Dla silnika HDI z komputerem Bosch EDC15C2 wtyczka 88 pin (pojedyncza) jest to 63 pin komputera. Tak podaje np. firma Telwis do układu UKP. Dla EDC15C2 w wersji 3 wtyczkowej - już nie podają informacji.
To zawór przeciążeniowy (bezpieczeństwa)... Wymień na nową i zakończ temat...
Uzupełnij płyn chłodniczy.
Gaźnik trzeba rozkręcić na części pierwsze i dokładnie przeczyścić, potem zobaczymy. Zaworek, pływaka, nie zacina się przypadkiem? Pod tą czarną plastikową śrubą przepustnicy jest wciskana dysza, wyjąć i przedmuchać. Jeżeli są oringi na tej dyszy to muszą być szczelne. http://obrazki.elektroda.pl/3799154300_1...
https://www.canampartshouse.com/oemparts... W zbiorniku masz dwa otwory w które włożone są wężyki z króćcami i filterkami, jeden do pozycji ON i drugi do RES. Wężyki podłączone są do ręcznego kranika ON/OFF/RES, a następnie do pompki podciśnieniowej. Jeśli podejrzewasz odpowietrznik zbiornika paliwa, to odkręć korek...
Zbiorniki połączone góra oryginalnie nic nie robione wcześniej, nie przelewa z lewego do prawego. To co ja robiłem to zmieniłem smok lewy i zmieniłem trójnik co do niego dochodzi
Nie pracująca pompa elektryczna też powoduje barierę na drodze przepływu paliwa.
Słaby przepływ paliwa, proszę zmienić filtr paliwa a jak nie pomoże to proszę gaźnik wyczyścić.
Moim zdaniem pompa jak najniżej , a ten syfon to w praktyce amatora nic nie da . Jeśli tam będzie licznik przepływu paliwa to wystarczy czujniki minimalnego poziomu który wyłączy pompę aby ta nie tłoczyła powietrza na liczydło .
Tak, problem rozwiązałem, przyczyna banalna, zły kierunek obrotów. Zasugerowałem się tym, że z komina dmucha, a ten wentylator dmucha przy obrotach w obie strony. Teraz z kolei zginęła iskra. Ktoś wie, jaki powinien być odstęp elektrod w HDS 895?
Od grubości uszczelki zależy skok popychacza pompki. Są co najmniej trzy rodzaje: 0,3, 07 i 1,2 mm. Musisz zamontować dwie uszczelki, jedną od strony bloku silnika, a drugą od strony pompy paliwa. Grubością uszczelek regulujesz przepływ paliwa pompki.
Do paliwa powinno być certyfikowane. Ale takie rozwiązanie widziałem tyle ze liczniki do wody to metry sześcienne. Paliwo ma trochę inną objętość więc drobna korekta
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
A czy jak dmuchnę do przewodu z baku, tego gdzie podpina się filtr paliwa, to powietrze powinno wlecieć do baku. Jak dmuchasz to powinno bulgotać w zbiorniku. Wyglada że jest zatkana siatka przez którą zasysane jest paliwo. Spróbuj doraźnie dmuchnąć pompka lub kompresorem, może przebije. W zasadzie zbiornik i czujnik do wyjęcia i czyszczenia.
W spoczynku tak jest, dodaj przedmuch, przepływ paliwa i mamy to co chcemy.
Jest umieszczony pod samochodem przed zbiornikiem paliwa, masz zamontować zgodnie ze strzałką, która oznacza przepływ paliwa.
stare filtry wskutek brudu blokowały przepływ paliwa co skutecznie ograniczało ilość paliwa, które było dostarczane do cylindrów.po ich wymianie moim zdaniem układ wrócił do normy- to znaczy wydatek paliwa wrócił do normy, co właśnie można odczuć zwiększonym zużyciem.Równolegle ze zwiększonym zużyciem paliwa powinna wzrosnąć moc oraz mógł zacząć trochę...
