A sam MAP sprawdzałeś czy nie zawyża ? Co pokazuje na zapłonie ? Brakuje tutaj jescze" duty cycle" dla "n75" MAF i APP. W aucie poprzedni właściciel zaślepił EGR, przez co przepływomierz pokazuje za wysokie wartości. Przepływomierz pokazuje właśnie normalne wartości bo przy WOT EGR i tak jest wyłączony.
Temperatura niska dawka wtedy duża. Jedyny przyczep z opisu
Błędne wskazanie przepływomierz zwykle generuje błąd w sterowniku. Przepływomierz, to precyzyjne urządzenie i wstawienie tam rezystora nie załatwi sprawy. Nie da się kupić tego przepływomierza ??
Masz na myśli główną rurę, która łączy przepustnice z przepływomierzem? Jeśli tak, to po jej SZCZELNYM zablokowaniu silnik musi zgasnąć. Masz nieszczelność. Jakie wartości ma przepływomierz?
Wartości z przepływomierza grubo zaniżone przy doładowaniu zakładanym 1950 mbar masz 2200 mbar ale przepływomierz widzi wartość przepływu na poziomie 750 mg/suw a powinien coś około 950-1000. Albo jest dziura w dolocie przed turbo albo EGR jest zablokowany w pozycji delikatnie otwartej lub też intercooler jest przypchany albo dolot czasem wałek rozrządu...
z tyłu przepływomierza wywierc otwór, zacznij od fi 3 i sprawdzaj przepływ i korekty
to 0,02 czegoś na coś (nie zapamiętałem) Jeszcze raz-jakie wartości zostały zmierzone?
sprawdziłem przepływomierz jest ok, cały druciki są w dobrym stanie Nic nie sprawdziłeś. Podejrzyj w parametrach czy przepływomierz podaje prawidłową wartość przepływu powietrza.
Witam wszystkich Wszystkiego najlepszego w nowym roku! Może ktoś z kolegów zerknął by na wskazania mojego przepływomierza. Nie znam wartosci referencyjnych ale czy te w moim aucie nie są zbyt wysokie..? Na jałowym: Np. Przy 1600rpm to 21 g/s Przy 2800rpm to 69 g/s Przy 3200rpm to 83 g/s Załączam zrzuty z forscana. Jest to auto ford transit custom 2.2tdci...
Pompka nr na granicy korekty +2.6 i wyżej. Pytanie czy była wyregulowana po montażu? Oraz czy gniazdo na nią nie było rozjechane a przynajmniej nie miało ostrych krawędzi? Nowe uszczelnienia poszły? Jak wszystko było zrobione sugerował bym zamianę nr 1 z nr 3 czy wartości pójdą za pompowtryskami. Drugi problem to wartości z przepływomierza. Nie przekraczają...
Witam mam też taką przypadłość - oczekiwany przez ECU poziom powietrza cały czas stoi na 250 mg na obrót. Przepławka reaguje i podaje zmienna ilość powietrza przy zmianie obrotów. Objawy takie że czasami na wolnych buda wpada w dylerkę a przy obrotach od tak 1800 do 2100 stukanie tak jakby zawory (a to raczej w benzynie by było). Wymieniłem regulator...
Niekoniecznie trzeba mieć renault clipa. Są różne marki uniwersalnych interfejsów. Prawdopodobnie na wolnych obrotach auto nie złapało błędu przepływomierza. Jak będzie podpięte pod komputer to warto sprawdzić jakie wartości pokazuje przepływomierz.
Witam ! Pompa ma dwa zawory, przekręć je wielkim śrubokrętem muszą być pionowo. https://obrazki.elektroda.pl/4191510200_...
Uszkodzona elektronika przepływomierza
Turbo późno wstało i dalej obcina dawki przez niskie wartości z przepływomierza.
