Witam.W orginalnych przepływkach GM są dwie blaszki termiczne bardzo delikatne,niewielki strzał w kolektor i po przepływce.Jeśli chodzi o podrupkę są dostępne za 220 zeta, jest czujnik temperatury i jest tesz blaszka tylko trochę mocniejsza.Mam doczynienia z tymi przepływakami i nieda się tego naprawić chociasz byś coś dobtał i tak niebędzie podawał...
Jeśli potencjometr nie jest połączony z klapką przepływomierz, tylko jego nastawienie jest stałe i niezależne od położenia klapki, powinieneś udać się do warsztatu i skonsultować ze specjalistą. Mie wiem czy dobrze się zrozumieliśmy nie chodzi mi o potencjometr który porusza sie z klapką przepływomierza. jest tam taki mały niebieskiego koloru patrząc...
Witam Odnosnie przepływomierza SIMENS 5wk9621. Brak jednej z blaszek przepływomierza. Autko jeździ ale trochę mało dynamicznie. Sprawdzałem układ elektryczny przepływomierza i porównywałem z informacjami zawartymi na tym forum i.... Schemat przepływówki jaki znalazłem prawie ale tylko prawie odpowiada z tym co ja mam. A mianowicie sprawdzając na zaciskach...
Witam , mam pytanko popsół mi się przepływomierz w oplu omega 2.0 16v , czy bez niego można jeżdzic. Na czym polega jego działanie? Tak jak koledzy wspomnieli, da się jeździć ale chodzi w trybie awaryjnym wtedy autko i jest to straszny muł. A działa to tak: jest tam coś w rodzaju blaszki nagrzewającej się od przepływającego przez nią prądu. Strumień...
Witam forumowiczów.Czyściłem ostatnio przepływke(auto jak w temacie postu) i mam pytanie odnośnie budowy przepływki.Jest to przepływomierz masowy(na tzw gorący drut), 3 kable idą do tego wlaśnie druta(+ masa i sygnal wyjściowy)natomiast 2 pozostale do wystającej blaszki przed drutem(masa i sygnal na sterownik).Co to jest ta blaszka?Na schemacie jest...
Mam pytanie. mam Opla Omegę 2.0 bez katalizatora 88 rocznik. Chodzi mi o ustawienie przepływomierza, wiem że nie ma ona ustawień fabrycznych. Na pewno było tam grzebane. Jak ustawić napięcie sprężyny klapki przepływomierza? Ja skorygowałem to na tzw oko. Może jest jakiś inny sposób? Drugie pytanko pod klapką przepływomierz jest jakiś chyba opornik regulowany...
Witam serdecznie.Mam małe pytanko na które jak na razie nie umie nikt odpowiedzieć nawet mechanik z serwisu.Mianowicie mam chyba walnięty przepływomierz (ułamała mi się mała blaszka w środku obroty spadają do 400 i po jakimś czasie się normują i wszystko się ponawia gdy wduszę sprzęgło oprócz tego auto jest mułowate)przywiózł mi taki jeden aparat przepływomierz...
Witam. Mam pytanko. Sprawdziłem działanie przepływomierza w/g porad na różnych forach, czyli na uruchomionym silniku zdjąłem wtyczkę. Silnik 'nie zareagował' tj. pracował bez zmian, więc jak to ludzie twierdzą najwyraźniej wyzionął ducha. Wymontowałem go, BOSCH 0 281 002 139 z 'blaszką' w środku, prostokątna wtyczka. Czy takie były w tym silniku montowane?...
Witam ponownie. Dziś sprawdziłem gruszke na strzykawe rusza się płynnie jakieś 3,5 cm. Wymieniłem blaszkę od egr bo była już przepalona. Wąż od turbiny sprawdzony szczelny. Wszystkie wężyki podcisnieniowe sprawdzone, wymienilem ten od n75 do tej okrągłej puchy do trójnika bo była mała dziura. Nagrałem filmik dziś jedna osoba wciska gaz, cięgno od gruchy...
jak na razie nie będę rozbierał ale to są dwie blaszki które jednakowo się przesuwają.
