Podmień przepływomierz
Podnieś puszkę filtra i zobaczysz szarą wtyczkę. Chyba ją widzę na zdjęciu jest bezpośrednio pod zardzewiałą śrubą krzyżak.
te objawy wskazuja na brak zasilania paliwem lub przerwy z dwóch czujników kąt przepustnicy lub czujnik podciśnienia / przepływomierz to auto nie ma przepływomierza
Mam pewne wątpliwości co do naprawy przepływki, w twojej sytuacji preferuje odpiąć przepływkę do czasu wymiany na używaną.
wchodzi w trub serwisowy czyli: 1. uszkodzony ERG, (tylko na czas testu) można zaślepić 2. uszkodzona turbina. 3. problem z przepływomierzem powietrza.
Na mój gust to przepływomierz powietrza.
A TOBIE nie chce się szukać czy nie masz czasu? Pierwszy link z internetu. https://www.defender2.net/forum/topic423...
Przyczyną takiego zachowania był uszkodzony przepływomierz.
To nie masz zasilania ma przepływomierzu. Bezpiecznik pod kierownica na body tylko nie pamiętam który to dokładnie.
ty Dodano po 30 tylko wymiana
Zobacz na czystosc egr.
Miałem kiedyś podobny przypadek, pomogło wyczyszczenie przepływomierza.
sprawdź na alegro
Do wymiany okazał się przepływomierz.
Po prostu wymień lub podłóż przepływomierz
Pod oscyloskopem wyszło,że masz przerwy na ścieżce lub brak dobrego kontaktu. Chyba ,że jest ścieżka oporowa dzielona?
Można tak to nazwać, na jej pracę ma wpływ temperatura, obroty, obciążenie i przepływomierz, który to wszystko kontroluje.
Witam. Może sprawdź przepływomierz.
Co oprócz przepływomierza może powodować pojawienie się błędu P0100? Przewody elektryczne do niego.
Też bym się skupił wokół przepływomierza.
T5 co było przyczyną ze Twój Pug nie miał wtędy mocy? Przepływomierz.
Otóż nie pasuje wogóle.inny rozstaw,brak przepływomierza.
Może ktoś wie jak można spr przepływomierz??
Problem rozwiązany winą był przepływomierz :)
Ja u siebie w galaxy miałem ten sam problem i pomogła wymiana sondy lambdy i przepływomierza
Niedoładowanie ma wpływ na prawidłowe działałnie tego dziadostwa. Z tym też zrób porządek.
Na zimnym silniku chodzi na benzynie i nie ma możliwości przełączenia na gaz, a jak sprawdzić przepływomierz???
Od przepływomierza 1 -brak 2 -fiolet/szary 3 -szary/czerowny 4 -niebieski/pomarańczowy 5 -żółty/filolet
Peugeot 307 2.0 HDi 2001 r RHY.Mam pytanie o wiązkę czujnika temperatury paliwa, a mianowicie problem jest taki, że samochód zaczął sam gasnąć podczas jazdy. Zapalał się check engine i gasł po 15 sekundach, a następnie odpalał. Na dodatek, podczas gaszenia po wyłączeniu stacyjki potrafi, aczkolwiek nie zawsze, chodzić mieszczę przez około sekundę do...
Wiem jestem nieskromny,ale nie dostałem od Ciebie podziękowań.
Bez podłączenia diagnoskopu się nie obejdzie. Jest to komunikat, mówiący o tym, że komputer nie jest w stanie zachować norm czystości spalin. Powód? Może ich być ze sto, np. zapchany FAP, przepływomierz, EGR, itd.
Zacząłbym od dogięcia styków we wtyczce przepływomierza i EGR. Potem trzeba przejechać się z komputerem i sprawdzać wartości przepływomierza(dane z niego sterują otwarciem EGR) , czy wartości zadane i rzeczywiste się pokrywają. U mnie dopiero wymiana przepływomierza zlikwidowała wszystkie błędy EGR
Pierwszy krok to układ wydechowy a szczególnie katalizator zapchany. drugi to przepływomierz powietrza.