Zacząłbym od dogięcia styków we wtyczce przepływomierza i EGR. Potem trzeba przejechać się z komputerem i sprawdzać wartości przepływomierza(dane z niego sterują otwarciem EGR) , czy wartości zadane i rzeczywiste się pokrywają. U mnie dopiero wymiana przepływomierza zlikwidowała wszystkie błędy EGR
Witam Mam problem tego typu posiadam sterownik siemens S7-300 313-5BE01-0AB0 gdzie jest podłączony do niego Przepływomierz Proline Promag W 400 Enderess Hauser, na przetworniku zasymulowałem wartość przepływu przykładowo 500m^3 i na sterowniku ta sama wartość została odczytana i wyświetlona w programie, zaznaczam że sterownik i przepływomierz jest podłączany...
Rozgrzej auto, zrób zdjęcie wartości sondy na biegu jałowym - to chyba bloki 30 - 33. Pokaż też co pokazuje przepływomierz czyli wartość MAF (powinno to być widoczne w pierwszych blokach pomiarowych) będzie w gramach na sekundę lub w kilogramach na godzinę. Nic jeszcze nie jest do wymiany. Sonda nie pokazuje wartości w %. Te 20% co podałeś to może by...
zrobiłem logi dynamiczne przepływki no i wartości zadane różnią się znacznie od rzeczywistych,przepłwyomierz był podmieniany i dalej jest tak samo,a u kolegów na tych przepływomierzach co od nich pożyczałem jest dobrze,gdzie szukać wady czy to coś z instalacją,czy poprzedni właściciel mógł coś namieszać w sofcie kompa,czy coś innego, niestety logów...
Pętla otwarta bo sterownik przeszedł w tryb awaryjny. Wówczas sonda nie jest uwzględniana przez sterownik. Odpal silnik ponownie i wówczas sterownik będzie próbował przejść w tryb zamknięty. Wartość przepływomierza 10,4 kg/h powietrza dla wolnych obr i nagrzanego silnika jest prawie wzorcowa. Wzorcowa jest 11 kg.
Turbo bije ile wlezie zamiast 1950 mbar bije w opór 2570 mbar. Wartości z przepływomierza raczej ok. Wiec obstawiam zacinające się turbo (nie zdejmuje doładowania - klasyka) .
Układ wtryskowy VW Digifant silnik oznaczenie 2E. Przepływomierz powietrza m-ki BOSCH nr. 0280 202 130 czujnik temp. zasysanego powietrza o ujemnej wspołczynniku temperaturowym mierzonej rezystancji umieszczony w przepływomierzu. Rezystancja czujnika mierzona jest miedzy zaciskami 1 i 4 przeplywomierza powietrza. Rezystancja : - przy 0 st. 5500 Ohm....
Jeśli padnie tylko czujnik temperatury powietrza zasysanego, to sterownik podstawia wartość domyślną, żeby mógł w ogóle przeliczyć dane z przepływomierza. Wartość 50°C jest prawie maksymalną, więc zmniejszy nieco dawkę max, zmieni kąt wtrysku itp.
EGR stoi czy zaślepiony? Może przez niego gdzieś leci nieszczelność, bo wg logów nic się nie zmienia przy sterowaniu nim.
Często się zdarza się że regenerowane turbiny są źle wyregulowane. Ale zacznijmy od podstaw. Podciśnienie jest? Po odpaleniu zaciąga sztangę od gruszki? Jak przepływomierz? Jakie wartości podaje? Wypadało by zrobić log z ciśnienia doładowania i wartości z przepływomierza.
tak jest to możliwe... jednak podczas pracy na biegu jałowym, przepływ EGR pokazuje idealne wartości ( poprzez przepływomierz )z wartościami zadanymi, to samo turbo sprężarka . pozdrawiam
...,.............................
Przepływomierz umarł (mogą jeszcze być przewody ale raczej mała szansa) . Wartość jaka powinna być to około 550 mg a jest 10mg potem 6mg klasycznie uszkodzony przepływomierz.
Nieszczelność to także fałszywa wartość z przepływomierza.
Trochę odgrzeje kotleta. Rozwiązałem swój problem? Ktoś ci pomogł? Jakie powinny być poprawne wartości przepływomierz? Mam trochę podobny kłopot.
Zapomniałem dodać że po sprawdzeniu komputerem występuje jeden błąd: 2647-prawy przepływomierz powietrza ,wartość powyżej limitu-stały Nie da się go skasować, podmieniłem przepływomierze prawy z lewym ale dalej ten sam błąd bez zmian.Więc przepływomierz powinien być ok.Sprawdziłem napięcie we wtyczce do tego przepływomierza i jest.
