Witam. mam podobny problem, auto 2.0 125 KM(w 2.0 byly dwie wersje 125 i 158,ta mocniejsza na przepławce,przepustnica elektroniczna ,pojedyncze cewki zapłonowe itp...) na sterowniku silnika podpinając OBDII pokazuje 10V a mierząc na akumulatorze 14V (nie wiem czy te 10V to nie jakiś problem) jeśli masz bogatą mieszankę to proszę sprawdzić czy regulator...
Witam Mam Forestera 1998r. z tym samym silnikiem 2.0 EJ20 - jazda w korku z małą prędkością to koszmar, noga z gazu - poszarpynie, po przyhamowaniu silnikiem (z szarpaniem) próba nawet delikatnego przyśpieszenie to również na początku poszarpywanie. Temat morduję już drugi rok. Forester poszarpuje nieco delikatniej na benzynie i ostrzej na gazie, na...
Witam, Samochód: Subaru Legacy 2001 / silnik EJ201 pojemności 2.0 mocy 125 koni / benzyna + gaz (butla CAŁKOWICIE ZAKRĘCONA, by wyeliminować układ gazowy z analizy) Objaw: z chwilą wystąpienia temperatur ujemnych po dłuższym postoju, by odpalić silnik należy BARDZO długo kręcić rozrusznikiem. W momencie kiedy już raz załapie, można go natychmiast zgasić...
Witam. Dostałem do naprawy (do uruchomienia bo nie pali) Subaru legacy po przekładce silnika (nie ja ją robiłem). Auto miało silnik 1,6 a kolega wstawił 2,0. O ECU oczywiście nie pomyślał. Stąd moje pytanie: Czy jest możliwość aby auto w takiej konfiguracji (silnik 2,0 a ECU od 1,6) odpaliło? Po odczytaniu kodów mam następujące błędy: Wtryski 1-4 (4...
Podwozie to chodzi Ci o sama plyte czy komplet? Sama plyta byla w drugim numerze. Serwo kierownicy to numer 35, serwo przepustnicy to 36, odbiornik 37 no i nadajnik w 38 i 39.
P0607 - Control Module Performance P0335 - Crankshaft Position Sensor “A” Circuit P2135 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch “A”/“B” Voltage Rationality tutaj masz opis co oznaczaja pozostale kody po607 controla modolu mocy P2135 wtym jest napisane ze od pedalu gardzieli przepustnicy sensor/przelaczajacy a/b racjonalnosc...
Hmm a może zerknij w stronę przepustnicy i przeczyść na dzień dobry wszelkie syfy..
No więc po długim czasie od napisania postu wziąłem się za robotę:) Rozkręciłem pół samochodu tzn deski rozdzielczej, wykręciłem dmuchawę obudowę idącą od nagrzewnicy do dmuchawy i ku moim oczom ukazała się nie działająca przepustnica:) więc cały problem polegał na nie przymocowanym druciku do pokrętła :)) Tak więc obyło się bez kosztów. Dziękuję za...
Chłopie, na co Ty liczysz... Na co? Mam akurat na warsztacie Subaru Impreza i tester Carmann Scan Lite, sprzęt typowo do japończyków ledwo sobie z nim radzi. A ten za poniżej tysiaka chce jakieś cuda... Przykład... Opel Scanner - 200zł zdiagnozuje nim prawie wszystko, vag-com - 40zł dużo opcji nie używałem w nim, vw nie psuje się tak jak mój stary...
Na biegu jałowym auto normalnie się zachowuje. Dodając gaz do 4 k RPM i puszczając czasem przetrzyma obroty na 1k RPM potem powoli spadają do 600 RPM. Auto odpala choć czasem potrzebuje zakręcić dłużej. Wcześniej zdarzało się ze nie odpalało ale wtedy wyczyściłem IVAC. Wszystko zaczyna się dziać przy obciążeniu. Możesz mi powiedzieć co dokładnie w przepustnicy...
Kupujesz CARB-MEDIC i na odpalony silniku otwierasz przepustnice i walisz do niej carbem, zamykasz przepustnice i nadal psikasz ( psikaj z przerwami tak by silnik sie nie zadusił) Nie zapomnij napsikać do kanału by-pas ( biegu jałowego). Możesz też na zgaszonym silniku ale upaprasz wszystko dookoła. UWAŻAJ na spaliny są bardzo duszące! Po zabiegu wyłącz...