Dolot przejrzany, niestety nic nie zauważyłem, zrobiłem podgląd parametrów ale chyba już znam przyczynę. Wyciągnąłem wtyczkę od przepływomierza i objawy ustały, wiadomo wyrzuciło błąd na desce ale auto w miarę przyzwoicie jedzie, nie jest takie zrywne w górnej granicy obrotów natomiast jedzie i nie ma żadnych problemów. Przepływomierz raczej się nadaje...
Jak mnie pamięć nie myli zasilanie jest wspólne dla EGR, przepływomierza i czujnika ciśnienia paliwa.
Witam.Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak działa turbina przepływomierz,intercooler w 307?Najpierw powietrze przechodzi przez filtr powietrza następnie przepływomierz?póżniej trafia do turbiny?następnie do intercoolera (dolna rura?)a później z intercoolera górna rura trafia wtedy do silnika?
ten sam problem egr wymieniony objawy nie ustały ale odłączyłem wtyczkę od przepływomierza powietrza i auto idzie jak strzała, przepływomierz do wymiany :)
moja bryka straciła moc czy przyczyną może być uszkodzony przepływomierz czy padła turbina
To czujnik powietrza dolotowego nie jest przed kolektorem (zielona wtyczka), a czujnik powietrza wlotowego jest w przepływomierzu, gdzie są 4 piny?
Pisze tutaj, bo zapewne macie stycznosć i pojęcie o takich elementach jakie ja potrzebuje. Chciał bym sobie do diesla zrobic urządzenie analizujace spalanie paliwa. Myślałem o dwóch przepływomierzach- jeden przez filtrem/pompą, drugi na nadmiarze. Wg moich założeń potrzebne by były elementy, które pracuja z rozdzielczością 10ml/impuls Wiecie może jaką...
Trochę skromne te twoje informacje. pompę paliwa słychać? + na cewce jest w momencie rozruchu? słychać piszczenie jak kluczyk w stacyjce? pompa paliwa jest ok jesli chodzi o cewke to w momencie próby rozruchu znika iskra. Piszczenia raczej nie ma. Sprawdze to potem na 100% Pomoże wam cos gdybym podał nr VIN ?? Teraz właśni sprawdziłem. Gdy przekręce...
Każda inna usterka typu "albo za mało powietrza, albo za dużo paliwa", wywołuje szaro-czarne, ciemno-szare dymienie, nigdy czarne, to po pierwsze. Jest to jedyny przypadek, zresztą bardzo słabo rozpoznany nawet przez renomowanych mechaników, gdy w cylindrze znajduje się dziwaczna mieszanka aż trzech mediów, tj. świeże powietrze plus spaliny i plus...
mam podobny problem ale u mnie silnik nie szarpie tylko zapala się kontrolka serwisowa i moc silnika spada o połowę, po zatrzymaniu i wyłączeniu silnika i odczekaniu chwili kontrolka gaśnie i jest wszystko w porządku na jakiś bliżej nie określony czas może to być 60km jazdy a równie i tylko 10km a nawet i 400 km zrobione w Niemczech, problem zaczął...
Mam pytanie : czy istnieje jeden, wspólny, elektrycznie zasilany czujnik dla tego wtrysku,przepływomierza i EGRu ?
Witam, czy problem rozwiązany, co było przyczyną ?
A po skasowaniu został jakiś,? Jak ruszasz na zimnym to masz ssanie bo trzyma obroty wyżej to nie gaśnie sprawdź czujnik temperatury wartości przepływomierza i lewe powietrze
To był przepływomierz. Kupiony nowy, auto odzyskało moc. Temat zamykam.
