W P11.144 autoadaptacja zazwyczaj nie pomaga. Po wyczyszczeniu przepustnicy trzeba skorygować ustawienie śrubki ograniczającej domykanie przepustnicy. Wyczyszczona przesłona nie domyka przepływu i stąd podwyższone obroty biegu jałowego.
Uszkodzony regulator, nieodpowiednia lub źle zapięta sprężynka. Regulacja przez przełożenie sprężynki do innego otworu. Daj zdjęcie jak masz to popodpinane.
:arrow: slawson3 ] na PW wysłałem Ci materiały szkoleniowe Jeśli będą pytanie to pisz...... Pozdrawiam.
W skodzie felici po samym wymontowaniu przepustynicy bądź czyszczeniu jej trzeba jechać na adaptacje przepustnicy wiem, bo sam miałem oba problemy...
Sygnał wyjściowy z potencjometru przekazuje położenie przepustnicy do zespołu sterowania, tak aby zespół sterowania mógł określić, czy przepustnica jest zamknięta, szeroko otwarta czy częściowo otwarta. Jeżeli przepustnica jest zamknięta, to zespół sterowania reguluje prędkość na biegu jałowym lub, jeżeli prędkość jest większa niż 1200-1500 obr/min,...
Po wyczyszczeniu(umyciu)przepustnicy przestawia się kąt przepustnicy. Komputer widzi uchylenie przepustnicy np:4stopnie,a przepustnica po umyciu ma 2 stopnie uchylenia wtedy trzeba ustawić pierwotne ustawienie przepustnicy(przeprowadzić adaptacjię)aby komputer silnika mógł regulować wolne obroty.Niestety ani KTS BOSCHA,ANI GUTMAN tego niezrobi,tylko...
Jak ją wkręciłeś tak jak była, to nie. Śrubka wpływa na ustawienie czujnika położenia przepustnicy, na TPS. Jak czujnik nadal daje te same napięcie co przed "regulacją", to nie trzeba programować wolnych obrotów. Powrót do stabilnych obrotów na to wskazuje, ale gdyby, za czas jakiś coś się działo z obrotami silnik zaczął falować raz 1000 raz 800 albo...
Niższe napięcie pojawia się chwilowo przy schodzeniu z obrotów na zamkniętej przepustnicy. Widocznie większe podciśnienie powoduje takie ustawienie ośki, która w tej pozycji ma luz. Prawdopodobnie chodzi o wytartą klapę przepustnicy przy ośce i luz poosiowy.
Kanał 001 wodzu, nastawnik zrobi "bzzzzz" i już. Silnik ma byc zgaszony. Na zapalonym w kanale 001 robisz ustawienie KWZ
masz luz na osce przepustnicy? to moze proste auto ale ustawienie gaznika w malaczu wcale nie jest proste tym bardziej leciwego wazny jest sklad mieszanki
Suzuki Burgman 400 K7 błąd f1- c28 Na początku błąd F1 pojawiał się sporadycznie, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu nie wracał. W tej chwili zgaszenie i ponowne odpalenie nie pomaga. Problem najprawdopodobniej leży w przepustnicy, klapka nie otwiera się prawidłowo, po włączeniu zapłonu drży i próbuje się ustawić. Wyjąłem czujnik położenia przepustnicy...
przepływomierz wymyłem jest lepiej, czujnik położenia przepustnicy ustawiłem, a jak to wszystko robiłem to gdy podłączałem kostki nie podpiełem silniczka krokowego jest dużo lepiej niż gdy go podepnę
Silnik poskładany, ale przydała by mi się jeszcze informacja gdzie w tym aucie jest/powinien być filtr par paliwa. Węzyk idący od zbiornika kończy się pod akumulatorem i nie jest nigdzie podłączony. Nie wiem też do czego jest zaworek przy filtrze paliwa, wogule to najlepiej jakby ktoś mi podpowiedział jak mają być podłączone wszystkie wężyki podciśnienia....
Modyfikacje wydechu mają wpływ na skład mieszanki. Musiałbyś powkręcać piloty w gaźnikach aby zubożyć skład mieszanki biegu jałowego. Sprawdzić na ile są wykręcone i wstępnie wkręcić o 1/2 obrotu. Silnik 700/800 cm³ raczej nie potrzebuje znacznego otwierania przepustnicy, więc ustawienie pilotów ma duży wpływ na pracę silnika i zużycie paliwa. Najlepiej...
