Jak najbardziej można użyć. Można też użyć MOSFET'a: https://www.hobbytronics.co.uk/mosfet-vo...
Silnik 2E? Sprawdź przewody idące do czujnika położenia przepustnicy przy wtyczce.
http://obrazki.elektroda.pl/5057106700_1... 2-zasilanie 12v 4-zasilanie 5v 5- wyjście 0-5v 3-masa
Nie musisz wiedzieć jaki jest pobór, bo taki przepływomierz działa na podobnej zasadzie jak enkoder. W środku jest taka mała turbinka która jak się obraca, to podaje impulsy do sterownika i to jest informacja, że woda przepływa. Ostatnio miałem do przeczyszczenia ekspres SAECO który stał 3 lata nie używany i też miałem problem z przepławką, bo była...
Może to ci pomoże http://obrazki.elektroda.net/74_12690723...
Raczej to nie będzie przepływomierz, sprawdź napięcie na stykach pompy podczas uzupełniania obwodu, jeżeli go brak to masz przy pompie zabezpieczenie termiczne sprawdź czy jest przejście jeżeli nie to do wymiany jeżeli jest to sprawdź czy przewody pompy mają przejście, jeżeli tak to trzeba sprawdzić płytę. W pierwszej kolejności do sprawdzenia bezpiecznik...
Dzień dobry. Od paru dni walczę z tym samym problemem. Po rozkręceniu ekspresu ewidentnie widać, że woda nie jest podawana na wężyki, ewidentnie przepływomierz. Rozkręciłem, ale nic go nie blokuje. Teraz pytanie, czy jest jakaś możliwość sprawdzić taki przepływomierz? Jakie napięcie podać na piny, aby sprawdzić, czy się obraca mechanicznie? Z góry dziękuję...
No to podmień przepływomierz od kolegi. Tych silników jest do bólu. Nie sprawdziłeś napięcia środkowy pin. Check świeci na stałe czy jak ?
Jeszcze ECU nie otwierałem ale mam w palnie to zrobić. Napięcie na odłączonym przepływomierzu 4,97 V, napięcie przy podłączonym samym przepływomierzu 0,1 V, napięcie do sterownika na podłączonym rezystorze 2,45 V
Nie ma zamiennika tego przepływomierza. Ustaw tak żeby na włączonej stacyjce napięcie sygnału 0,25V a na silniku pracującym na biegu jałowym około 0,8 do 1V.
Auto z roku '86. Ale w temacie wtrysku jest to koniec lat 70. Wtrysk L-Jetronic . Jest on trochę inny od LE-Jetronica, np. wtryski nie są zamienne. Przepływomierz ma 7 pinów. Napięcia nie mierzyłem. Jak pomorze, to jest to wersja wtrysku z "silnikiem krokowy" w formie odchylanego bimetalu. Brak Motronica. Sonda Lambda w tym wtrysku nie jest obowiązkowa...
Mam impulsowy miernik przepływu cieczy, którego charakterystyka wygląda tak F(Hz)= 8.1*flow rate(Q)-6(l/min) Zakres pomiarowy to od 1 do 60l/min, potrzebował bym przetwornik HZ -> V. Chodzi mi oto żeby na wyjściu w zależności od l/m były volty. 0-60l/m = 0-10VDC Zna może ktoś jakiś gotowy schemat układu który by mi cos takiego zrealizował ? Od razu...
sprawdziłem przepływomierz,napięcie skacze od 1,6v do 2,8 v po dodaniu gazu,wychodzi ,że przepływka dobra.
Renault Master 2020 rok, przepływomierz powietrza ma napięcie 40 volt. Jaka jest przyczyna i jak usunąć usterkę? Silnik 2.3 135 KM. Z góry bardzo dziękuję za informację. Grzegorz.
Podejrzewam problem z programatorem. Na przepływomierzu jest napięcie?
Na biegu jałowym napięcie sygnału z przepływomierza mierzone multimetrem ma wynosić od 0,7 do 0,8 V.Minus masa plus jeden z czterech pinów na wtyczce przepływomierza.
