Przerwa 0.4 mm.Ssanie ustawia się na zimnym silniku tak aby przepustnica ssania była prawie zamknięta, następnie na rozgrzanym sprawdzić wyłączenie ssania.Ustawienie zapłonu -lampą,O to GMP tłoka
Do tej przepustnicy, nic nie jest podłączone. Działa to w ten sposób, że gdy dodasz maksymalnie gazu, to dźwignia, którą zaznaczyłem, zamknie przepustnicę ssania. Może być ona zamknięta tylko w tym przypadku. Nawet nieduże zmniejszenia gazu, spowoduje jej otwarcie. Podczas pracy silnika, musi być ona otwarta.
Jeśli mówimy o tym samym to pierwsza "łopatka" to przepustnica ssania - zamyka się podczas rozruchu zimnego silnika, a potem ma być otwarta. Druga głębiej to przepustnica regulacji prędkości. Jak jest w pełni otwarta to silnik ma maksymalne obroty. Do niej powinno być przymocowane cięgno regulatora odśrodkowego i silnik sam dobiera prędkość w zależności...
Aisan podobno jest gażnikiem "idealnym"-podobno tak słyszałem,japończycy wiedzą co robią:) A teraz na poważnie ten gażnik wymaga częstych przeglądów ,szczególnie wężyki które sie przecierają,spadająitp.poza tym trzeba sprawdzić czy po wyciągnięciu ssania górna przepustnica zamyka (mysle że wiesz o tym że po wyciągnieciu ssania trzeba wcisnąć pedał gazy...
Niestety uszczelnienie dolotu nic nie dało obroty dalej falują, poprawia się jak delikatnie przymknę przepustnicę ssania.
Na pierwszym nagraniu można zobaczyć ze silnik pracuje z całkowicie zamkniętą przepustnicą ssania. Oczywiście że w takim przypadku, mieszanka będzie za bogata.
Sprzet w miarę nowy! Brakuje mu paliwa na wolnych obrotach! Jeżeli przy wzbogaceniu skladu mieszanki przepustnicą ssania pracuje lepiej to wygląda że gaźnik wciąż przytkany.
czujnik temp...przewody podcisnienia??na zimnym auto po odpaleniu ma ssanie czy nie??
moje pytanie jest nadal aktualne - gdzie powinien być podłączony napęd przepustnicy - czy do komputera wtrysku , czy do czujnika temperatury. Przepustnica w układzie KE jest MECHANICZNIE (linką) połączona z pedałem przyspieszenia. W nowszych silnikach (M111) przepustnica RÓWNIEŻ jest połączona mechanicznie z pedałem przyspieszenia, natomiast dodatkowy...
Jeśli nie dopala to jest za dużo paliwa w stosunku do powietrza. Tą przepustnice ssania niepotrzebnie rozwiercałeś. Ssania używa się tylko na zimnym silniku. Ja mam rower z silnikiem sachs, wiem że innym ale u mnie był ten sam problem a gaźnikiem, z tym że u mnie pękła membrana, część droga, a że zajmuje się naprawą sprzętu ogrodowego, miałem gaźnik...
Dźwignia 1 do ssania. Powinna być luźna, dopiero po maksymalnym dodaniu gazu uruchamia ja zaczep na drugiej części mechanizmu. Jak pracuje silnik, bez podpiętej sprężyny 4? Przepustnica ssania otwiera się po jego wyłączeniu? Piszesz że silnik cały czas pracuje na maksymalnych obrotach, co dzieje się gdy ręka cofniesz dźwignie regulatora (tą do której...
Balonika 3 ciekawy jestem bardzo o jakim aparacie mówisz (protetyczny chyba)W tym silniku jest podwójna cewka. Walczyłem z tym wynalazkiem dość długo i też potrafił strzelać w gażnik,prychał przez niego,gasł ,były trudności z odpalaniem.Obiawy były zbliżone do tych z opisu.Przyczyną był hydrosztos (zaworu wydechowego)na pierwszym cylindrze który się...
Zalewa bo mieszanka za bogata. Przyczyną może być zacięta przepustnica ssania, zły poziom paliwa w komorze pływakowej, zabrudzony zaworek w komorze, drastycznie źle dobrana dysza główna lub rozregulowany gaźnik( za wysoko iglica). Sprawdź te pare rzeczy i powinno jeździć. A i jeszcze zatkany filtr powietrza działa jak ssanie.