Poeksperymentować z ustawieniem składu mieszanki, ale obu śrubkami: także wkrętem pod plombą - nie tylko ustawienie przepustnicy - o tym już pisałem. Nie zaszkodzi wymiana kabli zapłonowych. Sprawdzić można czy nie poluzował się czujniczek Halla Od strony alternatora, na kole pasowym silnika. No i to wszystko co mi przychodzi na myśl. Może jeszcze źle...
Jest zawór wolnych obrotów umieszczony na przepustnicy. Prawidłowe ustawienie to przepustnica zamknięta. Jak podlaczysz komputer to ma pokazywać otwarcie 0%. Jeśli są problemy z biegiem jałowym to zdjąć zawór i wyczyścić oraz kanały w przepustnicy
Jutro wstawie co to za bład I zrobię zdjęcie wirnika te węże dolotu sprawdzić do przepustnicy tak?
Jutro podeślę skan książkowy - był chyba na forum. Może to pomoże , jednak polecam w tym temacie skorzystać z usług warsztatu . Jesteś z Lublina to mogę polecić znajomego dobry mechanik-elektronik. :|
A iglice w przepustnicy masz ustawioną na którym wycięciu?Miałem też problemy z wolnymi obrotami i okazało się że iglica była ustawiona za nisko.Podniosłem ją o jedno wycięcie wyżej i standartowo wyregulowałem obroty śrubkami na paliwie i powietrzu.
Może być przerwa w obwodzie, uszkodzony czujnik. Albo kręcona śruba zderzaka przepustnicy, niewłaściwe ustawienie też da ten efekt
Z miła chęcią dołączam sie do poszukiwań testera najlepiej do PC-ta. Juz dwa razy byłem w Fiacie na regulacji potencjometra położenia przepustnicy ustawili go juz w całkiem skrajnym polożeniu nastepna operacja to juz wymiana i oczywiście koszty. Przy drugiej regulacji pooglądałem sobie ten tester to normalny PC-et tylko monitor ma dotykowy . Program...
Rychu T dzięki za radę. Zmieniłem ustawienie cięgna przepustnicy i kosiarka odpaliła od razu. Założyłem cięgno, jak na zdjęciu i to wystarczyło, żeby przepustnica była całkowicie otwarta. Ustawiłem obroty bez większych problemów. Śrubę regulatora należy mocno dokręcić, ale z czuciem, bo można zerwać gwint :D. http://obrazki.elektroda.net/22_12733529...
Czyli gaźnik od Jawki 50 się sprawuje. Stożkowy filtr będzie odpowiedni, ma małe tłumienie. A linkę gazu masz dobrze ustawioną? Może zawór przepustnicy jest zbytnio otwarty. :D Też bym ten gaźnik zamontował, ale ten brak ssania... W zimne dni trzeba by szmatką filtr przykrywać. ;) Iglice na który rowek ustawiłeś?
Ja wziąłem na przetrzymanie, ustawiłem otwarcie przepustnicy ręczne przy dwóch paleniach, bo na automacie piszczało. Teraz wygląda, że działa już poprawnie przez kolejne dwa palenia.
Ja w swoim DT15 przyśpieszyłem nieco zapłon i teraz pracuje dużo ciszej i równiej na wolnych obr. Jest regulacja, przesuwa się krzywkę naciskającą na rolkę od przepustnicy. Wyprzedzenie powinno wynosić 2' ATDC +- 2' na całkowicie zamkniętej przepustnicy. Polecam ustawienie możliwie wczesne (0-1' ATDC).
W kazdym aucie mozna regulowac ustawienie przepustnicy. Przypatrz sie, oslony musisz sciagnac i miec swobodny dostep. Kazda przepustnica ma sprezyne i cos na czym sie opiera, kiedy puscisz gaz!!! Tam musi byc regulacja, czujnik jest po drugiej stronie, ktory to mierzy ustawienie przepustnicy!!! Przeciez to jest proste, musisz popuscic srobke tam gdzie...
Witam. W tej pozycji zamykamy obieg samego kotła, zdejmujemy serwo i na trzpieniu powinno być nacięcie, to oznacza ustawienie przepustnicy zaworu, jeszcze kwestia obrotów lewo i prawo, zależy co ten zawór 4D ma za zadanie. Pozdrawiam.
