Na stronie którą podałem masz również schemat.
Mam sporo krosówki w koszulce, którą mogę wykorzystać. To po pierwsze zrób tak: nawiń nią kilkadziesiąt zwojów (policz, ile wyjdzie), przepuść jakiś prąd, i zobacz, czy kontaktron zadziała. Jeśli nie - to albo nawiń więcej zwojów, albo puść większy prąd. Jeśli tak - próbuj odwijać, żeby sprawdzić, ile zwojów potrzeba.
Odpowiedzią będzie rezystor (opornik). Rezystor o odpowiedniej wartości podłączasz pod dowolną nóżkę diody. Pamiętaj też, aby diodę poprawnie podłączyć (+ do +, - do - gniazda "postojówek"). Wzór na rezystor to: (U-Ud)/I U - napięcie Ud - napięcie diody I - Natężenie diody W twoim przypadku będzie tak: (12-3.5)/20mA = 8.5/20 = 0.425 Czyli - o ile dobrze...
Tak ma być
Nie, jeśli sam klucz się zapala znaczy że auto do lekarza iść musi na wyminę oleju filtrów i takich tam.
To sobie sprawdź obwód wewnatrz lampy - miedzy stykami zarowki a kostka instalacji np. omomierzem. Jeżeli bedzie OK., to przetarta wiązka gdzieś w okolicach bagażnika. Poczekamy na praktyków tego typu samochodu.
To znaczy, że jednak żarówka do wymiany. Nie pytaj czemu, tylko wymień.
21 wat przez 12 wolt to 1,75 ampera. 12 wolt przez 1,75 ampera wchodzi 6,8 oma. Opór tej diodowej żarówki można pominąć. Moc co najmniej 20 wat. Można spróbować dać większy np 12 om, 15omów. Być może wystarczy do stabilnej pracy elektroniki, a ograniczy moc strat. Najlepiej kup taki w metalowej obudowie z radiatorem i przykręc do blachy, temperatura...
Żarówka normalna czy jakieś pseudo ledy? Gniazdo wyczyszczone bo lubią śniedzieć i dzieją się takie cuda?
Witam mam problem przepalila mi sie zarowka od strojenia nad sensorami i nie wiem gdzie ja moge dostać lub czym ja zastąpić, nie wiem na ile V jest ? Jako że nie wiem o którą żarówkę Ci chodzi podaje wszystkie: a) wskazówka strojeniowa - 6,3V/0,15A b) wskaźnik STEREO - telefoniczna 6V/50mA (T6,8) c) wskaźnik - 12V/30mA d) zespół pamięci - 5x 12V/10mA...
Sprawdź czy nie masz przepalonej żarówki w schowku, lub w popielniczce, serio!
Do wyłączenia ładowania końcowego, zastosuj kontaktron z ręcznie zrobioną cewką. Kiedyś takie coś robiło się w samochodzie do wykrywania przepalonej żarówki. Ilością zwoi dobierasz czułość załączenia.
Muszą być wyposażone w Canbus. A to nic innego jak dociążenie obwodu dodatkowymi rezystorami które generują ciepło. Jeśli led ma moc około 2W zamiast standardowo 5W błąd przepalonej żarówki nie powinien wyskoczyć. I nie trzeba dociążać obwodu.
To nie jest CAN, to jest LIN i skanuje jak w programie ma zadane. Możesz jeszcze przed skanowaniem włączyć parę rzeczy może pojawią się inne błędy bo o przepalonej żarówce przeciwmgielnych dowiesz się dopiero po właczeniu tych świateł.
Haka nie ma. Usterka była w instalacji w bagażniku. Nie chciało mi się rwać instalacji (bardzo ładnie wykonana) tylko puściłem nowy kabelek (około 1 metra) i jest git. Temat założyłem bo klient mówił że już miał chęć dać BSI do naprawy w Warszawie. Myślałem że będzie większa łamigłówka. Jak ktoś coś ma ciekawego do napisania lub jakieś pytanko to jeszcze...
Na raz załączonym zapłonie czynność odczytu powtarzasz wielokrotnie.Jeżeli wyłączysz zapłon zawsze startujesz od tego samego błędu .Co do przepalonej żarówki to wątpię bo to są błędy z komputera silnika.