Po 1) Zawory wyregulowane? Po 2) Odpala się ten silnik na pełnym gazie, wtedy dodatkowy drucik nadusza przepustnicę ssania, która się zamyka - sprawdź u siebie czy tak się dzieje.
Jeżeli w tej kosiarce jest silnik Briggsa z systemem ReadyStart, to warto się przyjrzeć, czy na gorącym silniku termostat przy tłumiku odchyla w pełni przepustnicę ssania do pozycji całkowicie otwartej (trzeba zdjąć pokrywę filtra powietrza).
Typowy objaw lewego powietrza. Najczęściej będą to uszczelniacz wału korbowego. Miałem też przypadek wyrobionych osi przepustnic ssania i gazu w gaźniku i też brał lewe ale obstawiam uszczelniacze.
Z tym gaźnikem od stihl, nie za bardzo to będzie pasować, zupełnie inna konstrukcja i posiada dodatkowo przepustnicę ssania. A w twojej pile nie ma tam za dużo manewru do przeróbki. Zresztą zobacz sam https://www.google.com/url?sa=t&source=w...
Do sprawdzenia czy przepustnica ssania prawidłowo się domyka. To, że gaźnik był czyszczony nie oznacza, że było skuteczne. Zdemontuj filtr powietrza i będziesz widział czy przepustnica domyka. Podaj 2cm3 bezpośrednio do gaźnika i jeśli odpali to problem od strony zasilania paliwem.
Następuje tak zwany przysiad napięcia podawanego z agregatu, spowodowane jest to prądami rozruchowymi silników, piszesz ze są to wentylatory, a więc podczas rozruchu wentylatory zaczynają tłoczyć powietrze, co przyczynia się do zwiększonego poboru prądu. Jeżeli jest to możliwe uruchamiać silniki pojedynczo /moc agregatu 40 kW powinna być wystarczająca...
Ssanie sam włączam i wyłączam A na pewno ci przepustnica ssania działą, patrzyłeś?
W 2EE przepustnicą ssania steruje silnik krokowy, to jest gażnik sterowany sterownikiem.
Na zimnym silniku dźwignia redy startu jest w tyle, tym samym przepustnica ssania jest zamknięta, podczas odpalania zimnego silnika, powiew powietrza z wentylatora odpycha łopatę otwierając przepustnice ssania, a wraz z rosnącą temperaturą dźwignia redy startu czyli tak jak napisał Rycho T bimetal, podpiera łopatkę sterującą przepustnice ssania tak...
Witam, coś mi w tym wszystkim nie pasuje, nie wiem czy dobrze zrozumiałem, gaźnik został wymieniony cztery razy i problem wciąż ten sam? Czy były inne temu przyczyny? Sprawdz jeszcze czy przepustnica ssania cofa się do końca, czy jest w pełni otwarta.
W przeciwieństwie doi ciebie miałem i nadal mam dość często. Masz potwierdzone info czy zwyczajny, denny szczeniacki dogryzek typu "ja mam ty nie masz"? Żadnego małego silniczka nie odpalisz na zimno z otwartą przepustnicą, bo go zalejesz. masz jeszcze przepustnicę ssania - zamykającą dolot i pozostawiającą malutki otworek tylko. Coś się jednak przypomniało?...
Gdyby zbyt powoli dostawało się paliwo do gaźnika to nie pracował by na ssaniu. Nie wiem jak w Twoim agregacie realizowane jest działanie na ssaniu. Przypuszczam, że tak samo, a polega ono na przesłonięciu przekroju gardzieli gaźnika - taka dodatkowa przepustnica niezależna od tej sterowanej regulatorem odśrodkowym. W normalnej sytuacji jak przestawi...
dziekuje pieknie za pomoc szczegolnie za rysunek :D. Co do regulacji skladu mieszanki to postepowac tak jak w maluchu tzn: wykrecam wkret obroty rosna w pewnym monencie stabilizuja sie a dalej jest przerywana praca. Trzeba wychwycic monent stabilnych obrotow (jest nawet taka charakterystyka). Czy to dobra metoda czy jest jakas uniwersalna tzn wykrecic...
