przeplywomierz dawkuje paliwo czyli ustala ilosc pobranego powietrza i podaje dana ilosc paliwa a uszkodzenie zazwyczaj mozna zauwazyc np: swiruje z wolnymi obrotami na wysokich nie daje pelnej mocy i takie tam rozne sa uszkodzenia przeplywki zalezy jaki przeplywomierz.
a czy uwzgledniane jest jakos paliwko, ktore sobie wraca do zbiornika przez zawory przelewowe na filtrze, pompie oraz na wtryskiwaczach?
http://www.conrad.pl/Przep%C5%82ywomierz...
Jaki samochód, jaki silnik ?
Szukam przepływomierza paliwa - benzyny, który można zastosować w aucie osobowym w celu kontroli poziomu chwilowego spalania. Gdzie można takowy zdobyć?
Teraz wkleję tekst z www.obd2.pl z podpisem autora. Jest to istotny tekst, który warto przeczytać zanim rozpoczniemy regulacje sterownika lpg. Ten tekst pozbawia nas złudzeń, co do tego, że możliwa jest w ogóle szybka jednorazowa operacja wgrania mapy lpg, oczym często mówią instalatorzy. Oni nie jeżdżą naszym samochodem. Pierwszy szybki wniosek, to...
Zagadka nadal nierozwiazana. Przeplywomierz sprawdzony nawet podmieniony z innego auta i wciaz nic. Czujnik doladowania dziala bez zarzutu. Wszyscy ewidentnie wskazuja na brak paliwa ktore doplywa bez ograniczej. Paliwo podalem z niezaleznego pojemnika prosto do pompy omijajac filtry itd. nic sie nie zmienia. Czy ma ktos jeszcze jakis pomysl?
Mam identyczny problem. Odcina mi paliwo na zagrzanym silniku przy 3tysiacach. Dokładniej pisząc gdy odpalam po nocy jak jest zimny to rozpedzam go normalnie powyzej 3 tyś. Później gdy zagrzeje sie silnik i zgasze a nastepnie odpalę to juz nie wchodzi na obroty powyzej 3 tyś. bez LPG. usterka pojawiła sie po rozladowaniu akumulatora do zera kiedy zapomnialem...
Wiec wyczyscilem caly uklad doprowadzania paliwa pompa sprawdzona cisnienie odpowiednie paliwo nowe zalane... jeden blad jaki teraz sie pokazuje to p0113 - inlet air temperature sensor signal short circuit or open circut. przeciscilem przeplywomierz i wydaje sie chodzic ok niestety caly czas komputer pokazuje manifold pressure 670milibars czasami skacze...
Ma sens to co piszesz. Ja bym to zrobil tak. Zostawilbym tez przeplywomierz w spkoju , niech mierzy jak mierzy , uwazam ze auto z turbina nie bedzie wchodzilo w tryb awaryjny przez przekroczony przepl. tylko przy mniejszym obciazeniu bedzie maksymalny zasys powietrza ktory bedzie sie utrzymywal dluzej. Czyli przykladowa jesli np. taki zasys osiagasz...
skoro mamy uruchomic produkcje przeplywomierzy to dlaczego nie calych samochodow ? juz chyba kiedys zetknelismy sie z polska technologia motoryzacji ale to chyba historia..... i cale szczescie :-). zeby wyeliminowac przeplywomierz mozna przeciez wstawic gaznik , czy auta jezdzace w polsce musza byc zlepkiem kombinacji i oszukiwania samych siebie? co...
Jesli masz mozliwosc to pozostaw auto na noc postawione przodem pod gore. Jesli rano nie odpali i bedzie koniecznosc odpalania na plaka to znaczy ze albo kont wtrysku jest zle ustawiony albo cofie paliwo w drugim przypadku wystarczy zamontowac zawor zwrotny przy filtrze i ma byc. Na sam poczatek jednak proponuje sprawdzic czy filtr paliwa nie jest zapchany...