Przepływomierz dobrze dobrany? Masz dwa błędy: 1. Wartość z przepływomierza nie pasuje z resztą odczytów 2. Turbo nie osiąga zadanego ciśnienia. Teraz wypadało by albo przejrzeć parametry live data ,albo zrobić loga. Szczególnie ciśnienie doładowania (rzeczywiste/zmierzone) oraz wartość z przepływomierza którą widzi sterownik. Bo albo jest za duży przepływ...
Kompletny brak ciśnienia doładowania, ale przepływomierz pokazuje prawidłowe wartości. Czyli turbosprężarka dobrze zasysa, ale ciśnienie nie dociera do czujnika. Masz gdzieś nieszczelność
Jak mniemam ELM oblicza doładowanie silnika poprzez wartości, które podaje przepływomierz, a więc z wykresów wynika, że moje turbo ładuje 1.3 bara, co jest niemożliwe, bo powinno być jak się nie mylę w granicach 0.6-0.7 bara, czyżby przepływomierz przekłamywał wartości powietrza przepływające przez niego? Bez przepływomierza auto będzie jeździć, ale...
Chodzi o wskazania przepływomierza na wolnych obrotach (903obr/m) wartość wymagana wynosi -2700 mg/h a wartość mierzona wynosi -4000 mg/h a z tego co wiem powinny się zgadzać tak jest w kilku innych TDI , które podłączałem pod vaga tam wartości pokrywały się , a impuls otwarcia zaworu EGR wynosił około59% u mnie wynosi 46% , czyli jest za mało otwarty...
Dodatkowo miałem robioną diagnozę punktową, sprawdzali mi wartości i na EGR oraz przepływomierzu wychodzą zawyżone wartości. Jest bład "Regulacja zaworu EGR, przekroczona wartość". Powinno tu byc ok 40 % a ja mam 80 %. Podobnie w przepływomierzu wartość przekroczona prawie dwukrotnie, z tym ze tam z tego co pamietam jest wartość w Mg. Sprzeczność....
Jeśli chodzi o przepływkę to one zazwyczaj gdy się uszkodzą pokazują błędne wartości mierzonej masy powietrza. Wartości możesz sam pomierzyć woltomierzem jaką wartość pokazuje, na wolnych obrotach powinno być ok 0.9 V a na wysokich ok 4 ale to są wartości orientacyjne, różnią się dla różnych silników, jeśli masz VAG to tam w dolnych komórkach masz wartości...
Jeżdżę tak najgorzej to wieczorem jak ktoś jedzie za mną na ledach lub xenonie to widać te kopcenie. Najprawdopodobniej przepływomierz coś mi pokazuje rozbieżne pomiary. Nie mam żadnych błędów. Czy ktoś ma wartości przepływomierz ? W opcom
Jakie błędy w ecu? Jakie wartości pokazuje przepływomierz i jak zachowuje się ciśnienie paliwa ?
Trzeba podpiąć pod komputer i sprawdzić parametry pracy EGR i przepływomierza. Wartości zadane i zmierzone. Szczególnie zwróć uwagę na przepływomierz bo to on steruje EGR.
Ale wracając do tematu..czy problem z nieszczelnością nie będzie widniał na komputerze? No przecież widnieje, w dwóch egzemplarzach ;] błąd przepływomierza - za niski sygnał. boga mieszanka, problem z paliwem Dodano po 1 ylko cholera nie wiem, bo mechanik uparcie twierdzi ze jak odpina wtyczkę od przepływomierza to auto chodzi ładnie... No i to jest...
Przepływomierz MAF actual i specified oraz ciśnienie paliwa, wartości powinny być zbieżne
Przepływomierz powietrza,0.00 kg/h - na biegu jałowym Czy tak ma być? No to jak myślisz....silnik nie potrzebuje powietrza na wolnych obrotach...
Jak jest LPG to nieszczelność układu dolotowego możesz mieć w miejscach gdzie gaziarz wkręcał się dyszami w korektor + na wężykach od gazu. (w skrajnym przypadku wtrysk gazu może być zawieszony.) Sprawność przepływomierza najlepiej na komputerze - diagnostyka Ciśnienie w listwie paliwa - manometr (bmw w benzynie nie ma tam czujników) (przeważnie powyżej...
