze przelewowe. Aso odpada bo ponad 150
Na początek zrób diagnostykę komputerową, odczytaj błędy. Podejrzewam że będzie za niskie ciśnienie w listwie paliwowej, wymień filtr paliwa, a jak nie pomoże to sprawdź wtryskiwacze- zrób próbę przelewową.
To nie wiem jak chcesz naprawić to auto? Jak masz jakiś tester do tego, to trzeba odczytać błędy, parametry itd. Jak już zapali to zrobić chociaż próbę przelewową. Może i wtrysk ,może i zawór na pompie kto to wie.
Temat podobny był już poruszany ale nie padły konkrety więc może teraz coś się uda ustalić. Auto to Premium 420 DCI z 2003r a problem polega na tym że auto zaczęło młotkować pod obciążeniem głównie w zakresie obrotów użytkowych tz. 1200 do 1500(odczuwalne cały czas ale w tym zakresie najbardziej) więc zrobiłem diagnostykę ,spr zawór na listwie cr i...
Trzeba wymienić całą rurkę przelewową z e złączkami na wtryskach.Tylko oryginał.
Witam Wszystkich, Czy przelewający 10cio krotnie wtryskiwacz może skutkować błędem P0087 (uszkodzenie regulatora ciśnienia na listwie). Auto ciężko odpala na zimnym silniku (kręcenie 5-6 razy i wcześniejsze kilkukrotne grzanie świec) na ciepłym nie chce odpalać wcale. Czy jest możliwe nałożenie się usterek, czy wina leży tylko w mocno przelewającym...
Dobre otwarcie M-prop na wolnych obrotach to 2- 2,5%. Można w nakrętkę po prostu włożyć kulkę, tylko co jeśli więcej niz jeden wtrysk jest uszkodzony?? Trzeba zmierzyć przelew z głowicy ale przy otwarciu M-prop 40% wszystkie wtryski do sprawdzenia. Będzie szybko i pewność ze za dwa tygodnie nie padnie jakiś inny.
To nie dobrze. Może jak by był lepszy komputer diagnostyczny to by coś pokazało a tak niewiadomo czego szukać. Dodano po 3 Jeden wtrysk przelewał i dzisiaj będzie wymieniony. Ale wcześniej 2 przelewał i silnik pracował a teraz nawet nie zagada.
Autor tematu ani razu nie napisał, że mu leją wtryski, tylko przelewają. A to zasadnicza różnica. Zwracam honor, nie doczytałem. Cały czas myślałem, że chodzi o lejący wtrysk a nie przelewający. Co do wtrysku bezpośredniego to już widziałem przepalony tłok w AFN (na szczęście nie moim). :D
Nie można z tym jeździć, a konsekwencją będą spore koszta. Ta jasne .On nawet nie wie co leje i gdzie. Bo nie wiadomo czy chodzi o przelewy czy o końcówki. Jak o przelewy to proponuje podać wartości albo dodać magiczny środek do czyszczenia wtrysków. On podobno regeneruje wtryski i obniża wartość korekt do zera. :D
witam odłącz wężyki przelewów ,zaślep przewód powrotu i uruchom silnik,wycieki z przelewów powinny być nieznaczne.Jeżeli któryś wtrysk wyrażnie leje możesz spróbować go rozkręcić wymoczyć wyczyścic,jak nie pomoże to tylko wymiana.Zacznij od tego bo to najprosciej sprawdzić,ale przyczyną tego błędu może być też coś innego.
Witam,mam problem,po przekręceniu kluczyka nie gaśnie mi kontrolka wtrysku,reszta kontrolek ok.Samochód nie odpala,pompka podaje paliwo,iskra jest,wtrysk przelewa jak cholera.Bezpieczniki są ok.Gdy ręcznie steruję wtryskiem auto odpali,ale gdy wsunę wtyczkę i tak już zostawię,auto gaśnie.Myślałem że czujnik obr. wału , ale podobno nie byłoby wtedy iskry,a...
Witam. Auto j.w. Wymieniłem węże przelewów. Każdy był innego rodzaju. Kupiłem 3,2mm w sklepie, czarny z pancerką, 6,50pln/mb. Założyłem. Chodziło super przez parę dni. Nagle zacząłem zostawiać smugę paliwa za sobą. Pękł wężyk od przelewów na pierwszym tłoku, ten łączący przelew z resztą wtrysków. Przy samym wtrysku stwardniał i pękł wzdłuż wężyka na...