Witam. Jeżeli nie podaje paliwa na przewody wysokiego ciśnienia sprawdź czy nie zacięła się listwa sterująca sekcjami. W tym celu odkręć pokrywę pompy i ruszając dźwignią gazu, sprawdż czy listwa przesuwa się z jednego skrajnego położenia w drugie, jeżeli nie spróbuj delikatnie przesunąć ją palcem.
EECU CR - SPN: 16 - FMI: 03 ilość wystąpień 126 "Czujnik zanieczyszczenia oleju napędowego: CO lub CC z masą•Sprawdzić wiązkę (B9, B33) i czujnikWIZYTA W WARSZTACIESerwis" Tak podaje dokumentacja, taki czujnik jest przy filtrach paliwa. Zasilany jest z tego samego przewodu (nr 292) co wentylator, zawór hamulca silnikowego i przycisk gaszenia silnika...
Jeżeli leci to membrana jest w porządku. A jeśli tam nie ma membrany to co robić? W zasadzie to ona nie zasysa z racji iż paliwa napływa samoczynnie. Natomiast faktycznie tłoczy, czyli utrzymuje ciągłość strumienia paliwa podczas pracy silnika (zasilenie sekcji tłoczących). Jakimś kryterium będzie przepływ paliwa do zbiornika (powrót) oraz oczywiście...
witam chciałbym zrobić w samochodzie miernik przepływu paliwa w przewodach doprowadzających paliwo do silnika coś jak miernik zużytej wody w mieszkaniu, tylko wersja mini czy ktoś może robił coś podobnego?
Kiepski filtr paliwa może blokować przepływ paliwa. Tu nie masz pompy elektrycznej w baku
https://www.youtube.com/watch?v=9PcleLmc...
Temperatura wrzenia rośnie wraz z ze wzrostem ciśnienia. Zawór przy pompie nie pozwoli cofnąć się paliwu, więc ze wzrostem temperatury będzie wzrastało ciśnienie paliwa w listwie zapobiegając wrzeniu paliwa. Prędzej nadmiar oparów przedostanie się przez wtryskiwacz niż paliwo cofnie się do zbiornika. Z drugiej strony pompa i regulator ciśnienia paliwa...
w Twoim aucie nie występuje " pąpa paliwa " z resztą w innych też czegoś takiego nie ma jest natomiast pompa paliwa Twój silnik to 'L'-series w układzie paliwowym jest jeszcze chłodnica paliwa oraz filtr ze względu na temperatury obecne proponuje wymienić filtr paliwa mogła zebrać się woda i zamarznąć powodując zmniejszony przepływ paliwa drugi temat...
To albo to ci blokuje przepływ paliwa albo masz wtryskiwacze od innej wersji mocy
Witam kupiłem skutera wyjeżdziłem paliwo, i po wlaniu nowego nie mogę go uruchomić. najpierw zbierało się paliwo pod świecą , a jak zapalił to się dusił. czy po ściągnięciu przewodów paliwowych będzie leciało paliwo samo ze zbiornika, bo u mnie nie leci. Z góry dziękuje za poradę
Taki pokazuje błąd jak leją wtryski .Pompa nie może nabić ciśnienia.
Webasto mam wyjęte z samochodu, i podpiete na "stole" wężyk doprowadzający mam zanuzony w benzynie, a powrotem naciagam pliwo, słychać obydwie pompki, świece grzeją a paliwo nie idzie na piec tylko przechodzi do powrotu. Na pięć nie idzie ani kropla
Witam,mam problem z clio 1,5dci kręci nie odpala po diagnozie wychodzi błąd DF126- nastawnik przepływu paliwa lub P0231 dawka wtryskiwango paliwa. Sprawdziłem paliwo dochodzi do wtrysków, lecz nie słyszę aby zawór regulacji ciśnienia się otwierał prąd dochodzi jednak na krótko słychać jak chodzi,natomiast na plaka odpala ,czy ktoś ma jakiś pomysł ?
