Bagus wali w gaźnik że idzie płomień... CO MOGŁEM POPSUĆ ??? Prawdopodobnie nic. Ja bym sprawdził, co się zmieni jak przewód 3 (podciśnienie) podłączył z masą. Przypuszczam, że ma to związek z wyprzedzeniem zapłonu.
W instalacji od dzielnie mam moduł i oddzielnie cewke wn Co to za pojazd, że ma moduł? Yamaha TZR50 czy CPI? Co to za przeróbki? Silnik Derbi/Piaggio jest montowany na osi wahacza, a silnik Minarelli z tyłu na dwóch wspornikach do ramy...
Tu jest schemat przeróbki zapłonu na tyrystorowy
Włącznik bistabilny na zapłon i 2gi monostabilny na rozrusznik. Prościej się nie da. Jednym włącznikiem nie ogarniesz bez dodatkowego modułu, który prawdopodobnie trzeba by zbudować samodzielnie, bo nie widziałem nigdy tego w handlu.
Nie da się tama wlepić alternatora z wersji 12V - całkowicie inne silniki. Dorabiać, przerabiać itp - koszty zjedzą. Ustawić prawidłowo regulator napięcia, żeby ładował do tych 7.2V, polikwidować spadki napięcia w instalacji, nowe szczotki prądnicy. Jedynie sensowne wydaje się być przerobienie zapłonu z konwencjonalnego, na bezstykowy - sterowany np....
Mam WRP11 na baterie 15 letni, które wymieniam co 10 do 15 miesięcy / stosuje alkaliczne/. Sąsiad w klatce Junkers /13 lat/ z hydrogeneratorem , po 3 latach naprawa - zawieszenie za ok 350 zł , po 7 latach wymiana na nowy za ok 450 zł. Inny sąsiad piecyk z hydrogeneratorem 18 letni nie naprawiany ani razu ale robione regularne przeglądy.
Oj, to za daleko. Zapłon elektroniczny, znaczy bateryjny? Jak najbardziej. Kupiłem kiedyś MF--kę z przerobionym zapłonem, jednak nie używałem traktorka z tak przerobionym, bo było to nie kompletne i powróciłem do oryginału. Nie poddawaj się, to naprawdę wdzięczne maszynki.
tez tak mysle. ewentualnie zamiast cewki zapłonowej dałbym jedna od świateł i wtedy mamy 3 cewki od świateł i jedna od lądowania. Mysle ze te wszystkie cewki dobrze by lądowały??
Krótko-chcesz zrobić tak, aby zapalona dioda ( czyli zmieniony stan na odpowiednim pinie IC1 i IC2) powodowal przesunięcie bazowego punktu wyprzedzenia zapłonu?
Pokaż zdjęcia tego przerobionego zapłonu. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
W większych skutrach jest to zapłon bateryjny... Nie CDI i tak to jest rozwiązane... Natomiast pamiętaj że cewka zasilająca CDI ma wydajnośc do 100mA co przy napięciu 200V da moc 20W. Sprawność przetwornicy też coś powie... Pobierzesz z aku około 25W więc nawet jak dołożysz cewkę to zyskasz czy stracisz, i ile zyskasz? Pozdrawiam
Witam. Może to nie jest najlepsze rozwiązanie ale możesz wziąć zasilanie z kostki radia, tylko sprawdź który kabel jest który bo jeden jest bezpośrednio przez bezpiecznik z akumulatora a drugi ze stacyjki.
Układ ładowania który jest zastosowany w WSK 125 nie jest na tyle wydajny żeby przerobić instalację w wersji zapłonu bateryjnego.Już sam prostownik zabudowany w lampie jest jednopołówkowy i układ ładowania zapewnia jedynie takie ładowanie aby zasilony został sygnał i światła pozycyjne no może jeszcze kierunkowskazy.Sam zapłon przerobiony na bateryjny...
Nie ma sensu takie kombinowanie. Powyżej 4000 RPM masz maksymalny kąt wyprzedzenia zapłonu, którego nie możesz już regulować (chyba że przerobienie mocowania impulsatora). Zmniejszanie kąta wyprzedzenia zapłonu nie poprawi Ci osiągów. Poniżej 4000 RPM takie skutery rzadko jeżdżą.