Ma ktoś procedurę regulacyjną do GF silnik 2,0? Chodzi o : -napięcie TPS przy puszczonej przepustnicy -bazowe ustawienie przepustnicy -procedura ustawienia biegu jałowego wkrętem regulacyjnym kanału obejściowego przepustnicy W samochodzie w gniazdku nie ma już pinów TEN i FEN Dodano po 4 Ludzie, przeciez piszę do fachowców, ten parametr, ten podświetlony,...
pokombinuj z podparciem przepustnicy.
Dzięki za szybką odpowiedź. Tak właśnie przypuszczałem, zębatki są prawidłowo ustawione względem siebie - nie da się tego zrobić źle, bo nie będą się obracać. Nie wiem tylko jakie powinno być początkowe ustawienie otworów przepustnicy - oba kanały otwarte (duże otwory), czy też jeszcze inaczej?
Witam, w skuterze jak w temacie leje się paliwo z gaźnika do wlotu filtra powietrza, przez co wycieka na straty dużo paliwa. Paliwo płynie ze zbiornika paliwa opadowo wężykiem bezpośrednio do gaźnika. Sam gaźnik wygląda tak i jest podobno odblokowany: https://obrazki.elektroda.pl/2181267500_... Próbowałem czyścić gaźnik i sprawdzałem...
przycczyn moze byc wiele,od ustawienia iglicy na przepustnicy po zle ustawienie skladu mieszanki paliwo-powietrze a nawet zbyt bogata mieszanka paliwo-olej
spróbuj przeregulować gażnik 1. Ustaw przepustnicę tak aby obroty doszły do ok.2 tys. 2.Teraz kręć składem mieszanki (to co nazywasz regulacją powietrza) tak aby uzyskać początek jak najwyższych obrotów. 3.Zmiejsz kąt przepustnicy do uzyskania odpowiednich obr/biegu jałowego. Jest to ustawienie wmiarę poprawne . Zakładam , że gażnik jest czysty
Witam jak to jest wtrysk jednopunktowy to moze byc uszkodzony silniczek rególujący ustawienie przepustnicy
Pojedż na komputer odczytac i skasować pamięć błędów, usunąć ewentualne usterki i zrobić ustawienie przepustnicy
a sprawdzałeś ustawienie przepustnicy? miałem kiedyś coś takiego pojechałem do znajomego skasował mi błędy i wyczyścił przepustnice oraz zrobił adaptacje i problem znikł
Jest wszystko ok Przemyłem izopropanolem i potencjometr prysnąłem "pr" i i ustawiłem blaszkę przepustnicy wszystko się ustabilizowało obrotu są 900 i przepustnica nie szaleje DZIĘKUJĘ BARDZO ZA WSZYSTKIE PODPOWIEDZI I NA TYM KOŃCZĘ
To zagięte czarne "coś" to dekompresator. Jak zalejesz silnik to możesz go tym "przedmuchać" odkręcając. Przepustnica ustawiona w jedno ze skrajnych położeń (niepamiętam w którym) i zablokowana służy do uruchomienia (mało powietrza dużo paliwa) po rozgrzaniu zwolnić. Wtedy silnik powinien wejść na obroty nominalne. Bardziej "wychużdane" silniki zalewało...
Dzień dobry, Posiadam chłodziarko-zamrażarkę Samsung RT63VMVB. Od pewnego czasu pojawiły się problemy z chłodziarką, która nie chłodziła. Po dokładnym rozmrożeniu chłodziarka nie działa właściwie. Chłodziarka jest wyposażona w regulację temperatury pokrętłem. Pokręcając nim, reguluje się ustawienie przepustnicy (zwiększa się lub zmniejsza szczelina...
A czy w Simos Menager nie resetuje się immobilizer, tak jak miało do miejsce w przypadku Vagproga ??Czy reset factory powoduje kasowanie adresów komórek odpowiedzialnych za ustawienie przepustnicy, czy innych nastaw też ??
