Witam, Pacjent Audi A4 B6 AVF, sytuacja jest jednak dosyć nietypowa jak na przeplywke. Auto ogólnie jedzie normalnie w całym zakresie, w pewnym momencie łapie muła i zabiera coś powyżej 2000 obrotów i po następnym wciśnięciu gazu jest już totalna porażka i z czasem notlauf. Przy jednakowym, delikatnym przyspieszaniu potrafi przerwać po czym zrywnie...
Witam Skoda fabia 1,2 htp z instalacją gazową i 240k przebiegu. Problem z CO którego ma 1,253 przy normie max 0,2. Wymieniłem przed badaniem sondy, czy problem jest w kat. czy w przepływomierzu? Bierze ok. 1l oleju na 1000 km przy jeżdzie autostradowej w ruchu miejskim znacznie mniej. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Pojazd: Skoda...
A czy gdyby był padnięty filtr paliwa lub pompa to przepływomierz mógłby zaniżać wskazania? Tylko pytam,bo się nie znam.
Ale fizycznie nie wiesz w jakiej pozycji stoi. Jak pisałem wcześniej może być EGR niedomknięty. Przepływomierz z racji wieku może zaniżać wartości mierzone. Jest też trzecia opcja że powietrze go omija przez dziurę w dolocie.
musisz sprawdzić co pokazuje np KTS w wartościach rzeczywistych. Przepływomierz może np bardzo zaniżać sterownikowi informację o masie przepływającego powietrza. Zatem błąd z przepływką się nie zapisze, bo sterownik cały czas będzie widział np zasysanie powietrza na poziomie biegu jałowego - tyle że Ty w tym momencie np chcesz dziurę w podłodze od naciskania...
witam panowie.Układ Motronic ME 7.1 .Sterownik silnika wywala błąd addytywna korekcja mieszanki poza granica na plus-miszanaką zbyt uboga na biegu jałowym i częściowym obciążeniu.Po skasowaniu błędu korekcja automatycznie sie kasuje i w tym czasie na sondzie ubogo aż korekcja dojdzie do 5-6% dobry skład mieszanki powraca.Znalazłem kilka nieszczelności...
Najpierw napiszę że przeszukałem forum i nie znalazłem bo większość porad to wymień przewody WN. Almera Tino 1.8 szarpie na benzynie na zimno i ciepło, auto nie posiada przewodów WN, cewki zamienione, świece są nowe ale nawet podmieniałem na stare. Komputer nie pokazuje błędów a przepływomierz wskazuje 25,4kg przepływu. Wyczyściłem przepływomierz i...
Ogólnie auto nie wygląda źle, ale "igła" to nie jest, załóż nowy filtr powietrza, i zrób ponownie Dynamiczny 003, przepływomierz zaniża wskazania przez co tnie dawkę paliwa w całym zakresie. Turbinę i sterowanie też należało by przeglądnąć ale to zostaw na koniec. Cylinder 3 trochę nie domaga. Co do klapy to powinna się zamykać przy gaszeniu, jeśli...
Echhh, powiedz mi teraz - co komu z urządzenia diagnostycznego, jeśli nie potrafi z niego korzystać? Masz odczyt MAF rzędu 8kg/h - silnik na biegu jałowym pobiera 6 kg na każdy litr pojemności. Czyli jakby nie patrzeć, powinieneś mieć wartość w okolicach 11kg/h, żeby było dobrze. Wniosek - albo przepływomierz zaniża, albo masz dziurę w dolocie - to...
Przepływomierz często pada w siemensie i zaniża pomiar robi śie ubogo i ecu przechodzi w ol.
Pompka nr na granicy korekty +2.6 i wyżej. Pytanie czy była wyregulowana po montażu? Oraz czy gniazdo na nią nie było rozjechane a przynajmniej nie miało ostrych krawędzi? Nowe uszczelnienia poszły? Jak wszystko było zrobione sugerował bym zamianę nr 1 z nr 3 czy wartości pójdą za pompowtryskami. Drugi problem to wartości z przepływomierza. Nie przekraczają...
