W kostce od cewki masz 4 "-" od lewej strony i pierwszy z prawej "+". Zmierz oporność. 0,63ohma. Obstawiam cewkę.
Kiedyś wiele lat temu, jak miałem motorower to zapłon ustawiałem wkładając ołówek, lub inny długi przedmiot do cylindra. Następnie po ustaleniu górnego położenia tłoka, tuż przed jego górnym położeniem, ustawiałem przerwę w aparacie zapłonowym. W Twoim wypadku wydaje mi się, że masz ustawiony zbyt wczesny zapłon, i dlatego tak się silnik zachowuje.
Witam, Czy przypadkiem nie został przestawiony czujnik Halla w aparacie zapłonowym (najszersza przerwa odpowiada zapłonowi pierwszego cylindra). Palec rozdzielacza ok? Nie ma przebicia na ekran kopułki?
Sprawdziłem błędy silnika: P0302 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 2 (01) - Nie występuje P0301 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 1 (01) - Nie występuje Jeżeli świece nowe, to rzutuje na cewkę. Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć.
Witam mam problem ze swoim leonem otóż na vagu wyskoczyły mi takie błędy jak 16804 , 16684 wykryto przerwę zapłonu jaki kol wiek cylinder , 16688 cylinder 4 wykryto przerwę zapłonu , 16686 wykryto przerwę zapłonu cylinder 2 dodam że 1 i 2 cewkę wymieniłem na nowe Beru , świece wymienione . przy 4 tys. obrotów samochód szarpie i nie ma siły o co to może...
Witam. Mam problem z BMW 3L E46 N54 wypadanie zapłonu na 5 cylindrze po wyżej 6tys.obr i chodzi już na 5 cylindrów po zgaszeniu i ponownemu odpaleniu działa już dobrze do momentu przekroczenia 6tys.obr blad jaki jest to 1f DEM -moduł sterujący silnikiem aktywacja zapłonu w cylindrze 5 . F2 moduł sterowania silnikiem przerwa zapłonu cylindrze.5. Świece...
witam pacjent to skoda fabia silnik 3 cylindry oznaczenie silnika BME zle pracuje na pierwszy cylinder, swieca i wtryskiwacz ok VAG "wypluł" bład 16685, P0301 " Cylinder 1 stwierdzona przerwa w zapłonie" czyżby cewka ??????? czekam na info w temacie pozdrawiam T
Witam 16687 P0303 Cylinder #3 – wykryto przerwę zapłonu 18076 Valve for Pump-Jet: Cylinder 3 (N242): Electrical Malfunction Może byc padniety pompowtrysk.Najlepiej podpiąć Vaga i sprawdzić.
witam , silnik zimny , wszystko ok. dostanie temperatury dam w gaz i zaraz miga chek silnika , po podłaczeniu do kompa pokazuję wykrycie przerwy zapłonu cylinder 3 , ktoś coś pomoze , kable nowe , swiece nowe ,
Ustawiasz na pełnym wznosie krzywki, czyli tłok będzie już trochę za ZZ, przerwę robisz na 0,3-0,4mm. Potem ustawiasz wyprzedzenie zapłonu na 2,8-3mm przed ZZ, po czym sprawdzasz czy po ruszeniu podstawki z przerywaczami nie zmieniła się przerwa, ewentualnie korygujesz i ustawiasz wyprzedzenie jeszcze raz. Aż do skutku. W jawach/cz wykonanie podstawek...
Witam. Niezależnie od tego czy odłącze przewód 1 czy 2 to i tak zawsze chodzi ale tylko na jednym cylindrze. Czy przerywa on zawsze na tym samym cylindrze? Jeżeli tak to nie jest sprawa zapłonu. Czy po odłączeniu przewodu cylindra 1, bądź cylindra 2 silnik pracuje równo na jednym cylindrze (zarówno na 1 jak i 2)? A jakie są przerwy na świecach?
Witam, dopiero się zalogowałem na elektrodzie. Mam problem z phaetonem 4.2l. Auto zostało przywiezione z USA i podlegało akcji serwisowej z wymianą cewek. Ponoć została wykonana przez serwis w Polsce... W aucie brakowało jeszcze katalizatora. Wymieniłem jeszcze świece i założyłem brakujący katalizator, po próbie odpalenia samochód pali ale bardzo nierówno....
