Jarzmo 25-28 Nm, przelewy 23 Nm.
Czyli albo pompa wykończona albo ciśnienie uchodzi przez przelewy.
Najpierw to porządnie zdiagnozuj zanim wydasz kasę i zacznie się marudzenie, że diagnoza nietrafiona. Tutaj się kolego nie praktykuje takich rzeczy. Ale racja, podstawa ciśnienie na szynie i wtryski na przelewy.
Wtryski sprawdź na przelewy.
Jak zrobić przelewy Clipem .Pojemniki i wężyki mam.Renault Thalia 1.5 dci.2002 r.
Sprawdzałem przelewy
Sprawdź wtryski na przelewy.
A jak gruszką pompujesz, to też nie gada? Sprawdź jeszcze raz przelewy.
Kolego jeśli ciężko pali na zimnym silniku to obstawiał bym wtryskiwacze bo to choroba tych silników wykonaj test na przelewy.
Jaki test przelewowy ? Test wtrysków na przelewy.
W tej sytuacji to szklana kula lub wróżka. Edit. Tak na szybko, pod domem, możesz przelewy sprawdzić. Nie pytaj co i jak, jest już wszystko opisane jak to zrobić.
Dziękuję Ale który to zasilający a który powrotny Podpowiem Ci tylko tyle że przelewy z wtryskiwaczy łączą się z powrotem z pompy. Wykaż się trochę i sam znajdź.
Tu nawet nie trzeba komputerów podłączać, przyczyną jest brak cisnienia na CR ,wystarczy zdjąć przelewy jak nie pali i sprawdzić który wtryskiwacz nie utrzymuje ciśnienia i przepuszcza paliwo na przelew.
Witam. mam podobny problem , byłem u trzech fachowców wymieniłem trzy komputery , zamienialem wtryskiwacze miejscami, sprawdzone cisnienie , przelewy, wymienione swiece ....... i nadal to samo . zrobiłes juz swoją megi?jezeli tak to co było?
Wtryski testy na przelewy zrobione?
jak sprawdzić przelewy?
I co tym Clipem miałbym przetestować? Błędów nie ma. Wtryski do roboty... przelewy mieszczą się w zakresie, górna granica ale jednak. Miałem sporo 1,5 dci które miały 5 razy gorsze przelewy a odpalały od strzału.
Pierwsze co sprawdzić to czy widzi obroty wału, wtryski na przelewy, ciśnienie paliwa, standard jednym słowem. Potrzebny ktoś z komputerem i myślącą głową.
Nie przewody nie były zmieniane , tak przelewy idą przez jakąś czarną kostkę .
Sprawdzałeś na przelewy ? jaka jest różnica między wtryskami?
Jezeli problem nie rozwiazany to zrob tak jak napisal przedmówca, Clip + przelewy.
czy ta usterka wystąpiła po wymianie rozrządu(gmp z czujnikiem wałka rozrządu sie nie dogaduje), sprawdz przepustnice czy nie jest zablokowana i egr może denko odpadło żywi sie wtedy spalinami na chwilke zapalai gaśnie, zdejmnij przelewy z wtrysków może któryś zamocno puszcza
Co ma pompa do tego? Skoro ciśnienie idzie na rampę, i tam jest "dzielone" paliwo? Jak były sprawdzone te wtryskiwacze? Test wysokiego ciśnienia wykonany? Przelewy sprawdzone?
Jedź do kogoś kto ma clipa. Dodatkowo zrób przelewy wtrysków.
Nie odpala bo co? Bo nagle focha strzelił i przestał odpalać? Czy może gdzieś ktoś rączki wkładał? Koło na pompie nie ma nic do rozrządu, do czujnika położenia już tak. Przelewy.
Wyłącznik wstrząsowy- bzdura. Sprawdź przelewy wtryskiwacze odlatują.
przelewy na wtryskach?
Ale przelewy czy na stole?
