http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21...
A może to wina którejś żarówki? Sprawdź, czy wszystkie żarówki prawej strony są takie, jakie powinny być. Może została włożona żarówka o mniejszej niż zalecana mocy i przerywacz zachowuje się tak, jakby nie był obciążony mocą znamionową. Pozdrawiam Mariusz
nope, wiem, że jest w tej skrzynce, ba nawet jest nad bezpiecznikami, ale jest on totalnie zasłonięty :/
Masz do wymiany włącznik świateł awaryjnych ( częste w oplu, tak z 90%) lub przerywacz.
Pod maska masz moduł który odpowiada za oświetlenie zewnętrzne. Ma on osobne wyjścia na tył i przód. Możliwe że uszkodzone wyjście modułu lub przerwa,w obwodzie między żarówka a modułem. Przerywacz nie ma nic do tego i tam go chyba nawet nie ma.
Haloo?? Mam problem w corsie C, żaden z kierunków mi nie działa. Zna ktoś może oznaczenie bezpieczników dotyczących kierunków oraz gdzie znajdę przerywacz ?
Może przerywacz od migaczy?
Witam Mam problem z kierunkowskazami nie działa lewa jaki i prawa strona wymieniłem przerywacz lecz nadal nic Po właczeniu awaryjek przerywacz działa normalnie ale światła nie palą się po załączeniu kierunku przy kierownicy przerwacz działa szybko i żadna ze stron nie pali się https://obrazki.elektroda.pl/7554991300_... [/b]
Czyli Yaris II też komunikuję się po przez CAN? dobrze rozumiem? Nie przez CAN. Jak widać, ma sterowanie masą, a przerywacz kierunkowskazów wbudowany w ECU. Na żarówkach stały minus, więc dość klasycznie.
A myślicie że to może byc przerywacz? Od tego zacząłbym, podstaw inny przerywacz i zobacz co się dzieje.
Witam i dziękuje za odpowiedź silniczek ten to ohv kopółeczka cacy czyszczona i jest oki przerywacz podobny ma stan pozdrawiam
Masz przerywacz dobry ,jeżeli chodzą awaryjne. Sprawdziłbym bezpiecznik od kierunków,na początek. Dodano po 1 Przekażniki mają różne kolory obudowy,niekoniecznie zielone.
Kolego sprawdzałeś bezpieczenik r12 co jest skrzynka przy samym akumulatorze tam są takie bezpieczniki od przedniej wycieraczki i tylnej przerywacz do kierunkowskazów zobacz tam możesz zamienić z tylna wycieraczka bezpiecznik i sprawdzić . Troszczeczke ciężkie dojście środki toksy i mało miejsca ale dasz rade Dodano po 3 A opis wygląda tak tych bezpiecznikow
Nie słuchaj głupot. przerywacz kierunkowskazów jest jeden, nie ma znaczenia, czy masz kierunkowskazy boczne, czy nie. Możliwe jest uszkodzenie samego przerywacza, chociaż w tym wypadku, mało prawdopodobne. W Corsach B częstym problemem z kierunkowskazami jest sam wyłącznik świateł awaryjnych. Jednak u Ciebie nie tu bym szukał usterki. Posprawdzałeś...
Przerywacz do cewki na 1 a na 15 +po zapłonie.Jak masz obrotek to kabel od niego też na 1 cewki.
Posiadam Opla Corse 1.7 1999r. Około 4 dni temu zadymiło mi się spod kierownicy (nie wiem dokładnie skąd), po tym wszystkim o dziwo wszystko działało aż do wczoraj... Kierunkowskazy przestały mrugać a zaczęły świecić światłem stałym, na desce rozdzielczej nie sygnalizuje iż kierunkowskaz jest wlączony, dodam że światła awaryjne działają bez zapłonu...
Zasilanie kierunkowskazów jest jedno, bezpiecznik też jest jeden i przerywacz kierunkowskazów też jest jeden. Dźwignia (wyłącznik prawo-lewo) przy kierownicy dopiero rozdziela prąd na prawy lub lewy obwód. Jeśli występuje różnica w częstotliwości to wynika ona z różnicy obciążenia w prawej lub lewej gałęzi. Może to być skutek słabej masy w któreś lampie...
Czujnik halla działa jak przerywacz w zwykłym układzie zapłonowym, tylko że działa na innej zasadzie, zbiera impulsy magnetyczne z wału korbowego żeby w odpowiednim momencie położenia wału wystąpiła iskra. Można go sprawdzić zwykłym omomierzem. Na cewke powinno być podane 12v po stacyjce a czujnik jest podłączony do sterownika, gdzie sygnał jest odpowiednio...
opisz dokładniej swój problem nie wiem czy chodzi o diode na tablicy czy sam kiesrunek, może to wina samych przerywaczy
Sprawdź moduł przerywacza elektronicznego, możliwe ze siadł kondensatorek :16uF 25V
Przepraszam że jednopunktowy wtrysk nazwałem gaźnikiem ale nie jestem mechanikiem samochodowym i nie znam się dokładnie na samochodach.Chciałbym dodać że przy tym silniku nie ma kopułki przerywacza tylko jest elektroniczny moduł zapłonowy.