Witam. W pewnym zakresie obrotów silnik sam przyśpiesza. Wygląda to tak, że podczas jazdy, kiedy silnik osiągnie około 2200/2300 rpm dostaje lekkiego powera i dalej rozpędza się sam, bez wciskania pedału przyśpieszenia i tak do około 3200/3400 rpm. Dodam jeszcze, że podmieniałem pedał gazu z potencjometrem przyśpieszenia oraz przepustnicę, ale nic to...
ok ale sprawdz na bezynie czy sa te same objawy bo moze to nie gaz powoduje ten problem wyciagnij wczesnie przepustnice wymyj np. bezyna ekstrakcyjna a przedewszystkim rozkrec silnik krokowy umyj w srodku przepustnice pod silnikiem krokowym zamontoj wszystko rozgrzej auto do 80 C sprawdz czujnik polozenia przypustnicy i ustaw na wolnych obrotach tolerancja...
Odpięcie modułu nic nie dało. Poduszki nie wystrzeliły aby ten czujnik byl delikatnie nad łamany. Moze musiałbym przepustnice otworzyć i zobaczyć. Jakiś dedykowany program jest dla subaru który łączy się z airbag? Freessm łączy sie z silnikiem i skrzynia.
Gdyby nie kłopoty z silnikiem boxer: utrudniony montaż gazu, częstsza regulacja zaworów i kosztowniejsza= wyjęcie silnika. Octavia RS pod gaz? Silniki TSI i bez gazu ledwo zipią, a tu jeszcze gaz za 6 tys?? Moje typy to sonata/azera/grandeur z silnikiem 3,3 250KM z rozrządem na łańcuchu, volvo S80 z T6 na pokładzie i będzie prawie 300KM ( choc sa problemy...
Witam. Problem jak w tytule, a dokładnie to dzieje się tak przy około 2400-3000 obr. Auto mamy już 8 lat i zrobiliśmy nim 100 tys. km i cały ten czas szarpie, czasem częściej czasem rzadziej a są okresy, że się uspokaja na kilka miesięcy. Niezależnie czy auto jedzie na benzynie czy gazie w tym zakresie obrotów nieregularnie szarpie, jakby nie dostawał...
Dziękuje! Będę chłonąć wiedzę! Zaczyna mnie to kręcić! Czyli skoro ten tranzystor odpowiada za wzmocnienie prądu (rozumiem, że płynne nie skokowe) to jasne jest jego skojarzenie z cewkami sprzęgła elektromagnetycznego. W zależności od położenia przepustnicy i prędkości pojazdu wzmacnia prąd podawany na cewki sprzęgła co skutkuje jego efektywnością......
A mało to 4 cylindrowych ma dwa katy i 4 sondy....? Z kolektorami w v6 nie ma problemów tylko w duratec HE. Zawor wolny jak padnie to jest majatek żeby wymienić na nowy. Zreszta w nowych silnikach jest zespolone wszystko w przepustnicy która jest kilkukrotnie droższa. I co najważniejsze rozrząd na łańcuchu który w 99% przypadków wytrzymuje do remontu...
3 tys obrotów ale bez obciążenia? tak jak na filmie? No to nie słychać nic albo zagłusza silnik. Raczej to jest jednorazowe "kopnięcie" w przepustnice, nie wiem jak to nazwać, nawet jak lekko i delikatnie zwiększam obroty to tego nie ma. To musi być nagłe zwiększenie obrotów. Na filmie jest chwilowe no bo wtedy to słychać. Co do dolotu, raz że (może...
Witam! Samochód Subaru Impreza GX, instalacja Tratarini SFI. wymieniłem reduktor na Skorpion ST, W czasie jazdy miejskiej na LPG np. w korku po wysprzęgleniu, obroty co jakiś czas opadają do 500 rpm. po czym wracają do normy. Przepustnica, elektrozawór wolnych obrotów czysty. Gdzie szukać przyczyny? Z góry dziękuję za wskazówki.
Witam !! Dziękuję za zainteresowanie. Przepraszam, że nie odpisuję regularnie ale są sprawy niezależne ode mnie. W miarę możliwości będę robił fotki. Chciałbym ci powiedzieć, że samochód jest na chodzie instalacja gazowa pracuje dobrze na benzynie też. Ogólnie jestem zadowolany bardzo z tego samchodu. Ale jak wiemy każda instalacja wymaga serwisowania...