Może zeskanuj (lub narysuj) schemat dotychczasowy, taki schemat będzie pomocny do przeróbki układu tak by zminimalizować koszty.
Witam . Wywal tą śrubę i wszystko co ona poruszała . Zostanie ci obudowa zaworu . Otwór po śrubie zaślep i zaślep otwór po manometrze wyjściowym . Zostaw sobie manometr wskazujący ciśnienie w zbiorniku . Do obudowy zaworu dopasuj króciec i dalej reduktor a najlepiej filtro-reduktor i gotowe .
kwestia jakie jest to ogrzewanie, jeśli wodne to sterowanie zwykle wymaga regulatora ze stykami bez potencjału, tak steruje się np. kotłami gazowymi za pomocą regulatorów ON/OFF, gdzie po zamknięciu obwodu wartość prądu sterującego jest symboliczna. Wówczas nie ma znaczenia, czy mamy przekaźnik 6A, czy 10A, 16A, bo wszystkie będą OK. Z kolei jeśli zamknięcie...
To jedno. Zmienił bym też ten KD na jakiś o większym wzmocnieniu, może MJ11014?
Pisałem że program jest w HEX kup ATiny przestaw "fusy" na zewnętrzny kwarc i powinno działać.
Ten dwupinowy, to regulator napięcia na światła (AC). Można go zastąpić na kilka sposobów regulatorem od skutera o ile alternator nie jest za słaby. Oryginalne regulatory jednofunkcyjne będą trudniej dostępne albo kosztowały więcej niż są warte, np. kostki Ducati Energia od starych KTM, Husqvarna itp. Jeśli nie przepala Ci żarówek od świateł (które...
Na scemacie masz rezystor /pedał/. Podłacz tam nowy pedał.
Myślę że tutaj coś znajdziesz: http://www.elektroda.pl/rtvforum/16-cze-...
nie wiem czy wystarczy bo triaki musisz oddzielić od przepięć i zwarć (przynajmniej pikowych). Dodano po 1 Rozumiem więc tak: Na wyjściu jest SoftStart więc nie ma problemów ŻADNYCH z wyjściem. Jedyne co powinno być dorobione to chłodzenie radiatorów triakowych. Nie rozumiem jednak jednego - dlaczego piszesz, że w czasie przepalania się żarówek następuje...
To teraz masz do przerobienia instalację elektryczną. Światła muszą zostać przerobione z systemu zasilania ze silnika na zasilanie z akumulatora. Nowy regulator trójfazowy podłączyć ze statorem. Wymienić moduł zapłonowy 2T na moduł zapłonowy 4T. Inna opcja, to wymienić w tym silniku alternator (stator+koło magnesowe) na wersję o uzwojeniu przystosowanym...
Witam mam takie pytanko mam regulator obrotów na triaku do silnika komutatorowego i chciałbym go przerobic tak aby silnik startował jak najwolniej ! Może dodac diak Proszę o pomoc jak mogę to zrobic !
To już lepiej przerabiać dalej i zamontować regulator tzw. „dwufazowy”, od np. Routera WS50 który ma podobną obudowę i takie samo złącze co regulatory jednofazowe. Zasilanie świateł masz już przerobione. Jednofazowy regulator napięcia dokonuje prostowania jednopołówkowego, dlatego wydajność ładowania będzie obniżona o połowę.
Witam, Chciałbym zmontować zestaw do ściemnienia żarówki 12-15V DC (55-60W). Zakupiłem ostatnio zestaw do zmontowania regulatora PWM impulsowego ze sklepu internetowego (nie wiem czy mogę podać linka, więc podam tylko nazwę - "REGULATOR IMPULSOWY", można łatwo "wyguglać") Na stronie jest oczywiście link do schematu w pdf z instrukcją montażu i opisem....
Najprostszym rozwiązaniem jest zastosowanie akumulatora 12V + rozrusznik 12V i dobraniem lub przerobieniem regulatora ładowania z 24V na 12V.