Na 100% komputer tego nie zlicza. Spalanie w samochodzie obliczane jest nie przez przepływomierz paliwa (którego nie ma), tylko przez komputer z czasów otwarcia wtrysków.
paliwo bylo tankowane z dobrego zrodla kontrolka sie swieci silnika czy nie sprawdz przeplywomierz
macie jeszcze jakieś pomysły?? bo jakoś nie moge sobie z tym poradzić:( a może to parownik Dodano po 1 witam. dzis pojawił sie kolejny problem, nie mam już siły do tego auta. M.in. Jechalem na gazie i koło CPN-u auto przerywało, poniważ mialem juz mało gazu i tak sie jakoś dotoczyłem do dystrybutora aby go nakarmić, a tu po zatankowaniu auto wogóle...
a na wtryskiwaczu rozruchowym jest paliwo?sprawdzales czy paliwo niewychodzi poprzez odkrecenie rurek wtryskowych ktore wychodza z rozdzielacza?sprawdzales czy niezacina sie przeplywomierz powietrza(ta okragla przyslona)?bo se moze gazik strzelil i ja wygial.Jezeli to wszystko sprawdzales i dalej paliwo niewychodzi z rozdzielacza to moze byc uszkodzony...
Witam Mam problrmik chce zalozyc sobie do skody favorit cos co bedzie mi miezylo spalanie paliwa powiedzmy dobowo i chwilowe w danym momencie, dodatkowo cale ustrojstwo mialoby miezyc predkosc srednia i czas podrozy ma ktos jakis pomysl?? Czekam na jakies pomysly Ja mampewien pomysl : Mysle zalozyc przeplywomierz ktory bedzie mierzyl paliwo wplywajace...
czesc 1. przeplywomierz moze dawac podobne objawy, czesto ciezkie do diagnozy "na oko" - blad przeplywki mozna latwo zdiagnozowac po podpieciu do kompa 2. jesli masz paliwo w oleju to uszczelka pod glowiza... i sprawdz stopien sprezania 3. mozesz miec problemy takie jak opisales jesli leja za duzo (zuzycie mechaniczne, zabrudzenie) wtryskiwacze powodzenia
Silnik 1,8 GTI 16V PL Sprawdzilem dzisiaj wtryski podłaczając pompy na stałe 12V i podnoszac przeplywomierz sikały stożkowo wszytkie równo. Gdy mam podłączone pod instalcje samochodową (pompy też chodzą) to podczas rozruchu nie leci ani kropla a gdy wyłącze zapłon wtryski wylewają przez około 3 sek. upuszczając całe ciśnienie. Czyżby regulator ciśnienia...
Witam ponawiam temat, auto zagazowane i na gazie jezdzi ale wywalilem gaz aby go wykluczyc ,na benzynie odpali i zgasnie (odkrecilem wtryski i widac ze wtrysna paliwo i przestaja dawac) pompa paliwa podaje okolo 3 bary, czujniki temp powietrza i glowicy wskazuja poprawnie, czujnik walu pokazuje obroty, czujnik walka nowy, IDS pokazuje blad przeplywomierz...
Witajcie, borykam sie ostatnio z problemem prawidlowej pracy silnika (pacjent to: Hyundai Coupe GK 2.0 16V, CVVT, 2005rok, kod silnika G4-GC, 152tys.km przebiegu) auto, ladnie odpala, nie szarpie, w calym zakresie obrotow na zimno i goraco, nie wyrzuca zadnych bledow, spala na trasie przy 100km/h 7 litrow w miescie 10 litrow a oleju bierze 1L 5W40 na...
wymenilem soft na fabryczny i samochod stal sie strasznym mulem, powrocilem do poprzedniego, jest to jakis schipowany sofcik. przwplywka jest nowa i jest prawidlowa. nie wiem juz czego sie czepnac, skonczyly sie koncepcje, moze komp zle czyta wrtosc z przeplywki. mialem takie samo auto do testowania i okazalo sie ze inaczej dawkuje paliwo w przedziale...
Może być przepływomierz.
to tak silnik to 1,9 Tdi ASV 110KM silnik zachowuje się jak by spadł wąż od IC kompletnie nie jedzie i do tego dużo dymu z rury. diagnostyka wykazała - różnicę w regulacji ciśnienia turbiny, nie podaje błędu bo juz nie pamiętam ale wszystkie punkty z viki-ross tech tech zostały sprawdzone. przepływka z wymaganych 850 ma 400, turbo tak samo nie chce...
no to ustalmy juz co mamy Przeplywomierz ok swiece ok guma od przeplywki do kolektora ok zaizolowalem wąż od podcisnienia bo byl nie halo rozrząd ustawiony jak trzeba odinstalowany emulator wtryskow ten od LPG. paliwo ok wydech mam : strumienica, srodkowy i koncowy od calibry, zadne przeloty. Wczesniej komp nie pokazywal takiego spalania na luzie, wydech...
