Akurat działanie tego układu to dużo więcej współzależności i wcale nie jest takie proste. Wadliwy zawór nie ma wpływu bezpośrednio na moc, ale może powodować wchodzenie silnika w pracę awaryjną, a wtedy moc silnika zostaje znacznie ograniczona. Akurat w tym przypadku jest to taka wcześniejsza wersja układu EGR, którą można z dobrym skutkiem "oszukać"...
Na moim schemacie ten bezpiecznik zasila: -przepływomierz -przepustnica -regulator ciśnienia doładowania -EGR -zawór regulacyjny wtrysku Nie wiem czemu ale jakoś czuje że to może być wina EGR bądź faktycznie wiązki.
Witam. Sprecyzuj, czy pytasz o różnicę między CAV i VAV ? Z tym że to nie są nawiewniki, a przepustnice regulacyjne w gałęzi , lub bezpośrednio przed nawiewnikiem. Czy to chodzi o małe nawiewniki podokienne ? No, ale do małych nawiewników podokiennych anemostaty mają się nijak.
Ja chcę mieć możliwość regulacji i zabudowałem na każdej rurze nawiewu na dany poziom przepustnicę regulacyjną , czyli w sumie 3szt. Czwarta przepustnica będzie na trójniku 200/125 w rurze z czerpni- w mroźne dni będę dobierał ciepłego powietrza z nad grzejnika c.o. umieszczonego we wiatrołapie, gdzie ustawiony będzie rekuperator.
Jest przepustnica powietrza (klapa regulacyjna) sterowana siłownikiem.
Tu jest przykład poprawnej kolejności montażu membran i uszczelek http://obrazki.elektroda.pl/2244082600_1... Od strony pokrywy ze śrubą centralną membrana z zaworkami przylega bezpośrednio do głównego korpusu gaźnika (tego elementu z przepustnicami i śrubami regulacyjnymi). Od strony pompki membrana pompująca (ta z aluminiowym elementem)...
Weź jeszcze pod uwagę że po przytkaniu przepływu obojętnie z której strony wzrosną ci trochę obroty (sprawdź sobie na odkurzaczu). Jedyny sensowny sposób regulacji to zmiana obrotów. I nie ma żadnych oszczędności, przeciwnie, to jest dociążenie układu Bzdura to kompletne głupoty. Jak już napisał serwisant73 Moderator Wentylacja, który ma rację, że...
7. czy falownik może sterować kilkoma silnikami na raz teoretycznie tak , ale praktycznie 1 falownik jest przypisany 1 silnikowi , można by zastosować układ włączający raz jeden raz drugi silnik pod ten sam falownik , ale wymaga to stworzenia odpowiednich blokad sprzętowych umożliwiających przełączenie w określonych warunkach Tylko w jaki sposób mogę...
układ proponuje na 2 przekaźnikach np R15 3P 1 para- do zmiany polaryzacji zasilania 2 para - blokada przeciwnego przekaźnika ( zabezpiecza przed pracą obu jednocześnie ) 3 para typowy układ z podtrzymaniem do tego 3 przyciski stop , prawo , lewo równolegle z przyciskami L i P styki krańcówek to typowy układ sterownia lewo/ prawo tylko tyle że układ...
Przepustnica całkowicie zamknięta. Śrubka regulacyjna podpiera tylko tyle, żeby się nie klinowała. Na potencjometrze powinno być 0,6V o ile dobrze pamiętam.
Kolego michciu, mieszkałeś w domu z wentylacją mechaniczną? To co piszesz to niestety komunały i brak wiedzy. Alpha, ile kosztuje Mitsubishi? Mi się wydaje że kolega michcio ma absolutna rację - lepiej większe kanały i mniejsze prędkości, lepiej większa centrala i mniejsza wydajność (obroty), lepiej nie przycinać przepustnic regulacyjnych i anemostatów...
http://obrazki.elektroda.net/71_12545101... 1. Korpus gaźnika 2. Elementy na ośce przepustnicy dolnej 3. Elementy z drugiej strony ośki przepustnicy dolnej 4. Wkręt regulacyjny uchylający przepustnicę II stopnia 5. Wkręt regulacyjny uchylający przepustnicę I stopnia 6. Wkręt regulacyjny składu mieszanki 7. Układ wzbogacania mieszanki. 8. Uchwyt...
Ad1. Jeśli nie przekroczysz prędkości powietrza na każdym z elementów (przepływ w kanale w m3/h dzielony przez przekrój m2) - powiedzmy 4-5m/s żeby nie wzrósł znacząco hałas, to będzie dobrze. Trzeba tylko przewidzieć przepustnice regulacyjne żeby wyregulować rozpływ powietrza. Ad2. Powstaje nadciśnienie co wspomaga np. paleniska w kotłach itp. ale...
