Witam. [url=http://www.motofocus.com.pl/index.p... poczytać
To jak powraca to trzeba zacząć od przepływomierza, wyeliminować ten błąd, obejrzeć wtyczkę , a może uszkodziłeś po prostu przepływomierz, nie czyściłeś go przypadkiem?
Robiłeś logi po wymianie filtra? Zrób dynamiczny 003 i 008. Jak dalej będzie taki sam to sprawdź połączenie filtr-turbina czy nie ma nieszczelności, jeśli nie to przepływomierz do wymiany lub ewentualnego czyszczenia. Bo jak na razie z 130koni używasz może 100 :)
No i jest poprawa jak nie było za tobą kłębów dymu podczas testu to przepływomierz do czyszczenia/wymiany. Jeszcze sztanga turbo za długa albo za wolno odbija. Sprawdzałeś filtr powietrza?
Wskazanie przepływomierza leci na dół a doładowanie stabilne. Dzięki za odpowiedź. Rozumiem, że przepływomierz może już mieć swój koniec. Ewentualnie mogę go spróbować przeczyścić sprayem do czyszczenia właśnie przepływomierzy. Jest to jedyna rzecz którą mogę wykonać samodzielnie. Czy przepływomierz, pierburg występujący w moim samochodzie (raczej...
Czyszczenie przepływomierza to pudrowanie syfa. Pierburg moim zdaniem bez zastrzeżeń.
kto wie ile za ile takie czyszczenie turbiny kosztuje jakie koszta
czyszczenie kierownic zapewne
Czyli na próbę odślepię EGR i zrobie nowe logi. Jutro turbinkę będę czyścić, więc zobaczę jak to wszystko się ma do siebie. Wielkie dzięki za wskazówki. Pozdrawiam
Gdybym się na tym znał, to bym nie prosił o pomoc. Mam rozumieć przez Twój post iż przepływomierz zaniża dawkę tak ?
mówisz o sterowniku przy filtrze powietrza.... jak tak to, tak mam przepływomierz ale już go czyściłem itp... jesli to może być to, to jak to naprawić opr. czyszczenia... czy tylko wymiana?
Dokładnie logi na samym dole są z podłączonym podciśnieniem bezpośrednio pod trójnik. Stosuje się do poleceń Twoich jak i kolegi Ciachciach. Jeśli miał bym robić po swojemu i wiedział bym co mam robić nie prosił bym nikogo o pomoc i nie pisał bym tego posta. Kolega Ciachciach poradził mi wypalanie kolektora , bo to on miał być winny temu wszystkiemu...
Zwykły Diesel, głównie lukoil bądź stacja przy tesco. Wtryski na komputerze jakiś miesiąc temu pokazywały dwa między 0 i +0.1 i dwa między 0 a -0.1 więc to chyba nie ich wina? Jeszcze raz dla pewności czy brak mocy to na pewno czyszczenie łopatek? Czy jeszcze coś przedtem sprawdzić?
Jmjp - grucha na całą noc podłączona pod strzykawkę i nic nie przepuszcza. Przewody sam wymieniałem i upewniałem się kilka razy czy wszystko jest ok no i jest. Węże od intercoolera nie ruszane były. Wjechałem do warsztatu z mocą i zacinającym się turbo, wyjechałem bez mocy ale ze sprawnym turbo bo już nic nie tnie i jak widać na logach pompuje jak trzeba....
Problem rozwiązany. Tatuśko dziewczyny rozwiązał problem. Powody tego incydentu to PRZEPŁYWOMIERZ POWIETRZA, SONDA, CZYSZCZONA PRZEPUSTNICA I WYMIANA CEWEK. Koszt z robotą bo trochę jej było 720zl na full zniżkach i nowych częściach.
Kurde lipa czyli turbina do regeneracji? Czy może mylę pojęcia chodzi o zwykłe czyszczenie? w przyszłym tygodniu wybieram się do mechanika nie zobaczy
Drugie pytanie czy ktoś spotkał się z podobnym problemem jak ja dotyczącym poboru powietrza przepływomierz zmieniany dolot szczelny ERG czyszczone,... dzieki pozdro 2 tygodnie temu miałem podobny problem. Uszkodzony był sterownik silnika(Passat 1.9 TDI AHU)
Wrzucę jutro logi z bloków 3 i 8 jednocześnie. Które wartości wskazują na nieprawidłowe działanie przepływomierza? Postaram się w weekend przełożyć przepływkę z Passata i zobaczę jak auto będzie jeździło.
