Witam, Sprawdź przepust gumowy pomiędzy samochodem a tylną klapą. Ściągnij go i zobacz jaki masz stan aktualnie w środku. Przewody masz prawdopodobnie poprzecierane i konieczna będzie ich wymiana. Co do błędu to jedynym sensownym rozwiązaniem jest jego odczyt komputerem. Mając konkretny kod można coś zaproponować. Co do chałupniczego sposobu zobacz...
Drążę temat od jakiegoś czasu i z tego co się orientowałem to oryginalnego sterowanego przez CAN nie ma co montować bo ma np. ochronę komponentu (wykrywa instalacje w aucie z innym VINem i się blokuje) i trzeba jechać do serwisu żeby je aktywować (albo do magika od tego). Aso podłącza webasto do kompa a komp łączy się z bazą vw i sprawdza czy nie jest...
dziękuję za ożywioną dyskusję i niezwykle cenne rady Napisz jakiej rady teraz oczekujesz, skoro sam sobie zepsułeś wiązkę przewodów. ogrzewałem cierpliwie gumę suszarką do włosów Nikt w ten sposób nie "przepycha" przewodów przez gumowy przepust . milimetr po milimetrze wpychałem miedzianą rurkę, przez którą później przeprowadziłem wtyczki Czyli teraz...
https://obrazki.elektroda.pl/3788950300_... Kiedyś dostało się w moje ręce takie oto pół metra wyświetlacza alfanumerycznego o znakach wysokości 50 mm. Nie mam pojęcia do czego on służył, a opisy widoczne na maskownicy nic mi nie mówią. Poszukiwania w Internecie dają tylko parę ofert sprzedaży oraz kilka pytań na różnych forach, głównie...
Szukaj przelotka gumowa albo przepust gumowy klapy bagażnika, albo dobierz jakiś uniwersalny.
Dzień Dobry Od jakiegoś czasu, po blisko 20 latach przerwy, wróciłem do majsterkowania i elektroniki i muszę przyznać, że zafascynowały mnie dzisiejsze możliwości jakie oferuje się hobbystom. Dostępne dla amatorów technologie, dostęp do wiedzy i możliwości zaopatrzenia się w narzędzia i materiały są zupełnie inne niż przed laty. Ostatnich kilkanaście...
Na chłopski rozum to zrobił Ci się jakiś feedback między lewarkiem zmiany biegów, pedałem gazu i pedałem sprzęgła. Linka gazu wypadła ze swoich podpórek i jest pociągana przez dźwignię zmiany biegów lub coś w tym stylu. Stawiam na jakąś niecodzienną usterkę mechaniczną. Jakiś czas temu pedał sprzęgła wpadł mi w podłogę, syn mnie zholował do siebie a...
Nieustannie świecące światła wsteczne, w VW t5 1.9 2012 r. produkcji. Po dotknięciu kabli przy czujniku, problem znika ale tylko do momentu wrzucenia wstecznego biegu. Wtedy cały system wraz czujnika... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej winny jest czujnik biegu wstecznego F4 (dwa piny na obudowie skrzyni) lub przetarta/ściśnięta wiązka...
Przepust gumowy.
Leci progiem do tylnego błotnika i przepustem gumowym w kalpę a którą stroną to sprawdzisz, zaglądając pod gumowy przepust miedzy klapą a nadwoziem, jak będzie wewnątrz rurka to tą stroną jest przeprowadzona ze zbiorniczka (o ile mnie pamięć nie myli to leci prawym progiem)
Najlepiej zdemontowac podszybie plastikowe i wycieraczki(pod nim wychodzi przepust gumowy z wiazka kabli)bo odginajac plastik podczas przeciagania kabla mozna go polamac.Latwiej przechodzi od zewnatrz do srodka.Moze i przejdzie 50mm*ale guma jest twarda(przeciagalem 12mm*w thalii2 i bylo ciezko)
Pewnie że google, ale trzeba wiedzieć co wpisać. Gumowa osłona... to nie jest dobre hasło, przecież sam widzisz że pokazuje osłony na wtyk, albo samochodowe gumy np. do montażu w drzwiach. Tam wchodzi kabel do środka bez wtyki, zaraz za tym są gołe przewody przylutowane bezpośrednio do taśmy led. Z resztą takie zastosowanie jest w wielu urządzeniach...
Sprawdz w dzwiach jierowcy przepust gumowy może do niego sie dostaje woda pozdrawiam Jacek:)
Robota banalna a spodziewałeś się opisu w stylu pracy magisterskiej? Zgiąć szanowny kręgosłup, wsadzić głowę pod kierownicę i odnaleźć przepust gumowy w ścianie grodziowej.
ściągnąłem już tapicerkę z drzwi kierowcy i nie wiem co dalej Zamieść zdjęcie, to wskażę gdzie szukać ... Jeżeli masz elektryczne szyby, to w drzwiach lewych lub prawych, pod tapicerką (boczkiem drzwi) zdejmij izolację z wiązki przewodów wchodzącej w przepust gumowy do zamka. Weź próbnik z żarówką, jedna końcówka próbnika do masy a drugą nakłuwaj izolację...
