To zawór przeciążeniowy (bezpieczeństwa)... Wymień na nową i zakończ temat...
Zbiorniki połączone góra oryginalnie nic nie robione wcześniej, nie przelewa z lewego do prawego. To co ja robiłem to zmieniłem smok lewy i zmieniłem trójnik co do niego dochodzi
Moim zdaniem pompa jak najniżej , a ten syfon to w praktyce amatora nic nie da . Jeśli tam będzie licznik przepływu paliwa to wystarczy czujniki minimalnego poziomu który wyłączy pompę aby ta nie tłoczyła powietrza na liczydło .
Nie pracująca pompa elektryczna też powoduje barierę na drodze przepływu paliwa.
EECU CR - SPN: 16 - FMI: 03 ilość wystąpień 126 "Czujnik zanieczyszczenia oleju napędowego: CO lub CC z masą•Sprawdzić wiązkę (B9, B33) i czujnikWIZYTA W WARSZTACIESerwis" Tak podaje dokumentacja, taki czujnik jest przy filtrach paliwa. Zasilany jest z tego samego przewodu (nr 292) co wentylator, zawór hamulca silnikowego i przycisk gaszenia silnika...
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
Do paliwa powinno być certyfikowane. Ale takie rozwiązanie widziałem tyle ze liczniki do wody to metry sześcienne. Paliwo ma trochę inną objętość więc drobna korekta
A czy jak dmuchnę do przewodu z baku, tego gdzie podpina się filtr paliwa, to powietrze powinno wlecieć do baku. Jak dmuchasz to powinno bulgotać w zbiorniku. Wyglada że jest zatkana siatka przez którą zasysane jest paliwo. Spróbuj doraźnie dmuchnąć pompka lub kompresorem, może przebije. W zasadzie zbiornik i czujnik do wyjęcia i czyszczenia.
Temperatura wrzenia rośnie wraz z ze wzrostem ciśnienia. Zawór przy pompie nie pozwoli cofnąć się paliwu, więc ze wzrostem temperatury będzie wzrastało ciśnienie paliwa w listwie zapobiegając wrzeniu paliwa. Prędzej nadmiar oparów przedostanie się przez wtryskiwacz niż paliwo cofnie się do zbiornika. Z drugiej strony pompa i regulator ciśnienia paliwa...
Bezpiecznik 15 Regulator ciśnienia paliwa Miernik masowego przepływu powietrza Jednostka sterująca pracą silnika Pompa wtryskowa Podgrzewacz paliwa Układ wstępnego podgrzewania (typ ze świecami żarowymi) 30A Na razie znalazłem tylko taką informację,może to cię naprowadzi.
P0038 : Obwód sterowania grzałki HO2S - sygnał wysoki (Bank 1, Czujnik 2 Otwarty obwód w zasilaniu, uziemieniu lub obwodzie grzałki czujnika O₂. Uszkodzony czujnik nagrzewnicy O₂. Uszkodzone lub zużyte złącza idące do czujnika. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. P0053 : Oporność grzałki sondy lambda (Bank 1, Czujnik 1). Otwarty obwód w zasilaniu,...
Walka trwa. Wydawało się, że winowajcą jest rozrusznik - miał zwarcie i instalacja wariowała. Po wymianie parę kilometrów spokoju i znów problem. Auto gaśnie. Dziś wymieniony regulator ciśnienia paliwa. I... Ciśnienie na wolnych obrotach od 243 do 320 https://obrazki.elektroda.pl/1562737600_...
Prawdopodobnie należy wejść w tryb serwisowy zegarów i skasować błędy (ja miałem podobnie w scenicu 1) Aby wejść do trybu serwisowego zegarów należy przytrzymać przycisk komputera przy dźwigni wycieraczek i przycisk resetowania przebiegu przez 3 sekundy. Zegary wejdą w tryb serwisowy gdzie możemy sprawdzić: - spalanie chwilowe w litrach/godzinę (np....
No to może rozwinę.Nie wiem czy potrafię,ale spróbuję.Nie wszystko jest też do końca tak dosłownie,ale chociaż trochę pozwoli na pojęcie różnic. W benzynie sterujesz powietrzem (wydajesz polecenie komputerowi żeby otworzył przepustnicę jeśli nie ma linki),w zależności od ilości powietrza dolewana jest odpowiednia ilość paliwa.Rozpatrując "tradycyjny"...