EGR mam zaślepiony blaszką z nierdzewki =1.5 mm Czasem z tego powodu mam zapisany błąd: 1: P0404 - EGR Exhaust Gas Recirculation Circuit Range/Performance Powodem tego błędu jest to, że ECU otrzymała nieprawidłowy sygnał z czujnika. Usterka nie zostanie wykryta teraz, ale jest przechowywana w pamięci. Wyczyść kody błędów i obserwuj przyszłe wystąpienie...
Całą przyczyną było za duże ciśnienie na zaworze czerpalnym bo aż 4atmosfery a zawór aqua stop tego nie regulował tylko zmiana ciśnienia tj.założenie kryzy(blaszki z otworem 1.3mm przed sitkiem do węża czerpalnego wszystko załatwił.Zmywarka hula. :D
Od zakupy tak było wykręciłem tą blaszkę na chwilę i obroty trzyma. a wracając do sprawdzenia przepłwyomierza tam w linku był taki sposób podany "Przy okazji możesz sprawdzić, czy silnik zareaguje na wypięcie przepływomierza. Jeśli praca jednostki się nie zmienia, przepływomierz najprawdopodobniej jest uszkodzony." czy to oznacza że na odpalonym silniku...
Z tego co czytałem o moim silniku BCB ten silnik nie ma przepływomierza. Jest czujnik MAP, który zastępuje przepływomierz. P.S. W poniedziałek będę zaślepiał zawór EGR blaszką specjalną i dowiem się na ile to jest problem z EGR.
Poniższe naprawy przeprowadzone u mechaników za których nie poręcze. I z racji tego, że nie znam się aż tak jakbym chciał to nie mogłem sprawdzić czy faktycznie te naprawy zostały przeprowadzone. Lub nie było możliwości kontroli mechanika. Po zakupie samochodu silnik miał przyspieszenie. Jednak słabsze od innych HDI 2.0 136 którymi jeździłem. Było to...
Problem rozwiązany.Okazało się że to wada instalacji gazowej. Uszkodzony był emulator gazu który nie przestawiał jakiejś blaszki w przepływomierzu. Defakto mechanik wyslal mnie do gazownika, ktory wymienil mi emulator. 100zl i autko chodzi jak nowe. W tym emulatorze dwa styki nie dzialaly i na benzynie auto nie palilo na dwa cylindry.
Słuchaj mam coś podobnego ale nie do końća... Pojawił się błąd zamocuj automat zaparzyający. Znalazłem w kogoś przypadku że pomogła wymiana przepływomierza. Kupiłem bo kosztuje tylko 34 zł. Okazało się że to nie to. Wtedy pojawił się błąd Zbyt drbono zmielona kawa i w pojemniku na fusy nie było krążków tylko zmielona rozleciana kawa. Okazało się że...
Z Jaworzna. U mnie też pompa szwankowała. Zrobię test czy przepływomierz generuje impulsy. Magnesik wymieniłeś od dawcy? Czy w tacy powinna zbierać się niewielka ilość wody? Mocowanie tego elektrozaworu to jakieś nieporozumienie, jak blaszka mocująca może być umieszczona pomiędzy zaworem a rurką ze złączem i uszczelką... bez dodatkowego uszczelnienia...
Na początek sprawdź czy zawór wlotowy się nie przycina i czy nie są brudne sitka. Jeśli czasem otwiera się "ledwo ledwo" a czasem nie domyka to może być taki objaw. Nie masz/miałeś brudnej wody? Jeśli nie zawór, sprawdź połączenia od sterownika na dole (złącze FM), wtyczkę (można gniazdo i wtyczkę przemyć spirytusem i lekko dogiąć blaszki wtyczki),...
Tam jest jeszcze ten stary, analogowy sterownik ? Jeśli tak, to wymienił bym w nim kondensatory elektrolityczne Witam Nie mam pojęcia jakiego typu mam sterownik.Przesyłam jego zdjęcia. Jeśli jest stary proszę zaznaczyć na zdjęciu które części ewentualnie wymienić. Pozdrawiam Dodano po 2 Niepotrzebnie założyłeś blaszkę ograniczającą otwarcie przepływomierza....
Błędy są standardowe jak przed rokiem czyli przepływomierz,egr,sonda lambda. Podczas jazdy samochód łapie tgz.dołka i zapala się chek ale zdięcie nogi z gazu na ułamek sekundy powoduje powrót do normalnej pracy i kontrolka gaśnie. Z tego co wyczytałem powodem tego ma być egr ale mechanicznie go sprawdziłem i wyczyściłem chyba że jeszcze winien jest...
