NA boku skrzyni biegów jest korek przelewowy trzeba go odkręcić i sprawdzić czy poziom oleju sięga jego dolnej krawędzi.
Oleju do skrzyni się nie "dolewa". Wymiana całości jest na tyle tania że to nie ma sensu. Chyba kolega kupił za drogie auto (2004 pełnoletnie) że nie ma na wymianę oleju.
kurde nie wiem robiłem w dużym zakładzie powinni wiedzieć co i jak. Czy w Vivaro jest jakiś korek przelewowy od oleju w skrzyni biegów ?
Problem rozwiązany , odnalazłem na moście korek przelewowy i po dolewce oleju , odpowietrzeniu skrzynia zaczęła pracować normalnie . Zostaje tylko wycieki zlikwidować z półosi . Dzięki za pomoc pozdrawiam
Niestety nie miałem do czynnienia z ta skrzynią , ale jeśli filtra nie ma na zewnatrz skrzyni to jest on w misce olejowej, przykrecony do płyty sterującej. W misce powinien byc korek spustowy. O ile w skrzyni jest bagnet kontrolny ( poziomu oleju) to korek w misce jest korkiem spustowym. Jeśli takiego bagnetu nie ma to korek w misce jest koekirm kontrolnym...
Może nie być korka przelewowego,jeśli nie ma go w okolicy wyjścia lewej pòłosi to zalewa się odpowiednią ilość oleju(w-g.specyfikacji producenta skrzyni) przez otwòr po czujniku światła wstecznego.
jest miarka oleju czy korek przelewowy?
Witam Zgadzam sie z poprzednikiem w misce sa dwa korki,maly spustowy i duzy przelewowy.Jezeli chcesz tylko dodac lub uzupelnic to musisz rozgrzac samochod do okolo 40 stopni wejsc do auta wcisnac hamulec i przelozyc dwignie na D.Druga osoba musi odkrecic korek przelewowy jezeli nie pojawi sie olej jest go za malo,trzeba go dolac najlepiej jakas strzykawka(specjalana...
Przyjrzyj się dokładnie, czy przypadkiem nie ma tam korka przelewowego. Takiego że podczas wlewania oleju musi się w nim pokazać wlewany olej.
na pracujacym silniku wykrecasz to co nazwales zlew oleju - za tym korkiem jest rurka przelewowa (jak chcesz zmienic olej to wykrecasz ja , jest na imbus oczywiscie to juz nie przy pracujacym silniku) i przy pracujacym silniku olej powinien z niej kapac. Jak chcesz zmienic olej to i tak bedziesz musial sciagnac miske bo pod nia jest filtr to zobaczysz...
To nie korek wlewu oleju do skrzyni, to wizjer do znaków do ustawiania rozrządu, tam może i w sumie powinien być plastikowy korek (dostępny na każdym szrocie i w ASO). Tam jest sprzęgło a nie właściwa skrzynia biegów. Korek wlewu oleju jest z boku skrzyni biegów, i pełni też funkcję wizjera przelewowego.
Bardzo dziękuje za pomoc i mam jeszcze takie jedno pytanie, Czy jak bedzie już prawidłowy poziom oleju w skrzyni sprintshift to tam tędy bedzie wylatywał olej tak?
Punkt przelewowy może służyć jak miejsce dolewania oleju. Pompka do wlewania oleju, wężyk i ładnie wszystko wchodzi. Obok miejsca gdzie wchodzi lewa półoś jest taki punkt przelewowy, korek na klucz 13.
Dziękuję za odpowiedź. Czyli co tam nie ma korka/ śruby przelewowej do kontroli ilości oleju w skrzyni? Jest tylko śruba do spuszczania oleju? Filtr rozumiem jest zamontowany pod miską olejową? Jaki olej tam się wlewa?
W tym sęk że właśnie nie pojawił się luz, od razu jak zobaczyłem wyciek to podlewarowałem koło i o dziwo jest jak należy. Zadziwia mnie jedna rzecz- odkręciłem korek przelewowy od zwolnicy i aż trysnęło trochę oleju pod cisnieniem (!). Czy tam nie powinno być jakiegoś odpowietrznika? Czy przypadkiem nie wytwarza się ciśnienie i przez to wypycha mi ten...
Była odkercona miska olejowa i kapalo z niej przez 20minut, opilek zadnych nie bylo.l zostal zalozony nowy filtr.Potem byl wlewany olej az zaczal sie przelewac przez otwor przelewowy,nastepnie zostal wlaczony silnik i znowu byl wlewany az zaczal sie przelewac. wowczas zostal wkrecony korek przelewowy. weszlo w ten sposob 2 litry oleju g3.