Doprecyzowuję: nie posiadam kominka lecz piec żeliwny, inaczej zwany "kozą", (co jest bardzo istotne wg Rozporządzenia, bo piec nie ma żadnych wymagań) o mocy 8 kW, taki jak w poniższym linku: http://jotul.com/pl/produkty/piece/Jotul... Salon 28 m2, czyli ok. 70 m3. Kratki pozaklejane. Rozpalanie w kozie bez problemów, pali się tak samo, może nawet...
Przepustnica ssania ma być otwarta całkowicie. Ewidentnie coś z zasilaniem w paliwo, jeżeli silnik stal z paliwem w zbiorniku, to samo przedmuchanie gaźnika może nie wystarczyć. Tak jak było pisane, sprawdź dokładnie wszystkie dysze, oś przepustnicy i śruby regulacyjne.
Obroty biegu jałowego w tych motocyklach reguluje napięcie sprężyny w suwaku manetki gazu oraz naciąg linki gazu. Normalny układ regulacji obrotów biegu jałowego, tj. śrubą podpierającą przepustnicę wprowadzono w gaźnikach N2 w TS250 i dopiero w ETZ 125/150. Te gaźniki miały jeszcze jedną wadę, polegającą na zmianie reakcji na otwieranie/zamykanie przepustnicy...
Nie przez nią samą , ale przez potencjometr przepustnicy , zawór regulacyjny biegu jałowego i też sondę. Sonda znajduje się przed katalizatorem , na rurze wydechowej.
Trochę za mało napisałeś o tym wtrysku (samochód ,rocznik model,pojemność silnika). Wtedy ktoś może znajdzie do niego dane regulacyjne.
Jeżeli obroty silnika nie falują tylko trzymają sie cały czas na tym samym poziomie to popieram kolegę elektrita i poradzę ci jeszcze abyś zdemontował i dokładnie umył przepustnicę, potem wyrególował linkę gazu obroty powinny się ustabilizować.Natomiast w Oplach często zdarza się że podczas pracy silnika na gazie po puszczeniu nogi z gazu obroty utrzymują...
Jeśłi przepustnica działała by 0-1 to nie zakładał bym tematu bo chyba jest to oczywiste. Przepustnica ma charakter regulacyjny, uchyla się proporcionalnie do podanego napięcia. Nie mam karty katalogowej tej przepustnicy gdyż jest już założona w armaturę i nie bardzo mogę namierzyć jej producenta. W każdym razie efektywne sterowanie tej przepustnicy...
Witam Najpierw sprawdź: kopułkę palec ( mają być czyste i bez wżerów), przewody zapłonowe ( wykonać test omomierzem czy mają przejście wszystkie 5 ), przerwy na świecach 0,7 do 0,8 mm, obowiązkowo kąt wyprzedzenia zapłonu. EGR czy się nie zaciął w położeniu otwartym. Odnośnie błędu nr 35, sprawdz napięcie na potencjometrze przepustnicy na przewodzie...
Tak, przepustnica otwiera się do końca. W nowym gazniku, mimo że to ten sam model trochę inaczej były otwory od mocowania cięgna ale przepustnica otwiera się na maksa. Zdjąłem ograniczniki ze śrub regulacyjnych i próbowałem regulować ale nie ma szans na przekroczenie 11000 obrotów.
Sonda podmieniona nowa jak i stara zaczyna próbkować ok. 1400obr. Stawiam na map sensor przy 2000 obr w granicach 1.2v na wolnych 2.3-2.6v.Jeżeli wysteruję map poniżej 1.8v chodzi jak zegarek. Dodano po 4 Sprawa wyjaśniona .Poprzedni warsztat wymienił przepustnicę ponieważ auto gasło,jak mniemam po wymianie wolnych obrotów też nie było, (rozciągnięty...
Nie, to przepływomierz jeśli na 100% wszystko za nim jest szczelne i usterka powstała nagle lub silnik ma już tak duże przedmuchy że za dużo daje odmą ale wtedy problem by narastał stopniowo. Ważne jest też ustawienie wolnych obrotów śrubką w przepustnicach (taka w dołku) i ciekawe czy ktoś nie kręcił śrubkami regulacyjnymi przepustnic. Co do zaworu...
To są prawie identyczne gaźniki, różnią się tylko dźwigniami na osi przepustnicy i położeniem śrub regulacyjnych.
Witam W 1.4 masz monowtrysk Bosch (monotronic) Tam nie występuje typowy silnik krokowy regulujący przepływem powietrza w kanale obejścia przepustnicy tylko siłownik regulacyjny sterujący bezpośrednio przepustnicą (w boschu chyba kochają ten patent) Zacznij od sprawdzenia połączeń podstawowych czujników zobacz też w jakim stanie jest przepustnica (chodzi...
Witam. Jeżeli jest to agregat Hondy (tak po zdjęciach wygląda na oryginał) to podaj jaki model. Mam dostęp do instrukcji serwisowych więc mógłbym przesłać. Na początek sprawdź obroty silnika najlepiej specjalnym obrotomierzem. Obroty powinny być 3115 ± 15 bez obciążenia. Jeżeli obroty są złe przyczyn może być wiele. Gaźnik- sprawdź przepustnice,...
