Wymień ten filtr powietrza na markowy, bosch, mann, knecht. Olej tylko castrol edge 0w30 lub 5w40, te dwie sprawy mają dość kluczowe znaczenie, tym filtronem załatwisz sobie przepływomierz.
Słowo klucz - "moim zdaniem N-75", ponadto VW słyną z padających przepływomierzy...
Dźwięki stają się niesłyszalne przy obrotach w granicy 2200-2500. Przepływomierz podkładałem.
Wykluczyłem już przepływomierz i zawór N75.
wszystko sprawdzili i zawory erg i te inne są ok a problem jest następujący czy to możliwe ze na walku rozrządu są wytarte krzywki i popychacze nie otwiera zaworu na tyle ile powinien być otwierane i dlatego występuje błąd na czujniku przepływomierza.
Dzięki za podpowiedzi
A może po prostu zablokował się kanał, którym podróżują spaliny. Sprawny kran nie pomoże jak rura zapchana.
Miałem podobny problem ale w 1.9 na pompkach i uszkodzony był przepływomierz. Odłącz na próbę.
Spróbuj na plaku czy zapali i sprawdź ciśnienie paliwa jakie daje pompa w baku. Z logów wynika, że masz za mały przepływ powietrza (zabrudzony lub uszkodzony przepływomierz; ewentualnie jakaś nieszczelność).
Kolego czujnik temperatury powietrza nie jest w przepływomierzu tylko w czujniku ciśnienia MAP.
Takie dziwne to jest bo wcześniej był tylko błąd egr i nic więcej. Bo wtedy była mała nieszczelność sporadycznie a teraz masz dziurę jak po bombie i dlatego ten szum a komputer nie jest wstanie zdiagnozować egr przy takich sporych odchyłkach przepływomierzu i ciśnieniu turbo.
diagnoza była, błędów brak, wtryski ok,przepływomierz ok,temperatury ok, nie wiem jeszcze na co zwrócić uwagę ,
Turbo daje 2600 mbar (1,6 bara ) przy tym raczej zamyka przepływomierz (koniec skali 1275mg/skok). Ile koni ma ten silnik? Bo coś mi pachnie chip tunnigiem lub zaciętym turbo.
Patrzyłem jak to było w EDC15+ (LEON 2005 ARL), że miałem wartości ustawione na nieosiągalne, żeby załączył się zawór EGR, nie złączy się, czyli nie wywali błędu przez wykrycie braku zmniejszenia przepływu powietrza przez przepływomierz. Zdemontowałem całkowicie chłodnicę EGR, EGR zaślepiłem (potem przerobiłem, bo lała), ale zostawiłem dla klapy gaszącej....
Po otwarciu EGR sterownik silnika widzi po przepływomierzu że nie spadła mu wartość pobranego powietrza przez filtr tak jak powinna - czyli EGR się nie otwiera, jest zaślepiony lub przytkany.
Przepływ spalin WYLICZONY,na blisko 600 mg, czyli ? 1Płynie zbyt wiele spalin 2 przepływomierz kłamie 3 pospieszyłeś się z odczytem. Pozostaw gorący silnik na biegu jałowym i zerknij na przepływ spalin po 2-3 minutach.
Coś dziwnego. temperatura powietrza sie podniosła spalanie w mieście 8 do 9 MAX. - jak ktos ma problemy ze spalaniem-topornością na 1 - 2 biegu to nalezy aby ktoś z wiedzą sprawdził Turbo(czyszczenie moze regenaracja) przewody jeszcze trzeba posprawdzać. Często przepływomierz nawala. Mądra diagnoza pompowtrysków. trzeba probować. Co do awaryjności TOURANA...
Wiem kolego , dobrze mówisz , że cały syf z baku może się pójść dalej , ale mam nadzieje że filtr to wyłapie. Do baku zalałem podwojoną dawkę STP do czyszczenia wtrysków. Co do świec żarowych to orginał VW, ale mi to też ewidentnie wygląda na świece jakby któraś nie grzała. Prąd dochodzi, świece sprawdzone na obwodzie bezpośrednio z żarówką i miernikiem....
Turbo można wstępnie wyregulować na stole. Niestety regeneruje się tylko wirniki ,ośkę i jej ułożyskowanie. Układ zmiennej geometrii jest tylko czyszczony/ szlifowany. A niestety luzy na sterowaniu zmienną geometrią powodują ze ustawienia dla fabrycznie nowej turbiny nie pasują. Odepnij na chwilę przepływomierz czy ciśnienie wzrośnie (będzie wcześniej...
Dotyczy VW TOURAN 2.0TDKI 136KM 2003r. Po podjechaniu pod sklep i normalnym zgaszeniu silnika, samochód kręci i nie odpala. Bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone - ok. Zasilanie i masy sterownika silnika - ok, Filtr paliwa wymieniony na nowy - ok. Po odkręceniu odpowietrznika na filtrze paliwa jest podawane paliwo po załączeniu zapłonu VAG łączy się...
Dobry wieczór. Mój problem z owym samochodem polega na tym, iż auto nie ma mocy - pracuje w trybie awaryjnym. Zatem (zgodnie z powiedzeniem VAG prawdę Ci powie) przeskanowałem ECU i oto lista kodów błędu: P0113 Czujnik temperatury powietrza dolotowego-G42. Zbyt wysoki sygnał P0238 Czujnik ciśnienia ładowania-G31. Zbyt wysoki sygnał P1592 Czujnik ciśnienia...
Wychodziły tourany na pompie wtryskowej . Skoro jest to silnik na pompowtryskach, może są przytarte ? Dodano po 1 Czyli jest to pewnie ten sam silnik co w GOLFIE IV . Sprawdź przepływomierz.W tych silnikach odgrywa on bardzo ważną rolę
przepływomierz corsa przepływomierz touran przekaźnik schemat touran
pokaz swoje biurko slican translacje analogowe schemat monitora flatron
diagram schemat diagram schemat
Pikający sygnał w radiu Peugeot 407 kombi Narzędzia do wymiany czujnika ciśnienia paliwa w Volvo S60 2.5T