Pomiędzy świecę, a przewód 1 cylindra. Co do układu wyzwalania, można użyć układu innego niż transformatorowy, popatrz jak na forum jednośladów robią lampy ledowe, do ustawiania zapłonu.
Po pierwsze nie piszesz w jakim to ma byc aucie poza tym najlepiej to zrobic stosujac dodatkowy przekaznik gdyz zarowki pobieraja troche pradu wiec styk w stacyjce moglby tego nie wytrzymac!!! a najprosciej to znalezc w stacyjce przewod na ktorym pojawia sie 12 V w momencie przekrecenia stacyjki i znika na czas wlaczenia rozrusznika styki przekaznika...
Witam, wszystkich mam problem z audi a6c5 2.4 BDV. Mianowicie chce zastosowac przerobienie zapłonu z systemu jednej cewki i przewodow na pojedyncze cewki. Mam kupiona wiazke i cewk. Cewki przerobilem w sensie te gumy aby wchodzilo do glebiej i lipaaaa 1,2,3 cylinder wogole nie chodzi swiece zalane zas 4,5,6 swiece suche, podmienialem cewki na inne to...
Niestety nie da się przerobić zapłonu z fiata. Swoją drogą, co to za skuter, który ma jeszcze zapłon na przerywaczu? Zdjęcia przerywacza i jego zabudowy mile widziane... Możesz się pokusić o zastosowanie zapłonu CDI z jakiegoś innego skutera, tyle tylko, że wiąże się to z założeniem nowej prądnicy wraz z potrzebnymi dodatkowymi cewkami. Bo niestety...
Ale wydaje mi się, że jednak, świetlówki uv, które posiada kolega, nie są aż tak zaawansowane pod tym względem, a w grę wchodzi tylko wyższe napięcie zapłonu.
poco tak kombinować?można zrobić go normalnie + do niego przetwornice z 6V/12V i po sprawie chyba że lubisz kombinować to możesz se zmienić instalacje w simku z 6V na 12V co wiąże sie z kosztami
czemu nie dam rady przerobić zapłonu na bateryjny? do tego chyba będzie mi potrzebny impulsator a resztę dokupie. Niestety nie dam rady nigdzie tego iskrownika kupić. znacie może jakąś firmę która dobrze przewinie mi tą cewke?
podwodniak456 Czy ja dobrze widzę ? Akumulator do zapłonu ? Nie masz cewki zewnętrznej lub butelkowej i dlatego przerobiłeś na zapłon bateryjny ?
Nie. A dlaczego, bo nie. A tak na poważnie to te koło zamachowe ma ukryty taki cwancyk, co to "mówi" czujnikowi, kiedy ma zrobić iskrę do zapłonu mieszanki. W ori kole zamachowym nie ma czegoś takiego i nie może ono być zastosowane do tego zapłonu...
Winien prawdopodobnie jest immobiliser który został odcięty... Moje pytanie teraz brzmi czy da nie przerobić ten zapłon na taki z młodszym modułem zapłonu?
Witam. Mam Rometa charta z własnoręcznie przerobionym zapłonem, na cdi od skutera 12v. Przez rok działał bezawaryjnie, ale niestety zaczął słabnąc i doszło do tego że nawet na jedynce, na równej drodze, nie da się jechać. Wymieniłem łożyska na wale, uszczelnienia, tłok, pierścienie i gaźnik, ale bez efektu. Czy to wina modułu, czy statora?
Witam :) Okazało się że wina jest z zapłonem, przesunął się w trakcie użytkowania. Po sprawdzeniu zapłonu okazało się że z 1,5mm przesunął się i było 2mm. Ustawiłem na 1,5mm i okazało się że jest o wiele lepiej niż było, nie wiem czy nie zmniejszyć na 1,4mm? Jest tylko problem z ciągłym ściąganiem koła magnesowego. Czy ma ktoś pomysł jak i czy jest...
Dobry Wieczór. Chciałem się spytać czy oryginalny przerywacz mechaniczny (WSK 175) można zastąpić elektronicznym. Myślałem nad zastosowaniem mosfeta i impulsatora od skutera. Chodzi mi o przerobienie zapłonu na bezstykowy i zmianie tylko przerywacza który w czasie wyzwalania iskry jest rozwarty od masy. Dopiero zaczynam swoją przygode z elektroniką...