Właśnie jest oryginalna do mk3, chyba że za mocno ja ustawiłem na przepustnicy ? A za co odpowiada czujnik położenia przepustnicy, on jest na potencjometrze.
kolejno ( po czyszczeniu) -reset mapy uczącej bloku IAC -ustawienie obrotów biegu jałowego mam prośbę-nie pytaj jakim sofcikiem i jakim fejsikiem, ok?
Postanowiłem przed zimą wymienić olej i dokonać małego przeglądu agregatu. Tutaj niemiłe zaskoczenie ponieważ agregat gasł (regulator obrotów otwierał i zamykał przepustnicę) po ustawieniu ssania na pozycję RUN. Ustawienie przepustnicy w pozycji 2/3 powoduje że silnik pracuje równomiernie. Może ktoś spotkał się z takim zjawiskiem. Proszę o pomoc w usunięciu...
Ciepły silnik palisz bez ssania z lekkim gazem (zanim uruchomisz rozrusznik już powinieneś lekko uchylić przepustnicę)? Sprawdź ustawienie zapłonu i zobacz jak wyglądają świece (zwłaszcza wtedy gdy nie chce zapalić).
Miałem właśnie taki ustawiony przez pewnego "mechanika" zarzekał się że dobrze ustawił i na pewno to wina przepustnicy. Map ok 450 mbar Teraz mam ustawiony idealnie map ok 310. I właśnie myślę o zablokowaniu na sztywno wałków żeby nie przestawić nic. Pytanie tylko czy pasek się dobrze naciagnie na zablokowanych na amen wałkach (?)
Witam Ostatnio naprawialem taki potencjometr - nie pamietam dokladnie ale raczej powinien wskazywac 128 lub cos kolo tego.Co do sterownika to raczen nie powinno byc klopotow z adaptacja na nowym potencjometrze. Moze ktos z kolegow bedzie wiedzialdokladniej.
Witam Wymieniłem silniczek krokowy na nowy, lecz dalej wywala mi błąd 35 - Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków i uważam że ten bład jest przez te ustawienie przepustnicy, nie mam obrotomierza więc mogę ustawić tylko na słuch, sygnał TPS w okolicach 0,65V bo powyżej ma dość wysokie obroty tak na słuch to powyżej 1000 obr/m ale to tylko na słuch,...
Dawki oleju generalnie się nie ustawia. Regulacja pompki olejowej ogranicza się jedynie do ustawienia linki tak, aby przy zamkniętej przepustnicy pokrywały się dwa znaki na blaszanej tarczy i na nadlewie korpusu pompki. Ustawienie pompki oleju Piaggio - ze serwisówki: http://obrazki.elektroda.pl/1554703300_1...
Witam ponownie. Trochę to trwało, ale ciężko dostać TPS. Wymieniłem TPS na Blue Printa i nic, nadal to samo. Wyczyściłem przepływomierz też nic. Miernika co prawda nie mam, ale po podłączeniu komputera, znalazłem pomiar ustawienia przepustnicy w trybie rzeczywistym. Obroty zacięły się na 4000 a komputer pokazywał ustawienie przepustnicy na 15%, czyli...
Witam. Ktoś napisał że w tym gażniku niema silniczka krokowego. Ja miałem taki gażnik .I mam do tego typu samochodu książkę serwisową. I tam jest napisane. Ze podczas pracy silnika nie wolno zdejmowac złączki 7 nużkowej. Właśnie tej od sterowania silnikiem krokowym. Bo ulegnie uszkodzeniu.NIestety kiedyś zapomniałem tej złączki założyć. I założyłem...
Zart powienien byc smieszny, ten nie byl. Spodziewam sie tutaj fachowej pomocy, wiec moglby sobie kolega odpuscic, chyba ze ma cos do napisania w tym temacie. Dodam jeszcze moze istotna rzecz. Silnik gdy jest zimny, ma wieksze obroty niz na cieplo. Jest to spora roznica, bo 800 rpm. Przepustnica, krokowy, czujnik tlenu, wszystko jest czyste. Samo ustawienie...