Jak idzie w obroty to musi dostać powietrze, nie ma cudów. Proszę sprawdzić czy przepustnica jest zamknięta. Gdzieś to powietrze dostaje. Często jest śruba regulacyjna spoczynku przepustnicy wkręcona i tędy dostaje. Chętnie też bierze z serwo.
Nie, cokolwiek nie zrobisz sterownik będzie próbował ustalić zadane obroty jednocześnie utrzymując zadany skład spalin. Jak mu się nie uda - wyświetli chceck engine, odłączy część czujników, rozjedzie korekty. Mógłbyś oszukać czujnik położenia wału (ale nie opornikiem, bo on wysterowuje impulsami a nie prądem), jednocześnie wyeliminować czujnik położenia...
Odpal agregat rozgrzej go porządnie podłączając jaką suszarke czy coś. Odłącz obciążenie. Wkręć tą śrubkę pod skosem do oporu ( z wyczuciem oczywiście, pół obrotu przed ukręceniem:-) ). Drugą śrubę regulacyjną wkręć też do oporu, przyduś do niej przepustnice gaźnika, agregat powinien zmniejszyć obroty. Tak trzymając wykręcaj śrubke podpierającą przepustnice...
Aha i nie reguluj nic żadnymi pokrętłami regulacyjnymi w przepustnicy przed adaptacją. I oczywiście silnik musi być zimny. Jeśli nie utrzyma obrotów, to coś innego go boli dodatkowo, tak jak "robert_d_g" dopisał.
Kolego, bez urazy ale nikt normalny nie bierze sprzętu do stania w korkach, który na luzie ledwo chodzi. Tak,wszyscy wiemy o zjawisku "okapcania" świec zwłaszcza na klasycznym układzie zapłonowym,ale jeśli poziom paliwa, droznosc dysz, skład mieszanki jest prawidłowy to nie musi być wina lewego powietrza a takiej blachostki jak zuzyta przepustnica czy...
witam. mam podobny problem z twingo 1.2 99r. syrius32. DF045 - czujnik wymieniony. niby ok i po krotkich jazdach probnych to samo - autko jakby odcinalo paliwo. filtr paliwa oryginal - wymieniony.sprawdzony kolektor i wszystkie podcisnienia. stala masa do MAP'a rowniez dodana. problem powstaje dopiero przy gwaltownym puszczeniu gazu do hamowania. przepustnica...
Byłem w TOYOTA, żadnych błędów nie stwierdzili. Cytuję mechanika: "Panie ta to jeszcze chodzi normalnie, żeby pan widział nową Avensis, taka uroda toyoty proszę pana" Wystąpił mi timeout w mózgu po tej konsultacji. Wyczyściłem już przepustnicę zamierzam przemyć przepływomierz. Zauważyłem że z boku przepustnicy jest śrubka regulacyjna zalana żywicą....
Suwak to przepustnica, czyli ta rurka z iglicą wkładana od góry. Da się ją włożyć na dwa sposoby, z czego tylko jeden jest prawidłowy. No i mam nadzieję, że nie kręciłeś śrubami regulacyjnymi.
odchylając przepustnicę przez kręcenie śrubką(jeżeli jest) powoduje zmianę odchylenia czujnika położenia przepustnicy a on jest na pewno. Ten z kolei ma wpływ na otwieranie regulatora wolnych obrotów itd... Morał jest jeden - możesz wyczyścić przepustnicę ale nie wykręcaj żadnych śrubek regulacyjnych... Moim zdaniem tak jest problem z regulatorem i...
Plak spełnił swoje zadanie, powietrze zasysał na uszczelce pod kolektorem ssącym, teraz jest o niebo lepiej ale jeszcze zdarza się że szuka optymalnych obrotów w zakresie od 500-1300rpm na PB, na gazie jest o wiele lepiej. Psikanie plakiem nic już nie zmienia także lewe odpada został jeszcze kolektor wydechowy czy jego nieszczelność może powodować nierówne...
Pewnie w prawo, z resztą zdejmij przewód z gaźnika, przekręć kranik i będziesz widział w którym położeniu jest zamknięty. Zawsze możesz też zaślepić zdjęty przewód, gdyby kranik przepuszczał. Na zdjęciu widzę, że śruba regulacyjna linki na pokrywie przepustnicy jest mocno wykręcona, może jednak przepustnica się nie domyka.
Motomis zdjąłem dziś ten przewód powietrza do filtra i przestało go dusić. czyli wychodzi na to że coś nie tak z mieszanką i dostaje za dużo paliwa. Może być jeszcze pływak bo paliwko mi się troszkę z niego wylewa. Brakuje mi troche regulacji wolnych obrotów. Nie dam rady podnieść więcej bo śrubka regulacyjna łapie mi przepustnicę. Pokombinuję jeszcze....