Czyszczenie nic nie pomoże bo to problem po stronie elektrycznej. Przed wymianą należało by sprawdzić zasilanie przepływomierza jak i jego polaczenie z komputerem silnika bo problem może leżeć w instalacji a nie przepływomierzu. Ten ostatni błąd nie tyczy się modułu komfortu a sterownika silnika.
Witam, Passat B5, 1.6 AHL, przebieg ponad 270 tys - problem polega na tym że auto przy np jeździe w korku i hamowaniu ma duże spadki obrotów (tzw doły jak ja to nazywam) np do 400 rpm i się potem odbijają na te 800.. podczas manewrowania na parkingu także jest to widoczne i bardzo uciążliwe - nieraz aż się na sekundę zaświeci kontrolka ładowania.. Problem...
Góra szczelna od tego małego trójnika (separatora) do przepływomierza. Dalej wezme się dzisiaj za tą gruszkę u dołu. W planie było czyszczenie przepustnicy wiec przy okazji się to zrobi. Czy kolektor ssący też trzeba zrzucać czy da się to jakoś wyciągnąć??
Witam udało mi się do tej pory przeczyścić 4 przepływomierze 2xgolf 1xford i mazda używałem do tego alkoholu izopropylowego (używają go drukarze do czyszczenia sit drukarskich dostałem litr za 20 zł bardzo szybko paruje i nie pozostawia praktycznie osadu ) i baaardzo miękkiego pędzelka przy maździe był mocno zapaćkany, przy innych wystarczyło kilkukrotne...
co to znzczy "zapgrejduj instalkę gazową" i czemu mam czyścić silnik krokowy skoro po odłączeniu wtyku spadaja obroty czyli trzyma go napięcie a nie przycina się. DZIŚ ODPIOŁEM CZUJNIK SSANIA I TROCH LEPIEJ CHODZI A JAK ODEPNE PRZEPŁYWOMIERZ TO JEST OK NA GAZIE A NA PB GAŚNIE NA WOLNYCH, CZYLI COŚ DAJE SYGNAŁ SILNICZKOWI KROKOWEMU DLACZEGO JAK ZAŁORZW...
Witam, mam następujący problem w Passacie b5 z silnikiem 1.6 benzyna. Auto słabo się rozpędza, tzn. gdy pedał gazu wciska sie powoli to daje sobie rade, najgorzej jest gdy to zrobi sie gwałtownie lub odrazu do końca. Wtedy występuje coś takiego jak by się na chwile przylały świece i dopiero potem strasznie powoli sie zbiera. Ja wyczyściłem wkład filtra...
Jutro ma mi przyjść komputer ale zamówiłem jakiś za 70 zł to nie wiem czy mi pokaże, jutro zobaczymy . czyszczenie turbiny mogło by pomóc? Najwyżej podjadę do znajomego na kompa Dodano po 2 Zastanawiałem się czy to może przepływomierz albo jakaś mała nieszczelność w dolocie, ale sam nie wiem
Kupiłem spraj do czyszczenia przepływu nic nie dało, więc kupiłem na szrocie też nic nie zmieniło się chyba pozostaje tak jak kolega wyżej pisze na nowy i to chyba jakiejś dobrej firmy tylko mam pytanie jaki kupić. Jeszcze jedno jak wyciągnę wtyczkę od. Przepływki silnik chodzi równiutkich i nie kopcić ale przyspieszenia brak.. Jak myślicie czy na pewno...
turbina, przepływomierz, ciśnienie - VAGiem. Przepływomierz przekładany był również z passata na próbę. O logi się postaram, znajomy je pobrał i ma dać znać za kilka dni (pewnie szuka info na innych forach). Pompowtryski były wielokrotnie wyjmowane, wkładane, ustawiane. Jeden z nich przed czyszczeniem miał gorsze wartości od innych (ok. 3, po przeczyszczeniu...
