P 0251 Dozowanie dawki wtrysku . Kolega wyżej ma racje sprawdzić ciśnienie paliwa, przelew na wtryskach ostatecznie okablowanie i pompe wysokiego ciśnienia na końcu.
Wtryski na przelew sprawdź. Wystarczy jeden nie szczelny i mamy p1112.
wtryski na przelew sprawdz w 90% bedzie ich wina
Cześć testu nie przejdzie z tym błędem pozytywnie nigdy - w czasie jazdy ogranicza go komputer na postoju na zadanym ciśnieniu też go ograniczy, sprawdź wtryski na przelew. zacznij od tego.
Więc coś masz zaślepione. Z wtrysków musi coś z pod igły polecić. Im bardziej zużyty tym więcej. Do tego z pierwszej pompki idzie przelew do góry na wtryski, a z tamtąd do zbiornika. Jak pompka siada to daje coraz mnie paliwa. Dla silnika starcza, a na przelew nic już nie idzie.
Kolego a sprawdzałeś wtryski na przelew . Ja bym rozpoczął od tego zwłaszcza ze elektrozawory pracują na 30 %
Jak długo jezdziłeś z pyrkaniem? Gdzie się paliwo podziewa, idzie w przelew? Wtryski 1,2 czy 3,4 ?
sprawdz wtryski na przelew na kompie nie da sie tego dokładnie sprawdzic i jezeklui dobrze pamietam to trzeba je wkodowac lub sa nie takie jak trzeba
Może mi ktoś wyjaśnić co daje test przelewowy na pracującym silniku? Dla każdego testu przelewowego jest podana wartość maksymalnego przelewania w określonym czasie przy określonych obrotach. Każdy wtryskiwacz przelewa, nawet najlepszy, ale jeżeli zaczyna przelewać za bardzo (a najczęściej wtedy także pompa ma już przebieg i zmniejszony wydatek maksymalny)...
Kolego to nie jest dci że jak ciężko zapala to pompka niskiego albo wtryski . to jest silnik Deutza jak zaczynają się jakieś problemy z układem paliwowym to jest istna szopka . Masz do sprawdzenia przelew z wtrysku to podstawa do tego można wyjąć i wyczyścić zawór dozujący i sprawdzić zaworek mechaniczny w szynie , to są newralgiczne punkty tych silników...
zrób próbe przelewową, smierdzi mi ze któryś wtrysk ma duży zrzut na przelew.
W przypadku tych wtrysków w tym modelu ta korekta duża na plus oznacza zablokowany wtrysk? Ale próba przelew na tych wtryskach ma sens? tak duży przelew oznacza zablokowany wtrysk? Czy moze oznacza to uszkodzony wtrysk? Mam za słabą kamerke nie sprawdzałem jeszcze zdrowych cylindrów ale tłok nr 2 wyglada mi na mokry świeca wyjęta z 2 cyl miała mokry...
Wspomniałem o zaworze CR na listwie, ponieważ miałem kiedyś taki przypadek. Bieg jałowy ok, wystarczyło przegazować i auto gasło. Odpalało bez problemu ponownie. Kolejna przegazówka i znowu zgasło. Okazało się, że wtyczka była połamana i słabo kontaktowała. Podoginaj piny we wtyczkach i sprawdź czy poprawi się na dłużej, czy był to tylko przypadek Z...
Wtryski sprawdziłem na przelew wyszły idealnie jak wyciągnę przewody nadmiaru z wtrysków i zatkam żeby nie ciekło z nich paliwo silnik odpala Niemożliwe że przelewy wyszły idealnie. Próba do powtórki przy kręceniu rozrusznikiem.
Sprawdzić wtryski na przelew.
czy sprawdzić przelewy a z drogiej strony jak mam je sprawdzić ja mam tam rurki plastikowe fabrycznie zaciśnięte Wtryskiwacze posiadają przelew zapinany od góry . Musisz usnąć drut zabezpieczający i wypinasz przewód przelewowy z wtryskiwacza. Tylko musiałbyś mieć jeszcze takie rurki z takimi końcówkami żeby pasowały do przelewów na wtryskach. Ale przelew...