Prawdopodobnie jest to OF-51S ale pewności nie mam bo brak jest oznaczeń. Taki jest u kolegi znajomego a kocioł jest ponoć identyczny i kupiony w tym samym czasie przez tego samego instalatora.Telefonicznie ustaliłem z tym gościem, że on przepustnicę powietrza ma ustawioną na 3,5. Ja ustawiłem na 3 a i tak nie można zejść z tlenem (O2) poniżej 6%. A...
witam, posiadam passata b3 kod silnika aam z 90r 1.8 benzyna na jednopunkcie z gazem. problem polega na tym, że silnik buczy jak mu dodaję gazu i nie chce przyśpieszać, czasem sam sobie dodaję gazu nawet wtedy gdy przekręcę zapłon silnik krokowy uchyli przepustnicę wypinam wtyczkę od silnika krokowego w pozycji wolne obroty zapalam silnik przez chwilę...
0,6 V na TPS. Tego się nie rusza, to ustawienie fabryczne.
Problem rozwiązałem w następujący sposób, rozgrzałem motor do około 90 stopni, poluzowałem linkę na regulacji tak aby obroty zeszły do 800. Motor chodzi prawidłowo nie podnosi już obrotów do 1600. Po odpaleniu na zimnym silniku przez około 10 sekund chodzi na 500 do 600 obrotów i potem podnosi do 800 i tak już pracuje. Podłączyłem go takiego do vaga...
a ustawienie podstawowe przepustnicy czyli adaptacje przepustnicy robiłes i podaj numery błędów jakie ci wyszły.i jaki dokładnie jest rok auta
Obroty, a częstotliwość- w tych agregatach ma to to duże znaczenie . Kto ich nie zna, niech za dużo nie pisze. Napisałem wcześniej> regulator odśrodkowy obrotów- on za pośrednictwem krzywek i dzwigni reguluje ustawienie przepustnicy gaznika. Wskazniki częstotliwości pokazują czasami dziwne wskazania- drgania samego silnika powodują rezonans tego wskaznika.
Adaptacja odbywa sie na włączonym zaplonie wiec nie są potrzebne parametry pracującego silnika.warunek odpowiednia temperatura i brak bledow dotyczacych sensorow pozycji przepustnicy.masz tam całkowicie elektrycznie sterowana czy jeszcze na linkę?Adaptacja jedno a zachowanie pracującego na wolnych obrotach silnika to drugie.jurek ma racje pytajac jak...
tylko którą srubką co i jak się ustawia jest ich 3 szt: 1. jest przy cięgle pompki podciśnieniowej 2. przesłona rozruchowa 3. dodatnie ustawienie przepustnicy i z tego co podejrzewam wszystko powinno być razem zegrane.
Po prawej ustawiasz powietrze optymalnie powinna być na 1,5 obrotu wykręcona. Środkowa odpowiada za obroty na luzie. Jeśli gaśnie to masz ustawiona przepustnice za nisko. Wtedy trzeba ustawić wyżej przepustnice. Do tego służy środkowa śrubka. Za niskie obroty - wkręcać. Za wysokie - wykręcać.
Dzisiaj miałem okazję dokładnie przyjrzeć się przepustnicy. Wymontowałem umyłem (nie była myta od nowości). Stan oceniam na zużycie w 10%. W pozycji całkowitego zmknięcia, przy oparciu przpustnicy o gardziel występują drobne prześwity. Ustawiłem uchylenie na 0,08 mm przy krawędzi płytki. Zamontowałem do samochodu uruchomiłem zimny silnik. Odpalił bez...
Chodzi o ten który jest z definicji niewymienialny (na wcisk). Ma ktoś metodę naprawy tego potencjometru? Konkretnie kwestia tasiemki, dziś podłubałem i coś z tego wyszło, ale chętnie poczytam się jakie ktoś ma sposoby. Drugie-na który krok ma być ustawiona przepustnica? Ustawiłem 26 krok, będzie ok?
witaj procekkk ustawiłem te 0.6v na wyjsciu i obroty falują ssnnie włanczasię normalnie prosze o porade pozdrawiam
Mam podobnie zrobione u siebie. Pompa De Dietrich TWH 300, monoblok 300 itrów. Początkowo rury wystawione na zewnątrz ale domontowałem trójnik i wypuściłem starym kominem na piętro w rurach wentylacyjnych. Sterowania na razie automatycznego brak także ręcznie trzeba przepustnice ustawić. Działa ale jest jeden wielki problem - latem w upały gdy potrzebuję...