Wymiana pompy,listwy wtryskowej z czujnikami, podmiana czujnika wału nic nie dała, dalej ten sam efekt. Czy da rade sprawdzić jakoś sterownik silnika i skrzyni. i czy podmianka wystarczy czy jest potrzeba ich adoptowania. Wspomnę jeszcze ze przewody idące do czujnika wału korbowego chyba miały zwarcie, przewód był przetarty i zaiskrzył przy podmianie....
No nareszcie . Znalazł się jeden myślący fachowiec. Przyczyną usterki było uszkodzenie zaworu EGR ale na wydechu a ten co mi wymienili na rurze ssącej (400złp w plecy) ma prawdopodobnie wbudowany również przepływomierz. Silnik dostawał cały czas spaliny do recyrkulacji a im więcej gazu tym więcej spalin stąd niedopalanie paliwa i brak mocy. Póki co...
Dany egzemplarz został wyprodukowany w 2011r. Model oficjalnie w tej wersji dostępny już nie jest. Konstrukcja dość dobrze znana pod szyldem Bosch Logixx. Maszyna w zasadzie zdała test czasu. Znakomita większość napraw tych konstrukcji ogranicza się albo do rzeczy typowo eksploatacyjnych, albo usuwania usterek wynikających z winy użytkowników. Oczywiście...
No nie wiem co mam myśleć.Zajechałem normalnie do mechanika żeby podłączyć nagrzewnicę ponieważ jak kupiłem autko tydzień temu to miał pękniętą narzewnicę no i on opróżnił cały układ chłodniczy,podłączył nagrzewnicę i zalał narazie wodą w celu sprawdzenia czy nie ma przecieków no a ja w tym czasie wyczyściłem przepływomierz i pękła mi ta jedna z blaszek...
no więc próbowałem, podłączyłem do tego elektrozaworka plus z akumulatora po odpaleniu auta, no i wydaje mi się, że gaśnie rzadziej, tzn czasem się zaświeca STOP i CZEK ale mimo to nie gaśnie i zaraz te kontrolki gasną, ale niestety czasem i tak zgaśnie przy tych 1500 obrotów zaświecająć STOP i CZEK, także to niestety nie rozwiązało problemu :( w dodatku...
Podstawowy element do sprawdzenia to przepływomierz . Lubi się w tych modelach tak uszkodzić , ze nie wykazuje błędów , a tylko dobry fachman potrafi to zinterpretować po wynikach parametrów wyświetlanych podczas jazdy . Najlepiej podmienić na jazdę próbną z innego auta z tym modelem silnika i sprawdzić . W moim przypadku był zaniżony pomiar masy powietrza...
faktycznie, przepływomierz ma uszkodzenie. Zdjąłem górną klapkę i środkowy styk który styka się z okrągłą blaszką był przesunięty i nie stykał, dogiąłem prawidłowo. ponadto przepływomierz zacial sie w górnym położeniu i dlatego podawalo za duza dawke paliwa. przypuszczam ze cos jest jeszcze tam uszkodzone bo jesli przekrece recznie w gorne polozenie...
kolego co do tego że ma tylko 2obr. i muli to masz uszkodzony przepływomierz powietrza sprawdz czy po ściągnięciu gumy od filtra powietrza w przepływomierzu są dwie cieniutkie blaszki jedna szeroka ,a druga wąska.
Odpowie mi ktoś jak wygląda to zatarcie wtrysku? Chodzi o same wtryskiwacze czy jakieś inne elementy tego układu? Zrób odpalanie na LPG i pchnij auto dalej, bo nie będzie jezdzić bez PB we wtrysku. Nie ukrywam, że chciałbym jeszcze nim przynajmniej kilka miesięcy pojeździć. Jeździ jak na razie dobrze na PB i na LPG, jedynie nie odpala idealnie na PB....
Witam prawdopodobnie masz uszkodzony przepływomierz, jeżeli masz cztery zielone kontrolki i migają druga i trzecia od lewej . Przepływomierz nie wysyła impulsów do modułu i ten wywala błąd.Gdyby udało ci się wyciągnąć płytkę to zobaczysz szklaną rurkę w której są dwie blaszki ,stykają się one pod wpływem pola magnetycznego (obracający się w turbince...