Nawet nie podałeś jaką pojemność maja te flaszki. To ile naleciało? 10ml? 100ml? Jak wtrysk leje na przelew to poleci kilka mililitrów w ciągu SEKUND i będą trudności z rozruchem. Nie robi się tego testu przez 5 lub 10 minut. Natomiast przyczyną dzwonienia jest przeciekanie wtrysku do cylindra (kroplenie) i nie ma to związku z testem który zrobiłeś.
Niech sprawdza Ci wtryski przelew zobaczymy co dalej.
Pewnie zgłasza błąd za dużego ciśnienia na listwie.. tak jak kolega daras radzi, na pierwszy ogień regulator ciśnienia na pompie wc..
zrobiłem przelew wtryskom sa dobre na szczęście;) cos mi sie wydaje ze to moze być cos z pompa,bo jak auto postoi przez noc i rano chce odpalic to odpali za pierszym ale jak nie dodam gazu to zgaśnie;/przytrzymam chwile gaz i jest dobrze,wydaje mi sie ze zawór zwrotny w pompie jest walniety i ze przez noc paliwo zchodzi i pozniej jest problem ;/ kupiłem...
Na początek, można by zrobić test na przelew wtrysków.
może i rzeczywiste pompa siada, ale stało sie to nagle, auto rwało jak jak sie deplo az nagle stracono moc i zaczęło gasnac. Poza tym zaniżone ciśnienie nie musi oznaczać pompe - możne być zawór czujnik lub przelew wtrysku
Po regeneracji musi zapalić, będzie prychać,kopić ale odpalić musi. Wtryski na przelew moze słabo regeneracja poszła.
tak nie odpowietrzysz ,jeden musi dmuchać w zbiornik sprężonym powietrzem tylko z czuciem a drugi niech kreci silnikiem powinna sie odpowietrzyć dosyć szybko tym sposobem To najlepszy i najszybszy sposób. Ja jeszcze zdejmuję przelew z ostatniego wtrysku , zatykam wężyk i zakładam go na przelew wtrysku kiedy odpali
Wedle mnie padło uszczelnienie w którymś z wtrysków i za dużo paliwa ucieka przez wtrysk na przelew, przy dużym obciążeniu wydatek pompy nie pokrywa ubytków + dużej ilości wtryskiwanego paliwa i komputer wyłapuje spadek ciśnienia na listwie. Na teście wtrysków ta usterka nie wychodzi. Jedyny sposób fizycznie sprawdzić ilość paliwa jaka idzie na przelew...
Sprawdzić wtryski na przelew.
A wtryski na przelew ile puszczają?
Wtrysków nie da się sprawdzić „komputerem” na przelew. Bez weryfikacji przelewu z wtrysków i z listwy nie ma sensu dalej gdybać. Pytanie czy jeszcze było w historii sterownika silnika….
Według mnie wygląda to jak przelew z wtrysku. Może silnik leżał długo i dlatego jest sucho.
Powiem tak, założyłeś zaworki zwrotne i nie przelewają, ale czy myślisz że to załatwia sprawę. Przelew wtrysków to tylko jeden z parametrów i to wcale nie najważniejszy. To oczywiście moje zdanie a mechanikiem nie jestem. Wnioski wyciągnij sam, jeśli uważasz że bredze nie pogniewam się.
Witam dwie sprawy do sprawdzenia ciśnienie pompy (ciśnieniomierz do 1600bar pewnie nie masz). Druga sprawa wtryski taka chałupnicza metoda zaślepiamy po kolei wtryski sprawdzając ciśnienie czasem dwa wtryski leją i tu kłopot. Można na przelew wtrysków wstawić menzurki i pokręcić ze 30s rozrusznikiem( na zasilaczu awaryjnym) również pokaże które wtryski...
To jest zwykły wtrysk mechaniczny z elektronicznym sterowaniem kąta wtrysku, regulator kąta wtrysku sterowany sterownikiem silnika lubi się zapiecz,zaciąć,zabrudzić, zazwyczaj wtedy są objawy szczególnie na zimnym silniku dymi,nierówno pracuje na wolnych obrotach.Czujnik na wtryskiwaczu informuje sterownik o rzeczywistym kącie wtrysku.