Zacznijmy od tego że jawka dysponowała mocą nawet 3,5KM w standardzie (jak silnik nie był blokowany - bo ktoś wstawił zblokowany od ogara 200). Nim byś coś grzebał przy samym silniku polecałbym wymianę samego gaźnika (jinkov jest do bani) oraz przerobienie zapłonu na CDI lub chociaż bateryjny, już odczuwalnie moc wzrośnie. Bez tego wg mnie tuning tego...
Ja zrobiłem lampę stroboskopową ze starej lampy błyskowej produkcji radzieckiej do synchronizacji wkorzystuję wysokie napięcie z zapłonu
Elektronika świetlówek kompaktowych stosuje ciepły zapłon lub zimny zapłon w zależności od konstrukcji. W niektórych przypadkach da się przerobić elektronikę z zimnego zapłonu na ciepły zapłon lub odwrotnie przez wstawienie lub usunięcie jednego lub dwóch elementów. Taki układ może zadziałać tylko wtedy, gdy jest stosowany zimny zapłon, a i tak nie...
Witam. Dzięki za porady. Za 2 tygodnie będe miał chwile czasu to zajme się tym silnikiem ( rozważam przerobienie zapłonu). Pisząc na forum liczyłem na pomoc ale dalej jestem w punkcie wyjścia, bo pisanie że "uczą tego w szkole podstawowej" to jaki jest sens tego forum? bo w takim razie po podstawówce powinniśmy mieć nieograniczoną wiedze na każdy temat....
(at) Pawel wawa Masz rację. Czyli nie ma rozwiązania dla kolegi bez usunięcia lub przerobienia blokady zapłonu ? Czy masz na to jakiś sposób ? :)
w tym rzecz ze nie mam dożo pieniędzy i maksymalna kasa jaka mogę wydać to powiedzmy 50 - 70 zł Za taką kwotę to raczej nic ciekawego nie zrobi, chyba że kupi akumulator i założy go do crossa... Szukaj kasy i zapłonu od jakiegoś skutera...
Panowie chciał bym przerobić zapłon przerywaczowy na Hallotron i tu pojawia się pytanie jaki moduł zastosować,ktoś przerabiał taki temat?
Może się nada? Oczywiście się nada. Lukasekdar Przeczytaj i zrób to o czym pisałem w tym temacie. Jak coś, to pytaj. Nic lepszego nie wymyślisz, bo ciężko w tej sytuacji. Z resztą po co? Ten zapłon jest ok. Trzeba tylko zadbać o sprawne elementy. Największym problemem są cewki. Te ładujące (szczególnie) i te WN. Reszta to pryszcz za kilka zł.
W sumie silnik modelarski to też Diesel , jednak wolnossący. Proponuję poszukać dokumentacji do silnika ze świecą żarową . Szansa przerobienia jest , jednak trzeba będzie usunąć przeciwtłok a to zwiększy komorę spalania , co z kolei zmniejszy stopień sprężania. Jednak myślę że po odpowiednim przerobieniu i zastosowaniu paliwa do silników z zapłonem...
Nie będzie tak łatwo. Zapłon jest podobny jak w Suzuki Katana/Zilion. Ze względu na konstrukcję zapłonu (jedno uzwojenie) nie ma możliwości przerobienia na zwykłe CDI. Konieczna byłaby wymiana alternatora i przeróbka instalacji elektrycznej. Ewentualnie założenie modułu DC-CDI, ale z tym bywa różnie z trwałością.
A czy nie ma możliwości przerobienia radia? Logika zapłonu to taka mądra rzecz...
Witam. Chciałbym Wam przedstawić patent na bezbateryjny zapłon w MZ 250. Posiadam motor który jest całkowicie przerobiony na teren i dlatego przerobiłem awaryjny zapłon bateryjny. Patent polega na dorobieniu pierścienia dystansowego który mocujemy w miejsce stojana alternatora który ma mieć wymiary 117mm śr zewn, 75 mm wewnętrznej(tak jest w moim przypadku...
Witam, podłączę się pod temat. Mam silnik Tecumseh Twin OV691, jedna cewka padła i jest problem z kupieniem. Czy można przerobić zapłon stosując elementy CDI na bazie skutera. Proszę o pomoc.
