Dobrze tylko temp.klimy to nie temperatura dla ECU , sprawdź temperatury dolotu powietrza , silnika. Sondę na razie zostaw ew. Odepnij wtyczkę. Przepływka oryginał czy hart bo jeśli hart to tak się zachowuje na zimnym. Odepnij przepływkę , sprawdź czy jedzie. Jeśli nic to sprawdź podciśnienia do zaworu sterującego turbina i sztangę może się zacina na...
Pewnie gdzieś łapie lewego powietrza sprawdź czy nie masz gdzieś dziury zaraz za przepływką i do sprawdzenia rury co idą do IC
Egr, Czujnik położenia wałka rozrządu, przepływka. Podłączałeś pod kompa żeby sprawdzić błędy?
Ustawienie wałka rozrządu, ma niewielki wpływ. Nie jest to coś, czym należy się teraz martwić. Sprawdź poprawność ustawienia rozrządu.
I tak zacznij od sprawdzenia rozrządu... A czym go diagnozujesz ? Próbowałeś z odłączoną przepływką ? Sprawdzałeś EGR ? Najlepiej podłączyć pod Clipa i w parametrach bieżących będzie widać dlaczego jest problem z rozruchem.
Dla grupy VAG silników 1.8T przyjmuje się maf : 0.8 = moc Ale to wyliczenie jest do tego aby sprawdzić czy przepływka jest zdrowa.
Ja pryskam sprayem do czyszczenia przepustnic.
Na sam rozruch silnika niema wpływu uszkodzona przepływka lub turbina. Sprawdź koło zębate na wale korbowym ( zerwany klin ) lub koła pozostałe na pasku rozrządu.
On ma dwie sondy. Przed i za katalizatorem- czym sprawdzane? Przepływka do sprawdzenia(czyszczenie) jak i lewe powietrze. Ciśnienie paliwa. Raczej po wymianie termostatu?
Jaki wniosek z tego ? skoro przepływka dobra sprawdził bym instalacje.
Ewentualnie ginie Ci 5V po podpięciu przepływki. Sprawdź napięcia z podłączoną przepływką.
z tą przepływką to jest tak jakbyś miał zaślepiony zawór EGR i dlatego o to zapytałem.
witam sprawdziłeś jakie masz podciśnienie na tych przewodach??? Może któryś siłownik nie trzyma? Są 3 od egr od klap i od turbiny tak jak i 3 zaworki zaworki podmieniałeś to są ok a siłowniki sprawdzałeś. Jak będzie podciśnienie ok tzn ok -0.9 do chyba -0.7bar to powinno być ok to zostaje tylko przepływka do sprawdzenia. Dziwne że teraz problem z kątem...
Witam, mam problem z Astrą G OPC silnik 2.0,16v 160KM oznaczenie silnika xer benzyna+ LPG dwa błędy P0110, P0100. Podmieniana przepływka, sprawdzone kable do sterownika są ok, zaprogramowany inny sterownik i błędy również występują. Pomoże ktoś gdzie szukać przyczyny?
Możesz jeszcze sprawdzić przepływkę zwykłym multimetrem ew. wyjąć i przepłukać środkiem do mycia tarcz hamulcowych, psikasz i czekasz aż odparuję, a przepływka to cztery piny masa, +12V, sygnał i zasilanie ze sterownika 5V, na odpalonym silniku chyba że masz 5 pinów, to wtedy dochodzi jeszcze temperatura. Co do czujnika to możesz nie mieć go w kolektorze,...
Coś prócz odczytu błędów? Przepływka sprawdzona jest dobra , wtryski sprawdzone sa dobre i do tego wyczyściłem EGR
Sprawdziłeś bezpieczniki ? Wtyczki przy ecu nie były zalane ? Okablowanie całe ? Sprawdź bezpiecznik F33 15A on odpowiada za wszystkie 4 rzeczy które Ci głupieją ( EGR,sondy i przepływka) a potem leć po kablach
Ja też bym zaczął od przepływki bo po logach widać że troche nie ogarnia. Później zabież się za pompki wyciągnij 1 i 2 sprawdź gniazda i obadaj oringi na nich potem zamien 1 i 2 z 3 i 4 i sprawdź parametry. Powodem tego że nie wkręca sie na obroty jest na 90% przepływka.
