nieszczelności kolektora, dziury w chlodnicy pow., przepływomierz, ciśnienie paliwa, wtryski i wszystko co może powodować zbyt uboga mieszanke
Dolot był sprawdzany I nic ewtualnie jak kolega pisze Przepływomierz .
Intercooler sprawdz lub uszkodzona pompa vp. Filtr paliwa kiedy wymieniany ? Masz kabel vag aby sprawdzic dawki paliwa ?
Przepływomierz sprawdzałeś?
Jesli chodzi o scislosc, to mam pewnie K-Jetronic, bo tych kabli do kazdego wtryskiwacza nie mam. Nie chodzi o kable do każdego wtryskiwacza (to nie wtrysk elektroniczny ) tylko do przepływomierza z rozdzielaczem paliwa.
To nie dymiłby na czarno. Układ paliwowy - jakie paliwa tankujesz?
Na zdjęciach z allegro jest ten termistor założony. O uszkodzeniu przepływomierza świadczyło zwiększenie zużycia paliwa i odpowiedni błąd wskazywany przez komputer. Ma ktoś opis wyprowadzań przepływomierza?
Ogólnie auto nie wygląda źle, ale "igła" to nie jest, załóż nowy filtr powietrza, i zrób ponownie Dynamiczny 003, przepływomierz zaniża wskazania przez co tnie dawkę paliwa w całym zakresie. Turbinę i sterowanie też należało by przeglądnąć ale to zostaw na koniec. Cylinder 3 trochę nie domaga. Co do klapy to powinna się zamykać przy gaszeniu, jeśli...
WITAM Miałem podobny przypadek z volkswagenem 1.9TDI sprawdziłem prawie wszystko :sterownik wymieniłem ,sprawdziłem wszystkie czujniki,katalizator,filtr paliwa,filtr powietrza,turbinę wymieniłem i przepływomierz i dalej muł.Sprawdzałem Kts-em i VAGIEM i nic.Przypadkiem wykręciłem zaworek przy pompie paliwa ktury był zatkany i trafiłem.
Klient twierdz że wymienił termostat oryginalny Vw, pompowtryski podobnie były kilkadziesiąt tys.km temu regenerowane, ale kto to wie co za fachowcy robili to i czy nie podmienili od innego silnika. A co do oleju to w ostatnim czasie sobie pomykał na 10W/40......:P dopiero klientowi uświadomiłem że obowiązkowo musi być 505.01 akurat zalałem Texaco....
No oprócz ecu jeszcze wiązka silnika ,pedał gazu ,czujnik wału, przepływomierz ,doładowania itp. Jaki dokładnie kod silnika masz?
Koledzy mam u siebie problem z odpalaniem Skoro tak to zapytam czy masz LPG? Jeśli nie to zainteresują się przepustnicą, pompą paliwa i przepływomierzem. Dziękuje za uwagę, wybiła 23.00.
Zrób logi dynamiczne; wydatek paliwa, ciśnienie zadane i rzeczywiste, odczyt z przepływomierza... Na pewno szkopuł się ukarze..
Przepływomierz też, cały ten mechaniczny wtrysk paliwa, ale chodzi mi o te numery , czy muszą się one zgadzać ???
Jakaś diagnostyka komputerowa była robiona? Przepływomierz, czujnik temperatury silnika? Ciśnienie paliwa ktoś sprawdzał? Stan cewek i świec zapłonowych?
Jeżeli to jest silnik na pompie nie pompowtryskach to można zamienić przepływomierz na inny dobry i sprawdzić, ewentualnie sprawdź cały układ paliwowy -elektrykę. Są jakieś błędy na VCDS. Kiedyś miałem problem z przepływomierzem , nie chodził a błędu nie pokazywał, w serwisie chcieli mi wymienić turbinę, ale po moich namowach podmieniono przepływomierz...
Zeby to wykluczyć musisz zmierzyć ciśnienie paliwa ale najczęstrzą usterką jest przepływomierz powietrza sprawdz ciśnienie w cylindrach i cały zapłon.