Mam problem z peugeotem 106 z silnikiem 1,5 D rocznik 1996. Auto w czasie mrozów nie chciało odpalać. Więc zostały wymienione filtry. Nie pomogło nic więc zabraliśmy się za pompe- nie podaje paliwa. Zakupiłem pompę i zamontowałem. Dalej to samo( a pompa na 100% jest dobra) elektrozawór także. Ale gdy zatkam wężyk od przelewu paliwa (chyba do zbiornika)...
Witam wszystkich, moze moje doswiadczenie ulatwi komus zycie, a wiec moj kolega posiada iveco daily 2.8 2001 rok problem byl w tym ze po puszczeniu pedalu gazu zaczynala migac kontrolka wtrysku auto tracilo moc wiec trzeba bylo wcisnac sprzeglo lub puscic na luz odczekac 5 sekund i mozna bylo dalej jechac az do nastepnego puszczenia gazu, jezdzil z...
Mam problem jak w temacie, a mianowicie korekta 3 wtrysku przy biegu jałowym jest na -4, a po przekroczeniu 1300 obr/min wzrasta do +6 pozostałe wtryski w normie. Początkowo padło podejrzenie na wtryskiwacz więc dokonałem zamiany między cylindrami i nadal na 3 była duża korekta ( czyli nie podąża za "wadliwym" wtryskiem) oczywiście zrobiłem test przelewowy...
Witam. Po próbie przelewowej w której wyszło że na drugim wtrysku wypływa dwa razy więcej paliwa niż u pozostałych wymieniłem zaworek z wtrysku nr2. Akumulator odpięty. Do mycia wtrysku użyłem myjki ultradźwiękowej, izopropanol, skręcałem na ON. Założyłem wtrysk, użyłem nowej uszczelki, odpowietrzyłem układ. Po odpaleniu silnik nie chodził równo, wyskoczył...
Miałem zrobioną próbę przelewów wtryskiwaczy i stwierdzono ze wszystkie 4 leją. Moje pytanie brzmi czy przelewy powodują słabsze ciśnienie na listwie wtryskowej co prowadzi do migajacej kontrolki świec zarowych. Choć przelewające mocno wtryski (lejące to jest co innego) powodują spore straty ciśnienia na listwie i mogą powodować wchodzenie układu w...
Czy poziom oleju się podnosił ? Jakie jest ciśnienie na cylindrach ? Czy silnik ma regulowane luzy zaworowe i DPF ? Czy była robiona próba przelewowa ? Czy końcówki wtrysków są jednakowego koloru i nie mają przebarwień od przegrzania ? Czy silnik kopcił przed usterką ? Wykręć świece żarowe i zobacz jak wyglądają. Silnik mógł chodzić na benzynie. Przed...
Koledzy.Zacznę od początku..Auto kupiłem rok temu od niemca. Trzeba było wyczyścić EGR i DPF przez wycięcie, przemycie, płukanie i wspawanie z powrotem. (trochę kosztowało 600zł. ale byłem pewny na czym jeżdżę ) Wszystko było Ok. Silniczek pracował jak malinka, każdy kto go słyszał był zaskoczony jego równą ,cichą pracą i dynamiką. W maju zjeździłem...
Witam. Widzę że nie tylko mi ten problem spędza sen z powiek, z cieknącymi wtryskiwaczami borykam się już kilka miesięcy. Cała przygoda zaczęła się od delikatnie mokrego gniazda wokół wtrysku. Po wymianie uszczelniaczy problem zniknął ale niestety na zimnym silniku zaczęło szarpać i kopcić na czarno. Uznałem że coś sknociłem podczas montażu i pojechałem...
Wtryski oddane do service Bosch mają sprawdzić i dać znać co z nimi. Ale też mi się wydaje że są uszkodzone , strasznie dużo paliwa szło na przelew.
Kolego bzdury gadasz. Te wtryski trzeba umieć zanlmontować. I już. Loctite uszczelniające na gwint) na jaki gwint? Co ma gwint nakrętki do uszczelnienia magistrali cr? Kolejny uszczelniacz się znalazł. Pokaż mi kolego preparat co stożkowe połączenie uszczelni przy 1700 bar. Kolego, staraj się czytać teksty ze zrozumieniem. Weź także może zapoznaj się...