Jeśli jest to tylko regulator obrotów to przerób na inny prostszy. Gotowe regulatory bez problemu kupisz. Zawsze tak robię jak jest uszkodzony regulator z procesorem.
Zestawu naprawczego do tego alternatora nie kupisz, musisz przerobić na regulator zintegrowany ze szczotko trzymaczem. Tak to wygląda po przeróbce: https://as-pl.com/pl/u/0120400606 powinien pasować taki zestaw: https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawc... Koniec języka za przewodnika, dopytaj jeszcze. A tu masz...
Do regulacji obrotów wkrętarki tylko PWM z jakimś odpowiednim tranzystorem na wyjściu (może BUZ11?)
Zastąpienie przekażnika triakiem nic Ci nie da. Potrzebny Ci jest przemysłowy regulator temperatury i inny sposób pomiaru temperatury, ewentualnie zmiana elementu grzejnego. Gdzie mierzysz temperaturę a gdzie jest grzałka, w jaki sposób przekazuje ciepło do obiektu ?
a narysował by mi pan schemat właśnie z tym triakiem jak to ma wyglądać?? Masz i do dzieła. http://www.elektroda.pl/rtvforum/files-r...
Powinno wystarczyć założenie tyrystora, który wytrzyma wiekszy prąd, ponieważ to on jest elementem wykonawczym.
Witam chciałbym kupić taki regulator napięcia: http://www.tme.eu/pl/details/zsm-31/zest... . I tu mam do was pytanie jak przerobić ten regulator by miał 40V 3A? ponieważ mam 2 zasilacze laptopowe 3,5A 19,5V połączone szeregowo co gdy mierzę miernikiem wskazuje 39V i chciałbym z nich zrobić zasilacz regulowany na biurko.I dobrze by było...
W zasadzie ocenę czy można schemat przerobić na urządzenie 3 fazowe utrudnia zastosowanie mikroC.Po zastosowaniu większych triaków i przerobieniu układu przez dodanie dwu brakujących gałęzi na pozostałe fazy,układ miał by szanse na zadziałanie.Koledzy na pewna będą mieli więcej pomysłów. Ja najprostszy model widzę:trzy triaki,sterowane przez optotriaki...
Rozebrałem ten potencjometr. Dwie sekcje to przełączniki. Jedna to potencjometr. Nie ma wyjścia trzeba to przerobić.
Tu masz proste regulatory 1 [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... 2 [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi...
Witam, mam problem a mianowicie kupiłem regulator temperatury RT-2C "0" czyli do chłodzenia, a teraz chce go przerobić na RT-2C do nagrzewania inkubatora. I stąd moje pytanie czy da się to przerobić a może wystarczy tylko odwrócenie diody sygnalizującej grzanie. proszę pomocy !!!!!!!.
Analog ukladu - LM317. Dodano po 1 Na zdjęciu montażowy schemat regulatora.
Jeżeli masz alternator trójfazowy z magnesem stałym, to podejdzie regulator od motocykla. Sprawdź to, wtedy ci powiej jak przerobić. Ceny z allegro zaczynają się od 100zł
Jak w prosty sposób przerobić regulator pokojowy przewodowy Auraton 2005 na bezprzewodowy?
Oczywistym jest, że w przypadku ładowania stałym napięciem, tak jak ma to miejsce w aucie, w początkowej fazie ładowania rozładowanego akumulatora pobierany prąd jest znaczny, a następnie pobór prądu spada. I choćbyś miał ogromny alternator to i tak nic to nie zmieni, bo po osiągnięciu pewnego poziomu naładowania, aby naładować akumulator do maksymalnej...
Jest mozliwość przerobienia regulatora z 30A na 60A?
Zaloz regulator 28.8V (tyle powinno byc dla aku 24V), tylko musisz wiedziec ze aby alternator uzyskal takie napiecie musi miec duzo wieksze obroty niz dla 14.4V. A jesli nie ma obawy o nadmierny prad ladowania to moze sie obejsc i bez regulatora.