Jeżeli jedzie ci tylko do 120,130km/h to zanieczyszczony filtr paliwa i powietrza. Jeżeli mułowato się rozpędza, to przepływomierz powietrza przy filtrze. Rozbierz go i przeczyść. Jak nie pomaga to wymień. Ja zatrzymuje Passata. Pukam jak w ruskiego Rubina. Odpalam i jest ok na jakiś czas.
lepiej jak przyspieszony niż opóźniony trzeba było wczesniej zmierzyć czas 0-100 albo jeszcze lepiej 80-160 na V biegu i porównać na 216 odczułbyś wiekszego kopa w plecy :) Macie może jakieś inne pomysły? może przepływomierz zawyża w co wątpię. Polej więcej paliwa i zobaczymy
Nie znam tego auta, podobne objawy w Passacie występowały kiedy kończył się przepływomierz.
o co chodzi z tym odcięciem wtrysków przez gazowników??? Ciśnienie ma 5 atm.. także nie jest takie złe, chodzi o to że auto nie zbiera sie na obroty i przerywa.. Jak pomęczę go chwile na benzynie to muszę później chwile kręcić rozrusznikiem żeby odpalił na gazie.. Może mieć coś do tego przepływomierz powietrza jak mogę go sprawdzić???
Oczywiście! W tych sinikach kalibruje się przepływomierz i dawkowanie paliwa. Można to wykonać przy użyciu interfejsu VAG porównując wartość mierzoną do wymaganej. Pozdrawiam
Brak silnikowi paliwka.Sprawdz ciśnienie paliwa filtr siatkowy na pompie w zbiorniku.Zajrzyj do przepływomierza pod kątem zatarć klapy,no i czujnik temp.płynu jego opór w całym zakresie temperatur oraz jego masę.
Przepływka oblicza mase powietrza, jasna sprawa ,ale jak egr się otworzy to ta masa się automatycznie zmniejsza... Fil2006. Zawór egr sam się nie otwiera, steruje nim ecu i wg. mnie ów ecu robi to na podstawie info z przepływki, ilości paliwa, obciążenia silnika i pewnie kilku innych czynników.
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia. Zanim się weźmiesz za przepływomierz to oglądnij rurę łączącą go z przepustnicą, tam gdzie dochodzi odma
Sprawdź stan oleju silnikowego, filtru powietrza i filtru paliwa. A mocy pewnie nie nabiera właściwej, tylko załącza się przy tych obrotach turbina.
Do sprawdzenia ciśnienie na pompie tandem. Ewentualnie możesz sprawdzić ilość paliwa w filtrze (czy pompa elektryczna nadąża podawać) przy/po szarpaniu.
Witam Mam problem z Passatem B6 2010 r stoi już u mechaników 2 miesiące i nie mogą ustalić gdzie tkwi problem. Auto jedzie normalnie do 2,7 tys 3 tys obrotów około w zależności od obciążenia po czym zaczyna go dławic. Pierwsza diagnoza DPF następnie geometria turbiny nie stety okazało się że to nie to. W aucie zostały sprawdzone wtryski wymieniona gruszka...
witam stawiam na nastawnik dawki paliwa !!! miałem już tak ze na wolnych było idealnie wyjmij wtyczkę z przepływomierza i już wież na 100 % co jest Dodano po 25 witam stawiam na nastawnik dawki paliwa !!! miałem już tak ze na wolnych było idealnie wyjmij wtyczkę z przepływomierza i już wież na 100 % co jest
....zresztą możesz zobaczyć w grupie 004 poz. 4, podaj jaka tam jest wartość. Co ja za bzdury piszę, przecież czujnik czyta z koła a nie z wałka :) Logi tragedia, bardzo mala dawka paliwa, jaki odczyt masz z przepływomierza?, odepnij go, bo może ecu nie widzi powietrza więc nie daje paliwa, posprawdzaj odczyty temperatur: paliwa, powietrza, płynu itp.
Mam problem z Passatem b5 1.6 AHL z LPG. Mianowicie, ciężko odpala na zimnym silniku po nagrzaniu odpala szybciej. Czasami zdarza się, że po odpaleniu i dodaniu gazu strasznie wolno reaguję na pedał gazu. Pomaga zgaszenie i odpaleniem ponownie. Kolejny problem to falujące obroty na postoju i nierównej pracy silnika. Podczas jazdy gdy wrzuci się na luz...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic89... o proszę na przykład tu masz :) i jeszcze tu http://forum.vw-passat.pl/archive/index.... i wogóle pełno tego w internecie :)
Pewnie coś nie tak z mieszanką, może być uszkodzony zawór rozgrzewania silnika albo rozdielacz paliwa/przepływomierz. Zobacz czy jak podniesiesz trochę wolne obroty (śruba na przepustnicy) to się stabilizują (mniej pływają).
Coś jest nie tak. Owszem, ale jako że nawet pobieżnego pojęcia nie masz co, to bądź uprzejmy przestać bajki pisać. - kąt wtrysku, - temperatura paliwa, - wskazania przepływomierza rzeczywiste/oczekiwane, - najważniejsze, korekcje wtryskiwaczy. Do tego może się okazać, że auto kopci jak Batory - niesprawność systemu doładowania. Wszystko da się sprawdzić.