Czy 1 na zdjęciu oznacza złącze "OUT" - czyli złącze, z które płynie czyste paliwo po przefiltrowaniu? Tak, to jest "out" czyli wylot czystego paliwa z filtra.
u niego na komputerze bład 071 i nigdzie go nie moge w internecie znlazec co to jest mysle ze gdzies ma lewe powietrze w przepływie paliwa ale nie wiadomo gdzie .Gdy skacze to zaczyna sie dławic . 3 mechanikow i ja i nie wiadomo o co chodzi Ja też nie mogę znaleźć, na szybko co mi przychodzi do głowy to albo zawór odcinający paliwo lub jego okablowanie,...
A ja jeszcze podpowiem, że w dwusuwie nie stosuje się filtrów papierowych. Wyłapują olej z mieszanki i zaczynają się problemy z przepływem paliwa. Znam temat z autopsji. Filtr czysty, a paliwko nie leci...
Witam Panowie mam założony zwykły filterek paliwa na przewodzie paliwowym jest na nim strzałka i czy ona wskazuje wlot paliwa czy kierunek przepływu -ponoć jest to wlot lecz dlaczego w tym układzie nie widać w nim paliwa silnik oczywiście pracuje i tak i tak ???
elektronika autotronic reszta to tomasseto
Przedni most ze skrętem od czegoś, jeden silnik. Jedna pompa, ze zmienną wydajnością. I masz co chcesz. Pompa o stałej wydajności i 'regulator przepływu' = zamiana paliwa na ciepło. Nie stosuje się takich rozwiązań w układzie napędowym nawet w traktorkach/kosiarkach ogrodniczych......
Za mały przepływ paliwa, na moje oko. Tak się zachowuje np. agregat, gdy mu zakręcisz kranik paliwa i poczekasz, aż się skończy to, co jest w komorze pływakowej... dopóki nie zgaśnie :D To co jest przyczyną lub jak zwiększyć przepływ paliwa może faktycznie jeszcze raz go spróbuje przeczyścić ten gaźnik
Wszystko ok. Czujnik przepływu paliwa coś z masą było.
Witam. Mam takie pytanko co może być przyczyną iż pompa z tym sitkiem co jest przy niej nie pompuje w ogóle paliwa a bez normalnie działa. Czy dostane takie sitko osobno ? Czy może to działać bez tego sitka ? Sitko przemywałem i brak efektów. Zdjęcie : http://obrazki.elektroda.net/54_12725452...
Dlaczego tylko pompa? A na przykład filtr paliwa? Jak brudny, też zmniejszy przepływ. Nieoryginalne filtry paliwa czasami, są skonstruowane z takiego materiału, który bardzo szybko ulega zapchaniu. Nieszczelności na złączkach układu paliwowego. Zagięcia rurek powodujące zmniejszenie przekroju. Zresztą wiesz już o co chodzi to kombinuj.
W jaki sposób mogę go sprawdzić? Np. testerem miernikiem ciśnienia podciśnienia z pompką. Należy sprawdzić, czy zaworek zwrotny nie przepuszcza w przeciwną stronę niż kierunek przepływu paliwa. Zaworek zwrotny znajduje na przewodzie zasilającym.
Witam mam golfa V rok 2006 spalanie mam około 10L / 120km 110km troche duzo przy normalniej jeżdzie 80 -120km przejechane mam nim 60 tys podłaczyłem go pod Detonator diagnostyczny wykazało mi bład nieprawidłowego przepływu paliwa świece nie były zmieniane tez moze to ich wina ? i wymieniec je a potem szukac dalej ? czy może wina w czymś innym leży?
Witam Wszystkich.Nie znalazłem odpowiedzi na forum i internecie dlatego pytam może ktoś będzie umiał mi pomóc ?Auto do 2 tys. słabo sie rozpędza (muli) po przekroczeniu dostaje kopa.Przy tym wydaje dziwny dzwięk jakby sie rozrząd przestawiał.Mocniej odczuwalne jest to na zimnym silniku.Po podłaczeniu pod kompa żadnych błedów.Według zrobionych logów...