Jeżeli pompa słabo buduje ciśnienie lub któryś wtrysk daje za bardzo w przelew to silnik może równo pracować ale będzie miał problem z uruchomieniem.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic88... Czyli problem jeszcze nie rozwiązany. Zawór regulacji ciśnienia gdyby był niesprawny trudno by było odpalić silnik sprawdz zawór wysokiego cisnienia na pompie przedmuchaj go dobrze i sprawdz wtryski na przelew ale proponował bym jednak sprawdzić na przelew czy wtryskiwacze są sprawne, pomimo że zostały...
moim zdaniem jest uszkodzony wtrysk paliwa .przepuszcza on paliwo na przelew i na listwie nie ma takiego ciśnienia
Zgadzam się z kolegą wtryski do sprawdzenia na przelew , albo zaworek niskiego ciśnienia pompy hp .
Znaczenie dawki na zimny oczywiście będzie miało znaczenie. Wtrysku nie sprawdzisz bez jego demontażu i zapięciu na stole pobierczym (przelewy to tylko połowiczne sprawdzenie) masz na górze (cewce czarnej) napisane nr wtrysku, pod przelewem.
Auto odpala tylko po podpompowaniu paliwa ręczną pompką, odpala można przez jakiś czas normalnie jechać, potem brak paliwa w filtrze i znowu pompowanie. Ściągnąłem wężyk z powrotu i nic - minimalna ilość paliwa. A że powrót idzie przez pompę i chciałem wykluczyć, że coś w niej jest uszkodzone i nie puszcza paliwa dalej, to sprawdziłem przelew zaraz...
Nie zawsze. Znajomy zmieniał sobie przelewy wtrysków w dieslu, pożydził i wziął Fagumit bo były o połowę tańsze niż Gates. Po miesiącu zaczęły cieknąć. Te do LPG też po 2 latach tak twardnieją że idzie je łamać.
Zobacz czy leci paliwo z przelewów na wtryskach wtedy jak nie chce zapalić. W moim K9K wtryski delphi po rozgrzaniu puszczały w przelew bez opamiętania.
Witam kolegów. Mam na pozór prozaiczny problem, jak odłączyć przelew od wtrysku? Pytałem się nawet w serwisie Toyoty i kręcili głową. Proszę o pomoc. Dzięki z góry i pozdrawiam.
Przypomniało mi się, że tam przelew z wtrysków idzie do przewodu zasilającego pompę. Może te przelewy nieszczelne?
w czasie kręcenia musi uzyskać ok 280 bar bo inaczej nie zapali.. sprawdz czy ciśnienie nie ucieka na przelew z wtrysku...
Pompka zasilająca jest firmy FDR(jeżeli to coś komuś mówi- osobiście pierwszy raz spotykam się z tą marką). Dziś rano odkręciłem powrót przy pompie ( stalowy przewód na klucz 20) paliwo przy próbie uruchomienia wycieka z pompy. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem że chodzi o powrót z wtrysków do pompy a nie przelew z wtrysków do zbiornika. Dodaje 3 fotki...
Tylko na jakiej zasadzie pomaga mu zdjęcie przewodu paliwowego z pompy bądź filtra albo przelew z wtrysku i auto pali jak nówka dopuki dłużej nie pojerzdze
Wtryski na przelew test.
Witam.Są tam takie gumowe przewody łączące wtryski jeśli one nie będą szczelne to może coś takiego się dziać jak opisujesz,szczególnie ostatni wtrysk gdzie ten przelew jest zatkany.Może to nie być zauważalne bo tam nie ma dużego ciśnienia,więc nawet może nie być żadnego wycieku ale może zasysać powietrze!A co do odpowietrzania to wystarczy przytrzymać...
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Być może rurki zatkane syfem z paliwa po tylu latach postoju. Przelew musi być.
W tym silniku masz wtryski piezo, ciężko je w tradycyjny sposób sprawdzić na przelew, ja diagnozowałem zużyty wtrysk garażowymi metodami w ten sposób że ze starego przewodu metalowego wysokiego ciśnienia, zrobiłem zaślepkę otworu w listwie na ten właśnie przewód, odłączałem wtrysk od paliwa, a otwór w listwie zaślepiałem. Przewodu przelewowego i wtyczki...