Czyli cie ratuje wpięcie diody Shotka albo inny regulator. Albo przerobienie na 6 diodowy i puszczenie wzbudzenia gdzieś z +15 z instalacji przy stacyjce. Co sprawi brak kontrolki niestety.
czyli te co podałes są już z regulatorami wbudowanymi a kostke i tak trzeba przerobić?
Owszem da się przerobić regulator z innego motoru, tylko musi pasować. Tyle, że autor topika tego nie wie, albo nie chce, bo o co innego pyta.
Witam A koledzy zasilanie sprawdzili często w tego typu konstrukcjach zasilaczy bez transformatora kondensator traci lub zmiejsza sie jego pojemność ,czy układ scalony ma poprawne zasilanie? Może da się przerobić regulator na popularnym układzie NE555?
Trzeba przerobić regulator napięcia i z pewnością otrzyma się takie napięcie.
Witam, chciałbym się zapytać jak przerobić regulator podajnika drutu 24v na silnik podajnika 42v? Czy wystarczy jakiś tranzystor i osobny zasilacz 42v?
Dzięki, właśnie przerobiłem regulator P, jednak nie za bardzo wiem jak się zabrać do PD ;p
Ja bym znalazł tyrystor na 30A i przerobił jeden spalony regulator na próbę.
Dlatego też postanowiłem popytac o przerobienie typowego regulatora 6v 40W od MZ Wstaw schemat z wartościami elementów to podyskutujemy.
Witam Ma to ogrzewać domek i planowałem około 40*C.Myślałem co by dać czujnik na powrocie z instalacji ale chyba niewiele to pomoże więc chyba przerobię na zwykły regulator z funkcją rozmrażania.
Widziałem na youtube filmik jak gość miał silniki od skutera elektrycznego 24v zasilane akumulatorem 12V i sterowane aparatura z samochodu R/C.Kosiarka nie musi jeździć tak szybko wiec myślę że 24V silnik będzie dobry. Jak przerobić regulator na 24V?
Działałaby bez problemu. Problem widziałbym jedynie w tym iż nie wepniesz 4pinowej wtyczki w ten otwór. Jak masz przedłużkę tudzież masz zdolności manualne do przerobienia wtyczki to nie będzie problemu.
A może lepiej będzie przerobić regulator napięcia z 12V na 6V do alternatora i bedzie bez przeróbek.Przemyśl ten temat albo przewinąć alternator.
Przerobiłem wtyczkę regulatora na "damską" i zmieniłem kable wg zdjęć prawidłowych regulatorów z allegro. Problem zniknął
Z tego powodu nie nadaje się za bardzo do wiatraka i wody. A kto każe obciążać zwarciowo alternator, można także przerobić regulator aby miał inna charakterystykę - mniejsze wzbudzenie to i mniejszy prąd i mniejszy moment hamujący. I to jeszcze taki silnik co ma na luzie ponad 100Nm siły na wale No to ciekawe - czyli alternatory są tylko w silnikach...
Witam serdecznie. Też mam takie ogniwo i mam 2 opcje 1- ładowarka do wkrętarek 110v na 14.4v 2- stabilizator impulsowy AVT-2779 i go przerobić
Witam Problem typu czy da się przerobić regulator napiecia, pacjent to Suzuki Bandit gsf 400 rok 91, czarny regulator spalony, szary dobry od wersji z roku 93, złącza te same tyle że przewodów mniej. https://obrazki.elektroda.pl/1588877700_...
Czy regulator mocy z odkurzacza Elf Bonus 1400W (płytka posada takie oznaczenie zelmer 321.0150) nadawał sie będzie do sterowania grzałką 1600W. Jeśli nie, to jak takie ustrojstwo przerobić.
A tak na prawdę można więcej z tego wyciągnąć więcej niż 3A? Ile można Tobie powtarzać? 12V-3A 9V-3A 6V-5A 3V-5A Tyle ile jest napisane tyle można 'ciągnąć' z tego zasilacza! Rozumiesz? Czy wystarczy jeżeli w układ pomiędzy trafo a piórem zamontuje układ Nie wiem, nie mam schematu tego regulatora.