1.5 DCI to tragiczny motor. Jak masz kabel to sprawdź ciśnienie na szynie podczas rozruchu. Amatorsko możesz też sprawdzić przelewy na wytryskach gdy kręci ale nie odpala.
Najlepszym sposobem rzeczywiście będzie podmiana potencjometru. zostaw go w spokoju Podepnij clipa i zrób przelewy
bo nie zawsze jest wiarygodny w ocenie sprawności wtryskiwaczy A jakie to też wartości możesz zobaczyć w tym CLIPie dotyczące sprawności wtryskiwaczy - oświeć mnie . I jakie to też ma sprawdzić parametry w CLIO 3/1.5 dci jeśli chodzi o brak ciśnienia paliwa przy rozruchu jeśli m.in. nie przelewy :?:
Winą jest powrót z wtryskiwaczy. Wymień wężyki, Jak chcesz to możesz również przenieść przelewy na powrót do filtra.
Przelewy sprawdzić oraz świece żarowe.
Wystarczy, że ściągniesz przelewy i zobaczysz który przelewa.
Sprawdź przelewy na wtryskach
Nic nie podpinasz, zdejmujesz przelewy, menzurki zapinasz, zaślepiasz powrót.
Prawdopodobnie padl Ci ktorys wtryskiwacz lub kilka. Sprawdz przelewy na powrotach z wtryskiwaczy.
do ilu ci dochodzi ciśnienie na listwie przy maksymalnym obciążeniu i jakie masz przelewy na wtryskach.
wez go na jakis porzadny sprzet np kts i sprawdz wydatek. Sprawdz przelewy np na menzurkach
Córka ma Renault 1.5 dci 65 KM .Wtryski regenerowane 3 lata temu .Od pewnego czasu zawiesza się 3 wtrysk .Przelewy robione Clipem ma około 5 ml .Gdzie szukać przyczyny.
To kolego sprawdźcie przelewy na wtryskach, niskie ciśnienie zasilania i wysokie ciśnienie na szynie
sprawdz wtryskiwacze na przelewy i ciśnienie na listfie podczas rozruchu
A filtr paliwa zmieniałeś? Może przytkany? Większe przelewy na jednym z wtrysków to przeważnie problemy z odpalaniem na ciepłym.
Dokładnie jak napisałeś, mogą ci przelewy na wtryskach lać ale do sprawdzenia który jest do wymiany musisz zrobić test przelewów
Na plaka to prawie wszystko pali. Ewidentnie układ CR do sprawdzenia. Odpal na plaka sprawdź przelewy, podstawa diagnozy układu CR. Podłącz jakiegoś diaga i sprawdź parametry, co się dzieje z ciśnieniem paliwa przy dawaniu gazu i przy obciążeniu. Wtedy już dojdziesz że to prawdopodobnie pompa CR
Sprawdziłem na przelewy próba 10 sekund pierwszy i 2 cylinder 11ml 3- 54ml 4- 85ml
Zapomniałem napisać. Problem rozwiązany- jeden z wtrysków lał, prawdopodobnie ciśnienie tak spadało, że komputer wyłączał pompę. Po wymianie wtrysku wszystko ok. Wtrysk wymieniany bez programowania. Przelewy nie idealne ale ok.
Czy ja coś w swoim poprzednim zdaniu niewyraźnie napisałem? Masz parametry czytać, a nie błędy. Wtryski na przelewy sprwdzić, oraz regulator na pompie.
Sprawdź wtryski-test przelewów Jak przelewy leją to masz odpowiedź Częsta przypadłość tego silnika
Kod jest jakiś dopisany do sterownika ale podobno czasem wywala na tym wtrysku wypadanie zapłonów. Wtryski na przelewy OK, auto chodzi też niby równo ale chciałem dokodować ten wtrysk.
Wiem że mechanicy lubią pieniążki. dobra to zrób tak. Zdejmij przelewy z wtrysków załóż wężyki na te miejsca i najlepiej przezroczyste pojemniki, jakieś niewielkie męzurki i kręć rozrusznikiem , wymień ten wtrysk z którego się najwięcej leje. Jeżeli napędu będzie niewiele i równo we wszystkich pojemnikach trzeba będzie szukać dalej w układzie zasilania....
