W załączniku instrukcja. Na stronie 9 jest opis kabli.
Zobacz tutaj http://www.studio24.prv.pl/
Najprostsze co przychodzi do głowy to ściąć ząbki i włożyć odwrotnie wtyczkę. Ale jakbyś chciał się upewnić że nie zrobisz "bum", to tu masz sposób na rozpisanie sobie który pin do czego, więc będziesz mógł porównać. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... PS. Typ pralki powinien być w tytule.
Witam. Mam radio RD4 i chcę wsadzić RNEG, czy jest taka możliwość? Kostka oryginalna, która idzie do ekranu, jest inna w RNEG. Da się ją jakoś przerobić? Czy jest jakiś instruktaż, jak takie coś można wykonać, jakiś schemat? AI: Jaki jest rok produkcji Twojego Peugeot 407? To może pomóc w określeniu kompatybilności. 2006
to radio jest tuner list i nie będzie chodzić ze starym typem wyświetlacza.
https://forum.fordclubpolska.org/showthr... Wymaga rejestracji.
Z nowszego silnika chcesz przerzucić pompę ? Teoretycznie można, obie mają taki sam wydatek ale trzeba przerobić wspornik żeby przeszła piasta, przerobić kostkę el. z 10-pinowej na 7-pinową. I raczej jak nie masz mocnego pojęcia o takiej robocie to się za to nie zabieraj bo pompa AHF ma piastę bez klina i jak ją zdejmiesz to musisz ją ustawiać u pompiarza.
To chyba musisz pokombinować coś z jakimiś kabelkami.
Ktoś przerobił fabryczne kostki na zwykłe,do nich nie ma przejściówek. Można kupić kostki iso i przelutować.
Kostka prądowa: Czerwony- +12V Power- Jest to przewód prądowy plusowy, który także podtrzymuje pamięć. podłączamy go pod stałe napięcie bezposrednio z akumulatora Czarny- - przewód minusowy Niebieski- Anntene remote- przewód który podaje napięcie do automatycznej anteny. Używany często jako przewód podający sygnał do oddzielnego wzmacniacza mocy aby...
Do czego te kable? Gniazda głośnikowe związane z regulatorem przód-tył. Oryginalne radio dla tego samochodu miało 2 wyjścia głośnikowe. Na osłonie tunelu, w okolicach dźwigni biegów, był regulator (pokrętło). Tu instalacja jest przerobiona - kostka ISO głośnikowa. Uwaga - jeśli przypadkiem głośniki nie były wymieniane to pomiar może pokazać 8 om. I...
Przecież na All...gro jets takich przejściówek od groma.
A ma ktoś może schemat zgoła odwrotny? Ja potrzebuję przerobić kostkę z 8 pin na 12 pin, aby zmieniarka ze starszego modelu działała na nowszym.
Witam, potrzebuję informacji jak "naprawić" kostkę bądź ją przerobić https://obrazki.elektroda.pl/4958521200_... . Po skrócie ktoś urwał mi lusterko, kupiłem nowe tylko była inna kostka, "pseudo-elektryk" przerobił ja tak że środek kostki połamał, a drugiej kostki nigdzie nie mogę dostać.
Witam Zastanawiam się czy dałoby się przerobić kostkę od przepływomierza PIERBURG na kostkę pasującą do BOSCHa w AUDI A4 1,9 TDI AFN 1996r. Orginalnie w tym roczniku siedzi przepływomierz PIERBURG i jest on nierozbieralny (wymienis ię go w całości) jego cena jest dość wysoka 500 - 600 zł. Natomiast w roczniku 1997 z identycznym silnikiem jest przepływomierz...
witam. pisałem już ze według numeru vin musi być pompa z wąska kostka i numery pompy to 0265231807.Z ta pompa są problemy żeby ja dostać na allegro a nowa kosztuje okolu 4tys,ale problem jest ze w moim aucie jest szeroka kostka ..chwilowo założyłem pompę 265231437 ona jest taka duza ja ta co ma być oryginalna tylko ze kostka nie pasuje bo jest wąska,i...
