Tego nie wiem dlaczego przez tydzień było dobrze, ale bazując na Twoim opisie stawiam na ten potencjometr. Nie wiem które piny ale posprawdzaj wszystkie chyba sa tylko cztery.
Przepustnica.
Byłem u 5 mechaników każdy nie wie co jest grane ,jeden tylko powiedział że trzeba wymienić przepustnice ,i problem zniknie ,bo niby te silniki gdi tak mają ,a cenę to mi nie małą przy śpiewał. To prawda że w 80% przyczyną bywały przepustnice.
Przepustnica nie zabrudzona?
Dokładnie wyczyść przepustnice. pozdrawiam
Istnieje możliwość kupna samej ośki z magnesem, poszukaj na Allegro: http://allegro.pl/listing/listing.php?st...
okazało sie, że przepustnica walnieta..
Dotyczy przepustnicy elektronicznej
Witam. Auto z 98 roku, przed liftem wersja, silnik 1800 GDI. Była czyszczona przepustnica. Carisma już jakiś czas wariuje. Na początku pokazywała kilka błędów, jednym z nich był jakiś czujnik, już dokładnie nie pamiętam jaki. Był w okolicy za 10zł, kupiłem, wymieniłem. Błędy zniknęły. Został tylko ten z pompą wysokiego ciśnienia. Ten tłoczek przycierałem...
Efekt odczuwalny najbardziej na trasie przy ok 70-110km/h na prostym odcinku, nie jest to jakieś duże dławienie ale przeszkadza to przy wyprzedzaniu tak jakby przez chwile 4 - 12 sekund dostawał mniej paliwa. Przepustnica czyszczona bez efektu
dzięki za pomoc uszkodzona została przepustnica po regenerzcji wszystko działa idealnie
obroty można regulować śrubką na przepustnicy
A jak resetowałes komputer to nauczyłeś obrotów swoje autko ??? Posiadam gdi z 99r co do przepustnic, to można Je regenerować :)
Witam! Moze odpowiedz zbyt pozna, ale zawsze przydatna. Jest to problem typowy dla Carismy 1.8GDI - powodowany przez system recyrkuacji spalin. Przepustnica brudzi sie od sadzy, zapycha sie silniczek krokowy i to powoduje nierowna prace silnika. Na forum mitsumaniaki.pl jest opisane dokladnie jak nalezy czyscic przepustnice. Nie jest to skomplikowane...
Komputer nie pokazuje żadnych usterek.Została wyczyszczona przepustnica ,ale po tym zabiegu wzrosły obroty silnika.
Witam mam problem z carisma 1,8 gdi, mianowicie dużo pali tzn. 15-16 litrów, gdzie komputer pokazuje 10-10,6. dodam że przepustnica była wyczyszczona. Spotkał się ktoś może z takim problemem?
Masz tam przepustnicę na linkę? Jak tak to podkręć troszkę śrubką wolne obroty.
Raczej i chyba nie. Połączenie przepustnicy z pedałem gazu sprawia, że to wartość TPS 'mówi' komputerowi jak mocno depczesz gaz. Na forum, któe zalinkowałem obstawiają brudną przepustnicę, błąd akcelerometru, albo padnięty czujnik położenia przepustnicy. Sorry, nie wiem
Poprawka nie tpms tylko tps. A no temat upierdliwy u mnie też auto stało długo mechanicy rozkładali ręce psikali wd-40 w przepustnice itd... Ja też szukałem dziury w całym widziałem dziurkę w izolacji kabelków to ucinałem i lutowałem na nowo oczywiście brak poprawy. Do tego silnika nic nie ma nie było nie będzie i nikt nic nie wie nie słyszał. Do tego...
Witam serdecznie temat dosyć stary jednak postanowiłem do ,,odświerzyć" byc może komuś sie przyda, szczególnie =, że od ponad pół roku zmagalem sie z opisywanym przypadkiem, czytałem fora itp. wymianiłem - przepustnicę, silnik krokowy jednak nic to nie dało, samochód był z 5 razy podpinany do komutera zero błędów w końcu zaryzykowalem i kupiłem komputer...