Jeżeli przepływomierz jak twierdzisz ci zaniża to powinien wtryskiwać mniej paliwa po to żeby właśnie nie kopcić.
Odma - odpowietrzenie skrzyni korbowej. Powinno być szczelne bo będzie zaniżało wskazania z przepływomierza - chyba że tutaj go nie ma.
W moim samochodzie jak sonda wskazywała, że zły skład mieszanki, to winny był przepływomierz. O ile dobrze pamiętam to zaniżał wskazania.
przepływomierz zaniża to może on jest uszkodzony?
Może być i przepływomierz, zaniża sygnał, błędu nie będzie od przepływomierza. Na wolnych masz mieć około 10 kg/h
Gdybym się na tym znał, to bym nie prosił o pomoc. Mam rozumieć przez Twój post iż przepływomierz zaniża dawkę tak ?
Kolego strzał w 10. Przepływomierz zaniżał dawkę paliwa. Po odpięciu lepiej od razu. Ostatecznie na razie stara przepływka została rozwiercone i auto jeździ jak powinno. Turbo pompuje teraz spokojnie ponad 1.2 bara. Czuć doładowanie już od 1800 obrotów.
Cały czas za mała masa powietrza powinno być w okolicy 850 a masz 500, więc albo przepływomierz zaniża, albo dziura między przepływomierzem a turbo, odepnij odme na próbę i zaślep, dolot nie odmę oczywiście.
Przepływomierz zaniża. P.S logi robi się na rozgrzanym silniku.
Ale zauważ że on nie zaniża wartości, tylko cały czas przyjmuje stałe 550, czyli albo usterka drugiego przepływomierza, albo problem na obwodzie albo sterownik.
Tak niestety wstaje turbo po kiepskiej regeneracji. Czasem można coś podregulować ale cudu przeważnie nie ma. Zrób sobie loga dynamicznego z przepływem powietrza bo zdarza się ze dane przepływomierza powodują iż ecu tnie dawkę i to on jest powodem całego zamieszania. Bo też brudny i stary przepływomierz przeważnie zaniża odczyty.
Ehh Dałem to w chip tuning to dodam że miałem myśl, żeby w MLHFM przeskalować ten przepływomierz...
Ograniczając przepływ powietrza po bokach, zwiększył go tym samym przez element pomiarowy przepływomierza. Uszkodzone przepływomierze często zaniżają wartość przepływu powietrza a taka modyfikacja podniesie ją na jakiś czas
Z odczytu grupy 003 widać, że przepływomierz wskazuje zbyt małą masę zasysanego powietrza więc albo przepływomierz zaniża wskazania z powodu zabrudzenia albo jest drobniutka nieszczelność w dolocie. Byłoby wiadomo co jest tego powodem gdybyś zamiast screen'ów wkleił link do logu dynamicznego obydwu grup jednocześnie czyli 003 z 011. Kurczę mnie wydawało...
Dolot raczej szczelny - inaczej wskazania MAF były by niższe od oczekiwanych. Zobacz jeszcze, czy nie zabity na amen EGR - lub zaślepka. Jak nieszczelność za turbiną, to czemu miałby przepływomierz zaniżać, turbina swoją porcję przepompuje przez MAF, a że po drodze gdzieś zwieje....
Nie jest źle ale i tez nie idealnie mniej więcej w połowie zakresu korekcji. Co do braku mocy zrób loga z bloku 10 i/lub 11. Bo to albo słabe/słabo zregenerowane turbo albo przepływomierz który zaniża wartości.
Nie są powinny dobić do zakładanego poziomu 850-900. Inaczej sterownik obcina dawkę a co za tym idzie moc silnika. Po wartościach sygnału na n75 widać że turbo ma sporo zapasu. Wygląda że albo jet dziura na odcinku filtr powietrza turbo albo przepływomierz zaniża ewentualnie dolot za turbo jest przytkany.