Ale czemu chcesz się pozbywać tak fajnej funkcji jaką jest kontrola trakcji ?? Jeśli masz sterownik ESP/BA szukasz takiego samego, numery Cie nie interesują bo są zamienne(interesuje Cie tylko rodzaj: albo esp/ba albo esp/adam). Te pompy to pierwsza wersja i są najbardziej wadliwe i dobre są bardzo drogie i niedostępne na rynku wtórnym. Możesz z powodzeniem...
Da się założyć silnik pompy uniwersalny tylko trzeba przerobić zasilanie z kostki na osobne końcówki konektorowe.
Panowie, Hulajnoga naprawiona poprzez wymianę i sterownika na Chiński o odpowiedniej mocy oraz z czujnikiem hall`a. Nie było to bardzo trudne, większość kostek się zgadzało, trzeba było jedynie przerobić kostkę ze stacyjki tak żeby po przekręceniu kluczyka stacyjka podawała + na przewód "electric lock" oraz polutować na sztywno przewody z manetek hamulców...
Kostka z zegarów ,zalezy od czego masz czy e39,e38 czy e34 itd - nie będzie pasowac. Trzeba przerobić kostkę od e30 z zegarów. Skąd jestes ?
Chyba tak zrobie ze przerobię kostkę i podłączę pod TFL. A co do oznaczenia „B” znalazłem taka rozpiskę i jest opisana identycznie jak „TFL” https://obrazki.elektroda.pl/8106689400_...
Witaj, przerobienie instalacji przy wymianie alarmu na inny, jest konieczne. Nie jest to trudne, wystarczy kontrolka w postaci żarówki. Można przerobić przy samej kostce, ale trzeba sprawdzić czy osoba która montowała poprzedni zadała sobie trud i zrobiła to porządnie. Pozdrawiam.
wygląda tak jakby ktoś przerobił kostkę stacyjki, może celowo, może źle podłączył, może była wypalona i sobie poprzerabiał
Witam Najprostsze rozwiązanie i na przyszłość to przerobić Twoje kostki na ISO bądź ewentualnie zrobić przejściówkę z kostki mazdy na ISO tak żeby w przyszłości bez problemu wrócić na fabryczne radio. Przejściówki dostępne na serwisie aukcyjnym, jeśli nie chcesz już wkładać fabrycznego radia przerób od razu na ISO. Tu masz link do schematu Twoich kostek:...
może wywalać błąd. nie tak dawno walczyłem z błędem vss, jak się okazało wszystko przez radio gdyż zwierało przewód vss na stałe z masą, po przerobieniu kostki radia problemu z błędem niema ale vss nie działa gdyż w czasie jazdy wyświetla wciaż 0 kmh, silnik pracuje zupełnie normalnie, błędy nie wyskakują. Na dzień dzisiejszy gdybym miał problem z vss...
Chcesz żeby potem hydrostat wariował to reguluj, ale jak zaleje Ci łazienkę to zmienisz zdanie. Producent ustawia niski poziom wody by pralka była pseudo ekologiczna i moja rada na to jest taka by kupić najtańszy hydrostat cztero pinowy, kostkę przerobić na konektory i zobaczysz że będzie brała więcej wody.
Super, dzięki za schemat, może jakoś dojdę co do czego, bo nie umiem czytać takich rzeczy, he, he. Po przerobieniu kostki syrena alarmu powinna działać, później popatrzę te numery na kablach, bo u mnie mam kabel zielono żółty, brązowy, biały i jednego albo nie ma, albo go nie zauważyłem, kostka na którą chcę przerobić ma kolory kabli na razie mi nie...
To co widać na zdjęciach, potwierdza tylko to że jest przerobiona instalacja. W czerwonej kostce powinny być jeszcze trzy przewody: masa obu wyjść i dwa kanały,lewy i prawy. Trzeba ich szukać w wiązce głębiej.
możesz przerobić kostkę będzie działać.
Zakupiłem już zegary od kadeta gsi wraz z kostkami i czujnikiem prędkość i czujnikiem ciśnienia oleju . Czy kostka od oświetlenia jest taka sama jak w oplu astrze F ?? A trzeba przerobić kostkę sterowania i dodać czujniki ?? Czy ktoś posiada schematy kostek zegarów Opla astry F i kadeta gsi ??