POPRAWKA! chodzi oczywiscie o... przepustnice i nie przeplywomierz, to jest niesamowite co daje czyszczenie przepustnicy w aucie ktore ma zrobione 100tys km, wyniki lepiej niz spodziewane, obroty jałowe, praca silnika przy niskich prędkościach obrotowych no i to palenie. Zalecam każdemu...Dzięki za odpowiedzi.
erykm1, po 1) skąd wiesz że masz zatkany katalizator? po 2) katalizator się wymienia a nie przeczyszcza po 3) zanim się coś wymieni w silniku, najpierw się diagnozuje, chociażby odczyt błędów a potem logi dynamiczne (jeśli silnik faktycznie muł i zapchany kat, to zdecydowanie komputer pokaże odpowiedni błąd....) po 4) masz instalację lpg, nie wiadomo...
Zastrzelił mnie kolega niepomiernie. Kilka lat temu byłem u mechanika, powiedział że ten czujnik temperatury jest w przepływomierzu... i powiedział że zamienniki nie działają, oryginał 600 i nie wie czy będzie działało i tak zostało. Wymieniłem na używkę z allegro i nic, to samo. Kupiłem jeszcze dwie i to samo. Przekonany, że pewnie wszystkie wyeksploatowane,...
Witam Mój Passat 1.9TDI 110koni zaczął łapać notlaufy + do tego miał słabe przyspieszenie jak na ten silnik. Zawiozłem go do mechanika na wymianę rozrządu i czyszczenie turbiny, przy czyszczeniu turbiny okazało się ze są pogięte łopatki, które zostały wymienione. Wszystko cacy, ale po odbiorze auta czułem jakby autko lepiej się zbierało ale nie tak...
Kolego Siwy12345 czy znasz się na logach? Dodałem je wcześniej może z nich coś wywnioskujesz. Bo szczerze to w moim aucie jakieś cuda się dzieją. Wiem że nie jestem mechanikiem ale to wszystko dziwne. Podciśnienie na gruszcze turbiny jest i przesuwa sztangę bez problemu. Jedynie na zaworze egr na postoju wogóle nie czuć żeby coś zasysało. Po odpaleniu...
Nie spodziewałem się tak szybkich odp.Dziękuje Wszystkim. Passat 2.0 ben/gaz 93rok. Obroty utzrymuja sie ok1300-2000 zarówno na benz i gazie . Gaz nowy założony ok 2000 km(bez komputera)Na benz nietylko sa obr. wysokie ale i niereówne.Zauważyłem ze wytarty jest potencjometr (czyszczony)przepustnicy i reaguje na obroty w dużym stopniu ztąd moje przypuszczenia....
Czyli jednak szukać mechanika ? Ja tam na mechanice pojazdów się nie znam wiec nic tam grzebać bym nie chciał . Chodzi mi o to na co zwrócić uwagę w warsztacie żeby mie nie przewalili , bo nie znam żadnego zaufanego specjalisty. Korkowiec co to ? Rozumiem , że trzeba sprawdzić przepustnice i przepływomierz ? Ile to może kosztować ( naprawa / czyszczenie...
Dzisiaj musiałem podmienić przepływomierz bo przy czyszczeniu chyba stary się zepsuł - wyskakiwał na ddt2000 - błąd braku temperatury powietrza. Musiałem więc założyć inny przepływomierz . Jakoś źle i tym bardziej powoli zaczął "zbierać się" i powoli budować boost - wyczuwalne uderzenie w pewnym momencie - ale kiedyś tak też tak miałem po podmianie...
Witam. Mam następujący problem z moim passatem, przy odpalaniu z pozycji gaz nie zaskakuje od razu tylko mija z 20-30 s kręcenia rozrusznikiem, a czasami po przejechaniu 100 km i zgaszeniu silnika na kilka minut nie mogę wcale odpalić, wymieniłem świece filtr gazu i powietrza przewody WN, byłem na czyszczeniu instalacji i tam stwierdzili, że zacina...
Witam, Passat B5, 1.6 AHL, przebieg ponad 270 tys - problem polega na tym że auto przy np jeździe w korku i hamowaniu ma duże spadki obrotów (tzw doły jak ja to nazywam) np do 400 rpm i się potem odbijają na te 800.. podczas manewrowania na parkingu także jest to widoczne i bardzo uciążliwe - nieraz aż się na sekundę zaświeci kontrolka ładowania.. Problem...