P1166-ciśnienie paliwa za wysokie P1164-ciśnienie paliwa za wysokie P1113-ciśnienie paliwa za niskie P0102-przepływomierz powietrza -za niska wartość
Przecież te błędy ewidentnie dotyczą ciśnienia paliwa i sterowania wydatkiem. Zakładam że auto gaśnie przy maksymalnym obciążeniu /wydatku Czemu mechanik skupił się na przepływomierzu i turbinie
nie poda bo nie ma takiego parametru niech poda jak zachowuje się wydatek powietrza zmierzony na przepływomierzu podczas jazdy
Wtryski i pompa paliwa sprawdzana była drugi raz. Wiec tutaj wykluczył bym te rzeczy. Na wsparciu programu gość cały czas mówi ze cos z elektryka już staramy się podmieniać wszystkie kostki również przepływomierz i nic to nie dało.
Najlepiej użyć do tego PP2000. Podłączyć do auta i posprawdzać wartości zadane z wartościami rzeczywistymi przede wszystkim przepływomierza i doładowania w skrócie mówi sie logi
Witam, czy można w tym przepływomierzu zmienić sygnał wyjściowy?? np. z 1,3V (tak jest teraz) podczas pracy przepływki na biegu jałowym na 0,7V ?? Przepływomierz z samochodu Peugeot 307 1.4 HDi nr przepływomierza: 5WK 9631Z Dołączam zdjęcie układu elektronicznego elementu pomiarowego ;) http://obrazki.elektroda.pl/6835572100_1...
witam rozwiązałem problem to była kostka od przepływomierza. więc zamykam temat
Nie no kolego od życzeń świątecznych, tu każdy wie, że EGR ma powiązanie z przepływką. Na PEUGEOT PLANET 2000 przepływomierz idealne ma parametry. Napisz coś o konkretach a nie zwracaj uwagę, że ktoś coś gdyba... Pozdrawiam
Objaw typowy dla uszkodzonego przepływomierza powietrza. Wymień i sprawdź.
pzreprowadz podstawowy test elektroniki silnika- przepływomierz
Czy mogą Panowie zdradzić co było przyczyną. Ja mam to samo, ale wydaje mi się że to coś innego wprowadza EGR w błąd bo jak odepne przepływomierz to EGR się zamknie i autko działa jak należy. Jakby EGR był uszkodzony to sterownik by miał problem go zamknąć, z drugiej strony świrował by cały czas, a nie tylko w małym zakresie obrotów. Ale może się mylę....
wiązka, akumulator, turbina, pompa paliwowa, przewody, przepływomierz.... Tak na poważnie czego brakuje ?
Na razie to napraw błędy, które masz związane z przepływomierzem i świecami. Potem jak MAF zacznie działać, to pisałem co trzeba zrobić.
Wygląda na uszkodzony zawór. Ale trzeba skontrolować perę rzeczy. Sprawdź gruchę na turbinie i szczelność układu podciśnienia w układzie sterowania turbo oraz czy nie ma luzu na wirniku turbiny. Podłącz komputer diagnostyczny i sprawdź dane na przepływomierzu powietrza dolotowego.
Problem rozwiązany.wymiana przepływomierza pomogła,auto odzyskało swoją moc
Witam, wiadomo już co było powodem niedomagania. Mam podobny problem tylko z motorem 1.6.
Egr nie jest przypadkiem uszkodzony bądż zaślepiony??? Sprawdź!
Przecież zgodnie z tym co pisze się na tym forum odpięcie przepływomierza zamyka EGR. Więc jak to jest?
Tabela błędów ze sterownika nie została skasowana jak odpinam np przepływomierz to błąd jest generowany.
Marelli G6, z grzaną sondą. Od razu mówię że przepływomierza nie ma, jest MAP.
A odma jest drożna? Bo jak pluje olejem przez bagnet to znaczy że "opary" nie uciekają w sposób właściwy i tworzy się ciśnienie. Falowanie obrotów świadczy też o nieszczelności w rurze dolotowej, często są pęknięcia na harmonijce albo na złączeniach, zwłaszcza przy demontaży na mrozie - wtedy guma nie jest elastyczna i pęka w rękach jak plastik. Do...