Zasilanie czujnika ciśnienia kolektora, przepływomierza i zaworu EGR : Napięcie zasilania za niskie sprawdz co do wartości ile wynosi na którymś złaczu ww podanych elementów, ma być 5V+/-0,25 oraz zasilania i masy sterownika + bezpieczniki
DCV to pomiar napiecia stałego , a DCA to pomiar prądu stałego. Podobnie ACV i ACA . Zakres na 20V DCV
Nie masz zasilania na przepływomierz! Sprawdź napięcia na kostce.
I1 prąd sygnałowy przepływomierza; U1 napięcie na biegu jałowym przepływomierza ok 1.0V; U2 spadek napięcia na diodzie ok 0,6V; Jakie napięcie zobaczy ECU ?
A nie próbowałeś oszukać sygnału MAF? Wstawienie diody anodą do przepływomierza podnosi napięcie, będzie myślał że ma więcej powietrza i zwiększy dawkę.
Czujnik zamyka się masą do sterownika. Tj sterownik wysyła 5V i sygnał ma wracać zmienią opornością. Tak w ogólnej teorii. Masa ze sterownika wychodzi jeszcze do czujnika temp. powietrza, przepływomierza oraz czujnika wału.
W silniku JTD FIATA nie gaśnie,można jeżdzic bez . Dodano po 51 Widac ze pomiary się troche róznią . Potem są różnice w zużyciu paliwa ,osiągach. Moj chyba pali troche dużo(do 7l/100km teraz zimą),może wyższe napięcie na wyjsciu jest tego powodem. Dzięki za pomiar ,dalej będe jeżdzic i czasami myślec o przepływomierzu. Myśle że pomiar na takim samym...
Z elektroniki jestem lewy więc się nie śmiać ;) , mogę jedynie polutować coś wg. schematu ew. po małym przeszkoleniu jakiś soft wykombinować ;) 1. apexi afc : http://cgi.ebay.de/APEXI-AFC-VR6-Supra-2... to jest takie urządzonko które zmienia napięcie idące z przepływki...
Taki pomiar nic nie daje bo tak naprawdę nie wiadomo jakie napięcie tam ma być a ono zależy od temperatury silnika oraz obrotów silnika. Mnie np program pokazuje że tam ma być 1,5V na jałowym. Należało by odczytać co widzi ECU i czy ta wartość zmienia się "liniowo" przy wyższych obrotach. Chodzi o to że nie używasz tych obrotów w czasie jazdy a raczej...
Jeżeli dobrze rozumiem to np. w przepływomierzu napięcie 4,8 V to jest to samo co w sondzie? Jeżeli tak, to jutro zmierzę również w przepływce.
Pin 3 przepływomierza to +12V, przewód nie idzie z sondy tylko jest zasilony z tej samej lini czyli bezpiecznika. Tak czy inaczej szujak uszkodzonego przewodu który idzie do pinu nr3 przepływomierza.
Miernik masowego przepływu powietrza mierzy temperaturę, ilość i gęstość powietrza wchodzącego do układu wlotowego silnika. Specyfikacje napięcie zasilania: 12V napięcie wyjściowe: 0 - 5 V informacje o kształcie fali: w czasie przyśpieszania
Jak przepływa wymieniona to spr instalacje i kostkę od przepływomierza, ciągłość, napięcie etc
napiecie jest dobre !
Witaj Asior79 Piszesz "zbyt niskie napięcie na przepływomierzu tj.5,5 v " Co to znaczy. czy to jest napięcie zasilania, czy napięcie sygnałowe. Jeżeli zasilania to problem z kabelkami lub komputerem a nie przepływki. Podaj nr błędów odczytanych z komputera.
Sprawdzałem to miejsce i jest tam sucho. Styki przepływomierza były troszkę zaśniedziałe więc je pocynowałem, ale nic to nie zmieniło. Edit: Nie dopisałem, na przepływomierzu jest napięcie. Nie sprawdzałem jeszcze oscyloskopem, ale jak dmuchnie się w rurę doprowadzającą wodę to na multimetrze widać zmianę tego napięcia.