16684 Wykryto przerwę zapłonu - jakikolwiek cylinder 16685 Cylinder #1 - wykryto przerwę zapłonu czyli to bedzie cewka??? POMOCY:/
Witam. Koledzy mam zagwozdkę z autem jak w temacie. Świece, kable, cewka wszystko nowe. Auto na biegu jałowym chodzi idealnie. Wystarczy się trochę przejechać i nagle chodzi jak kosiarka. Błędy jakie się pojawiają to: P0300 Wykryta przerwa zapłonu - któryś lub wiele cylindrów P0301 Cylinder 1 wykryta przerwa w zapłonie P0304 Cylinder 4 wykryta przerwa...
to mam taką propozycję: zdemontuj czujnik wału i przez otwór czujnika obejrzyj koło zamachowe czy są równe odstępy na kratkach spotkałem się już z tematem że jeden wypust na kole był zakrzywiony i ECM traktował go jako przerwę na kole i gubił przez to poprawne położenie wału i wypadał przez to zapłon na jednym z cylindrów.( na kole ma być w jednym miejscu...
właśnie podejrzany rozrząd nie wykazuje błędów sprawdzamy właśnie czujniki
co może być przyczynom psucia kondensatorów ? Jeśli faktycznie przebity to jego jakość (yakże zestarzenie). Ale pewno jest inaczej. Mianowicie zestarzałe elementy instalacji oraz zabrudzenia. Pewno tulejka ma przerywaczu i przewody lub ich przyłączenia. To już taki sprzęt. A może coś przestawiałeś na statorze i zmieniły się parametry. i Jak już napisałem...
16685 Brak zapłonu na pierwszym cylindrze. P0301 Przerwa zapłonu. Pozdrawiam Janusz
Ustaw najpierw dobrze zapłon, wykręć świecę, ustaw tłok 3mm przed górnym położeniem w tym momencie powinna być iskra, czyli przerywacz powinien się otwierać. Przerwa na przerywaczu 0,2-0,3mm no i powinno być ok.
Witam. 1. Niedokręcona świeca. 2.Źle ustawione ssanie. 3. Zła świeca. 4.Zła przerwa na świecy. 5.Zła przerwa na przerywaczu. 6.Przesunięty zapłon. 7.Źle ustawione dysze w gaźniku 8.Zanieczyszczone dysze w gaźniku. 9.Zanieczyszczony filtr powietrza. 10.Źle ustawione ssanie. 11.Zużyte pierścienie. 12.zużyty tłok. 13.Zużyty cylinder Może ktoś jeszcze coś...
A jakie by te części nie były, szczelinę przerywacza ustawia się na max. 0,4mm, gdzie by to nie wypadło, dopiero potem wyprzedzenie zapłonu. Wyprzedzenie lepiej na omomierz niż bibułę (obecnie łatwiej chyba o to pierwsze). CZ350 jak i Jawa TS350 mają kłopotliwie rozwiązaną regulację wyprzedzenia zapłonu. Obraca się podstawką z przerywaczem 1 cylindra,...
Zaprowadziłem auto do mechanika, który sprawdził szczelnośc kolektora (OK) wymienił świece oraz czujnik temperatury lecz dalej to samo tyle że zmieniły się błędy : - 17978 - Elektroniczny moduł sterujący pracą silnika zablokowany BŁĄD STAŁY - 17961 - Czujnik wysokości pojazdu/ciśnienia w kolektorze ssącym; nieodpowiedni sygnał NIECIĄGŁY - 17772 - Obwód...
Sprawdź dokładnie zużycie krzywki i luzy wałka aparatu. Na próbę zwiększ przerwę na przerywaczu. Podejrzewam zużycie mechaniczne aparatu, zmniejszenie przerwy i stąd wypadający zapłon.
Corsa D 2010r, 78.000 km, 1.2 XEP LPG Od 3 m-cy pojawia się wypadanie zapłonów. 1. Cylinder 2 i 4 2. Podmiana wtrysków MED na AC W02, strojenie. 3. Wypadanie zapłonu w różnych cylindrach. Wypadanie zapłonu 2 cylinder. Ten błąd pojawia się co kilkaset km, samochód gaśnie w trakcie jazy. Powyższe dzieje się na LPG. Nie wiem jak na benzynie, nie testowałem....
Panowie Dodam jeszcze że wszystkie te błędy zaczęły się pojawiać wtedy kiedy załączył się wentylator chłodzenia.Po prostu auto było odpalone, podłączony interfejs.Chciałem sprawdzić co wpływa na falowanie obrotów.Wcześniej był tylko błąd P0400 czyli EGR. (at)Erwin123 Właśnie zastanawiałem się nad tym. W ASO nie ma problemu.Tylko czy to coś da. Edit....
Ustaw zapłon, przerwa na świecy, iglicę daj żeby była jak najwyżej. Możliwe, że już masz zużyty tłok/cylinder i kompresja spada. Cewka możliwe że kończy swój żywot.
Proszę o pomoc !!! seat leon cupra 1.8 20 v 180 km Witam mam problem ze swoim leonem otóż na vagu wyskoczyły mi takie błędy jak 16804 , 16684 wykryto przerwę zapłonu jaki kol wiek cylinder , 16688 cylinder 4 wykryto przerwę zapłonu , 16686 wykryto przerwę zapłonu cylinder 2 dodam że 1 i 2 cewkę wymieniłem na nowe Beru , świece wymienione . przy 4 tys....