Może jakiś moduł od informacji o przepalonych żarówkach padł ?
Taki wątek był już porszuszany, widać lenistwo. Zainteresuj się tylnymi kostkami w lampach. Więcej na tacy nie powiem.
Wiec masz przyczynę dlaczego wyrzuca błąd. Odpowiedź masz w 3 poście.
Jak by zwarł to by bezpiecznik wyskoczył a nie LEDy by się spaliły
A może uratować życie....
Można poprostu wyjąć taki układ z jakiejś mazdy i nie trzeba kombinować ;) http://obrazki.elektroda.net/39_12303204...
Nie ma tam po drodze jakiejś elektroniki, kontroli przepalonych żarówek? Sprawdzałeś, co się dzieje z napięciem w takiej sytuacji? Czy przekaźnik jest zasilany? Jaki jest sens takich zabaw?
Są 4 żarówki? Jaki jest opis na płytce? https://obrazki.elektroda.pl/7515024900_...
Chyba najłatwiej zacząć od diagnostyki,ale podstawa to kontrola bezpieczników.
Na 30 plus po zapłonie. 85 plus z pozycji. 86 masa. 87a wyjście na dzienne. Albo można i tak: Masa św. dziennych do plusa pozycji, plus dziennych po zapłonie. I przekaźnik nie jest potrzebny. Tego typu podłączenie jest najprostsze ale nie zadziała gdy: - jest kontrola przepalonych żarówek (choć nie zawsze to ma wpływ) - zastosowano żarówki pozycyjne...
rozpracowałeś może jak ogarnąć temat świecącej kontrolki przepalonej żarówki?
zadziałanie bezpiecznika podczas przepalanie się włókna żarówki żarowej to jest zjawisko normalne Przy "starych dobrych żarówkach" bezpiecznik nie był potrzebny. Żarówka była tak skonstruowana, że bezpiecznik wybijał raz na 100 przepalonych żarówek lub rzadziej. Gdy kupiłem jakieś współczesne (chyba z Ukrainy) to nie dość, że ich żywotność była zdecydowanie...
Ok w takim razie sprawdzę jeszcze dokładnie oprawke. A jeśli okaże się dobrą to czy podrodze od tego modułu do żarówki jest jakaś wtyczka którą mógłbym tez sprawdzić???
Sprawdż masy na lampach
układ ten sygnalizuje przepalenie na zasadzie pomiaru rezystancji.. także jeżeli oporność żarówki jest nie zgodna to pojawia się na zegarach komunikat o przepaleniu
Ostatnio zakładałem w B6, plus po zapłonie + opóźnienie 10 sekund (bo to diesel), potem wraz z załączeniem postojowych wyłączanie dziennych za pomocą przekaźnika, który ma pobór około 20mA, który jest niewykrywalny przez moduł przepalonych żarówek ze względu na zbyt niski pobór prądu. Wszędzie daję bezpieczniki.
O cholercia, przepraszam mój błąd, myślałem o postojowych.
wykrywanie przepalonej zarowki dziala na zasadzie spadku napiecia na drucie oporowym w tym wlasnie module.schematu ciezko sie jest doszukac ale chodzi ci kakretnie o szybkie miganie kierunkow czy o to zapalenie sie kontroli przyczepy??a masz dodatkowy wylacznik ktory wlacza przyczepke(czujnik wtedy wie ze jest dopieta)taki wlacznik znajduje sie na desce...
A czasami na postojach nie mają być 6W a ty włożyłeś 5W. Częsty błąd przy wymianie w nowych autkach
To taka uproszczona wersja, on ma tylko minimalny prąd poniżej którego miga szybkie, a powyżej - wolniej. Ale od 0 do progu, jest szybkie miganie, a od progu do "nieskończoności" jest wolne miganie. W obrębie progu szybkość migania nie zależy już od prądu. Awaryjne migają wszystkie 4 lampy, więc nawet jak jedna żarówka jest przepalona to i tak prąd...