Dzięki może kiedyś tego spróbuje na razie wystarcza tak jak jest. Własnie przerobiłem kostkę na potrójną i lepiej to wygląda.
Niestety tego nie ominiesz. Radio CD500 ma zupełnie inny wyświetlacz, komunikuje się za pomocą 3 przewodów z radiem. Zaś CCRT 700 jest radiem z wbudowanym telefonem, który komunikuje się z wyświetlaczem za pomocą 2 przewodów Kostka samego wyświetlacza nie będzie pasowała przemiennie z takim, jaki byś potrzebował. Szczerze? Jeśli zależy tobie na cd 500...
Witam. Czy do Sharana 2005r będzie pasował D5WS zamiast D5s-f. D5SW wyjęty z mercedesa. Da się to uruchomić po przerobieniu kostek?
Pytanie 1 za sto punktów: czy można przerobić tą kostkę zasilającą która jest w układzie poziomym tak żeby pasowała do sterownika w którym jest gniazdo na kostkę w układzie pionowym ? Kostka sygnałowa jest chyba identyczna. Różnica to tylko ta kostka zasilająca... Drugie pytanie: czy trzeba też dokupić ten dolny wałek z (przekładnią krzyżakową) który...
Dokładnie takich przejściówek (jak na zdjęciach) potrzebujesz. Kabli od tylnych głośników nie masz w brązowej kostce. Sygnał z radia wychodzi w żółtej kostce (lewy prawy i wspólna masa) i idzie do wzmacniacza a dopiero od wzmacniacza idą przewody głośnikowe. Można by żółtą kostkę przerobić na wtyki chinch i podłączyć do wyjść RCA w radiu ale w 90% wchodzą...
Ok tylko powiedz mi jak przerobić kostki silnika aby można było się wpiąć do kabiny no bo raczej nie sugerować się kolorami kabelków
Hey, ja potrzebuje tylko fragment schemtau instalacji do podłączenia silnika wycieraczek, bo jakiś elektryk przerobił kostki i nie umiem się w tym połapać, może mógłbyś mi przesłać tylko skan tego fragmentu ?? Pozdr.
Te aparaty nie są zamienne, nie wystarczy przerobienie kostek. Pewny jesteś, że cewka jest uszkodzona? Nie zawsze to bywa przyczyną.
ok dzięki przerobiłem kostkę TDA1560Q z biblioteki linear2, wszystko wyszło idealnie, zajęło to mało czasu, pozdro
Witam potrzebuje schemat do instalacji elektrycznej sterownika a mianowicie opis kostek . Jestem podczas swapa z 1.8ts na 2.5v6 busso i muszę przerobić kostkę sterownika żeby pasowała do drogiej wiązki
Hehe Myślałem ze sprawa wymiany licznika będzie polegać na przerobieniu kostek i to wszystko jeśli nie da się w ten sposób to jestem zmuszony sprzedać ten licznik
OK - dzięki. Ten wystający 'bolec' to antena? Czy powinienem założyć, że po zdemontowaniu tej kieszeni będę musiał coś jeszcze przerobić? (kostki, wejście anteny itd) Czy są współczesne / dostępne inne radia pod dokładnie taką kieszeń?
Nie mogę po prostu przerobić tej kostki? Nie bedzie to działać na tym cewko module?
A czy można z tą inną kostką ją jakoś przerobić czy coś w tym stylu kostki odrobic
Ja dawno temu przerobiłem sobie transformatorówkę montujac zamiast grota 2 kostki zaciskowe (takie jak np w żyrandolu) wystarczyło trochę opiłować i w nie wkręcać grot. W razie zerwania gwintu wystarczy wymienić kostki. Chyba nawet są do kupienia transformatorówki fabryczne z tak rozwiązanym mocowaniem grota.
narazie jest zalana.najlepiej zgłoś do serwisu whirlpoola gdyż trzeba ją dobrze sprawdzić .prawdopodobnie do wymiany korpus pompy plus uszczelnienie misy aby nie kapało na kostkę serwisant będzie wiedział oco chodzi ,nie przerobienie kostki grozi wprzyszłości wymianą modu. w tej fazie koszt naprawy to około 250
Ja w swojej A6 mam przerobioną kostkę od immobilajzera i jest wszystko ok ! Polecam przeróbkę tego typu - mnie kosztowało to gratis - złodziej zostawił w aucie :-)))))))))))))))))). Zaglądałem do środka i taka przeróbka to żadna filozofia.