Mam problem z obrotami. Silnik cały czas buja się na obrotach. Wymieniłem już przepustnice z silniczkiem krokowym, pompkę paliwa i to samo. Może wiecie jaka jest tego przyczyna? Z góry dziękuję.
Jeśli to 1.8gdi, to należy sprawdzić czy nie odkleiły się magnesy w przepustnicy. Wygoogluj sobie temat naprawa przepustnicy w gdi
Tak wiem, to również sprawdziłem czujnik jest na 100 % dobry. Po jego odpięciu loguje się błąd czujnika. Ciagłość przewodów, zmiana rezystancji wszystko ok Brak mi juz pomysłów, a 0,07 oma różnicy poprności jakos mnie nie przekonuje aby uznać przepustnicę za uszkodzoną mimo, że taki loguje się błąd.
W przypadku 1,8gdi czesto problemem bywają przepustnice, obroty falują auto gasnie etc regeneracja takiej przepustnicy + kalibracja to koszt okolo 600zł mało firm to robi.
Witam. Wcześniej wymigując błędy kontrolka szybko migała, nie tak jak powinna ale jakieś błędy niby odczytałem. Mignięcia miały taką samą długość błysków lecz rózne odstępy czasy. Wyszło chyba 6 błędów. Poczytałem sporo i przyczyna mojej usterki być może jest czujnik spalania stukowego. Auto szarpie podczas przyspieszania, dusi go po prostu czasem,...
Witam mam taki problem i ktoś może mi pomoże. Silnik odpala i do 4000 wchodzi w obroty pięknie, powyżej zachowuje się jakby miał odcinane paliwo. Przepustnice wymieniłem, świece nowe, przepływomierz sprawny. Ja podejrzewam jeszcze pompę paliwa 2 stopnia. Proszę o jakieś wskazówki.
U mnie problem leżał w przepustnicy. Ale dał mi popalić ;)
Wymigaj na zegarach kod błędu. Moja szklana kula mówi: potencjometr na przepustnicy do regeneracji bo nowego nie kupisz
O ile mi wiadomo silniki GDI nie pracują na mieszance stechiometrycznej, więc musi tam być sonda szerokopasmowa, jak w dieslach. O problemach z TPSem/modułem przepustnicy w GDI (Carisma/V40) sporo znajdziesz w Sieci... można to zweryfikować na diagnostyce komputerowej lub przy pomocy miernika, niestety wymiana jest kosztowna.
Witam, jak w temacie, pacjent Mitsubishi 1.8 GDI. Auto zalewa na 1 i 2 cylindrze, kopci na biało, lecz to z powodu nie spalonego paliwa. Kolektor ssący cały czarny i mokry, przepustnica również raka była, lecz została wyczyszczona. Auto na wolnych obrotach potrafi chodzić, lecz po przekroczeniu 3 tysięcy obrotów auto przestaje chodzić na wszystkie gary...
Witam, ostatnio pojawil sie problem, a mianowicie zauwazylem spadek mocy, nie jest to stala utrata wystepuje czasami i na jakis czas. Samochod ciezko przyspiesza, jak by polowe mocy zabralo, podejzewam, ze turbo pada, bo jak nie ma mocy, a pozniej ja odzyska zeby utrzymac stala predkosc musze noge zdjac z gazu, a i z turbiny zauwazylem ze olej leje...
Domyślam się,że masz przepustnicę bez linki.Najlepiej niech elektromechanik zdiagnozuje twoje auto.Przepustnica może,ale nie musi powodować takiego "przepału".Widziałem w necie,że ktoś regeneruje te przepustnice.Ale bez trafnej diagnozy to możesz połowę osprzętu wymienić zanim trafisz w sedno problemu .Powodzenia.