Błędy w sterowniku to: P0300 - Wykryto wielokrotne przerwy w zapłonie P0304 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 4 Czasami pojawia się też P302. Na 4 cylindrze ciągły brak zapłonu. Możesz powiedzieć coś więcej o metodzie na plaka? Zastanawiam się nad połączeniem cewki i świec za pomocą kabli i w ten sposób zamienić cewkę cyl.4 z cyl.3. Tylko nie mam...
Witam. Mam taki problem z autem. Po wymianie świec - wyskakują takie trzy błędy: 16684 (P0300) wykryto przerwę zapłonu - jakikolwiek cylinder 16688 (P0304) Cylinder #4 wykryto przerwę zapłonu 16687 (P0303) Cylinder #3 wykryto przerwę zapłonu Zmieniałem już świece na stare - nic. Zamieniałem cewki miejscami - nic. Po około 200m zapala się też kontolka...
Udało się ogar ożył Platynki znowu się zabrudziły i zła przerwa była oraz Wymieniłem kondensator Zapłon ustawiłem na 4,5 mm od ZZ i śmiga Dzięki wszystkim za rady
Spróbuj na innym paliwie. Może jest stare lub kiepska stacja paliw. A poza tym, zwiększ przerwę na przerywaczu, i ustaw zapłon na 3 mm przed gmp.
Witam Żeby sprawdzić czy ją zalewa nie trzeba mieć "wrażenia" wystarczy wykręcić świecę i wszystko widzisz. Na początek zapłon do sprawdzenia. Wykręć świecę połóż na cylindrze i zobacz iskrę (sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu, przerwę na "platynkach" i świecy, kondensator itp.) Pozdrawiam
Może być usterka cewki, ale także nie można wykluczyć usterki ECU, tam są mocowane na silniku i się chętnie przegrzewają co powoduje wewnątrz przerwy na połączeniu pomiędzy płytką a złączem sterownika.
Autko jak wyżej tyle że nierówno pracuje silnik.Kody błędów 16684 i 16687 czyli przerwa zapłonu i przerwa zapłonu na 3 cylinder.Przewody WN nowe.Co sprawdzić na początek ,wyłożyłem już 1200zł i bez efektu.
Wymieniłem dzisiaj pierścienie na nowe, nowe uszczelki pod cylinder i wydmucchalem paliwo z komory korbowej, ustawiłem od nowa zapłon i przerwę na świecy. Świece jak zanurze w benzynie i zrobię iskre to się zapali. Jak przyłoże do dziury na świece w głowicy i kopne to się zapala benzyna w cylindrze, delikatnie bucha do góry ale nie zawsze. Lecz jak...
Powtarzam. Gdyby to był problem z czujnikiem położenia wału (impulsatorem) to by nie było wcale iskry. Brak zapłonu na dwóch cylindrach to np. uszkodzona cewka WN (po nagrzaniu dostaje przerwy lub zwarcia międzyzwojowego), brak zasilania na cewkę WN (zapłon TCI) lub uszkodzenie modułu zapłonowego (jednego z wyjść). Ale jak masz problem z pompą paliwa,...
Chodzi o milimetry, ustaw na 3 mm, i dopilnuj aby na obu cylindrach było tak samo ustawione. Pamiętaj, jak zmienisz przerwę na przerywaczach, musi również sprawdzić zapłon (czy się nie przestawił). Powodzenia
http://www.mzetz.fora.pl/warsztat,13/prz... Poczytaj, bo nie potrafię Ci wytłumaczyć w tym momencie jak to robić- mimo iż robiłem to wiele razy. Po prostu przerwa nie może być ani za duża, ani za mała - ja to robię raczej doświadczalnie - ustawiasz platynki, świecę przystawiasz np. do cylindra, ruszasz kopnikiem i sprawdzasz...
Ok cewka zapłonowa też jest podwójna, to też widać na schemacie. Na kole od czujnika położenia wału jest w jednym miejscu długa przerwa (jakby brakowało 3 ząbków). Zdaje się jakby w tej przerwie z czujnika mógłby być zapłon, na cylindrach 1 i 3 lub 2 i 4. Nie mogę zrozumieć idei łączenia wtryskiwaczy po 2 czyli gdy jeden cylinder jest w trakcie ssania...
Witam silnik ostatnio dziwnie chodzi i zrobiłem skan silnika i wyszły mi 2 błedy i mam pytanie czy to sa przedowy wysokiego napiecia ? bład P0300 czyli "Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder" i drugi bład P0302 czyli "Cylinder #2 – wykryto przerwę zapłonu" czyli brak Iskry na 2 Cylindrze ? mam instalacje na Gaz wtrysk bezposredni...
Odnośnie pierwszego błędu do sprawdzenia 16688-Wykryto przerwę zapłonu w cylindrze 4 1 Czujnik Halla/MRE na wałku rozrządu 2 Przemiennik magnetyczny na wale korbowym 3 Wtryskiwacz 4 4 Moduł zapłonu 17582-Obwód regulujący ustawienie czasu wtrysku/otwarty 1 Wtryskiwacz 1 2 Wtryskiwacz 2 3 Wtryskiwacz 3 4 Wtryskiwacz 4 5 Czujnik Halla/MRE na wałku rozrządu...