Różne wersje na różne rynki i wyposażenie. Nic w tym dziwnego. Czasem włożoną za mała żarówka daje błąd. Podłącz pod komputer i dowiesz się jakiej żarówki dotyczy błąd.
Poszukuje najprostszego i najmniejszego rozwiazania do wkrycia przepalenia sie zarowki. Wyczytalem kiedys na onet.pl ze mozna to zrealizowac za pomoca kondensatorow ceramicznych (nowe zamiast okladzin Pt maja niklowe) ktore reaguja na pole magnetyczne. Spotkal sie ktos z tym typem rozwiazania ? W samochodach osobowych do wykrywania przepalonych żarówek...
LCM jest po prawej nodze pasażera za schowkiem pod wykładziną, przykręcony na śrubkę,
A po co do tego zaprzęgać mikroprocesor ? Zakupisz podwójny wzmacniacz operacyjny pracujący blisko ujemnej szyny zasilania np. lm358, jeden wykorzystasz do wzmocnienia sygnału z rezystora pomiarowego a drugi zaprzęgniesz do pracy jako komparator z histerezą. Jest to jeden ze sposobów. Zdaje mi się że podobny temat był nie dawno poruszany na elektrodzie,...
Cześć. Posiadam Seata Altea XL 2012r. 1.6TDI. Gateway PQ35, radio RCD 330. Zamontowałem w nim kamerę cofania. Zasiliłem ją poprzez opóźniacz czasowy który ze światła cofania bierze tylko sygnał po czym włącza zasilanie z obwodu zapalniczki. Problem jest taki, że kamera raz działa a raz nie. Na desce wyświetla mi się komunikat o uszkodzonej żarówce....
Naukowo to się nazywa "brak selektywności zabezpieczeń" - ale nic to - gdzieś tam "dalej" już nie wyskoczył.
Witam Czy filtry dostępne w sklepach (około 30PLN) odfiltrują pisk w radiu samochodowym generowany przez układ kontroli ciągłości żarówek? Pisk powtarza się cyklicznie oraz przy włączeniu kierunkowskazów lub naciśnięcia stop (silnik nie pracuje). Przy wyłączonym zapłonie jest OK Serdecznie pozdrawiam Rafał 3.1.15. (11) Zabronione jest publikowanie wpisów...
Wystarczy przekodowac sterownik instalacji elektrycznej samochodu BORDNETZ adres 09 i po sprawie serwis ci pomoze jak nie swrwis hm ktos kto ma vaga z cane lub zapraszam do szczecina
Witam Problem - sygnalizacja przepalonej żarówki, lewy przedni kierunkowskaz. Peugeot 607 ma możliwość sygnalizowania na małym wyświetlaczu niektórych żarówek. Oczywiście żarówka jest dobra (już jedną wymieniłem, psikałem płynem do poprawienia przewodności, przeczyściłem styki gniazdo-żarówka), ale tak około po 1 godz. jazdy, przestaje świecić ten kierunkowskaz,...
Czyli źle podłączone w lampie, albo system kontroli przepalonych żarówek miesza, weź masę z karoserii i wtedy sprawdź w lampie.
Schematu instalacji pewnie nie masz ani nie znasz. Stawiam na tzw. upalone zero w którejś z puszek głównych. Przerabiałem to u siebie dwa dni temu. W instalacji schodowej będzie Ci probówka świecić bo tak wynika ze schematu instalacji schodowej. Sprawdź w puszkach stan połączeń, zobacz czy nie wyglądają tak jak u mnie :) http://obrazki.elektroda.pl/8300393800_1...
Witam, A więc sukces. Błąd znikł. Podkusiło mnie żeby spróbować wpiąć kabel czerwony w plus tej postojówki a wypiąć biały. Teoretycznie producent w dołączonej instrukcji napisał biały - sygnał dla ringów, czerwony - można podłączyć pod oświetlenie wnętrza jeśli ktoś ma ochotę. W praktyce okazało się że jednak czerwony był sygnałem i ten należało wpiąć...
Jeśli zasilisz żarówki z 12V to z gałęzi 9V żaden prąd nie popłynie i może być zgłoszenie przepalonej żarówki... Co do diód w takim układzie zastosowałbym Shotky na odpowiedni prąd - mniej ciepła wydzielą od zwykłych prostowniczych.