Co do akumulatorów Li-Ion, trochę mija to się z celem. Za dużo komplikacji. Dobry akumulator ołowiowy przy prawidłowym użytkowaniu wytrzyma nawet 5 lat i to jest koszt zaledwie 50 zł. Co do rozruchu, prawdopodobnie popełniasz podstawowy błąd przy rozruchu ciepłego silnika. Gdy po chwili od zatrzymania pracy silnika ssanie automatyczne się otworzy, to...
Jesteś pewien że otwierasz przepustnicę ssania, a nie odwrotnie, i dlatego silnik gaśnie. Jakiś olej lub smar jest chyba tylko w przekładni kątowej?
Możesz powiedzieć co masz na myśli mówiąc "zamknąłem" i "wyciągałem" ssanie? Kiedy przepustnica ssania była otwarta a kiedy zamknięta?
Film niczego nie podpowiada. Jeżeli silnik faktycznie nierówno pracuje i koniecznie chcesz coś z tym robić, to przede wszystkim należałoby przyjrzeć się poprawności działania systemu ReadyStart, zostawiając układ regulacji obrotów na później. ReadyStart to takie briggsowe automatyczne ssanie. Jego elementami są: przepustnica powietrza w gaźniku, termostat...
Istotą działania tego ssania jest zamknięta przepustnica , paliwo wypływa pod wpływem podciśnienia jak dotykasz gazu podciśnienie spada i wypływ paliwa też . Trzeba rozgrzać silnik , stopniowo opuszczać ssanie i próbować dodać gazu , jak gaśnie to podciągać ssanie , tak to się kiedyś jezdziło .
Przepustnica ssania powinna zamykać się po maksymalnym dodaniu gazu, a otwierać po jego popuszczeniu.
Dostałem kosiarkę z silnikiem Brrigs&Stratton (typ 122702) 4,5HP sprzęt nie odpalał od kilku lat. Po przejrzeniu urządzenia stwierdziłem, koło magnesowe osadzone sztywno na wale, bez luzów, iskra na świecy jest, po zdjęciu głowicy trochę nagaru pod deklem,zawory wizualnie bdb, gładz cylindra gładka bez rys i progu, przy odkręcaniu głowicy zerwałem 1...
Sprawdź szczelność połączeń kolektora ssącego. Przepustnica ssania powinna być całkowicie zamknięta, dopiero po uruchomieniu silnika otwiera się.
Masz racje, to nie jest przepustnica ssania. Taką kosiarkę dostałem, musiał ktoś majstrować. Jutro będę dział.
To prawda ktoś tam już grzebał , ale co do tej płytki przykręcanej to ja ją mam tylko odłożyłem ją na bok by lepiej pokazać to cięgno założone na przepustnice i dzwignię regulatora obrotów, mnie niepokoi to że to cięgno tak około 10mm od miejsca gdzie jest połączone z przepustnicą jest zagięte i to zagięcie opiera się o ten plastik od przepustnicy od...
Zdjąć chwyt powietrza do gaźnika . Widać przepustnice ssania .Włączyć ssanie ,przepustnica powinna całkowicie zamknąć przelot gaźnika.Uruchomić silnik,przepustnica powinna lekko się uchylić .Po osiągnięciu przez silnik temperatury + 15°C następuje dalsze uchylenie przepustnicy.Przy temperaturze silnika +55°C następuje całkowite otwarcie przepustnicy...
Śruba regulacyjna jałowych obrotów, była regulowana? Elektrozawór niema nic wspólnego ze ssaniem, jest tam normalna przepustnica ssania. Widać to zresztą na załączonych rysunkach.
zabrudzona przepustnica wyczysc i wprowac nastawy
Ta puszka z lewej strony to jest bimetal podgrzewany elektrycznie. Regulujesz poprzez przekręcenie obudową. Przekręć około 30° w kierunku otwierania przepustnicy ssania, tak by szybciej się otwierała. Z twojego opisu wynika, że za mocno przymyka przepustnicę ssania i z tego powodu ma zbyt bogatą mieszankę.