Wymienione simeringi, łożyska, tłok pierścienie, szlif cylindra, cewka wzbudzenia, szczotki, kondensator, przerywacz. -przerwa na przerywaczu 0.3 -zapłon 3mm prze GMP -przerwa na świecy 0.4mm -iskra jest koloru niebieskiego -aku 6.3V Nie odpala nawet po podaniu mieszanki paliwowej na tłok. Wiem, że cudów nie ma, ale ta bestia nie chce odpalać...
Włączę się do dyskusji. Wspomniałeś o przestawieniu zapłonu i że hałas się przesunął na inny zakres. Opiszę sytuację z którą się spotkałem w dwucylindrowym i dwusuwowym silniku do łodzi motorowej. Silnik po remoncie. Pierwsze odpalenie silnika na mazurach i nie wiadomo gdzie się kryć, hałas taki jakby się w nim beczka ze śrubami obracała. Oczywiście...
hi mam zafirke 2001 rok silni z16xl i wyskakuja mi czasami takie kody błędów (sczytane opcomem): P0300 - Przerwa w zaplonie wystepujaca przy niskim poziomie paliwa (0B) - Nie występuje P0303 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 3 (00) - Nie występuje P0300 - Wykryto wielokrotne przerwy w zapłonie (00) - Nie występuje swiece wymienione dis wymieniłem...
Witam błąd P0302 Wykryto przerwę zapłonu w cylindrze 2 Sprawdź następujące podzespoły: 1 Czujnik Halla/MRE na wałku rozrządu zaworów wlotowych 2 Czujnik Halla/MRE na wale korbowym 3 Wtryskiwacz 2 4 Cewka zapłonowa 2
Witam. mam problem z wolnymi obrotami. mianowicie przerywa na wolnych obrotach i ciężko odpala. kable i świece nowe(podmieniane również na inne sprawne) cewka i moduł zapłonowy również podmieniany, pompa paliwa nowa, kompresja ok problem jest na PB jak i na LPG. błędy w pamięci to 16684- wykryto przerwę zapłonu(jakikolwiek cylinder) i 16685 lub 16687...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
Witam. Przepraszam, że odkopuje temat ale mam podobny problem. Samochód jak u kolegi wyżej VW Golf 4 2.0 AQY 10tyś km temu wymieniony cały układ zapłonowy (cewkę,przewody,świece) samochód na benzynie nie trzyma wolnych obrotów, dławi się i prawi gaśnie. na wyższych obrotach nie ma tego problemu. Na gazie pracuję równo i bez problemu wkręca się na obroty....
No to ciekawe: Wczoraj byłem przekonany, że padł mi kolejny zapłon (Jaguar). Dzisiaj wchodzę do garażu i mierzę, czy nic w module się nie spaliło. Zmierzyłem, czy ładuje kondensator, ładuje. Impulsy do cewki - są. Wsadziłem palec w fajkę, kciuk na cylinder, kręcę - nieźle mnie popieściło. Zadowolony skręcam maszynkę do kupy i odpalam. Chwilę pochodził...
Wymień profilaktycznie kopułkę. W kwestionowanym cylindrze wyjmij świecę i podłącz ją do przewodu zapłonowego tego cylindra i zewrzyj jej gwint do masy i zobacz czy na świecy jest wyraźny przeskok iskry. Jeśli nie ma to albo świeca albo albo przewód zapłonowy. Zamień świecę z innego niekwestionowanego cylindra i zobaczysz czy jest różnica. Ewentualnie...
Witam, polo 1,4 AUD 2001, 180tyś km. Wymienione świece i przewody, filtr paliwa. Wyczyszczona odma i przepustnica. Odpinany akumulator do wymontowania poduszki. Po odpaleniu błędy: 16684 Wykryto przerwę zapłonu - jakikolwiek cylinder 16688 Cylinder #4- wykryto przerwę zapłonu Skasowane, wykonana adaptacja przepustnicy Vag-iem. Przejechane 300km, błędy...
Sprawdź w jakim stanie są świece. I krokowiec. Kolego, przy zdupconej świecy od razu pali się check i jest błąd P030X, gdzie w x jest numer cylindra w którym są przerwy w zapłonie.
Witam proszę o poradę mam polo z 2006r silnik 1.2 (śliczne 3 cylindry) na zimnym silniku auto chodzi właściwie, po rozgrzaniu 1 cylinder nie pracuje komputer wskazuje błąd 16 685 czyli przerwa w zapłonie cylinder 1 wymieniłem świece zapłonowe sprawdziłem połączenia cewek z kompem sprawdziłem połączenia wtryskiwaczy z kompem instalacja wygląda ok. pozamieniałem...