Nie bardzo rozumiem ten sygnał Na podniesionej nóżce sense nic nie zmierzysz. To jeszcze musi iść przez rezystor do masy.
Witam Chcę zrobić komputer do samochodu oparty na uC. Chciałbym zrobić aby komputer wskazywał mi także stan żarówek a konkretnie czy są one spalone. Myślałem o tranzystorach ale się dowiedziałem, że istnieją takie układy które już same w sobie posiadają zabezpieczenia i są w stanie zidentyfikować przepaloną żarówke. Szukałem w internecie ale nic nie...
Jest tam mostek z drutu poniżej żarnika, a po jego przepaleniu następuje przebicie jego izolacji pod wpływem napięcia 230V, które pojawia się na przepalonej żarówce. Następuje trwałe zespolenie się z wyprowadzeniami. Dlaczego na przepalonej żarówce pojawia się napięcie 230V? Czegoś tu nie rozumiem... Przecież żarówki są połączone szeregowo... Można...
Już sprawdzałem wszystkie te rzeczy ale spojrzę jeszcze raz, a jak nie pomoże to wytnę ten sygnalizator dzwiękowy.
Zapaliła mi się lampka sygnalizująca przepalenie zewnętrznej żarówki ale sprawdziłem wszystkie i wszystko świeci. Mam pytanie: jakie żarówki mają wpływ na zadziałanie tego sygnalizatora może o którejś zapomniałem? Jeszcze jedno może ktoś ma ten fragment schematu z układem do sygnalizacji przepalenia żarówki co za to odpowiada itp w schematach z naszego...
1. Diagnoza uszkodzonego elementu w Thyristor module - ciężko dostać zamiennik 2. Diagnoza uszkodzenia w Triac module - jest dość drogi w wymianie Oba moduły opierają się na triakach, żarówki paląc się robią zwarcie i uszkadzają triak, prąd zwarcia sieci energetycznej (setki amperów) często uszkadza inne elementy. To należy sprawdzić bez napięcia sieciowego,...
Błąd przepalonej żarówki.
Jak awaria została usunięta? Trzeba zamknąć temat jako rozwiązany. Pozdro
Witam Potrzebuję wyłączyć funkcję sprawdzania przepalonych żarówek w c4 picasso. Może mi ktoś powiedzieć gdzie to się wyłącza. Grzebałem w BSI i znalazłem coś takiego jak "obecność świateł postojowych", czy to jest od tego. Pozdrawiam
Sprawi, że napięcie po stronie nie włączonej będzie zbyt niskie aby lampy ledowe nie świeciły się niekontrolowanie. Poza tym obciążenie pozwala na pracę przerywacza, aczkolwiek w trybie przepalonej jednej żarówki, zależnie od typu przerywacza kierunkowskazów.
Witam Zakupiłem moduł świateł dziennych. Po podłączeniu, okazało się że jest z nim problem. Komputer wywala błąd przepalonej żarówki świateł drogowych. Najdziwniejsze jest to, że jak miałem przepaloną żarówkę to nie pokazywał się żaden komunikat. Jest jakiś sposób na obejście tego błędu. Ewentualnie czy jest możliwość wyłączenia w bsi sprawdzania żarówek....
Witam , tak jak w temacie , nie wiem z jakiej przyczyny , nic nie było grzebane przy elektryce ani nic , po przekręceniu zapłonu i zapaleniu świateł pokazuje ciagle ze żarówki z tylu są przepalone , rozebraliśmy klosz , sprawdzaliśmy piny wszystko ok, akumulator dobrze ładuje , masa sprawdzona , nie wiem już co robić . Moduł akumulatora zmieniliśmy...
witam te zarowki ktore sprzedaja w zestawach xenonowych maja barwe swiatla biała i raczej nigdy niebeda niebieskie mam takie same u siebie juz 2 lata i sa niebieskie ale tylko przy zapalaniu przez pare sekund pozniej swieca na bialo jak bys chcial zarowke o barwie niebieskiej lub fioletowej to jest koszt od 400zl za sztuke wiec zostalem przy tych tanszych...