Cześć ! Mój problem polega na tym, że jak rozbierałem zmywarkę to otworzyłem element, w którym był silniczek i przepustnica otwierająca (obracjąca tarczą z otworkami) dopływ wody do odpowiedniej dyszy. na kole zębatym był jeden tryb szerszy więc starałem się je wpasować zamykając element, ale finalnie zmywarka daje wodę tylko na górną dyszę. Ale co...
Prawdopodobnie masz źle ustawiony potencjometr przepustnicy. Jedź do mechanika żeby ci to sprawdził i ustawił.
Jest to drut regulatora odśrodkowego, dzięki niemu kosiarka utrzymuje równe obroty pod obciążeniem w trawie. Jeśli jest w twoim silniku ustawiony tak jak tu, to nic nie powinno dzwonić. Może najpierw sprawdź czy nie jest luźny nóż. Dodano po 9 Czy to powinno się jakoś wyregulować? Da się, trzeba zdjąć obudowę rozrusznika, poluzować na dźwigni regulatora...
Witam wszystkich serdeczne. Mam następujący problem. Posiadam Dodge Caliber 1.8 (2006 r.), zapalił mi się błąd przepustnicy. Przepustnicę i pedał sprawdziłem u fachowców zajmujących się ich regeneracją, są podobno sprawne. Z pomocą interface ELM 327 odczytałem kody usterki, sugerują one sprawdzenie przewodów pod kątem zwarć. W tym celu odpiąłem wtyki...
Witam Podpowiedzcie z czym a raczej w czym jest problem? ASTRA H Z18XE 122KM Jak silnik jest zimny ciężko odpala, nierówno chodzi, zachowuje się tak jakby miał za bogatą mieszankę , za mało paliwa. Po nagrzaniu jest ok. Przebieg 180000km Napiszę co zostało podmienione / wymienione ECU, cewka, czujnik wału korbowego, korpus przepustnicy zweryfikowane...
jeśli tłumik masz drożny, gażnik ustawiony wg.książki (pływak! oczywiście bez przecieków), wszystkie styki od zapłonu dobre, to napisz, jaki masz zapłon, jak z przerywaczem mechanicznym to stan styków kowadełko/młoteczek muszą być równiutkie (nalepiej polerka), ustawiona przerwa, i miłego grzebania przy przestawianiu zapłonu wcześniej/później zmieniaj...
To auto robi się na piechote. Tzn musisz miec multimetr i najlepiej analizator spalin. Ksiązke do mazdy i jedziesz. Na poczatek blink codes lub podłaczyc sie do gniazda. Wiem ze nie OBD, ale idzie to zrobic. A nastepnie sprawdzasz ustawienie przepustnicy, prace sondy lambda, czujnik temp.
Przy wyłączonym silniku jak i odpalaniu przepustnica musi być całkowicie otwarta. Ten gaźnik, ze zdjęcia, nie posiada ssania, są modele ze ssaniem, wtedy od strony filtra powietrza jest druga przepustnica. Jeżeli w takim gaźniku załączysz ssanie, to ta druga przepustnica się zamyka, pewnie stąd te rozbieżne opinie na temat przepustnicy. W każdym razie,...
Witam, twój problem polega na tym, że w twoim aucie została w nieprawidłowy sposób podłączona blokada zapłonu z alarmu. jestem prawie pewien że został odcięty przekaźnik sterownika silnika a ten po wyłączeniu zapłonu powinien jeszcze przez ok sekundę podtrzymać zasilanie. Jest to potrzebne do tego aby przepustnica ustawiła się w punkt otwarcia.Dlatego...
Cześć. GSF 1250 SA - synchronizację przepustnic i TPS. - Na jakim poziomie ustawiać synchronizację przepustnic w tym modelu ? Do konkretnych wartości ? Do najniższych pomiarów, do najwyższych, uśrednić ? - Moto wrzucony w tryb testowy, sprawdzam - no i oczywiście TPS jest za nisko. Kręcę, przekręcam, ruszam, kombinuje - za nic nie chce wskoczyć na środek....
Witam. Dzięki, ale w dalszym ciągu nie wiem w jakim położeniu ma być oś od dźwigni na silniku (ściągałem tą dźwignię) przy zamkniętej przepustnicy. Czy sama oś na której jest osadzona dźwignia (ta duża ocynkowana za wałem u góry zdjęcia), czy ta oś ma jakiś luz i w jakim położeniu powinna być przy zamkniętej przepustnicy i odpiętej sprężynce od linki...