Witam wszystkich. Jakiś czas temu zepsuł mi się mój acer. poszła chyba płyta główna, w każdym razie matryca jest ok. I tu pytanie. Czy da się tak przerobić kostkę od matrycy aby podłączyć ją do komputera stacjonarnego? Z lutowaniem taśmy nie będzie problemu, bo już raz ją naprawiałem, problem jest tylko ze schematem.
Tak kolego masz rację. Tylko, że przewaznie trzeba przerobić kostkę od radia, bo tam gdzie powinien być plus na stałę to w oplu jet po kluczyku. Z tąd całe zamieszanie. Co do wygody... co kto lubi, ja czasem lubię posłuchać radia na postoju a bez kluczyka ani rusz.
Witam przeróbka będzie się wiązała z wymianą wyświetlacza,oraz przerobienia kostki połączeniowej wyświetlacz radio wszystko zależy od ciebie czy lepiej inwestować w nowszy typ wyświetlacza i przerabiać czy kupić radio które jest przystosowane do danego rocznika i obsługuje twój wyświetlacz.
Więc zamontuj od auta które to miał. Najwyżej blachę i kostki przerobisz. Bez typu auta cmoknij się....
Jeszcze kolejne pytanie , na stanie mamy moduły od AMD129 , teoretycznie powinny pasować do AMD109 , ale jedna z wtyczek nie pasuje ? A niby to identyczne modele , tylko że na 1000 i 1200 obr ,Można by było to jakoś spasować ,ew. przerobić kostkę przychodzącą do modułu . Bo gościowi zależy na czasie .
To nic z tym nie zrobisz. Miganie i czasówka zaszyte są w tej czarnej kostce. Można przerobić na stałe zasilanie, ale nie będzie migać.
Rozumiem że po włożeniu CAR300 informacje pojawiają się na LCD :?: Tak, po włożeniu CAR300 informacje są widoczne na wyświetlaczu. Byłem parę minut temu u speca i powiedział, że być może trzeba przerobić kostkę w radiu. Znaczy się kabelki poustawiać tak, żeby łączyły się z innymi pinami.
Witajcie. Posiadam Junaka 901 z 2019r. Posiadam go od nowości. Ma on silnik 139fmb ale niestety padł. Stąd pomyślałem że kupię cały silnik z osprzętem ale 110cc. Zakupiłem więc Moretti 110cc 139fmb. Niestety napotkałem duży problem. Stary silnik chodził na module 4+2, a nowo zakupiony silnik ma moduł na jedną kostkę 5cio pinową. A co najlepsze w tym...
Z tego co się dowiedziałem, po jednym filmiku na yt to płyta z della sff normalnie działa, pasuje do obudowy atx, pasuje do niej też normalny cooler boxowy intela po ściagnięciu backplat-u, jedyny problem to trzeba przerobić kostkę wentylatora ale jak za tą cenę to raczej drobna niedogodność. Na początku przy starcie wyskakują alerty mozna to pominąć...
Witam co chodzi o schemat to kol Wiesław 2211 podał dobry . Dwa tygodnie taki silnik przerabiałem i jest wszystko ok silnik pracuje ,w tych przełącznikach wyrabiają się kostki rozpierające styki w środku ja przerobiłem przełącznik gwiazda trójkąt do takiego silnika ,w pierwszym polu w kostce rozpierającej styki trzeba wyciąć 4 wypusty aby kostka odpowiedni...
Dorzucam jeszcze jeden link, ktory znalazlem i mi sie przydal. Chociaz najpierw doszedlem na macajewa (glosniki) :) Mialem to szczescie ze kostke zasilania w aucie mialem a glosniki podloczylem po przerobieniu kostki iso. Kostka forda i inne: http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj... Moze komus sie przyda. Pozdrawiam.