Ciśnienie ponad 1,5 bara. Sterownik odblokowany? Auto odpaliło, nie pracował zbyt ładnie, ale lepiej niz wczesniej. Zrób próbę przelewową, lejący w przelew wtrysk potrafi wyprowadzić na manowce. paliwo w momencie rozruchu nie powinno się pojawiać na przelewie,ale to widać też w parametrach ciśnienia. Z pompy CR nie leci paliwo do listwy,. Jeżeli w określonym...
W końcu sprawdziłem i sytuacja jest następująca odpiąłem przelew wtrysków i faktycznie pienienie ustało a z wtrysków idzie powietrze czyli jest wada, ale że juz sprawdzałem to podpiąłem przelewy do menzurek i okazuje sie że naprawa tych że fachowców uszkodziła wtryski bo wydatek po 2min i 30 sek na dwóch wtryskach jest 20 ml a dwa maja 9 ml. Co lepsze...
W takim razie podepnij komputer, zmierz kompresję, sprawdż wtryski na przelew to możesz zrobic sam.
Sprawdzić przelewy wtrysków, na kompie masz tylko korekty.
Często panowie padają też wtryski - jednak ciężko bez zdjęcia pokrywy zaworów i wyjęciu wtrysków stwierdzić który to . Choć jeden z byłych pilotów rajdowych ,prowadzący warsztat naprawy pojazdów japońskich chwali się że potrafi to zrobić :-) Paliwo wywala z wtrysku na przelew i dlatego silnik po zapaleniu będzie pracował równo jednak przy próbie rozruchu...
Panowie spokojnie z tą pompą. Zanim sie do niej kolega dobierze, niech sprawdzi wtryski na przelew. Ciężkie odpalanie na ciepłym to w CDI typowy objaw przelewającego wtrysku.
sprawdzałem wtryski na przelew i jeden dosyć się wyróżnia bo wylatuje z niego ponad połowa mniej ropy niż z innych, ale to w zasadzie nie powinno mieć wpływu na ciśnienie .
Witam, piszę by pomóc potomnym, opiszę swój przypadek który podobno często występuje w tych silnikach chodzi o 3.0 d ja ma 530d z 99r 184km. Otóż pewnego dnia zaczęła długo kręcić zanim odpaliła, później już paliła za drugim razem po bardzo długim kręceniu, podczas jazdy przy gwałtownym wciśnięciu gazu załączała się kontrolka dde od świec żarowych,...
Witam podpowie ktoś o co chodzi zmienialem juz kilka wtryskow i zawsze leje w przelew 2 wtrysk pacjent to fiat ducato 2.3 150 km. Zmieniłem juz chyba z 10 wtryskow i to samo caly czas https://obrazki.elektroda.pl/3993003300_...
A były sprawdzone wtryski na przelew ?? typowe problemy w cdi lejące wtryski nie odpali bez pomocy tylko na auto starcie
A to Clip będzie kręcił pompą CR? Podpinasz przewody z menzurkami pod przelewy i odpalasz silnik.
Jak będzie ciśnienie uciekało to znaczy, że uszczelnienie wtryskiwacza przepuszcza i jest powodem zapowietrzania. Przy małych nieszczelnościach trochę ciężko to wyczuć a przy dużych nawet słychać syczenie. Trójniki to następna rzecz do sprawdzenia - zdarzają się pęknięcia prawie niewidoczne. Jeszcze jedno miejsce to pewna śrubka z uszczelnieniem z dołu...
To jak rzeczywiście chodzi na trzy, to powinien być błąd od tego jednego. Bo ciśnienie na garze raczej nie pojawia się, znika i odwrotnie. Choć nie wiadomo jakie są jego wartości. Bez kompa to nie wiem co zrobisz ? Sprawdzisz wtyczki wtrysków ,sprawdzisz rezystancję i przebicie do masy,sprawdzisz wtryski na przelew chyba tyle.
test przelewowy: po ok 2min pracy na biegu jałowym przelew na wtryskach I wtrysk 10ml II wtrysk 25ml III wtrysk 30ml IV wtrysk 150ml Wnioskując czwarty wtrysk przepuszcza zbyt dużą ilość paliwa do przelewu i pompa nie jest w stanie uzyskać wymaganego ciśnienia na zasobniku podczas rozruchu, tym samym 4ty wtrysk należy zregenerować/naprawić i kłopot...