Przepusty wygrzebałem gdzieś w garażu w jakichś gratach z odzysku. Ale wiem, że takie można kupić w TME - są pod nazwa przepust gumowy w dziale z akcesoriami do przewodów. Ten zewnętrzny pierścień kontrolki ma 20 mm średnicy otwór montażowy kontrolki ma 16 mm.
...... to w taki razie co trzeba sprawdzić ?...... Ja to bym zaczął od przepustów gumowych w klapie.... na sam początek.
mam lekko dziwne pytanie. czy w golfie 4 w drzwiach jest tlyko przepust gumowy czy jest wtyczka?? jak tak to jak ja obeszliscie ?? wierciliscie otwor w niej czy jak dzieki za odp
Centralny zamek mam oryginalny a alarm dokupilem sobie Z silownika od kierowcy ida 4 kable brazowy i czerwony - wiadomo oraz bialy i zolty. Po przejsciu przez przepust gumowy do slupka jest kostka i tam wchodza prad i sterujace a wychodza prad oba sterujace oraz zielono brazowy i zoltobrazowy.
Witam ! Witaj ponownie... jeśli jest tak jak sugerujesz no to ok... Powiedz tylko gdzie podłączyć faze a gdzie 0 bo są 3 złącza...a nie chce zrobić jakiegoś zwarcia Nie tak szybko. 1. Ile przewodów wychodzi ze silnika ? 2. Odkręć zworki ( blaszki ). 3. Omomierz nastaw na 200omów i wykonaj pomiary, każdy przewód z każdym. 4. Podaj wynik pomiarów. 5....
Taki gumowy przepust przy zawiasach drzwi.
Proponuje sprawdzić czy przewody idące do drzwi nie są połamane, poprzecierane. Sprawdź gumowy przepust widoczny po otwarciu drzwi, między nadwoziem a drzwiami.
Zwarcie- a gdzie, to trzeba znaleźć, ja bym zaczął od tylnych świateł i przepustu gumowego do tylnej klapy (jeżeli jest trzeci stop).
i "przeprowadzenie przewodów" przez gumowy przepust (harmonijka) w okolicy zawiasów drzwi. Jeśli rezygnuje z sygnalizacji kierunkami to niczym nie musi wychodzić z drzwi.
bezpieczniki masz pod nogami pasażera tam też znajdziesz przekaźniki ale do szyb to wątpię reno ma sterowanie na twardo w tym aucie sprawdz ten gumowy przepust w drzwiach kierowcy
Nad wspornikiem pedałów w ścianie grodziowej jest przepust gumowy, będzie trochę problemów bo guma jest dość gruba. Nie kombinuj z remote tylko podłącz niebiesko/biały do przyłącza remote na aktywce
Witam, Pralka tłukła mi się przy wirowaniu, zwłaszcza przy zwalnianiu obrotów. Zajrzałem do środka i znalazłem, że przepust gumowy wyszedł z otworu i rurka plastikowa się tłukła. Naprawiłem to. Podczas naprawy zauważyłem, że amortyzator jest mokry, na dole zbiera się olej. Pralka ma dwa amorki, jeden po lewej i do tego jest łatwiejszy dostęp, a drugi...
Ja miałem mondeo ale rok 96. Może w Twoim bedzie tak samo.... Musisz wyczaić wiązkę kabli idących od skrzynki z bezpiecznikami. Powinny być dwa takie grubsze, czerwone i troche cienszych... Idą jakoś nad pedałem sprzegła ale tam właściwie mało co widać. Ja kabel zasilający przepychałem od strony silnika a nie kabiny. Puściłem koło wiązki fabrycznych...
No to musi się zdecydować na większą ilość przewodów, co moim zdaniem nie jest problemem. Dużo większym problemem będzie nawet zamontowanie odpowiedniej ilości rezystorów w tej "ciasnocie". Zamontowanie rezystora w trwały sposób jest problemowo tożsame z zamontowaniem np.czujnika hallotronowego czy kontaktronu. Wiązka kilku cienkich przewodów, to żaden...
Nie wiem czy temat jeszcze aktualny ale najprościej sprawdzić jaka taka piasta wygląda np. na popularnym serwisie aukcyjnym. Jak skręcisz koła na postoju to znajdziesz , wymacasz. Wychodzi z niej krótki przewód do którego podłączony jest kolejny przewód, który jest ładnie opięty dookoła kolumny na któej wisi koło i na wysokości koła przez gumowy przepust...
To raczej przepust nie dławik. Zobacz tutaj: https://www.annapol.com.pl/index.php?cPa... V.
Elektrowstrząsy nie są dobrym sposobem na sprawdzanie układu zapłonowego! Sprawdzaj zwyczajnie na kablu WN bez fajki. Odstęp kabla od głowicy ok. 8 mm. Było to wielokrotnie opisywane. Czy kabel wysokiego napięcia wychodzi z silnika? Jeżeli tak, to wymień cewkę zapłonową w "magnecie". Sprawdź również gumowy przepust na kable, czy pokrywa silnika go nie...
