06681 właśnie posiadają lanosy, polonezy, nubiry gdzie przepustnica kręci się odwrotnie niż z astrze...
Zaślep EGR, wyczyść krokowca i przepustnicę
A może nie poprawnie jest zamontowany ten czujnik? Sprawdź czy sie obraca wraz z przepustnicą
Lewa dzwignia to przepustnica ilości powietrza a prawa to regulacja temperatury powietrza.
Podejrzewam ze druga przepustnica szwankuje.
jedna , chyba jeszcze miedzy wtryskiem a przepustnicą druga
linkę już całkiem zdjąłem żeby zobaczyć czy się nie zacina. Przepustnica chodzi
Przepustnica czyszczona była?
Niech ktoś jeszcze dorzuci od siebie aby przepustnicę wyczyścić
Mam uszkodzoną wtyczkę do przepustnicy do Poloneza Caro Plus Gsi. Gdzie można kupić taką wtyczkę? W załączeniu zdjęcie miejsca do wpięcia.
potkrec jej trochę na regulacji obrotów na przepustniy to nie polonez. (at)xxSashaxx wyczyśc przepustnicę z nagaru w srodku
Zrób uchylenie przepustnicy/podciągnij linke gazu i zobacz czy będzie gasł. Jeśli nie to przepustnica do wymiany.
Przepustnica i silnik krok.jest między filtrem powietrza a silnikiem .Linka gazu dochodzi do przepustnicy.
Może pomóc wyczyszczenie Filtra paliwa w gażniku, wyczyszczenie całego gaźnika z dyszami i komorą pływakową. Mogą zacinać się przepustnice, ogranicznik obrotów.
Sprawdź czujnik położenia przepustnicy.
W tym silniku często pomagało czyszczenie przepustnicy oraz adaptacja specjalnym urządzeniem diagnostycznym, W tym silniku (ABD) jest system wtrysku pojedynczego, wtryskiwacz co każdy cykl przy okazji zmywa przepustnicę. Zatem bądź łaskaw mi wyjaśnić z czego ją czyścić? Czyściłeś kiedy przepustnicę w polonezie albo np skodzie120? Resztę przemilczę.
Sprawdz czy przepustnica otwiera się do końca.
Witam, ale skad ta pewnosc ze przepustnica w zamknietym polozeniu powoduje zaciaganie wiekszej ilosci mieszaniki, przeciez to komputer decyduje o ilosci wtryskiwanego paliwa na podstawie sygnalow z roznych czujnikow, ale tam chyba nie ma czujnika polozenia przepustnicy silnika krokowego (przepustnica wolnych obrotow).
Np. co? Bo jak jest na obrotach to idzie dobrze. Od 1500÷2000 obr/min reaguje normalnie. Gaśnie jak zejdzie do 800÷1000 obr/min a potem otworze przepustnice na maxa.
no to rękawy w górę,sprawdź WSZYSTKIE podciśnienia,przewód masy sondy-na kolektorze okol.zbiorniczka podciśn.stan złącza i czujnik temperatury.zakładam że przepustnica i filtr czysty.
Chłopy, jeszcze raz ktoś wspomni o podciśnieniowym regulatorze zapłonu, to nie ręczę za siebie. Wyszukujecie bzdury, a żaden nie raczył zauważyć, że może nie otwiera się przepustnica II-go przelotu.
dokładnie... Dodano po 1 a i napisałem do człowieka ktory sprzedaje krokowce i potencjometry(kupilem te obie rzeczy(55zł za całosc)i do tego dokłada mi przepustnice nowke gratis ;)
No niestety taki tester. Co do Poloneza to przepustnica, lewe powietrze i za dużo paliwa. Dziwi mnie tylko to, że krokowym steruje aż do całkowitego jego otwarcia (trzpień schowany) i tylko w tę stronę.
Posprawdzam rzeczy o których napisaliście i zobaczymy co dalej. Druga przepustnica powinna być otwarta czy nie ??