Mógłbym prosić o bardziej wnikliwe wyjaśnienie, czemu akurat czujnik temperatury może mieć tu znaczenie ? Jestem zielony w sprawach mechaniki W przypadku uszkodzenia czujnika temperatury komputer wykrywa cały czas silnik jako zimny i zalewa go paliwem - silnik działa cały czas na ssaniu. Kolejną rzecz jaką nalerzy sprawdzić to przepływka, przepływomierz...
Filtry wymień to podstawa kolego,bo Ci dalej padnie przepływka. Sprawdź wszystkie wężyki od podciśnień.
Jumper 15r 2.2hdi wyskakuje błąd P0299 i traci moc po zgaszeniu wraca wszystko do normy czujnik xisnienia turbo wymieniony . Nowy egr .nowa przepływka sprawdzony nastawnik na turbinie .układ szczelny . Co moge jeszcze spraqdzić błąd p0299 regulator cisnienia powietrza doładowanego
Nie chce być złośliwy, ale Barton-wlkp dobrze mówi. Nie rozróżniasz działania silnika Benzynowego od Diesla w którym nie ma czujnika podciśnienia. Sprawdzić dynamicznie MAF i MAP i wszystko wyjdzie, pewnie gdzieś jest nieszczelność i przepływka wychodzi poza skale i stąd ten błąd
Witam jak w temacie, świeci check więc podpiąłem pod kompa i wywaliło błąd p200b w Mercedesie c200 kompresor. Jeden komputer pokazał, że to przepływka (sprawdziłem wtykę miernikiem) więc podmieniłem na nową z delphi, nic to nie dało wywala błąd. Podpiąłem inny komp i wyszło że lewy czujnik wałka rozrządu, zinterpretowałem to jako ten czujnik położenia...
Przepływka była sprawdzona na kompie Po prostu odepnij wtyczkę od przepływomierza i odpal-przejedz się. To już na samym początku było sprawdzone, zresztą jest napisane powyżej: "Przepływka była sprawdzona na kompie na zasadzie wartość żądana i mierzona (wartości pokrywały się). Dodatkowo odłączyłem czujnik, żeby sprawdzić czy obroty przestaną falować,...
Kolego, zostaw te ntc. Skup się na przepływomierzu. Nie odłączaj go, bez nie na bank nie ruszy i niczego się nie dowiesz. Lepiej sprawdź mozliwość obrotu koła łopatkowego przepływki, sprawdź jego kontaktron, ale najpierw wogóle spróbuj na przykręconej gałce zaworu wody i potem odkręcaj powoli. Jak się napełnia wymiennik podczas tego 1 sekundowego otwarcia...
Dobrze byłoby podawać zawsze kod silnika. Przepływka jak na rys: http://figurel.w.interia.pl/przepływkaAH... 90 koników to nie jest dużo jak na ciężkiego paska, ale jechać powinien. Sprawdź ze stoperem w ręku ile zajmuje ci pogonienie do 100. Będzie to jakaś informacja. Na N75 to nie wygląda, a kosztuje ok 150 zł. Co możesz zrobić bez VAG-a? Odpiąć...
EGR sprawdzony przepływka nowa pierburg czy mogą być przyczyną klapy wirowe?
Osobiście nie jestem zwolennikiem czyszczenia MAF w tym aucie. Najczęściej pomaga to tylko na chwilę, a potem kaput. Najlepiej sprawdza się ori przepływka, ta widać ma wartości z kosmosu.
Dobrze byłoby wykasować błędy i sprawdzić ponownie po dniu jazdy. Zainteresował bym się na początek sondą,czujnikiem temp. na kompa, krokowym oraz tą majstrowaną przepływką.
Sprawdź czy przepływka nie jest zasyfiona , przemyj ją w benzynie ekstrakcyjnej i zobacz czy się poprawi.