ROK Produkcji: 2003 Silnik: 2.0 TDCI Przebieg: 200 tyś KM z WŁOCH Samochód w jednych rękach 8 lat... Z góry przepraszam, jestem kompletnym " świeżakiem " jeżeli chodzi o takie sprawy. Kolego, wszedłeś na minę. Błędy P1211 oraz P0251 razem to klasyka w układzie tdci - w praktyce wtryskiwacze i pompa wtryskowa do regeneracji. Jeżeli to auto miałbyś eksploatować,...
Dzień dobry Od kilku miesięcy walczę z trudnym odpalaniem mojej Astry G 1,7CDTI (silnik Z17dtl, przebieg 260 tkm). Bez względu na to, czy silnik jest zimny, czy ciepły, czy to lato, czy listopad - odpala tylko z nogą na gazie. Komputer błędu nie pokazuje, filtr paliwa wymieniony wraz z oringami na przewodach paliwowych przy obudowie filtru - ale nic...
Witam mam problem związany z paliwem gdyż po napompowaniu paliwa pompki nie da się jej wkręcić a paliwo nie ma powrotu do baku jak by wtryski nie puszczaly a paliwo do wtryskow dochodzi w czym problem? Pompa świeżo po regeneracji z wtryskami.
Potrzebuję porady dobrych ludzi, którzy samodzielnie naprawiają co da się naprawić i nie dają się naciągać. Są podobnie jak ja, trochę na przekór SYSTEMOWI. Mam Voyagera 2006, 2.8 crd. W maju miałem z nim innym problem (post z maja 2018) ale wszystko opisałem, sam naprawiłem dzięki Wam również, dokładnie opisałem co było i jak i mam nadzieję, że komuś...
Witam Od jakiegoś czasu mam problem z wtryskami. Pierwszym razem auto pojechało do mechanika kupiłem dwa używane wtryski z pewnego źródła i po wymianie auto wróciło na drogę. Minął miesiąc problem wrócił więc i auto wróciło do warsztatu. Dokupiłem znów dwa wtryski mechanik zrobił i w droge. W ubiegłym tygodniu po raz trzeci wróciłem na lawecie tym razem...
dla mnie pomiar korekcji diagnoskopem nigdy nie wyznacza uszkodzonego wtrysku nawet fizyczny przelewowy pomiar korekcji nigdy nie da 100% miarodajnego wyniku. Wiele razy przejechalem sie na takich pomiarach, tlumacz sie pozniej w takiej sytuacji przed klientem.... Od jakiegos czasu zawsze wyciagam komplet wytryskow i sie nie zastanawiam, bo nawet stol...
Jak ciśnienie na listwie jest nie ma błędów w sterowniku to wtryski do sprawdzenia tylko nie w tym samym miejscu co robili regenerację. Prawidłowe odpowietrzenie układu też ma duże znaczenie. Z tymi firmami od regeneracji to jest tak że jedna firma powie że jakiś wtrysków się nie robi a drudzy robią ale z jakim skutkiem?. Sam się przekonałem jak wysłałem...
Potrzebny jest test przelewowy.Wygląda na to że jeden wtrysk przepuszcza.
Witam.Są tam takie gumowe przewody łączące wtryski jeśli one nie będą szczelne to może coś takiego się dziać jak opisujesz,szczególnie ostatni wtrysk gdzie ten przelew jest zatkany.Może to nie być zauważalne bo tam nie ma dużego ciśnienia,więc nawet może nie być żadnego wycieku ale może zasysać powietrze!A co do odpowietrzania to wystarczy przytrzymać...
Zrobiłem nim 115 km od tankowania, tylko 90% to krótkie odcinki ok.3km dom - praca wieczorem z powrotem, trochę kręcenia po mieście. Mały incydent na drugi dzień po tankowaniu pękł mi przewód przelewowy łączący wtryskiwacze - zrobiłem tak ok. 10km (poczułem ropę z nawiewu ...). Średnia wyszła ok. 11l. Nie rzuca na kolana. Nie wiem jak na spalanie diesela...