Odkręcasz pompkę i wyciągasz popychacz - pręt średnicy bodajże 5 mm. Można próbować z podkładkami/uszczelkami pod bakelitową podstawka pompy, im cieńsze, tym więcej popychacza wystaje. Co do regeneracji gaźnika , to kup ośkę wraz przepustnica ( ale tylko wtedy gdy są problemy z wyregulowaniem biegu jałowego). A to że żre olej, to tylko Polonez, mało...
OK więc trzeba stwierdzić czy za mało paliwa jest czyli strzykawka i podlewaj benzyną w przepustnice w czasie pracy silnika.
Moze raczej nabierz do strzykawki paliwa wstrzyknij cala i otworz na max przepustnice. Wtedy jak zgada choc troszke to poprostu paliwo c nie dochodzi. Krecic musi dobrze bo bedzie zalany.
Zobacz od podstaw-czy jak naciśniesz pedał do podłogi czy się przepustnica otworzy całkiem.Czy nie zatkany katalizator?
Nie pamiętam oznaczeń ale jeśli to gaźnikowiec sprawdź (wymień) przewód od modułu do aparatu zapłonowego, zielony w aparacie dwie wsuwki żeńskie , odrywają się przewody pod izolacją i kiedy działa przyspieszacz zapłonu następuje przerwa. Śmiem dyskutować - przyspieszacz podciśnieniowy działa w momencie wdepnięcia gazu, czyli nijak to się ma do prędkości...
1) Być może wysunęła się gumowa część mocująca (na wcisk) pancerz linki z oczka uchwytu we wsporniku pedałów (patrz zdjęcia w pliku zip) 2) Być może sprężyna odprowadzająca pedał gazu jest do wymiany lub spadła z mocowania 3) Być może coś się dzieje przy samej dźwigni sterowania przepustnicą (obluzowana sprężyna) Wszystko niestety na być może, ponieważ...
A czujnik położenia przepustnicy??
Siema. Gdzie się przykręca linkę gazu? Zaczepia się o przepustnicę, ale gdzie te oczko przykręcić? Na deklu nigdzie nie ma mocowania.
Jak masz z kąd to podmień całą przepustnicę w tych silnikach były dość awaryjne.
Nie, w Samarce druga przepustnica jest otwierana mechanicznie, tak samo jak w Polonezach. Te membranki to pompka przyspieszenia i druga związana ze ssaniem bodaj - nie pamiętam w tej chwili. Wersje 1.1/1.3/1.5 różniły się średnicą dysz i przelotów - zwężek Venturiego. Gdzieś jest w sieci książka WKŁ na temat Łady, znajdziesz tam potrzebne informacje.
Podzielam uwagi kolegów.Pozostal jeszcze potenciometr przepustnicy.
sprawdz czujnik podcisnienia , a takze uszcelke pod obudowa przepustnicy
Zatarta linka gazu, ew. oś na przepustnicy.
Witam, wymontowałem instalacje z poloneza na wtrysku. Instalacja II generacji z silnikiem krokowym na gazie, emulatorem sondy lambda itd. Samochód w którym ma znaleźć w/w instalacja zastosowanie jest zasilany gaźnikiem. Ważna sprawa to że gaźnik w tym aucie jest rozregulowany i ani za bardzo wolnych obrotów nie ma ani za bardzo nie chce wchodzić na...
To nie pozostaje ci nic innego jak podjechać gdzieś kto dysponuje diagnoskopem i sprawdzić kody błędów oraz wykonać test serwmotoru przepustnicy.
U mnie parownik jest w tym samym miejscu, ale ja mam wielopunkt wiec obieg wody mam wpiety w grzanie przepustnicy
Pozamieniane dysze i ew. rurki emulsyjne pomiędzy gardzielami (łatwo je pomylić). Walczyłem z takim wieki temu, mając do dyspozycji dane serwisowe, ale nie dałem rady. Też kichał po dodaniu gazu choć dało się jechać. Gaźnik później trafił do innego samochodu i dopiero wtedy gazownik - specjalista od FSO zauważył błędy w montażu. Dla przypomnienia gaźnik...