Przepływomierz jest przy filtrze powietrza a nie paliwa. W tym samochodzie komputer nie zapisuje sobie zadnych błędów i nie ma możliwości ich odczytania!
Może to być przepływomierz powietrza albo filtr paliwa Dodano po 2 Nie doczytałem się, filtr nowy i przepływka też to sory :)
Do pełni szczęścia brakuje wyższych wartości z przeplywomierza. Bez nich dawka paliwa jest ograniczona i turbo może późno wstawać. Odepnij przepływomierz konkretnie wtyczkę od niego i zrób loga bo coś czuję że jest brudny albo do wymiany.
W tym wtrysku baaaardzo ważna jest szczelność za przepływomierzem. Dobrze prawdź czy nie jest pęknięta jakaś guma lub wąż. Może masz źle ustawiony przepływomierz (np. po eksplozji gazu w dolocie). Napisz coś więcej o usterce i ewentualnej genezie jej powstania.
Brak mocy VW PASSAT 1.8 T AEB 98r brak bledow. Turbo pompuje,rozrzad,temperatury,cisnienie paliwa ok! Odczyt z przeplywomierza max obciazenie 3500obr/min to 100 gram.
Miałem w swoim aucie b3 2.0 115 HP , dwie usterki związane z nierównymi obrotami . Pierwsza silnik gasł na jałowych obrotach . przyczyną był nieszczelny przewód gumowy (dwururka). Drugi obroty falowały w górę po rozgrzaniu silnika - przyczyna spadła zaślepka z przewodu łączącego silnik z serwo . Warto więc sprawdzić dokładnie !!!stan przewodów powietrza...
Były wymieniane świece i kable. Jakieś 3 miesiące temu. Zaglądałem do wtryskiwaczy. Wyglądały ok. Ale więcej nie sprawdzałem. Aczkolwiek to się zachowuje tak jakby pompa odcinała dopływ paliwa lub brakowało iskry. VAG pokazał błąd sondy lambda i błąd przepływomierza. Są te elementy już wymienione na tą chwilę nie ma błędów. Ale dalej szarpie
przyczyna moga byc podam od najprostszych zapowietrzony uklad paliwowy filtr paliwa filtr powietrza przeplywomierz powietrza wtryskiwacze pompa paliwa turbosprezarka
Witam Serdecznie. Mianowicie bardzo proszę obeznanych tutaj ludzi w pojazdach VAG'a o analizę tych że Logów które mnie troche niepokoją chodzi tu o przepływomierz. Mianowicie zdjęcie nr 1 przedstawia stary przepływomierz lecz zdjęcie nr 2 przedstawia mi po . Bardzo proszę o analizę i poradę. http://obrazki.elektroda.pl/9902497200_1...
Masz jak podpiąć auto do kompa? Dodano po 3 Ogólnie to auta benzynowe dymia na czarno ponieważ mają zbyt dużą dawkę paliwa w porównaniu do powietrza filtr powietrza turbo przepływomierz lub sonda lambda może być przyczyną ale nie tylko jak widzisz jest kilka możliwości
Masz dodatkowo do zastanowienia się jak jest mapa sterowania doładowaniem zrobiona, ja nie wiem, ale nie zdziwiłbym się, gdyby była zrobiona wg przepływomierza też :) Mapa doładowania dostosowuje ciśnienie powietrza do ilości otrzymanego paliwa. Doczytałem się, że jest gdzieś mapa 2x1, którą można przełączyć MAF na MAP. Wie ktoś jak ją zlokalizować?
Doloty są zupełnie inne (inna przepustnica no i listwa wtryskowa w ABF).Poza tym z tego co wiem to 9A i ABF wcale nie są takie same mechanicznie (inna wysokość silnika) o wałkach w głowicy nawet nie wspomnę,wymianie pompy paliwa,dodatkowych czujikach i pewnie jeszcze innych rzeczy. Jak dla mnie to bez sensu, jeśli już to cały ABF wrzucić kupując w dobrej...
Witaj. Nieszczelności w układzie dolotowym są częstą przyczyną takich usterek, autko łapie "lewe" powietrze które nie leci przez przepływomierz, komp podaje mniej paliwa i prawdopodobnie to będzie cały problem Uszczelnij dolot i zobacz co się będzie działo. Pozdrawiam
najlepiej kolego wybrać się do jakiegoś warsztatu z komputerem i podłączyć się pod VAG, tam wyskoczy prawie wszystko co jest nie tak, łącznie z temperaturą, powinna być na rozgrzanym ok 96stopni, może jeszcze dawka paliwa, też to się ustawia, albo przepływomierz, czy autko ma taką samą moc? No ale przede wszystkim musisz się podłączyć pod komputer
Tego jaką mam turbo nie powiem bo szczerze nie wiem. Była zmieniana rok temu na nową ponieważ tamta została zatarta. Mogę ewentualnie zapodac foto jak wygląda ale serio nie wiem gdzie szukać aby ją odróżnić od tej z zmienną geometrią. Pompa paliwa również siedzi nowa. Dziś wracając z pracy zrobię logi dynamiczne bo wziąłem laptopa z sobą i je tutaj...