Dawka obcięta i to mocna bo przepływomierz widzi niskie wartości. Odepnij przepływomierz moc powinna ciut wzrosnąć (MAF mierzy 435 mg a po odpięciu podstawi wartość wyższą ponad 500mg). Trzeba by się przyjrzeć czy nie będzie wtedy kopcił. Bo albo faktycznie coś jest przytkane ,albo dziura za przepływomierzem a turbo (spróbuj wyjąć filtr na chwilę czy...
Zwróciłbym uwagę na parametry: temperatura silnika, przepływomierz wartość żądana - rzeczywista, położenie EGR, ciśnienie paliwa (wiem że to benzyna), sondy lambda
Da się to zrobić bez PLC. Typowy układ START-STOP, gdzie START to czujnik "such" a stop to czujnik "SBW". A do przepływomierza to można użyć licznik programowalny. Działanie tego przepływomierza polega na pomiarze częstotliwości sygnału, który trzeba przeskalować na wartość przepływu. Znając wartość przepływu i czas pracy pompy mamy ilość pompowanej...
Mam problem ponieważ nie umiem nigdzie znaleźć na necie jakie odpowiednie wartości powinna mieć przepływk. dla mojego auta.. Audi a4 b5 ,1.8 z gazem,125Km, ADR. Nie wiem dlaczego mój poprzedni temat został wyrzucony do kosza ? owszem jest pełni informacji o mierzeniu przepływki i ich wartośći , ale dotyczące silników 1.8T albo 1.9 TDI.
Sprawdź wartości przepływomierza. Oczekiwane i rzeczywiste.
zagdaka, po co FES podaje wartość zmierzoną powietrza i oczekiwaną skoro po odłączeniu przepływomierza wartości te praktycznie nie ulegają zmianie i wartość bieżącego odczytu jest podawana jakby dalej sterownik widział sygnał z przepływki i różni się nieco od wartości oczekiwanej. Czy podobnie działają wartości oczekiwane i bieżące dla ciśnienia doładowania...
A nie łatwiej zobaczyć - wartość zadaną i rzeczywistą :?:
0Nie odwrotnie powietrze przepływa przez dolot jest mierzone przez przepływomierz (duża wartość) ale relatywnie nie ma ciśnienia w dolocie (a przy tej wartości z przepływomierza powinno być ponad zadane i to grubo). Takie wartości można wytłumaczyć błędach w pomiarze (czujnik ciśnienia lub przpływmierz) albo dziura w dolocie (zamiast dobić ciśnienie...
I tak sprawdziłem wartości z przepływomierza jest ok 2,7g/s na jałowym czyli się zgadza. Skąd wiesz, że to wartość poprawna? Gdzie to wyczytałeś?
W logach jedynie widać podniesione wartości na przepływomierzu i podejrzaną wartość temperatury zasysanego powietrza 41 C.
Silnik ciągnie powietrze ale jak turbina nie pompuje to tego powietrza ciągnie mniej niż z turbiną więc przez to tak niskie wartości na przepływomierzu. Tryb awaryjny objawia się też błędem oraz odcięciem mocy - wtedy nie ma sensu robić logów gdy jest tryb awaryjny, trzeba wyłączyć zapłon i znów będzie dobrze do pojawienia się trybu awaryjnego.
Doładowanie raz jest raz nie ma coś mi to pachnie słabą pompą podciśnienia albo dziurą w wężykach. Przepływomierz też do sprawdzenia bo coś słabe ma wartości.
Ok, a jaka powinna być wartość na przepływomierzu dla wolnych obrotów w takim sprawnym silniku?
Ciekawa usterka, może jest tu ktoś kto zna się na makaroniarskich autach. KTS pokazał błąd przepływomierza, wartość poza zakresem maksymalnym który nie pozwolił się usunąć. Przepływomierz faktycznie pokazywał wcześniej złe wartości więc został wymieniony na nowy, Magnetti Marelli. Teraz wartości mierzone są poprawne a błąd nadal występuje. Trzykrotne...
