http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21...
Masz do wymiany włącznik świateł awaryjnych ( częste w oplu, tak z 90%) lub przerywacz.
Wymień przerywacz kierunków.
A nie masz w błędach informacji zwarcie do masy albo czegoś takiego? Może być tak że moduł oświetlenia zewnętrznego wykrył za duży pobór prądu(bo zwara) i odłączył jedną żarówkę, choć zdarzają się przypadki że i całą stronę może wyłączyć. Nowsze instalacje działają już trochę inaczej niż te starsze z przerywaczami.
wszystko gra po wymianie przerywacza -dziekuje
opisz dokładniej swój problem nie wiem czy chodzi o diode na tablicy czy sam kiesrunek, może to wina samych przerywaczy
Haloo?? Mam problem w corsie C, żaden z kierunków mi nie działa. Zna ktoś może oznaczenie bezpieczników dotyczących kierunków oraz gdzie znajdę przerywacz ?
A co może byc u mnie do wymiany?? Bezpieczniki sa na 100% dobre awaryjne w cale nie działają, po włączeniu migacza zapala sie tylko kontrolka na zegarach, gdy sa awaryjne nic nie pokazuje na zegarach. Dodano po 6 A myślicie że to może byc przerywacz?
Sprawdź moduł przerywacza elektronicznego, możliwe ze siadł kondensatorek :16uF 25V
nope, wiem, że jest w tej skrzynce, ba nawet jest nad bezpiecznikami, ale jest on totalnie zasłonięty :/
Niestety to nie manetka Działa
Pragnę nadmienic ze to nie żarówka, jest to orginał. Kłopot w tym że nie wiem pod którym bezpiecznikiem jest prawy kierunkowskaz. Ale skoro wszystko inne działa to podejrzewam przerywacz, ale nie jestem pewien.
Witam! Wszystko gra. Nie była ustawiona przerwa w przerywaczu w aparacie zapłonowym dziekuje pozdrawiam
Przepraszam że jednopunktowy wtrysk nazwałem gaźnikiem ale nie jestem mechanikiem samochodowym i nie znam się dokładnie na samochodach.Chciałbym dodać że przy tym silniku nie ma kopułki przerywacza tylko jest elektroniczny moduł zapłonowy.
elektrit - z całym szacunkiem dla Twojej wiedzy, ale w tym przypadku nie masz racji - to nie ta "stara" Corsa, doczytaj na poczatku ze kolega pisze o silniku 1,0 (popularnie zwanym kosiarką). Właśnie coś mi nie pasuje, elektrit napisał tak jakby chodziło o auto z pojedyńczą cewką a tam są trzy na świecach, znów w poprzednim modelu z silnikiem litrowym...
Ja miałem identyczny problem. Zrobiłem tak. Nad bezpiecznikami masz takie(kostki) niewiem jak to się nazywa czy przekaźnik czy przerywacz. Ja wymieniłem to to i po problemie a kosztowało mnie to aż 15 zł
Zmierz wartość napięcia na zasilaniu przerywacza. Sprawdź wyłącznik awaryjnych. Odłącz przerywacz, zewrzyj złącza 49 i 49a i sprawdź, czy po włączeniu kierunkowskazów zapalają się światłem ciągłym. Z podłączonym przerywaczem odepnij przełącznik zespolony i zewrzyj środkowy środkowy pin przełącznika kierunkowskazów z lewą i prawą stroną.
Czyli Yaris II też komunikuję się po przez CAN? dobrze rozumiem? Nie przez CAN. Jak widać, ma sterowanie masą, a przerywacz kierunkowskazów wbudowany w ECU. Na żarówkach stały minus, więc dość klasycznie.
Nie słuchaj głupot. przerywacz kierunkowskazów jest jeden, nie ma znaczenia, czy masz kierunkowskazy boczne, czy nie. Możliwe jest uszkodzenie samego przerywacza, chociaż w tym wypadku, mało prawdopodobne. W Corsach B częstym problemem z kierunkowskazami jest sam wyłącznik świateł awaryjnych. Jednak u Ciebie nie tu bym szukał usterki. Posprawdzałeś...
Do żarówki dochodzi +15 po zapłonie i styk 49a wyjście przerywacza na przełączniki. To sie nie psuje,masz uwalona żarówkę lub jej styki ew.ścieżke,styki w liczniku.