Po 1) zmiana mechanika Po 2) trzeba zrobić logi dynamiczne i zobaczyć jak auto działa w próbie drogowej. Poza tym czujnik G42 do sprawdzenia, to nie jest przepływka, przepływomierz to G70 Plakiem nie psikaj, bo to nic nie daje, tylko cały dolot sprawdź kompresorem.
Wydaje się, że przepływka tnie dawkę. Jak masz możliwość, to podmień ją tylko nie na jakiś tani zamiennik (można też spróbować wyczyścić, ale według mnie rzadko jest znacząca poprawa). Jeśli nie będzie poprawy, ogólnie sprawdziłbym też katalizator oraz dolot, szczególnie od filtra do turbo. EGR zaślepiłeś, ale czy on sam i kolektor ssący są czyste?
16486 - Sygnal z przeplywomierza powietrza za niski- Staly Ten błąd tłumaczy wiele jeśli przepływka nie liczy przepływu masy powietrza to i mieszanka nie jest taka jak powinna być dlatego silnik kuleje . Sprawdź w pierwszej kolejności czy nie dostaję się lewe powietrze od przepływomierza po kolektor ssący .
a przepływka
Witam, potrzebuję pomocy. Posiadam Hyundaia Santa Fe 2.2 CRDi 197 km z przebiegiem 150 000 km. Auto kopci na czarno i nie mam pojęcia czemu. Mechanik się już poddaje, wtryski sprawdzone, EGR nowy, świece nowe, przepływka nowa, dolot sprawdzony, DPF wypala, auto równo chodzi, siłę ma, olej nie ubywa i już ręce opadają. Czemu kopci? Może ktoś pomoże!!!
Ewentualnie zamiennie pasują przepływomierze z różną charakterystyką sprawdź czy faktycznie to ten do twojego silnika.
Poza problemami z paliwem może być jeszcze przepływka. sprawdź parametry jakie czyta ECU dla ciśnienia paliwa, otwarcia zaworu w pompie i ilości luftu z przepływki
Przepływka podmieniana z dobrego samochodu lub dobra sprawdzona podstawiona ? Dodano po 1 Ten silnik chodzi też na LPG?
Sprawdzona przepływka jest ok, brak ciśnienia powietrza na wężu od turbiny chwile jest twardy a potem odpuści. Czy jest możliwość przy nieszczelnej turbinie tak wysokie spalanie?
Logi robimy do 6500, poza tym przepływka do wymiany (co tam teraz siedzi?), sprawdzić koniecznie dolot kompresorem - to tak na początek Ten silnik nawet serii 150 koni nie generuje, także po kolei trzeba wszystko sprawdzać, ustawiać, zmieniać.
napisz co pokazuje vagcom, bo Ci nikt niewywróży Takie objawy auta w tdi w grupie VAG to często: albo turbina albo przepływka powietrza albo silnik na wykonczeniu ale mam nadzieje że nie to:) sprawdź turbinę (w tryb awaryjny nie wchodzi?) choć te objawy powinieneś miec też na niższych biegach tylko może mniej odczuwalne
Płytka to tylko połowa przepływomierza, druga połowa jest w płaszczu, przepływka to zwykły kontrakton, musi zwierać i rozwierać
Podejrzewam, że jeden z wybuchów uszkodził trwale przepływomierz. Możesz spróbować wyczyścić wszystko dokładnie i go sprawdzić, ale nie wiem czy jest sens skoro za przepływkę na szrocie zapłacisz max. 100zł. Jeżeli chodzi o jazdę na LPG to przepływka chyba faktycznie nie odgrywa znaczącej roli, ale niedługo zima i wypadałoby, aby Twój golfik odpalał...
żeby sprawdzić dobrze tą gumową rurę za przepływomierzem musisz ją wyjąć razem z odmą (taki cieńszy wąż idący do dołu) bo zwykle odma parcieje i pęka czujnik może być dobry ale nie musi (miałem problem z zamiennikiem tej firmy i wsadziłem oryginał Boscha ze szrotu) sprawdź sondę i wolne obroty muszą być na właściwym poziomie czyli 1000rpm może bruździć...
Do sprawdzenia przepływka.