Sprawdz parametry a nie błędy, ciśnienie doładowania, temp silnika, air mass, ciśnienie paliwa, a na koniec przelewy na wtryskach co jest ważne.
Co to za scenic? Rocznik? Dokładny model? FAP? Na zaciąg:?: Tak nie wolno. Przelewy sprawdzane? Popraw temat, bo do kosza poleci.
najprawdopodobniej zaworki zatarły się we wtryskach do opiłków, wtryski zawieszały się co chwila, a później choinka zapalała się na desce, paliwo szło w przelewy i w ten sposób spadało ciśnienie w układzie paliwowym (początek postu)
Niestety, w dalszym ciągu problem nie rozwiązany. Ja wtryskiwacze raczej wykluczam. Są zakodowane. Przelewy idealne (zaworki po wymianie). Potwierdzam, prędkość nawiewu ma wpływ na obroty biegu jałowego. U mnie czym większa pręd. nawiewu tym niższe obroty...
Problem z ładowaniem to prawdopodobnie uszkodzony przewód podczas wymiany turbiny lub poluzowana nakrętka. Tu akurat potrzeba kilka minut na diagnozę. Sprawdzenie przejścia w przewodach od akumulatora do alternatora oraz samo ładowanie bezpośrednio przy alternatorze. Dwa pozostałe przypadki to temat wymagający trochę więcej zaangażowania przy diagnostyce....
W takich przypadkach zawsze idę na "nosa".Parę latek (no może trochę więcej) doświadczeń robi swoje.Szukam po prostu prostej i skutecznej metody zdiagnozowania uszkodzonego wtryskiwacza.Stary znajomy handlarz podpowiadał mi kiedyś tak.Odpal,ściągnij przelewy z wtryskiwaczy i mają być "jeziorka" jak z któregoś leci jest uszkodzony. Ale wtryskiwacz może...
Skoro wymieniłeś regulator ciśnienia paliwa to znaczy że był już problem. Wtryskiwacze na przelewy, filtr paliwa do rozcięcia aby sprawdzić obecność opiłków w paliwie. Gruszką paliwa podpompuj i pomóż plackiem/samostartem.
hmm, no może i rozrząd ale tylko na jednym cylindrze stuka? trochę to dziwne, ale warto sprawdzić, warto też sprawdzić przelewy na wtryskach, to by tłumaczyło jeden cylinder i dymienie, i nie jest to zbyt pracochłonne, pozdrawiam Dodano po 12 póki co kompresję może Pan sobie darować, 1 wtrysk potrafi narobić hałasu, lejący wtrysk w ekstremalnych przypadkach...
a czy sprawdzili ciśnienie paliwa przy odpalaniu silnika? Powinno wynosić nie mniej jak 240 bar, jeżeli nie to może być pompa, regulator ciśnienia ,sprawdzili opiłki w filtrze paliwa? Zrób dobrą diagnostykę i sprawdź jeszcze raz przelewy na wtryskach, ( nie słyszałem o regeneracji wtrysków 1.5 dci, poza tym są one programowane)
Ciśnienie przy starcie powinno być 250. Takie skoki ciśnienia są nie normalne. Przypuszczam że komputer wskazuje ci złe dane, maksymalne ciśnienie to ok 1000 bar, bo przy takim zawór upustowy na rampie się otwiera. Może masz za słaby akumulator i jak spada napięcie wskazania głupieją, jak nie to pompa albo nowe wtryski a nie używane. Sprawdź przelewy...
jak juz zaczynało coraz gorzej palic to trzeba było zwrócic uwage na przelewy w wtryskach a usterke miał bys przed oczami
Także zamykam temat. Wymieniłem 2 wtryski które miały bardzo duże przelewy i sprawa załatwiona, auto odpala za pierwszym strzałem, 0 błedów przy diagnozie, auto jest schoon.