Może po prostu błąd obsługi przy rozruchu. Nie wiemy, czy kosiarka ma pompkę zimnego rozruchu, czy może inne rozwiązanie. Może dobry pomysłem byłoby zrobienie dobrych zdjęć gaźnika, żebyśmy wiedzieli, jaki sposób zimnego rozruchu wchodzi w grę. Poza tym pozostawienie paliwa na zimę w gaźniku robi mu krzywdę. Nie wiemy też, czy w ubiegłym sezonie kosiarka...
czy mogę w tym maluchu przerobić zapłon chciałem zamieienić modół na zwykły
Ściągnij schemat do swojego sprzętu (jest w sieci) i samemu rozrysuj instalację zapłonową. Masz kolorowe przewody, schemat+skuter i do dzieła. Najprostsza i najszybsza metoda.
Poszukaj części do babetty z silnikiem M-225 , miałem motorynkę stella z tym silnikiem, była tam prądnica podobna i pasujący do jawki, niestety wirnik też musi być z babetty... Cała pądnica ma cztery cewki i impulsator... [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... masz link do tematu gdzie jeden z kolegów zrobił mi moduł zapłonowy...
http://sklep.motus.pl/modul-zaplonowy-mi... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14...
Uszkodzony licznik. Można to przerobić aby się włączało za zapłonem.
Witam. Posiadam projektor Hitachi cp-x275. Mam go przerobionego tak aby pracował bez orginalnej lampy. Po roku zgasła lampa metalohalogenowa, która była w środku, Teraz chciałbym zamontować tam Xenona. Próby na zewnętrznej przetwornicy wypadły bardzo pomyślnie. Orginalny blast ma podobno za niskie napięcie zapłonu. Raz na 20 prób udało mi się go zapalić....
Sterownik nie widząc cewki przekaźnika wywali błąd.Można spróbować oszukać go bocznikiem wpinanym w momencie włączenia zapłonu
Witam Mam problem z ustawieniem zapłonu w silniku pozaburtowym, Vovlo Penta (pojemności nie znam) Jest to silnik 3 cylindrowy o mocy około 55 KM. Moje pytanie wiąże się z tym czy można było by przerobić zapłon na bateryjny, i czy wiele z Tym by było zabawy ?? Ps. na zdjęciach widać żółty przewód biegnący od cewki rozrusznika do gaźnika... ktoś wie może...
Wiem że to już było ale tutaj macie schemat nieco przerobiony. Dodany jest wyłącznik zapłonu (ukryty) kontrolki się świecą ale iskry brak, kierunki awaryjne (uwaga tradycyjny mechaniczny przerywacz raczej nie wytrzyma obciążenia 4 żarówek tak więc tylko z przerywaczem elektronicznym) poprawiona jest jakość samego schematu nie jest to już kserówka. http://obrazki.elektroda.pl/5758872000_1...
Zapłon jest zapłonem a obroty i moc silnika to inna działka,tam nic nie zakombinujesz za pomocą zapłonu .
W czym ten zapłon chcesz przerobić? Chcesz go przerobić gruntownie czy tylko odciążyć przerywacz?
koledzy a słyszeliscie moze cos o przerobieniu tego na zapłon z malucha ktos sie tu kiedys wypowiedział na ten temat i ponoc niezle to chulało ale trzeba by wiecej danych dotyczących przerobienia moze ktos cos wie na ten temat pozdrawiam JAN
W wiązce radiowej nie ma zapłonu,radio czyta go cyfrowo po CANie,pilota też nie ogarniesz bo wyświetlacz koduje polecenia.ACC do radia weź sobie z zasilania zapalniczki.W sieci widziałem opis jak przerobić pilota reno na sterowanie rezystancyjne.
Jeżeli motorek nie ma filtra powietrza, mieszanka jaką pobiera do cylindra może być nieodpowiednia, przez co dochodzi do zalewania. W moich sprzętach doraźnie stosowałem kawałek cienkiej szmaty składanej w razie potrzeby kilkakrotnie(aby uzyskać większy opór) i zakładanej za pomocą zacisku bezpośrednio na gaźnik. Ustawienie zapłonu to kwestia wyczucia....
Nie da rady. Inny komputer.