W sumie nie wiadomo o co wgl chodzi. Paliwo wydobywające się z czego? Generalnie jeśli auto dymi na niebiesko oznacza to remont silnika. Może padły pierścienie, może uszczelniacze na zaworach, może turbosprężarka (jeśli ma), może wszystko razem...
Wtryski na przelew.
Problem z przelewami rozwiązany. "Zaciął" się jeden wtrysk i dawał zbyt wysokie ciśnienie na przelew. Tak powiedział mechanik. Ponoć mogło być to spowodowane tym, że kiedyś brakło mi paliwa i później zapowietrzenie przy wymianie filtra dopełniło dzieła 😉
Witam mam problem z moim Vito a mianowicie są rozpięte przewody od podciśnienia. Mam pewne sugestie jak powinno być podłączone ale nie chce podłączać w ciemno. Wydaje mi sie ze na zdjeciu nr1 powinien byc połączony z nr 2 ? Numer 3 to chyba jest tzw przelew wtrysków tak? I mam jeszcze jedno pytanie czy ktos wie co to jest to zaznaczone niebieskim kółkiem...
Niestety nie jest OK. Nawet na wolnych MUSI być przelew. w skrócie wygląda to tak: Ciśnienie na zaworku otwierającym wtrysk po obu stronach jest takie samo. Podanie napięcia na cewkę otwiera PRZELEW, a to powoduje, że ciśnienie z jednej strony jest wyższe i podnosi iglicę od wtrysku. PS. To tylko obrazowe uproszczenie - nie krzyczeć :P W "normalnym"...
Z tą mocą bez zmian , to bym dyskutował. Napewno instalacja paliwowa , pompa WC lub wtryski. Pierwsze sprawłdziłbym wtryski na przelew.
Sprawdź wtryski na przelew .
Chcesz w delphi wymienić przelew? A masz stół do ustawienia wtrysku?
Wtryski na przelew sprawdź.
Jak zapalisz na plaku to chodzi? Wtryski na przelew sprawdź,może któryś wytraca ciśnienie.
Zdejmij przelewy z wtrysków i kręć. Te z których poleci są do wymiany.
Ten wtrysk nr 2 i w przelew daje i korekty ma wyższe na plis od pozostałych. Jak wygląda procedura wymiany wtrysku? W programie do diagnostyki jest takie coś jak wpisywanie kodu wtryskiwacza czy trzeba to robić?
co może być przyczyną tych przelewów? Albo Ty źle sprawdzasz, albo ktoś komu je dałeś do sprawdzenia.
Na ciepłym silniku nie ma ciśnienia paliwa dlatego pali na polski. Wtryski sprawdź na przelew jak ok to zajmie się pompa wysokiego ciśnienia.
Sprawdź wtryski na przelew (delphi)
Witam problemem był jeden z wtrysków miał zbyt duży przelew na powrocie
Więcej info prosimy Czy to CR czy silnik na mechanicznej pompie? Można wtryski na przelew sprawdzić.
Dpf fizycznie usunięty a programowo też ??? Jeżeli ciężko pali sprawdź świece żarowe i w kompie zobacz jak szybko pompa nabija ciśnienie w zasobniku . Skoro są opiłki w układzie to już niestety wtryski daj do czyszczenia bo przez nieszczelny przelew w wtrysku pompa nie może zbudować ciśnienia . Dwa zrób próbę przelewową przy odpalaniu to będzie wszystko...
Wtryski na przelewy sprawdź.
Przestałem pić . Sprawdź wtryski na przelew , ta zaślepka nie wypadła bez przyczyny.
Menzurki na przelewach wtrysków mogą coś wyjaśnić.
Sprawdzić wtyski można na przelewach to da ci wgląd na zaworki który nie szczelny i puszcza na przelew , wtedy pompa cr nie nabije takiego ciśnienia by silnik odpalił . W moim przypadku nie chciałem się bawić więc wtryski poszły na pierwszy szczał bo pompiarz to mój kolega z którym współpracuje (sprzęt prima sort) płace 100zł za sprawdzenie 4 sztuk...