Dzisiaj przyjąłem inną taktykę.. rozpiąłem kostkę zasilającą do czujnika przepływki.. nic nie podgrzewałem.. na zewnątrz -5 stopni.. 407 odpala od razu.. bez zająknięcia.. jak przejdzie test odpalania w ten sposób do końca tygodnia to chyba będzie to.. :D Jutro zrobię odwrotnie najpierw odpalę normalnie.. a jak nie da rady to po odpięciu przepływki.....
Ale to nie będzie płynności. Chodzi mi o zastosowanie jakiegoś elektronicznego układu oszukującego. Nie wiem jaki sygnał dokładnie z przepływomierza trafia do kompa a bym coś wymyślił. Jakie ciekawsze modyfikacje na pompie? Jedynie nastawnik lekko przesunąłem na pompie by zwiększyć mu dawkę do 3.1g, jednak to tylko dało że silnik stał się bardziej zrywny...
Kolejny parametr to m.in. czujnik spalania stukowego - zdjęcia poniżej - również na biegu jałowym ponieważ w trakcie jazdy program nie mógł wykonać tego testu. Niestety nie potrafię zinterpretować wyników, proszę Was o pomoc. Na koniec parametry w trakcie jazdy: Zdjęcia parametrów CPU. Ja nie widzę żadnych odchyleń ale może to wynika z niskiej częstotliwości...
Zmywarka WFO 3T121 PX woła by odkręcić kran mimo, że jest otwarty. Ściągnąłem boczną obudowę. Elektrozawór podaje wodę do zmywarki (sitko czyste). Jest tam przepływomierz, który chyba działa. Jeżeli kręci się kołem przepływomierza, magnes w nim zawarty zwiera i rozwiera blaszki w szklanej ampułce. Nie wiem co jeszcze mógłbym sprawdzić. Dodam, że zmywarka...
Podaje linki do zdjęć : Dodano po 30 Więc tak odkręciłem przepływomierz od plastikowej obudowy i jest na ruchomym ramieniu blaszka na dwóch wkrętach ,odkręciłem ją ale nie jest wygięta i nie ma jak sie wygiąć bo zakończenie ramienia jest niewiele węższe od tej blaszki ... Gumowa rura nie ma dziury - wsumie wszystko jest szczelne i nie ma gdzie dojść...
odpowiem sam sobie i dla innych majacych problemy. Jesli faluja Ci obroty ale silnik odpala bez problemu (na cieplym, na zimnym) i wymieniles juz kable WN, swiece, przeczysciles krokowy, VAg pokazuje 0 bledow... to otworz oboduowe filtra powietrza, na ktorej zamonotowany jest przeplywomierz. Nastepnie na chodzacym silniku (kiedy faluja obroty) przytrzymaj...
Przepustnicy żadnej w CRD nie ma. Reakcji na odczyt sygnału z przepływomierza też nie ma tak zdecydowanej. Radziłbym na początek zaślepić wyciętą blaszką, choćby na czas próby, połączenie rury od ERG do kolektora ssącego (dostęp z przodu silnika po zdjęciu górnej osłony silnika) bo być może zawór ERG do którego dostęp jest bez kanału niemożliwy, zawiesił...
zaznaczony strzałką na obrazku, jak również jakaś blaszka, do której nic nie jest podłączone, do czego ona ma służyć? Zobaczę na dniach, do czego ta blaszka może służyć... Kojarzy mi się, że denerowała mnie bardzo przy zdejmowaniu pokrywy zaworów, więc chyba była do czegoś przyczepiona... W wersjach GLE najpewniej była to dźwigienka do ssania. Polonez...
W czym jest tajemnicą tych przepływomierzy nie umiem powiedzieć. W specyficznym magnesowaniu blaszki, wszak jest to element magnetyczny. Możliwa duża rezystancja na styku blaszek. Wystarczy zwłoka niezauważalna dla ludzkiego oka a którą zauważy elektronika i to wystarczy.
Złożyłem ekspres po gruntownym remoncie, skalibrowałem krążkiem 12mm bez problemów. Wszystko działa, na początku młynek chodził krótko (nie mierzyłem na długość) i kawy w kociołku było za mało. Ale z tego co się orientuje to normalna sytuacja i ekspres dokaliborwuje się przez parę pierwszych kaw - i tak było. Coraz więcej kawy ładował aż....znowu ładuje...