Jeśli jesteś tego na 100% pewien że zasilanie benzyny jest ok to opisz jak sprawdziłeś że napięcie na wtryskach jest OK. Chociaż nadal twierdzę, że może być coś jeszcze po stronie zasilania benzyną. Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie - być może zawór przelewowy padł i puszcza benzynę. benzyna więc w większości wraca do baku zamiast być wtryskiwana...
Witam Natknąłem się na problem w Mondeo kolegi 1.8 TD 97 rok o ile pamiętam, otóż gdy silnik jest zimny wszystko ładnie chodzi, gdy już się nagrzeje zaczyna jakby kaszleć (tak jak by próbował wskoczyć na obroty) a do tego przelewa - dym śmierdzący ropą z wydechu. Wymieniliśmy wtryski, sprawdziliśmy czy szczelnosć i teoretycznie jest ok. Moim zdaniem...
Witam. Czy słyszał ktoś o możliwości regeneracji wtrysków piezoelektrycznych Delphi? Padły mi takowe (leją na przelewie) a nowe 1600/szt:cry: A może znacie dobre miejsca gdzie można zakupić takowe używki lub zamienniki? (silnik 2,9 Crdi Hyundai/Kia ). pozdrawiam mariusz
Jakoś nie wierzę w te preparaty, swojego czasu miałem takie urządzenie firmy winnys, przelewało to środek czyszczący przez magistralę, ale było mało skuteczne. Dobra metoda to wykapać strzykawki w myjce ultradźwiękowej.
jeszcze jedna rada sam przećwiczyłem przedwczoraj-puszka piwa i spokojna analiza.nie masz błędów,silnik pracuje,wtryski kodujesz jak chcesz,moim zdaniem masz przynajmiej dwie usterki wtryski zmieniłeś zakodowałeś.co z odczytem ciśnienia,przelewy szczelne?filtr paliwa drożny i szczelny?
Nie wyregulowane prawidłowo wtryskiwacze jak mi się zdaje, dodatkowo źle ustawiony kąt wtrysku.
Zdejmij wtyczkę z wtryskiwacza z zakręć rozrusznikiem żeby uruchomić pompę paliwa jeśli będzie lać wtryskiwacz to masz usterkę mechaniczną, oring zapieczona iglica lub wybita przylgnia we wtryskiwaczu, lub uszkodzony zawór przelewowy przez co w układzie panuje za wysokie ciśnienie benzyny. Jeśli będzie sucho wo coś z elektryką je trzeba by sprawdzić...
Zacznij od pomiaru ciśnienia paliwa (3,5 bar), zazwyczaj pada pompa ciśnieniowa, ta pod autem. Przelewową, w baku można sprawdzić zdejmując wężyk i patrząc czy leci z niego paliwo po włączeniu pompy
Jeżeli odpalasz cieniasa na gazie to kontrolka wtrysku powinna się palić.Dlaczego? Ano dlatego że jak silnik pracuje na gazie to przecież nie pracuje wtryskiwacz.Jeżeli odpalasz furkę na benzynie i jedziesz na benzynie kontrolka wtrysku nie świeci.W czasie jazdy na gazie powinieneś mieć zamontowany wyłącznik pracy pompy paliwowej aby pompa nie pracowała...
wtryski sa nowe sterujacy tez immo przelutowane kolega ktoremu to robie mial podobny problem wczesniej i kupil 2 silnik z komputerem 2 silnik zalozony immo przelozone nowe wtryski a problem zostal air flow nowy,podcisnienia i przelewy zrobione zostalo tylko wywalic immo ma dwa kompy na jednym i drugim to samo
czy może mi ktoś podpowiedzieć które wtryski mam wymienić jeżeli sprawdzałem je na przelewach i w ciągu 5 min do czterech jednakowych menzurek naleciało mi następująco ropy : 1wtrysk- 3cm 2wtrysk- 2cm 3wtrysk- 0,5cm 4wtrysk- 0,2cm
Problem jest taki, że auto gaśnie w najmniej oczekiwanych momentach lub wchodzi w tryb awaryjny. Nie ma znaczenia czy pedał do oporu czy nie. Jak jest zimny to wystarczy trącić lekko pedał gazu i silnik wchodzi w tryb awaryjny (nie jest to oczywiście za każdym razem). Jak się rozgrzeje to często taka historia jest przy dodawaniu gazu. Już miałem kilka...