Witam mam problem z ogarem 200, dostałem od szwagra do remontu, kilka silników już w życiu uruchomiłem więc i tu się podjąłem. W silniku wymieniłem łożyska i złożyłem silnik nie odpalał, kompresja 5bar więc słabo zmieniłem cylinder i tłok jakiś noname i odpala na strzała wkręca się powiedzmy że ok ale jazda masakra. 1 trzeba się odepchnąć 2 bardzo długi...
Witam Zazwyczaj na obudowie aparatu jest cecha i oznacza ona 1 cylinder i tak masz ustawić palec na którym też jest cecha , a dopiero potem regulować zapłon , na rozgrzanym silniku , oczywiście warunek świece z prawidłową przerwą , aparat wyregulowana /przerwa / . Poza tym to powiem tak : Jedź do fachowca bo sam tego nie ogarniesz ze swoimi wiadomościami...
Witam zapisałem parametry zapisane z bloku pomiarowego zaraz po odpaleniu silnika oraz jak zaczęła się nierówna praca silnika. Czy z przedstawionych parametrów można coś wywnioskować czy jest to cewka czy ECU czy coś innego?? Przepraszam zapomniałem dopisać opisów błędów: P0460 - Wysokie napięcie w obw. czujnika poziomu paliwa w zbiorniku P0300 - Wykryta...
Witam. jakies 800 km tem wymienialem w swoim pasku 2 pompki 1 i 4 motor AVF pompki AL. Dzia autko odpalilo dosc dziwnie i sa wyczuwalne drgania na biegu jałowym. Po podpieciu vaga bład przerwa w zapłonie na 4 cyl. Co mozy byc przeczyna ? Złe ustawienie pompek ?
Zapoznaj się z zasadą działania silnika 2t. Uszczelnij ten wydech dokładnie! Oryginał chociaż? Kup zestaw naprawczy gaźnika-12zł- a dysze też się zużywają. Powodem może też być zbyt duży poziom paliwa w komorze pływakowej, jak i równierz źle wykonany cylinder(zbyt nisko osadzone okno dolotowe, w ten sposób silnik ciągnie więcej mieszanki), oczywiście...
Gdyby przerwy na zamkach pierścieni były zbyt małe to byś szybko zatarł silnik. Skoro ma małą moc, to w zasadzie jedyną przyczyną jest nieszczelność tłoka z pierścieniami w cylindrze. Zakładam, że zapłon jest wyregulowany prawidłowo i jest odpowiednie paliwo. Świeca po wykręceniu (po spokojnym przejechaniu kilku kilometrów) powinna być szara - jest...
Witam. Mam problem z BWM E46 Compact z silnikiem N42B18A. Problem mianowicie jest taki że jak go odpalę jak silnik jest całkowicie zimny to po paru minutach gdy wskazówka zrówna się bądź przekroczy próg niebieskiego pola temperatury w liczniku to auto gaśnie, przy ponownej próbie odpalenia go ma problemy tak jakby albo paliwa nie dostawał albo coś prze...
Odgrzewam znów. Sprawdziłem dokładnie że na tych nowych przewodach zapłon wypadał na 1,2 i 3 cylindrze. Zmieniłem przewody na stare. Na starych wypadanie zapłonu było tylko na 1 cylindrze. Zmieniłem na tym cylindrze przerwę na świecy z 0,9 do 0,7. Silnik zaczął pracować idealnie. Zaciągnąłem ręczny i puszczałem sprzęgło bez dodawania gazu obroty spadały...
Podam Ci co podaje workshopdata odnośni błędu p0300 Wykryto sporadyczne/wielokrotne przerwy zapłonu w cylindrze Czujnik tlenu przed katalizatorem 2 Czujnik Halla/MRE na wałku rozrządu 3 Czujnik Halla/MRE na wale korbowym 4 Wtryskiwacz 1 5 Wtryskiwacz 2 6 Wtryskiwacz 3 7 Wtryskiwacz 4 8 Cewka zapłonowa 1 9 Cewka zapłonowa 2 10 Cewka zapłonowa 3 11 Cewka...
Wychodzi że masz przerwę w zapłonie pierwszego cylindra Dodano po 4 Świeca, przewody w/n.
Witam. Maluch 89r. pali na jeden cylinder,co ciekawe nie zawsze ten sam.Zagadką jest też to że kiedy zdejmuję przewód wysokiego napięcia ze świecy na którą aktualnie nie pali,i przyłożę do niej tak trochę na odległość chodzi normalnie,jak założę tak jak ma być, przestaje. Wymieniłem świece, przewody, przerywacz i tą czarną kosteczkę w aparacie. Próbowałem...
Witam Musisz zadiagnozować usterkę a więc moje pytanie W jaki sposób ustawiałeś zaplon? Jak regulowałes gaznik skoro silnik nie pracuje? A więc sprawdż czy jest dobra iskra - zdejmij fajke ze swiecy zbliż przewód do masy i kopnij starter przeskok iskry powinien być na ok 10mm - sprawdziłś cewkę zapłnową Sprawdż czy zaworek iglicowy w komorze pływakowej...