Nie ma tam nie ma żadnej elektroniki. Zastanawiam się czy pompa ręczna może jakos "blokować" przepływ paliwa do pompy bo filtr też nowy
ten piec pochodzi z E39 i jest sterowany cyfrowo ale da sie go przeprogramować na analog, pin 2 to diagnoza a nie włącznik, włącza sie go z pinu 1 +12V i pinu 3 masą ale dopiero po przeprogramowaniu, kierunek przepływu paliwa który narysowałeś jest poprawny
Interesuje mnie wskazanie ciśnienia paliwa na biegu jałowym i wysterowanie zaworu przepływu paliwa.
Witam, mam problem z Masterm 2.3 2016. 163km Wymieniłem wtryski pompę wtryskowa, błąd mam następujący, DF644 obwód regulatora przepływu paliwa, auto nie odpala, rozrusznik kreci, bezpieczniki posprawdzane, na placu zachowuje się tak jakby chciał odpalić, ale bez plakat gaśnie. Proszę o pomóc, już nie mam sił, pompa wtryskowa nie pompuje paliwa niestety...
Walka trwa. Wydawało się, że winowajcą jest rozrusznik - miał zwarcie i instalacja wariowała. Po wymianie parę kilometrów spokoju i znów problem. Auto gaśnie. Dziś wymieniony regulator ciśnienia paliwa. I... Ciśnienie na wolnych obrotach od 243 do 320 https://obrazki.elektroda.pl/1562737600_...
Nie ma żadnego błędu Odczyt błędów to nie diagnostyka. Co się dzieje z ciśnieniem paliwa i przepływem powietrza?
Prawdopodobnie należy wejść w tryb serwisowy zegarów i skasować błędy (ja miałem podobnie w scenicu 1) Aby wejść do trybu serwisowego zegarów należy przytrzymać przycisk komputera przy dźwigni wycieraczek i przycisk resetowania przebiegu przez 3 sekundy. Zegary wejdą w tryb serwisowy gdzie możemy sprawdzić: - spalanie chwilowe w litrach/godzinę (np....
Co to za błąd? Co się dzieje po wyżej tych 3500rpm z ciśnieniem paliwa, doładowania, przepływem powietrza? Bo chyba nie trzyma 320bar przy pełnym gazie?
Bezpiecznik 15 Regulator ciśnienia paliwa Miernik masowego przepływu powietrza Jednostka sterująca pracą silnika Pompa wtryskowa Podgrzewacz paliwa Układ wstępnego podgrzewania (typ ze świecami żarowymi) 30A Na razie znalazłem tylko taką informację,może to cię naprowadzi.
Co ma wspólnego błąd w module FFR z ciśnieniem paliwa? Jako moduł steruje w manie TGA silnikiem? Błąd w module FFR (Fuel Flow Regulator) w manie TGA nie ma bezpośredniego związku z ciśnieniem paliwa, ale może wpłynąć na jego wartość. Moduł FFR to część systemu sterowania silnikiem i odpowiada za przepływ paliwa do silnika, kontrolę emisji spalin i...
Witam. Posiadam VW Golfa 1.9 TDI 2004 r. Nie wiem czemu ale podczas jazdy gaśnie i jedynym sposobem aby go odpalić jest spuszczenie powietrza z filtra paliwowego. trzech mechaników nie uporało się z tym co może być przyczyna że gromadzi się tam powietrze uniemożliwiające przepływ paliwa przez filtr.
Gaźnik mógłby nie podawać dość paliwa lub powietrza, ale wówczas przerwy nie byłyby nagłe, chyba że przepustnica urwała się z uwięzi. :) Zbyt mały przepływ paliwa objawi się brakiem mocy i obrotów.
Przelewy sprawdzone, są ok. Gruszką jak pompuje to auto zaczyna lepiej chodzić. Dodano po 2 Jutro zrobię zdjęcie błędów, auto odpala na strzała
Witam, Iveco Daily III 3,0 2005, manometr włączony pomiędzy elektryczną pompkę na ramie a filtrem paliwa pokazuje 0,4 bara. Jak zablokuję przepływ paliwa za manometrem to ciśnienie paliwa skoczy na 8 barów. Prawidłowa wartość ciśnienia 3,5 - 5 barów. Za filtrem oleju jest coś, do czego dochodzą przewody paliwowe. Może tam być regulator ciśnienia. Wygląda...