Witam. Pacjenci to Philips RC026 (22RC026/50B. D2B digital bus), którego kupiłem z kablem zakończonym kostką MiniISO oraz Radiosat 6010, kaseciak z zapiskiem CD Changer Control. Kostkę MiniISO musiałem przerobić na ISO C-10. Popełniłem tę przeróbkę, wszystko polutowałem zgodnie ze schematami na 'studio24', pin 6 przeniosłem na pin 4, aby była masa (pin...
Urządzenie o takiej mocy wyposażone jest w oryginalną wtyczkę. Dlaczego ją przerobiłeś? Być może nie było wtyczki.
Wymieniłem licznik na polifta przerobiłem kostki z czerwonej na szarą i pozamieniałem piny miedzy zielona a niebieska.Dla potomnych po tym zabiegu wszystko działa ale nie zgracie immo ponieważ się nie da z przed liftowym ecu. Konieczna jest zmienia ecu na polifta i wąskie silnika zmienić ,pedał przyspieszenie, przepustnice i przepływomierz, a dodatkowo...
Witam potrzebuje opinii znawców tematu. Mam A4 z 2003 B6 po tym jak mi ukradli concerta 2 zakupiłem concerta 3. przerobiłem kostkę ISO na ISO2 (FAKRA) i nie dział mi podświetlanie, wyłączanie po kluczyku i Gala CAN L i CAN H podpięte prawidłowo. jeśli zna ktoś rozwiązanie tego problemu to proszę o wskazówki
No ponoć nie idzie przerobić tego w taki sposób. Gdzieś czytałem, że tu chodzi o transmisję danych. Ponadto są dwa rodzaje wyświetlaczy, satelit , pod które są robione radia. Zastosowanie przejściówek, czy przerobienie kostek nic nie da. A wąską wtyczkę od sterowania mają stare radia(duży panel), i radia o wymiarach standardowych(które potrzebują ramki,...
Myślę, że przerobienie tej kostki, aby działała na Twoje żądanie nie byłoby zbyt dużym problemem. A w tv nie masz wyjść Jack?
Napisałem "zestawu" więc licznik + sterownik. To że kostki mogą pasować i kolory przewodów mogą się zgadzać nie ma najmniejszego znaczenia. Licznik i sterownik muszą mieć kompatybilne oprogramowanie. Sprawa drugorzędna to kabelki. Je przerobisz jak chcesz. Kostki wymienisz jak będzie trzeba. Oprogramowania nie ruszysz.
Zółto zielony to chyba te uziemienie. Przepraszam, ale na poprzednim zdjęciu nie było tego widać dokładnie. Ten żółto zielony jest nieprawidłowo wykorzystany i to jest błąd. Tego przewodu nie podłączasz nigdzie. Natomiast trzeba przerobić/inaczej podłączyć kostkę, przy lampie. Teraz potrzebne zdjęcie tej kostki bo inaczej będzie świecić tylko jakaś...
Witam Mam problem z podłączeniem nieoryginalnego radio do samochodu a4 b5 1996. Mianowicie radio nie zapamiętuje ustawień. Szukam i szukam ale wszędzie piszą, że trzeba zamienić czerwony kabel z żółtym tylko u mnie tak nie ma. Nie wiem czy wystarczy przemienić w oryginalnej kostce z auta kable czy muszę ta kostkę przerobić na kostkę, która została dostraczona...
Witam. Mój problem polega na tym iż zakupiłem radyjko jak w temacie. Podłączyłem do autka i niestety nie grało. Nie pamiętało stacji i ustawień. Zamieniłem więc kable w kostce ISO. I połączyłem tak: Czerwony wychodzący z radia połączony z żółtym przy kostce, żółty z radia połączony z czerwonym przy kostce. I wszystko OK. Niestety gdy radyjko jest nie...
Chodzi o listwę kabli na wtryski? W poście mówiłem o wiązce która jest do okoła silnika, bo może w niej jest jakaś zmiana. Jedyne co mi nie pasowało ze starej wiązki która została przy aucie, a która miała pasować do nowego silnika to wtyczka 2 pinowa na regulator ciśnienia paliwa na pompie CR. Pompa okazała się trochę innego typu, również Boscha ale...
Moze wiecie jak przerobić mala kostkę żeby podpiąć do radia żeby gral tyl i sub ? A po co przerabiać ? Kupić przejściówkę do audi i już - po co wyważać otwarte drzwi.