Witam raz jeszcze. Dzięki domex 32 ale nie o ten czujnik mi chodziło Ja żle napisałem . Chodzi mi o czujnik położenia pedału przepustnicy jest on przy pedale od gazu
z bezpośrednim wtryskiem paliwa . No popatrz, a ja zawsze myślałem że pierwszy taki to był Mitsubishi Carisma GDI, i to pod koniec lat '90....
Mitsubishi Carisma 1.8 16V GDI, zgasł podczas jazdy, przy próbie uruchomienia odpala na 1 bądź 2 cylindry i praktycznie nie idzie go wkręcić na obroty. W silniku błąd sondy lambda za katalizatorem, błąd grzałki, kompresja po 14bar, jest iskra na każdym cylindrze, paliwo do pompy WC dochodzi "na oko" pod odpowiednim ciśnieniem. Jak uruchomie silnik i...
Miałem podobne w Carisma GDI, wejściowe 3atm, wyjściowe szaleje od 16 do 46, podłożyłem trzy pompy wysokiego ciśnienia, kombinowałem z uszczelkami pod nimi, cieńsza, grubsza aby krzywka na wałku bardziej lub mnie naciskała na rolke popychacza, podkladałem dwa regulatory, a problem robił potencjometr przepustnicy, fałszował zasilanie na regulator ciśnienia.
Witam. W sobotę gdy chciałem odpalić z rana auto niestety nie udało mi się. Sprawdziłęm czy jest iskra i czy chodzi pompa paliwa chodzi i wszystko bez zarzutów, lecz auto nie chce przemówić. Dopiero gdy dam mu do przepustnicy samo start to podtrzymuje obroty wtedy gdy psikam łatwopalnym spayem, gdy przestaje auto momentalnie spada z obrotów i gaśnie....
Witam serdecznie. Mam kilka problemów z autkiem i jakoś nie potrafię sobie sam z nimi poradzić. wiec do rzeczy: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI 1998 rok Falowały mi obroty na biegu jałowym, wiec wyczyściłem przepustnicę,egr, regulator biegu jałowego,kolektor ssący. Przy okazji sprawdziłem (wg książki) ustawienie czujnika położenia przepustnicy (jest jak...
Błędów nie ma? Jak nie wiesz co sprawdzić? 2 pompy paliwa i milion innych rzeczy. Miałem kiedyś Carisme z tym silnikiem, falowanie na wolnych obrotach to temat rzeka. Lepiej nauczyć się z tym żyć niż próbować wyeliminować.
Witam posiadam Mitsubishi Carisma 1,8 16V GLS 1995 r. i mam problem z odpaleniem na zimnym silniku jak jest ciepły z kolei łapie wysokie obroty. Wymieniłem aparat zapłonowy,świece,kable,przepływomierz i nic nie pomogło. Wykręciłem silniczek krokowy z przepustnicy i sprawdziłem, działa jak należy. Po za tym silnik praktycznie wogóle nie chodzi na benzynie,...
Ten model po odłączeniu akumulatora przeprowadza kalibrację przepustnicy. Falowanie obrotów jest normalne. Należy pozwolić mu chodzić na wolnych obrotach od zimnego silnika do zagrzania przez około 20 minut, (obciążenie minimalne, wyłączona klima, światła, radio itp). Po 20 min należy obciążyć na maxxa- włączyć wszystko co się da.
Witajcie. Nie mam polskiej klawiatury wiec wybaczcie polskie znaki. Pacjent mitsubishi carisma 1.8 gdi elegance 2001 r Problematyka - gdy sie rozgrzeje po okolo 30 minutach. gdy np stoje na swiatlach obroty spadaja do tego stopnia ze swiatla w kabinie zaczynaja przygasac, prawie gasnie. -Po ruszeniu ze swiatel, po pierwsze nie ma mocy i szarpie jakb...
przepustnica mitsubishi carisma mitsubishi carisma przepustnica carisma wtrysk carisma
klawiatura labtec podłączenie komputer honda accord podłączyć niemiecki telefon
Jak włączyć mikrofon w telefonie Panasonic? Einhell SGA 160 - Charakterystyka i Zastosowanie