Witam, mam problem z kosą spalinową MAKITA EBH431u. Kosa na zimnym silniku odpala bez problemu, ale po jakimś czasie, około 30-40 min pracy, zaczyna gasnąc na wysokich obrotach. Jak puszczam gaz, to pracuje normalnie, po dodaniu gazu gaśnie po kilku sekundach. Sprawdziłem filtr powietrza, ustawienie przepustnicy, dopływ paliwa ze zbiornika. Co może...
Wkręt regulacyjny wolnych obrotów L - 1 obrót Wkręt regulacyjnych wysokich obrotów H - 1 obrót Śruba przepustnicy LA - ustawić tak, żeby pilarka nie gasła na wolnych obrotach. Od takich ustawień trzeba zacząć i dodawać paliwa (wykręcając wkręt regulacyjnych) lub zmniejszając dawkę paliwa przez wkręcanie śrub. https://obrazki.elektroda.pl/8464455300_...
Dowiem się wszystkiego dokładnie jutro i dam znać, styk NO i NC z zegara F&F wyprowadzone na zugi , przepustnice w styku NO maja otworzyć na ileś procent w styku NC na więcej. Po przyciśnięciu puściłeś trochę farby. Wiemy więc, że zegar ma sterować dwustanowo przepustnice - ma być stan 1 i stan 2 ustawienia przepustnicy. Może można to uzyskać jednym...
Czujnik położenia przepustnicy sprawny. Nie wiem jak sprawdzić ustawienie krokowego przy falowaniu.
Ustawiłem tak jak w opisie i ciężko ma samochód odpalić na takim ustawieniu a jak odpali to ma 700obr/min i po dodaniu gazu przez chwile się lekko dławi, potem normalnie. Uczucie takie jak by za dużo dostawał paliwa. Można z tym coś jeszcze zrobić?
Wiem dokładnie o co ci chodzi. Po zrestartowaniu ustawień zerujących kontrolka check engine bedzie mrugać.Należy 3 do 4 razy przygazować prawie do odcięcia i puścić noge z gazu. Tak kilka razy. Kontrolka zgaśnie i bedzie wszystko OK. Jest to konieczne aby komputer ustawił wartości szczytowe i początkowe przepustnicy.Ja tak robie w fiatach po adaptacji...
czas wtrysku ok 3,4ms na wolnych obrotach. Dla mnie to wygląda jakby komp zle ustawił przepustnice
Wszędzie piszą, żeby regulować śrubką od mieszanki a u mnie ta śrubka nie chce działać( silnik nie gaśnie tylko jak jest całkowici wkręcona) Bo tak jest, ale powinno być odwrotnie - silnik powinien gasnąć przy całkowicie wkręconej śrubce od składu mieszanki. Jeżeli silnik chodzi, tak jak piszesz, przy wkręconej tej śrubce, a gaśnie przy jej odkręceniu,...
Dzieki zobilem. a jest jakas mozliwosc na ustawienie ustawien fabrycznych
To auto nie ma samodiagnostyki, musisz więc wykonac diagnostykę komputerową wtrysku, a potem możesz wynienić sam uszkodzony element. Prawdopodobnie masz uszkodzony silnik położenia przepustnicy albo źle ustawiony. Pozdrawiam.
Kolego Technics , tam jest jedna cewka na cylinder i jest ich sześć , ich bym zostawił w spokoju. Jedynie ustawił odstępy elektrod na świecach 0,7 mm. Podmienił bym przepływomierz , jest mechaniczny , oraz sprawdziłbym zawór obejściowy wolnych obrotów i szczelność dolotu od przepływki do przepustnicy.
Ustawienie według wskazówek i było ok.
Ja wiem. Cofasz nastawnik tak żeby przepustnica się całkowicie zamknęła, i na pinie 2 ma być 0,20-0,25V. A tak naprawdę to się tego niby nie reguluje, tylko wymienia razem z przepustnicą. :D
Regulacja linki sterowania przepustnicy Uwaga. Linka sterowania przepustnicy jest bardzo podatna na załamania, dlatego należy obchodzić się z nią szczególnie strożnie przy zamontowaniu. Niewielkie załamanie może spowodować późniejsze pęknięcie linki podczas jazdy. Nie wolno stosować linki, którauległa takiemu uszkodzeniu. • Wcisnąć całkowicie...