Witam mam opla vectre c rok 2003. Silnik benzyna 1.8. Zaczęła mi wyć skrzynia strasznie ją słychać. Odkręciłem korek przelewowy od oleju i w oleju jest pełno opiłków spiłowanego metalu i aluminium. Skrzynia ma oznaczenia A06842 F17C374. Z tego co widzę po różnych aukcjach wszędzie piszę że jest to skrzynia od opla vectry b, meriwy 1.4 , 1.6 16v. Szukam...
Troche smierdzial; z 3l wylecialo z skrzyni i z litr z "sprzegla" ale nie wiem czy troche wycieku nie bylo a auto dlugo stalo. (Edit: ale odkrecajac korek przelewowy polecialo z 0.7l oleju) Do tego znalazlem 3x te same skrzynie z tym samym objawem (szukajac zamiennika) - wiec cos w sobie tkaiego maja (czyli do tylu sie toczy / do przodu nic). Tryby...
Wymiana oleju w silniku, filtra oleju, powietrza, kabinowego, w żadnym wypadku nie ma nic wspólnego z opisanymi przypadłościami. Co do filtra paliwa, jak ma już niezły przebieg, to należy go wymienić. Jakkolwiek serwisówka pozwala na sporo dłuższe przebiegi, ja w 1,5 dCi wymieniam co ok. 20k km. Jak dalej trudno zapala i mocno dymi, to zrób diagnostykę...
E kolego to może i jest tzw przystawka ale fachowo to jest przekładnia zwiększająca obroty na pompe o ok 1,3 no a oleju to napewno wiesz ile tam wejdzie bo w prosty sposób się okaże, a jak? Otóż jak podejdziesz do ładowacza z przodu od dyszla i patrząc na tę przekładnię to po prawej stronie tej przekładni poniżej połowy wysokości przekładni zauważysz...
Pisalem odma czy tez odpowietrznik,jest usytuowanyny w dole retardera,no ale dobra.Poziom oleju oczywiscie uzupelniam do max.(jest miarka i korek przelewowy),ale po przejechaniu kilkuset kilometrow i uzywaniu retardera wyrzuca go.
Koledzy, kupilem nowy stary wóz jak w tytule. Po paru tygodniach dostrzegłem niski poziom płynu w zbiorniczku przelewowym chlodnicy. Dolalem do odpowiedniego poziomu, jednak po 3 tyg poziom ponownie sie obniżył do minimum, dolalem ponownie, łącznie 2 dolewki jakieś pół litra. Dostrzegłem ze korek od zbiornika wyrównawczego nie jest oryginalny tylko...
witam, wielkie dzięki, to zdjęcie rozwiewa wszelkie wątpliwości.... szukając odpowiedzi, wcześniej wchodziłem na różne fora, gdzie na jednym z nich ktoś umieścił opis i zdjęcie dla yaris verso 1.3 i tam jest też korek przepływowy - razem z wlewowym są umiejscowione "u góry" pokrywy, z tym, że przelewowy jest ciut niżej, a jak sama nazwa wskazuje trzeba...
Jeszcze nic nie wierciłem :P czyli tam gdzie ja narysowałem podłączenie zbiorniczka oleju trzeba zrobić korek wlewu oleju, o ile ten otwór jest poniżej osi wału (raczej w to wątpię), a jeśli nie to trzeba go zaślepić i zrobić otwór około 1cm niżej niż oś wału, nagwintować i zrobić korek. Jak zrobić podłączenie przewodu do tego dekielka bocznego? Wystarczy...
Niestety autodaty nie posiadam. Nie mam książki serwisowej do mojego samochodu więc nie wiem gdzie jest ten korek przelewowy. Producent olał moje zapytanie, bo wysyłałem im maila, a google pokazuje jaki olej kupić a nie gdzie i jak sprawdzić jego stan. Jak naleje "do pełna", aż się przeleje górą to myśle, że to też nie jest dobre. Bo może być za dużo....