Ja bym sprawdził, czy sygnał z przepływki i czujnika obrotó dochodzi do ECU. Może jest przerwa na przewodzie.
raczej nie ale możesz sprawdzić przepływkę czy się nie blokuje i masy do ecu (na kolektorze ssącym), zasilanie wtryskiwaczy (czy jest ok 11V przy rozruchu)
Pacjent Passat 1.8T rok 2003. W czasie jazdy pojawiły się te oto dwa błędy. Wymieniona została dwukrotnie przepływka błąd nie zniknął. Raz map sensor nic nie pomogło. Kable od przepływki sprawdzone które idą do komputera- przejście maja i pokazują wartości napięcia. komputer suchy jak i wtyczka. rano auto odpali ale nie jest w stanie jechać. dopiero...
Dzięki za odpowiedź ,wężyki założone całkiem nowe bardzo dobrze przylegają do wejść ,przepływka sprawdzona ,nie jest uszkodzona Jedynie zostaje do sprawdzenia samo turbo, ostatnio robiłem logi i wyniki wskazywały na przeładowania,więc tu też takie potwierdzenie żeby sprawdzić turbo Możesz w skrócie opisać przebieg wyciągnięcia turbiny ? Na co zwrócić...
tak przepływka odłączona ,bo z podłączoną to nie da się jezdzić. Odłącz wszystko w pizdiec i dopiero parametry wklejaj. Wkur mnie takie coś. Czowiek zdjęcia ogląda, móżdży co podpowiedzieć. Podłącz wszystko jak ma być i wtedy zrzuty dawaj. Sprawdź jak parametry wyglądają przed uruchomieniem silnika
Silniki 90 konne nie miały turbiny ze zmienną geometrią, chyba, że mają je obecne. Sprawdź przepływkę lub podmień na sprawną oraz, czy rury od "interkulera" nie są dziurawe.
Znalazł ktoś przyczynę tego szarpania? Mam to samo w zakresie obrotów 1600 a 1800. Transit 2.2 TDCi 2008r.
Silnik: CFFB Założone większe turbo od CFGC. Po zadaniu w mapie 1.6 bara zaczyna przeładowywać powyżej 3 tys. obrotów. "Tuner" powiedział, że w jego mapie jest wszystko git. Powiedział, że coś jest nie tak mechanicznie, ale on nie wie. Przepływka sprawdzona, gruszka też, kierownice turbo również (ściągnąłem gruszkę i chodzą swobodnie, słychać miejsca...
Witam. Borykam się z problemem w moim Passacie z mocą ze startu. Gdy dodam gwałtownie gaz, to nie ma mocy. Gdy odpuszczę i ponownie wcisnę, odzyskuje swoją moc. Może mi ktoś podpowiedzieć, gdzie szukać przyczyny? Silnik 1.9 TDI o mocy 101 KM. Przepływka, podciśnienie N75 sprawdzone. Przy pierwszym wciśnięciu gazu muł. Gdy odpuszczę i wcisnę ponownie...
Sprawdzić zasilanie sterownika, sprawdzić zasilanie przepływki na odpowiednim pinie sterownika, jeśli wszystko zawiedzie, sterownik jest do naprawy.
Problem w tym jak to rozwiązać naprawić co jest przyczyna ???? Przepływka jest Ok to znaczy czujnik koło filtra powietrza sprawdzony ....
Cewka,wtryski,przepływka.
Albo przepływka
tanim rozwiazaniem na sprawdzenie przepływki jest wpięcie diody
Auto ma moc, tylko na biegu jałowym faluje obrotami. Sam EGR sprawdzony OK, mechanicznie i elektrycznie, przepływka tak samo jest OK, ciągłość przewodów do ECU sprawdzona, oczywiście świeci kontrolka check engine. Wiem, że przepływka w fordzie generuje sygnał częstotliwościowy. Może ktoś ma parametry tego sygnału. Oscyloskopem sprawdziłem na biegu jałowym...
Wymontuj przepływkę i najpierw sprawdź druciki które tam się znajdują. Jak będą całe nie przerwane to umyj je zmywaczem do hamulców w sprayu dostępnym w większości sklepów motoryzacyjnych.