Witam, trzeba sprawdzic koniecznie w tym wypadku - czy 'tloczek ssania' odbija calkowicie / po zwolnieniu dzwigienki ? Bo moze byc tak, ze linka ssania jest gdzies 'po drodze' zalamana, zbyt ciasno zgieta lub 'za krotka / zbyt mocno podkrecona - skasowany luz' i przez to tloczek / przepustnica ssania - nie zamyka doplywu dodatkowej dawki paliwa do gardzieli...
"Przepustnice ssania" w kolektorze. Człowieku, nie wiesz -> nie pisz bzdur. "Karnister recyrkulacji spalin" -> kolejna bzdura. Fakt, filtr z węgla aktywnego jest w środku. Ale nie ma on nic wspólnego ze spalinami. I uwierz mi, nie ten nieszczęsny pochłaniacz par paliwa był problemem w twoim przypadku... W zasadzie bez niego (tylko z zaślepionym wężykiem)...
No to kiedy gaśnie, raz piszesz że na "full choke" a innym razem że po przełączeniu na "biegnącego człowieka" Przepustnica ssania jest wtedy zamknięta czy otwarta?
Faktycznie wygląda na gaźnik. Sprawdź czy przepustnica ssania się otwiera do końca. Trudno powiedzieć co ten magik tam nakombinował skoro bal się powiedzieć.
Proponuje sprawdzić stan bezpieczników. Szczególnie nr 3 odpowiedzialny za gaźnik i ssanie. Bo jeśli masz zablokowaną przepustnice ssania to lepiej oddaj auto do mechaniora
Zdejmij pokrywę filtra powietrza i zobacz, czy przepustnica ssania jest zamknięta (zimny silnik). Miałem parę przypadków zaciętego mechanizmu włączania ssania. Z lewej strony gaźnika (patrząc od przodu) jest całe sterowanie.
Usterka wskazuje na zubożenie mieszanki, wadliwie funkcjonuje układ urządzenia rozruchowego. Sprawdź, czy przepustnica ssania się zamyka. Jeżeli nie, to należy wymienić zespół sprężyny bimetalowej, jeżeli tak - prawdopodobnie gaźnik wymaga czyszczenia i regulacji, ponieważ dysza układu ssania nie wzbogaca mieszanki.
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika paliwa.Odkręć nakretkę zbiornika...
Jakie ssanie, to nie gaźnik! Po za tym po cholerę mu wyższe obroty jak to MPI i to jeszcze z podgrzewaną sondą więc krótko chodzi w OL. Przepustnica czysta?
Cześć. Proszę o poradę w temacie. Uszkodziłem niechcący tłumik w kosiarce z silnikiem Loncin 196cc. Moja wersja jest z automatycznym ssaniem i dźwignia/bimetal ustawiający przepustnice ssania jest montowana na tlumik. Oryginalnie wygladało to tak: https://obrazki.elektroda.pl/3915156700_... Kupiłem tłumik oryginalny do Loncina niestety...
W takim razie jest coś uszkodzone. Musisz to sprawdzić. Przepustnica ssania goni sobie luźno i w zależności jak się ustawi tak pracuje silnik. Gdy się akurat przymknie, to silnik kopci i przerywa.
Przeważnie, aby włączyć ssanie, trzeba manetkę przesunąć do końca (choke). Sprawdzałeś, czy przepustnica ssania się zamyka? Jaki to silnik, przypuszczam że jakaś chińszczyzna? Zrób zdjęcie gaźnika.
Sprawdzalem linke ssania i nie jest urwana - chodzi bardzo dobrze. Linka może bardzo ładnie chodzić - masz sprawdzić czy zamykają się przepustnice ssania przy poruszaniu linką ssania ( po zdemontowaniu wlotu powietrza na gaźniku ) . Co do rozrusznika chyba koledzy mają rację że zamęczony :cry:
Wężyk paliwowy może być nieszczelny i nie będzie z niego wycieku. W takim przypadku, paliwo schodzi z gaźnika i jest problem z jego zassaniem. Stąd kłopot z odpaleniem, kiedy już zassie ponownie paliwo, wtedy odpala bez problemu, do czasu kolejnego postoju. Dziesięć lat to sporo, nawet jeżeli mało w tym czasie pracowała. Sprawdź czy, przepustnica ssania...