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Filtr paliwa znajduje się przy zbiorniku paliwa. Przy wymianie trzeba zlikwidować ciśnienie w instalacji paliwowej. Podnieść poduszkę tylnego siedzenia, rozłączyć złącze instalacji elektrycznej pompy, i uruchomić silnik. Po zgaśnięciu silnika uruchomić na kilka sekund rozrusznik i rozłączyć przewody paliwowe pompy. Patrząc od tyłu samochodu filtr znajduje...
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Jeszcze parametr kg/h jest pokazywany stale nawet jak odłączy się przepływomierz ale ja sugerowałem się napięciem na nim. Może chwilowe spadki nie wychwytywane przez miernik ale na oscylogramie Autelu też nic nie wyskakiwało niepokojącego. Czasem jest tak że jak ECM zarejestruje błąd z sondą czy MAF,albo odłączysz MAF, ECM przyjmuje wartości zastępcze...
witam chciałbym zrobić w samochodzie miernik przepływu paliwa w przewodach doprowadzających paliwo do silnika coś jak miernik zużytej wody w mieszkaniu, tylko wersja mini czy ktoś może robił coś podobnego?
Według schematu też wychodzi,że ma być 12V. Bezpiecznik 18 Elektrozawór pompy paliwa Regulacja turbosprężarki Miernik masowego przepływu powietrza Elektrozawór recyrkulacji gazów spalinowych Czujnik tlenu Wtryskiwacz Pompa cieczy chłodzącej układu recyrkulacji spalin Pompa cieczy chłodzącej turbo Czujnik identyfikacji cylindra Czujnik odwadniacza 15A
Witam,mam problem z clio 1,5dci kręci nie odpala po diagnozie wychodzi błąd DF126- nastawnik przepływu paliwa lub P0231 dawka wtryskiwango paliwa. Sprawdziłem paliwo dochodzi do wtrysków, lecz nie słyszę aby zawór regulacji ciśnienia się otwierał prąd dochodzi jednak na krótko słychać jak chodzi,natomiast na plaka odpala ,czy ktoś ma jakiś pomysł ?
Witam kupiłem skutera wyjeżdziłem paliwo, i po wlaniu nowego nie mogę go uruchomić. najpierw zbierało się paliwo pod świecą , a jak zapalił to się dusił. czy po ściągnięciu przewodów paliwowych będzie leciało paliwo samo ze zbiornika, bo u mnie nie leci. Z góry dziękuje za poradę
Powrót dajesz nie do zbiornika a do wejścia podgrzewacza. Wtedy mała ilość oleju krąży przez pompę i podgrzewacz więc powinna się szybko nagrzać a zimnego dostaje się tyle co silnik spala. Żeby mógł się jakoś sam odpowietrzać (jelli w ogóle to tak zadziała) powrót z pompy możesz połączyć z powrotem do zbiornika kryzując przewód do zbiornika. Ogólnie...
Można to zrobić na dowolnym module obsługującym wejścia i wifi. Są różne rozwiązania i gotowe aplikacje. Koszt całości to naprawdę niewielka kwota. Ja mam to na module blebox polskiej firmy, jest do tego aplikacja i powiadomienie na tel wyskakuje od razu jak się coś wtlydarzy. Takich powiadomień mam ustawionych kilka: awaria palnika, zatkanie filtra...
ten piec pochodzi z E39 i jest sterowany cyfrowo ale da sie go przeprogramować na analog, pin 2 to diagnoza a nie włącznik, włącza sie go z pinu 1 +12V i pinu 3 masą ale dopiero po przeprogramowaniu, kierunek przepływu paliwa który narysowałeś jest poprawny
elektronika autotronic reszta to tomasseto
w AEB nie ma czujnika doładowania. Logi które zrobił (at)Switch_23 to wszystko co można wyciągnąć za pomocą VAGa :) Dodatkowo kolega napisał, że podpiął manometr, innej możliwości sprawdzenia ciśnienia doładowania w tym przypadku nie ma. (at)Switch_23 - w tym przypadku problemem będzie pojawiający się błąd 00561. ECU łapiąc ten błąd przechodzi w tryb...