Dremel 3000 jakiego używam - wycinałem otwory pod elementy automatyki w panelach metalowych, z tworzywa, tarcz zajechałem kilka pudel. Radziłem sobie przedłużaczem z zamontowanym wyłącznikiem nożnym. Brak wyłącznika to mankament, ale do przeżycia. Mam jeszcze małego dremela, który był zasilany z dwóch aku 18650, ale padł regulator i przerobiłem go w...
Problemów z rozruchem nie ma (można długo kręcić rozrusznikiem i kręci normalnie) więc problem z masą raczej można wykluczyć.... A mógłbyś opisać jak przerobić regulator z 12 na 24v ?
Dobrze wyczyść styki mostka do obudowy (masa), podokręcaj ten nowy mostek. Możesz jeszcze przerobić regulator na Boscha (musisz dorwać skądś stary ze zużytymi szczotkami i przerobić), ja tak robię i mam ładowanie na poziomie 14,4 i trzyma bardzo sztywno, koszt praktycznie zero zł.
Cewki trzeba przewinąć nie grubszym ale cieńszym przewodem nawojowym od zera do zapełnienia karkasu. Jak najwięcej zwojów. To i tak eksperyment! Okaże się co z niego wyjdzie. Trzeba zamontować do motoru i zrobić pomiary pod obciążeniem żarówką 45W na różnych obrotach silnika. Tu masz informacje jak zrobić regulator: [url=http://zaplon.pl.tl/REGULATOR-NAPIE...
No to nie rozumiem skąd twoje zmartwienia. Przecież właśnie regulator impulsowy jest raczej najkorzystniejszym rozwiązaniem. W przypadku WSK (niestety nie pamiętam jak jest w 175) wystąpi problem z masowaną cewką, czyli prostowanie jednopołówkowe. Chyba, że przerobisz.
Można przerobić regulator napięcia. Chociaż dziś w dobie sporego ich skomplikowania. I sterowania z ECU może być to trudne. Ale są dostępne całe gotowe akumulatora, zastępujące rozruchowe do samochodów z wbudowanymi zabezpieczeniami. Tak samo jak Maxwell sprzedaje akumulatory na superkondensatorach.
Witam, trochę późno ale dodam coś od siebie. Żeby podnieść moc potrzeba silniejszych magnesów. W tym modelu (WSK175) można łatwo zastosować wirnik od motocykla Royal Enfield. Pasuje prawie bez przeróbek. Wirnik jest zbudowany na magnesach neodymowych. Sam wirnik pasuje prawie idealnie (trzeba dorobić tulejkę dystansową). Przy takim rozwiązaniu trzeba...
Coś Ty. Takiego regulatora nie sprawdzisz na bank. Ja mam przerobiony taki regulator na całkiem analogowy i w ten sposób testuję alternator.
Warto zapoznać się z regulatorami PID (proporcjonalno-całkująco-róniczkujące). Np. regulator temperatury PID REX C100 jest dostępny w dość przystępnej cenie.
Wyświetlacz znajdziesz na stronach dystrybutorów Siemensa.Prawdopodobnie nie będzie tani,więc można przerobić na termoregulator nastawny,sterowany ręcznie- np: od kuchenki Mastercook,lub podobnej.Koszt regulatora ok.40zł. nie przerobisz piekarnik ten jest mocno zaawansowany elektronicznie jeżeli to rzeczywiście wyświetlacz to lepiej zapłacić w serwisie...
Witam Jestem początkującym konstruktorem i rozważam następujący problem: http://www.uoguelph.ca/~antoon/circ/pwm5... Jest to klasyczna aplikacja układu NE555 jako regulator obrotów silnika. Potencjometr P1 reguluje wypełnienie przebiegu wyjściowego. W zależności od tego czy na wyjściu jest stan wysoki czy stan niski to pracuje lewa lub prawa część...