Witam, Pacjent VW Passat B5FL 2.0TDI BGW 136KM 2004 Auto na zimnym silniku pracuje prawidłowo, dynamika jest, odpala ciepły czy zimny jednakowo. Auto jak się rozgrzeje do 90 stopni to na biegu jałowym faluje, schodzą obroty i podnoszą się, Po dodaniu gazu do 3tys lub więcej falowanie zanika na jakiś czas FILMIK : https://www.youtube.com/watch?v=5sQ9bKp7...
Witajcie. Passat B5 1.9 AJM 2000 rok. Nagle, od rzekomo pół roku zaczęło się nagrywanie, szarpanie na biegu jalowym po nagraniu się silnika. Na dzień dobry przy okazji wymiany rozrządu zrobiłem oringi na PD. Korekty wtrysków wzorowe, BIPy nie przekraczają 25. Błędów brak, wszystkie czujniki z silnika podają realne sensowne wartości. Po odpięciu przepływomierza...
swiece są sprawdzone grzeją nie wiem jak z akumulatorem zerkne na niego najwyzej podladuje ale co z tą mocą samochud jakby tostawal za malą tawkę paliwa czy są jakies czujniku odpowiedzialne za to przepływomierz? przewody do pompy paliwa(mechaniczna) obsmarkane olejem napędowym. Pokrzywione korbowody? - silnik dostał kiedyś w "d.up.ę"? przy ilu obrotach...
Witam mam passata 2.0 8V od niedawna. Jest problem taki ze nachodzi paliwo do oleju. Cisnienie na tłokach jest ok. Wymieniłem juz sonde lambda, czujnik temperatury, listwe wraz z wtryskami, zawór cisnienia paliwa. Mnie i mechanikom których znam wiedza sie pokończyła. Co moze jeszcze byc nie tak lub kto wie co wymienic a został jeszcze komputer i przepływomierz...
mam niemaly problem, kupiłem niedawno lekko uderzonego Passata sprawdziłem go na postoju i silnik chodzi bez problemu teraz jest już naprawiona karoseria ale silnik niestety niechce jechać, nie ma mocy całkowicie na niskich obrotach, ciężko w ogóle nim ruszyć z miejsca jak osiągnie ok 2500tyś obrotów to jedzie całkiem przyzwoicie; następujące żeczy...
Witam, mam problem z czujnikiem tylko nie wiem jakim. Wskazania Vag-a są następujące: 18001 - Nieznany kod błędów - chyba(prawdopodobnie czujnik podcisnienia) 16514 - obwód czujnika O2 - usterka (bank1,czujnik1) 17536 - długoterminowy pomiar paliwa - system za słaby(bank1) Samochód zachowuje sie nastepująco: Po zmianie akumulatora na nowy okazało sie...
Panowie poszukałem w internecie dość długo i znalazłe gościa co dokłądnie miał ten sam problem tyle że w subaru.\. Wszystko to samo. 1.Szarpanie na zimnym 2.Przerywanie na 4 biegu 3. Przeciąganie biegu z 2 na 3 Winowajcą u niego był filtr oleju w skrzyni. Możliwe że mój się zapchał po remoncie całej skrzyni? Albo założyli jakiś lipny. Podłączyłem kompa...
witam ponownie, niestety na ta chwile nie moge zrobic logow dynamicznych, lecz sprawdzilem autko co do bledow i wyskoczyly mi takie 0001237 Zawór odcinania dopływu paliwa - N109, Zawór odcięcia paliwa - N109 000575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym, Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej 000553 Przepływomierz masowy powietrza - G70, Czujnik masy przepływu...
Sprawdż czujniki temperatury na silniku i sprawdż elementy sterujące pracą układu paliwowego. U mnie w VW passat ,,fachowcy" rok czasu walczyli, wymienili w efekcie parownik, sterownik, przepływomierz, filtry ,pompę paliwa, czytanie błedów i diabli wiedżą co jeszcze . Wiele wizyt mojej Żony w warsztatach pseudo mechanikerów. Sprawdziłem elementy mające...