Witam Nie wiem czy może to mieć związek, ale u mnie czasami też mam problemy z odpaleniem po gwałtownym wyciagnięciu ssania do oporu. Okazało się, że zawiesza się przepustnica ssania i nie wraca do pierwotnego położenia. Wtedy jedynym ratunkiem jest zdjęcie chwytu powietrza i ręczne odblokowanie. Prawopodobnie kiedyś przy montażu zostały zamienione...
To jest dzwignia od automatycznego ssania nie od regulatora obrotów, jak na zdjęciu widać jest ona podłączona do przepustnicy ssania. Pod pokrywą od strony tłumika jest bi metal który z nią współpracuje. Jak zdejmiesz pokrywę bedziesz widział o co chodzi. Sprawdź tak jak kolega napisał czy się nie przycina, oraz czy bi metal po nagrzaniu silnika działa...
Przepustnice powietrza powinny być zamknięte gdy przepustnica główna znajduje się w pozycji jałowej, Można prosić o rozwinięcie tematu? W partnerze 351 też są 2 przepustnice - gówna i ssania. Mam kilka z innych modeli pił i też są 2 przepustnice. O tym tłoczku nie wiedziałem. Może z racji tego że wymieniam kompletne gaźniki a nie bawię się w wymiany...
Po kosultacji z mechanikiem ktory robi takie silniczki okazuje sie gaznik jest od modelu o mniejszej pojemnosci gx240 i dlatego daje ubozszą mieszanke. Te gazniki byly montowane w gx240 jak i gx270. W zimie trzeba poprostu lekko przymykać przepustnice ssania. Wymiana gaznika nic nie da. Na wiosne przy wyzszej temperaturze powinno sie unormować. Poprostu...
L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
Przepustnica ssania ma być otwarta całkowicie. Ewidentnie coś z zasilaniem w paliwo, jeżeli silnik stal z paliwem w zbiorniku, to samo przedmuchanie gaźnika może nie wystarczyć. Tak jak było pisane, sprawdź dokładnie wszystkie dysze, oś przepustnicy i śruby regulacyjne.
W tych gaźnikach często uszkadza się sterownik przepustnicy ssania. Naciśnięcie pedału gazu po uruchomieniu przy prawidłowo działającym sterowniku powinno spowodować obniżenie obrotów do ok 1200 i obroty w tym zakresie powinne się utrzymywać. Nagrzewanie się silnika powoduje otwieranie sie stopniowe przepustnicy ssania i spadanie obrotów do ok 900....
Silnik pracuje bez ssania tyle że przepustnica ssania musi być w połowie przymknieta.Wtedy silnik pracuje płynnie.Tak jakby dostawał za dużo powietrza Dodano po 41 Sprawdziłem oringi.Są w dobrym stanie,nie sa sparciałe i zdają się być szczelne.
Poczekajmy, aż autor tematu się odezwie, wtedy będzie wiadomo coś więcej. Na razie, to nie wiemy nawet jaki to gaźnik. Od kiedy mamy sannie w kosiarkach z silnikiem B&S menbramowych ? Były takie silniki, przepustnica ssania była sterowana membraną. Sporo ich jeszcze jest "na chodzie". http://obrazki.elektroda.net/64_12660611...
W jaki sposób, przestawiony zapłon, może mieć wpływ na zwiększenie kompresji. Kompresja wzrosła z powodu zalewania cylindra przez benzynę, co powoduje dodatkowe uszczelnienie tłoka. Przepustnica, ssania, otwiera się. Powodem, może być też uszkodzenie łożyska walu. (nie jestem pilarzem).
ogólnie żecz biorąc układ ssania w zasilaniu nbenzyną nie ma wpływu na gaz w nie licznych autach gdzie przepustnica ssania jest przed mikserem może zmniejszyć ilość powietrza i wtedy mieszanka zostaje wzbogacona o większą ilość gazu co daje efekt ssania ale potrafi to zalewać silnik
Przy wyłączonym silniku, przepustnica główna powinna być całkowicie otwarta, tak samo przepustnica ssania. Przesunięcie manetki gazu na MAX. powinno zamknąć przepustnicę ssania a, nawet minimalnie ujęcie gazu, otwierać ją. Po odpaleniu silnika regulator dąży do zamknięcia przepustnicy głównej, przeciwdziała temu regulowana sprężyna, im bardziej naciągnięta...