Wpisz na Aliexpresie: "regulator ładowania solarnego 5v".
Przerobiłem na 6x18650 (3x2) - 12V. Zasuwa jak nowa. Moja jest bez regulatora obrotów. Oczywiście przerobiona również ładowarka: BMS 3x/15A + stabilizator prądu ładowania - 0,5 - 1A.
....Czy regulator obrotów wiatraczka przyda mi się do mojego projektu ?.... Nie. ....Czy można go przerobić... Nie. ....Czy może to będzie całkiem dla mnie nieużyteczne ?... Tak
Dziękuję wszystkim za pomoc. Odpuściłem tę szlifierkę bo za drogo wyszłoby przerobienie!
Aby przerobić regulator 12v( ze strony Greenpeace)na 24V należy układy scalone LM723 i NE555 zasilić napięciem 12V przez stabilizator,a dzielnik napięcia i tranzystor wyjściowy należy podłączyć pod 24V.Jeżeli układ regulatora w wersji 12V podłączymy bezpośrednio pod 24V to ze scalaków pójdzie dym. Regulator którego schemat zamieściłem wyżej jest tak...
Chodzi bardziej o stabilizację napięcia. Oczywiście duże kondensatory masz? Są 250A typu zwykłego tzn nie wodne. Musiałbyś poszukać po zdjęciach i tabeli wymiarów , skorzystaj z ... https://as-pl.com/pl/c/alternatory#/65:s... coś tam wiadomo trzeba przerobić ;) tzn mocowanie plus analogowy regulator napięcia i ew....
Lepiej przerobić na regulator z 126p/Polonez.O oczku za 0,50PLN nie wspomnę.
"prose" mógłbyś pokazać jak przerobiłeś ten regulator?
Najprościej przerobić regulator ciśnienia na listwie. Większe ciśnienie=większa dawka przy tym samym czasie wtrysku. Jednocześnie trzeba oszukać sondę bo kalkulator i tak ustawi czasem wtrysku współczynnik koło 1. No i kata często wymieniać bo lanie paliwa ciurkiem to go w moment zabijesz.
Symbol diody: 1N5408, sprawna. Sugerowany przez Ciebie temat już czytałem, kolega przerobił regulator jak mój i z tego co wnioskuję to ze skutkiem, choć nie wiadomo jak dokładnie (długo) mierzył ładowanie. Pisałem na pw ale bez odpowiedzi. Link: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11...
dzięki za wyczerpującą odp. W takim razie masz może pomysł na jakiś regulator który szybko by reagował na zmianę kierunku obrotu (chociaż przy początkowym zakresie obrotów będzie działał z żyroskopem wiec musi dość szybko reagować ).Parametry to minimum 12V i około 40A Pozdrawiam Arek
A ja słyszałem, dzisiaj ludzie strasznie narzekają na akumulatory. Miałem przypadek, gzie musiałem przerobić regulator na 14,2V ze względu na koszty. Jeszcze 1 pytanie czy to silnik diesla ze świecami żarowymi? Bierz kolego woltomierz do ręki i do dzieła, czekamy na wyniki pomiarów.
witam naprawiam agregat FOGO FH 5001 uszkodzony jest regulator AVR .Agregaty tego typu występują w też w wersi bez regulatora , jak przerobić prądnice aby dawała napięcie bez stabilizacji (regulatora) , może spotkał sie ktoś z takim typem , ma schemat - prosz e o pomoc
Witam. Zastanawiam sie czy jest możliwe podwyższenie napięcia w alternatorze samochodowym z 14V do około 17v? Jest to typowy alternator bosch. Wydaje mi sie, ze trzeba przerobić regulator napięcia tylko co i jak to nie mam pojęcia. Jak możecie mi udzielić jakichkolwiek informacji i porad na ten temat to byłbym wdzieczny! Dzieki z góry i pozdrawiam!
Dziękuję za odp lecz nie bardzo zrozumiała jest dla mnie i nie wiem co oznacza. Czyli co mam zrobić ( przerobić czy naprawic) lub jaki regulator szukać żeby działało .