Co do EGR - jedyna wada to to, że może się całkowicie nie domykać no i zamiast 100 % powietrza dostaje cały czas jakieś spaliny - ale to łatwo stwierdzić po zdemontowaniu. A próbowałeś odpiąć przepływomierz i zobaczyć jak wtedy wygląda jazda? Ja dalej upieram się przy sprawdzeniu wydajności pompy paliwa (ciśnienie). A jak katalizator? Nie ma problemów...
Jak dobrze rozumiem, kroki które powinienem wykonać to: -szukanie nieszczelności w układzie dolotowym -przepływomierz (wymieniłem go rok temu) - jakich wartości się spodziewać na biegu jałowym? -układ pochłaniania par paliwa - kontrola działania (czy w vagcom znajdę jakieś parametry pracy tego? jeśli tak to jakie są pożądane?) Czy coś pominąłem? Proszę...
Sprawdź czy nie zakleszczył ci się przepływomierz powietrza. O tym, to chyba nikt nie pisał. Często jak silnik kichnie, to pada przepływomierz powietrza. Powiedziałbym nawet, że to standart. Ewentualnie sprawdź, czy nie zaciął ci się zawór od gazu i silnik nie jest zasilany dwoma paliwami naraz. :|:|:|
Proszę wyczyścić zawór EGR (przypadkiem nie zaślepiaj, bo to zło 90% dobrych mechaników ci to powie), następnie sprawdzić działanie przepustnicy. Sprawdź zmienną geometrie łopatek turbiny. Ale pierwsze co rób to dostań się do filtra powietrza (najlepiej wymień) oraz obowiązkowo wymień filtr paliwa, może spuchł filtr paliwa w środku (Czasem się to zdarza)....
Jak napisano wyżej....diagnostyka silnika (z pomiarami dynamicznymi - w czasie jazdy), może sterownik zapisał jakiś błędy. Co do usterek to może być tego na prawdę wiele.... od najdrobniejszych typu uszkodzenia przewodu paliwaowego, zapchany filtr paliwa, pompka............ do problemów z przepływomierzem a nawet turbiną (najczęściej zapieczone kierownice...
i membrane w aparaturze wtryskowej (jeśli to k-jetronik). To nie jest wtrysk mechaniczny tylko w pełni elektoniczny Digifant i nie ma tej "membrany" czyli płytki przepływomierza przy rozdzielaczu paliwa ( rozdzielacza zresztą też). Skłaniałbym się do uszkodzenia silnika krokowego.
Witam, mam następujący problem w Passacie b5 z silnikiem 1.6 benzyna. Auto słabo się rozpędza, tzn. gdy pedał gazu wciska sie powoli to daje sobie rade, najgorzej jest gdy to zrobi sie gwałtownie lub odrazu do końca. Wtedy występuje coś takiego jak by się na chwile przylały świece i dopiero potem strasznie powoli sie zbiera. Ja wyczyściłem wkład filtra...
Sonda będzie sprawna, zresztą nie wpływa ona na tak duże zużycie paliwa. W tych pasatach, które wiekowo już są wysłużone często siada wtrysk i zaczyna lać. Zdejmij wlot powietrza i odpal, zobacz czy dobrze rozpyla. 2 sprawa sprawdz gumową uszczelkę pod wtryskiem też często siada. 3 sprawa jak strzeli na gazie może uszkodzić przepływomierz i na paliwie...
Witam. Mam problem z passatem 1,8 benzyna, bez turbo, 1999r. Silnik ma problem z wkręcaniem się na obroty. Poza wywalaniem błędu sondy nie ma żadnych innych błędów. Sonda sprawdzona i jest ok, przepływomierze podmienione 2 i na dwóch jest to samo. Objawy są takie, że po odpaleniu na zimnym silniku, kicha, prycha, jakby nie pracował na wszystkie cylindry...
Witam. Nowy temat ponieważ nie ma odpowiedzi na forach itd. Pacjent to passat b5. 1.9tdi 130km avf 6 biegowa skrzynia, przebieg 400 200km. Spalanie najmniejsze jakie uzyskałem to 7,9l w trasie, w mieście ok 13l. Wyniki z vag com. Czujnik temperatury wskazania prawidłowe. Temperatura paliwa nie przekracza 30°c Kąt wtrysku 0.0 idealnie. Wtryski mają korektę....
Przeplywomierz powietrza - usterki nie wykryjesz ani vagiem ani niczym bo przeplywomierz ten uszkadza sie w ten sposob że jego pomiar masy powietrza zostaje rozkalibrowany czyli zapodaje do CPU falszywe dane ale mieszczące się w granicach przyjętych jako dane wlasciwe ( trochę zawile to napisalem ale to nie pierwszy taki wadliwy przeplywomierz jaki...