Ja nie pisalem ze masz zly czujnik przepustnicy. Pisalem zebys naregulowal przepustnice, jak zobaczysz ten czujnik to sa tam srubki regulacyjne, trzeba je odkrecic i przepustnice zmniejszyc, srobki na koncu(albo srubke) zakrecic. To sie nazywa regulacja przepustnicy. Ida tam trzy kabelki, na jednym jest zasilanie 5V, nastepne ida do kompa, trzeba na...
Może przepustnica w gaźniku jest luźna i powietrze się przedostaje. Sruba regulacyjna jest wykręcona z tego co teraz pamiętam o 4-5 obrotów. To raczej za dużo.
przydały by mi się dodatkowe informacje od osób tak kompetentnych jak "helena33" Nie pisz tak, bo mi później gg zasypują pytaniami.... hehehe :) Gaźnik jest podobny jak w Stihlu, do dysz niekoniecznie można się dobrać, ale po wykręceniu śrub regulacyjnych L i H można psiknąć np. WD-40 w otwory po tych śrubach, i patrząc w komorę mieszania (czyli tam...
Jesli gaznik byl 'sciagniety', to tak zadzialalo - jakby byla calkowicie otwarta przepustnica w gazniku, 'na maxa' - to raczej bez sensu takie zapalanie... Gaznik musi byc zamontowany na silniku, wyregulowany poziom paliwa w komorze, zalozona rurka igelitowa na krociec dolotowy paliwa [ taka z 15 cm dlugosci ] i napelniona benzyna [ najlepiej strzykawka...
Tam nie ma żadnych dysz regulacyjnych. Wykręć trochę tę śrubę przy lince, podniesiesz wtedy obroty silnika.
Witam. Przy zamkniętej przepustnicy na maxa (śruba regulacyjna poluzowana) te trzy otworki powinny znajdować się nad przepustnicą-otwieranie jej powoduje, że krawędź mija je(otworki służą do płynnego przejścia z obrotów biegu jałowego na główne).Ze zdjęć wynika ,że jest poprawnie zamontowana.Jak pisałem aby ją poprawnie zamontować wystarczy mieć śrubki...
Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Na schemacie masz rozrysowane jak to zrobić. Niby to nie jest dokładnie od tego silnika, ale wszystkie motocykle tej pojemności mają bardzo podobne gaźniki https://obrazki.elektroda.pl/3436190400_... ....
Najpierw sprawdź czy ci ten silnik dobrze działa na BP bo jeśli nie to na LPG będą dziać się czary i nie dojdziesz do ładu jak rozgrzebiesz wszystko. To, że najpierw masz duże obroty a potem spadają to normalne. Sonda działa i na zimnym silniku "załącza ci ssanie" a tak naprawdę daje większą dawkę paliwa jako iż tam są wtryskiwacze. Po rozgrzaniu obroty...
Śruba regulacyjna jałowych obrotów, była regulowana? Elektrozawór niema nic wspólnego ze ssaniem, jest tam normalna przepustnica ssania. Widać to zresztą na załączonych rysunkach.
Witam Wkręty ktòre zaznaczyłeś na zdjęciu; W czerwonym to śruba regulacyjna składu mieszanki wolnych obrotòw. A w zielonym to śruba regulacyjna otwarcia przepustnicy.
Mam kosiarkę z takim silnikiem, ale jest to model "do pchania". Wydaje mi się, że jeśli nie można regulować przełożenia pomiędzy silnikiem a kółkami to jedynie co możesz zrobić to zmiana obrotów silnika - czyli ich zwolnienie. Takie silniki mają regulator obrotów, który odpowiednio ustawia przepustnicę, jest to wszystko od strony gaźnika. Jest tam śruba...
Witam. Z moich doświadczeń z instalacją II-giej generacji wiem, ze pomimo niezliczonej ilości "strzałów" silniczkowi "krokowemu" nic sie nie stało.Winą braku wolnych obrotów jest bądź złe ustawienie składu mieszanki na wolnych obrotach, bądź zbyt mocne uchylenie przepustnicy śrubką regulacyjną.
czyli kolego kwok twierdzisz że jest coś nie tak z przepustnicą przy filtrze powietrza? popraw mnie jeśli źle myślę. Możesz napisać dokładniej gdzie jest ten element regulacyjny.
Silnik 139FMB, a właściwie to już 147FMB. Jest problem z dość niestabilnymi wolnymi obrotami. Wydaje mi się że to wina ogólnie niskiej jakości tych gaźników. Regulacja wolnych obrotów, poza regulacją ilości paliwa (mieszanka) polega na regulacji położenia spoczynkowego przepustnicy. I tu chyba jest problem - przy poruszaniu manetką za każdym razem przepustnica...