Swoją drogą całkiem idiotycznie zrobione sterowanie żarówek. Mijania sterowane z MOSFETA zapewne inteligentnego z pomiarem prądu i pięćdziesięcioma zabezpieczeniami które i tak się uszkadzają a drogowe z przekaźnika. Pewnie mijania mają sygnalizację przepalonej żarówki a drogowe już nie. Olali temat.
Kup właściwe żarówki i błędu nie będzie.
dobierz się do pająka, może w nim coś siedzi
Czy muszę wyłączyć korki aby to zrobić ? Koniecznie ! odłącz !!! Każda praca przy napięciu, nawet przy wymianie żyrandola powinna odbywać się przy wyłączonym bezpieczniku i dodatkowo wyłączonym włączniku/wyłączniku przy ścianie. No i oczywiście przy wyłączeniu wszystkiego, niezbędne jest sprawdzenie wskaźnikiem napięcia tzw. próbnikiem czy nie "świeci"...
http://obrazki.elektroda.net/34_12880981... Tak wygląda moduł ten jest co prawda od 2.2 cdi, wydaje mi się, że moduł znajduje się z tyłu po prawej stronie bądź po lewej. Zakładałem ostatnio parktronic do w221 chyba i klient chciał w dodatku aby przednie parktronic wyłączały się później z 15 sek. ( specjalny moduł robiony na życzenie) i zaznaczam,...
Pod które piny podłączyć rezystor, aby zniknął błąd przepalonej żarówki?
Bezpiecznik 20 21 po 15 A ok napięcie dochodzi. Żarówki kesony. Po zawarciu na przełącznik przewodów kontrolka krótkich i żółta żarówka z ! się pojawiła. Po rozebraniu i wysyczeniu upalonych styków udało się jakoś w locie odpalić lewe i prawe krótkie i chodziły kilka razy potem już nie po dokładnym oczyszczeniu i dogięciu styków tylko kontrolka na...
1. Autor postu OBOWIĄZKOWO zamieści obrazki w pierwszym poście zgodnie z wymogami forum! 2. Jak najbardziej może być przerywacz samochodowy, jeśli jest na układzie U6043, to aby pracował normalnie przy mniejszym obciążeniu, wystarczy odłączyć mu nóżkę 7 od reszty układu. Wtedy układ będzie działać bez diagnozy przepalonej żarówki. Jeśli częstotliwość...
Trochę poczytałem co to REC w Astrze. Zrobiłem poszukiwania i w mojej Astrze wygląda na to że nie ma tego układu ("biedna" wersja z PL). Sterowanie świateł prawdopodobnie jest realizowane przez UEC. Zakupię żarówki 10W - może takimi da się oszukać komputer i nie będzie komunikatu o błędzie przepalonej żarówki. Ewentualnie może oszukam jakoś opornikami?
Raczej przepaliły się żarówki kontrolek kierunkowskazów. Jeśli i tak masz zamiar zmienić podświetlenie licznika to rozbierz i sprawdź. ;) Żarówki jakie są zastosowane do kontrolek jak i podświetlenia to zapewne W2W lub T5 R5. Można kupić ledowe jak i zwykłe ;)
Najlepiej zbić sprawną (bo przepalona może już przebiła izolację mostka), przerwać żarnik i zmierzyć rezystancję, jeżeli nie będzie rezystancji to występuje tam zjawisko przebicia izolacji Eksperyment z żarówką: Ponieważ zbliża się czas świąt Bożego Narodzenia, dostałem się do żarówek z bezpiecznikiem. Żarówka cało szklana, używana kiedyś w sznurach...
To,że nie ma podświetlenia na wyświetlacz, to prawdopodobnie wina przepalonych żarówek. Są zamontowane pod panelem z przodu. Sprawdz również miernikiem czy idzie na nie zasilanie. A jeśli chodzi o to,że podświetlanie nie gaśnie po wyłączeniu radia, to albo jest to "wina" tego, że poprzedni własciciel podłączył sobie kabelek z tyłu radia do stałego plusa....