Sprawdzałeś, w gaźniku, czy przepustnica ssania pracuje prawidłowo? Jaki to gaźnik, w tych silnikach jest ich pięć rodzajów. Warto by sprawdzić, klin koła zamachowego. Piszesz, że gaźnik z membraną, może być naciągnięta. Oczywiście, filtr powietrza, też do sprawdzenia.
Chodzi Ci o ramię które to powoduje załączenie przepustnicy ssania, tak. Musi one wchodzić w ramię przepustnicy ssania aby ją przesunąć i tym samym przymknąć oraz wzbogacić mieszankę paliwowo powietrzną przy odpalaniu.
Możliwe że to wina lekko naciągniętej membrany w gaźniku. Nie zauważyłeś zwiększonego spalania? Zamknięta całkowicie przepustnica ssania, musi umożliwić zassanie powietrza przez silnik, sprawdź to, może jest zbyt szczelna. Przeważnie jest, to mały otworek w przysłonie przepustnicy. Jeżeli działa, to co za różnica czy ssanie jest na 50%?
Jak się zaciągnie ssanie przymykając przepustnicę od ssania to przepustnica od gazu musi być minimalnie otwarta. Na pokrętle powinien być napis START a na rumplu strzałka i wtedy ciągniemy za szarpankę. Można otworzyć przepustnicę od gazu na maksa i ręką przytkać wlot powietrza do gaźnika po szarpnięciu gaźnik powinien być mokry z paliwa.
...jak dam na wysokie obroty to kosiarka zaczyna kopcić i nie chodzi płynnie a jak dam na niższe i odczekam kilka sekund to obroty są dobre i kosiarka chodzi płynnie i nie kopci... Wydaje się, że to co uważasz za "wysokie obroty", to jest włączenie ssania i dlatego silnik kopci. Niższa pozycja to pewnie właśnie wysokie obroty. Trzeba by zdjąć obudowę...
Ma byc tanio i skutecznie -> tylko przepustnica. i to nie koniecznie na ssaniu. moze byc tez na tloczeniu. Prosta, plynna regulacja wydajnosci, za male pieniadze. Nie ma co kombinowac. Domyslam sie ze wentylatory sa promieniowe??
Dostałem do przejrzenia kosiarkę Honda GV 135, jest to maszyna odkupiona od handlarza. Silnik jest w wersji z samoczynnym regulatorem obrotów i ssaniem sterowanym linką przy pałąku. Jednak najprawdopodobniej brakuje jakiejś części-dźwigienki czy sprężynki przy tym układzie ramion obok gaźnika, bo przepustnica ssania nie zamyka się po przesunięciu dźwigni...
Wszystko zależy od generacji osprzętu wtryskowego diesla, są przepustnice na ssaniu które domykają się wraz ze wzrostem ciśnienia doładowania, zastępują one rozwiązania typu blow off, i wiele wiele innych kombinacji, generalnie Diesle to jest jedna wielka partyzantka z patentami konstruktorów. Gasisz przez odcięcie paliwa czy to w pompie czy to na wtryskach...
Walnięta przepustnica zamykam temat
Mam bardzo podobnie w kosie husqvarna 129r. Odpala bardzo ładnie czy zimna czy ciepła, jałowe w porządku. Gdy gwałtownie dodam gazu gaśnie od razu, muszę przymknąć lekko przepustnicę ssania wtedy mogę zwiększać obroty ale czuć że to nie to samo, nawet nie osiąga maksymalnych obrotów. Nagaru brak, filtr nowy. Zamówiłem nowe membrany do gaźnika i klucz...
Zakupiłem nowy gaźnik. Wszystkie bolączki przeszły. Piła odpala za każdym razem na przysłowiowego ''strzała''. .. Tak się jeszcze zastanawiam, w czym tkwiła przyczyna... Wymyśliłem, a właściwie zauważyłem, (nie wiem,czy dobrze ), że są niewielkie luzy na dźwigniach przepustnic, ssania, gazu itp. I tam może zaciągać ''lewe'' powietrze. Po nagrzaniu,...
Tak. Dosłownie godzinę po napisaniu postu miałem kontakt z tego typu gaźnikiem. Jestem w szoku. Jak można montować do motoru gaźnik od kosiarki. W zasadzie powinno się odczekać aż silnik się nagrzeje na tyle aby się nie dławił i można było jechać. Następnie wyłączyć ssanie ręką i dopiero potem wsiadać na motorek. Koszmar! Nie dziwię się, że chcesz to...