Przerobienie na inny regulator nierealne .
https://obrazki.elektroda.pl/3030130700_...
krisxxl miał rację to może być silnik beszczotkowy raczej nieopłacalne i niemożliwe przerobienie na jednofazowy potrzebny regulator obrotów bezszczotkowy.
Wiesz, jeździć się da i bez powietrza w kołach, na łysych oponach i zaspawanych amortyzatorach. Tylko, co to za jazda? Schematy masz ogólnie dostępne i to w wersjach z różnymi regulatorami. PS. jak sobie nie poradzisz, przyślij, zrobię, przerobię, dobiorę regulator.
Witam mam ten sam problem potrzebuje regulować napięciem od 0 do 10 V napięcie wejściowe będzie ok 15V. Zrobiłem taki stabilizator na LM 317T http://obrazki.elektroda.net/18_11842618... Lecz on reguluje mi napięcie od 1,2V do 10. Niestety potrzebuje 0V. Czy da sie go przerobić.
Obecnie można kupić tanie transformatory niskonapięciowe o dużym amperażu np. nowy 150VA, 6V ok. 60zł, a pewnie można gdzieś kupić mocniejsze i taniej (bo tylko chwilkę googlowałem) np. używane. na zdjęciu 12V ok. 10A (zwykły, nie toroid), mostek jaki był pod ręką (chyba na 4A ;) gdyby dać mocniejszy albo więcej połączonych równolegle to obyło by się...
Nigdy nie testowałem tego rozwiązania, ale myślę że dobrym sposobem na przerobienie regulatora 12V będzie wpięcie w szereg z cewkami styku regulującego i załanczającego rezystorów o takiej samej wartości jak rezystancja cewki. Według mnie dobrymi i łatwo dostępnymi kandydatami do przeróbki będą regulatory z C-330 lub C-360 / C-330M w zależności od tego...
Sygnał sterujący masą 5 V DC Co rozumiesz przez "sterujący masą"? Jakie poziomy są na tym wyjściu w stanie aktywnym i nieaktywnym? "SSR" który posiadam SSR - Solid State Relay - przekaźnik elektroniczny? Posiadam zdjęcie jak wykorzystując + 15 V DC z innego miejsca w regulatorze sterować "SSR" przy pomocy oryginalnego sygnału masy z przekaźnika. Przekaźnik...
Możesz go zastosować ale musisz trochę przerobić instalację więc grube czerwone mostkujesz razem i izolujesz, do M-regulatora DF, do R regulatora 61, do 15/54 zasilanie po zapłonie i oczywiście masa.P
Witam. Co trzeba przerobić w pompie wtryskowej z ducato 2.8, żeby pracowała przy c360 ursusie? Tłokorozdzielacz wiem jak wymienić na większy tłoczek, lecz co zrobić z regulatorem obrotów? Jak go przerobić? https://obrazki.elektroda.pl/7061494900_...
Na tej stronie jest schemat ideowy fabrycznego regulatora oraz schemat regulatora przerobionego zeby dawal 14,4V a nie 14V. Moznaby wzmocnic stopien mocy tak aby mogl zasilac dwa uzwojenia twrnika ?
Tak więc stwierdzenie że 29V jest dopuszczalne,jest nie prawdziwe ,pomijamy kwestię starych czy nowych akumulatorów.Gdy regulator jest razem ze szczotkami to dobrać coś innego trudno,przerób na regulator zewnętrzny,myślę że to dla Ciebie bułka z masłem.
Witam Chcę przerobić regulator magneton aby dawał napięcie 14,4V bo daje 13,8V. Podobno można to zrobić zmieniając rezystancje dwóch oporników tylko nie wiem których, jaka rezystancję zastosować. Zamieszczam zdjęcie rozebranego regulatora i proszę o zaznaczenie oporników które trzeba wymienić. Pozdrawiam http://obrazki.elektroda.net/41_12544051...