Przerywacz do cewki na 1 a na 15 +po zapłonie.Jak masz obrotek to kabel od niego też na 1 cewki.
autor tematu piszę o wykonaniu "regulacji" a raczej wymiana oleju czy filtra do czynności regulacyjnych nie należy, można by to takich czynności zaliczyć np. regulację przerwy na przerywaczu ale nie w tym aucie więc jeżeli wszystko zmieniane na czas (oleje, paski, świece) to lać benzyne i jeździć
Witam wszystkich serdecznie, Mam spory problem z mechanizmem wycieraczek. Problem rozpoczął się od znanej wszystkim usterce - zapieczonym mechanizmie przednich wycieraczek. Mechanizm nasmarowałem i chodzi luźno. Pojawił się niestety następny problem - silnik wycieraczek przestał działać. Sam silnik jest na 99% sprawny. Niestety przestał dostawać napięcie...
Witaj, 15 i 16 bezp. jest od kierunków. Ale jak jest wskazanie na desce, to bezpieczników bym się nie czepiał. Sprawdź przerywacz. http://obrazki.elektroda.pl/9333149800_1... http://obrazki.elektroda.pl/3702691500_1... http://obrazki.elektroda.pl/1808646800_1...
OK, ale może już na PW (na dniach) - to nad czym teraz dyskutujemy dla jednych i tak jest czarną magią a dla innych troszkę bardziej doświadczonych będzie proste jak budowa cepa i na forum nic nie wniesie - jeśli coś wyjdzie - możesz na koniec tematu pokazać i sfinalizować.... Ten drugi schemat (oparty na 2-przekaźnikowej radiolinii) to właściwie gotowe...
Witajcie Zainstalowalem autoalarm Silicon Ultimate ARS i mam problem bo kiedy otwieram samochod to w centralce "cyka" cos jak przekaznik i nie moge uruchomic samochodu(nie jest podlaczone odciecie zaplonu) dopiero po wcisnieciu przycisku reset pomaga tzn mozna odpalic.Alarm wydaje sie ze dziala ok.Jak juz napisalem nie podlaczylem odciecia zaplonu.Rozmawialem...
Cze znowu MIKSER! A może jeszcze zaproponuję na sygnale przerywacza na cewkę zapłonową. Tego sygnału nie da się zastąpić innym. a rozrusznik się da, np kiedy staniesz z górki to nie trzeba rozrusznika, pompa też dobry pomysł, ale jak ktoś się wepnie bezpośrednim + pod pompkę to odjedzie... Najlepsze jest to, że mozliwości jest dużo i nikt nie wie GDZIE...
Nie dawno kupiłem sobie Corsę B 1.5TD i przez parę dni wszystko było w porządku. Dziś rano okazało się, że nie mogę zgasić silnika kluczykiem. Elektrozawór w pompie paliwowej jest sprawny (odłączenie kabla gasi silnik). Nie wygląda mi to też na uszkodzenie stacyjki ponieważ po wypięciu kostki silnik nadal pracuje a połączenia wewnętrzne sprawdzałem...
Posiadam Opla Corse 1.7 1999r. Około 4 dni temu zadymiło mi się spod kierownicy (nie wiem dokładnie skąd), po tym wszystkim o dziwo wszystko działało aż do wczoraj... Kierunkowskazy przestały mrugać a zaczęły świecić światłem stałym, na desce rozdzielczej nie sygnalizuje iż kierunkowskaz jest wlączony, dodam że światła awaryjne działają bez zapłonu...
Czujnik halla działa jak przerywacz w zwykłym układzie zapłonowym, tylko że działa na innej zasadzie, zbiera impulsy magnetyczne z wału korbowego żeby w odpowiednim momencie położenia wału wystąpiła iskra. Można go sprawdzić zwykłym omomierzem. Na cewke powinno być podane 12v po stacyjce a czujnik jest podłączony do sterownika, gdzie sygnał jest odpowiednio...
goły silnik to dla mnie blok + głowica bez osprzętu. silniki są identycznie bliźniacze i czujki typu ( położenia wały, temperatury) przepustnica , wtrysk, paski, koła pasowe, paski mają takie same numery. kolektory, sprzęgło , koło zamachowe , rozrusznik, altek, zb. płynu - to samo. chłodnica może być inna - ale to nie stanowi problemu, w razie gdyby...
Wyjmij silnik wycieraczek i zdemontuj pokrywkę przekładni. na dużum kole zembatym , masz ścieżkę ktura podtrzymuje zasilanie silnika ,do momentu pierwotnego położenia wycieraczek. Zobaczysz wtedy , że jest spalona lul przetarta. Wtedy bedziesz pewny że jest do wymiany i zrobisz z nim , co chcesz. Dodano po 4 Czasówka to sterownik impulsowy , i nie ma...
Laser wyeksploatowany, wymienić laser albo całe radio
A co zrobiłeś do tej pory? Wypadałoby sprawdzić czego brakuje, iskry, paliwa, powietrza? Jakaś diagnostyka konieczna by Tobie pomóc.
