P 0251 Dozowanie dawki wtrysku . Kolega wyżej ma racje sprawdzić ciśnienie paliwa, przelew na wtryskach ostatecznie okablowanie i pompe wysokiego ciśnienia na końcu.
Kolego to nie jest dci że jak ciężko zapala to pompka niskiego albo wtryski . to jest silnik Deutza jak zaczynają się jakieś problemy z układem paliwowym to jest istna szopka . Masz do sprawdzenia przelew z wtrysku to podstawa do tego można wyjąć i wyczyścić zawór dozujący i sprawdzić zaworek mechaniczny w szynie , to są newralgiczne punkty tych silników...
Nie brnalbym dalej w powrot paliwa ktory opisales , cisnienie paliwa ktore powraca do zbiornika bedzie zawsze wyzsze niz atmosferyczne a zadnego zaworu zwrotnego na powrocie do zbiornika nie ma . A logicznie rzecz biorac jak na powrocie z wtryskiwaczy i listwy wzrosnie cisnienie to wartosci m-prop takze powinny zmalec a w Twoim przypadku zawor otwiera...
Często panowie padają też wtryski - jednak ciężko bez zdjęcia pokrywy zaworów i wyjęciu wtrysków stwierdzić który to . Choć jeden z byłych pilotów rajdowych ,prowadzący warsztat naprawy pojazdów japońskich chwali się że potrafi to zrobić :-) Paliwo wywala z wtrysku na przelew i dlatego silnik po zapaleniu będzie pracował równo jednak przy próbie rozruchu...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
Dziś zrobiłem próbę przelewową.I wychodzi na to że napewno coś jest z prawą stroną (od kierowcy).Na cylindrze 1,2,3 te przelewy są równe.Natomiast cylinder 4,5,6 już wyglądają nie tak dobrze.Podmieniłem wtryskiwacz,bo miałem w zapasie na cylindrze 6.Znów zrobiłem próbę przelewową.Zauważyłem,że te dymienie jest trochę mniejsze.Ale po wymianie tego wtrysku...
Nawet nie podałeś jaką pojemność maja te flaszki. To ile naleciało? 10ml? 100ml? Jak wtrysk leje na przelew to poleci kilka mililitrów w ciągu SEKUND i będą trudności z rozruchem. Nie robi się tego testu przez 5 lub 10 minut. Natomiast przyczyną dzwonienia jest przeciekanie wtrysku do cylindra (kroplenie) i nie ma to związku z testem który zrobiłeś.
W przypadku tych wtrysków w tym modelu ta korekta duża na plus oznacza zablokowany wtrysk? Ale próba przelew na tych wtryskach ma sens? tak duży przelew oznacza zablokowany wtrysk? Czy moze oznacza to uszkodzony wtrysk? Mam za słabą kamerke nie sprawdzałem jeszcze zdrowych cylindrów ale tłok nr 2 wyglada mi na mokry świeca wyjęta z 2 cyl miała mokry...
Witam mam problem z audi Q7 3.0 TDI silnik bug z 2007 roku przebieg 250tys km auto ładnie pracuje na postoju wkręca się na obroty bez broblemu ale jak ruszam gaśnie i kopci usterka powstała nagle wszy... Bezpośrednia odpowiedź Najbardziej prawdopodobna przyczyna to usterka elektryczna w układzie regulacji ciśnienia paliwa Common Rail: zawór regulacji...
Renault Mascott 3.0 130DXI 150 km odpala tylko na Plak, gaśnie, przelewa paliwo do zbiornika już po samym przekręceniu kluczyka zapłonu. Pompka pracuje długo, za długo, ponieważ przez przelew wraca paliwo do baku. Problem polega na tym, że auto już ma sprawdzoną pompę paliwową, wytwarza ciśnienie, wyświetla się błąd Położenia wałka rozrządu, błąd sterownika,...
Cześć, pojawiło się paliwo w gnieździe wtrysku około 12ml na 10 min pracy na jałowym biegu, sprawdziłem i przelew suchy oraz nakrętka wysokiego ciśnienia również . Czy jest możliwe żeby korozja na końcówce wtryskiwacza lub uszczelka oringowa puściła?
Oj coś mi się zdaje, że ktoś myli pojęcia. Tester menzurkowy nie pokaże lejącego wtrysku, tylko przepuszczającego przelewem (upuszczający ciśnienie z listwy). Lejący wtrysk pokaże komputer poprzez niewłaściwe korekcje.
Witajcie Iveco Daily 3 2005 rok 3.0 100KW Od wczoraj mam problem z gaśnięciem auta w losowych momentach, raz na wolnych a raz pod małym obciązeniem , auto przytargałem do domu i po podłączeniu kompa mam błąd 62 Ciśnienie szyny - sygnał poza zakresem (odchyłka dodatnia) - przekroczenie normalnego zakresu Parametry widać zadane ciśnienie paliwa i rzeczywiste,...
