Fabryka ustawia przerwy na swiecach 0,6 silniki starszego typu{przerywacz w aparacie} 0,7 w instalacjach zmodulami elektronicznymi ma byc 1mm ja osobiscie mam 0,9 i wszystko jest ok!
czy zawory nie sa za ciasno albo przerwa na platynkach lub swiecach za duza?
jest dokładnie tak ajk mówi kolega wyzej...odstep w standardowych swiecach powinein byc rzed 0,8mm a przy gazie wskazane jest zbicie przerwy o 0,1 w stosunku do nominału.Ale mozna zbic przerwy na obecnych swiecach...Dlatego tez do gazu zaleca sie mimo wszystko swiece jednoelektrodowe...
przerwa na swiecach
JEsli to mozliwe to zmniejsz przerwy na swiecach. Ciśnienie spręzania sprawdone ??
błąd P0174 to bład dopasowania miesznki. Przypuszczam ,że gaz za ubogi. Zmiejsz przerwy na swiecach o 0.2-0.3 mm jesli to mozliwe lub juz zrobione.
sprewdz przerwy na swiecach,ze nowe nieznaczy dobre.
zalezy jakiego masz malucha jesli masz rozdzielacz zapolonu to nie w kazdym innym rodzaju instalacji zaplonowej w maluchu tak Moze przerwa na swiecach zla Ja takze polecal bym sie zajac zaplonem (wyprzedzenie 10 st OWK) i gaznikiem (np plywak moze byc utopiony, moze lapac powietrze do gaznika przez srobe reg wolnych obrotow tam jest oring na tej srobie...
mało paliwa - krótki czas wtrysku, zbyt małe przerwy na swiecach, zaniki wysokiego napięcia, niskie cisnienie paliwa, gerulator cisnienia paliwa, przepływomierz powietrza.
dzisiaj mialem taki przypadek zmniejszylem przerwy na swiecach do 0.6 i pomoglo + przewody WN pozdrawiam
na gazie to mozliwe ze przerwy na swiecach (0.08). falowanie na obrotach mozliwe ze gdzieś lewe ciagnie, to samo na cieplym silniku ? lub przepływomierz.
Sprawdź przerwy na swiecach (0,7 mm), zapłon, czy nie jest za wczesny. Aparat i cewka też potrafi dawać takie objawy, jak są uszkodzone. Pozdrawiam.
Zadnych swieczek z trzema elektrodami.Bo po co?Gadalem z gazownikami i wszyscy odradzali.Zalozyc trzeba normalne zwykle swiece.Ja u siebie w mondeo mam zalozone najzwyklejsze i nastukane juz jest 30 tys.Nie zmieniam takze zadnej przerwy na swiecach.
iskra jest gaznik przeczyszczony paliwo jest filtr paliwa i powietrza nowy ,przerwa na swiecach ustawiona . jak domowym sposobem ustawic zapłon mam bestykowy maluch z 1991 wkuza mnie to autko :oops:
Ależ ja nie wymieniam na czuja. Po zmianie przerwy w swiecach chodzi lepiej i równiej. Świece no name, kable juz przejechane trochę. Tak czy siak zaraz będę je musiał zmieniać, a może przy okazji naprawie sobie ten gaz.
Każda ma inną przerwę ustawioną i tak to jest.. Przerwe na swiecach reguluje sie przed wkreceniem wg danych serwisowych auta, nie licz na to ze nowe swiece zawsze beda mialy przerwe taka jaka zalecana jest do twojego samochodu
Witam. wyrzuca kod błędu "wypadanie zapłonów na cylindrze 1" i "wielokrotne wypadanie zapłonów" numerów juz teraz nie pamiętam. Listwa nowa, paliwo ok, EGR po regeneracji, przerwy na swiecach ok. Co robić..? Bład wystepuje..zupełnie sporadycznie gosc regulaminowo co tydzien jest u mnie i kasuje mu te błedy.
Wiele o samochodzie nie wiem, bo mam go dwa miesiące. Instalacja ma juz kilka lat i przejechane na niej ok 60 tys km. Auto ostatnio miało regulowane zawory. Myślisz że złe przerwy na swiecach mogłyby dawac taki efekt? Ja filtrów nie wymieniałem, po za tym slyszałem, że w przypadku valtekóv nie warto wymieniać filtrów, gdyż syf z gazu je smaruje (podobno...