Problem polega na tym że samochód kręci nie odpala ,zapala się lampka przepalonej żarówki i przejedzie samochód pare metrów i gaśnie No to kręci i nie odpala czy odpala i przejedzie parę metrów? Bo można się pogubić
Często palą mi się żarówki w domu. Raz w jednym pomieszczeniu raz w drugim. Czasem one mrugają jakby coś innego pobierało dużo energii mimo że poza tv komputera itp urządzeń nic innego nie jest w tym momencie podłączone do sieci co by dużo energii zabierało. Czasem się też zdarzało że jak się żarówka spaliła to i główny bezpiecznik przy liczniku wypierdzielało...
Przylutuj między punkty, które były połączone ścieżką, cienki miedziany drut i będzie działać.
W środku bańki łączyły się styki normalnie rozwarte przy sprawnym włóknie. Jak się przepalało włókno to styki się rozchylały i zwierały obwód i pozostałe lampki sie świeciły. Sprytne to było bo pozwalało szybko znaleźć przepaloną żarówkę. Wada jak wyżej napisano ,im więcej przepalonych tym szybciej przepalają się następne.
Jeżeli w przyłąćzu będzie OK to trzeba szukać w domu awarii. Albo odwrotnie - najpierw sprawdzić u siebie, a gdy tam jest OK, wtedy wzywać energetykę. PS. Jakby co, to jeszcze nie ma w taryfie opłat za nieuzasadnione wezwanie Pogotowia Energetycznego, więc personel obsługujący numer alarmowy 991 musi przyjechać nawet do przepalonej żarówki w jakimś...
Żarówka kosztuje poniżej złotówki, a Ty budujesz armatę na wróbla. Ten sam efekt (bez elektroniki) uzyskasz z uzwojeniem przekaźnika włączonym szeregowo z włóknem żarówki głównej. Bardziej ambitne jest dodanie z włóknem żarówki szeregowego termistora NTC, będzie trwało parę sekund "rozświecanie" się żarówki, ale pamietaj o grzaniu się tego elementu!
Układ wskaźnika przepalenia żarówek na 2 tranzystorach był opisany w Radioelektroniku nr 2/1982 str. 32. Tam opisany układ przystosowany do LED jako wskaźnik przepalenia żarówki, ale po dodaniu jeszcze jednego tranzystora większej mocy (np. BD135) można dołączyć do żarówki kontrolnej. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Cześć.Zobacz to na Elektrodzie Sygnalizator przepalonej żarówki stop-nie każdy go ma ele Sygnalizator przepalonej żarówki stop-nie każdy go ma
Może być winny układ kontroli przepalonych żarówek.
Czy ktoś wie, czy da się przekodować ECU w Hyundai Tucson, tak by po zmianie przednich lamp na lampy LEDowe, nie wywalało błędu przepalonych żarówek. Chodzi o model Tucsona 2015 - 2018 Podobno można, ale nikt tego nie robi. Model ten w zależności od wersji wyposażenie posiadał lampy przednie na zwykłe żarówki H7 albo na LED
Trudne nie jest, ale obawiam się, że skoro wyświetla się komunikat o przepalonej żarówce po odpięciu wiązki, to może działa, sczytując sobie jakąś rezystancję podpiętych żarówek. Bez wychwycenia odpowiedniej rezystancji może nie podawać sygnału, w przeciwnym razie nie potrzebny byłby moduł. No nic, zrobię jak fachowiec – odizoluję kawałek izolacji...
Jak dobrze poszukasz na którymś z portali aukcyjnych to zapewne znajdziesz to czego potrzebujesz. Co do zrobienia zwarcia na przepalonej żarówce: w najlepszym przypadku zaczną się palić kolejne żarówki, w najgorszym cały dom. Od biedy można dać żarówki o nieco mniejszej mocy (tudzież na większe napięcie: 15-18V), wtedy jednak wszystkie będą świecić...
Inne układy Can-bus? Nie ma czegoś takiego w LED do auta. ŻADNYCH. Aby oszukać system detekcji przepalonej żarówki montowane są dodatkowe rezystory zwiększające prąd w obwodzie a przy tym i ciepło. Dlatego te wszystkie LEDy tak krótko działają bo są małym podgrzewaczem. Myślę, że wpięcie równolegle do Twoich LEDów rezystora 500ohm 0.5W załatwi sprawę,...