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
Witam Po montażu instalacji gazowej IV-generacji w moim oplu pojawiły się znaczne problemy z pracą silnika. Po przejechaniu ok 50-150 od montażu gazu silnik po nagrzaniu zaczął szarpać (na biegu jałowym lekkie pojedyncze szarpnięcia, oraz podczas przyspieszania - najbardziej odczuwalne na niskich obrotach). Mimo, że kontrolka "check engine" nie zaświeciła...
Sprawdziłem, paliwo leci całym strumieniem z kranika tak jak powinno, spuściłem dużo do baniaka i leci z kranika normalnie caly czas, nic nie jest tam zapchane. Nie mam już pomysłów, 3 cewki wymienione, 3 kondensatory, zapłon ustawiony, przerwa, świeca wymieniona, dopływ paliwa, szczelność, jeszcze tylko cewki w iskrowniku nie wymieniałem -może to przez...
Volkswagen Sharan 1,8 T z 2006 roku, wypadanie zapłonu 2 i 4, nierówna praca silnika. Ten sam problem na benzynie i na gazie. Wymieniane były: - świece, - cewki (na nowych jest jeszcze gorzej), - czujnik położenia wału, - czujnik Halla, - komputer, - wymieniony filtr paliwa. Przez jakiś czas błąd pojawiał się przy około 120 km/h. Teraz potrafi wyskoczyć...
Bardzo proszę wybierz sobie: B0100 "Poduszka powietrzna kierowcy - usterka" B0101 "Poduszka powietrzna kierowcy - sygnał poza zakresem/wydajność" B0102 "Poduszka powietrzna kierowcy - niski sygnał wejściowy" B0103 "Poduszka powietrzna kierowcy - wysoki sygnał wejściowy" B0105 "Poduszka powietrzna pasażera - usterka" B0106 "Poduszka powietrzna pasażera...
Witam mam problem z WSK 125 nie chce palić miałem już kilka takich motorów i w każdym sam składałem silnik i robiłem remont niekiedy od zera. Ale z tą WSK nie daje rady! Ustawiłem dobrze zapłon, platynki, kupiłem nowy kondensator, świece pożyczyłem gaźnik, całe inne magneto i cały aparat zapłonowy od innej WSK na chodzie, i nic iskra jest bardzo dobra...
Zapewne dwie masy idą osobno, aby zmniejszyć wpływ zakłóceń wzmacniacza na skutek wyładowania z transformatora. Wiadomo, że podczepienie do karoserii dwoma osobnymi kablami daje dużo pewniejszą masę podczas impulsów prądu cewki. Robokop dobrze pisze, że są to dwie masy. Zastanawia mnie tylko co z tym wykrywaniem missfire's bo przewód sterujący musiał...
Bo bieg jałowy w tym gaźniku reguluje się wkrętem na kołnierzu (przy cylindrze) zdejmij zaślepkę i wkręcając obniżasz obroty biegu jałowego, wykręcając zwiększasz Dodano po 3 No i wyreguluj przerwę na platynkach i zapłon bo może być opóźniony. Jak to nie pomoże to może trzeba będzie sprawdzić ten gaźnik (poziom paliwa, skład)
przerwę sprawdzę jeszcze dzisiaj ale myślę ze jest ok 0,3-0,4mm, uszczelki pod głowicą nie mam ale pod cylindrem dałem uszczelkę i jak kabelek od świecy wymienię i fajkę i to nie pomoże to ściągnę cylinder i dam uszczelkę bez sylikonu tak na próbę. przerwa ma niecałe 0,4 iskra jest mocna tylko pewnie z tą kompresją jest problem pierścienie nowe ale...
Wymiana świecy, filtr powietrza, nowy kondensator, może być z jakiegoś motoroweru lub fiata 126. Nie musisz go zakładać pod kołem zamachowym, może być przykręcony do obudowy gdziekolwiek, podłącz tylko kabelek, w to miejsce gdzie jest przykręcony teraz. Przerwa na przerywaczu 0.5mm. Zapłon około 2.5mm przed GMP. Na krzywce są znaki. Klin koła, oczywiście...
Silniki hit and miss sa zarówno nisko wysoko jak i średnioprężne. To jest raczej sposób regulacji zależnie od obciążenia. Sposoby zrobienia krzywdy jest różny zauważ ze najekonomiczniej jest zrobić takie kuku silnikowi na czas gdy nie potrzebuje pracować żeby nie tracić przy tym paliwa i zmagazynowanej energii w kole zamachowym. Ze względu na różne...
Witam. Mam problem z audi S4 4,2 2004 rok. Auto jeździło normalnie choć czasami wypadał zapłon na jednym cylindrze. Wczoraj zaczeło chodzić coraz gorzej. Dziś odpaliłem i po chwili zaczeło jeszcze bardziej kuleć aż zgasło. Tak na szybko odczytałem błędy: 17544 adaptacja dodatkowego paliwa blok 1 mieszanka uboga (stały) 17546 adaptacja dodatkowego paliwa...