Witam panowie.Auto wróciło od mechanika i problem rozwiązany.Przyczyna to przepływomierz zaniżający sygnał.Więc mieliście panowie racje co do upalania sondy,zbyt wysoka temperatura ubogiej mieszanki zrobiła swoje aż dziw bierze że zawory to wytrzymały.Dodam że nigdy nie wywaliło błędu przepływki.Dziękuje wszystkim za zainteresowanie i pozdrawiam.
Jak np przepływomierz mocno zaniża to efekt będzie jak u ciebie a błędu nie będzie..
Z jakiegoś powodu jest ubogo, największy na to wpływ może mieć przepływomierz powietrza, jeśli by zaniżał.
EGR nie działa bo nie widać zmiany masy powietrza, nie koniecznie musi być zaślepiony wystarczy zatkać mu rurkę od podciśnienia, sprawdź tylko czy ktoś go celowo zaślepił czy pękła membrana w gruszce i ucieka podciśnienie. Co do przepływomierza to jak pisałem nie szukaj dziury w całym, jest dobrze, różnica może wynikać z jego stanu, stary bardziej zużyty...
Może byś tak podał jaki silnik? Wygląda na to że przepływomierz powietrza zaniża, bo tam chyba nic mniejszego niż 1,6 nie było.
Sama odma jak jak już nie istnieje może takie wrażenie robić (para wodna z odmy i trochę spalin). Niestety wymiana raczej z deklem zaworów bo naprawa nie jest łatwa. Bez naprawy szybko padnie/zabrudzi się przepływomierz (będzie zaniżał) Przy okazji weryfikacja stanu szklanek, wałka . Dla spokoju można by też wyjąć jedną pompkę i sprawdzić stan gniazda...
Błąd przepływomierza wywala? nie! To nie znaczy, że jest sprawny, tylko, że wartości podawane przez niego nie przekraczają wartości granicznych narzuconych przez sterownik. W tym aucie często przepływomierz zaniża sygnał a błędem wyświetlanym jest sonda lambda za niski sygnał/ mieszanka za uboga, taki jest algorytm narzucony przez producenta. W grupie...
Jakie awarie? Z tych co chyba mogłyby mieć na to wpływ: *Oplot łącznika elastycznego naderwany *Wycieki z pompy wtryskowej Nie jestem fachowcem, po prostu nie ufam na tyle mechanikom, Aby oddawać za każdym razem też mnie nie stać. To co mogę zrobić sam to staram się zrobić, teraz potrzebuje pomocy. Nie obeznałem się na tyle z VAGiem żeby coś zmieniać....
Dawka obcięta i to mocna bo przepływomierz widzi niskie wartości. Odepnij przepływomierz moc powinna ciut wzrosnąć (MAF mierzy 435 mg a po odpięciu podstawi wartość wyższą ponad 500mg). Trzeba by się przyjrzeć czy nie będzie wtedy kopcił. Bo albo faktycznie coś jest przytkane ,albo dziura za przepływomierzem a turbo (spróbuj wyjąć filtr na chwilę czy...
Witam, borykam się z wyskakującym błędem w Audi A4B5 1.6 ADP 1995 Vag-com: 00561 Mixture Adaptation 12-10 Adaptation Limit (mul) Exceeded- Intermittent Wymieniłem przepływomierz, bo zaniżał o ok 20%, teraz parametry są ok. Lambda raczej sprawna bo zmienia napięcie. Co radzicie sprawdzać dalej?
Czujnika ciśnienie bym się na razie nie czepiał bo niedoładowanie widać również po masie zasysanego powietrza, bardziej bym się przyjrzał przepływomierzowi bo zaniża, miałem podobnie do 800mg pokazywał dobrze, więcej już nie chciał, zmieniłem na inny i od razu było 1200, potem pozatykałem wszystkie dziury w dolocie i jest 850 - 950.
Najprościej podstawić inny przepływomierz, sprawdzić czy na wyjściu obecnego jest napięcie, ew. poszukać kogoś z VCDSem i sprawdzić czy zaniża odczyt lub w ogóle nie widzi pomiaru.