Przepływomierz rozebrany wyczyszczony zadziałał jest ok ale tylko z tym. Doszedłem gdzie jest wyciek to pęka plastik zespołu elektrozaworów. Na początku myślałem że to oring puścił, odkręciłem elektrozawór ale nie było śladów że gdzieś z pod blaszki dociskającej wypływa a raczej że to rozbryzg tam wpływa i zostaje kamień na blaszce. Więc odkamienilem...
wielkie dzieki za0szczedze czasu na szukaniu przepływomierza jest taki czujnik z blaszką ;) sprawdziłęm w starym kolektorze , holera założyłem kolektor kupiony zewszystkim pozdrawiam
Witam. Nie wiem już czego szukać w tym temacie... Na jedynce i dwójce jeszcze jakoś przyspiesza, na trójce ma problem minąć 4tyś obr/min. Z ledwością osiąga 130 km/h. Podłączałem KTSa 550 był tylko jeden błąd: Uszkodzenie czujnika ciśnienia powietrza zasysanego. Powodem była niedokładnie podłączona wtyczka do czujnika. Po poprawieniu tego nie ma żadnych...
czesc mam omege ostatnio wymieniali mi głowice bo pasek rozrzadu padł na autostradzie po odebraniu jej chodziła dobrze przez pare dni.Teraz jak jest zimna to wchodzi normalnie na obroty po parunastu minutach do 2500obrotów zachowuje sie jak by niedostawała paliwa a po 2500 chodzi jak nalezy.na wolnych obrotach tez dobrze chodzi i niewiem co jest a komputera...
Witam !! Jeśli ktoś może pomóc ..?? Podczas jazdy strzelił mi na gazie - dostał ok 4000 obr/min i nic nie dało sie z tym zrobić rozebrałem przepływomierz i okazało się że blaszka jest wygięta - wyprostowałem oczywiście samochodzik ożył - pracuje normalnie ale tylko na gazie na benzynie tylko odpala przez 5sek. a potem nic gaśnie - podczas jazdy nic...
czy to ten mały potencjometr z taka metalowa blaszka metalowa rozbierałem kiedys podobny przepływomierz od omegi A ??
Witam wszystkich i rozpoczynam tak jak w temacie, podszarpuje przy starcie samochodu. Witam wszystkich i rozpoczynam tak jak w temacie, podszarpuje przy starcie samochodu. Może krótko go opiszę: nowy parownik BRC 90-tka, nowy filter gazu powietrza, świece niecałe pół roku przewody młodsze od świec (ale po wymianie świec i przewodów problem nadal tkwił),...
Witam serdecznie. Mam problem z moim Partnerem 2,0 HDI. Mianowicie po wymianie oleju i filtrów włączył mu sie tryb serwisowy (kontrolka silnika). Obroty idą tylko do 2200 i auto gaśnie z opóźnieniem ok 4 sek. Próbowałem czyścic wszystkie złączki w komorze ale nic nie dało. Zauważyłem popękane blaszki na przepływomierzu więc go wymieniłem na oryginalny...
Dzięki, ale nie mogę znaleźć niestety do tego modelu Opla. Zresztą kolejny kwiatek wyszedł i coś brzęczy, jakaś blaszka w silniku przy dodawaniu gazu. Jak się sypnie to wszystko... Wymienili mi tłumik końcowy, bo coś w nim gruchało, myślałem, że to przejdzie, ale dzwoneczki z silnika pozostały. Podejrzewają rozrząd... Może mi ktoś poradzić jakiś komputer...
EGR służy po to żeby obniżyć temperaturę spalania w cylindrze potem wyniku tego w katalizatorze dopalają się szkodliwe składniki dla ekologi . Kto nie stawia na ekologie to zamyka blaszką ten EGR. Jak się przypatrzysz to EGR jest otwarty tylko na wolnych obrotach przy nagrzanym silniku ,przy jednakowej prędkości czyli stałej . Przy dodawaniu gazu jest...
Od końca, :) radiatory-żeberka chłodnicy i intercoolera, czy nie są pozatykane brudem. Przedmuchaj sprężonym powietrzem, tak by tych blaszek między kanałami nie rozwalić. Sprawdziłbym termostat czy się nie zablokował, czy pompa wodna jest sprawna. Po uruchomieniu silnika powinien być widoczny wyraźny przepływ płynu w zbiorniczku przy sprawnej pompie....