Tak jak napisał robokop ustaw najpierw przerwę na 0,8mm, a potem przesuwając podstawką przerywacza ustaw początek rozwierania styków (sprawdź to multimetrem lub żarówką) na 3mm przed GMP. To samo dla drugiego cylindra. Jedyna niedogodność w Jawie jest taka, że przy regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu lubi się zmienić przerwa, i trzeba ją sprawdzić,...
Jak zapłon jest opóźniony (za GMP) to można odpalić w drugą stronę. Niby tak, ale niektóre "sprzęty" miały tendencję do odpalania na "lewych obrotach". Np. ETZ 150. Sam to przeżyłem. Nic się nie stało, ale wrażenia trudne do zapomnienia. :D "Wystarczyło" kopnąć zbyt anemicznie i już był "efekt", nawet przy prawidłowo ustawionym zapłonie. Wracają do...
W maluchu nie ma wiele do sprawdzania: - świece - suche? mokre? iskra jest? - zapłon - w dobrym punkcie? przerwa na przerywaczu? kondensator? - gaźnik - dysza wolnych obrotów nie zapapruchana? zaworek iglicowy trzyma? pływak nie urwany/pęknięty? dobrze ustawiony? - rozrząd działa? kompresja na cylindrach jest? luzy zaworowe? - lewe powietrze - układ...
Cewka dwuiskrowa nie da rady, zostaw krzywki i przerywacze, załóż nowe cewki z kablami i fajkami. Miałem kiedyś hondę cb350 four (350 w czterech cylindrach!) i był właśnie klasyczny zapłon, jeździłem nią kilka sezonów i poza regulacją raz w roku przerwy na przerywaczach-nic nie robiłem. Jeśli upierasz się przy przeróbkach, zostaw odśrodkowy regulator,...
Witam, zakupiłem ostatnio jawę 350ts bez cylindrów i tłoków. Dokupiłem je, złożyłem i przyszedł czas na odpalenie i docieranie. Jak sie okazało do docierania długa droga. Jawa pali mi tylko na prawy gar a z lewego tylko leciusieńkie opary tak jakby mieszankę wypluwała. Zapłon jest wyregulowany na 2,8mm przed gmp na obydwu cylkach identycznie a przerwa...
Witam. Posiadam Jawę 350 ts z 90 rocznika silnik przeszedł generalny remont wał poddałem regeneracji w profesjonalnym zakładzie szlify cylindrów nowe tłoki z pierścieniami łożyska uszczelniacze wszystko czechosłowackie żadnej chińszczyzny tam nie ma. Problem tkwi w tym że pomimo iż jest iskra paliwo dochodzi do gaźnika to nie chce odpalić. Dodam iż...
Zapłon sprawdzisz:Weź jakiegoś pręta, włóż w cylinder (tam gdzie wkręcasz świece) pokręć kołem żeby było GMP (Górny Martwy Punkt) i narysuj kreseczkę na pręcie równo z gwintem głowicy, następnie odmierz 3mm (nad tą) kreseczką i narysuj i ustawiając tłok 3mm przed GMP (czyli ta druga kreska) sprawdź czy na platynkach jest przerwa, jak nie będzie to musisz...
Do sprawdzenia zasilanie w paliwo po stronie LPG - może wtryskiwacz nie podaje LPG. Komputer pokazuje przerwę w zapłonie bo nie widzi by spalała się mieszanka na cylindrze - ten błąd nie oznacza tylko i wyłącznie braku iskry.
Ja myślę ,że zapłon powinien być jakieś 1,5mm przed GMP, ja dla cylindra 60cm3 mam jakieś 1,6mm. Sprawdź przerwę na platynkach powinno być 0,40mm i na świecy też jakoś 0,40mm. Sprawdź czy wogóle masz dobrą świecę zapłonową. Wykręć i oprzyj i masę(silnik) i kopnij. Będziesz widział czy na elektrodach świecy przeskakuje iskra. Jeżeli jest słaba lub przerywa...
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
Mogą być wtryski, ale może być również brak iskry w którymś cylindrze. Jak sprawdzałeś na komputerze, to powinien zdradzić jeszcze na którym(ch) cylindrach ma to miejsce. Sprawdzenie który cylinder nie pracuje, można sprawdzić przez odłączanie zasilania na wtryskiwacz na danym cylindrze, jeżeli nie ma reakcji (pogorszenia pracy silnika) to ten cylinder...
:arrow: Haz' nieszkodzi , że się zatrzyma. Ważne są ile trzeba żeby go ruszyć?. Wyobraź sobie , że dokładasz następny taki układ jak w silnku spalinowym drugi cylinder i trzeci i czwarty. Każdy w innym momencie ma zapłon i suw pracy co przy czterech zapewnia już płynną pracę bez koła zamachowago jak przy jednym cylindrze. Dodano po 5 Jeden cylinder...