Witam. Mam następujący problem z BMW E30 320i 125KM z 84 roku bez katalizatora 15- pinowe złącze. Na początku samochód czasem potrafił zgasnąć na środku drogi po czym nie chciał odpalić. Doszedłem, że to przekaźnik pompy paliwa (tu jest jeszcze układ sterujący). Po przelutowaniu już nie gasł. Jednak nadal obroty falowały na biegu jałowym. Schodziły...
Jaki blad - jesli jest? Podaj ale numer bledu.
Bezpiecznik 28 ,Przekażnik na czwartej pozycji (409).Ten przekażnik daje też napięcie na wtryski, zawór dwusuwakowy i przepływomierz i zawór oczyszczania zbiornika. Dodano po 2 Bezpiecznik 28 ,Przekażnik na czwartej pozycji (409).Ten przekażnik daje też napięcie na wtryski, zawór dwusuwakowy i przepływomierz i zawór oczyszczania zbiornika.Zewrzyj styki...
jakie napięcie pomiędzy 5 i 6
Zacznij od przepływomierza. Odkręciłem dzisiaj przepływomierz. Sprawdziłem napięcie na wtyczce - jest okey. Przepływomierz w środku był odrobinę brudny, lekki nalot sadzy. Po lekkim wyczyszczeniu cleanerem i podłączeniu nadal to samo - sypie błędy. Więc zostaje jak na razie zamówić drugą przepływke.
Zapomniałem dodać że po sprawdzeniu komputerem występuje jeden błąd: 2647-prawy przepływomierz powietrza ,wartość powyżej limitu-stały Nie da się go skasować, podmieniłem przepływomierze prawy z lewym ale dalej ten sam błąd bez zmian.Więc przepływomierz powinien być ok.Sprawdziłem napięcie we wtyczce do tego przepływomierza i jest.
Widziałes kiedy LE-Jetronica którego możesz zdiagnozowac jakimś testerem? Powiedz, widziałeś? Fakt poniosło mnie z tym testerem. Bardzo dawno już nie miałem problemów z LE2-Jetronickiem i poleciałem schematem.. Wracając do tematu przekopałem swoje zbiory i jeśli hodzi o ten konkretny przepływomierz to napięcia między zaciskiem "-" a 7 pinem sterownika...
Tam masz mieć normalne napięcie po rozruchu silnika mierz to żarówką 5w.
Sygnał za wysoki to by wychodziło że przerwa w obwodzie. Dlatego ciekawa co jest na przewodzie sygnałowym. Sprawdzałeś jakie jest napięcie przy odłączonej wtyczce czy nie?>
Napewno nie moze być 12V. Sprawdz czy nie ma zwarcia do plusa lub czy nie sa zamienione napięcia zasilające. Na styku sygnałowym przy zamkniętej klapce napięcie powinno być 0,20....0,30V a na otwartej 4,0...4,5V. Te napięcia są podane przy włączonym jesynie zapłonie. Na biegu jałowym powinno być 0,5...1,5V. Pozdro. Mam nadzieję że pomogłem.
Witam pany i Panewki. Kupiłem samochód w okazji bo nie odpalał, porobiłem, odpala od strzała, ale check się świeci. Czujniki powymieniałem, błędów ubyło, w błędach mi wyskakuje P0102 czyli niskie napięcie wyjścia z przepływki. Męczyłem się, ale ze sterownika napięcie podaje jakie powinno i na odłączane kostce z przepływki jest na niej 4,9v jak powinno...
Sprawdziłeś czujnik obrotów i wałka rozrządu, przepływomierz sprawdź napięcie sygnałowe ok. 4V.,na wysokich obrotach.
Dzięki wam wszystkim .
Witam, Mam problem z Oplem Zafira B 1.9cdti 2007r. Silnik nagle stracił moc, komputer pokazuje błąd P0100, wartość przepływu powietrza zawsze wynosi 0. Zmierzyłem napięcia na odłączonej kostce przepływomierza i nie stwierdziłem tam zasilania z akumulatora, nie mam schematów do tego auta. Czy ten przepływomierz jest zasilany napięciem 12V ?
Witam. Auto jak w temacie. Przepływomierz bosch nr. 0280218094. Jakie napięcie powinno być na wyjściu z przepływomierza na włączonym zapłonie? U mnie jest 1.23V. Wydaje mi się, że powinno być 1V.
ktoś może napisać jakie powinny być napięcia -przy jakich obrotach.