Tak pomyślałem. Skoro przygasa na biegu jałowym ale z mocą silnika ok to może podkręć tę śróbę regulacyjną jałowego przy "ramieniu" na przepustnicy.
jak masz możliwość to podmień całą przepustnice albo jej potencjometr powinno być dobrze
Sprawdź po kolei świece, potem przewody czy nie mają gdzieś przebicia, przepustnice czy się nie zacina , wtryski i pompę.
W przewodzie łączącym filtr z przepustnicą lub w filtrze powietrza
Ukruszony przewód w aparacie.
rbiesiada skąd ci się nagle wzięły tylne hamulce? Poczytaj pierwszy post - wynika że jest tak jak ma być, serwo z większą siłą wciąga przecież przy zamkniętej przepustnicy.
Masz gaźnik i jak pociągniesz ssanie to mieszanka znajduje sobie inną drogę do cylindrów niż przez przepustnice. Idzie kanalikami od wzbogacania mieszanki - czyli ssanie.
Awarie już usunąłem, sprawcą był czujnik położenia przepustnicy. Pozdrawiam
Też tak myślałem tylko teraz jaki to czujnik może być, a może to coś z układem wtrysku silniczek krokowy przepustnica albo sąda lambda wiele rzeczy mi do głowy przychodzi
Możliwe że reduktor gazu zakończył życie albo wystarczy regulacja gazu.Najgorsze jest to że sam nie wiesz od kiedy występuje usterka i czy stało się to nagle.Gdyby to była wina samego zapłonu to nawet na pb na mocno rozgrzanym silniku powinien troche przeplatać przynajmniej przy gwałtownym otwarciu przepustnicy.
A sprawdzałeś świece ?? Moze masz na inna ciepłote . I tak sie dzieje , ewentualnie sprawdz przepustnice LATO ZIMA . podaj czas kiedy to sie stało ,
Problem jest też taki, że przy włączeniu kierunków nawet na odpalonym silniku miga mi podświetlenie deski i tylne światła czy to może być wina regulatora? Słyszałem że polonezy robione już przez Daewo miały puszczone za cieńkie wiązki i to dla tego ale czy regulator może mieć z tym coś wspólnego? Dodano po 55 KristofN81 dzięki za podpowiedzi ale niestety...
Kiedyś na TVN Turbo pokazywali zakład elektroniki samochodowej, którego właściciel mówił o uszkodzeniach komputera w silnikach Rovera, objawiających się nierówną pracą na wolnych obrotach. Demontowali stary, a klientowi dawali już zregenerowany po naprawie. PS. TPS jest to czujnik położenia przepustnicy.
Ja mam podobny problem z samochodem obroty nie spadają po uruchomieniu dochodzą do 2000-2100 i świeci się CHEK ENGINE kod 22 sprawdziłem zwierając styki w złączu diagnostycznym, wymieniłem czujnik ciśnienia bezwzględnego i bez zmian. Czy kod 22 oznacza że padł czujnik położenia przepustnicy?
tak . Jest odwrotny i pasuje tylko z silnika X16SE. Nie wprowadzaj ludzi w błąd! Widocznie masz w tym interes. Osobiście zakupiłem oraz zamontowałem [url=http://allegro.pl/potencjometr-czuj... ]POTENCJOMETR. Jest jak najbardziej prawidłowy i działa we właściwą stronę. Opel astra G 1.6 twinport, kod silnika...
a obrotów na zimnym jak nie trzymał, tak nie trzyma... Tylko na gazie, czy na benzynie też? Jak to rozumieć - nie trzyma - obroty raz są większe, raz miejsze, zmieniają w ten sposób- po zwiększeniu obrotów (dodanie gazu) nie wracają do poprzednich? Jak wyglądają luzy na panewkach ośki przepustnicy?