Widocznie podczas lutowania naprężenia spowodowały minimalne odsunięcie łącznika od rdzenia, stąd brak przebicia ale uruchomienie silnika spowodowało ponowne zwarcie. Niestety regulator będzie obecnie spalony. Ja bym się cieszył że jest dostępny nowy oryginał za 300 zł, bo do nietypowych motocykli potrafi ponad 1000 zł kosztować. Próbuj coś zrobić z...
To racja ,wymienić przewód zasilający ,jak pisałem ,zamontowałem przerobiony regulator z Autosana elektroniczny z możliwością regulacji potencjometrem ładowania ,ustawiłem około 14,5V by było na akumulatorze i nie miałem problemów.Sprawdziłem po pewnym czasie gęstość elektrolitu ,i było OK.Wszelkie przeróbki na inny alternator robiło się ze względu...
Wg mnie na F powinno być cały czas 12 V (pole - field), B - batery, L - lampka, E - engine. Szukaj przerwy lub przerób układ.
Zakładając "alternator" regulator mimo wszystko będzie nadwyżkę "energii" zwierał do masy. Tak zostało to zaprojektowane. W przypadku oryginalnej instalacji rezystor służy do obciążania cewki/regulatora, aby nie było skoków napięć.
Hmm z tym oryginalnym z innego auta to dobry pomysł, rozejrzę się, dzięki za podpowiedź. Szukaj też do swojego bo auta z klimatronikiem miały a może cena niska... np. GM 90512510 o coś takiego chodzi. Fak faktem sterowanie masą ale to przy silniku łatwo przerobić..
Witam. Mam skuter Hyosung SF-50 2t. Znikła w nim iskra. Cewka WN jest dobra. Moduł wizualnie jest taki sam jak ten od Kymco Super 9. Stator jest na 3 cewki: http://obrazki.elektroda.pl/9766373800_1... Nigdzie na necie nie moge znależć moułu ani statora. Może wie ktoś gdzie kupić taki moduł i stator albo jak przerobić ten zapłon? Pozdrawiam
A w samej płytce co muszę przerobić? Najlepiej się jej pozbyć wraz z transformatorem, i zamontować regulator prądu na tyrystorze. Te 1A diody niewiele pociągną.
Witam Oczywiście wyprostuj prąd z cewek reflektorów , ale przydał by się jeszcze jakiś stabilizator i kondensator,aby wyrównać wahania napięcia przy zmianie obrotów. W alternatorach te funkcje spełnia regulator.
Z tego co napisał Gustavo spadek napięcia pomiędzy akumulatorem i żarówkami wynosi 13.8-13.2=0.6V, przy zwiększeniu prądu będzie jeszcze większy, przyjmijmy 0.8V. Aby napięcie na zaciskach żarówek wynosiło 14.2V jak chce autor, przerobiony regulator musiałby na akumulatorze utrzymywać 14.2V+0.8V=15V, co skończy się z czasem uszkodzeniem akumulatora....
Witam elektrit! może masz pomysł jak przerobić zwykły regulator lub co można ewentualnie w to miejsce wstawić aby spełniało tą funkcję tak jak należy. Dla mnie alternator może robić się fioletowy, tylko niech daje cały czas te odpowiednie napięcie. Pozdro.
bo potenciometr ma ok 100 k na regulatorze Na zdjęciu widzę B500kΩ, generalnie taki "regulator" ma bardzo prostą konstrukcję, ale przez wysokie napięcia na potencjometrze bardzo trudno go przerobić na sterowanie elektroniczne. jest to taki czujnik jak piszesz tylko czy on daje opor w przeciwna strone tak jak czujniki ntc mam taki Żeby cokolwiek...
przerobić regulator temperatura przerobić regulator alternatora przerobić dekoder
webasto zbiornik poziom elektrolitu akumulatorze nagrzewa kabel
saeco xelsis sm7680 omnigena mh1300
Błąd E2 w lodówkach Candy - czujnik temperatury Podłączenie silnika Polar PDN/PD na szybkie obroty