Jak mu przycisne na postoju to zmierzone strasznie wzrośnie, gdzie zadane jest cisnienie dużo niższe, wtedy odetnie. Tylko wszystko dzieje się jak mu wcisne gaz poniżej 2000obr/min. , Powyzej tych obrotów dużo rzadziej takie coś się dzieje. Przelewy z wtrysków są ok, chodzi mi o przewód mały gumowy powrotny który dochodzi do każdego wtrysku pokolei,...
może i rzeczywiste pompa siada, ale stało sie to nagle, auto rwało jak jak sie deplo az nagle stracono moc i zaczęło gasnac. Poza tym zaniżone ciśnienie nie musi oznaczać pompe - możne być zawór czujnik lub przelew wtrysku
Trzeba ścisnąć palcami te pierścienie pod rurkami dwoma palcami .Ale najpierw trzeba podgrzać cały przelew z umiarem i pociągnąć do góry . Widzę na zdjęciu ze wali z pod wtrysku kompresja . Wiec tylko podgrzanie bo pęknie.
Tylko na jakiej zasadzie pomaga mu zdjęcie przewodu paliwowego z pompy bądź filtra albo przelew z wtrysku i auto pali jak nówka dopuki dłużej nie pojerzdze
Witam Auto jak w temacie, Fiat Ducato 2,3 2015 rok, ma problem z odpalaniem (tzn odpala i zaraz gaśnie) Krotka Historia: W aucie rozleciał sie silnik, zanim właściciel sie zebrał do kupna nowego auto stało dłuższy czas, tak ze woda niestety zrobiła swoje i zalała sterownik, tak ze trzeba bylo dokupic drugi. W tej chwili nowy silnik jest na samochodzie,...
Pompka paliwa jest taka sama dla całej serii 912/913 Ale raczej to nie ona. Jak ma przelew paliwa to pompka sprawna. Jeszcze raz kąt wtrysku i komora spalania. Regulacji z tyłu dekla nie ruszaj.
tak nie odpowietrzysz ,jeden musi dmuchać w zbiornik sprężonym powietrzem tylko z czuciem a drugi niech kreci silnikiem powinna sie odpowietrzyć dosyć szybko tym sposobem To najlepszy i najszybszy sposób. Ja jeszcze zdejmuję przelew z ostatniego wtrysku , zatykam wężyk i zakładam go na przelew wtrysku kiedy odpali
Pytanie czy zostawic to niepodlaczone jesli u mnie nie ma hamulca Chodzi Ci o przelew paliwa z wtrysku czy sterowanie hamulca ?
Pacjent Megane 3, 1.5DCI z 2014 r, 90 KM. Problem: Komunikat: Możliwa awaria silnika. Silnik pracuje, auto się porusza. Sprawdzone launchem, błąd w sterowniku wtrysku DF053 (w załączeniu zdjęcie) błąd z Clipa być może będzie DTC008923, ale nie mam pewności, dodatkowo pojawia się błąd w ESC odnośnie momentu obrotowego, w tym samym czasie, wygląda, że...
Pewnie zgłasza błąd za dużego ciśnienia na listwie.. tak jak kolega daras radzi, na pierwszy ogień regulator ciśnienia na pompie wc..
Kolega poprosił o pomoc, bo w warsztatach juz nie chcieli z nim gadać, a jeździł do kilku. Sporadycznie kod p0093 i brak mocy do wyłączenia i ponownego odpalenia silnika. Sprawdziłem auto za pomoca techstream ale korekty każdego wtrysku w normie. Jedyne co na pierwszy rzut kłuło po oczach to spora wartość fuel quantity przy wystąpieniu błędu (freeze...
Problem polega na tym, iż samochód z silnikiem F8Q632 1.9d kangoo, megan, Clio 2 i pompa lucas epic zapowietrza się na dłuższym postoju tzn. Z przewodów wysokiego ciś do wtryskiwaczy ubywa paliwo. Założyłem zaworek zwrotny na zasilanie od filtra i nic moje pytanie brzmi czy miał ktoś z was taki problem? I czy te dwa zawory na pompie mają coś z tym wspólnego?...
Co to znaczy przelewa go? Jak go przelewa mechanicznie, tzn przecieka, go go wymień i już . A jak jakiś paprok zepsuł soft to "wstaw " ori. Nie rozumiem też jak można gdzieś wysyłać wtrysk,jeździć po serwisach itp, a nie wiadomo nic jak wygląda sygnał na oscyloskopie ,czas wtrysku i inne parametry ani jakie ciśnienie sprężania na tym garze. Dramat.