Panowie.. Cewka podmieniona a nawet dwie i nic niw dalo.. Ale mam trop.. zmniejszyłem przerwę na swiecach do minimum.. odpala na czterech po dodaniu gazu, potrafi nawet dłuższą chwilę pracować na wolnych obrotach.. Na wyższych obrotach pracuje na wszystkie gary i jedynie co jakis czas wypada zaplon.. Ma ktos jakis pomysl? J
Najprawdopodniej uszkodzona cewka(zbyt mala kalorycznosc iskry) co w efekcie powoduje zalewanie swiecy. Proponuje na poczatek zmniejszenie przerwy na swiecach, powinno pomoc na krotki okres, poponuje jeszcze sprawdzenie zasilania cewki i sprawdzenie takiego gowna ktore nazywa sie przekaznik podwojny,(mialem ostatnio podobny przypadek ale w 206 po wymianie...
Pierwzsze pytanie Wywaliłes cały drut opowowy ? Drugie Ustawiełs przerwy na swiecach wieksze? tzrecie Ustawiłęs przerwe na przerywaczu 0,2 MM czwarte Ustawiłes po tem zapłon stroboskopem? piąte wyregulowałes skład mieszanki Po tych czynnosciach powienien chodzic ok U mnnie silnik chodzi równiusieńko . Jakbys miał jakies pytania to pisz. Z checia odpowiem...
Wtyki we wtyczce sterownika i samym sterowniku czyściutkie(ktoś je czyścił wcześniej).Masy na pinach 33,51,53 i bodajże 41 pewne sprawdzane żarówką reflektorową.Napięcia nie zanikają podczas kręcenia rozrusznikiem.Podejżewam jednak usterkę mechaniczną.Ostatni przydarli mi stare BMW "bo na pewno coś z prądem" a okazało się ,że przerwy na swiecach 0,2...
witam. Moze to byc przyczyna zalewania uszkodzonymi wtryskami, ale najpierw radzilbym sprawdzic jaka jest iskra i czy nie ma spadkow napiecia. Gdy krecisz rano, byc moze wystepuje zbyt duzy spadek napiecia, obiawia sie to tym ze rozrusznik kreci dosyc ociezale. Taki spadek napiecia moze powodowac zbyt niskie napiecie na cewce co w efekcie prowadzi do...
Ale to bylo poczatku. Teraz go wogole nie ma wpietego. Co do Fm przelaczylem radio ale slychac tylko szum na kazdym kanale taki harmoniczny ten sam ciagle. Dodano po 7 A wiec zrobiłem tak dzis. Zmiana zasilania radia Dodatkowa masa do obudowy radia Sprawdzalem drugie radio jest jeszcze gorzej. Napewno mocno sieje pompa paliwa to w pierwszej kolejnosci...
Musisz sprawdzic jakie obroty zczytuje twoj sterownik no i zobaczyc czy nie trza zmienic progu przelaczania.Co do szarpania na zimnym to problem moze tkwic: ciasne zawory, przerwa na swiecach( ustaw 0.7) lub ew. ich zuzycie, zawilgocone gumki na cewce.Jesli nadal bedzie telepac to u mnie pomogla zmiana wypelnienia emulacji sondy lambda tzn dalem wiecej...
Sprawdź filtr powietrza, i swiece załonowe. Nagar na swiecach lub źle ustawina przerwa na elektrodach mogą dusić silnik.
koledzy przewody wysokiego napiecia ok są na wsoim miejscu przerwy na swiecach tez ok moze faktycznie to ten rozrząd bo w 16 zaworówce jeszcze nieustawiałem.Moze tak na głowicy punkty z kół od paska zgrywają mi sie z pokrywa zaworów i do dokładnego ustawienia włków w głowicy uzyłem płytek które wsadziłem w naciecia w wałku to jestem pewien ze z głowica...
Podstawowa roznica miedzy "zwyklymi" swiecami a tymi do gazu jest roznica w przerwie na elektrodach. Gaz potrzebuje "lepszej" pewniejszej iskry i dlatego przerwe na swiecach trzeba zmniejszyc o 0,1 mm w stosunku do mininalnej dla Twojego auta. I najlepiej swiece jednoelektrodowe.
Problem będzie istniał w świecach żarowych,piszesz że wymieniałeś 10 m-cy temu,byc może te które wymieniłeś były poprostu felerne,to że kontrolka zachowuje się normalnie to nie znaczy że swiece są w porządku.Proponuje sprawdzenie swiec,listwy na swiecach czy niema przerwy i jeszcze przekaznika który przekazuje prąd na swiece.