Czy masz na myśli gumowy przepust w którym biegną kable z klapy do nadwozia? Sugerowano mi już, że właśnie w tym miejscu przewody "lubią" pęknąć. Tam jest jednak cała wiązka mocno zawinięta czymś w rodzaju taśmy izolacyjnej - nie chciałbym tego "rozbebeszać" na darmo. Myślałem, że może dałoby się znaleźć koniec tych kabli w jakimś innym miejscu instalacji...
-Być może trzeba wymienić radio i/lub panel lcd - znajdziesz łatwo i tanio na A***gro. Panel współpracuje z radiem (oczywiście trzeba zacząć od sprawdzenia czy radio dostaje zasilanie) - oświetlenie wnętrza to albo żarówka albo wyłączniki w drzwiach do sprawdzenia - niektóre nie miały zamka centralnego - czy do drzwi idą przepusty gumowe z przewodami...
Przez gumowy przepust giętki wychodzi z centrali autoalarmu krótki szary kabel przylutowany do kabla MASA... INSTALATOR MOŻE URUCHOMIĆ FUNKCJĘ NIEZALEŻNEGO IMMOBILIZERA LUB IMMOBILIZERA Z KIDNAPPEREM odcinając szary kabel od masy i podłączając do tych dwóch przewodów (szary i MASA) przewód z przyciskiem autoryzacji. W ten sposób możliwe będzie skorzystanie...
Proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny Sprawdziłeś okablowanie w "przepustach gumowych" drzwi ?
Chodziło mi o przewód na skraju płytki pcb, pod gumowym przepustem. To jest przewód awaryjny. A nie antena która jest w rogu płytki przy samej radiówce.
Regulator masz na pierwszym zdjęciu , przykręcony czterema śrubkami obok gumowego przepustu .
Szukaj pod hasłem przelotka/przepust gumowy i dobierz taką średnicę jaką będziesz potrzebował, otwór i tak zakitowałbym sylikonem. Nie masz możliwości tych wtyków się pozbyć i przylutować i zarobić nowe końcówki?
Samochód nie otwiera i nie zamyka się z pilota Oryginalny pilot ? Jest dodatkowy alarm bezpilotowy / pilotowy ? Sprawdź WSZYSTKIE bezpieczniki. Sprawdź kable w przepuście gumowym drzwi. Sprawdź testerem pilotów czy pilot jest sprawny i emituje fale radiowe. Sprawdź testerem diagnostycznym czy samochód "widzi" , że został naciśnięty przycisk na pilocie....
Poradźcie co zrobić. Sprawdzić bezpieczniki, punkty podłączenia masy do karoserii, przewody w przepustach drzwi, przewody w przepuście gumowym pokrywy bagażnika, wykonać diagnostykę komputerową.
Sprawdź odprowadzenie wody z podszybia, gdzie są dwa gumowe przepusty pod akumulatorem, najczęściej jak są zapchane, i na podszybiu stoi woda, to dostaje się do kabiny.
[url=http://lmgtfy.com/?t=i&q=przepust+g...
najprostszy z możliwych, żadnych bajerów, bez żadnego pilota, jest tam zamek centralny, wariacje zamka centralnego Sprawdź, jakiego typu masz zamek centralny ? Oryginał z fabryki czy domontowany w ASO przed sprzedażą auta ? Możesz zdemontować tapicerkę i zobaczyć czy jest założony dodatkowy, uniwersalny siłownik lub sprawdzić diagnoskopem czy jest...
Przekaźnik inicjuje ruch początkowy, resztę ruchu załatwie krańcówka, więc do silnika musi dochodzić jedno napięcie stałe.Na silniku jest dwupinowa kostka, jeden bolec ma mieć napięcie stale jak jest włączony klucz w stacyjce. Defekty to przełamana instalacja na łaczeniu klapa->nadwozie lub zestalony smar smarujący ślimacznicę, smar ten przyjmuje konststencję...
Czujniki uderzenia bocznego są zamontowane w drzwiach. W skodach po kilku latach kiepsko wyglądają przewody przechodzące przez przepusty gumowe - drzwi-słupek. Proponuję tam zajrzeć.
Masz może rozwiązanie ? Tak, zrobić diagnostykę, opisać swój problem i swoje spostrzeżenia z diagnostyki a następnie na 90% naprawić instalację w przepustach gumowych drzwi.
Sprawdź kable w gumowym przepuście między budą a klapą
Przewody w przepuście gumowym drzwi, przekaźnik w sterowniku
Bezpieczniki chociaż sprawdziłeś ? Odczytałeś błędy za pomocą diagnoskopu ? Sprawdziłeś pilota za pomocą testera pilotów ? Zweryfikowane zostały przewody wchodzące do drzwi (w przepustach gumowych) ?
izolacja przepust przepust kablo przepust beczka
audio adapter nokia centralnym zamkiem renault megane sprawdzić kwarc procesora
zawór aquastop bosch zawór aquastop bosch
Avast Free blokuje strony na wszystkich przeglądarkach Schemat podłączenia czujnika poziomu wody w pralce Beko HTE8614YBST