Zakupiłem właśnie w aptece 4 strzykawkii po 20ml i wężyk.Jutro będe badał.Kiedyś walczyłem z wtryskiem w bmw x5 3.0d zapieczonym jak diabli więc wiem o co chodzi.Jeszcze pytanko.Podłączam pod przelewy ale na wyjściach z przelewów tak?Bo we wtrysku 2,3,4 sa dwa wejścia na przelew więc tamte zostaką poprostu rozłączone??
Kolego kkknc tak też przypuszczam, że jakiś "znawca" zaślepił wyjścia przelewów i spod igły nic nie leci. Potwierdzam z przelewu pompki powinien iść wężyk na górę na przelew wtrysku lecz w ogóle takowego wężyka nie ma - "znawca" poradził sobie również z nim. Co radzisz zatem ? Jaki plan działania. Dodano po 7 A i jeszcze podejrzewam, że z tej odmy usunięta...
Dużo czasu nie minęło od naprawy ale efekt jest bardzo dobry. Wychodzi na to że jeden wtryskiwacz był nie taki jak trzeba (dlaczego? nie wiem). Samochód przegoniony i praca wróciła do normy. Dymka nie puszcza , zbiera się jak powinien i spalanie w normie. Czasem tak niewiele trzeba żeby wszystko działało jak należy a lokalne mechery straszyli remontem...
Dpf fizycznie usunięty a programowo też ??? Jeżeli ciężko pali sprawdź świece żarowe i w kompie zobacz jak szybko pompa nabija ciśnienie w zasobniku . Skoro są opiłki w układzie to już niestety wtryski daj do czyszczenia bo przez nieszczelny przelew w wtrysku pompa nie może zbudować ciśnienia . Dwa zrób próbę przelewową przy odpalaniu to będzie wszystko...
to raczej nikt ci nie powie, jedź na diagnostykę zapłacisz za podłączenie może 100zł i będziesz wiedział co i jak !! na początek możesz sprawdzić sobie przelew na wtryskach , czyli jeden przewód doprowadza paliwo do wtryskiwacza drugi odprowadza ,weź kilka wężyków jednakowe zbiorniczki ,najlepiej z podziałką i podłącz je do powrotu z wtrysku ,druga...
Tam w pompie są dwie komory -jedna którą paliwo jest doprowadzane do pompki -druga tzw przelew gdzie paliwo nie wtłoczone się przelewa , a że te pompki nie posiadają jako takiego przelewu [z utrzymaniem niskiego ciśnienia]do zbiornika , n kanałem następuje przelew do komory doprowadzającej paliwo i tak wkoło macieju . I teraz w momencie gdy ten przelew...
Witam. Auto j.w. Wymieniłem węże przelewów. Każdy był innego rodzaju. Kupiłem 3,2mm w sklepie, czarny z pancerką, 6,50pln/mb. Założyłem. Chodziło super przez parę dni. Nagle zacząłem zostawiać smugę paliwa za sobą. Pękł wężyk od przelewów na pierwszym tłoku, ten łączący przelew z resztą wtrysków. Przy samym wtrysku stwardniał i pękł wzdłuż wężyka na...
Znaczenie dawki na zimny oczywiście będzie miało znaczenie. Wtrysku nie sprawdzisz bez jego demontażu i zapięciu na stole pobierczym (przelewy to tylko połowiczne sprawdzenie) masz na górze (cewce czarnej) napisane nr wtrysku, pod przelewem.
To jest przelew z wtryskiwacza, z jednego wtrysku ma być zaślepiony, reszta w szereg połączona i do powrotu. Więc jak nie ma tam wężyka wolnego to tylko krótki wężyk zakładasz i zaślepiasz z drugiej strony kawałkiem gwoździa lub oszlifowanej śruby (żeby po gwincie paliwo nie ciekło) . Przewód przelewowy to ten gumowy obok i nie jest jak widać zaślepiony...
Prawdopodobnie uszkodzony wtrysk a dokładniej końcówka rozpylacza. Najlepiej pod przelewy podłącz przezroczyste rurki i podczas kręcenia rozrusznikiem zobacz czy któryś przelew nie daje więcej paliwa niż inne. Jeżeli będzie jeden wylewał więcej paliwa niż inne to w tym wtrysku wymień rozpylacz i po problemie.
Tak przy okazji - ja unieruchomiłem ojcu auto zdejmując przelew z wtrysku (ostatniego)... także to nie jest dobra metoda. Przelewy wchodzą na wejście pompy i jeśli dostanie się do nich powietrze pompa się zapowietrzy. Odpowietrzać można poprzez popuszczenie przewodów wtryskowych albo wytworzenie ciśnienia w zbiorniku paliwa. Psikanie samostartem w przepływomierz...