Wsadź sobie palec w gardziel, do środkowego pinu potencjometru przepływomierza podłącz najlepiej oscyloskop i napięcie wraz z wychyleniem klapy powinno się zmieniać w zakresie 0-5V. Nastawnik elektrohydrauliczny jest sterowany prądowo. Przy sprawnej sondzie prąd wacha się między 4, a 16 mA.
Podałem +12V na przepływomierz i napięcie pojawiło się także na grzałkach sond oraz włączyła się pompa paliwa. Świadczy to raczej o całej wiązce... ? Nie rozumiem czemu samochód w takim razie jeździ :|
Jeśli jeszcze interesuje cię jak sprawdzić czy masz sprawny przepływomierz to podaję co dalej robić: 3.odłącz wtyczkę od przepływomierza i przekręć stacyjkę (bez uruchamiania silnika) możesz wtedy sprawdzić czy na przewodzie zasilającym masz napięcie ~ 5V. 4.jeśli jest napięcie zasilające, sprawdzasz przepływomierz (omomierzem), na kostce jest pięć...
Pytanie czy może to mieć związek z przepływomierzem ? Wymontowałem go rozebrałem i przeczyściłem wirnik + rurki. Po dmuchnięciu powietrza obraca się bez problemu. Niestety po włączeniu urządzenia chyba nie reaguje choć po podaniu napięcia bezpośrednio na pompę woda płynie w obiegu. Do samego przepływomierza dochodzi napięcie + 4,8V i +4,9V. Nie mam...
Pytanie czy może to mieć związek z przepływomierzem ? Wymontowałem go rozebrałem i przeczyściłem wirnik + rurki. Po dmuchnięciu powierza obraca się bez problemu. Niestety po włączeniu urządzenia chyba nie reaguje choć po podaniu napięcia bezpośrednio na pompę woda płynie w obiegu. Do samego przepływomierza dochodzi napięcie + 4,8V i +4,9V. Nie mam schematu...
Układ, który narysowałeś, to komparator z histerezą. Jeżeli działa, to na wyjściu są wysokie impulsy, takie, na jakie pozwala 741 (min. między +2V i +10,5V). Jak posterujesz nimi tranzystor, to bedziesz miał taki sam układ wyjściowy jak wentylator. Napięcia i prądy przepływomierza są tu mało istotne, ważne, żeby wytrzymał obciążenie rezystorem, w tym...
Bezpiecznik 43 to zasilanie grzałki lambdy i przepływomierza. Napięcie na tym bezpieczniku jest przez jakieś 2 sek po włączeniu zapłonu, podczas kręcenia rozrusznikiem i w czasie pracy silnika. Daj diode LED z rezystorem 1K podłączonym szeregowo pomiędzy 2 a 3 i kręć rozrusznikiem- dioda ma migać.
Sterownik nie wytwarza żadnego napięcia ref. tylko odczyt z przepływki, natomiast daję napięcie stabilizowane zasilające przepływkę. Dlatego sprawdź dokładnie zasilanie MAF-a na wtyczce nie względem masy na kaście(nadwoziu), jutro ci sprawdzę jakie napięcia są u mnie mam co prawda 2.0 i 2.5 powinno byc podobne. Dodano po 1 Ewentualnie spadek napięcia...
Witam. Mam problem z przepływomierzem w Audi A3 1.8T AUM 150km. Problem polega na tym że przepływomierz nie wyświetla żadnych wartości na Vagu w blokach danych. Przepływ na wolnych obrotach jak i pod obciążeniem wyświetla 0.0 g/s. Dodam że cały czas świeci się Check na zegarach. Błąd na Vag u to: Przepływomierz powietrza- za niskie napięcie Przy tej...
Nie wiadomo co tam za gaz jest,czy na mixerze ,czy sekwencja. Jak na mixerze to patrzeć czy nie ucieka napięcie z zaworu,kable przeważnie niebieskie.