Możesz zrobić log, a możesz podać tylko wartość podczas pracy na wolnych.
Witam, Auto ja w temacie zapala się check i błąd p0103 przepływomierz wysoka wartość sygnału w parametrach wartości ok, auto jedzie dobrze wiązka w porządku założony nowy przepływomierz i dalej to samo.
Witam, walczę z Oplem Insignią z 2010 roku z silnikiem 18XER 1,8 140km. Samochód normalnie przyspiesza do 2tys, potem przy 2-3tys łapie muła, następnie jakby coś się na chwile zadziało, po czym znowu muł, aż nagle po przekroczeniu 4,5tys obrotów zaczyna ciągnąć aż do końca. ECU sporadycznie, raz na 500km złapie błąd p0101 związanego z przepływomierzem....
Musisz zrobić test podczas jazdy. Trzeci bieg 40 na godzinę, gaz do oporu i kiedy obrotomierz pokaże 3000 odczytać wskazania z przepływomierza. Wartość musi się mieścić w podanych granicach. Wartość mogę podac jeśli podasz symbol silnika lub nr kompa.
Wyraziłem się zatem nieprecyzyjnie. Zamiast żądanych 160ml do szklanki nalało się 200ml. Skoro nie ma kalibracji zakładam konieczność naprawy/wymiany przepływomierza, aby wartości uzyskane zgadzały się z żądanymi.
Zmierz ciśnienie paliwa,sprawdź rano czy ETC i IAT mają podobną wartość.Zobacz co pokazuje przepływomierz i porównaj z włąściwymi wartościami.
Pewnie zapchany EGR skoro przyspiesza i nie widać różnicy. Dawno masz to auto? Pytam bo może świeży nabytek i ktoś go zaślepił. Musisz sprawdzić na pracującym silniku na biegu jałowym przepływ powietrza. Wartość żądaną i odczytana. Te informacje powinny być w Delphi dostępne.
Skoro nie ma reakcji a sterujesz nim przez nastawy podstawowe to zobacz czy w ogóle dochodzi do niego podciśnienie - najlepiej zapiąć wakuometr. Można też podpiąć strzykawkę prosto do EGRa i zobaczyć czy po wyciągnięciu z niej tłoka zmieni się odczyt. 5mg/suw wskazywało by raczej na otwarty EGR - czym bardziej otwarty EGR tym ta wartość mniejsza. Jeżeli...
Jedyna rzecz, która mnie zastanawia to wartości jakie pokazuje przepływomierz na biegu jałowym 560mg/suw Odslep egra to bedzie pokazywał prawidlowo. Dziury w dolocie niemasz przypadkiem nawet malutkiej?Sprawdz.
Witam ,czy ktoś by mi pomógł powiedzieć coś o tych wartosciach mierzonych w 3 kanale na obrotach około 4000 4000RPM/850mg/R /535 mg/R /94,4% Chodzi o to że samochod osiąga szybkości normalnie ale jest mułowaty, brak tego kopa z turbiny.Nie wiem czy to coś z turbem czy z przepływką. Przy tych samych obrotach wartość na turbinie około 1500
Grupa 3 nastawy podstawowe. EGR cyklicznie się otwiera i zamyka. Jakie mają być wartości przepływki podczas EGR ON i EGR OFF??
Typowo grupy od ciśnienia doładowania i wartości z przepływomierza.
chodzi mi kolego o rezystancje tego mniejszego rezystorka, abym mogl go kupić i wlutowac, stary poprostu sie urwal i nie mam go nawet aby go pomierzyc ot caly problem... a chcial bym znac rezystancje aby ecu dostawal dobry odczyt temp. Dodano po 5 niezbyt kumam... czyli wynika z tego, ze nie wlutuje ustrojstwa? to wyglądalo jak malutki niebieski oporniczek...
Opis błędu mówi ; obwód przepływomierza za wysoka wartość sygnału wejściowego . Obawiam sie, że powinieneś zrobić najpierw logi.
Audi a6 2001r 2,5tdi na vp44. Mało mocy, nie przyśpiesza tak jak powinien. Przepływka podmieniana na inną sprawną. dziwna wymagana wartość z przepływki, prawie się nie zmienia - tak ma być? http://obrazki.elektroda.pl/2016980100_1...