Mam starego klienta któremu nie potrafię pomóc. Mianowicie od niedawna ma kłopoty z 90 konnym Passatem. Pomiędzy 2500-300 obr dostawał tz dziuruy w mocy. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu usterka nie pojawiała się tak jakby błędy samoistnie się resetowały. Obecnie moc spadła o połowę i jakiekolwiek wyprzedzanie stawrza dość duże ryzyko. Został...
Ja mam Passata 1.9 TDI 90 KM , w moim przypadku auto po około 20 minutach jazdy traciło moc ( gaz do dechy i max 80/h ) sprawdziłem wszystkie przewody i nic nie znalazłem , wymieniłem przepływomierz i dalej ten sam problem . Piszecie ze to może byc zawór EGR lub sprężarka doładowująca . Koszt EGR to 500 zł a sprężarki 300 , więc szukałem dalej , okazało...
Problemów utraty mocy w 1,9tdi jest wiele. Objawia się to niską prędkością maksymalą - jedziesz trasą i samochód na 5-biegu nie przekracza 3000 obr/min. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu samochód jedzie normalnie i po chwili może wpaść w tryb awaryjnt. Główną przyczyną jest turbina oraz elementy z nią spokrewnione. Zaliczamy do nich: turbinę...
witam. Mam podobny problem z szarpaniem. Passat b5fl 1.9tdi AWX 2001 podzczas przyspieszania, szarpie w granicach 1600-2600, najbardziej wyczuwalne 3,4,5 bieg.Podczas spokojnej jazdy szarpania nie ma i na biegu jałowym wchodzi odrazu na obroty. wszystko zaczęło sie po wymianie filtra paliwa, włożyli mi knechta, na drugi dzien pojechałem do nich powiedziałem...
Nie jestem specjalistą od 1.8t, ale masz jakiś problem z opóźnianiem zapłonu na 4 cylindrze. Spróbuj zamienić miejscami świecę i zrób log 20, potem cewkę i znów log 20. Przepływomierz wskazuje poprawnie, ciśnienie sprężarki też więc wygląda na to że układ dolotowy jest szczelny. A ponieważ to samo dzieje się na benzynie i gazie, więc odpada też układ...
Dziękuje za pierwsze odpowiedzi. Pod Vag-a był podłączany. Jest komunikat treści Ciśnienie poniżej regulacji oraz drugi Cuzjnik temperatury paliwa zwarcie na plus. Sprawdziłem szczdelonośc układu rurka po rurce wydaje sie OK. Dzis jednak odłączyłem przepływomierz który był już wymieniany i okazało się że nie ma żadnej róznicy. Czy to oznacza że jednak...
Możesz poszukać jakiegoś boxa w pobliżu przepływomierza. Można go w tamtym miejscu oszukać wpinając "profesjonalny" box w którym jest zwykły opornik :D Dodano po 1 A jeżeli nic nie znajdziesz to widocznie gościu zrobił za ciebie chip tuning a jeżeli podniósł ciśnienie i czujesz, że auto dalej ma kopa to znaczy, że podniósł też dawkowanie paliwa.
VW Passat B7 2.0 TSI 210hp . 2012rok Przebieg 140 000 to jest ok 250 000km Błąd P2188 Po wymianie już prawie wszystkiego co było można w dalszym ciągu mam ten sam problem. Wymienione zostały wtryskiwacze świece cewki zapłonowe czujnik lambda oxygen sensor przed katalizatorem odma olejowa sprawdzono pompę paliwa przepływomierz powietrza czujnik ustawienia...
Zasilanie paliwem i przepływomierz powietrza do sprawdzenia.
Witam! odświeżam temat prosząc was o pomoc, bo już nie wytrzymuje. Auto passat b5fl 1.9Tdi AVF 2003r oryginalny przebieg 210tyś. Objawy: Ciężko pali na zimnym silniku..., a jak już odpali to nierówno pracuje przez chwilę (temp poniżej 0) gdy ciepły objawy nie występują. Zrobione: wymienione sprzęgło, Egr (tu również wyczyszczony kolektor), Przepływomierz,...
Witam serdecznie.Może ktoś mi podpowie jaki ma być potencjometr przepustnicy w tym samochodzie.W Info Techu podają rezystancję 400-510 Ohm a w samochodzie siedzi taki sam jak w VW T4 o rezystancji ponad 2000 Ohm.Auto ma bogatą mieszankę i tylko właściwie zostało mi do sprawdzenia. Sprawdziłem już na piechotkę (bo nie mogłem znaleźć kabla do podłączenia...