Wkręt regulacyjny wolnych obrotów L - 1 obrót Wkręt regulacyjnych wysokich obrotów H - 1 obrót Śruba przepustnicy LA - ustawić tak, żeby pilarka nie gasła na wolnych obrotach. Od takich ustawień trzeba zacząć i dodawać paliwa (wykręcając wkręt regulacyjnych) lub zmniejszając dawkę paliwa przez wkręcanie śrub. https://obrazki.elektroda.pl/8464455300_...
mialem raz podobny problem w clio 1.2 /92 od czasu do czasu srednio raz na 2 dni lubilo zgasnac na wolnych obrotach przy zwalnianiu np przed swiatlami . tez zaobserwowalem ze czasami nastawnik przepustnicy ( niby ten silniczek krokowy co faktycznie nie jest krokowy hehe) jest martwy tzn nie reguluje wolnych obrotow . Diagnoza nie wykazala zadnych błędów...
A w sprawie programu diagnostycznego i poprawnych parametrów, czy też danych regulacyjnych. wszystko fajnie się wyświetla. Można też sprawdzać działanie zaworu, wtryskiwacza, obrotomierza oraz potencjometrów przepustnic, ale jakie wartości są słuszne?
Instalacja LPG 2 generacji z emulacją sondy. Przepustnica jest chyba minimalnie uchylona. Wynika to z ustawień. Instrukcja każe dokręcić śrubę regulacyjną bez luzu, a potem dokrecić ją jeszcze o pół obrotu. Twoim zdaniem powinna byc calkowicie zamknięta ?
Witam mój problem dotyczy Peugeota 307 1.4 16v, na zimnym silniku szapie nim. Najbardziej widoczne jest to gdy dodam gazu na 2 czy 3 biegu i nagle puszcze wtedy szarpie całym samochodem(dławi go) . Gdy silnik sie zagrzeje, przejade powiedzmy 10 km szarpanie ustepuje choć czasem potrafi bujać obrotami na jałowym biegu ale nie gaśnie. Nowe świece, wymieniona...
Dobry wieczór Panowie. Kolejne podejście i tu taka ciekawostka mianowicie: Odłączam przepustnicę. Odpala Auto nadal nierówna praca i powoli przyśpieszam zapłon w momencie kiedy kończy się zakres regulacyjny(fasolki) silnik zaczyna chodzić równiej. Wykręcam śruby z aparatu przyspieszam dalej i nagle silnik zaczyna pracować poprawnie. Dodaje gazu i jest...
Jak dobrze pamiętam w "przepustnicy" są śruby regulacyjne "powietrza",nie powinno być żadnej dziury w gazie. Problem jest w tym że kiedy gwałtownie dodajesz gazu to silnik ma za mało paliwa,może pomóc zwiększenie ciśnienia na "listwie wtryskowej" Ogólnie temat ogarniam w moim serwisie.
Mogła ci się zapchać dysza wolnych obrotów przestawić śruba regulacyjna składu mieszanki, urwać pływak w gaźniku lub się wyrobić. trachnąć zaworek nad pływakiem, wyrobić przepustnica, przestwić zapłon, walnąć kondensator, przestawić się przerwa na przerywaczu... Więcej typowych usterek malucha w tej chwili nie pamiętam. Ale lista jest na prawdę długa...
Czesc, Racje ma Mariuszczs - diagnoza za pomoca odczytu kodow usterek Cie nie minie. Ja obstawiam uszkodzenie czyjnika polozenia przepustnicy lub zaworu regulacyjnego biegu jalowego. Pozdrawiam Jeszcze czujnik temperatury chlodziwa. Pozdr
Tak nie może być. Śmigaj po tego Webwra na strych. FOS i WEBWER to prawie to samo. Z dwóch poskładasz jednego. Sama przepustnica to nie problem. Góra 2,3 godzinki spokojnej roboty przy kawce. Otwarta przepustnica powoduje zalanie. Zbyt duża dawka paliwa na starcie. Dzięki temu go nie wyregulujesz. Pamiętaj, gdy gaz i ssanie (linki) odłączone - przepustnice...
To nie ssanie tylko przepustnica gazu, dlaczego ona tak skacze? Połączenie jej z dźwigną regulatora obrotów jest OK? Musisz coś z tym zrobić. Regulowałeś ten gaźnik? Ustawienia początkowe dla obu śrub regulacyjnych to 1-1/2 obrotu. Czyściłeś dokładnie? http://outdoorpowerinfo.com/repairs/brig...
Silnik,który ja mam po zamontowaniu i ruszeniu minimalną prędkością jaka była możliwa to 25km/h ,uszczelniony dolot,śruba regulacyjna obrotów ustawiona na minimalne obroty biegu jałowego tuż przed zgaśnięciem,spinka na drugim rowku iglicy(zalecana),przepustnica nie zacięta i bez dodawania gazu pyrkało to 25km/h musiałem minimalnie uchylić manetką gazu...
Dzień dobry, Posiadam chłodziarko-zamrażarkę Samsung RT63VMVB. Od pewnego czasu pojawiły się problemy z chłodziarką, która nie chłodziła. Po dokładnym rozmrożeniu chłodziarka nie działa właściwie. Chłodziarka jest wyposażona w regulację temperatury pokrętłem. Pokręcając nim, reguluje się ustawienie przepustnicy (zwiększa się lub zmniejsza szczelina...