Witam, temat zakładany juz wielokrotnie jednak ja wciąż nie mogę znaleźć odpowiedzi na mój problem. Mój passat jadąc pod górę przełączył sie na tryb awaryjny. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika stracił moc. Komputer pokazał błąd ciśnienia doładowania. po wyczyszczeniu turbiny błąd zniknął i auto juz sie nie przełącza na tryb awaryjny i nie pokazuje...
Nie no wału się trzyma :P Co mam z nim zrobić ? Luz jest minimalny na boki. Czy to wpływa na wyżej wymienione objawy? Jutro chcę wymienić przewody podciśnieniowe sterowania turbiną i pożyczyć przepływomierz od kolegi, jak swój odepnę podczas pracy silnika to niema żadnej różnicy... W wężykach paliwa są bąbelki powietrza a gdy biorę ostry zakręt na sprzęgle...
Posprawdzałem wszystko o czym pisałeś, część wymieniłem i kompletnie nic to nie dało:( Mam dość tego auta:( Wymieniłem tyle rzeczy, które teoretycznie były ewidentnie uwalone - odmy praktycznie nie było, nie działające te zaworki i wentyle w układzie dolotowym, czyszczona i adoptowana przepustnica, nie pamiętam jeszcze co. I kompletnie żadnej poprawy:(...
Witam po pół roku problem powrócił z tym że inny błąd17965 czyli teraz przeładowanie turbiny. Wtedy był zamulony, teraz jest moc ale przechodzi w tryb awaryjny. Przewody wtedy wymieniłem i problem minął. Teraz zawory EGR i turbiny podmienione przeładowuje, przepływomierz wymieniony przeładowuje dalej. Zostaje chyba czyszczenie turbiny chociaż 1 rok...
Witam, Panowie proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z moim nieszczęsnym VW Passatem, 1,8 z 1997roku. Autko sprawowało sie super , ale od kilku miesiecy nie sposób nim jeździć. Mam sekwencyjną instalację LPG. Od pewnego czasu auto dusi się i dławi, obroty falują , nie da się wyprzedzic, ani przyspieszyć. Ciągle wychodzi błąd przepływomierza. Wybaczcie...
Czasem słabo pali rano lub nie zapali.Cofnięcie kluczyka i ponowna próba czasem pomaga.Często auto bywa w serwisie i nic z tym nie zrobili.Wymieniany czujnik temp,przepływomierz,czyszczona przepustnica.Zwarcie na krótko przekaznika 208 (pompa paliwa ciągle pracuje)to zapali.Gdy przekaznik jest na miejscu to czasem zapali ale nie ma mocy ,prycha,kicha...
Jeśli sterownik silnika zgłasza kod błędu dot. braku połączenia lub zwarcie na G70, którego nie da się skasować a po odpięciu od przepływki wtyczki na włączonym zapłonie i sprawdzenie pinów wg opisu nie będzie miało żadnych odchyłek a nadto w logu dynamicznym grupy 003 w sterowniku silnika wartość MAFactual będzie ciągle stała mimo zmiany obrotów silnika...
To i ja sie dołącze . Passat B3 1.9 TDI silnik 1Z . Miał robiona głowice i turbine . Odpala pięknie . Chodzi równo . Bardzo wolno wkręca sie na obroty na luzie . Słychać ze działa turbina . Choć wg vaga ciśnienie dobicia nie przekracza 1400 . Auto przy cieżkim bucie nie puści nawet czarnej chmurki tak jak by nie było regulacji dawki paliwa i był cały...
Jakie awarie? Z tych co chyba mogłyby mieć na to wpływ: *Oplot łącznika elastycznego naderwany *Wycieki z pompy wtryskowej Nie jestem fachowcem, po prostu nie ufam na tyle mechanikom, Aby oddawać za każdym razem też mnie nie stać. To co mogę zrobić sam to staram się zrobić, teraz potrzebuje pomocy. Nie obeznałem się na tyle z VAGiem żeby coś zmieniać....