Wygląda na to, że przepływomierz działa. Zmieniają się wartości wskazań i są ok. Dodano po 6 Ktoś ma jakiś pomysł?
Jesli dobrze rozumiem to impulsy z przepływomierza będą podawane na jedno z wejść S7-300. To wejscie należy użyć w programie podłaczająć jako wejście CU dla licznika zliczającego "w górę". Wyjście licznika CV należałoby zapisać w jakimś bloku danych np.w pierwszym wolnym bloku danych jako "słowo" danych np. DB1.DBW1. Tą wartość wykorzystujesz poźniej...
Ograniczając przepływ powietrza po bokach, zwiększył go tym samym przez element pomiarowy przepływomierza. Uszkodzone przepływomierze często zaniżają wartość przepływu powietrza a taka modyfikacja podniesie ją na jakiś czas
Generalnie na początku jak sprawdzałem przepływomierz to wartości rzeczywiste różniły się od zadanych. Weryfikacja rzeczywiście jest trudna, ewentualnie spróbuję podmienić przepływomierz z innego auta i zrobić trochę km. Zastanawiam się też, czy jest sens robić logi dynamiczne.
Nie posiada. Ogólnie silniki niedoładowane jak mają przepływomierz to nie mają czujnika ciśnienia w kolektorze i odwrotnie.
Jeśli odepniesz przepływomierz to komputer oczywiście to "zauważy" ale to nic nie da....przepływomierz może działać ale mieć fałszywą charakterystykę pracy. Dobry tester ma opcję "wartość porządana sygnału" i rzeczywista - dopiero ich porównanie daje jako taką możliwość oceny przepływomierza.... Przepływomierza bym nie podejrzewał - choć oczywiście...
Cześć, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI 66kW 2003 rok ECU: EDC15C2 (wersja 3 osobne wtyki) Występuje błąd przepływomierza P0100 (obecny przepływomierz zamiennik QAP, wskazanie z kompa 506mg/impuls wolne obroty). Po wymianie na inny przepływomierz (używany oryginał Siemens 5WK9 623 oraz nowy zamiennik NGK/NTK 91200) pojawia sie 7 błedów m. in.: przepływomierza,...
Pytanie do znawców nivona. Czy jest w tym ekspresie tryb serwisowy tak jak w saeco gdzie można wysterować każdym elementem np. Pompą wody i odczytać wartości z przepływomierza ? Jeśli tak to jak tam się dostać.
To samo będziesz miał podpinając oscyloskop. Nie spotkałem się jeszcze z uszkodzeniem gdzie raz by pokazywał dobrze a raz źle - albo oszukuje cały czas albo nie działa. Nie chce mi się teraz w schematy patrzeć ale widać w ramce zamrożonej że masz tam jeszcze podaną wartość przepływu powietrza. Jeżeli ten silnik ma jeszcze przepływomierz to może mu nie...
Nie można podejrzeć korekt bo ich nie widziałem w parametrach tego silnika. Dawno nie robiłem starszych Opli ale z tego co pamiętam one jakoś inaczej się tam nazywały, "integrator lambda" czy coś z tym stylu, a wartości między 0-256 gdzie 128 to zerowa korekta. Jutro przyjdzie przepływomierz na podmianę 10-11 kg na jałowym, rozgrzanym, bez obciążenia...
Witaj autorze tego postu. W twoim autku przepływka zachowuje sie prawidłowo,wcale nie musi na biegu jałowym wartość powietrza być na poziomie 800mg(przy max obr).Kolega który pracuje w serwisie napewno wie że procedura sprawdzania przepływomierzy polega na obciążeniu silnika gdy jest nagrzany(80st min) i rozpędzeniu auta na 3 ,4 biegu ,pedał gazu 100%...
przyczyna została usunięta przepływomierz był trafiony.
Wartość z przepływomierza poniżej zadanej jeszcze.
witam. mam problem z przepływomierzem. brak mocy vcds pokazuje wartość 30 mg zamiast właściwej wartości a po dodaniu gazu do zamknięcia obrotomierza wskakuje na stałą wartość 550 mg i tak pozostaje. po zgaszeniu silnika z powrotem wskakuje na 30 mg. przepływomierz podmieniany już 3 orginał i dalej to samo. wtrysk sterujący sprawdzony dobry kable od...