Do Pana automix. Dzięki za szybką odpowiedź ale proszę o wyjaśnienie kilku rzeczy. 1. W innym swoim post-cie opisuje Pan wymianę oleju w DP0 trochę inaczej. tzn. że trzeba wlewać dopuki nie zacznie się przelewać z korka przelewowego a potem dolać jeszcze 150-200ml. Czy ta różnica spowodowana jest tym że moja skrzynia jest jakaś inna? 2.Pisze Pan że...
kupiłem olej zgodnie ze specyfikacją... 4 litry, gdyż okazuje się, że żeby wymienić cały olej i filtr trzeba ściągać skrzynię (pomogli koledzy forum, którzy udzielili wyczerpujących informacji) - więc dałem sobie z tym spokój (za stary trot na takie drogie zabiegi)... skrzynia ma korek przelewowy, dzięki czemu wlać mozna prawidłową ilość oleju... wymieniono...
Pytanie może wydawać się głupie ale za jasną cholerę nie mogę znaleźć miarki oleju, nad wałkiem jest jedynie korek wlewu oleju. O ile się domyślam, będzie chodziło o odkręcenie korka poniżej i sprawdzanie na zasadzie przelewania ale tu pytanie czy robimy to na nóżce centralnej czy na kołach ? I czy korkiem przelewowym jest korek średnicy ok 50 mm z...
Witam.Posiadam Audi A6 1.8T rocznik 2002 z automatyczna skrzynia biegow.Problem polega na tym ze musze dolac olej do tejze skrzyni (mam maly wyciek z chlodnicy oleju)Jest to skrzynia tiptronik z pozycjami: P,R,N,D.Nie wiem jaki olej zastosowac i czy od spodu sa korki spustowy i przelewowy kontroli poziomu oleju tak jak w Audi 2.5 TDI.I jeszcze jedno,czy...
Tak ogólnie, jeśli wtryskiwacze są sprawne (nie leją), kąt wtrysku i ciśnienie sprężania prawidłowe to silnik ma zapalić i poziom oleju w pompie nie ma nic do tego. Niesprawność pompki zasilającej będzie się ujawniać zwłaszcza przy dużym obciążeniu silnika (orka). Jeśli silnik dymi na biało to znaczy że paliwo jest dostarczane do cylindrów ale się nie...
Zastosuje się do Twoich rad lajconic Właśnie przed chwilą oglądałem rzęcha dokładnie moje spostrzerzenia 1.gdy na zimnym silniku odkręciłem korek zbiorniczka wyrównawczego i powąchałem to czuć jakby spalinami,a na ciepłym tak jakby benzyną 2.Na gorącym silniku podczas pracy odkreciłem korek ale żadnych baniek powietrza czy czegoś innego niezauwarzyłem...
Ale według mnie jakby był gdzieś przednich to by były jakieś pęcherzyki powietrza w wodzie, a nic takiego nie widać. Wody w oleju nie ma ani na odwrót. A jak odkręce korek to woda krąźy jakby termostat był cały czas otwarty
Naklejka skrzyni: 09g 300 037N Sterownik według VCDS: 09G 927 750HJ Komponent: AQ 2506F 1068 Instrukcja wymiany oleju https://www.passatworld.com/threads/6-sp... Podobno dostanę 7L oleju, a do skrzyni wchodzi 3,5L. Rozumiem że, mamy wykonać procedure 2krotnie w celu wypłukania skrzyni i pozostałego oleju...
Witam. Zmieniałem w aucie skrzynie i mam problem bo do skrzyni weszło mi tylko 6.5L oleju. Czy to jest wystarczająco ?? Skrzynia była wyjęta, olej zlany więc była pusta ile powinno mi wejść oleju na pustą skrzynie 5hp19 ? Wlewałem przez korek po boku skrzyni zagrzany silnik zmieniałem pozycje P,R,D itd autem zrobilem juz 20km i po odkreceniu korka przelewowego...
1: Czy jeśli w rozdzielaczu jest zawór przelewowy to muszę w zbiorniku oleju hydraulicznego zastosować zawór bezpieczeństwa? Nie. Po za tym nie słyszałem o czymś takim jak zawór bezpieczeństwa zbiornika hydraulicznego. Jedynie odpowietrzenie zbiornika musi być. 2: Zbiornik planuję pospawać samemu, czy musi być wytrzymały na jakieś ciśnienie? Ewentualnie...
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
Skoro to nazywasz remontem to ok niech i tak będzie. W zwolnicy masz korki przelewowe. Lejesz olej dopóki z nich nie będzie wypływał, i na pewno nie wchodzi tam 15l. Filtry paliwa przykręcone od góry każdy kielich na jedną śrubę M8.