To Ci podpowie w zrozumieniu :) Trochę inaczej to widać na schemacie, ale jak przestudiujesz drogę paliwa, to zrozumiesz... brak przepływu obie strony I tak ma być, jak będziesz miał przepływ, to albo nie uruchomisz, lub z problemami silnik, albo będzie brakowało mocy przy np. 150km/h (szarpanie, cudowanie...), zależy jak się przytnie... http://obrazki.elektroda.pl/7806513600_1...
Strzalka wskazuje kierunek przeplywu. A ze paliwa w nim niema to jest roznie. Jak filtr jest dosc wysoko ( w stosunku do reszty ukladu) to paliwo moze splynac przez przewod nadmiaru. W takiej sytuacji nie ma sie co sugerowac czy paliwo "stoi" we filtrze czy go tam nie ma. Pozdrawiam :)
Znalazłem instrukcje do tego zaworu, fragment poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/5140463200_... Rzeczywiście kierunek przepływu jest przeciwny, niż w przypadku innych zaworów nadmiarowo-upustowych o podobnym kształcie. Ciekawi mnie jak odpowiednio wyregulować ten zawór różnicowy bo na pokrętle do regulacji jest tylko "+ "i "-" Jeśli...
Do sprawdzenia: ciśnienie paliwa-jak będzie słabe to wtryski będą pluły a nie rozpylały i paliwo nie spali się dobrze w cylindrze i będzie spalać się w katalizatorze regulator ciśnienia paliwa na listwie paliwowej lub przy pompie w baku podciśnienia-fałszywe powietrze które może powodować też błąd EGR z racji błędnych odczytów przepływu powietrza MAP...
Witam. Mam takie pytanko co może być przyczyną iż pompa z tym sitkiem co jest przy niej nie pompuje w ogóle paliwa a bez normalnie działa. Czy dostane takie sitko osobno ? Czy może to działać bez tego sitka ? Sitko przemywałem i brak efektów. Zdjęcie : http://obrazki.elektroda.net/54_12725452...
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
Numer wtyku Kolor przewodu Podzespół Numer wtyku Kolor przewodu A 1 Brązowy A3 Solenoid regulujący ciśnienie paliwa 2 Brązowy A 1 Brązowy E8 Jednostka sterująca świecami żarowymi 7 Brązowy A 1 Brązowy M8 Pompa cieczy chłodzącej 1 Brązowy A 1 Brązowy O8 Punkt uziemienia 640 Brązowy A 1 Brązowy S1 Przełącznik pedału hamulca 2 Brązowy A 13 Zielony/Fioletowy...
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
Dzieki za pomiar . Nawet gdy nie mam odczytu u siebie to wiem że muszę zmniejszyć wartość zapisaną w pamięci tak samo jak Ty. Zrezygnuje wtedy z podkładki. U mnie dzięki temu zniwelujemy błąd p0254 rotor pozycji max . Ale co u ciebie wywala za błąd kiedy gaśnie Ci ten silnik bo w renault to są błędy DF066 i jest kilka odmian DF066 - położenie regulatora...
Ech Salvador Dalii z Ciebie lepszy niż konstruktor :D Ty nie potrzebujesz czujnika przepływu cieczy, a jej obecności. Kawałek tulei, w środku pływak z magnesem, u dołu kontaktron. To podłączasz do normalnego wyjścia ze zbiornika, dopóki paliwo znajduje się w tulei, pływak jest u góry, w chwili gdy skończy się paliwo w tulei pływak opadnie na dno, powodując...
Odkręcaj nakrętkę smoka i wyczyść sitko, jak nie ma przepływu to wiadomo co tam się znajduje... Problem może być z odkręceniem nakrętki, ja używałem kawałka łańcucha, owinąłem dookoła nakrętki, ścisnąłem mocno i poszła. Unikaj uderzania młotkiem bo ten plastik łatwo się łamie. Możesz też ponacinać rurę 160 i zrobić sobie klucz. Po wyjęciu smoka i pływaka...
11, Czujnik górnego martwego położenia cylinder 1 Błąd w obwodzie elektrycznym 12, Czujnik przepływu masowego powietrza Błąd w obwodzie elektrycznym 13, Czujnik temperatury czynnika chłodzącego Błąd w obwodzie elektrycznym 14, Czujnik prędkości pojazdu Błąd w obwodzie elektrycznym 21, Moduł zapłonu Błąd w obwodzie elektrycznym 22, Pompa paliwowa Błąd...
okzało się że po wcześniejszym myciu silnika dostała się woda do sterownika. Po wysuszeniu są błędy: P0200 przetwornica napięcia zawrcie do + P0251- elektrozawór regulacji przepływu paliwa napięcie za wysokie P062B-obwód sterowania wtryskiwaczy zwarcie do + lub przerwa przy próbie rozruchu pompuje 1500bar na listwę CR po rozłączeniu czujnika ciśnienia...