Program sterownika steruje głównie przepustnicami doprowadzającymi wodę do filtra, ale może także załączyć dmuchawe lub pompe płuczną (w trybie płukania filtra). Nic nie uruchomi się bez programu uruchomionego na PC, którego źródło jest w załączniku. Praca filtra może się odbywać w trzech trybach: 1. Filtracja (otwarte 3 przepustnice) 2. Odstawienie...
Poreguluj wobec tego śrubką od składu mieszanki - tą w kanale gaźnika, obok śrubki regulacyjnej przepustnicy. Zaworu ZHS nie dotykaj, on m,a inne zadanie i jest trudny do poprawnego wyregulowania. Typ gaźnika S2C ?
Czy warto zainwestować około 400zł i wymienić tego "Lech" na AL700 ?? Czy będzie mi lepiej to wszystko pracowało ? -- AL700 jest dosc popularny ale bez podlaczenia do PC'ta nie wyregulujesz. Poza tym trzeba poswiecic wiecej czasu na regulacje, bo ma wiecej parametrow, ale wieksze mozliwosci regulacyjne. A czy bedzie dobrze sie sprawowal z obecna instalka...
Oczywiscie:) Moze ktos wie gdzie jest srubka regulacyjna od mieszanki w mazdzie ? Bo jakas jest u gory przepustynicy i krecac nia obroty sie zmieniaja ;p
Ten króciec pozostaje wolny, nic się tam nie podłącza. Obok dźwigni przepustnicy jest śruba regulacyjna. Sprawdź luzy zaworowe na obu cylindrach i obie świece, to może być powodem nierównych, wolnych obrotów. jaka skrzynia jest tam zamontowana?
Kolego dziękuje za zawory. Jeżeli chodzi o przepustnicę, mam uszkodzoną przepustnicę na wzór (uszkodzony kołnierz). Zmierzyłem suwmiarka wysokość klapki przepustnicy do krawędzi obudowy. Uzyskany wymiar przeniosłem do swojej, wtedy okazało się że się nie domyka. Śruba regulacyjna była nie do ruszenia więc podpiłowałem śrubę pilnikiem aby uzyskać wymiar...
Zależy jaki gaźnik posiadasz w silniku. Według zdjęć przypuszczalnie taki jak silnikach Hondy GX (klony Keihina). W takim gaźniku pod śrubą regulacyjną przepustnicy znajduje się taki plastikowy element w kształcie litery T który jest dyszą paliwową biegu jałowego. Żeby ją wyjąć należy zachować takie samo ustawienie śruby regulacyjnej (zaznaczyć położenie...
Witam. Zamówiłem dyszę dzisiaj mi przyszła, taka sama jak oryginał. Mam nowy problem, problem z obrotami. Gaźnik złożyłem prawidłowo tak jak był nigdzie nie cieknie benzyna. Kiedy ją odpalę ma bardzo małe obroty jak ją popchnę na trawę to gaśnie, ustawiłem ją tak jak na rysunku poniżej. Kiedy ustawię przepustnicę palcami tak żeby w miarę normalnie chodziła(przepustnica...
Gażnik Aisan to przeklęństwo .ma zbyt dużo elementów regulacyjnych,jeśli jest prawidłowo wyregulowany to nie sprawia żadnych problemów .Za obroty na ssaniu odpowiada śruba z tyłu gażnika- uchyla wstępnie przepustnice ,dostęp od góry przy pomocy płaskiego wkrętaka.Należy ją wkręcić do oporu a następie wykręcić 2.5-3 obroty .
Nie jest to sprzeczne z instrukcją, polega na popuszczeniu śruby regulacyjnej przepustnicy, przeważnie oznaczonej literą T (nie mylić z śrubami H i L). Jeżeli ten objaw występuje tylko na zimnym silniku i ustępuje po rozgrzaniu, to jest to normalne.
Tutaj masz do siln. o oznaczeniu BBY = 55KW/75KM http://obrazki.elektroda.pl/3771949300_1... G1Alternator FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B138Czujnik pedału przyspieszenia B169Czujnik położenia silnika przepustnicy B132Czujnik położenia wałka rozrządu B33Czujnik...
Witam wszystkich, mam kilka problemów ze swoim autkiem. Może nie są one mocno szkodliwe, ale natarczywe. Napiszę co i jak i co do tej pory zrobione. Jest to Audi 80, 2.0l Mono Motronik z 1994 roku, gaz oczywiście jest. 1) Auto ciężko odpala po kilkugodzinnym postoju na benzynie. A z tym związane: Sporadycznie pojawia sie 00561, zapłonowy układ jest...
Hmmm wykręcałem tą śrubkę "1" wygląda jak najzwyklejsza dysza, W takim razie, śruba 1 to wkręcana dysza i nic się nie reguluje. Niektóre gaźniki maja w tym miejscu śrubę regulacyjną dla wolnych obrotów. W który otworek, na przepustnicy, masz wpięty pręt regulatora? Jeżeli dodasz maksymalnie gaz, to przepustnica jest całkowicie otwarta, co dzieje się...