Osobiście taki układ zrobiłbym na układzie smarowania oleju, o wiele prościej. Co do twojego układu, to przede wszystkim ma za małą pojemność, trudno w ten sposób kontrolowac temperaturę płynu, zamiast rurek na wydechu zrób płaszcz wodny. Pompa w Twoim układzie pewnie tłoczy płyn w strone wydechu, potem na reduktor, po drodze jest zbiornik wyrównawczy,...
Witam Ja stosuję do palnika podsysającego przerobioną pompkę od chińskiego skutera.Wszystko razem z napędem mieści się w rurze 1" o dł.1 m /zdjęcia na Forum/. A gdyby tak linka do tej pompki? Poproszę. Dodano po 38 Sawek dobrze kombinujesz z bezpośrednim zasilaniem pompką palnika olejowego Mój układ testowy to beczka 60l z wkręconą zamiast korka moją...
Witam Panowie. Pacjent audi a4 B5 1.9 115km quattro Od jakiegoś miesiąca borykam się z problemem a mianowicie zaczął mi znikać płyn chłodniczy. Przez kilka dni nie mogłem zdiagnozować z którego miejsca może wyciekać,więc podjechałem do mechanika posprawdzał i doszedł do wniosku że płyn wywala ze zbiorniczka wyrównawczego a dokładnie od dołu z otworu...
Dobrze ze zajrzałem pod spód auta, okazało się ze sączy się olej z korka spustu oleju skrzyni biegów. Następny wydatek. Musze wymienić podkładkę miedzianą pod korkiem. No i teraz loteria, czy zalać skrzynię świeżą oliwą ( tak powinno się zrobić) czy też na sztukę zrobić dolewkę oleju 75W80 np: Mobila? Citroen zaleca Totala 75W80 GL4+, znalazłem coś...
Szczerze powiem, nie wiem jak jest w Ursusie MF, bo nigdy takiego nie obsługiwałem Pompa to cztery tłoki, po dwa zawory zwrotne na każdy tłok . Obok pompy jest zawór sterujący pompą. Ma on trzy położenia. Opuszczanie - zamknięcie dopływu ojeju do pompy(pompa nie może zassać oleju,smarowanie tłoków odbywa się od strony korbowodów), przy jednoczesnym...
Stary ciapek miał pompę dwusekcyjną jedna sekcja zasilała tylko bąka a druga magistrale . Zawór przelewowy masz na środkowej stopce wału . A jak go ugotowałeś to pewnie wał do szlifu , musisz zwalić miskę i zobaczyć . A powód zaniku smarowania mógł być prozaiczny wypadł kołek zabezpieczący z koła zębatego pompy olejowej .
Po pierwsze- takie ciśnienie, to dramat, musi byc 4,5- trzeba wkręcić normalny manometr dla pewności i misa w dół, bo za chwilę obróci panewkę i nawet urwie wał. Odkręcaj panewki, oglądaj pompę oleju ( wstaw zdjęcia jej wnętrza- przylgni dekli i trybów) sprawdź, czy nie zaciął się zaworek przelewowy w jej korpusie. Co sie zebrało na korku spustowym...
witam, mam problem tego typu iż niedawno zamarzł mi parownik czego przyczyna jak sie okzało był zapowietrzony ukł. chłodniczy, więc go odpowietrzyłem dolewając 2l płynu, no i po przejechaniu ok 700km zauważyłem że znów prawie nie ma płynu w zbiorniczku, zeby powrócic do stanu poprzedniego musiałem dolac znow 2l i odpowietrzyć układ, widocznych wycieków...
Przez czujnik oleju przedmuchasz tylko kanał idący do klawiatury. Kanał do klawiszy przedmuchasz też wykręcając filtr oleju i dmuchając w środkową dziurę. Aby przedmuchać "na dół" trzeba się dobrać do otworów jaowatych na filtrze olej. zatkać część np kawałkiem gumy i dmuchać. Dodatkowo po spuszczeniu oleju można dmuchnąć w miskę olejową lekko blokując...
co do sprawdzenia poziomu oleju to są dwie czasem trzy możliwości w skrzyniach aut. 1.miarka 2.śruba przelewowa z boku skrzyni 3.śruba w dnie misy olejowej. 1 i 2 pkt nie ma co opisywać. 3pkt. - duży imbus : odpal silnik włącz P ,odkręć i zobaczysz czy zaczyna cieknąc olej .Jeśli cieknie to jest ok. Jeśli nie wylewa się przez korek w dnie to zbyt mały...