Witam wszystkich. Problem wygląda następująco. Po wymianie uszczelki pod głowicą która powodowała wyrzucanie płynu chłodzącego. Po tym zabiegu wystąpił duży problem a mianowicie samochód stracił moc. Po wszelkich próbach jestem pewny że wtryski są sprawne ponieważ były sprawdzane, turbo także gdyż nie przeładowuje ani nie ładuje za mało było niedawno...
Przyczyną wystrzałów niewątpliwie jest zapalanie się mieszanki wybuchowej w kolektorze ssącym na skutek nieprawidłowego zapłonu w cylindrze.Nieprawidłowy zapłon spowodowany jest przez świece,kable wys. napięcia,cewki,sterowanie cewkami,luzy zaworowe powstałe np. w autach o więkrzym przebiegu[czyszczenie nagarów przez podniesioną temp. spalania gazu...
Witam! Podłącze się pod temat. Pacjent Passat b5fl 1.9TDI AVF 224 tyś. km. Od jakiegoś czasu mam problem z moim passatem. Po uruchomieniu silnika(przy temp 0 lub niższej zakręci 2 razy zanim odpali) przez ok 1km nie ma w ogóle mocy do ok 2500obr, po przejechaniu w/w dystansu auto odzyskuje moc, aż do ponownego zgaszenia(obojętne silnik ciepły czy zimny)....
Mialem kiedys podobny przypadek-silnik pracowal mimo odcietego elektrozaworu. Okazalo sie ,ze pompa zaciaga paliwo z weza powrotnego. Musisz w takim przypadku zalozyc zaworek zwrotny na powrocie. Koszt ok 10 PLN. Dla pewnosci zacisnij waz powrotny kombinerkami i odlacz elektrozawor. Powinien zgasnac po chwili. Wisz co, może i coś w tym jest, mam problem...
Dobra, dobra ostudźmy emocje :) wyraźny spadek ciśnienia doładowania w grupie 011 dynamicznej w zakresie od 2856 do 3200 obrotów - niedoładowanie a przy tym masakrycznie wysoka wartość masy zasysanego powietrza mierzona przez przepływkę w stosunku do ciśnienia doładowania turbo i to praktycznie w całym zakresie obrotów - nawet kiedy turbo niedoładowuje...
Chodzi mi o to że silnik uruchamia się np przy obrotach 350 a jak będzie miał 300 to nie odpali. na zimno podaje paliwo od 100 obr wału. Czy jak nie chce odpalić to po przekręceniu zapłonu ukazuje się choć na sekundkę kontrolka świec żarowych? Teraz tak pomyślałem że to może czujnik położenia wału Jeśli nie widzi obrotów podczas kręcenia, to bardzo...
po czyszczeniu dalej 1100 tylko nie stukało obroty zostały więc udałem się do pompiarza który po podłączeniu auta do komputera powiedział że błędów się nie da usunąć i najprawdopodobniej uszkodzony komputer a pompa jest dobrze ustawiona błędy poniżej 553 przepływomierz masowy powietrza- g70 zwarcie do b+ 539 czujnik temperatury paliwa g81 otwarty lub...
Witam wszystkich użytkowników: szukam pomocy, w odpowiedzi co jest z moim samochodem: Otóż w VW Passat B5 1.8 20v ADR mam problemy z: 1. odpalaniem na ciepłym silniku trzeba kilka - nie kiedy 6 sekund - pokręcić żeby zapalił 2. na biegu jałowym (niekiedy podczas jazdy) obroty spadają do 0 obr/min lub 500 obr/min i momentalnie się odbijają. Historia...
Witam.Mam taki problem z Passatem B4 94r.Mianowicie kupiłem go jakieś 2 miesiące temu i od początku mi poszarpywał ale myślałem ze to za niskie obroty a za wysokie biegi działo się to w przedziale 1500 - 2100 obr. lecz z dnia na dzień było coraz gorzej szarpał coraz bardziej aż nie miał siły przyspieszać np. na 4 biegu przy 1700obr musiałem redukować...