Masz dwie linki, jedna od pedału gazu, druga od nastawnika biegu jałowego. Przepustnica ma być zamknięta całkowicie.
Witam mam Zx-a 1,4i ,wraz z kolegą daw1217 (ma ten sam wózek)postawiliśmy samochody do mechanika w sprawie regulacji silnika (nastawnik biegu jałowego i potencjometr przepustnicy) i można powiedzieć że d...a . Mechanik tego nie ustawił wręcz pogorszył sprawę .Żadnym z 2 aut nie da się jeździć (auto dla emeryta) . Kolega zakładał już post , ale skończyło...
Pomierz multimetrem silniczek krokowy .Jak masz cztery piny to między dwoma zewnętrzmi jak i dwoma wewnętrzmymi powinno być około 53 omów. Nie masz chyba założonego silniczka od przepustnicy silnika 1100? Bo jest inny trzpień - w 900setce jest szpiczasty a w 1100 jest półokrągły Jaką temperaturę silnika pokazuje program diagnostyczny? Ustawienie trzpienia...
To dobrze zrozumiałem , że ci zalewa świece ( ponad to świeca przelała ) ? Bo jak ci zalewa świece to masz za dużą dawkę paliwa , może utopił ci się pływak albo przepuszcza zaworek . Jak masz ustawioną iglice na przepustnicy ?? :| Dodano po 59 Może być za duży poziom paliwa .
Adaptacja przepustnicy i zaworu egr nie pomogła. Wczoraj sprawdziłem jeszcze rozrząd. Był przestawiony o jeden ząbek. Ustawiłem prawidłowo na blokady i też nie pomgło. Jak silnik się rozgrzeje to błedy wracają i jest tryb awaryjny.
lekko świeci się też kontrolka akumulatora uszkodzony alternator . Potencjometr to standard w tych silnikach ,załóż nowy (130 ) i zaadoptuj ustawienie. Często doraznie pomaga położenie nakrętki M5 na ogranicznik zderzaka przy osi przepustnicy ;) taki tip druciarski ale skuteczny. Bardzo pomaga też ustawienie luzu zaworowego.
witam jak w temacie jak ustawić czujnik położenia przepustnicy
O ile dobrze pamiętam to ustawienia zapłonu: odstęp elektrod świecy 0,4-0,6 mm, maks. rozwarcie styków przerywacza 0,3-0,4 mm, początek otwarcia styków (moment w którym spomiędzy styków da się wyciągnąć bibułkę papierosową) 3 mm przed GZP. Zakładam że wyczyściłeś i sprawdziłeś drożność dyszy głównej (mosiężna tuleja u spodu gaźnika) i dyszy biegu jałowego...
Chodziło mi czy ma znaczenie kolejność podłączania tak jak w przypadku odbiornika RC - najpierw sterowanie, ustawienie przepustnicy na maxa a dopiero zasilanie. Mój kod jest następujący, czy to może działać? [syntax=c] #include <avr/io.h> #include <util/delay.h> int main(void) { DDRB |= (1 << DDB3); OCR2 = 128; TCCR2 |= (1 <<...
Najczęściej problem tkwi w brudnej przebustnicy. Syf nie pozwala przepustnicy ustawić się w odpowiedniej pozycji, stąd blędy. Proponiję zacząć od umycia przepusnicy (bardzo dokladnie) i ataptacji. Jeźeli to nie pomoże wtedy szukać dalej. Pozdr.
Jakaś nieszczelność, połączenie gaźnika z cylindrem lub uszczelniacze wału. Co masz na myśli pisząc, że odma jest ok, w dwusuwach nie ma czegoś takiego. Jak ustawiłeś dźwigienkę zaworka iglicowego? Zmniejszałeś obroty śrubą przepustnicy? http://obrazki.elektroda.pl/4501360600_1...
ustawienie przepustnicy ustawienie czujnika przepustnicy wiązka przepustnicy
stukać skręt prawo nagrzewnica power kalkulator wiatrowy
płyta główna viessmann mikser niewiadów
Przesterowanie sygnału MUX3 w Łochowie - DVB-T2 Lokalizacja czujnika zamykania kabiny Mercedes ATEGO 1224