Sprawdziłem pyclipem i pokazuje błąd wypadania zapłonu na 3 cylindrze. Sprawdzę jeszcze przelewy i pewnie trzeba będzie oddać wtrysk do regeneracji. Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz. Przy wtryskiwaczu nr 1 nie ma przypisanego kodu. To normalna sprawa, czy coś kombinował poprzedni właściciel?
nie wiem dokladnie ale mowil cos ze jak sprawdzał przelewy ze to menzurki byl puste czy cos w tym rodzaju Dodano po 6 nie wiem dokladnie ale mowil cos ze jak sprawdzał przelewy ze to menzurki byl puste czy cos w tym rodzaju
Sprawdzić wtryski na przelew.
Sprawdź przelewy na wtryskach i poszukaj opiłków ,jeśli ich nie znajdziesz zmień wtryski jeżeli okażą się wadliwe.I szerokiej drogi.
Na 4min. Myślałem za na 1 min. Czy w takim przypadku wymiana zaworków pomoze Dodano po 6 Czy czyszczenie preparatem w tym przypadku (przelewanie) coś da? Czytałem, że na przelewy nie pomaga. Więc tylko wymiana zaworków? Podobno te wtryski często padają właśnie na przelewach i wystarczy wymienić zaworki, bo przecież korekty są bardzo ładne, więc dawkują...
Nie koniecznie robiłem przelewy Clipem renault Clio były po około 5-7 ml na wtrysk a dużo powietrza było .U mnie podobne przelewy i duża różnica w powietrza w paliwie. U mnie bardzo mało .Problem musi byc w czymś innym.
Wtryskiwacze na przelewy sprawdź. Pompę wysokiego ciśnienia sprawdzasz tak, że odpinasz 4 wtryskiwacze i regulator ciśnienia paliwa - podczas kręcenia rozrszunikiem musi zrobić 1800-2000bar, jeśli nie to pompa też szrot.
kontrolka od świec i silnika. z jakiego powodu? Ile masz na przelewach?
Zostaw to, przelewy sprawdź, nie pytaj co to lecz szukaj, dziesiątki razy o tym pisane.
Czujnik ciśnienia paliwa bo spada ciśnienie w układzie .A spada bo leją wtryski -zrób test na przelewy.Potem wymiana zaworków szt ok 250 zł tylko oryginał .Miałem takiego diagnostę jak ty kolego .Marny był.Nic z tych przelewów nie wynika któreś mają więcej .Jaki czas tych przelewów .Zrób to Clipem.Odczytaj błędy.
Założony nowy zaworek, przelewy ok. Dalej to samo. Zauważyłem w delphi, że nie działa egr. Stoi w miejscu na -4%.Czujnik egr również stoi na tym samym napięciu. Egr wcześniej działał, ale nie jeździłem autem tylko był odpalany. Egr sprawny na 100%. Co może blokować działanie egr'a? Czy przez nie działający egr auto może się tak zachowywać? Delphi nie...
Witam. W masterze bolączką są wtryskiwacze i niedomagania układu wtryskowego. Przy objawach jakie opisujecie i błędach kontroli ciśnienia Rail zacząć należy od próby przelewowej wtryskiwaczy. Jeśli wtryskiwacze są sprawne ( przelewy szczelne- niewielki ilości paliwa na odpływie) Szyna rail sprawna, pozostaje sprawdzenie wydatku pompy ciśnieniowej CR.
Witam rocznik 2007,clip tego samego dnia po 20min jazdy i trzy bledy wyskoczyły od razu.Filtr Purflux . Test przelewowy 1 min i 5 s na odpalonym silniku, wężyki powpinanne w przelewy a z drugiej strony pojemniczki .Wczoraj zamowilem jeden zaworek na próbę czy wtrysk przestanie przelewac. Pozdrawiam
Jestem kierowcą i posiadam Renault Midlum Jeśli jesteś też i właścicielem tego auta to niestety oddaj auto do serwisu. Do sprawdzenia są wtryskiwacze (przelewy) zawór bezpieczeństwa, oraz podwójny zawór proporcjonalny, nie licząc ewentualnych usterek np. jakiegoś czujnika prędkości obrotowej. Częstą przyczyną jest spadek ciśnienia na szynie CR (najczęściej...