Śruby regulacyjne służą tylko do ustawiania składu mieszanki na wolnych obrotach, podczas jazdy pracuje tylko rozpylacz główny i przepustnica powietrza. Z moich doświadczeń wynika że, na wysokich obrotach, masz za dużo powietrza a za mało paliwa czyli podnieś poziom paliwa, a iglice ustaw na środkowym ząbku.
Na tym forum to każdy bedzie chyba udzielał rad co się mają jak pięść do nosa. Co w wam w polonezie 1,4 MPI z silnikiem K 16 da czyszczenie silnika krokowego jak nie ma prawa sie zasyfic bo przepustnicą porusza za pomocą układu dźwigni? Słuchaj-ściągniesz korpus przepustnicy i wyczyścisz krawędz przepustnicy i kanał regulacyjny powietrza biegu jałowego(ten...
Niebieską przykręcasz-wkręcasz(poprzez "łącznik" wkręca się śrubka w gaźnik i przymyka ilość zasysanego paliwa na wolnych obrotach-to tak skrótowo) i zmniejszasz ilość zassanego paliwka. Czerwoną dopasowujesz uchylenie przepustnicy na wolnych obrotach. Gdy czerwoną wkręcasz to podnosisz obroty(dokładniej uchylasz-otwierasz przepustnicę. Chociasz jest...
Co to według ciebie jest korpus wtrysku " ?". Domyślam się, że chodzi ci o srubę regulacyjną zawartości CO w spalinach ( śruba na imbus 5 w przepływomierzu powietrza ) lub śrube regulacyjna biegu jałowego ( na śrubokręt płaski w korpusie przepustnic ). Ta druga ma wpływ tylko na prędkość obrotową biegu jałowego natomiast śruba regulacyjana CO ma wpływ...
Sprawdź dokładnie, ale to, co piszesz, jest możliwe, częste uszkodzenie. Wiem, że cewki są zalewane. Daj znać o efektach i koniecznie załóż konto na forum Mitsu, to kopalnia wiedzy dla naszych aut. Nawet, jeżeli nie jesteś właścicielem tej Lantry, przyda się na przyszłe naprawy innych aut podobnej marki :) . Pozdr. P.S. Jeszcze jedna sprawa. Jak zdejmiesz...
Ma ktoś procedurę regulacyjną do GF silnik 2,0? Chodzi o : -napięcie TPS przy puszczonej przepustnicy -bazowe ustawienie przepustnicy -procedura ustawienia biegu jałowego wkrętem regulacyjnym kanału obejściowego przepustnicy W samochodzie w gniazdku nie ma już pinów TEN i FEN Dodano po 4 Ludzie, przeciez piszę do fachowców, ten parametr, ten podświetlony,...
Kolego, weź zwykłą lampę i patrz na nią poprzez ten korpus. Nie będziesz widział nic. Nastepnie wkręć to w imadło, uchyj przepustnicę, spryskaj jakimś zajzajerem i papierem ściernym na mokro przeszlifuj delikatnie osad aż do czystego aluminium. Cały syf zbierz jakąś szmatką. Popatrz znowu przez nią na światło i będziesz widział coś, co przy odrobinie...
Ja bym raczej skupił się na poszukiwaniu nieszczelności typu luzy na przepustnicy, uszczelnienia wkrętów regulacyjnych itp., a zaczął od wymycia na myjce ultradźwiękowej (o ile tego nie zrobiłeś). Zawsze mogą być osady, których nie usuniesz myjąc benzyną czy sprężonym powietrzem. To powinno chodzić na ustawieniach fabrycznych, przynajmniej przyzwoicie....
Kiedyś robiłem motocykl, który miał nieprawidłowo tulejowany cylinder i niepasujące do siebie części z różnych roczników. Po ogarnięciu okazało się że podobnie do szarpania/przerywania na 1-2 biegu lub powyżej 2 biegu, powodem była przepustnica z iglicą od innego modelu gaźnika. Po wymianie było lepiej. Gaźniki w seryjnie blokowanych pięćdziesiątkach...
Wtrysk KE Jetronic. Witam kolegów. Pacjent MB W 126 300SE, dostałem do reanimacji tego pacjenta, po wcześniejszych manewrach w tym wtrysku, gdzie poprzednik porozkręcał i "regulował" wszystkim, czym dało się kręcić. Stan aktualny jest taki: głowica wtryskowa zregenerowana profesjonalnie, pompa OK, paliwo jest w głowicy, natomiast potencjometr przepływomierza...
Problem polega na tym że jak rano po nocy (chłodnej) odpalę to obroty silnika są w granicach 1100rpm. Gdy tylko ruszysz z miejsca i obroty wzrosną do np 2000rpm to gdy auto wysprzęglisz albo zrzucisz na luz to obroty zostają na 2000 i tak jest jakiś czas potem za uwarzyłem że jak się przełączy na LPG to wszystko wraca do normy. W aucie było: Czyszczona...