Nie pokazuje nic oprócz 12 ?. Dziwne, stawiałbym wtedy na pompę ale skoro wymieniałeś....
sterownik sprawny A skąd ten wniosek? Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym/ciśnienia atmosferycznego Czujnik temperatury powietrza w przepływomierzu zbyt wysokie napięcie Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza-sygnał poza zakresem Obawiam się, że nic z tej naprawy nie będzie.
Na Evapie odrazu po odpaleniu na ssaniu 7.60 V bez ssania 7.52V a na przepływomierzu brak napięcia ;/
Nie jest to usterka DME . Na sygnałowym na wolnych obrotach ma być około 1V, a po dodaniu gazu około 4.5V, jeśli jest mniej przepłyomierz do wymiany.
P0170 wraca jak bumerang, to zmora gdyż oznacza szukanie igły w stogu siana i nie ma jednoznacznej diagnozy. P0170 „korekta paliwa- zakłócenie działania”. P0170 to jest albo lewe powietrze albo sonda sobie nie radzi Najpierw sprawdź to za co nie musisz płacić czyli lewe powietrze. Na dolocie od przepływomierza do przepustnicy + odma. Na wydechu od bloku...
Poradziłes sobie z problemem? Jeśli tak to w jaki sposób bo mam identyczna sytuacje?
Witam. Pierw sprawdź czy jest napięcie zasilania na czujniku +12V i Masa i na czerwonym powinno być impulsy względem masy lub 12V miernik na napięcie i powoli kręcić wiatraczkiem. Oczywiście oscyloskop byłby lepszy albo miernik częstotliwości.
Zrysunku wynika, że jakiś tam przepływomierz jest. Wpisz w gogle 424099
Przepływka sprawdzona.Działa .Na pinie 4 miałem zmieniające się napięcie od ok.0,8 V na wolnych i dochodzące do 4 V na wysokich.Znalazłem niestety walniętą sondę choć ja niedawno wymieniłem.Uszkodziła sie mechanicznie raczej gdyż przewody okrecały sie w korpusie i jakos dziwnie dostały luzu w obudowie.Pomiary napiecia również wskazywały na jej śmierć(stałe...
Witam, mam w posiadaniu Audi A4 B5 1.8 125PS (ADR) z instalacją LPG. Problem polega na tym, że ciężko pali na zimnym silniku, jak odpali to obroty falują, póki nie przełączy się na LPG. Sprawdziłem VAG i pokazało mi błąd : 16487 - przepływomierz / wysokie napięcie / brak osprzętu / nie związany ze sprzętem. Czy to uwalony przepływomierz? Wyczyściłem...
Powinno być 230V. Po przewodach trafisz do przyczyny. Np. elektronika.
Witam 13-sonda lambda, brak sygnału o zmiennym napięciu. 73-Przepływomierz powietrza, za niskie napięcie. Co może być przyczyną wystąpienia tych kodów?
Przepływomierz nie ma sygnału wejściowego tylko wyjściowy. Sygnałem wyjściowym jest napięcie które odpowiada ilości powietrza przepływającego przez przepływomierz. Jak zdiagnozować? Zobaczyć czy na wyjściu przepływomierza pojawia się napięcie i zmienia się ono w zależności od zapotrzebowania silnika na powietrze. Można podłączyć diagnoskop i zobaczyć...
Taką sytuację może stworzyć brak masy pomiędzy czujnikami a ECU. Masa czujników jest zawsze prowadzona osobno do ECU i dopiero w ECU łączy się z całą masą (sterownika, silnika, pojazdu). Napięcie 0.7 V by oznaczało że gdzieś jeszcze ta masa się zamyka poprzez inny czujnik, albo np. diodę zabezpieczającą przez odwrotnym podłączeniem do zasilania +5V...
udało mi się wejśc w parametry nastawne, podczas uruchomionego silnika wyświetla mi który czujnik sie włącza, obroty, prędkość pojazdu czas wtrysku, sygnały sondy lambda, przepływomierza, napięcia na czujnikach. Tylko chciałby wiedzieć które parametry mogę przestawiać i w jakim celu. np. Co da mi wydłużenie czasu wtrysku lub zmniejszenie, lub co będzie...