Sprawdź filterek paliwa w zbiorniku , może z powodu zabrudzenia masz niewłaściwy przepływ paliwa. Filtr wygląda jak ustnik papierosa.
Witam zastanawia mnie co to za plastikowy element w gaźniku czy to zmniejszenie przepływu paliwa czy co. I co sie stanie jak to wywale.
Na obudowie ( z góry ) masz strzałki które wyznaczają kierunek przepływu paliwa przez filtry.A w czym tkwi problem?
okzało się że po wcześniejszym myciu silnika dostała się woda do sterownika. Po wysuszeniu są błędy: P0200 przetwornica napięcia zawrcie do + P0251- elektrozawór regulacji przepływu paliwa napięcie za wysokie P062B-obwód sterowania wtryskiwaczy zwarcie do + lub przerwa przy próbie rozruchu pompuje 1500bar na listwę CR po rozłączeniu czujnika ciśnienia...
MechAM według tego co się orientuję to pompa w zbiorniku paliwa tłoczy od 4,4-5,8 przed filtrem a za filtrem 3,5-5 W tym układzie wtryskowym regulator ciśnienia, umieszczony przed pompą wysokiego ciśnienia, reguluje przepływ paliwa konieczny dla układu niskiego ciśnienia. Następnie pompa wysokiego ciśnienia zasila prawidłowo szynę paliwową. Takie rozwiązanie,...
DF066 - położenie regulatora przepływu paliwa możliwe usterki - usterka czujnika położenia regulatora przepływu, - niezgodność między regulatorem przepływu a minimalnym położeniem krańcowym, - niezgodność między położeniem regulatora przepływu a maksymalnym położeniem krańcowym, - utrata kontroli nad obwodem przepływu paliwa w moim przypadku skończyło...
Pokazywało to akurat chwilowe zużycie paliwa, czujnikiem była turbinka mierząca przepływ paliwa, nie miało to związku z otwarciem przepustnicy. Im większy przepływ paliwa tym "de facto" pełniejsze otwarcie przepustnicy i vice versa :)
Pewnie wywaliło uszczelkę pod głowicą, stąd brak podciśnienia, i brak przepływu paliwa.
30 to chyba był max.jaki masz odczyt ciśnienia listwy na jałowym,temperatura silnika,różnica przepływu paliwa?
Witam, myślę o tuningu Agili 1.2 w benzynie z 2000r (75km) w tani sposób (do 1500zł) Proszę o porady jak mogę zwiększyć moc Doradzić z chip tuningiem, zwiększeniem przepływu paliwa oraz przelotu.
Witam,a co z pomiarem przepływu paliwa?
Witam Problem z Peugeot Boxer 2.2 HDi puma Samochód na wolnych obrotach robi ciśnienie około 900 bar na listwie wtryskowej a powinien około 250 . Wymieniony został regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia i nie da się zrobić przyuczenia pompy wysokiego ciśnienia lub regulatora. Przyuczenie robione diagboxem i nie przechodzi. W między...
ZWRÓĆ UWAGĘ NA STRZAŁKĘ NA FILTRZE KTÓRA MÓWI O KIERUNKU PRZEPŁYWU PALIWA
Co prawda mniejszy silnik, ale identyczne objawy : falowanie obrotów, czarny dym i spalanie zbiorniczka w ciągu 0,5 godz. Nowy podróbkowy gaźnik załatwiał problem na jeden sezon. W następnym roku powtórka problemu. Do wymian założyłem kranik przelotowy. W następnym roku przy nowym gaźniku znowu to samo. Przydławiłem przepływ paliwa kranikiem i bingo.
Potrzebuje trochę miejsca aby skrócić przewód paliwowy, który zagina się i blokuje przepływ paliwa.
zobacz pompę paliwową może cos zatkało przepływ paliwa :| Sprawdzana-podaje paliwo.