Lamerskie to jest forum elektrody bo moderatorzy czepiają się byle czego , i od razu dają upomnienia . Na innych "lamerkich" forach tego nie robią . To rozumiem że ludzie sprzedających na allegro są Lamerscy? Podajesz mi temat w którym jest napisane : "Aby na tym forum dominowała termonologia techniczna, na zdjęciu mała ściągawka. Zobrazowane są najbardziej...
Opis : wymienione kable wysokiego napięcia,świece kompletny kolektor ssący z przepustnicą i czujnikami wraz z silnikiem krokowym, wymieniony przepływomierz czyszczona przepustnica ( wymiany spowodowane były strzałem gazu, pokrzywiło klapki do krótkiego obiegu i resztę wymienionych elementów uszkodził ) szczelny układ dolotowy i układ podciśnień wymienione...
Witam problem polega na tym że nie moge ustawić biegu jałowego w moim charcie. Romet ma podniesioną przepustnice prawie do połowy za pomocą napinacz linki gazu (bo śruba regulacyjna nie daje takiej możliwości) próbowałem regulacji iglicy przepustnicy, brak rezultatu nie wchodzi na obroty, na niskich dławi się. Simeringi zostały zmienione na nowe. A...
Co czyściłeś?Nic nie czyściłeś.To że go wypłukasz w benzynie to psu na buty. Aby go zrobić nalezy go rozebrać (dwa wkręty),rozpołowić i nasmarować suwak ten co porusza tłoczek nadążny. Dwa-tych zaworów są dwa rodzaje,jeden z nich ma regulację wstępnego napięcia spręzyny powrotnej-z tyłu,jak wtyczka jest zasilikonowana srubka regulacyjna. Czasami warto...
Witajcie, borykam sie ostatnio z problemem prawidlowej pracy silnika (pacjent to: Hyundai Coupe GK 2.0 16V, CVVT, 2005rok, kod silnika G4-GC, 152tys.km przebiegu) auto, ladnie odpala, nie szarpie, w calym zakresie obrotow na zimno i goraco, nie wyrzuca zadnych bledow, spala na trasie przy 100km/h 7 litrow w miescie 10 litrow a oleju bierze 1L 5W40 na...
Lambda regulacyjna jest zawsze przed katalizatorem, w oryginale była zaraz na początku wydechu. Punto 75 miało kolektor w układzie 4-2-1. Podciśnienia masz prawidłowo popodłączane? Pod przepustnicą są wyjścia na 3 wężyki podciśnieniowe - MAP, regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej i do serwa hamulców (grubszy od 2 pozostałych).
Auto z silnikiem tak jak w tytule Simtec 56,1. Problem to falujące obroty podczas redukcji biegów lub ruszania i jeździe na biegu jałowym przy 1 jak i wstecznym. Obroty wahają się z jałowych do 2tyś obr/min. Komputer odczytany Opel Tech-em brak błędów. Z początku myślałem że to przez uszkodzony zawór EGR ale po naprawie nadal to samo. Potencjometr przepustnicy,...
Pilarol to jest olej do smarowania łańcucha/prowadnicy. Śrubę/dyszę regulacyjną H wykręcaj aż silnik zacznie czwórkować na pełnym gazie i zaczną spadać obroty maksymalne silnika. Następnie załącz hamulec łańcucha i miarowo dodawaj gazu. Jeżeli silnik będzie sprawiał wrażenie duszenia się wraz z większym otwieraniem przepustnicy, wykręć śrubę regulacyjną...
Jak wiadomo sezon koszenia w pełni więc trzeba było rozkręcić kosiarkę i wyczyścić wszystko, tak więc gaźnik etc. zdemontowane, potem ponownie skręcone i tu mały zonk bo kosiarka przestała wchodzić na mniejsze obroty, po odpaleniu od razu na najwyższe, tak więc po sprawdzeniu linek, cięgieł, śrubek regulacyjnych, spręzyn doszedłem do momentu gdzie obroty...
Witam od niedawna jestem posiadaczem Forda Escorta 97 rok 1.6 16V Zetec, przeczytałem naście postów na temat spadających obrotów i co za co odpowiada. U mnie akurat zawór regulacyjny powietrza biegu jałowego ( IACV) ma podłączenie 3 pinowe i z tego co się domyślam regulacja zaworu powinna być w dwie strony.To teraz jak to powinno sterować przepustnicą...
układ regulacyjny kaseta regulacyjny charakterystyka regulacyjny
miganie klawiatury amazon assistant naprawa matrycy samsung niebieski ekran
wzmacniacz słuchawkowy zawora powietrza naczepa
Satel ACX-210 z AWZ-510 Pulsar – jak poprawnie połączyć moduł i przekaźnik? Canon TS3450 – jaka przetwornica 12V/230V do drukarki atramentowej w samochodzie?