Witam. Kolega dał mi 2 stare radia samochodowe. Jedno Blaupunkta, jedno Philipsa. Podłączyłem je do samochodu (jedno było na wtyczki, więc bez problemu; drugie podłączyłem przerobioną kostką, bo miało gołe kable). Ale oba radia nie grają. Zamiast znaleźć stację, to z głośników wydobywa się pik... pik... pik... I tyle. Blaupunkta sprawdziłem w warsztacie...
Fiat SEICENTO 900/1100 i rocznik nie podany.Tam było jakieś oryginalne radio Fiata? Pasująca kostka to tylko ta pod głośniki. A białą kostkę zasilającą trzeba przerobić tak żeby pasowała do kostki ISO tego radia.
Cześć koledzy, mój kłopot dotyczy samochodu audi 80 b4 z silnikiem 2.0 na monowtrysku. Czy cewkę zintegrowaną beru da się przerobić tak aby można było do niej podpiąć przewody od instalacji lpg które mam podpięte aktualnie przy starej cewce to jest chyba obrotomierz? W starej cewce przewody podpiętę są do śrub wychodzących z cewki, w zinegrowanym zamienniku...
Kupiłem lampki drzwi z logo auta ale są one zasilane bateriami 3xAAA czyli 4,5V czy mogę je przerobić i podłączyć pod kostkę i napięcie 12V, które jest na dole drzwi ?
A czy jak przerobię kabel od ładowarki i podłączę do kostki, toby zadziałało?
Witam. Miałem też dużego fiata i także sobie przerobiłem deske na polonezowską. Kostki da się przerobić. Gdzieś mam schemat tego co robiłem (jestem elektronikiem). Postaram się to zamieścić w najbliższym czasie!
Sytuacja z funkcją AUX załatwiona pozytywnie.Do czerwonej kostki wpiąłem przerobiony kabelek z chinchy( lewy, prawy sygnał + i minus ) wszystko gra dobrze.
Pilota zawsze możesz przerobić jak wspomniałem i dać nawet do DIY.
Dlatego jeżeli chcesz to przerobić, musisz obciąć kostkę i zacisnąć na przewodach końcówki wsuwane(tzw.żeńskie).
Na początek miernik w dłoń i sprawdź czy na kostce ISO masz zasilanie.
Wiązka ( kostka ) musi być przerobiona bo jest inna niż w ksenonach. a lampy były wymieniane na zwykle czy to też było przerabiane ?
Potrzebuje pomocy w podłączeniu oryginalnych lamp xenonowych do Golfa V, lampy kupiłem od jetty używane, prolem jest w przerobieniu kostki którą się podłącza do lampy oryginalnie jest 9 kabli, a do xenonów przychodzi 11, czy ktoś wie jak to podłączyć. Mam schematy nowej i starej kostki ale 2 rzeczy mi brakuje: 1. nowa kostka ma kabel do przesłony do...
Mogła paść po prostu kostka.
Spisz oznaczenia z wszystkich czarnych kostek :P
Przerobić (pociąć kostki) przedłużacz zasilacza ATX. Nie jest to rozwiązanie "eleganckie" i profesjonalne, ale na potrzeby własne - wystarczy. http://obrazki.elektroda.pl/4344578800_1...
A możesz podesłać na obie. Generalnie obecnie mam tą drugą, ale chcę przerobić na tą pierwszą typu bosch, ponieważ stary silnik miał TPS ze zdjęcia nr 2, a silnik po wymianie jest wyposażony w TPS ze zdj. nr 1. A jako, że została stara wiązka to muszę niestety przerobić tą kostkę. Z resztą sobie poradziłem.
Witam. Wymieniłem EGR w swoim oplu, niestety sprzedawca przysłał mi nie ten EGR co potrzeba (pomimo wysłanych zdjęć...) i muszę przerobić kostkę/wtyczkę pod nowe złącze. W starym EGRze kostka (biała) jest na 5 pinów, tylko są one ułożone w dwóch liniach. W nowym egrze kostka (to ta czarna na zdjęciach) też ma 5 pinów tylko w jednej linii. Kolory kabli...