Kup używaną przepustnice. POzatym do tego silnika stosuje sie ze skutkiem 100% tylko orginalne uszczelki roverka.
to wspomaganie odpowietrzenia komory silnika byłoby prawdopodobne-bo przy niskich obrotach w obudowie filtra jest ciśnienie atmosferyczne (chyba) i nie ssałoby z tej rurki od odmy, a tak przez wężyk zasysa. bo na wysokich obrotach silnik dostaje tyle powietrza przez przepustnice ze nie potrzebuje dodatkowego (polonez nie wkręca się aż tak szybko na...
Witaj! W tradycyjnym silniku Poloneza czy Fiata znajdował się gaźnik,który miał pływak,zawór pilnujący poziom paliwa,oraz dysze główne i wolnych obrotów. Pływak ustawiało się odpowiednim wałkiem 6mm tak by zachować odpowiedni poziom paliwa w komorze gaźnika. Wolne obroty regulowało się odpowiednią śrubką - zmniejszało obroty na przypustnicy a zwiększału...
Masz dwie śruby. Jedną od uchylenia przepustnicy, a drugą od składu mieszanki na wolnych obrotach
Napisałem ci masz silnik w przepustnicy to nie polonez gdzie miałeś linię od gazu i ssanie na lince
Odkręć tego TPS-a i odpal silnik, chodzi o to jakie będzie miał obroty. Jak będziesz miał go odkręconego to możesz na pracującym silniku przy użyciu śrubokręta pokręcić troszkę tym co jest w środku w celu sprawdzenia jak ustawienie TPS wpływa na obroty bez otwierania przepustnicy. Jeśli na odkręconym będzie dobrze to możesz go przykręcić na pracującym...
Z tym ładowaniem to chyba przesada. W pierwszej kolejności proponuję sprawdzić szczelność w układzie dolotowym, przepustnice czy się nie zacina, a następnie układ regulacji wolnych obrotów
Wyrzuć tego starocia, poszukaj gaźnika z mechanicznie otwieraną przepustnica drugiego przelotu - z oznaczeniem 34DCHD, bądź z Poloneza - S2C z zaworem ZHS. Ten prezentowany przez Ciebie, montowany był do bodaj 1983roku - najstarszy typ, najbardziej paliwożerny. Króciec 1 podłączany był do podciśnieniowego regulatora zapłonu, króciec do do cienkiej rurki...
Podtrzymanie turbo, ALS(Anti-Lag System) - polecam [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-L... (po angielsku, ale jest opisana zasada działania. Wg tego, co tłumaczył mi znajomy, działa to w taki sposób, że przepustnica nawet po upuszczeniu gazu jest uchylona na tyle, żeby turbo cały czas pompowało.
Ciekawy pomysł - niby elektronika odcina zasilanie, ale to jest układ czasowy, a myślę, że pomiar napięci sprawdzi się lepiej. Myślę, że im prostsze tym lepsze rozwiązanie. Proste porównanie napięcia (może jescze pomiar prądu - oryginał już ma, nie zauwazyłem) i efekt założony osiągnięty. Pobór prądu przez układ nie musi być aż tak niski - samochód...
A potencjometr jest pod maską, a z pedałem łączy go linka mądralo. O czym ty mówisz w tym momencie? Jaka linka nie wiem czego nie rozumiesz nie ma linki jest potencjometr połączony z pedałem gazu a do jego podłączenia w środku jest kostka z przewodami w samochodach z przepustnicą elektroniczną nie ma linki nie wiem czego nie kumasz to nie polonez i...