Proponuję zacząć od przelewów.
W takich przypadkach test powrotu na wtryskiwaczach i na rampie wtryskowej za przelewowym zaworem bezpieczeństwa. Jakie są wartości tych przelewów ? Może w serwisie RENAULT mają rację ( może robili test przelewowe) i wyszło że przelewy wtryskiwaczy są poza normą , a przewody wtryskowe wymienia się po każdym demontażu na nowe. Zapłaciłeś w serwisie za...
Nie rejestruje błędów?wątpię.Więcej daje odczyt parametrów bieżących +sprawdzenie przelewów.
Witam, Mam problem ze swoją Renią 370 dci Może ktoś mi coś pomoże autko ma wymienione wtryski bo lała w przelewy i dużo paliła. Teraz są nowe i nadal pali dużo 41L na 100 km w tym 40% na pusto. Była robiona diagnostyka nic nie pokazała (podobno) elektrozawory chodzą na 16% . Auto nie kopci, nie przerywa. Bardzo proszę o pomoc. Dziękuje z góry. Pozdrawiam.
Przelewy posprawdzane ( w porządku ), Jak to sprawdziłeś w piezoelektrykach? Te odczyty wartości zadanych i rzeczywistych, sprawdzałeś na postoju czy w czasie występowania usterki? Ja bym jeszcze podstawił bańkę z paliwem przed filtrem. Sprawdź jeszcze zawór na przewodzie przelewowym, ma trzymać 20 bar.
jakie ciśnienie powinna wydawać pompa? na rozruch 280 160 bar potrzeba do odpalenia, ale nie wpinaj tam manometru, lepiej podepnij tester i zobacz jakie ciśnienie jest na rampie, jeśli brak tam oczekiwanego ciśnienia, sprawdź który wtrysk puszcza przelewem ciśnienie paliwa. Jeśli przelewy są ok, zostaje Ci jeszcze zawór uszkodzony zawór bezpieczeństwa...
Witam, posiadam Clio II z 2002 Roku z Silnikiem 1.5 Dci 65 Km osprzęt DELPHI... A więc problem polega na tym ,że Clio Bardzo mocno ,,POTĘŻNIE" kopci na czarno ,,SADZA" Problemu z odpalaniem nie zauważyłem ale przelewy sprawdzone i wtryski NIE LEJĄ. Wynik Pomiaru następujący / na 3 min: 1- 1oml 2- 1oml 3- 65ml Podejrzany, ale to tylko jeden wtrysk......
sprawdz zawór wysokiego cisnienia na pompie przedmuchaj go dobrze i sprawdz wtryski na przelew
Poczytaj jest dużo materiału na ten temat.Uszkodzony rozdzielacz? To jakaś bzdura .Diagnozujesz to czymś normalnym?Wtryski sprawdzałeś na przelew?
Właśnie nie rośnie. Odpinałem, ciśnienie się nie zmienia. Pompy mam dwie obie dziś były zakładane (jedna pewna z silnika który chodził). Podczas kręcenia silnikiem po popuszczeniu wtrysku ciśnienie jest takie, ze do sufitu dolatuje fontanna. Regulatory ciśnienia, to z brązową kostką na pompie też mam dwa i oba tak samo się zachowują. Odnośnie przelewów....