Napisz do mnie: kajetan(at)tel-kom.pl Mogę Ci załatwić
Mam wielki problem . Posiadam w.w pojazd i od czasu uszkodzenia pompki paliwa dziwnie on się zachowuje (pompka jest już nowa, układ wyczyszczony) Na benzynie : przy próbie dodania gazu auto strzela raz w wydech raz w filtr powietrza nie chce wejść na obroty , w zakresie 2000obr/min. - 7000obr/min. pracuje normalnie . ma problem z utrzymaniem niskich...
Nie, nigdy miernikiem a próbówka 12v. Kup sobie takie coś albo zrób z żarówki od np kierunku/postojówki. Linia 15 to napięcie które pojawia się po zapłonie. Po przekręceniu stacyjki powinno pojawić się np na którychś bezpiecznikach. Np od klimy F5. I np jak sterownik jest zasilany to na przepływomierzu powinno być napięcie na pinie 2.
Skoro na każdym pinie przepływki masz jakieś napięcie to przyszło Ci do głowy że przepływomierz nie ma masy? Tam powinno być zasilanie po stacyjce, masa, sygnał z przepływomierza i sygnał z czujnika temperatury. Zazwyczaj w VAG brązowy przewód jest masą.
Na pinie 7 przepływomierza jest wyjście sygnałowe, napięcie zmienia się w zależności od położenia klapy pomiarowej. Zastanawia mnie ta zależność pracy silnika od wody w bloku, ja bym odłączył czujnik temp cieczy i zasymulował jego działanie potencjometrem lub paroma rezystorami i obserwował zachowanie silnika. Tu masz elektrolity do wymiany, na drugiej...
Nie wiem czy oryginał, wygląda tak samo, est nowy i kosztował 200zl firmy "skv germany" może on nie działać? Wartości zmieniają się płynnie, temperatura mierzona jest prawdopodobna. To raczej jakiś smutny żart, bo kosztował nie mało :( co do błędu sondy jest tak ze jak się odpali auto, to zanim się nagrzeje i nie zejdzie na niskie obroty ona działa,...
napięcie przepływomierza na biegu jałowym? Przepływomierz - używka, raczej kiepski pomysł.
Auto nie ma OBD (1998r). Włączam tryb testowy zworką w złączu diagnostycznym który sprawia że check silnika miga zgodnie z napięciem sondy lambda. Więc jadąc powyżej 3000-3500 obrotów albo na gazie do połowy lampka ładnie miga, co oznacza, że regulacja działa. Nagłe dodanie gazu przeważnie od razu powoduje zapalenie lampki (idzie na bogato na stałej...
To akurat wszystko wiem ,tylko że nie mam oscyloskopu żeby to sprawdzic ,czy te napięcia są dobre
Wygląda mi to na awarię przepływomierza powietrza.Sprawdz napięcie na przepływomierzu na wolnych obrotach.Niewypinając kostki z przepływomierza przekłuj szpilką przewód na 5 pinie(niebieski z białym paskiem)i zmierz napięcie na nim a masą-powinno być pomiędzy 1.7-2.1V-czym więcej tym lepiej.Jeśli jest mniej,przepływka jest padnięta i trzeba wymienić.Można...
Ale w przybliżeniu ustawie. Macie może jakiąś fotke by zobaczyc przepływomierz w środku gdzie jest początek sprężyny.
Najprościej podstawić inny przepływomierz, sprawdzić czy na wyjściu obecnego jest napięcie, ew. poszukać kogoś z VCDSem i sprawdzić czy zaniża odczyt lub w ogóle nie widzi pomiaru.
usterka naprawiona, winny był komputer :D pozdrawiam
Jest dokładnie jak mówisz, ekspres napełnia obwód, przelewa wodę i po chwili wyskakuje błąd E05. Czy przepływomierz został zalany ciężko mi to stwierdzić, ale gdy mierzyłem przepływomierz multimetrem to absolutnie nic się nie zmieniało, ani rezystancja ani napięcie (stałe 5V na wyjściu sygnałowym). Więc moje przypuszczenia co do przepływomierza się...