Nowa przepływka, orginał, czy uzywana ? Nie raz miałem tak,że lepsza uzywka ori wyczyszczona niż nowy zamiennik
Przepływka sprawdzona jest dobra, ale dla pewności podmieniłem z innego, objaw dalej taki sam. Dodano po 4
Zazwyczaj jest po 1080mbar, u Ciebie ledwie dochodzi do 1020mbar. No przy obecnych anomaliach pogodowych wszystko jest możliwe. Niemniej filtr powietrza wypadało by sprawdzić lub zawór EGR
Żadnych błędów? A parametry sprawdzone? Przepływka podmieniona? A filtr powietrza sprawdzałeś? Czujnik doładowania inny? A sprawdzałeś jakie jest to ciśnienie? Zawór turbo? A sztanga od turbo rusza się?
Witam. Wyskakuje błąd przepływomierza. Jak sprawdzić czy to przepływka do wymiany czy może coś innego? Jak to zweryfikować? Pozdrawiam serdecznie Mateusz.
Mam takie pytanie. co może być przyczyna dużego spalania?? przepływka i sonda sprawdzone. pozdrawiam
wyda się może i głupie ale sprawdź co pokazuje przepływka lub ją nawet odłącz miałem kiedyś podobny przypadek w renówce że robiła w bambuko i odpalenie było nie możliwe
Tak to prawda przepływka od 90 totylko 90-tka 100 lub więcej nie pojedziemusi być inna przepływka .Pozdrawiam
Przepływka sprawdzona ma na obciążeniu 4.26v ,czyli ok ,ciśnienie paliwa przed listwą 3 bar ,przy zdjętym wężyku regulatora ciśnienia paliwa jest 3.5 bar ,czyli też raczej dobrze ,Nie mam już pomysłów:!:
Popatrz ma wartosci: przepływka, cisnienie turbo, cisnienie paliwa. Sprawdź EGR, wydech, filtr powietrza.
W dti najczęściej przyczyną jest przepływka, do sprawdzenia też zawór st erujący turbiną , podciśnienia i zaworki elektryczne sterujące podciśnieniem.
Chodzi czy miernikiem ta przepływkę sprawdzę
Witam. Nowy temat ponieważ nie ma odpowiedzi na forach itd. Pacjent to passat b5. 1.9tdi 130km avf 6 biegowa skrzynia, przebieg 400 200km. Spalanie najmniejsze jakie uzyskałem to 7,9l w trasie, w mieście ok 13l. Wyniki z vag com. Czujnik temperatury wskazania prawidłowe. Temperatura paliwa nie przekracza 30°c Kąt wtrysku 0.0 idealnie. Wtryski mają korektę....
Przepływka już sprawdzona , wężyki podciśnienia sprawdzę jeszcze raz ale na 99% są ok .
Da się w jakiś sposób sprawdzić przepływomierz? Czy sprawdzić wiązkę i jeseli jest dobra to oznacza że przepływka
Kontaktronu słychać na pewno nie będzie, do sprawdzenia całość, sam przepływka jak i instalacja elektryczna.
Moze problem lezy przy Sondzie w wydechu, a przepływka nowa(orginalna)?
Błąd przepływomierza masz przerwa lub zwarcie więc wiązka, bezpieczniki lub po prostu przepływka uszkodzona. Co do czujnika jak kolega powyżej pisał, wyjmij i wyczyść bo usterka sporadyczna.
Czujnik MAP, przepływka, pedał gazu, przepustnica, zawór turbo i węże, grucha turbo - do sprawdzenia. Intercooler, węże wszystkie pod kątem lewego powietrza do sprawdzenia. Kable to bym sam. Przejrzał, bo niby co, wyjęli je z auta, wątpię. Volvo jest trudne do diagnostyki. EGR tylko Valeo, Pierburg, słowem oryginalne.
Przeplywka jest dobrana aby dawała zakres 1V na wolnych ~5V na maks . przeplywie. Z tolerancją. Jak wahluje może egr puszcza. Zaślep na próbe
,przepływka też A gdzie on ma przepływomierz??