Wyczyscilem mu przepustnice... ...zajrzalem do silniczka krokowego. Zgodnie z tym: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic56... Zamykam
A w sprawie programu diagnostycznego i poprawnych parametrów, czy też danych regulacyjnych. wszystko fajnie się wyświetla. Można też sprawdzać działanie zaworu, wtryskiwacza, obrotomierza oraz potencjometrów przepustnic, ale jakie wartości są słuszne?
Ciśnienie ma być w granicach 2.3-3 bary. W kolektorze masz podciśnienie a więc wartość niejako ujemna do atmosferycznego. Na wolnych 2.3-2.5 bar przy nagłym otwarciu przepustnicy ma skoczyć do max 3 bar.
witam posty może stare ale ja mam identyczny problem i doszedłem do tego że mam źle założona instalacje LPG to znaczy mieszalnik do gazu mam na rurze przy filtrze powietrza.Gaz sie zbiera w tym plastiku nad przepustnicą i ma co wybuchać dowiadywałem sie już w serwisach LPG i każdy by chciał wymieniać wszystko a tu jest przyczyna ża mieszalnik powinien...
Tam jest przepustnica elektryczna Nie, nie jest .Sprawdź zanim napiszesz coś. Nie wiem jak tutaj, ale w Tigrze Nie wiem jak tutaj ale u mnie w polonezie... Takie to ma znaczenie. To myślicie że "fahofcy" nie sprawdzili zasilania vss ,masy i tego czy wysyła sygnał?🤣
Jutro wszystko będę przeglądał.I pytanie jeżeli chciałbym wyczyścić przepustnice wykręcić ja z auta to potem jest jakaś procedura jej kalibracji ?? Bo w polonezie z siliniekm rovera miałem tak że tylko przekrecalem kluczyk na zapłon i sam się ustawial krokowiec.
Kwestia właściwego wyregulowania wolnych obrotów na gaźniku. Po pierwsze sprawdzić luzy na przepustnicach, po drugie stan i ustawienie pływaka, a po trzecie jeśli masz gaźnik typu "S2C" stan membranki ZCHS, a po czwarte właściwie ustawić skład mieszanki odpowiednią śrubką - ot i cała filozofia. Przepuszczanie elektrozaworów gazu jest niemożliwe.
jesli na zatkanym powietrzu pali lepiej a przyjmuje ze zapalasz na gazie to nic nieszukaj przy silniku tylko wyreguluj parownik,sprawdz czy nie mrozi go przy zapalaniu ,sprawdz stan plynu chlodzacego,musi byc full,filterek od gazu ?? nie wiem jak chcesz to zrobic bo w roverze przy zatkaniu wlotu powietrza nie powinnes wogole miec mozliwosci odpalenia...
W wyniku rozregulowania zderzaka przepustnicy i TPS zmienia się skład mieszanki paliwowo-powietrznej. Sam to wymyśliłeś czy przeczytałeś mądry artykuł? Tutaj jest mowa o położeniu spoczynkowym idle. Takim gdzie ECM "widzi" że przepustnica jest zamknięta i kierowca nie dotyka pedału gazu. Wtedy "program biegu jałowego" działa i aicv reguluje przepływ...
Witam Chciałem się zapytać czy czujnik położenia przepustnicy do poloneza 1.6 MPI będzie mi pasować do mojego Daewoo Lanosa 1.5 16v ?? I czy podejdzie pod mój samochód czujnik położenia przepustnicy, który wygląda podobnie jak ten, z tym ze na allegro pisze że od opla? Pozdrawiam
Kolega miał podobny problem, tylko że jemu "skikał" tylko przy ruszaniu. On miał pęknięty jakiś króciec pod przepustnicą, nawet nie wiem czy to coś przy mikserze LPG czy przy przepustnicy. W każdym razie brał tamtędy "lewe" powietrze.
Wg mnie choc nie jestem eskpertem wygalda to na sonde lambda moj kolega mial podobny przypadek w ibizie 1,4 na monowtrysku wymiana pomogla, zalezy od przebiegu samochodu, dla pewnosci warto sprawdzic silniczek krokowy sterujacy przepustnica, wszystkie zlaczki bo jak wiadomo moga zasniedziec, warto tez zainteresowac sie kablami WN bo przy gazie ich jakosc...