Też mam ten sam problem w moim Passacie B8 2015 r. Salon Polska, kupiłem go w wrześniu 2024 z przebiegiem 120 tys. zrobiłem nim już 12 tys. km. Oczywiście początkowy serwis zrobiony: oleje, filtry, rozrząd, pasek pompy oleju itp. i nie umiem sobie z tym poradzić. Wymieniłem: gruszkę, zawór N75, przewody z podciśnienia łącznie z zaworem jednokierunkowym,...
Spróbuj zmienić przepływomierz u mnie w a4 było bardzo podobnie po zmianie niebo a ziemia i spalanie mi spadło (wynik dogorywającego przepływomierza) No ja ostatnio zmieniałem silnik i też pomogło POLECAM! :) co do Ciebie to 01237 powoduje spadki mocy dość mocne :) no i typowy 00575 to tryb awaryjny i wtedy nie znajdziesz podciśnienia na gruszce żadnego....
Witam!! Mam problem z moim Passatem silnik AHU , r.prod 1998. Oto objawy: -brak mocy... po przekroszeniu jakiejs predkosci nie ma sily - gdy samochod ma te wspomiane odciecie mocy prawie wogole nie przyspiesza,,, mam automata wiec jak sobie przerzuci na nizszy bieg jak wcisne mocniej gaz to zmieni sie bieg ale obroty na nizszym biegu zez nie beda wzrastaly...
W sterowniku silnika błędy: 17549 - rejestracja obciążenia, niezrozumiała wartość, 16556 - zespół 1 system pomiaru paliwa ,mieszanka za bogata, 16555 - zespół 1 system pomiaru paliwa ,mieszanka za uboga ( rzadko), 17831 - zespół 1 układ doprowadzania pow. wtórnego przepływ za mały, Błąd pierwszy pociąga za sobą awaryjne działanie ABS+ESP, sugeruje również...
To nie takie proste. Musisz przenieść wszystko co było w samochodzie czyli m.in. dolot z przepływomierzem, zbiornik paliwa z pompą, ECU, moduł immobilizera jeżeli taki jest i wszystko okablować. W szajowozie to chyba najlepiej przerobić na gaźnik, a układ zapłonowy wziąć ze starszych silników 1.8, gdzie występuje aparat zapłonowy z regulatorami mechanicznymi.
Jeśli auto ma wtrysk paliwa to na układzie dolotowym powietrza może być przepływomierz czyli urządzenie, które mierzy masę przepływającego powietrza. Wystrzał gazu często niszczy lub powoduje uszkodzenie tego elementu. Przepływomierz to w starszych autach taka klapka, która uchyla się w zależności od ilości przepływającego powietrza i steruje rezystorem,...
Mam podobny problem w silniku 2E. Wymieniłem już pompe paliwa, bo padła. Objawy są takie, że pracuje jak napisałeś, czyli nie wchodzi na obroty. Na forum doczytałem się , ze może to być potencjometr przepływomierza. Zaraz idę sprawdzać wartości napięcia. Drugą sprawą może być sonda lambda. Jakbym zrobił, a mam taką nadzieję, to odpiszę. Pozdrawiam.
Proszę o pomoc- w passacie 1.8 benzyna (B5) padł mi akumulator po tym jak auto stało 10 dni w garażu. Po wymianie akumulatora zacząłem mieć problemy z rozruchem auta tzn. gdy go zapalam w silniku coś strzela i auto gaśnie, po kilku rozruchach i takim strzelaniu uspokaja się i dalej wszystko jest ok. Powtarza się to jak samochód stoi ok. 7-8godz. Mechanik...
Witam wszystkich, potrzebuję pomocy i liczę na to że ktoś mi pomoże rozwiązać mój problem.Ale zacznę od początku.Posiadam passata 1.9 tdi 94r.,od pewnego czasu samochód zaczął szarpać,jest to dość irytujące.Zaczyna się od 2,poprzez 3,4,5 bieg .Dodając gazu lub jadąc pod górę robi się naprawdę nieznośnie.Szarpanie rozpoczyna się od 1000 obrotów i w górę.Samochód...
Witam. Mój problem polega na tym że podczas przyśpieszania następował wyraźny spadek mocy i po chwili lekki przyrost. Zrobiłem wykres vag i okazało się, że przepływomierz pokazuje wartość znacznie niższe niż zakładane. Pomiar na 4 biegu od 40 do 140 km/h. Wykres wyglądał tak: http://obrazki.elektroda.net/72_12242677... Odłączyłem całkowicie zawór...