W pompce jest paliwo dzięki naszej pracy włożonej w pompowanie. Dalej paliwo powinno być zasysane do gaźnika, a tutaj od pompki idzie przewód paliwowy. Nie idzie prostą drogą, tylko łukiem. Kiedy łuk jest za ciasny, przewód się zamknie dla przepływu paliwa. Jeżeli nie to, pozostają nieszczelności. Albo w przewodach paliwowych, albo na mocowaniu gaźnika...
Moim zdaniem błądzisz. Nie zrobisz z wtrysku jednopunktowego (nawet pod postacią 4 zrównoleglonych wtryskiwaczy) wtrysku sekwencyjnego. Oprócz normalnej pracy przy ustalonych obrotach i obciążeniu (jazda ze stałą prędkością) ECM obsługuje rozruch - wtedy wtryskiwacze pracują najczęściej asynchronicznie oraz przyśpieszanie, gdy mogą wtryskiwać dodatkowe...
Witam. Pierwsza sprawa to jest uklad Common rail więc tam nie ma pompowtrysków. Druga sprawa masz problem z przepływem paliwa.
Za duży pobór paliwa- za wolno uzupełnia się gaznik. Przeczyść gaznik, jak nie pomoże to sprawdz kranik podciśnieniowy przy zbiorniku czy ma należyty przepływ paliwa... Albo problem polega na zbyt dużej dawce paliwa, za wysoko iglica ??
Zacząć od przeczyszczenia świecy i gaźnika oraz umycia filtra powietrza. To wszystko zrobiłem. Kosiarka nie jest stara, koszę nią 2 lata ok 1h tygodniowo. Filtr powietrza czyściłem na wiosnę, nie wpłynęło to na problem, świeca czysta, gaźnik ostatnio rozebrałem - nie było tam zanieczyszczeń i złożyłem go ponownie. Falowanie nieustąpiło. Teraz zauważyłem...
Dzieki za pomiar . Nawet gdy nie mam odczytu u siebie to wiem że muszę zmniejszyć wartość zapisaną w pamięci tak samo jak Ty. Zrezygnuje wtedy z podkładki. U mnie dzięki temu zniwelujemy błąd p0254 rotor pozycji max . Ale co u ciebie wywala za błąd kiedy gaśnie Ci ten silnik bo w renault to są błędy DF066 i jest kilka odmian DF066 - położenie regulatora...
Mycie ultradźwiękowe, wymiana o-ringów i filtra paliwa w pompie paliwowej rozwiązało problem. Przepływ paliwa wzrósł z 10-15 ml/3s do 90 ml/3s.
Tam jest zawór tylko na zasilaniu. Jest zaworek montażowy na taśmie w fabryce, żeby silnik się nie zapowietrzał podczas montażu w ramę . W dalszej eksploatacji one wręcz przeszkadzają, ponieważ cały brud się zatrzymuje i zmniejsza przepływ paliwa.
Każdy silnik o zapłonie ZI z elektronicznym wtryskiem paliwa musi posiadać urządzenie blokujące przepływ paliwa w układzie dzięki temu w układzie pojawia się ciśnienie. Wtryskiwacze to zwykłe elektrozawory a to że z nich tryska paliwo to tylko zasługa odpowiedniego ciśnienia w układzie. Tzw regulator ciśnienia paliwa jest zawszę na powrocie paliwa z...
Czym diagnozowane i przydałby się log parametrów z próby rozruchu, zwłaszcza temperatura silnika, dawka wtrysku, przepływ powietrza, ciśnienie paliwa i napięcie instalacji.
Po pierwsze to DIAGNOSTYKA. Po drugie zobacz czy po odpięciu kostki z regulatora ciśnienia CR który jest na pompie CR zacznie robić ciśnienie. Jeżeli tak będzie to znaczy, że sterownik ogranicza przepływ paliwa bo wykrywa jakąś usterkę. A wykrywa na pewno bo Ci o tym komunikuje, a Ty zamiast podjąć jakieś kroki w celu dobrej diagnozy tracisz czas na...