Witam, od jakiegos czasu walcze z wypadaniem zaplonow, szczegolnie odczuwalnych na wolnych obrotach. Na swiecach (niby do LPG) z przerwa 0.7mm intensywnosc byla mniejsza, niz na nowych , dedykowanych swiecach o przerwie zalecanej przez producenta, a mianowicie 1.07 mm. Doszedlem na tej podstawie do wniosku, ze musi byc cos z ukladem zaplonowym, a ze...
Witam, Postanowilem wymienic swiece w nowym nabytku, gdyz czasami wypadal zaplon na jednym cylindrze. Zamowilem swiece NGK, dedykowane dla mojego silnika ale po ich zalozeniu, auto chodzi na wolnych obrotach, wrecz tragicznie. Mam w zwiazku z tym pytanie o przerwe miedzy elektrodami. W ksiazce od auta, podana jest przerwa 1.07 mm., a niby pasujace swiece...
Dzięki za pomoce,spróbuję jeszcze tej metody ze zmniejszeniem przerwy na świecach.Samochód odpala od dotyku,tylko że na dwa cylindry.W najgorszym wypadku gdy nic nie znajdę trzeba jechać na diagnostykę komputerową.
Kiedyś jak miałem Poldka to po wymianie świec nie chciał mi palić tak lekko jak wcześniej, przerywał, nie miał mocy (oczywiście na benzynie) i co się okazało??? Oryginalny odstęp między elektrodami był za duży (ok. 1mm) zmniejszyłem na 0,8mm i wszystko znów wróciło do normy:D Pozdrawiam Paweł Jak sie orientuję w swiecach III-elektrodowych nie reguluje...
jak juz pisalem wiazka przewodow "wydarta" na zewnatrz i sprawdzona rozlacza kompa w momecie startu pozostaje tylko ten blad p2148 oraz dwa mniej istotne o korku i swiecach a jakim ty diagnozujesz? Zwarcie lub przerwa na ktoryms wtryskiwaczu. 200ms po wykryciu kalkulator blokuje wszystkie wtryskiwacze.
ale mimo to dla pewnosci ustawilem tak jak zaleca producent ,bo na ssacym bylo nawet 0.1 na jednym.. byly zle ustawione... ale czworkuje dalej z tlumika...:( jak silnik chodzi na gazie to swiece wygladaja dobrze ,ale jak przed wykreceniem pochodzi na benzynie to swiece sa przykopcone czarna sadza... wody nie ubywa olej tez ma dobry kolor nic sie do...
Jeżeli takie rytmiczne przerwy to na pewno cewki a jak trzęsie nie miłosiernie to popatrz czy czasrm fajki od przewodów się nie poluzowały ,moze wypalone głowki na swiecach ,popatrz przewód po przewodzie i powodzonka z naprawą.
skoro na zimnym pali, a pozniej nie chce to nie szukalbym przyczyny w swiecach..., od dawna tak jest, czy po jakims remoncie sie to stalo?
Rozumiem ze gazu nie masz? Nie znam Twojego auta, wiec nie wiem - mozna tam reguowac zaplon? Iskre sprawdzales na wszystkich swiecach i kablach? Paliwo napewno idzie do cylindrow? A z elektronika roznie bywa -czasami wlasnie dziala "troche" albo z przerwami - wtedy trudniej znalezc usterke, sprytna ta elektronika:)
tak sprawdzalem sa ok. w starych swiecach bylo po 1.2-1.4 i chodzilo tak samo. dodam tez ze silnik chodzi tak samo na pb i lpg, byla nawet proba w ktorej odlaczylem sterownik gazowy do 0 zrobilem zworki w kostce i 2 dni meczylem. nic to nie zmienilo tak samo jak regulacja przerwy w swiecy. Silnik ma stopien sprezania 10.5;1 wiec kompresja fabr przeliczana...
nie znam sie na 'nowoczesnych' swiecach, jedynie na 'Bosch' sprzed 90 - 50 lat Myślę że na tym można było zakończyć dalszą wypowiedź. kiedys Regeneracja świec zapłonowych to czasy stosowania świec M18 w silnikach. Wczesne świece zapłonowe były jeszcze rozkręcalne więc możliwa była pełna regeneracja. Obecnie produkowane świece zapłonowe nie są naprawialne,...
Może ktoś się będzie śmiał ale ostatnio walczyłem z podobnym tematem i pomogło mi ustawienie mniejszej przerwy na jednoelektrodowych świecach.Wzmocniona się iskra,silnik zaczął równo pracować a miał takie czasowe poszarpywania.Robiłem też kiedyś subaru,który dziwnie pracował i patent z ustawieniem mniejszej przerwy tu rowniez pomogl.Spruboj to nic nie...