Witam. Z tego co wyczytałem to ten gościo zrezygnował z prądnicy i zapłonu i przerobił wszystko na zapłon bateryjny dlatego że ma mocniejszą iskrę i łatwiejszy rozruch ale ty mam nadzieję nie będziesz miał takich problemów z odpaleniem bo co rozrusznik to nie szarpanka
Żadna z powyższych cewek nie nadaje się do zapłonu tranzystorowego
Witam. Temat uważam za zamknięty. Peugota się pozbyłam z warsztatu proponując sprawdzenie wału i przerobienie ewentualne zapłonu na możliwość delikatnej regulacji. Gościu który dostał go do zrobienie po mnie, zrobił fasolki i wyregulował zapłon i wszystko wróciło do normy. Winowajcą był chiński zamiennik wału który miał w złym miejscu nacięty otwór...
A co chciałbyś żeby zostało, poza zapłonem itp?
Kabel do rozrusznika jest przerobiony na krótki. Po odpięciu kabla zasilającego od cewki (po odłączeniu zapłonu) rozrusznik kręci bezproblemowo. Akumulator 77 Ah.
W takim razie co muszę zmienić lub przerobić żeby zastosować zapłon bezrozdzielaczowy ?
Witam Potrzebuję waszej pomocy Do przerobienia mam stary silnik V8 ze stykowym rozdzielaczem zapłonu. Chcę przerobić go na elektroniczny zapłon bezstykowy z wzmacniaczem zapłonu Co do samego wzmacniacza zapłonu (modułu) zastosowałem jeden z prostszych Niestety wyzwalanie iskry w tym module realizowane jest za pomocą prostokątnego sygnału z hallotrona...
Złapałem znikające napięcie z cewki sterującej zapłonem i odnalazłem uszkodzoną izolację na przewodzie do wyłączania zapłonu. Stąd brak 2 V AC po podłączeniu modułu. Po wypięciu przewodu z modułu iskra piękna. Tylko silnik odpala się do tyłu. Regulacja kąta zapłonu nie daje efektu. Co może stać za takim zachowaniem? Ceweczka sterująca zapłonem nowa....
Zły pomysł,lepiej przewiń cewkę,mniej roboty i później mniej niespodzianek z zapłonem.
MAP nie da się przerobić do tego celu-zastosowania.
Przyjdzie mi chyba podziękować za porady, jak widać chińskie cdi odpada z uwagi na trudności związane z przerobieniem statora, mapa zapłonów też nie będzie współgrać... Przewijanie statora to 500PLN, nowy stator 750PLN w as w Toruniu a rocznik motocykla nie pozwala na zakup używanej części... Smutne...
AUX można by próbować dokodować za pomocą MultiECUScan do Fiata, ew Peugeotowski DiagBox. W DiagBoxie możliwe, że udałoby się nawet zmienić czas, po którym się auto/radio usypia. Zapłon można by chyba ominąć modyfikując Eeprom na CANBUS OFF. Dawało się tak przerobić FIATowskie radia. Wtedy sygnał zapłonu podajesz mu analogowo, a nie bierze informacji...
Bardziej chodziło mi o cienkie masy kręcone na śrubkę fi6mm które idą do poszczególnych elementów wykonawczych bo ostatnio przerobiłem 1.4 t jet wypadanie zapłonu. Okazało się że masa na pokrywie zaworów nie łączyła. Wyglądało ok a połączenia brak. Aluminium jakby się utleniło albo coś podobnego i straciło kontakt taka moja sugestia z życia wzięta.
zrobiłem podstawkę przerobiłem koło magnesowe
Panowie powiedzcie mi czy da się przerobić silnik z zapłonem bateryjnym na silnik z zapłonem iskrowym? Szukałem w google i nic a na silniku bo je sie próbować.Chodzi konkretnie o motór MZ Trophy ES 250/2 chodzi o to czy można by go odpalać kopnikiem bez akumulatora.
Witam. Podaj jaką masz przecinarkę. Jakieś wyrażne zdjęcia bez obudowy. Osobiście odradzam Ci "tę" przeróbkę. Napisz czy masz jakąkolwiek wiedzę na temat budowy przecinarki; skąd masz wiedzę, że w urządzeniu nie ma układu HF? Udało mi się uzyskać podobny efekt jak dotknąłem przewód masowy do bocznej ścianki dyszy i przyszło mi na myśl że zamiast do...