Za duża wydajność pompy lub ma za duże obroty. Sprawdź jakie otwory ma śruba przelewowa na powrocie z orbitrola. Ile masz litrów oleju w układzie ? Dzięki za odpowiedź bo widzę że chyba to ciężki temat. Co do oleju to mam ok 2l. I więcej nie wleje. Na wyprostowanych kołach jest jakieś 3/4 zbiorniczka. Jak skręcę w jedną stronę to jest prawie pod korek...
Witajcie, chciałem zasięgnąć opinii bardziej doświadczonych kolegów bo sam już nie mam pomysłu. Postaram się skondensować to do minimum. Pacjent M156, około 187tkm nalotu. 2008. W moim posiadaniu od dwóch miesięcy. Po zakupie auto jeździło bardzo dobrze. Zdecydowałem się na wymianę chłodnicy wody (była już wizualnie zmęczona) oraz wszystkich doprowadzających...
No ciekawe ile tam tego "błota" jeszcze zostało :( A co do pompy to szok, ale i dziwne trochę, bo ona ma fabryczne ciśnienie 160-170bar. Osobiście myślałem, że powyżej max będzie bardziej mielić w miejscu :D To by znaczyło, że osprzęt pracował tak, że aż silnik dusiło, ale przelewu nie otwierało? W ogóle to regulacja na rozdzielaczach to jest na tych...
odgrzewam temat bo może sie komuś przydać ;) Kupiłem Yarisa w rodzinie ;) jako drugie auto, zakup był awaryjny bo podstawowy samochód jest w naprawie po wjezdzie do rowu celem uniknięcia czołówki ale to nie ma znaczenia w każdym bądz razie po zakupie na drugi dzień zauważyłem poziom płynu na minimum, dolałem, na drugi dzień to samo, dolałem i historia...
Bardzo fajnie dzięki za odpowiedzi koledzy Węże sprawdzę pod względem dławika czy na pewno jest po prawej stronie W zaworku przelewowym był olej ale nie było go tam wiele na samym końcu tego stożka (tłoczka pod sprężyną). Układ odpowietrzałem w ten sposób: podnosiłem ramiona ręcznie i brat stawał na belce, a ja odkręcałem boczną śrubę nr. 14. Wlałem...
nie był odpalony samostartem, przedmuchów brak, jedno co zauważyłem co mogę jeszcze dopisać to przy prędkości 50 km/h na trzecim biegu puszczam gaz, jadę cały czas na trójce stukanie zanika (rozumiem że pompa nie podaje wtedy paliwa hamując silnikiem) i przy obrotach około 1200 obr/min jadąc dalej na trójce zaczyna stukać ( rozumiem że zaczyna być podawane...
Witam, Na wstępie pytanie, jaka powinna być temperatura oleju oraz płyny chłodniczego podczas jazdy? Mi pokazuje temp. płynu 60-65℃(czyli 1 kreska nad minimum) oraz temp. oleju 110-120℃(połowa zakresu) Chyba temp. płynu jest za niska i szczerze to nie wiem czy wcześniej tak było, czy były to okolice 80-90℃. Samochód mam od niedawna(zrobiłem...
Ciśnienie przed filtrem masz 11 barów? :| Pompa LUK ma własny zawór który ma puścić przy ok 7-8 barach. Ale pomijając tą pompę, masz zatkany układ paliwowy, filtr paliwa, może podróba która przy ciśnieniu robi się jak szmata i zatyka przepływ. Nie podam tu nazwy producenta tych ścierek z litości. :) Wyciągnij filtr, i ściśnij go lekko dłonią, jak swobodnie...
Przydałaby się informacja jakie przebiegi pomiędzy wypaleniami robisz. Samo hasło "filtr lubi się zapchać" tak naprawdę niewiele mówi. Taka jego uroda że będzie się zapychać ;) A że zapycha się częściej... Oprócz zużycia eksploatacyjnego, DPF jest świetnym sprawdzianem kondycji układu wtryskowego. Wystarczy, że leje któryś z wtrysków i masz problem....
Najpierw sprawdź podkładki pod przewodami przelewowymi zamiast od razu pchać się we wtryski. Możesz sprawdzić w wartościach rzeczywistych korekcje wtryskiwaczy i to chyba w tym modelu wszystko.
Jakie porcelanki? jakie tłoczki? niczego takiego nie ma w Scani! Pompa olejowa to zwykłe żelastwo z 2 trybami. Są 2 uszczelniacze gumowe ( fasonowe oringi) na rurze ssącej smoka i tyle. Po latach twardnieją i przy dotyku potrafią się rozsypać, ale to nie jest porcelanka. Uszczelniacze trzonków zaworów na wydechu nigdy nie spowodują wycieku oleju do...