Silnik krokowy odpada, na benzynie jest ok. W mikserze gazu chyba niema co sie zepsuc, ale skoro mowa o membranie to mysle ze chodzi ci o parownik. Sprawdzalem membrane i jest praktycznie jak nowa. Wina lezy po stronie instalacji gazowej. Moim zdaniem centralka gazu i parownik sa zle dobrane, bo jak wyzej pisalem po przelaczeniu na gaz pracuje jakby...
Witam, Pobawilem sie jeszcze raz z cewkami i swiecami i wyszlo ,ze jedna cewka niedomaga. Mam dwa kpl. swiec, ngk do lpg z mniejsza przerwa i oryginalne Acdelco z przerwa podana przez producenta. No i jedna z cewek na tych ngk chodzi ok ale na acdelco, przerywa. Nie jestem jednak pewien, czy to jest powod falowania obrotow. Cewke wymienie ale pojde...
Kontrolka z żarówki pomiedzy niebieski przewód z cewki a masę, powinna zaświecić przy włączonym kluczyku. Jeśli swieci to zasilanie cewki jest. potem kontrolka na plus z alternatora(grubszy przewód przykręcony śrubą, a drugi koniec na przewód z aparatu zapłonowego. Samochód na drugi lub trzeci bieg i lekko popychasz, powinna zapalać się i gasnąć. To...
Witam, jezeli kabel zpłonowy jest kilka mm od swoecy wtedy swieca dostaje wyzsze napiecie i iskra przeskakuje i jest ok. Jest to tzw. efekt progowy... wysokie napięcie sie nieco zwieksza bo duża przerwa nie pozwala mu zapalic iskry i dopiero gdy napiecie w cwce osiaga całą moc przeskakuje. Normalnie iskra przeskakuje jak tylko ma wystarczające napięcie...
Niedawno zakupiłem maluszka i zmagam się z odpaleniem go, jest to fiat z 1999 roku. Z wstępnej diagnozy wychodzi ze prąd do cewki na pomarańczowym kablu dochodzi lecz brak impulsów na białym kablu stąd brak iskry na swiecach. Rzeczy które sprawdziłem to -założony nowy czujnik położenia wału i na złączach wtyczki do nanoplexa (złącze 1 i 5) odpowiedni...
Ciekawe dlaczego nikt na ten fakt nie zwrócił uwagi: cewka w samochodowym układzie zapłonowym pracuje w szeregowym układzie LC,zarówno od strony pierwotnej jak i wtórnej.Od strony pierwotnej mamy kondensator na aparacie zapłonowym,od strony wtórnej kondensatorem jest przerwa na świecach.Układ elektroniczny nie ma wbudowanego kondensatora,bo tranzystor...
Witam, Dostałem na warsztat felicie, ciekawy przypadek od razu powiem :) Objawy: Auto pracując na wolnych na sek traci zycie po chwili obr wracaja do normy, taka szybka i krotka przerwa w pracy silnika, Co zostało zrobione: - zmierzone cis spr od 10 do 11 wszedzie -wyczyszczona przepustnica - wykasowany eprom w ecu od nastaw przepustnicy - podstawiony...
„....mogę napisać jak to jest w mazdzie rozwiązane :najpierw przez pierwszy stycznik pełny prąd potem -czasówka i czujnik temperatury powoduje zał. drugiegi stycznika przez rezystor mocy, sterownik jest zamontowany w konsoli srodkowei zaraz za Sam znalazłes odpowiedź i jeszcze pytasz w czym problem .. Sokoro pisze że wszystkie swiece są szeregowo...
Swiece nalezy stosowac takie jak przewidzial producent czyli zadnych wynalzkow do gazu, tylko mozesz troche zmniejszyc przerwe na tych swiecach. Napewno nie stosuje sie swiec wieloelektrodowych a swiece powinno sie wymieniac co 10 tys km, swiece NGK sa tanie i budzetu ci nie nadszarpna bo kosztuja okolo30 zl za 4 sztuki. Ja jezdze w swoim aucie natych...
POza tym czasem na benie trzeba przejechac,zeby sie zagrzal i wtedyy tez do kitu jest.A jak padnie Ci instalka to na drodze bedziesz zmniejszal szczeline?Mniejsze nie przerwy nic nie daje tylko dziala na podswiadomosc. mozesz kolego to wytlumaczyc o co ci chodzi? Ja zawsze pierwsze kilka kielometrów jade na bezynie jesli jest ponizej 10*C i tak sie...