Jak chcesz odpalić silnik bez układu zapłonowego? W tym silniku występuje zapłon CDI, składający się z następujących komponentów: - cewki statora wraz z podstawą (do zapłonu potrzebne są dwie cewki - zasilająca, jeśli to układ AC i wyzwalająca), - koło magnesowe, - moduł CDI, - cewka zapłonowa dedykowana do układu CDI, nie może być samochodowa, bo układy...
Myślałem nad tym również jeśli się uda to przerobię to
Witam, jestem tu nowy i nie wiem czy odpowiedni dział, ale z góry przepraszam! Mam pewnien problem! Znalazłem u siebie cały kompletny zapłon Ducati Energia z Malaguti F12. Mam też regulator napiecia i cewkomoduł! Zaplon chce zamontować, poniewaz chodzi mi o lepsze światła Jest jeden problem - niestety w simku mam instalacje 6V Teraz moje pytanie: czy...
Potrzebujesz zupełnie innego alternatora, bo oryginalnego zapłonu za bardzo nie przerobisz. Jeśli przerobisz zapłon na samo ładowanie akumulatora i światła zasilane z akumulatora, to zapłon nie da rady akumulatora naładować. Jeśli potrzebujesz ładowania akumulatora do dodatkowego oświetlenia (np. kierunkowskazy), to można je zrealizować również za pomocą...
Matko boska, nawet nie wiesz co to ten wtrysk, a chcesz go do Żuka zakładać. I może jeszcze zapłon na elektroniczny zmieniać... Przyjmij do wiadomości, że żeby zaaplikowac jakikolwiek ukłąd wtryskowy, to wpierw musisz mieć zapłon przerobiony na elektroniczny, bezstykowy. Coś musi generować impulsy bazowe dal potrzeb wtrysku.
przerobiłem w taki sposób że odłączyłem zasilanie szyb a podłączyłem zasilanie po włączeniu zapłonu
Witam, chciałbym w jak najprostszy sposób podpiąć kamerę samochodową do zasilania w golfie 5. Problem polega na tym, ze gniazdo zapalniczki ( TO w bagażniku tez) ma stały prąd niezależnie od zapłonu. Lepiej będzie przerobić gniazdo czy zmienić samochód?
Po nieudanym serwisie w A-rent,mam do przerobienia temat wyłacznika zapłonu w płytce regulacji obrotów tego 3,5 KM silnika. "Serwisant" pozaginał blachy ,dając tylko stałe obroty , bez możliwości regulacji. Może ktoś dysponuje fotką układu regulacji z zamontowaną kostką wyłącznika (zwieracza) zapłonu. Foto w necie nie pokazują umiejscowienia wyłącznika...
Zainteresował mnie temat arduino jako sterownika. Używam zwykłego palnika z przerobionym nagrzewanie drążka ze zwykłym LOA. Wykozystana zwykla pompa do oleju. Wyniki są bardzo zadowalajace szczególnie ze można regulować czasem zapłonu. Myślę że rozwinięcie tematu ma sens szczególnie przy użyciu viessmann ktory ma połączenie z siecią.
Zgrałem wsad eprom z licznika audi a6c5 VDO 110.008.807/001 i chciałbym przerobić go tak aby przy włączeniu zapłonu uruchamiał się test wskazówek
No dobra tylko jak to zrobić ? co jest odpowiedzialne za immobilizer co trzeba usunąć ,bądź przerobić ?
a mógł by ktos przerobić ten układ pod transoptor... ?
gniazda euro to prosty standart w samochod ciezar na drugim gniezdzie jest masa wsteczny p/m 24v nie rozumiem problemu opuszczania czy faktycznie załaczane jest z ciagnika czy idzie w góre po wyłączeniu łacznika zapłonu
W tuningowym silniku masz alternator na światła z akumulatora, a w pojeździe światła ze silnika. Tak nie zadziała. Musisz przełożyć cały alternator (koło magnesowe, stator, a nawet i pokrywę zapłonu) albo przerobić pół instalacji na inny regulator i światła z akumulatora.