Teoria o tyle błędna,że przepustnica jest zamknięta wiec jak te podwyższone obroty mamy uzyskać. A kolega to lekcji nie odrobił. Wstyd. A kolega pamięta poloneza, fiata, ładę, skode na gaźniku, i jak się przyśpieszało zapłon to obroty rosły? I przepustnicy nie trzeba było ruszać.Przepustnica tam nie jest zamknięta całkiem.
Proponowałbym na początek pojechać na regulacje gazu. Problemy z wolnymi obrotami mogą być również spowodowane przewodami wysokiego napięcia lub świecami. Instalacja gazowa jest praktycznie nowa więc nie ma się czego czepiać. Na końcu zaczepiałbym sondę, chociaż po 100 tys. kilometrów mogł nadejść i jej czas. Można byłoby jeszcze przeczyścić przepustnicę...
Skoro zmieniłeś silnik nie zapomnijmy o zresetowaniu przepustnicy przed odpaleniem (przekręcamy kluczyk i 5 razy otwieramy przepustnice do oporu, następnie przebiega automatycznie resetowanie ustawień i kontrolny przejazd przez wszystkie pozycje silniczka krokowego).
Bez lampy to walka z wiatrakami, będziesz musiał do kogoś podjechać. Odcięcie paliwa przy hamowaniu to w zasadzie tylko tps i nim bym się dokladnie zainteresował. Ecu nie wie że przepustnica zamknięta i nie kombinuje, podobnie niestabilne wolne - ecu ustala mieszankę na podstawie map, temp i lambdy i zbytnio nie interesuje się obrotami skoro nie wie...
Witam. Od miesiące męczę falowanie obrotów. Nie wiem czy to wina LPG czy BP. Więc od początku. Mam gaz od 3 lat i zrobiłem na nim 40kkm. Jest to kme bingo-m na miekserze i aculatorze. Silnik to 1.8 8v 90km monowtrysk boscha. Rozkręciłem cały dolot do bloku silnika. z racji, że nie mogłem dostać uszczelek nowych pod przepustnice kupiłem nowe od poloneza...
Co do pytania Hugo jest to układ Bosha chyba nazywa się to Monomotronic MA 1,7, maj '97. Rozkręcałem cały wtrysk wczoraj, nie ma żadnego kanału powetrza, silniczek po prostu chyba uchyla przepustnicę. Napiszcie czy dobrze rozumuję że jak rano odepnę czujnik temperatury to jeśli jest zwalony to powinien silnik chodzić tak samo koślawo jak mi chodzi co?...
Dobra,skończmy tą dyskusję.Od jutra myjemy przepustnice w oplach na mutecu TBI i fiatach na marelli SPI.Coprawda nie wiem z czego,ale zawsze. Nawet w naszym kochanym polonezie :) Koledze M4SA chodziło chyba o wykasztanienie się adaptacji,albo pomieszał pojęcia. moj drogi nie o adaptacje lecz o wprowadzenie nowych wartosci nastawu , mysle ze w vw jeszcze...
Mój Poldrover gaśnie na wolnych obrotach na benzynie czy jest ciepły czy zimny.Na gazie tego nie ma. Wymieniłem filtr paliwa, wyczyściłem przepustnicę i kanał obejściowy, wyczyściłem wtryski, sprawdziłem silnik krokowy,sprawdziłem czujnik płynu chłodzącego.Może ktoś mi pomoże. Pozdrawiam.
Sprawa dotyczy Poloneza. Chcę zamontować gaźnik, zamiast wtrysku, bo jeżdżę na gazie, a przepustnice w gaźniku mają większy przelot niż wtrysk- więcej mocy będzie, ale chcę pozostawić zapłon Abimexa. Jeśli odłączę silnik krokowy i wtryskiwacz, to komputer przejdzie w tryb awaryjny. Może zastosować rezystory zamiast wtryskiwacza i silniczka krokowego,...