Witam. Bmw e46 2002r 2.0 d 150km .Po podłączeniu kompa błąd 4203 uszkodzony sterownik świec żarowych ,po wymianie na nowy BERU,po podłącznieu kompa przerwa w obwodzie na wszystkich świecach.Pytanie brzmi czy zepsuty jest nowy sterownik czy poprostu spalone są rzeczywiście wszystkie świece co jest bardzo wątpliwe,dodam świece sa pod kolektorem ssącym...
Czesc wszystkim a wiec na poczatku sorki za moja kaligrafie czyli bledy ortograficzne ale do rzeczy po pierwsze to z swiecami masz wszystko najlepszym porzadku czyli przerwa itd bo taka musi byc 0,8 lub mniejsza ,ale komputer od ukladu wtryskowego informuje ciebie za napotyka na jakis blad podczas uzytkowania a wiec jasli odkreciles czujnik polozenia...
co do janmorow kolego to sie z toba zgadzam, sentechy tez lubia miec na dzien dobry usterke, ale jesli chodzi o klepanie swiec....? lepiej zostawic takie jakie sa ale zeby byly nowe i katalogowo dobrane do auta! Nie mów hop,w autach gdzie nie ma przewodów zapłonowych tylko pojedyncze cewki to co byś zrobił?? Miałem kiedyś takiego klienta... zjeździł...
witam Świece masz ok ale o kablach to pierwszy raz słyszę moja rada taka wymień te kabelki na packardy albo oryginały chyba ze chcesz polatac tylko 30 tysięcy to sentechy bardzo ładnie sie sprawdzaja a kosztuja około 40 zeta za komplecik, potem udaj sie do gazownika i niech sprawdzi wszystkie ustawienia. i powinno byc ok. dodam ze ja kiedys kable wyminiłem...
Ale macie problemy,sprawdz bep.F7 ten gruby 110A on zasila przekaznik świec. Zewrzyj w gniezdzie przekaznika te dwa grube piny(jeden to wyjście na świece a drugi to zasilanie właśnie przez F7) wtedy świece mają grzać jeśli nie przerwa w połączeniu lub bezp,tak jak u góry.No dobra jak grzeją to problem w sterowaniu,ster na przekaznik(cewkę)wyłazi bezpośrednio...
Założyłem do siebie lpg stag 300plus,zavoli s,magic jety i zawór tomasetto. Po założeniu lpg wszystko super nie czuć różnicy w osiągach między lpg a pb spalanie nie za małe i nie za duże w warunkach trasa70%miasto30% 10-11l. Mapy z tego co widziałem pokrywają się a gdzie nie gdzie minimalnie lpg wyżej. Kazałem tak ustawić gaz żeby nie byla uboga dawka...
Jak wspomniałeś, za podawanie zasilania na świece żarowe odpowiedzialny jest sterownik silnika i robi to na podstawie wartości otrzymywanej z czujnika temperatury płynu chłodzącego G62, jeśli G62 poda wartość do ECU o temperaturze powyżej 5*C to sterownik już nie zasila świec, wypięcie wtyczki z czujnika powinno spowodować pojawienie się w sterowniku...
ludzie czego tu się można nasłuchać, gdyby te wszystkie Wasze rady chcieć zrealizowac to życia nie starczy. Przepraszam ale co da wyjęcie podkładek spod pompy paliwa. Jak wytarty popychacz to na zimnym tez. Jedyna rozsądna rada to następcy pytajacego. Poza tym nie robi się regulacji np. samego zapłonu. TO jest proste. Trzeba zdjąć (!) wyczyścić gaźnik...
To ja następny..... Kolego -uswto- nie krzycz, bo to nie ładnie. Masz pewnie wiedzę na temat, ale nie wykazałeś się w tym temacie "dobrą radą". Możliwe, że sam Autor tematu wprowadza nas nieświadomie w błąd i można to jakoś ułożyć. napiecie na swiecach jest i byc powinno tak jak pisze uswto tylko teraz problem pomiar swiec pokazuje 0.5ohm na kazdej...
Spruboj przeczyscic styki na swiecach przewodach sprawdz czy przewody sa cale czy nie sa czasem gdzies przerwane jak nie to wymien swiece pozdro:):):)
Witam , mialem problem w CC700 z aisanem , otoz kopcilo mi swiece co objawialo sie mala moca silnika potem z tego wzgledu ponadto nawet na nowych swiecach silnik nie mial odpowiedniej mocy i po wielu poszukiwaniach przyczyn na poczatku w gazniku aisan i przelacznik podcisnieniowy okazalo sie ze to wina przerwania kabelka sondy lambda z tylu za filtrem...