Przepływomierz , sonda lambda sprawdź parametry w wartościach mierzonych.
Podepnę się do tematu. Opel zafira 1.8 16V SIMTEC 71, a wtyczka przepływomierza wygląda następująco: 1 czujnik temperatury powietrza; 2 masa; 3 sygnał; 4 +12V; Po włączeniu zapłonu, tester pokazuje że na pinie 3 jest 0,1V. Wpinając w szereg diodę w celu zwiększenia napięcia, nic się nie dzieje. Po wpięciu diody w czujnik temperatury powietrza wskazania...
Ale zauważ że on nie zaniża wartości, tylko cały czas przyjmuje stałe 550, czyli albo usterka drugiego przepływomierza, albo problem na obwodzie albo sterownik.
Podmieniałem bez zmian. O dziwo sprawdzałem już 4 pasaty i każdy ma inną wartość przepływomierza mój ma ok 330 Następne 240, 340, i 440 to dość spora różnica o dziwo wszystkie rozgrzane i te same obroty na jałowym Spalanie też każdy inne na wolnych jeden 0,5 drogi i trzeci 0,6 a mój bez klimy 0.8 skąd taka różnica. ? Dzisiaj założę jeszcze nowy przetwornik...
Więc przestań opowiadać że nie ma błedów. Skoro tak jest jak opisujesz, to standard - przepływomierz do d...y, silnik czasem bierze z niego odczyty i dlatego muli. A moc pozornie wraca, jak sterownik przeskoczy w tryb awaryjny. Diagnostyka - odczyt Silnik [01] > [08 Measuring Block] > Grupa [10]. W polu odczytu wartość "actual" ma być identyczna/zbliżona...
Wystarczy podłączyć vcds i w parametrach bieżących porównać wartość wskazywaną przez przepływomierz z tą oczekiwaną przez sterownik.
No i taka rozmowa - czego ten wag nie pokazuje ? Komunikatu "wymień przepływomierz? Czy wartości zmierzone nie pokrywają się z oczekiwanymi ?
Czyli drogawy biznes...? bo właśnie zastaqnawiałem się czy są jakieś może przepływomierze mierzące wartość jaka przez nie przepłynie i poprzez odpowiedni sterwnik wylicza spalanie itp.
Jedź na VAGa i zrób logi, to tak nie działa że porównasz to z innymi. Trzeba patrzeć na przepływkę czy wskazania rosną, wtedy ma też rosnąć doładowanie oraz zmieniać się wysterowanie turbiny, trzeba też porównywać to ile chce doładowania EDC a ile daje turbina. Jeżeli turbina ładuje cały czas a wartości przepływki stoją to wskazuje to na niedomagania...
Szukaj przepływomierza bo zawyża wartości i sterownik go zalewa.
Pytanie jak wartość z przepływomierza bo bez przekroczenia pewnej granice dawka paliwa jest obcinana i turbo nie ma spalin by się rozpędzić. Sprawdź czy z odłaczonym przepływomierzem jest lepiej. Choć najlepiej komp i przegląd wartości widzianych przez komputer
Najprostsza opcja to liczysz sobie różnicę x = (zadana - przepływomierz) jeśli x > 0 i abs(x) > próg to kręć w jedną jeśli x < 0 i abs(x) > próg to kręć w drugą jeśli abs(x) < próg to zatrzymaj abs() - moduł liczby / wartość bez znaku próg dobierasz eksperymentalnie, żeby ciągle nie latało w lewo/prawo Musisz też jakoś ogarnąć dojechanie...
Wartości z przepływomierza sprawdzałeś?
wartość przepływomierz zadana wartość przepływomierz przepływomierz powietrza wartość zadana
wiercenie betonie uchwyty drzwiczek oporność kabel antenowy
mikrokomputer cobra1 schemat elektryczne szyby
Czerwona dioda w spawarce MMA 200 - przyczyny Konfiguracja dekodera Canal+ do odbioru Astry