"wymieniłem wiele rzeczy w tym kolektor ssący gdyż urwała się jedna łopatka otwierająca dolot" - takie dobre diesle a lopatki sie urywaja :lol: ale pociesze cie w bmw jest to samo demontuja kolektory i usuwaja te blaszki ktore sluza do gaszenia silnika ale nie wazne. Ten cooler tez moze sie przyczynic do tego ale ja strzelam w zawor sterujacy doladowanie...
przekaznik jest dobry bo zdiołem z niego obudowe i blaszki się stykają po przełonczeniu zapłonu . Wziołem odkręciłem monowtrysk i wszystkie nowe dałem uszczelki skręcone jest dobrze a auto dalej na benzynie nie chce jechać tylko odpala,po wcisnięciu pedału gazu gaśnie i czasami sobie strzeli z przepływomierza
Co do zmiany sterownika silnika to mechanik ma racje potrzebujesz kodu pin ale idzie odzczytac zwykłym opcomem.Ja kupilem sam sterownik na giełdzie samoch.Niby oznaczenia te same 1,7 L/TX2 ale niepasował.Był od astry a ja mam corse.Musialem wysłac go do goscia ktory wgrał mu nowy soft i wyzerowal.Potem wystarczy opcom i zgrac go z reszta czyli immo...
Istnieje możliwość wyłączenia elektrycznie jednak trzeba zmienić soft ecu(najlepiej jakaś firma zajmująca się chip-tuningiem ciężarówek bądź dpfami itp) lub edytować plik sops i wgrać przez sdp3. Przepływomierzem nic raczej nie zdziałasz, kalibracja itp rzadko pomaga. Można spróbować doraźnie na drodze spalin wstawić blaszkę z dziurą która ograniczy...
Napisałeś, że odpiołem przepływomierz w srodku niego jest płytka i dwie małe blaszki jedna z nich znikneła później odłączając przepływomierz silnik nie zmienia ani obrotów po prostu nic sie nie dzieje tak chyba nie powinno być nad czym więc się jeszcze zastanawiasz? Wymień przepływomierz a jeśli to nie pomorze to będziesz wiedział że masz go sprawnego...
Witam samochód Peugeot 206 1.4 HDI zachowuje się następująco - gdy jadę i wcisnę sprzęgło lub wrzucę bieg jałowy silnik obraca się z prędkością 1000 obr/s (o 100 za dużo) gdy samochód się zatrzyma (bez znaczenia czy użyję hamulca czy zwolni i "przestanie się toczyć") obroty spadają na 900 obr/s (prawidłowe). Nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy...
a w środku jest taka ścięta kopułka, która jak rozumiem bada czystość wody Akurat to w środku właśnie bada obecność wody. badałem czy na złączu DON pojawia się jakiś impuls, niestety nic nie wykryłem - woda wypełniła cały pojemnik i w obawie przed przelaniem przerwałem cykl. Wody może być do górnej krawędzi okrągłego filtra. Nie pękaj ;) Odłącz OWI...
Dzięki teraz powiedziałeś coś konkretniej w sumie opisałeś:) muszę zacząć od EGR'a bo tam mam jakieś zwarcie bo jak przekręcam kluczyk na zapłon zaczyna on działać i nieraz nawet bardzo głośno pracuje i dopóki nie wyłączę zapłonu to on chodzi a wcześniej nie kojarzę żeby takie coś się działo EGR był czyszczony i było ok a po tym jak wymienili mi ręczny...
Zaślepiłem egr blaszką i szum o którym pisałem jes jakby mniejszy... bardziej bedzie odczuwalne jak ją wyjmę. Próbowałem też na próbę odłączyć przepływomierz i poza skutkami nagatywnymi czyli wywaleniem błędów nie ma sensownych obserwacji. Przepływkę podłączyłem spowrotem, egr zostawiłem saślepiony. Auto ma więcej siły na niskich obrotach, pali troszeczkę...
Dziekuje serdecznie za zainteresowanie. Czujnik temp. wody, kabel przy kostce bul urwany, zauwazylem przy czyszczeniu egr, zlutowalem. Przeplywomierz powietrza obejrzalem, są cztery słupki, dwa połączone taka blaszką i dwa niepołączone. Czytalem ze uwalony przepływomierz nie nie spowoduje unieruchomienia auta. O czujniku wału, że wiecej powinien mieć...