Witam, borykam się z problemem ciężkiego odpalania na mrozie. Wymieniłem filtr przed zimą profilaktycznie. Wszystko jest dobrze dopóki temp. nie spadnie poniżej 0, im większy mróz tym ciężej odpalić. Wygląda to tak że podgrzewam świece z 3-4 razy i kręce, po paru sekundach złapie na sekundę i padnie. Ponownie podgrzewam świece z 2 razy i kręce kilka...
Bardzo czesto przyczyna takich objawow w silniku x20dth jest nieszczenosc przewodow przelewowych wtryskiwaczy i pompy wtryskowej.Mialem taki przypadek ze po dluzszym postoju nie mozna bylo vectry uruchomic z rozrusznika a jedynie na zaciag.Bylem zdecydowany na wymiane pompy vp44 i wtedy znalazlem na forum watek o przewodach przelewowych. Zainwestowalem...
Pwel wawa powiedz mi czy jest możliwość aby przelew w tym wtrysku zatkał się i wystarczy przeczyścić go czy trzeba nowy wtryskiwacz zakładać??
Jest jeszcze przelew z niego troszkę kapie i z pod wtrysku uszczelka gumowa pepenkana . Bak jest czysty bo był czyszczony wody w paliwie nie ma ponieważ było wszystko czyszczone tylko metalowe przewody paliwowe są jeszcze orginalne stare .
To jest zwykły wtrysk mechaniczny z elektronicznym sterowaniem kąta wtrysku, regulator kąta wtrysku sterowany sterownikiem silnika lubi się zapiecz,zaciąć,zabrudzić, zazwyczaj wtedy są objawy szczególnie na zimnym silniku dymi,nierówno pracuje na wolnych obrotach.Czujnik na wtryskiwaczu informuje sterownik o rzeczywistym kącie wtrysku.
Witam ponownie wreszcie dopadłem diagnostyka z KTSem nic nie wykrył. Sprawdził odczyty rzeczywiste i wszystko ok. Mam pompę jak na zdjęciu [url=http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-r... na zimnym nie działa, na ciepłym raz działa raz nie to co jest widoczne u góry pompy - ta pompa jest do góry nogami normalnie...
Nie zawsze. Znajomy zmieniał sobie przelewy wtrysków w dieslu, pożydził i wziął Fagumit bo były o połowę tańsze niż Gates. Po miesiącu zaczęły cieknąć. Te do LPG też po 2 latach tak twardnieją że idzie je łamać.
Mam problem, którego jeszcze nie rozwiązałem z Fordem. Auto ogólnie nie chce jechać. Potrafi szarpać, przerywać ale nie zawsze, czasem jest tak, że jedzie dobrze. To co sprawdzone: -przelewy, pierwszy wtrysk ma większy przelew o jakieś 20-30% od pozostałych, -silnik lekko faluje (ale bardzo lekko), czas wtrysku na pierwszym to 270, a na pozostałych...
(-) wczesniej miał problem z odpaleniem na ciepłym za to na zimny od razu odpalił , teraz odpala za 5-6 razem i na zimnym i na ciepłym . Przy włożeniu karty wciskam start , auto normalnie kręci ale nie odpala i wyskakuje ' injection fault '. Na razie piszesz, że masz problem z zapłonem w zależności od temperatury. A co dalej się dzieje po zapłonie...
Witam serdecznie. Mam pewien problem z moim clio, miesiąc temu zrobiłem w nim remont silnika(niskie ciśnienie sprężania), na jednym cylindrze kompletnie zero. Głowica poszła do sprawdzenia splanowana, zawory dotarte szczelna na 100% dwa nowe zawory ssące. Nowe pierścienie Nowe panewki korbowodowe, Nowa turbina Nowe uszczelki silnika. Ogólnie kapitalny...
(-) Na Op-Comie widzę teraz że ciśnienie się ładnie buduje przy kręceniu (z 2 do ponad 30 MPa gdzie oczekiwana wartosc to 30) - ale powoli spada. Którędy może uciekać - nie wiem. (Czujnika na railu nie udało mi się wykręcić) Po za tym on powinien zaskakiwać nawet gdyby cisnienie uciekało - zgadza się? Przy kręceniu widzę obroty na poziomie 150-200rpm...
To ta rurka co idzie za pompa tam są dwa króćce może i lekko popuścić pokręcić rozrusznikiem aż trochę ropy wyleci i wtedy może zaskoczy bo jak by na rozrządzie od pompy źle było złożone to wogole by nie poszedł dym a ja tam ustawiłem dwie litery t tak żeby nachodziły na siebie myślę że będzie bardzo zapowietrzony jak to rusek Dodano po 3 ?????????????????????????????????
przelew wtrysku zapowietrzenie przelew wtrysku sprinter przelew oszustwo
volvo silnika ustawienia atheros ar5007 sterowniki skype
stanley fatmax bateria radio nasluchowe
Podłączenie silnika jednofazowego 230V AC - krok po kroku Jak działa presostat w kotle Junkers ZW 14?