Sprawdzenie wtrysków pod względem elektronicznym nie miało sensu. Jeśli któryś byłby padnięty, to dany cylinder nie pracowałby. Ja napisałem ogólnie, że wtryski uszkodzone, potem kolega sprecyzował jeszcze dokładniej, że zawór przelewowy lub czujnik ciśnienia lub sama pompa. O ile przelewy to jeszcze w warunkach domowych dałoby się sprawdzić, to całej...
filtr jest założony nowy stary jutro zobaczę z opiłkami. Jutro tez zrobię przelewy ale wydaje mi sie ze sam te wtryski popsułem ponieważ wczoraj przed tym wszystkim dałem kontakt spray na wtyczki od wtrysków i może to on zrobił zwarcie i przepalił cewki...
Wtryski na przelew test.
Czemu wymienialiście wtryski ? Sprawdzaliście ciśnienie wstępne paliwa ? Robiliście próbę przelewów ?
Wszystkie zaworki wymieniałem 50 tyś km temu.Dawane były oryginały Delphi.Pozostałe wtryski pracują prawidłowo .Przelewy są 5-7 ml na wtrysk .Czy nie wystarczy wymiana samej końcówki wtrysku.Błąd wyskakuje raz na jakiś czas co 2 -3 miesiące.Co 2-5 tyś km.
Witam, Cały układ paliwowy sprawdzony łącznie z wymianą pompy niskiego ciśnienia . Jutro przystępuje do pomiaru przelewu
Wtryski do sprawdzenia na przelewach!
Witam. Wiem, że temat falujących obrótów był już wałkowany, ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi... Otóż problem dotyczy silnika 1.5 dCi K9K 82KM. Problem polega na tym iż silnik na biegu jałowym nierówno pracuje, falują obroty w zakresie 500-1000obr/min, co kilka sekund silnik wykonuje nagłe zrywy poszarpując całym samochodem. Takie same objawy...
Ten element pokazany strzałką to jest szybkozłączka przewodu, ale występuje jako całość z innymi duperelami, to się nazywa po prostu zespół przewodów powrotnych, fabrycznie inny jest do 90 i 115KM. Jeśli dobrze odszukałem, to jest to nr 5 na rysunku z linka. http://www.catcar.info/ford/?lang=en&l=b...
podjedz szybko do serwisu i sprawdz przelewy. jak wtryski jeją to są w stanie wypalić ci dziurę w tłoku przu długiej jeżdzie z taką usterką. Usterki układu wtryskkowego w renault nie są tajemnicą. Koszty- hmm wszystko zależy od tego co tak naprawdę jest uszkodzone.
Szukałem rozwiązania mojego problemu lecz ciężko, 2.0 dci m9r 150km, auto kupiłem 2 tygodnie temu na dojazdy do pracy, zaczął ciężko odpalać tak jakby cofało się paliwo. Kosz w baku czysty, wszystkie połączenia pod maską i przelewy suche, auto nie dymi, ma moc, dodam, że gruszka od paliwa jest miękka po godzince postoju a w filtrze nie ma paliwa (odkręcałem...
Witam wszystkich. Mój problem z Renówką polega na tym ze po odpalenie bez samostartu sama odpali. Ciśnienie na szynie po odpalenie na jałowym ok 500 bar zaworki oba na pompie ok30% i wzrasta. I auto cały czas chodzi, na wysokich obrotach dochodzi do 1000bar. Po ok 3min zaworki są w granicach 40-50% i ciśnienie za szynie maleje az do ok 100bar i gasnie....
Po pierwsze to nie jest pompa wtryskowa. Gdzie Ci to paliwo puszcza w przelew? W pompie elektrozawór jest od tego żeby wypuścić nadmiar ciśnienia, normalnie jest otwarty. Pompa wysokiego ciśnienia, poprawiam Dodano po 5 A teraz coś ruszyło to kolejne pytanie Komputer nie widzi w ogóle czujników wału i wałka rozrządu /pompy wysokiego ciśnienia, jak...
przelewy bankowe ducato przelewy niechciane przelewy
mikrofon tłumik termostat danfoss parametry kodowanie thomson
bateria piaskowa uziemnienie radiosatcji
Pastuch Secur 200 nie bije, miga zielona dioda Gdzie kupić płytkę i transformator do pastucha Secur 200 12V/9V?