Heh zagadka rozwiązana. Okazało się, że to jednak ten bimetal od ssania. Odpaliłem silnik bez pokrywy rozrusznika i zauważyłem, że po wyłączeniu silnika dość szybko cofa się w pozycję zamkniętej przepustnicy. Nie wiem jak to mozliwe ale pewnie pod wpływem temperatury ta spreżyna w środku sraciła swoją pierwotną twardość i zamykała przepustnicę ssania...
Jak się rozgrzeje zobacz czy przepustnica od ssania jest całkowicie otwarta. W tych saniach automatycznych psuły się te bimetale czy jakoś tak. To działa na temperaturę.Okopcenie świecy wskazuje na za bogata mieszankę więc możliwe że ssanie na ciepłym silniku jest trochę przymknięte.
odrkęć surę ssącą z gaźnika , zobacz czy przypatkiem nie jest odkręcona przepustnica ssania ,często się to zdarza. puźniej sprawdź czy linka ssania chodzi prawidlowo tz. czy w polożeniu wciśnięte w kabinie klapa jest otwarta
jeżeli jeszcze nic nie ruszałeś ze ssaniem to nie ruszaj. w gaźnikach automatyczne ssanie jednocześnie podnosi obroty, żeby zimny silnik nie gasł. moja rada jest taka (jeżeli jeździsz tylko na gazie) - zdejmij filtr powietrza na zimnym silniku. następnie nieodpalając silnika sprawdź czy przepustnica ssania (okrągła blaszka w gardzieli gaźnika jest całkowicie...
Ten trzpień co pisałeś to prawdopodobnie jest taki termik i on włącza i wyłącza ssanie na gaźniku. Działa on pod wpływem temperatury. Jak jest kosiarka zimna to przepustnica od ssania powinna być przymknięta. Jak uruchomisz to się nagrzewa i otwiera ssanie. Zrób taki test. Jak nie będzie mogła zapalić po zgaszeniu to spróbuj wstrzyknac trochę benzyny...
Sprawa została na razie rozwiązana w inny sposób. Zamontowano przepustnicę na ssaniu.
Często przyczyną takiego zachowania silnika jest uszkodzenie sterownika dodatkowego powietrza (czarnej puszki w górnej części gaźnika) konkretnie jego przepony uchylającej przepustnicę ssania. Lub zatkania otworu (fi 0.2 mm) dławika mosiężnego w wężu doprowadzającym podcisnienie do tego sterownika. Jest on umieszczony w rurce wejściowej do sterownika.
Koniecznie do gaznika z ssaniem ręcznym dodatkowa linka do ssania i dołożenie manetki przy kierownicy. a jeśli są identyczne przepustnice ssania w obecnym i nowym gazniku to wystarczy przełożyć automatyczne do nowego i będzie działać. Obecnie masz pojemność gaznika jaką ? Powiększasz pojemność cylindra o 30ccm to jest o 3/5 większa pojemność, więc o...
Rato to klon Hondy. Zwykły silnik z Chin. Wystepuje pod różnymi nazwami. Daj mi fotkę tego silnika co steruje gaźnikiem. Bo o ile wiem to w agregatach przepustnicą steruje regulator odśrodkowy.
W momencie włączenia kierunkowskazów napięcie będzie spadać ze względu na spory pobór prądu i mizerną moc alternatora. W obwodzie 12V należy stosować żarówkę o oryginalnej mocy - zastosowanie mocniejszej skutkuje spadkiem napięcia i pogorszeniem jasności. Co do ssania, czy aby na pewno je wyłączasz? Ssanie wyłącza się wtedy gdy manetkę wyciągniesz maksymalnie...
Po odpaleniu na ssaniu, jak zwykle, kosiarka chodzi super dopóki nie przestawię dźwigni. Chodzi o to czy, gdy ustawisz dźwignię na ssanie, rzeczywiście przepustnica ssania jest zamknięta a po przesunięciu dźwigni, otwiera się. Widać to po wyjęciu filtra powietrza. Normalnie, pracujący silnik po włączeniu ssania, powinien zgasnąć. Pytałem, czy silnik...