Kiedyś miałem taki temat, kichałoi kichało.Robiłem rózne cuda aż w końcu wyczyściłem wnętrza gum na świecach.Najpierw przy pomocy nożyczek wyskrobałem wszystko a potem dokładnie wymyłem etyliną 95. Zmniejszyłem również przerwę na świecach do 0,5 mm. Od tego czasu kichanie całkowicie ustąpiło.Dodam ,że moja fela przejechała 395 tyś km. pozdrowienia
Tu gdzie mieszkam jest zasada 10-20-30. Co oznacza .010" przerwy miedzy cewka i stojanem, .020" przerwy na stykach aparatu zaplonowego ( jesli jest ) oraz .030"przerwy na swiecy. Co daje odpowiednio .25mm, .50mm i .75mm. Oczywiscie wartosci nie sa krytyczne. Metoda z wizytowka jest jak najbardziej uzyteczna i zadnych cudow przy wymianie cewki niema....
Witam wszystkich. Posiadam Opla Astre2 z 2004 roku,silnik 1.4 16V 90 PS x14xe. Podczas jazdy,silnik kilka razy przerwal i zgasl.Jak byl cieply,odpalal,ale nie wchodzil na obroty.Dlawil sie i gasl.Zimnego juz uruchomic sie nie da. Po podlaczenia do komputera,pokazuje tylko blad sondy Lambda.Podczas krecenia obrotomierz pracuje.Iskra jest,opornosc na...
Witam jestem właścicielem Cagivy w8 125 ENDURO od chyba 7 miesięcy i mam pewien problem. Zaczęło się od tego, że moto przy maksymalnych obrotach lekko przerywało, prawie nie do wyczucia, chyba ze się kręciło go dłużej do końca. Po pewnym czasie tak jakoś po 4 miesiącach zaczął coraz mocniej przerywać. Wymieniłem świece i fajkę, lecz to nic nie dało....
Przyczyną była za duża przerwa na swiecy i dlatego ciężko zapalała zmniejszyłem i wszyjie objawy ustały.
1.Jaki stosujecie zamiennik swiecy "zestawowej" LD Z8C(potraficie cos z niej odczytac bo chinczycy stosuja chyba inny kod) Świeca; WEIXING Z4C. M14x1.25 przerwa 0,7 mm (0,6 - 0,7). Świeca, zamienniki. BOSCH W9EO, NGK B6HS, Champion L86C. Prawdopodobnie też NGK B5HS , ISKRA F75S-S21, NGK B8HS Ja jeździłem na NGK B6HS i wszystko było ok ,aktualnie mam...
Witam wszystkich to co przeczytalem to jest katorga widze. Ja mam mianowicie taki problem ze jechalem autostrada przez 20 minut obroty okolo 3.5 tysiaca (podczas przyspieszania w granicach 4 tys obr odczuwalne bylo nagle przerwanie pracy silnika tak jakby na sekunde odcielo paliwo i powrocilo) po zjezdzie i dojazdu do miasta okolo 15 km auto stracilo...
Witam, na moje 'oko' - to elektrody swiecy moga byc zaklejone nagarem / 'zmostkowane' / bez przerwy - szczeliny miedzy elektrodami, a z wygladu - to moze sugerowac 'dogieta elektrode'... Pozdrawiam.
Moze przewod z cewki zaplonowej , kapturek ma jakas wade .Przerwa na swiecy zmniejsz odstep .
przerwa na swiecy tez ok Jaka, ile tej przerwy?
ok a jaka przerwa powinna byc na swiecy w pandzie bo tego w książce nie napisali. na gazie trzeba ja zwiekszyc czy zmiejszyc?
Witam mam honde mtx 80, HD06 z 1984 roku. Motocykl nie chce zapalic kiedy fajka jest normalnie wpieta na swiece, ale jak wyciagne fajke z kabla wysokiego napiecia i trzymam ten kabel 1cm od koncowki swiecy tak ze widac iskre z kabla do swiecy, to pali od strzala i też chodzi normalnie na wolnych obrotach oraz dobrze sie wkreca na obroty. Modul mam zamiennik...
A jaki jest kolor swiecy? Jesli rudawy to jest w porzadku. Jesli przerwy sa nagle i krotkotrwale to obstawiam zaplon. Gaznik, i to jeszcze taki prosty jak w WSK nie powinien przysparzac problemow. Jesli dysze sa czyste, nie brudu w komporze plywakowej, iglica sie nie zacina, filtr powietrza czysty - to raczej nie gaznik.
mam problem z silnikiem wogole nie pali iskra jest na swiecy zaplon ustawiony idealnie przerwa zreszta tez ale silnik wogole nie pali prosze o pomoc!!!! z gory dzieki pozdro
Chlopaki jaka powinna byc przerwa na swiecy?????