Sprawdzenie wstępne wtryskiwaczy odłączyć wtyczki od wtryskiwaczy odłączyć przewód przelewowy wtryskiwaczy na przewód zbierający przelew założyć zaślepkę następnie przez 15sekund kręcić rozrusznikiem i sprawdzić czy z przewodu przelewowego wydobywa się paliwo docelowa wartość przelewu=oml(dopuszcza się pojedyńcze krople) SPRAWDZENIE WTRYSKÓW NA PRZELEWY;...
Kolega poprosił o pomoc, bo w warsztatach juz nie chcieli z nim gadać, a jeździł do kilku. Sporadycznie kod p0093 i brak mocy do wyłączenia i ponownego odpalenia silnika. Sprawdziłem auto za pomoca techstream ale korekty każdego wtrysku w normie. Jedyne co na pierwszy rzut kłuło po oczach to spora wartość fuel quantity przy wystąpieniu błędu (freeze...
witam w berlingu hdi(siemens)padly wtryski po dluzszym postoju ciezko pali paliwo wywala na przelew,czy mozna zamontowac wtryski o innych numerach oczywiscie od tej samej pojemnosci i mocy.pozdrawiam
Usterka zdiagnozowana przy podpięciu na komputerze i wykonaniu przelewów wtrysków. Do wymiany 2 wtryski ( trzeci i czwarty ) , które nie dają ciśnienia na listwę.
Poczytaj jest dużo materiału na ten temat.Uszkodzony rozdzielacz? To jakaś bzdura .Diagnozujesz to czymś normalnym?Wtryski sprawdzałeś na przelew?
Ale wtryski na przelew to chyba warto sprawdzić?
Wtryski na przelew jaki wynik?
Przy ręcznym odpowietrzaniu układu zasilania paliwo zawsze pójdzie w przelew i do zbiornika . Żeby pompa wtryskowa podała ciśnienie na wtryski , to trzeba obrócić jej wałem , czyli zakręcić silnikiem . :|
Witam Nie powinno być problemu jeśli będą to przewody o odpowiedniej jakości,ale warto się zastanowić nad - tak dzisiaj popularnymi - przewodami z kauczuku silikonowego
Jeżeli obroty wzrosły bardzo wysoko i gwałtownie mogło dojść do spalenia końcówek wtryskiwaczy Zdejmij przelewy z wtrysków i zobacz co się dzieje przy kręceniu rozrusznikiem. Pozdrawiam
Nie,nigdy nie będzie równo.Jest to normalne zjawisko.Usterka występuje gdy największy zaobserwowany przelew jest wyższy trzykrotnie od najmniejszego.Różnice 20-30% to zjawisko normalne.
Ja pisałem o innym przekaźniku. Te silniki palą nawet przy - 10 bez świec. Jasne jest że nim trochę wtedy porzuca po rozruchu ale palą. Zacznij od filtra paliwa. Trzena sprawdzić (jak masz czym)ciśnienie na szynie podczas rozruchu i no przelewy na wtryskach. Wychodzi na to że nie buduje poprawnego ciśnienia przy starcie.
Tak przy okazji - ja unieruchomiłem ojcu auto zdejmując przelew z wtrysku (ostatniego)... także to nie jest dobra metoda. Przelewy wchodzą na wejście pompy i jeśli dostanie się do nich powietrze pompa się zapowietrzy. Odpowietrzać można poprzez popuszczenie przewodów wtryskowych albo wytworzenie ciśnienia w zbiorniku paliwa. Psikanie samostartem w przepływomierz...
czy wtryski nie zrzucają na przelew wczoraj na serwisie wyszło że pierwszy wtryskiwacz zrzuca na przelew ponad 2 razy więcej od pozostałych...czy to może być przyczyną problemów z odpalaniem?
przelew wtrysku zapowietrzenie przelew wtrysku sprinter przelew oszustwo
monitor matryca uszkodzona wykrywacz złota instrukcja still
Opel Zafira A 1.8 125KM 2001 – lokalizacja przekaźnika sterownika silnika ECU Peugeot 206 radio Clarion RD3 Error 9 – blokada po błędnym kodzie, odblokowanie, kod radia