Drodzy koledzy, ze spora zwłoką ale zamykam temat. Rzeczywiście ten moduł był beznadziejny, odpuściłem sobie dalsze próby reanimacji go gdyż znalazłem informacje na forum Domiantora jaki chiński moduł od lat wielu osobom sprawdza się jako zamiennik, jak przerobić instalację i ustawić wyprzedzenia zapłonu aby dobrze działał...i działa. Dziękuję wszystkim...
To jest palnik CW (krypton,xenon) i nie nadaje się do błyskania -świeci światłem ciągłym -odmiana halogenu.i stosowany jest właśnie w kserach. Ps. Ta spiralka służy do zapłonu palnika.
Mam problem z urządzeniem SUS-9. Wszystko działa ok przy samochodzie mojego ojca czyli Fiat Brava, ale gdzy podłączę pod Swoje Polo lampa do ustawiania zapłonu nie działa. Czy można ją jakoś przerobić ? Bardzo proszę o pomoc
W jawce wystarczy dołożyć impulsator zamiast przerywacza , transformator podpiąć do cewki która oryginalnie była połączona z cewką WN i zastosować moduł z chińczyka. Wpisz sobie na YT Jawka CDI ,a w samym google też wyskoczy CI kilka poradników jak to przerobić. Stosując transformator nie trzeba przewijać cewek tym cienkim drucikiem. Można też zamiast...
Świeczka napewno jest. Zapłon bateryjny oznacza to, że iskra z baterii zapala świeczkę a ta ostatnia zapala palnik główny (świeczka pali się tylko chwilę, na czas zapłonu piecyka).
Ale to jest moduł domykania wiec trzeba by go przerobić, bo on działa po włączeniu i wyłączeniu zapłonu.
Dzięki za odpowiedzi. Jeszcze tylko chciałbym wiedzieć jakie dokładnie części miałbym kupić żeby przerobić zapłon na AC ?
nie przypominam sobie zeby ktos go kiedys przeskalowywal. a ma napisane ze jest do 4 cyl.
Mechanik przerobił mu zapłon z ECU na moduł zapłonowy i jest gitara
Ten przewód oporowy ratował życie cewce przy pozostawieniu sztrucla z włączonym zapłonem i oszczędzał platynki, zastępczo kilka zwojów spiralki z żelazka. Te cewki są bezproblemowo dostępne i w sklepach i na złomowiskach. Z Fiata CC nie będzie działać - i sama umrze i platynki wytopi. Chyba żeby przerobić zapłon na elektroniczny z tranzystorem/tyrystorem,...
Nie wiem co do za skuter, Honda na pewno nie. Zapłon pochodzi od skuterów Malaguti, silnik Minarelli. Sprawdź rezystancję impulsatora (czerwony przewód) oraz cewki zasilającej CDI (zielony przewód). Zapłony Ducati Energia w Malaguti były dość awaryjne, obecnie znalezienie używanego graniczy z cudem, z resztą używki długo nie działały. Swego czasu wszystko...
Witam w moim aucie volvo s40 I 1999rok, w zapalniczce mam stałe napięcie jak przerobić to aby po wyłączeniu zapłonu z kluczyka napięcie znikło, chcę to przerobić ponieważ mam wideo rejestrator i ciągle pobiera prąd, no chyba że pobór prądu jest tak niski że nie wpłynie na rozładowanie akumulatora, używam samochodu codziennie, jak to jest waszym zdaniem...
Oczywiście zacznę od zalet, dobrze zrobiona długo pochodzi:) są problemy z zapłonem potrzebują aku. do rozruchu, chyba że ktoś przerobi. Największą wadą to jest chyba 1-wszy bieg często siadają wodziki w skrzyni biegów. Trzeba trafić na jak najbardziej orginalną wersje bez przeróbek.
Witam. Juz troche tłumacze, chce wstawić silnik do dużego fiata ME. I niewiem jak duzo instalacji bedzie trzeba przerobić/dołożyć
przerobienie zapłonu simson przerobienie webasto przerobienie odkurzacza
buderus logamax płyta główny piaskowanie szkiełkowanie denon wejścia optyczne
kamerą termowizyjną pralka polar
Opel - Rozruch tylko po podaniu paliwa do przepustnicy Identifying RS31021513105: Electronics or More?