Siema. Siedzę na Forach od 4 miesięcy szukając rozwiązania niedomagań swojego samochodu... i w końcu po wykorzystaniu wszystkich rad, postanowiłem opisać problem tutaj. Sprawa dotyczy Passat B5 1.9 TDI silnik serii AJM 115 KM. Generalnie samochód pow. 370 kkm i 18 lat użytkowania do najnowszych nie należy. Niestety moje objawy do typowych usterek również....
Witam serdecznie. Jestem już załamany i i na wstępie proszę moderatorów proszę o nie kasowanie mojego postu. Od września szukam rozwiązania w internecie na ogromne spalanie gazu. Kupiłem auto z instalacją i od początku były problemy ze strzelaniem i dużym spalaniem od zakupu wymienione: -czujnik temp -świece -termostat -olej -filtr paliwa i oleju -przepływomierz...
Dokładnie nastawnik biegu jałowego przepustnicy, po uruchomieniu silnika obroty rośną do około ~2100, po odpięciu nastawnika biegu jałowego obroty spadają do około ~950-1000 po podpięciu na działającym silniku ponownie rosną od razu do ~2100 Czyściłem odmę, przepustnice, sprawdzałem przewody, przewody do świec, rurki z podciśnieniem, brak reakcji, podstawiłem...
Witam wszystkich! Niedawno nabyłem tytułowego passata B3 z silnikiem 1.8 o oznaczeniu PF (107KM, wtrysk digifant). Wszystko byłoby super, gdyby nie kilka problemów najprawdopodobniej właśnie z układem wtryskowym. Silnik ma najprawdopodobniej oryginalny przebieg 196tysięcy - wnioskuję po tym, że ciągle jest oryginalny pierwszy tłumik w wybitą datą bliską...
Witam, proszę o ogólne sprawdzenie logów. Czy widać w logach co może być przyczyną późnego wstawania turbiny? Otóż mam autko 7 lat i od początku turbina lepiej dmucha dopiero od 2tys. obrotów i wtedy auto wystrzeliwuje jak z procy, czy macie może jakieś sugestie co może być tego przyczyną? Jakieś czujniki, zawory a może sama turbina? Czy ogólnie...
Witam. Mam taki to problem, ze najpierw pokazal mi sie blad n146 nastawnik dawki. Wlalem plyn do czyszczenia ukladow wtryskowych i mu przeszlo od razu. Pewnie byl zabrudzony. Ale kilka godzin pozniej stracil moc. Vag pokazal, ze to przeplywka. Wartosc z 3 okna bloku 003 (wartosc jaka powinna byc jak wynika z mojej wiedzy) byla stala dla calego zakresu...
Mam taką zagadkę: W passat b5 1.9tdi AHH (już mnie to nie śmieszy ahaha) przestał odpalać. Koledze pomógł jakiś mechanik i na parkingu odpalił mu go z plaka za 50zł i auto przyjechało do mnie. Dźwięk pracy miał prawie jak benzyniaka, odpalał tylko z plaka, chodził nie równo na wolnych obrotach, szarpał albo gasł, a na komputerze BRAK BŁĘDÓW tylko kąt...
Witam. Prosze o odczyt logów i pomysł na usunięcie usterki. Każdego dnia po odpaleniu auta na zimnym silniku przez kilka sekund auto faluje na obrotach pomiedzy 1400-400 i nagle gaśnie , gaśnie 3-4 razy i przy 5 próbie już auto odpala normalnie . Przepustnica czyszczona , była również podmieniana i problem był ten sam. Świece nowe, cewki podmienione...
Od pewnego czasu mam pewien problem i nie potrafię sobie z nim poradzić.Zaczęło się od wystrzału na LPG.Spadła odma i po założeniu jej coś stało się z obrotami.Zimny silnik po odpaleniu gaśnie, po rozgrzaniu wszystko jest niby ok.Dodam,iż samochód nie chce palić na benzynie(takiego kupiłem i nie zdążyłem jeszcze tego zrobić.)Problemem jest jakiś regulator...
czyścić przepływomierz przepływomierz czyścić przepływomierz passat
miernik uszkodzony pomiar rezystancji oleju skrzyni biegów sharan pralka candy zapchana
traktorek silnik briggs traktorek silnik briggs
Schemat płyty głównej Asus X73S - gdzie znaleźć? Czujnik czadu pika co jakiś czas - przyczyny i rozwiązania