Cewki masz łączone szeregowo 1 i 4 , 2 i 3 więc zmierz rezystancję 2 i 3 . Przerwa w jednej cewce unieruchamia drugą z pary więc może problem jest po tej stronie. Dodano po 12 Przepraszam pomyłka masz silnik z podwójnymi cewkami a to zmienia nieco postać rzeczy.
Zadałem Ci pytanie. większość objawów wskazuje na uszczelniacz. Jakich?Przerwy zapłonu?
Witam, Mam problem z samochodem Renault Thalia 1.2 16v 2007r. Nie ma siły pod górkę ledwo jedzie do tego poszarpuje trzeba ruszać z dużą ilością gazu aby nie zadusiła się. Jest identycznie na benzynie jak i na lpg. Byłem na diagnozie komputerowej wykazało przerwę zapłonu za cylindrze nie pamiętam którym. Wymieniłem cewkę zapłonową mam założoną jedną...
Na 100% nie pękł. Kompresji nie sprawdzę bo nie mam czym a paliwo dochodzi bo świeca jest mokra. Zapłon ustawiony dobrze. Problem był taki ze nie chciał odpalać to zdjąłem głowicę i cylinder. Obejrzałem cylinder to był okey, następnie zdjąłem jeden z pierścieni i włożyłem go do cylindra to wyszła duża przerwa. Pomyślałem, że to tego przyczyna, więc...
Podpowiedz który to rocznik. Silnik na gaźniku? Tam jest zapłon DC-CDI, sterowany z jednego impulsatora. Skoro cewki podmienione, moduł podmieniony, jedyna opcja to przerwa w przewodzie od modułu do cewki WN. Dawno temu miałem taki przypadek, że niby przejście jest a iskry brak. Powodem było jakieś uszkodzone połączenie pomiędzy żyłą przewodu a końcówką...
Witam.Podepnę się pod temat.Jak prawidłowo ustawić zapłon na pompie wtryskowej w silniku od Stara 28.Szukałem jakichś znaków na sprzęgiełku pompy , ale nie widzę, jeżeli są to gdzie.Silnik ciężko pali , bez knota nie podchodż , wtryski ładnie grają chyba że cisnienie w cylindrach.
Witam ponownie. Wymieniłem kranik podciśnieniowy, membrane przepustnicy, cewke i jeszcze wyczyuściłem i wyregulowałem gaźnik. Problem ustąpił lecz nie do końca. Na zimnym silniku maszyna gaśnie. trochę zalewa świece, lecz gdy się rozgrzeje wszystko już jest w porządku... Macie jakieś pomysły??? Może świece o większej ciepłocie wsadzić? Nie mam żadnych...
Witam;), w zeszłym roku w motorynce wymieniłem Tłok,Cylinder,Świece, fajkę, pierścienie, simeringi, i w czerwcu nowy gaźnik, nie ukrywam że od tamtych wakacji sie nie przejechałem nią ze względu jej. Dopiero w poniedziałek udało mi się ją odpalić, i naluzie działała bardzo dobrze, i chodziła na niskich obrotach ale .... Chciałem sie przejechać, wyjechałem...
Dotyczy tylko jednego cylindra gdzie wkładane są różne cewki? Cewka prawidłowo zamocowana ? Centralne doprowadzenie wysokiego napięcia powinno stykać się z elektrodą środkową świecy (bez żadnej przerwy). Świeca powinna mieć właściwą przerwę iskrową . Nie podejrzewam takiego przypadku ale gdyby włożyć cewkę bez świecy albo świecę z przerwą w elektrodzie...
Zapłon jest dobrze ustawiony, zgodnie z instrukcją obsługi? Przerwa na platynkach, w granicach 0,2 - 0,3 chodź można spróbować 0,4. Przerwa na świecy powinna byc od 0,4 do 0,6 pomiar przy użyciu szczelinomierza. Ustawienie zapłonu powinno być 3mm przed ZZ. Kondensator raczej nie pada, ale może go kolega sprawdzić miernikiem. Jeszcze może kolega spróbować...
Jaki cylinder 70–80 cm³ do Peugeot Kisbee 2T 2013 rok? Może być Polini, Malossi, Airsal. Co polecacie i żeby się zgadzało? (at)ElektrodaBot AI: Masz jakieś inne modyfikacje w skuterze? (np. wydech, g... Krótka odpowiedź Do seryjnego Peugeot Kisbee 2T (AC) z 2013 r., jeżdżonego na co dzień, najlepiej sprawdzi się żeliwny cylinder klasy „Sport” 70 cm³:...
przerwa zapłon cylinder p0303 błąd zapłon cylinder cylinder błąd zapłon cylinder
palet maszyna skasowac sensor zwiększenie przyłącza
polonez abimex parkside robot koszący
Mikrofalówka spala naczynia po 4 minutach grzania Vaillant piec dwufunkcyjny grzeje wodę mimo wyłączenia