Do autora: sprawdź przepływkę na okoliczność zacinania się klapki, jest możliwe jej sfatygowanie cofkami. Nic to nie ma do zamykania attuatora do zera. Jeszcze jedna rzecz jest tu możliwa - masz silniczek 7217R015 czy 7217R008?
Sprawdź wszystkie temperatury w dolocie - przepływka - temperatura powietrza doładowania
Jak druty całe przy przepływce to albo lewe powietrze albo nie właściwa przepływka.
Nie trzeba adaptować ,ale można sprawdzić jakie parametry widzi przepływka.
może się okazać że przepływka ma już całkiem dość jak masz kogoś to pożycz od niego na chwilę przepływkę i sprawdź.
Oczywiście ciężko jest podłączyć oscyloskop i sprawdzić co z sygnałem z czujnika wałka? A też to wysiłek, aby zobaczyć na wskazania MAF? Ej, chyba damy szlaban na różne fejsiki na tym forum. Opcomikować każdy potrafi, ale pomysleć to już nie.
Trzeba sprawdzić jak turbo podmuchuje jak dobrze to przepływomież do wymiany. na 90% przepływka jedz na kompa tylko niech po parametrach patrzą bo błąd przepływomież żadko wyskakuje sprawdz jeszcze N75. POZDRAWIAM
Co rozumiesz przez diagnostykę?Robiłem logi i w logach tak jak pisałem wychodzi że przepływka zaniża. Pytanie czy coś innego może mieć wpływ na zaniżanie. Jest jakiś inny sposób sprawdzenia przepływki?
Przepływka, sonda lambda. Sprawdź.
Czujnik w kolektorze, przepływka, egr i w ...uj innych możliwości. Najpierw diagnoza
Kopci ? Utrudniony rozruch? Dawka, synchronizacja, ciśnienie doładowania, wartość podciśnienia, przepływka. To do sprawdzenia.
W/g mnie to przepływka. Identyczne objawy spotkałem w innych silnikach diesla
Problemu trzeba chyba szukać w układzie elektrycznym silnika. Sprawdziłbym najpierw "przepływkę" oraz EGR Będzie trudno bo na 99% nie ma tam przepływomierza
Jak wyżej po lekkim nagrzaniu wskakuje check i muli. Jeżeli cisnę go na wysokich obrotach jedzie, wystarczy wysprzeglic i muł. sprawdzone wszystko przepływka pokazuje normę. Jakieś pomysły
Której generacji masz LPG? Trochę dużo pali jak na 1,6 chyba ze jeździsz tylko po mieście. Moje 320i pali 10l gazu przy niezbyt delikatnej jeździe. Możliwe jest też ze instalacja LPG miesza CI w mapach paliwa. Odepnij akumulator, zewrzyj klemy ze sobą i przekręć kluczyk na 2 pozycje. Zostaw tak na 10-15 min. Potem zapal samochód na benzynie i nie włączaj...
Witam, Czyli udało się odzyskać moc :] Aż jestem ciekaw czy robiłeś może logi po tym jak wymieniłeś przepływkę? Ja borykałem się z takim samym problemem i początkowa diagnoza była też że przepływka, ale później okazało sie zupełnie co innego :/ W każdym razie warto zrobić jednak logi żeby ocenić co pomogło i czy wszystko terez jest ok.
Witam, posiadam Fiata Ducato 2.3 2016 r. 130 kM. Zaczęło się od sporadycznego wypadania błędu P0238, potem dodatkowo zaczął wypadać P0401 i P0402. DPF się nie chce wypalić. Mechanik z czwartego warsztatu rozkłada ręce, do tej pory wymienione 2x EGR, turbo, czujnik ciśnienia doładowania, chłodnica spalin, intercooler, przepływka, olej, filtry, wtryski...
u mnie siedziała przepływka i były takie objawy
dziać przepływka przepływka mercedes przepływka corsa
stare aparat crown japan tablica stringów
wycieraczki zatrzymują kosiarka regulator obrotów
KingSonn KS-E: Blokada elektryczna czy monocykl? Bieżnia Pro Form 1350 zwalnia po uruchomieniu - przyczyny i rozwiązania