Witam serdecznie, (Opel Agila, silnik 1.2, rocznik 2000) Mam bardzo podobny problem do opisanego w tym temacie, a wiec swieci sie (czasem miga) kontrolka silnika (wg. ksiazki "ukladu emisji"). Samochod wyraznie stracil na mocy (jakby pracowaly 3 cylindry), ogolnie praca silnika wydaje sie glosniejsza, a jazda stala sie malo komfortowa, chociazby z przyczyny...
witam moze by tak wymienic filtr paliwa i wyczyscic przeplywomierz
Dwa główne problemy w168 to przepływomierz powietrza lub pompa paliwa 5-6bar musi podać.
nieszczelności kolektora, dziury w chlodnicy pow., przepływomierz, ciśnienie paliwa, wtryski i wszystko co może powodować zbyt uboga mieszanke
Sonda 1 , sonda 2, zawór par paliwa, przepływomierz są zasilane z tego samego obwodu z głównego przekaźnika poprzez bezpiecznik więc jeżeli nie masz napięcia na elementach wymienionych wyżej sprawdź bezpiecznik.
kocham bmw Wcale na to nie wygląda. Przepływomierz, ciśnienie paliwa i szczelność dolotu do sprawdzenia.
Wtrysku normalnie pracują, wydają jakiś dziwny dźwięk ? Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie. Moze tez byc przeplywomierz, egr, auto posiada Filtr cząstek stałych ? Filtr paliwa jak wygląda ?
Nie mam rozpiski bezpieczników, ale jedyny 20 amperowy bezpiecznik w instalacji tego silnika zasila czujnik prędkości pojazdu, przepływomierz, podgrzewacz paliwa i sterownik silnika. Odpinaj po kolei te podzespoły i sprawdzaj czy przy którymś nie będzie palić.
Przepływomierz paliwa zainstalowałem aby mieć podgląd na spalanie oraz żebym wiedział że trzeba uzupełnić zapas. Jakbyś miał chwilę, podziel się kodem do HA z obsługą tej przeplywki. I jak masz to dokładnie podlaczone do ESP.
A ja miałem nosa do ECU :)
Pierwszy to od zmiennej długości kolektora ssącego, a dokładniej elektrozaworu nim sterującego (lub okablowania) W sumie mało istotny. Drugi to błąd składu mieszanki, tu przyczyn może być wiele, przepływomierz, ciśnienie paliwa, wtryski, EVAP itd.
Zacznij od sprawdzenia luzów zaworowych i wartości z czujnika podcisnienia i temperatury. One się liczą przy rozruchu. W tym silniku nie ma raczej filtra paliwa ani przepływomierza. Jeszcze jedna rzecz. Może masz stare paliwo w baku?
Integrator zrobił 128 kroków, czyli teoretycznie skończył się zakres regulacji dla pracy sondy.Możliwe przyczyny to dziura w kolektorze ssącym,niskie ciśnienie paliwa, uszkodzony przepływomierz.
To nie przepływomierz a regulator ciśnienia paliwa :)
Witam sprawdz przeplywomierz i jego kostke czy wszystko jest ok ,w przeplywomierzu jest wlacznik który steruje pompa paliwa ,jak krecisz to pompa dziala a jak silnik odpali to wtedy ten styk w przepływomierzu steryje pompą paliwa moze on nie styka ,ja tak mialem samochod odpalal i za moment gasl. pozdrawiam
Witam wszystkich. Mam pewien problem. W firmie TME zakupiłem przepływomierz PRZ-180 (jeśli mnie pamięć nie myli co do symbolu) z zamysłem zainstalowania go w samochodzie ciężarowym. Niestety wygląda na to iż takiej możliwości nie ma ponieważ średnica dyszy przepływomierza to 1.2 mm natomiast średnica przewodu paliwowego to od 12 do 16 mm (przepaść)....