Przepływomierz to ostatnie miejsce które mogło by paść.Odnośnie notaufa sprawdź N75 i dochodzące do niego wężyki.Dotyczy to tylko wejścia w tryb awaryjny.Sugestia na temat podpięcia vag jak najbardziej trafna.Kto pozatym zimnego doładowanego diesla tak okropnie męczy.Poczytaj sobie na temat obsługi silników TDI "Święte 10 przykazań".Kiedy był zmieniany...
Śruba stopu ogranicza przymknięcie kierownic. I teraz trzeba znaleźć złoty środek czyli takie przymknięcie kierownic by spaliny zwiększyły prędkość i dzięki temu szybciej napędziły wirnik gorący turbo który to przez oś napędzi drugi zimny wirnik i turbo szybciej osiągnie RPM efektywnej pracy ,ale z drugiej strony nie zamnknął sie na tyle by za bardzo...
Łańcuch jakby przeskoczył to zapewne miałbym błędy wału lub wałka, ciśnienie paliwa sprawdzane na kompie i na jałowym 5bar a przy 4000 obr/min 150bar więc książkowo. Chciałem sprawdzić pracę przepływki ale nie wiem które to bloki bo nie mam opisów bloków pomiarowych pozdrawiam Dodano po 5 Sprawdzałem i wypadają zapłony na 2 i 4 cylindrze, zamieniłem...
Witam Mam problem z moim passatem i jak na razie żaden mechanik nie może sobie z tym poradzić a problem mam taki: Na benzynie i na LPG gdy dojerzam np do skrzyżowania obroty 2000 wbijam na bieg jałowy a obroty parę sekund pozostają np na 1700 lub się same zwiększają świeci mi się non stop ESP i check błędy na vag wyświetlają się takie Benzyna : 17549...
Czasem słabo pali rano lub nie zapali.Cofnięcie kluczyka i ponowna próba czasem pomaga.Często auto bywa w serwisie i nic z tym nie zrobili.Wymieniany czujnik temp,przepływomierz,czyszczona przepustnica.Zwarcie na krótko przekaznika 208 (pompa paliwa ciągle pracuje)to zapali.Gdy przekaznik jest na miejscu to czasem zapali ale nie ma mocy ,prycha,kicha...
Witam co może być przyczyną wyskakującego błędu 17549 -Przepływomierz powietrza wymieniony - przepustnica wymieniona i wyczyszczona - wszystkie węże rury szczelne - uszczelki pod kolektorem wymienione - regulator ciśnienia paliwa wymieniony - A ostatnio komputer wymieniony Obiawy podtrzymywanie obrotów na biegu jałowym w czasie dojeżania do skrzyżowania...
Witajcie, mam problem z moim passatem 1.9 FL130 automat. Auto dławi się podczas przyśpieszania, jeżeli wcisnę mocniej pedał gazu, przyśpiesza do 60-80 km/h a następnie dostaje drgawek. Wczoraj wraz z moim mechanikiem sprawdzaliśmy wszelkie przewody podciśnieniowe, pojechaliśmy na jazdę próbną i po jakiś 400-500m jazdy na pełnym gazie auto wręcz słabnie,...
temat kilka razy poruszany na forum poszukaj a zrzuty przydały by sie z Vag-coma z kanalu 1 na wolnych obrotach 3 i 11 na podwyrzszonych ponat 3 tyś i jakie jest napięcie na przepływomierzu mierząc multimetrem na przewodzie sygnałowym na wolnych obrotach i jak dodasz pedal do podłogi. sprawdzenie zapłonu to Vag com nastawy podstawowe 04 kanał 000 na...
Witam wszystkich i proszę o pomoc mam VW Passat 1.9 TDI 2003 rocznik 130 koni .jeżdżę nim już 2 miesiące było wszystko ok. ale jak jadę ponad 120 km zaczyna się krztusić jest to chwilowe ale bardzo denerwujące .Wymieniłam już wszystkie filtry tzn. powietrza podszybia filtr paliwa i oczywiście olej jak również przepływomierz powietrza niestety auto nadal...
Pmiętam że u mnie przy montażu miksera, pomiędzy mikser a przepustnicę dali trochę silkonu (obie części są metalowe i muszą być jakoś uszczelnione ich przylgnie jak nie dali tam silikonu to wątpię aby to połaczenie było całkowicie szczelne). Ja na Twoim miejscu pojechałbym do buraków (mogę chyba tak o tych wciskaczach kitu powiedzieć) żeby poprawili...
przepływomierz passat passat przepływomierz przepływomierz paliwa
multiswitch naprawa iveco daily problemy klimatyzacja sumator schemat
Jak uruchomić pilarkę spalinową Tajga? Kiedy unikać zaciągania hamulca ręcznego?