Oki, jak by coś się działo znowu to będę patrzył. A w którym miejscu jest ten czujnik ?. Zawsze pomagało na jakiś czas około 6-8miesięcy wyczyszczenie kostki przy przepływomierzu, no i wykasowanie błędu.
Niema kąta wtrysku sprawdzasz synchronizację rozrządu.
problem rozwiązany a przyczyna banalna - pierwszy przepływomierz był faktycznie wadliwy, drugi VDO był sprawny, po podłączeniu kompa wyświetlił się błąd P0100 i P0110 zwarcie w obwodzie przepływomierza i czujnika temperatury powietrza w dolocie. Ten błąd najwyraźniej nie znika samoczynnie - przyczyną "zwarcia" był preparat do konserwacji styków który...
Tak gwoli ścisłości, Renault nie ma nic wspólnego z PSA - Peugeot Société Anonyme.
Założyłem nową wtyczkę i po problemie ale wciąż mnie zastanawia od czego te przewody - jakiś czujnik jest umiejscowiony na rurze od filtra powietrza za przepływomierzem. Co to może być?
Temperatura powietrza w przeplywomierzu -50 st C. Nie możliwe. Podmien przeplywomierz.
Usuniecie FAP-u nie jest naprawa. Przynajmniej nie w sensie dobrze pojetej mechaniki.
Sprawdź odczyt z sondy lambda, czy dział prawidłowo, oczywiście za pomocą komputera diagnostycznego, przepływomierz też sprawdź podczas jazdy.
Przepływomierz wymieniałem jakieś 3-msce temu na używkę również odpinałem go i nic sie nie zmieniło, a nawet bym rzekł było jeszcze gorzej z osiągami, że jeszcze mozolniej się zbierał. Czy może mieć tu wpływ podcisnienie ? podmiana pompy próżniowej ? posiadam wakuometr jutro zerknę jakie daje podciśnienie na samej pompie jak i za każdym elektrozaworem....
przeplywomierz do 1.4 hdi 2000rok P 206
Zasilanie czujnika ciśnienia kolektora, przepływomierza i zaworu EGR : Napięcie zasilania za niskie sprawdz co do wartości ile wynosi na którymś złaczu ww podanych elementów, ma być 5V+/-0,25 oraz zasilania i masy sterownika + bezpieczniki
Ogrzewam temat. Błąd P1350 od przekaźnika świec żarowych. Przekaźnik nie załącza się przy uruchomieniu testu diagnostycznego z poziomu przyrządu diagnostycznego. Pin5 przekaźnika to zasilanie - tam ma być 12V, czy pin 4 to masa?? Jak wygląda sterowanie przekaźnikiem (piny 3 i 8) czy to zwykły sygnał cyfrowy, czy może jakiś protokół - K-line?? Generalnie...
u mnie tak się działo jak padł przepływomierz powietrza wymieniłem i jest ok
Co do silnika to uważam, że znacznie przesadzasz. Silnik dość dość mało palący, na ta masę wystarczający a przynajmniej nie śmierdzi jak TDI 😀 a o kulturze pracy nie wspomnę. co do kodów to 2231 obwód czujnika zwarty z obwodem grzałki, 2072 to masowy przepływomierz powietrza/ czujnik ciśnienia.
Błąd bym wykasował po podłączeniu nowego przepływomierza tylko mój interfejs nie ma opcji testu. Czyli tym sposobem nie powinienem nic dodatkowego uwalić.
Sprawdź przepływomierz i EGR. Może być jakaś nieszczelność na dolocie.
W tym silniku chyba nie ma przepływomierza , jest czujnik ciśnienia w kolektorze od dołu
Zaślep na czas prób EGR.. Ostatnio robiłem 1.6 hdi z podobnymi objawami i winny był przepływomierz... Trza by zrobić logi dynamiczne
Do sprawdzenia sonda i przepływomierz, sonde sprawdzisz nawet miernikiem, przepływke już komputerem.