Witam, Ja meczylem sie dlugo z mniejszym PAB'em. U mnie pomoglo: - wymiana przewodu zaplonowego, swiecy, - ustawienie przerwy na przerywaczu, zaworow zgodnie z DTR - polanie oleju na cylindry i rozruszanie silnika (pierscieni) - bez tego mial mala kompresje - ustawienie zaplonu - ustawilem 'na drut' - wsadzilem szpryche w cylinder i ustawilem na oko...
Witam, JEstem posiadaczem Kadetta 90 C14NZ + gaz juz dwa lata. przejechalem jakies 70tys km i do tej pory nie sprawial mi zawodu. Niestety skonczyly sie te czasy :/ Zaczely sie problemy. Wlasciwie to jeden. Zanim go opisze to dodam ze dalej odpala normalnie, obroty normalne, pali w normie i nie zachowuje sie dziwnie, oprocz: Podczas jazdy (silnik juz...
Dzieki za pomoc Kosa juz uruchomiona Problem chyba generalnie tkwil w zbyt malej przerwie na swiecy Ustawilem 0,6 i jest idealnie :):)
To trzeba zmierzyc rezystancje cewki od strony wpiecia do modułu.-aby nie była mniejsza. Skoro dobrze odpalał na tak małej przerwie na elektrodach swiecy, to ewidentnie za małe napiecie dostaje swieca.
Ogrzewanie na samym początku testuje poszczególne elementy więc jeżeli nie uruchmia się to dmuchawa albo przerwa na swiecy, ale stawiam na dmuchawe.
Pieknie opisane,spytam tylko na jakim zapłonie kol. jezdzi,czy platynowy czy elektronik(przerwa na swiecy o,8mm--1mm)pozdrawiam .
Mam problem podobny do zakladajacego , tylko ze przejscia sa napiecie jest kostka wszystko gra . Moje pytanie jest nastepujace poniewaz kabel wychodzacy z alternatora jest koloru zoltego z czerwonym idzie do kostki a z kostki przechodzi w kolor brazowy z zielonym idacy do bsi i teraz pytanie wszedzie pokazuje jest 14v na kazdym kablu ale nie przy bsi...
Przyczyną jest najprawdopodobniej uszkodzenie jednago z kabli WN Jest w nim przerwa- przeskok iskry co powoduje wzrost napięcia na cewce. sprawdź omomierzem przewody WN muszą mieć nie więcej niż 20 kΩ Przyczyną może być jeszcze odłamana elektroda swiecy, źle ustawiony palec rozdzielacza lub przerwa w nim.
A ja wlasnie zrobilem pewne proby z aparetem zaplonowym w jednym z autek. I jest tak: 1. Stan poczatkowy - wszystko oki. 2. zmiejszylem przerwe miedzy palce a stykami (nadlalem cyna i oszlifowalem). Efekt - jest oki. Ale..... przejazdzka... i gorzej.. Woda skrapla sie na palcu i wewnatrz kopulki (pewnm dlatego, ze wyjechalo z cieplego garazu). Mala...
Kupiłem dzisiaj nowe świece ustawiłem przerwe na elektrodach 0,7 (nie wiem czy jest to przerwa właściwa ) wymieniłem przewód podcisnienia który wchodzi na króciec koło silnika krokowego i corsa odpaliła za pierwszym razem ,zobacze jak będzie jutro rano.Panowie jaka powinna byc przerwa na elektrodach od swiecy ?
Witam, moze tez byc bardzo pozny zaplon ustawiony, czyli plytka przerywacza jest przekrecona 'do oporu' na tzw. 'otworach fasolkowych/regulacyjnych' - w kierunku obrotow walu korbowego, to juz sie z tym spotkalem, ze wlasnie trzeba bylo ustawic minimalne przerwy na stykach przerywacza i na swiecy - zeby w ogole silnik zapalil i chodzil, ale nie mial...