Witam Panowie ogrzewam temat bo problem ciągle występuje. Nie ma mądrego, który by na temat zaradził. Mimo wielu zmian, wymian i poszukiwań dalej jest to samo - do 140 auto śmiga idealnie powyżej błąd przeładowania i tyle. Podsumuję jeszcze raz co zostało zrobione/sprawdzone : - wymieniony czujnik MAP - wymieniony przepływomierz razem z wężami i obudową...
Szklanki i wałek do sprawdzenia na początek. Potem podaj na jałowym co masz w 13 kanale i wartość zmierzoną powietrza również na jałowym. Bez tego nie zaczniemy Szklanki i wałek wymienione, odsyłam do mojego wątku gdzie jest wszystko opisane dokładnie: Skoro sugerujesz zmierzenie ilości powietrza, rozumiem że ilość powietrza w dolocie może wpłynąć...
Witam. Opel Vectra C 2004r. 1.9 dth 150 km. 280 tyś km. Auto nie jedzie do 2,5 tys obrotów. Co było sprawdzone i zrobione: 1. Diagnoza komputem - podczas jazdy od ok. 1800 obr. zadane ciśnienie ładowania ok. 2.4 bara, a turbina bije 1.5 bara, dopiero przy 2600 obr. ciśnienie wzrasta do 2.2bara i dalej już nie rośnie. Sporadycznie wyskoczy błąd p0234...
Ok, sprawdzę te przewody i zobaczymy czy nie są przerwane, odezwę się po ich sprawdzeniu. Jest jakaś metoda żeby sprawdzić płytkę (np. typowym miernikiem prądu), powinny być konkretne napięcia na przewodach dochodzących do przepływomierza? Wizualnie nie widać nic żeby była przepalona. Pozdrawiam, MK. Ok, sytuacja wygląda teraz tak: 1) Faktycznie nie...
Witam jako mechanik 16 lat już nie w zawodzie aż głupio mi pisać Pacjent Audi a4 b7 2.0tdi BRF 2007 bez DPF Zaczęło się od błędu przekroczenia regulacji doładowania oczywiście spadek mocy , zacięta geometria sprężarki , chwytało ją delikatnie od dołu na zimnym silniku ledwo co wyczuwalny opór , auto do mechaników zalali od tyłu sprężarkę , i na pewno...
Chwilowo zaślepiłem egr blaszką, pojechałem się przejechać. Checka nie wywaliło jednak nadal mimo tego trochę faluje. W zakresie 830-870rpm. Więc pewnie padnięty EGR można wykluczyć. Po podłączeniu pod interfejs OBD faluje również masowy wydatek powietrza oraz napięcie przepływomierza masowego powietrza w zakresie 1,2-2,2V i w sumie nic więcej nie widać....
Powiem, ciekawa sprawa z tymi przeplywomierzami. Dzisiaj grzebałem w garażu i znalazłem przepływomierz, stary zamiennik, jakiś chińczyk od 1.8t vw, patrzę, wygląd identyczny, wtyczka też, może podmienić z ciekawości... Co prawda praktycznie uszkodzony, bo kiedyś wiercilem w nim otwór, a że byłem po piwie to mi nie wyszło i wiertło wpadło aż zgięło blaszkę...
Witam Mam przedziwny problem z moim nowym nabytkiem tj. Oplem Astra F 1.6 16v (ecotek) 1996r Zacznę od początku. W chwili zakupu wszystko było OK, jeździła jak wściekła. Po przyjeździe do domu zabrałem się za przegląd i poprawki jak to zwykle bywa. wymieniłem telepiące się na boki koło pasowe na wale (guma sparciała) na koło całe metalowe z Astry 8V,...
Cześć, szare przewody od kontaktronu dochodzą jak strzałka czerwona i czarna za złączu krawędziowym. Sprawdź na płytce dwa rezystory i kondensator (zaznaczone czerwonymi kółkami). Sprawdź, czy jest przejście pomiędzy czerwonymi strzałkami. Jeśli tu jest OK, to pozostaje wymienić kontraktron. Na zdjęciu wygląda jak by był lutowany a bańka okopcona. Niestety...