Jak jest duży przepływ a ciśnienie niskie i nie ma mocy. To albo przepływomierz kłamie (ale przeważnie zaniża) albo co bardziej prawdopodobne powietrze ucieka zanim trafi do cylindrów czyli dziura między turbo a głowicą. Turbo robi nadciśnienie przy obciążeniu i wtedy dmucha dziurą.
Na jednej parze masz plus i masę a na drugiej sygnał z czujnika i masę? Wcześniej w opisie miałeś gdzieś kondensatory, nie widać na rysunku. Oczywiście możesz spróbować z kondensatorem przy wyjściu z czujnika, ale ja szukałbym mimo wszystko błędu w programie. Nie powinieneś resetować licznika. W przykładzie wyżej zrobiłem błąd, który wyjdzie po roku...
Błąd 17549 pojawia się gdy sygnały z sond lambda ,czujnika podciśnienia, przepływomierza , oraz danych o otwartych zaworach EGR i EVAP nie zgadzają się względem siebie dla dla danych obrotów i otwarcia przepustnicy. Powodem tego najczęściej jest dziura w dolocie ,dziura w przewodach podciśnienia łącznie z serwem , zaniżający wartości przepływomierz...
Zwykle powodem błędu P0130 w Oplach z silnikiem wolnossącym są: 1. Przepływomierz który zaniża wynik pomiaru, silnik pracuje na ubogiej mieszance na której korekty wychodzą poza skalę, silnik nie zdąży się doregulować korektą więc w tym czasie sygnał z sondy lambda jest niski — wyrzuca błąd P0130 niskie napięcie z sondy lambda. Odłączenie przepływomierza...
Taki pomiar nic nie daje bo tak naprawdę nie wiadomo jakie napięcie tam ma być a ono zależy od temperatury silnika oraz obrotów silnika. Mnie np program pokazuje że tam ma być 1,5V na jałowym. Należało by odczytać co widzi ECU i czy ta wartość zmienia się "liniowo" przy wyższych obrotach. Chodzi o to że nie używasz tych obrotów w czasie jazdy a raczej...
Jak trafiały mi się padnięte to zawsze znacznie zaniżały, także już teraz podejrzewam że nic mu nie dolega.
Mam pytanie. Jakie jest u Waszych Mazdach wskazanie masowego przepływu powietrza MAF przy pełnej mocy silnika? Podejrzewam że mój przepływomierz kończy swój żywot i zaniża parametry. Przy pełnej mocy silnika jadąc pod górę (trzeci bieg, gaz do dechy, prędkość obrotowa silnika ponad 4000 obr/sek) uzyskuję niewiele ponad 130 g/s. Jak jest u Was?
Witam. Problem z autem był taki że na zimnym silniku nierówno pracował, potrafił gasnąć, ciężko było ruszyć z miejsca, praktycznie nie reagował na pedał gazu. W końcu silnika nie można było uruchomić. Wykonałem diagnostykę były następujące objawy: - czujnik temperatury pokazywał 60C na zimnym silniku, - błąd w ECU P0170 - Za bogaty system adaptacji...
Otóż drogi kolego te systemy nie zawsze zapisują błędy. Np. sonad wykazuje zbyt powolne zmiany napięcia, ale sterownik tego nie zapisuje, bo widzi, że napięcie jednak jest. Dopiero długotrwały brak zmian jest notowany, ewentualnie zwarcie lub przerwa. Co do przepływomierza, podobnie, jeśli będzie zaniżał sygnał, to silnik nie będzie pracował jak należy,...
Gdyby oszukiwał Ci czujnik ciśnienia - zaniżał - to auto by jeździło. Pokaż jakie wartości pokazuje przepływomierz. Zrób loga dynamicznego 3, 8 i 11 Możesz odłączyć wtyczkę przepływomierza i zobacz czy będzie poprawa.
zaniżać zasilacz obrotomierz zaniżać miernik zaniżać
praktyczne programowanie rs232 amica usterka gniazdo optyczne schemat
philips gc9682 schemat kiedy świeci żarówka
Jak rozkręcić odkurzacz Philips FC9332? Regeneracja głośników w Warszawie - najlepsze serwisy i porady