Ten "fetorek" jest mojego syna. Ja kiedys mialem podobny i jak pamietam dojezdzalem nim do szkoly i mial tez zle dni. Czasami smigal, czasem nie odpalal wcale..... Ale ten jest zdecydowanie regularny :-) Ale wracajac do tematu. Przerwa na przerywaczu musi byc mniejsza niz ma byc, bowiem inaczej wcale nie odpali. Podobnie jak przerwa na swiecy. Czyli...
lekko zabrudzone czarnym osadem i zwiększyłem minimalnie odstęp na swiecy. Odwrotnie proponuje zrobić, na gazie się zmniejsza przerwę albo kupuje gotowe świece z fabrycznie zmniejszoną.
witam ponownie w temacie ogrzewanie poszło do ludzi z nowym sterownikiem za 800 brutto czy ktos jest zorientowany gdzie i czy wogule szukac uszkodzen na płytce system samo diagnozy nie wykrywa zadnego błedu ale po załaczeniu nie ma typowego testowania swiecy silnika pomki tylko odrazu rusza po symulacji przerwy na pompce lub swiecy lub silniku układ...
przekaznik od grzania swiec nie funkcjonuje,mozesz sprawdzic w prosty sposob,wez zarowke 12v jednym koncem do masy a drugim do swiecy(obojetnie ktorej) po przekreceniu kluczyka ma swiecic jesli tak nie jest to nie masz grzania ,wiec wtedy przesledz przewod od swiecy musi dojsc do przekaznika ,a jesli potrzebujesz odpalic mimo braku tego grzania swiec...
Przy zbyt dużej przerwie jednej elektrody jej pracę przejmuje następna. Oczywiście jednoelektrodowa świeca ze zbyt dużą przerwą pracuje ,ale powiększa się wysokie napięcie przeskoku iskry, co ma fatalne następstwa dla wszystkiego co może występować w układzie wysokiego napięcia kable,cewki,kopułki,palce). Zgodze sie całkowicie z ta opinia. Prad bedzie...
Mam nadzieje ze to nie sterownik bo kilkanascie dni temu doszła własnie do mnie paczka z piecykiem z serwisu z SIEDLC. po diagnozie gość stwierdził ze jest padniety sterownik i został wymieniony na inny działający(300 zł). poza tym sterownikiem było niby wszystko oki z tego co mi gość mowił przez telefon zanim odesłam mi piec. szczerze to juz mnie...
Sprawdź kompresję i dla pewności jeszcze raz rozrząd. Na zaworze ssącym daj nieco większą przerwę. Spróbuj odpalić silnik po "podlaniu" paliwa na tłok, ale daj paliwo świeże. Ssanie pewnie jest sprawne, bo twierdzisz, że paliwo dochodzi. dziękuję skuter odpalił po wymianie głowicy zerwane gwint swiecy
tak własnie sie dzieje kiedy silnik jest obciazony przez dodanie gazu a jes słaba iskra na jakies swiecy i na chwile przestaje pracowac na danym cilindrze Dodano po 5 przerwa na kablu polegała na tym ,ze na odcinku 4cm był wypalony materiał przwodzacy /sprawdzałem /a oprność przewodu była 25kilo
Zdejmij wsuwkę i podłącz jeden kabel miernika do tej końcówki wystającej z cewki a drugi do cylindra, nie może być 'przerwy". zrobilem jak piszesz, "przerwa" jest, czyli co ? cewka uszkodzona ? Świece wymieniałeś? tak, swiece wymienialem, jest tak samo jak na starej swiecy Sprawdź fajkę świecy. tego jeszcze nie robilem, ale sprawdze Odległość cewki...
Witam na wstepie prosze o wyrozumiałosc to moj pierwszsy temat szukałem odpowiedzi na forum ale moj problem troche sie rózni od innych. Model webasto thermo top z/c-d problem polega na tym gdy odpalam samochód dogrzewacz sie włącza płyn grzeje się szybciej czuc spaliny z tlumika webasto ale gdy włączam ogrzewanie postojeowe zegarem (takie jajko) nie...
przerwy na platynach sa dobre na swiecy jezdze od kosiarki spalinowej wymienilem moze ze 3 i to samo swieca nie jest zalana troche okopcona jest jak wszedzie i mysle ze moze byc powodem kondensator ale jak jest zimny to pieknie chodzi a jak goracy to niechodzi tylko sie dusi Dodano po 2 silnik mam rometowski
Witam Mam problem z autem Skoda Octavia I, 1.9 TDI, silnik AGR. Silnik nierówno i wolno wkręca się na obroty, w czasie przyspieszania słaby, świeci się kontrolka ASR. Kody usterek jakie odczytuje komputer: 17946 - Elektrozawór odcięcia dopływu paliwa; przerwa obwodu/zwarcie na masę - nieciagly 17957 - Zawór...
kable swiecach napiecia swiecach stm32 przerwa przerwa
gigabyte radiator kodowanie pilota pilota denon usterka wzmacniacz
Schemat ideowy przetwornicy 3000W Volt Polska UPS Ever Duo 2 nie włącza się po powrocie zasilania - przyczyny i rozwiązania