Witam Po zmianie skrzyni w seicento mam problem z licznikiem. Miałem skrzynię z linką a zamieniłem na Van-owską z elektronicznym impulsatorem. Przyszedł czas na wymianę licznika. Kupiłem drugi elektroniczny jednak okablowania są zupełnie różne. Czy jest ktoś w stanie pomóc wysyłając schematy obu liczników z numerami pinów aby przerobić kostki, oraz...
Witam W końcu znalazłem trochę czasu żeby zabrać się za zegary. Kostki do CL2 kupiłem w serwisie, a licznik na aukcji. A wiec kostkę przerobiłem, w sopsie zmieniłem na mój zegar CL2b. Ale nie mogę zakodować zegarów. Zegary są z innego auta i maja inny vin wpisany. Jutro ciąg dalszy prac będzie, może się uda coś zrobić.
Tu jest opis do jakiegoś suzuki: http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj... Są tam wyprowadzone wszystkie potrzebne sygnały. Wystarczy teraz tylko miernik w łapę. A instalację do radia też można przerobić lutując kostkę ISO do tych obciętych przewodów.
Ze sterowaniem szy sobie poradziłem temat zamknięty .chciałbym się skupia tylko na lusterkach Dodano po 1 Proszę o jakiś link z zestawem do podłaczenia lub przerobienia takiej kostki 5 przewodów https://obrazki.elektroda.pl/5547975400_... Dodano po 13 A jeżeli chodzi o zestaw jaki posiadam to załanczam zdjęcie wiązki są dwie https://obrazki.elektroda.pl/9627873400_...
Na kostce 4013. Na wejscie koniecznie dodaj kondensator i opornik jako układ odkłucający drgania stykow.
Cześć, jestem kompletnie zielony w car audio więc wolę zapytać najpierw niż wydać kasę i żałować. Posiadam orginalne radio z volvo v40 o nazwie CR-902 - stare radyjko na kasety. Potrzebuje podłączyć jakiś nośnik mp3 - karta/usb/aux obojętne. Ktos polecił mi przerobienie kostki z radia (14 pinów ? ) na taka ktora posiada wyjscie na cinch'e/aux .. tylko...
Jeśli nie dałeś rady jeszcze tego zrobić lub chcesz to fachowo przerobić, biała kostka sterownika zamka po stronie pasażera pod deską rozdzielczą w e36 do roku 94 podajesz od centralki dokładanej z pilotem która wyzwala plus w momencie przyciśnięcia pilota na pin 24 i pin 25 plus bez żadnych przekaźników jeden zamyka a drugi otwiera auto w oryginale...
Fizycznie wejdą jedynie musisz kostki w instalacji przerobić.
Są przetwornice izolowane DC-DC o mocy 1W, w cenie kilkunastu zł i w różnych kombinacjach - takie 4-nóżkowe kostki, może coś takiego? Dwie, jedna by dała napięcie dodatnie, druga ujemne.
Przerobić na zwykła polską kostkę, 5 minut roboty. Kostki dostępne w każdym motoryzacyjnym. Druga wersja, szrot, następna to serwis. Taka kostka w serwisie może kosztować koło 20 zł nawet.
A co dokładniej trzeba przerobić?? Czy można jakoś się wpiąć z tyłu do kostki?
Witam forumowiczów chciałbym odnowić temat gdyż przypadek mam bardzo podobny e36 96r z 1.8is swap na m50b25 z e34 92r. takowy pojazd już zakupiłem kilka miesięcy temu byłem na kompie pokazało mi czujnik przepustnicy(lecz na pracującym silniku go odpinałem i mogło wyłapać błąd) czujnik prędkości jazdy (wyjąłem i co się okazało miał kilka opiłków oraz...
Obojętnie jaki na 12V, ale kostkę będzie trzeba przerobić trochę... Ogólnie uważam, że lepiej kupić radio z AUXem
układać kostkę połączyć kostkę rozebrać kostkę
podłączyć termostat zamrażarka kosztorysy elektryczne pomiar prądu pomiar pradu
nadajnik iskrowy zasilacz urmet
Pasek klinowy do pralki Daewoo DWF-5590 DP - gdzie kupić? Podłączenie zasilacza 14V 4A do boomboxa 14.4V