Witam po dłuższej przerwie, byłem na wyjeździe i nie miałem jak sprawdzić. Po podłączeniu zasilania na + i - przepływomierza, między trzecim pinem, a - pojawia się napięcie rzędu 0.04V w momencie gdy dmucham w przepływomierz. Gdy przestaję dmuchać napięcie spada do zera więc wygląda jakby cośtam mierzyło faktycznie.
Na moim carmanscann jest mało parametrów, co do przepływomierza to tylko napięcie.
Jeszcze parametr kg/h jest pokazywany stale nawet jak odłączy się przepływomierz ale ja sugerowałem się napięciem na nim. Może chwilowe spadki nie wychwytywane przez miernik ale na oscylogramie Autelu też nic nie wyskakiwało niepokojącego. Czasem jest tak że jak ECM zarejestruje błąd z sondą czy MAF,albo odłączysz MAF, ECM przyjmuje wartości zastępcze...
Najprostsza możliwość to źle podłączony przepływomierz (na odwrót). Mało prawdopodobne, aby oba przepływomierze były uszkodzone - można np. sprawdzić multimetrem napięcie i czy jest sygnał.
W momencie sprawdzania przepływomierz powinien być podłączony do instalacji elektrycznej samochodu i powinna być załączona stacyjka, wówczas potencjometr w przepływomierzu jest zasilony napięciem z komputera i przesuwanie klapy powoduje zmianę rezystancji a co za tym idzie spadek napięcia na ścieszce w przepływomierzu,dlatego sygnał wyjściowy do komputera...
Witam.Mam problem z wtyczką przepływomierza 5-pin Mercedes-Benz C180 T W202 ASB Pb 96r. Zmieniałem wtyczkę na nową i coś mi się pomieszało z kablami, robiłem na raty a kolory się trochę różnią. Teraz nie jestem pewny jakie napięcia powinny być na poszczególnych pinach od1,,,,5 Czy ktoś z Państwa kolegów zna schemat czy wartości na kolejnych pinach....
Prościej będzie poczytać parametry, niż je mierzyć...
Gaz mam sekwencje. Błędów nie ma komputer nie pokazuje żadnych. Napięcie przepływomierza na wolnych 1,38V. A przy dodaniu gazu skacze do 3.7V
dzięki,właśnie chyba coś z tą wtyczką było nie tak,bo po rozłączeniu (przeczyszczeniu) i ponownym podłączeniu auto odpaliło,ale nie chce się wkręcać na obroty i dość nierówno pracuje. Vag pokazuje błąd: przepływomierz/niskie napięcie no i samochód jak się zagrzeje to gaśnie i już nie chce odpalić. Hmm do wymiany przepływomierz???
P1120-08 korelacja sygnałów 1 i 2 pedału gazu P0130-01 wysokie napięcie sondy O2 P0100-02 niskie napięcie przepływomierza Typowe błędy uszkodzonej wiązki sterownika silnika. Do naprawienia bez problemu.
Witam. Zgadza się, układ można zasilać pojedynczym, niesymetrycznym napięciem, np. tak: http://obrazki.elektroda.net/36_12337398... Transformatorek na wejściu jest tylko dla symulacji cewki przepływomierza i oczywiście nie wystąpi w rzeczywistym układzie. Pozdrawiam.
Sonda 1 , sonda 2, zawór par paliwa, przepływomierz są zasilane z tego samego obwodu z głównego przekaźnika poprzez bezpiecznik więc jeżeli nie masz napięcia na elementach wymienionych wyżej sprawdź bezpiecznik.
Problem rozwiązany, winne zabrudzone wtryski, wystarczyło wlać płynu do zbiornika i wycisnąć z auta co się da. Takie są skutki jazdy kobiet które nie przekraczają 3000rpm i jeżdżą tylko na gazie. Dla szukających w tym modelu ciśnienie paliwa to 3bary a przepływomierz ma napięcie 1,35V na biegu jałowym bez obciążenia.
napięcie przepływomierz przepływomierz wysokie napięcie przepływomierz bosch napięcie
zakodować kanał termostat danfoss parametry makro przycisk access
budowa głośnika budowa głośnika
Montaż cewki zapłonowej w silniku kosiarki Briggs & Stratton Seat Leon 2 1.2 TSI - Problemy ze światłami i kierunkowskazami