Pompka będzie tak dawać ponieważ przekrój przewodów powoduje długi przepływ paliwa o niewielkiej ilości i odpowiednim ciśnienu to czy ona daje na metry czy cm to jest złe określenie , najlepiej jest sprawdzić wydajność z noty serwisowej wydajność pompki paliwa w ml/60s i wtedy jest wiadomo czy jest dobrze. Gdyby pompka była uszkodzona to by mógł je...
Puma 2.2 Hdi 100KM Regulator przepływu paliwa na pompie.
Przekaznik pompy sprawdzałeś,filtr paliwa był wymieniany-może jest w nim woda która zamarza i blokuje przepływ paliwa.
To jest pompa paliwa. na dwóch przewodach jest przepływ w jedną stronę. To jest kierunek przepływu paliwa. Trzecie złącze służy do "pompowania" przez zmianę ciśnienia które wytwarza tłok.
A to ty masz PD czy CR. Może być słaby przepływu paliwa i Komp ie wyrabia z nastawami. Może pompowtryski nie za bardzo. Może dorzucisz jakie dane z diagnostyki obd. Obejrzy to https://m.youtube.com/watch?v=U9Nywbq3vW...
Fakt, coś pomieszalem bo to z głowy. Wygląda to tak. Przy 3200 obrotów ustawienie ciśnienia w rampie 960 barów, ciśnienie w rampie 888 barów, przepływ paliwa 27,3 mm3/CP, korekta przepływu paliwa do cylindra kolejno od 1do 4 1.0; -0.1;0.7;-1.6 Co można wywnioskować z tych parametrów poza tym ze cisnieni jest chyba za słabe?
W drugiej komorze jest smok z filtrem siatkowym oraz czujnik poziomu paliwa- pod siedzeniem pasażera z prawej strony ( jak na załączonym obrazku). Pompa strumieniowa jest zabudowana wraz pompą elektryczną i drugim czujnikiem poziomu paliwa w pierwszej komorze-pod siedzeniem pasażera z lewej strony. Zasada działania pompy strumieniowej do poczytania...
Jak ciągnie i gaz i paliwo to widać przepływ paliwa w filtrze paliwa.
Będę korzystał z jednej strony, chociaż można zrobić też szybkie tankowanie, polaczyc dwa obwody w jeden co będzie dawać szybszy przepływ paliwa. Pompa będzie wykorzystywana tylko w rolnictwie, tankowanie ciągników, koparek, ładowarek.
Po wymianie regulatora przepływu paliwa ciśnienie wzrosło do 1300 bar (wymagane 300) ale pojawił się kolejny problem komputer nie widzi obrotów silnika(najprawdopodobniej to jest przyczyną wysokiego ciśnienia-otwarty regulator brak, przepływu paliwa)-pewnie czujnik położenia wału korbowego lub problem z komputerem.
Sprawdź ciśnienie paliwa - błąd jest ogólny problemów z przepływem paliwa jak pamiętam
Nie pamiętam dokładnie przepływu paliwa. Ja raczej stawiał bym na płytę główną. Posprawdzaj na niej przez lupę czy nie ma czasem, na pinach wtyczek zimnych lutów.
Napisałem że generalnie tak jest, czyli mogą być wyjątki. Kierunek przepływu paliwa, jest narysowany poprawnie.
Powrót dajesz nie do zbiornika a do wejścia podgrzewacza. Wtedy mała ilość oleju krąży przez pompę i podgrzewacz więc powinna się szybko nagrzać a zimnego dostaje się tyle co silnik spala. Żeby mógł się jakoś sam odpowietrzać (jelli w ogóle to tak zadziała) powrót z pompy możesz połączyć z powrotem do zbiornika kryzując przewód do zbiornika. Ogólnie...
Uszkodzony kranik , utrudniony przepływ paliwa...
pomiar przepływu paliwa czujnik przepływu paliwa miernik przepływu paliwa
domykanie drzwi pamieci tomtom daewoo ustawienia serwisowe
Słabe i żółte światła w Nissan Note po wymianie żarówek Kąt wtrysku dla silnika VW LT AHD 2.5 TDI