Ciśnienie na wtryskach pokazuje w okolicach 300-310 barów. Podczas rozruchu? Na wolnych obrotach? Stabilne ciśnienie na wolnych obrotach? Spróbuj odpiąć przepływomierz przed rozruchem zimnego silnika.
Witam! Może być też coś z przepływomierzem, to też weż pod uwagę Pozdrawiam A.G.
Odepnij przepływomierz i zobacz czy zapiszę błąd. Jakaś diagnoza była robiona, podgląd parametrów?.
Mam nadzieję, że to tylko to. Niektórzy jeszcze radzą sprawdzić przepływomierz. Według innych nie ma takiej możliwości by przepustnica tak szybko się zapaskudziła by odmawiała posłuszeństwa. I jak działałeś coś więcej w temacie diagnozy problemu?
Parametry w porządku przepływomierz powietrza dobry przewody od turbiny przy dodaniu gazu pęcznieją.
Podczas pracy silnika przepustnica jak i EGR sterowany jest z przepływomierza z tego co mi wiadomo, zastanawia mnie tylko sygnał do zamknięcia klapy podczas gaszenia Wszystko to jest sterowane z ECM a nie z przepływomierza. ECM wykorzystuje sygnały z MAF by kontrolować pracę EGR.
Podmieniałem przepływomierz z auta kolegi i wykresy były identyczne, więc to raczej nie to. W takim razie czas zajrzeć do zaworu EGR.
Witam, od jakiegoś czasu peugeot 308sw przepala bezpiecznik 5A w skrzynce przy akumulatorze, auto wtedy nie kręci rozrusznikem ,ta usterka pojawią się co jakiś czas. W czasie jazdy jest wszystko ok ale jak go zgaszę ( nie za każdym razem zaznaczam) to już nie mogę odpalić bo bezpiecznik się przepala.Jak się orientuję to bezpiecznik od zasilania przekaźnika...
Jakie błędy wyświetla diagbox ? (to co podałeś to nie błędy tylko komunikaty) Dodano po 4 Czyli do wymiany : 1.filtr cząstek stałych 2.przepływomierz 3.świeca żarowa 4. Czujnik ten w dpf Żartuje !!! Podaj kody błędów ! Dodano po 3 Jeśli samochód jeździł bez problemu po wycięciu dpf przez 5 miesięcy , problemem może być błąd P0101 -- When is the code...
miałem przypadek świecenia kontrolki silnika i błąd sterownika świec ; usterka była w przewodach byly przetarte w splocie do potencjometru gazu i przepływomierza i po naprawie koniec problemu :D
Witam też mam problem z moim volviakiem S40 1.6d był generalny remont silnika robiony gdyż urwał się żarnik świecy i wpadł na drugi tłok oraz regenerowane turbo ponieważ geometria się urwała znaczy łopatki i po złożeniu nie ciągnie od dołu tylko od 2 tys obrotów wymieniłem przepływomierz bo tamten kaput i nic dalej to samo .. pomocy!!
Witam drogich kolegów, mam rozwiazanie problemu w peugeotach 207 z silnikami diesla jak i podejrzewam z benzynowymi także, w każdym bądź razie oto rozwiązanie: Komunikat na wyświetlaczu Antipollution Fault to awaria przepływomierza, uszkodzony bądź brak połączenia, u mnie był to przypadek tego typu że nie łączyła kostka którą wtyka się do przepływomierza...
Sprawdź świece żarowe, przepływomierz oraz korekcje wtrysków. Jak ciężko kręci do sprawdzenia rozrusznik.
peugeot przepływomierz sygnał przepływomierz peugeot naprawić przepływomierz peugeot
instrukcja obsługi zegara koło pasowy wyciek czujnik poziomu tonera
emulator zmieniarki schemat emulator zmieniarki schemat
Boxer 2.2 Diesel 2018 - trudności z odpalaniem i błąd czujnika wałka rozrządu AL-KO Rider 700 - Przyczyny niedziałającego napędu