42 jest związana z nieprawidłowymi impulsami z aparatu zapłonowego.Może być uszkodzony moduł i daje zły współczynnik wypełnienia (ECU to identyfikuje jako błąd 42), ewentualnie jest uszkodzenie ceweczki (nadajnik impulsów w aparacie zapł.).
Witam, posiadam Corsę D z 2014 roku, 1.4 benzyna. Od 4 miesięcy mam stale problemy z elektroniką. Samochód trafił do mechanika, który po naprawie przejechał kilkadziesiąt kilometrów, ja jeździłem przez 2 tygodnie, a potem znowu pojawiły się te same objawy, i to kilka razy. Wymieniono używany sterownik komputera, poprawiono masę na silniku, poprawiono...
jeśłi błąd mówi "za uboga mieszanka" i spalanie wzrosło to raczej od sondy wypada zacząć
Silnik jaki? Diagnostyka, co podpowiadają parametry, pompa paliwa żyje, wydech drożny...? Cisną się same pytania.
Jedź z autem do kogoś kto ma jakieś pojęcie bo sam nic nie wskórasz. Zapewne chodziło o czujnik położenia wału KORBOWEGO.
witam jestem posiadaczem autka takiego jak wyrzej napisałem i mam problem z autem! zapala mi sie pomarańczowa kontrolka z silniczkiem i piorunem na środku od czego ona jest. dodam ze zapala sie powyżej 3 tys obrotow i kiedy jade po dziurach auto zaczyna przerywac a kiedy jade po rownej nawierzchni wszystko gra wiec pomoze ktos?? a i dodam jeszcze ze...
A to chodzi o corsę A czy B? Bo corsy A o pojemności 1l nie widzialem.
wlasnie nie znalazlem tego przewodu - cos jest nie tak z wyswietlaczem raz zadziala podswietlenie 2 razy nie. ostatnie 2 dni - rano jest zresetowany - wyzerowana godzina i data. moze wiecie w czym jest problem ?
tak,ale po czyszczeniu trzeba zrobić nastawy posdstawowe,bo inaczej pomarańczowa lampka,i błąd P0505 :) oczywiscie po takim czyszczeniu trzeba odlaczyc aku, (reset kompa) pozniej przepustnica sie "uczy" nowych ustawien No i co ma brudna przepustnica do szarpania na wyższych obrotach? :) hmm to jest dobre pytanie, ale x10xe to taki wynalazek, ze trudno...
Witam po dokładnym przeświutleniu uzwijeń cewek krkowca wyszło że jedna z cewek się rozłącza (kabelek zalany silikonkiem ma przerwe raz styka a raz nie powodując zawieszanie się silniczka. Reszta wydaje się być oki uszczelki nieuszkodzone. Pytanko gdzie można kupić tanio lub może ktoś ma na zbyciu. Pozdrawiam dzięki za pomoc
Mamy opla corsę 1.0 12V i poważny problem. Przerywa (robi kangurki) co jakiś czas na wszystkich biegach i niezależnie od obrotów. Po odpaleniu silnika świeci się i nie gaśnie pomarańczowa lampka z piorunkiem, później w czasie jazdy gdy pojazd "zaskoczy"- jedzie płynnie to gaśnie i za chwilę znowu się zapala i w tedy odgłos pracy silnika (podobnie jak...
Witam.kilka dni temu zaświeciła mi się żółta kontrolka silnika change.Zauwazylam spadek mocy-przerywanie najbardziej przy zmianie 1 na 2 i z 3 na 4.Dzis wyjeżdżają pod lekka górkę musiałam zmienić z 2 na 1 bo nie dałby rady wyjechać .Wybieram się do mechanika za 2 tygodnie .Co może być przyczyna?
Witam wszystkich! Posiadam Opla Corse 3 1.2 2001 rok. Jakieś 9000 tys.km. założono gaz. Na początku był problem, mianowicie silnik chodził tak jakby na 3 cylindrach. Przerywał, nie miał mocy. Objaw ten występował przy jeździe na gazie. Na benzynie ten objaw nie występował. Co jakiś czas zapalała się kontrolka silnika, ta Żółta w lewym górnym rogu. Pewnego...
sprawdź również zapłon
aleś dowalił, o rozdzielaczu zapłony opel zapomniał w połowie lat 90
zrobić przerywacz prosty przerywacz przerywacz zaplonu przerywacz grzeje
wzmacniacz 2sd2390 2sb1560 skuter bassa zasilać lampa solarny
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
Vivax LED TV-40LE120T2S2SM - Włączanie bez pilota Schemat kosiska Castel Garden TC102 - gdzie znaleźć?