Czy jest w w/w aucie sygnalizacja przepalonej żarówki pozycyjnej? Jeżeli tak, to w jaki sposób auto wskazuje ten fakt?
Kontrola przepalonych żarówek.
Witam wszystkich. Pacjent Passat B7 2011 r. Problem polega na wywalaniu błędu przepalonej żarówki prawej DRL i po włożeniu nowej i skasowaniu błędu żarówka świeci nieraz godzinę, nieraz krócej. Potem znowu wywala błąd i żarówka (nowa) nie świeci. Ponownie kasowanie błędu i świeci, i znowu gaśnie... Proszę o pomoc. Może miał ktoś taki przypadek. AI:...
Generalnie masz rację bo nagle rozbłyskające i gaszące się LED bardziej zwracają uwagę niż zwykłe żarówki. Widzę to jak miga grupa pojazdów, ledy bardziej przykuwają uwagę. Popróbuj, ale wiedz, że diagności głupi nie są. Możesz mieć problem z prawidłowym wykrywaniem przepalonej żarówki, ze względu na spodziewane i zmierzone obciążenie źródła światla....
Czyli rozumiem że te 0,38 mA to nic dużego na 4W żarówkę ? Prawdopodobnie wina należała do poprzedniej żarówki przed wymianą i nie zauważyłem przepalonego gwintu wcześniej była to żarówka halogenowa 50 W i prawdopodobnie przewody nie dawały rady bo to były w zestawie z led żarówkami. Dobrze rozumujesz.
Za licznikiem znajduje się moduł kontroli oświetlenia/przepalonej żarówki/.czasami wystarczy poprawić luty
A jaką muszę mieć wiedzę, żeby to zrobić? To są moje początki, proszę o cierpliwość. Zbudowanie migającej diody LED na układzie LM555 nie jest trudne. Potrzebna jest podstawowa wiedza na temat elementów elektronicznych i ich łączenia - lutowania. Tego rodzaju układ można zmontować na kilka sposobów, na płytce drukowanej, na płytce uniwersalnej, na...
Nad tym rozwiązaniem się waśnie zastanawiam, tylko obawiam się że jak wepnę się z przekaźnikiem w obwód żarówki przed żarówkę, który rozłączy przewód dochodzący do żarówki to wyrzuci błąd o przepalonej żarówce.
Samochód Skoda Octavia 3, przyczepka nowa z tego roku, kupiona. Prosto od producenta. Podobne lampy miałem założone przy innej i było dobrze, ale fakt, była tylko jedna. Gasną tylko te dodatkowe, reszta świeci lamp. Mogę się mylić ale podejrzewam, że w samochodzie jest jakiś moduł od oświetlenia i w momencie gdzie dołożyłeś te lampy wartość obciążenia...
Panowie, gdy czytam Wasze posty to w każdej sekundzie coraz bardziej zniechęcam się do zakupu nowoczesnego samochodu... Obecnie posiadam Łade 2107 i np. wymiana żarówki polega na otworzeniu maski, wyjęciu przepalonej żarówki, włożeniu nowej i zamknięciu maski. Nie będę nawet pisał o wymianie i cenach innych części. Niestety na tym świecie stara się...
zazwyczaj intensywne "cykanie" występuje przy przepalonej żarówce kierunkowskazów, sprawdzałeś czy wszystkie działają łącznie a tymi na błotniku.
12V zawsze Ci się przepalą. Musisz mieć 18V.
Ale skoro żarówka w łazience przepaliła się brzęcząc tak samo jak ta w salonie to nie może to być przypadek. Nie jest to na pewno przypadek że badziewne "żarówki" brzęczą i się przepalają.
moduł przepalonej żarówki kontrolka przepalonej żarówki błąd przepalonej żarówki
amplituner potencjometr pompa wtryskowa czujnik obrotów odblokować start pulpicie
samsung qe55q77bat biawar grzałka
Lokalizacja pierścienia magnetycznego ABS w Renault Laguna 1.9 DCI Najczęstsze usterki EPS w Nissan Qashqai J10 2010