Troszke trudno znalezc tu logike. Co ma zaworek od przelewu do dolania np. 50 plynu do zbiorniczka wyrownawczego? Poza tym w roverku w chlodnicy nie ma zaworka tylko przelew nastepuje po otwarciu duzego obiegu, tak samo w zbiorniczku nie ma zadnego zaworka. Za cisnienie w ukladzie odpowiada korek od zbiorniczka wyrownawczego. Nie chciało mi się wcześniej...
Wtryskiwacze (kolejność - kolorowa taśma - nie sugerować się koszulkami na przewodach przelewowych, od lewej niebieski, czerwony, zielony, kremowy ): http://obrazki.elektroda.pl/5265629000_1... Przewody wtryskowe przy pompie (kolejność - kolorowa taśma): http://obrazki.elektroda.pl/2005482200_1... Wyjście na czubku pompy...
Witam. Mam problem z odpaleniem Scenica II 1.9dci. Sytuacja wygląda tak, że chodził normalnie do następnego dnia, kiedy wyjechałem z parkingu, przejechałem 100m i stanął, potem już nie odpalił. Wcześniej przy uruchomieniu pojawiła się kontrolka od ładowania akumulatora, ale odpalił (było ok -13C) po czym po 100m zgasł. Próba uruchomienia nic nie dała....
Witam wszystkich forumowiczów. Sięgałem wiedzy w Internecie na wielu forach nt. mojego problemu z ubywaniem wody w zbiorniczku wyrównawczym cieczy chłodzącej i nie mogłem dopatrzyć się jasnej odpowiedzi, dlatego zakładam ten temat. Sprobuje skrocic opisy do minimum. Sytuacja jest następująca. Niedawno kupiłem auto (troszkę w ciemno - przyznaje się)....
Siemka moja narzeczona posiada Vectra C z silnikiem 1.8 GTS wybraliśmy się na weekend w góry w trasie zaswiecil się olej więc doalilisny z 400 ml chwilę po tym check engin , podczas jazdy w korku auto straciło moc oraz zaczęły się drgania na silniku temperatura wzrosła do 95 i po czuliśmy smród plastiku. Niezwlocznie zjechalismy do elektro mechanika...
A-przewód powietrza doładowującego kolektor ssący do korektora doładowania B- króciec przewodu oleju silnikowego -smaruje pompę centralnie- po uruchomieniu odcina dawkę rozruchową C-zasilanie pompy olejem napędowym z filtra oleju D-powinien być połączony z ,, I" jest to kanał odciążający hydraulicznie sekcje żeby olej napędowy nie dostawał się do wnętrza...
Witam! Sprawdź testem przelewowym wtryski. Jeśli wtrysk mocno leje,to pompa WC nie jest w stanie podać tak dużej ilości paliwa i spada ciśnienie na listwie (u Ciebie -29Bar w stosunku do zalecanego), za duża korekcja 4,59 (dopuszczalne max.3). Należy też zmierzyć kompresje, zwłaszcza na 1 cylindrze. A czy silnik bierze olej? Zapalał na mrozie normalnie?...
Ja bym zrobił tak: 1. Korekcja wtrysków wartości podałem powyżej 2. Test przelewowy W tedy masz w 90% winowajce Dodano po 2 Zalać lepszym olejem typu motul lub LM Wtryski do sprawdzenia mimo wszystko puzniej szukać ewentualnie problemu z softem czemu nie wypala DPF o ile po regeneracji wtrysków nie będzie zmiany A nie lepiej przed tym sprawdzić stan...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Z drugiej strony, przy zamkniętych kierownicach przy wolnych obrotach wydajność sprężarki powinna być duża, więc dlaczego na wolnych też lekko przykapca... Yyyyy rozwiniesz temat ? Pisałem wcześniej, że na wolnych obrotach sztanga jest "ściągnięta" - co oznacza zamknięcie kierownic turbiny - a to daje największy możliwy do osiągnięcia dmuch, przy tej...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
przelewowy korek korek przelewowy korek oleju
naprawa stare telefon mercedes stacyjki sprinter zestaw naprawczy pompa
satel powiadamianie radiowe komunikacja radiowa satel
Demontaż prawej lampy Audi A6 1998: krok po kroku Światła awaryjne nie działają w Citroen C4 Picasso 2007