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Witam Problem z Peugeot Boxer 2.2 HDi puma Samochód na wolnych obrotach robi ciśnienie około 900 bar na listwie wtryskowej a powinien około 250 . Wymieniony został regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia i nie da się zrobić przyuczenia pompy wysokiego ciśnienia lub regulatora. Przyuczenie robione diagboxem i nie przechodzi. W między...
Sprawdź czy jest iskra To o czym piszesz to czujnik przepływu powietrza on raczej nie decyduje o niczym w momencie uruchamiania silnika - na razie zostaw go (mam nadzieję że go nie uwaliło podczas tego BUM od gazu) Czy immobilajzer przypadkiem nie szwankuje, zrób próbę na innym kluczyku. Czy i kiedy wymieniałeś filtr paliwa bo może jest tak że jest...
OK. Niby wszystko rozumiem, jak możesz kolego jeszcze mi pomóc bo co do mocy grzejników to wartości w watach podałem dla parametrów 95/75/20 a nie dla 75/65/20 więc przepływy wody spadły dwukrotnie o ile dobrze to wszystko policzyłem (jeżeli tak to czy pierwszy projekt wymaga zmiany rurek tak jak zasugerowałeś wcześniej?). Jeżeli zrobiłem błąd to proszę...
Dla silnika HDI z komputerem Bosch EDC15C2 wtyczka 88 pin (pojedyncza) jest to 63 pin komputera. Tak podaje np. firma Telwis do układu UKP. Dla EDC15C2 w wersji 3 wtyczkowej - już nie podają informacji.
Widzę że eksperci z przedszkola zaczynają się pojawiać. Nie znają się ale dostali odpowiedź od sztucznej inteligencji to wkleili. Sprawdzić komputerem diagnostycznym wartości rzeczywiste przepływu powietrza i paliwa na zimnym silniku jak i ciepłym, podczas postoju i w trakcie jazdy a potem myślimy co dalej No to teraz ładnie podaj w których zakładkach...
Witam, mam problem z Masterm 2.3 2016. 163km Wymieniłem wtryski pompę wtryskowa, błąd mam następujący, DF644 obwód regulatora przepływu paliwa, auto nie odpala, rozrusznik kreci, bezpieczniki posprawdzane, na placu zachowuje się tak jakby chciał odpalić, ale bez plakat gaśnie. Proszę o pomóc, już nie mam sił, pompa wtryskowa nie pompuje paliwa niestety...
A nie jest to filtr do gazu???? (jego wkład). Może on stanowić bardzo duży opór przepływu (pompa i cały układ grzewczy jest zalany prawidłowo) a pompa mieli tylko wodę a nie przepycha (przepompowuje). To że woda jest gorąca w naczyniu zbiorczym i wylewa się z niego jak piszesz ok. 1 litra to normalne , gdyż podczas ogrzewania w wężownicy powiększa...
308 HATCHBACK 5DRZW 1.6 THP 16v 150 BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model308 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11488 89 1 0852 Data Początku Gwarancji29.05.2008 NRE(homologacja)e2*2001/116*0362*00 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU308 TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKA...
ciśnienie na rampie wtrysku w chwili rozruchu powinno miec okolo 350bar(czujniki raczej nie siadają), sprawdz jeszcze czy na rampie z przelewu nie idzie paliwo(nie powinno),możesz jeszcze spróbować jeżeli poszedł regulator przepływu na pompie paliwa zdiąc zasilanie z niego i podłączyć żaróweczke 21W to oszuka ecu i auto powinno zapalić tylko bedzie...
pomiar przepływu paliwa licznik przepływu paliwa czujnik przepływu paliwa
odkurzacz dyson problemy radio philips kasetowe diseqc dekoder
naprawa udaru makita interfejs diagbox
Ujemne napięcie w baterii Li-ion - przyczyny i rozwiązania Wymiana turbiny wentylatora w suszarce Beko - krok po kroku