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
przepływomierz paliwa da tira wszystkich marek możliwy montarz atrakcyhjna cena tel 508645090:D:D:D
Witam. Ma ktoś może pomysł w jaki sposób rozwiązać pomiar spalania paliwa(chwilowego) w silniku diesla z pompą mechaniczną?? Coś takiego jak w starych traktorach. Podczas pracy takiego silnika nie ma żadnego sygnału elektrycznego, wiec potrzebny byłby jakiś przetwornik. Ale jaki i co miałby mierzyć? Dodam, że chciałbym zrobić to na jakiejś atmedze,...
Dzień dobry, Mam do zaoferowania czujnik położenia paliwa stałego(węgiel, pelet itd.) do piecy z podajnikami. Urządzenie posiada nadajnik przyczepiany na magnes do wnętrza podajnika i wysyła te informacje do odbiornika, który pokazuje nam wartość procentową zapełnienia podajnika, wysokość od góry podajnika do paliwa w centymetrach oraz aktualną datę....
Czy ktos zbudowal uklad do pomiaru ilosci spalanego, jak wykorzystac sygnal z wtryskiwacza do tego celu?
Witam Wszystkich. Mam poldka 1996 , MULTEC i zauważyłem że czasami podczas jazdy wskaźnik paliwa powoli przesuwa się w prawą stronę , tak jakby ilość paliwa w zbiorniku wzrastała.Wydaje mi się , że nie jest to wina czujnika który jest w zbiorniku bo gdy jest niewiele paliwa to zapala się rezerwa. Czy ktoś z Was spotkał się z czymś takim . Pozdrawiam...
Pompa paliwa w zbiorniku działa? Filtr paliwa czysty? Co pokazuje przepływomierz?
Przy pełnym obciążeniu sonda lambda wskazuje bogatą mieszankę i korekty spadają do zera — teoretycznie jest dobrze z wtryskiwaczami i pompą paliwa. Problem jest z małym obciążeniem, korekcje wskazują na ubogą mieszankę, idzie to w zupełnie przeciwnym kierunku. W tym silniku tylko przepływomierz decyduje o dawkowaniu paliwa? Tak jakby siedział tam egzemplarz...
Pompka w sensie tej do podpompowania paliwa? A demontowales ja? Założona odwrotnie? Masz tam przepływomierz? Może spróbuj go odpiąć. Cisnienie na listwie paliwa jest? Może uszkodzona wiązka przy naprawach coś się ruszyło
Przepływomierz MAF actual i specified oraz ciśnienie paliwa, wartości powinny być zbieżne
A kopci na czarno? Bo jak nie to sterownik silnika może nie dawać paliwa. A bez paliwa nie spalin = nie ma co napędzać turbo. To może być wina np przepływomierza który podaje za niskie odczyty (ograniczenie dawki paliwa by nie kopcił). Albo coś z dolotem lubi się zapchać syfem z EGR. Mogli też skopać wy programowanie EGR i ruszyć mapę np smoke limitera.
No i pięknie widać że turbo nie dobija do zadanego 2600 mbar tylko ledwo 2340 mbar. Pierwsze w takim wypadku podejrzane jest podciśnienie oraz do sprawdzenia mapa paliwa po przepływomierzu czy nie tnie dawki. Seryjnie powinno być na poziomie 2500 mbar czyli ktoś już grzebal w programie.
11 - Czujnik położenia pompy wtryskowej - sygnałnieprawidłowy 12 - Przepływomierz - usterka obwodu 18 - Nastawnik dawki paliwa/czujnik położenia nastawnika - usterka 22 - to samo co 18 34 - Wtryskiwacz sterujący - nieprawidłowy sygnał
To źle to robisz, procedury ustawień masz w intrenecie. Z tego co się orientuję, to ustrojstwa które można regulować, to położenie klapy przepływomierza, dawkę paliwa, więc do końca nie wiem co jeszcze i jak należy regulować?
w Twoim 9A jest przepływomierz zintegrowany z rozdzielaczem paliwa, pozostaje Ci zmiana kompletnej instalacji na digifanta, np z G60.
przeplywomierz volvo buczy przeplywomierz przeplywomierz bosch
awaryjny światła prądniczka tacho amica honeywell zawora gazowy
naprawa pompki cyrkulacji naprawa pompki cyrkulacji
Głośnik buczy po włączeniu - co zrobić? Komunikat "Hard disc not exist" w HP HDX 16 - Diagnostyka