Więc sonda jest podpięta pod komputer UKP i działa poprawnie. Dodatkowo włączyłem kompa i pod centralką kme od gazu jest sonda która działa ok. Idąc dalej rozkręciłem już wszystko od przepustnicy. Wywaliłem stare uszczelki i dałem nowe od poloneza bo takowe są tylko dostępne jako nowe. Przepustnica wyczyszczona Spreyem do gaźników. Wtrysk czysty. Mikser...
ja tez tak mialelem z ale zrobilem cos bardzo niemadrego podkrecilem za bezynie przepustnice a nastepnie na gazie przykrecilem mu ilosc gazu ale to gupota byla auto wcale mniej nie palilo ale za to hujowo chodzilo
Potencjometr ten sam co w polonezie,koszt nowego (CTS) to około 96zł.
Do sprawdzenia rozdzielacz zapłonu a najlepiej go wymienić. Czasami jeszcze czujnik położenia przepustnicy podaje błędny sygnał.
Wtrysk to nie gaznik gdzie ssanie można wyłączyć samemu.Przy wtrysku komputer dawkuje ilość paliwa w zależności od temperatury silnika ,temperatury powietrza ,obrotów i .stopnia uchylenia przepustnicy.Proponuje sprawdzić czujnik temperatury silnika. i elementy odpowiedzialne za bieg jałowy,silnik krokowy lub nastawnik przepustnicy.
to prawda nie ma roznicy ale dla Twojego dobra podlącz sobie rure do nawiewu na szybe do tego wyjscia ktore jest najdalej w strone silnika,tam najmocniej wieje,a poza tym jesli uchylisz przepustnice nawiewu na nogi to nie stracisz calego strumienia powietrza na szybe dzieki czemu bedziesz mial ja zawsze odparowana
Witam i dziekuje z podpowiedzi Co do podpiecia w mojej miescinie jest tylko chyba jedna stacja DW a niedawno tam byl remontowany ten samochodzik i troche sie przy tym poklocili .Kolega bynajmniej nie chce tam jechac. Inni mechanicy niby twierdza ze krokowy ale nikt nie chce sie podjac wymiany bo na 100 nie jest pewny.Jutro zrobi sie probe pod gorke....
jeszcze takie pytanie: czy jak zmieniłem szczotki w alternatorze (w trakcie tych "komedii" z obrotami) moze byc tak ze teraz daje za duże napiecie? teraz nie mam jak sprawdzic bo miernika nie mam :( jutro w robocie sprawdzę Dodano po 4 tak to wygladało dzisiaj z rana gazu nawet nie dotykałem (przy odpalaniu przałaczałem benzyna gaz bo mi go zalewa cały...
Tam nie ma krokowca,tylko nastawnik przepustnicy.
DCHD nie było w polonezie, to gaźnik o podciśnieniowym uruchamianiu przepustnicy II przelotu. U niego pewnie nie trzyma zawór iglicowy-podtarty stożek
Teraz 64 posty czy dobrze czy źle i masa przeróżnych teorii. Człowieku w 25 poście miałeś już odpowiedź, jakbyś znał zasadę działania regulatora ciśnienia to już byś dawno to naprawił. Ale wlasnie nie znam zassady dzialania regulatora cisnienia i chetnie go bym poznal aby naprawic usterke. Cisnienia pomierzone na rozgrzanym silniku i wyglada to tak...
większa przepustnica polonez czyścić przepustnica polonez hyundai przepustnica
bambino potencjometr dział schematy instrukcje awaria pliku rejestru
projektowanie instalacji elektrycznych projektowanie instalacji
Weldman Charge 200 - przyczyny braku ładowania Honda CR-V 2006 2.0 benzyna - alternator nie ładuje