Jaką wydajność ma ta dmuchawa (w m3/min) Wg. mnie najlepsze efekty da sterowanie przepustnicą na ssaniu.
Jedną z rzeczy która to potrafi zgasić nawet "rozhulany" gorący silnik jest włączenie się ssania. Może w tym kierunku warto by się przyjrzeć, sprawdzić? Może coś nie do końca zamyka, domyka, przysłania. Czyli po prostu ssanie może nie do końca jest wyłączane. Tylko że to jest ten śmieszny m-tronik którego więcej chyba nie kupię. z tym m-tronikiem to...
A niema możliwości przytłumienia ssania ? Mamy wentylator wyciągowy od pieca z silnikiem 18KW , który po regulacji przepustnicą ssania pobiera 18-20A , a mimo to odciąg spalin i filtry pracują poprawnie .Był problem z workami filtrów , ale było to spowodowane wilgocią i lepieniem pyłu , obecnie filtr jest załączany po osiągnięciu 90 stopni C w kominie,...
posłuchaj mnie teraz uważnie są 4 przyczyny tego 1 to zatarta 2 to nieszczelna 3 zabity gaźnik 4 przepustnica od ssania nie domyka się teraz posłuchaj mnie dobrze Odkręć przystawkę z filtrem i włącz tryb ssania przepustnica się musi zamknąć do końca jeśli nie to delikatnie podegnij cięgno jeśli jest ok to wyjmij gaźnik i od dolnej jego części wykręć...
Rozumiem że za to odpowiada ta zebatka biała z taką zapadką tak? być może tak,(to jest właśnie blaszka na tym kółku która jest odpowiedzialna za celową nie szczelność )ale według mnie to mało prawdopodobne,aby przez tak nie wielką nie szczelność (chodzi dokładnie o kilka ruchów początkowych tłoka) dostawał by się olej do środka do tego musiały by puścić...
cały dół silnika pasuje od Uno 1.0 Fire, taki silnik kosztuje ze 200zł a nawet taniej, głowice od Pandy załóż (uniakowa niema mocowania na poduszkę silnika) robiliśmy tak z kolega w Pandzie 2 bo miałem silnik od Una i wszystko pasuje :) co do "odpalania" bez wtryskiwaczy to śmiało, jak go złapało to i tak na panewkach a nie na pierścieniach zapewne,...
Może na ssaniu cały czas chodzi?
Błędne myślenie, im większe obciążenie tym mocniej będziesz musiał tą przepustnicę otworzyć żeby utrzymać te same obroty.
Ta klapka, to przepustnica ssania. Zamyka się ją tylko do uruchomienia zimnego silnika. Po uruchomieniu musi być otwarta, inaczej silnik nie będzie działał. Gaźnik posiada jeszcze regulację wysokości iglicy, zaznaczona na zdjęciu, ta mała śrubeczka w środku. Tę pompkę paliwa masz sprawną? Sprawdź czy paliwo przelewa się, do zbiornika, przy jej naciskaniu....
No więc po kolei co u mnie było zepsute w gaźniku Aisan: 1. Zapieczona przepustnica - pomogło rozebranie gaźnika i parę walnięć młotkiem. 2. Jeśli brak biegu jałowego to albo zasilanie elektrozaworu iglicowego ( można sprawdzić na włączonym zapłonie zwierając końcówki czy iskrzy) albo zatkana dysza biegu jałowego ( po rozebraniu górnej części gaźnika...
Eh stary, po tym twoim szlifie, pewnie papierem ściernym i to był błąd.W cylindrach pił jest nanoszona naprawdę cienka warstwa utwardzana galwanicznie jak ją przetrzesz moment po paru sekundach straci kompresję będziesz miał ciężko ustawić bieg jałowy. Co do tego palenia sprawdź przepustnicę ssania na pewno się nie domyka lub membranę pompy w gaźniku,...
siła ssania punto ssania gaśnie ssania
pompa wspomagać renault laguna czerwona dioda pilot zbiornik wyrównawczy ciśnieniowy
lodówka haier a3fe742cmj parkside szczotki
Parkside 20V – jaki klucz do demontażu pokrywy silnika w kosiarce akumulatorowej? Dahua IPC: automatyczne wyłączanie DST i NTP – konflikt z NVR, firmware, konfiguracja czasu