Zmierz wartość napięcia na zasilaniu przerywacza. Sprawdź wyłącznik awaryjnych. Odłącz przerywacz, zewrzyj złącza 49 i 49a i sprawdź, czy po włączeniu kierunkowskazów zapalają się światłem ciągłym. Z podłączonym przerywaczem odepnij przełącznik zespolony i zewrzyj środkowy środkowy pin przełącznika kierunkowskazów z lewą i prawą stroną.
elektrit - z całym szacunkiem dla Twojej wiedzy, ale w tym przypadku nie masz racji - to nie ta "stara" Corsa, doczytaj na poczatku ze kolega pisze o silniku 1,0 (popularnie zwanym kosiarką). Właśnie coś mi nie pasuje, elektrit napisał tak jakby chodziło o auto z pojedyńczą cewką a tam są trzy na świecach, znów w poprzednim modelu z silnikiem litrowym...
Do żarówki dochodzi +15 po zapłonie i styk 49a wyjście przerywacza na przełączniki. To sie nie psuje,masz uwalona żarówkę lub jej styki ew.ścieżke,styki w liczniku.
autor tematu piszę o wykonaniu "regulacji" a raczej wymiana oleju czy filtra do czynności regulacyjnych nie należy, można by to takich czynności zaliczyć np. regulację przerwy na przerywaczu ale nie w tym aucie więc jeżeli wszystko zmieniane na czas (oleje, paski, świece) to lać benzyne i jeździć
Witaj, 15 i 16 bezp. jest od kierunków. Ale jak jest wskazanie na desce, to bezpieczników bym się nie czepiał. Sprawdź przerywacz. http://obrazki.elektroda.pl/9333149800_1... http://obrazki.elektroda.pl/3702691500_1... http://obrazki.elektroda.pl/1808646800_1...
OK, ale może już na PW (na dniach) - to nad czym teraz dyskutujemy dla jednych i tak jest czarną magią a dla innych troszkę bardziej doświadczonych będzie proste jak budowa cepa i na forum nic nie wniesie - jeśli coś wyjdzie - możesz na koniec tematu pokazać i sfinalizować.... Ten drugi schemat (oparty na 2-przekaźnikowej radiolinii) to właściwie gotowe...
Cze znowu MIKSER! A może jeszcze zaproponuję na sygnale przerywacza na cewkę zapłonową. Tego sygnału nie da się zastąpić innym. a rozrusznik się da, np kiedy staniesz z górki to nie trzeba rozrusznika, pompa też dobry pomysł, ale jak ktoś się wepnie bezpośrednim + pod pompkę to odjedzie... Najlepsze jest to, że mozliwości jest dużo i nikt nie wie GDZIE...
Nie dawno kupiłem sobie Corsę B 1.5TD i przez parę dni wszystko było w porządku. Dziś rano okazało się, że nie mogę zgasić silnika kluczykiem. Elektrozawór w pompie paliwowej jest sprawny (odłączenie kabla gasi silnik). Nie wygląda mi to też na uszkodzenie stacyjki ponieważ po wypięciu kostki silnik nadal pracuje a połączenia wewnętrzne sprawdzałem...
Witajcie Zainstalowalem autoalarm Silicon Ultimate ARS i mam problem bo kiedy otwieram samochod to w centralce "cyka" cos jak przekaznik i nie moge uruchomic samochodu(nie jest podlaczone odciecie zaplonu) dopiero po wcisnieciu przycisku reset pomaga tzn mozna odpalic.Alarm wydaje sie ze dziala ok.Jak juz napisalem nie podlaczylem odciecia zaplonu.Rozmawialem...
goły silnik to dla mnie blok + głowica bez osprzętu. silniki są identycznie bliźniacze i czujki typu ( położenia wały, temperatury) przepustnica , wtrysk, paski, koła pasowe, paski mają takie same numery. kolektory, sprzęgło , koło zamachowe , rozrusznik, altek, zb. płynu - to samo. chłodnica może być inna - ale to nie stanowi problemu, w razie gdyby...
Wyjmij silnik wycieraczek i zdemontuj pokrywkę przekładni. na dużum kole zembatym , masz ścieżkę ktura podtrzymuje zasilanie silnika ,do momentu pierwotnego położenia wycieraczek. Zobaczysz wtedy , że jest spalona lul przetarta. Wtedy bedziesz pewny że jest do wymiany i zrobisz z nim , co chcesz. Dodano po 4 Czasówka to sterownik impulsowy , i nie ma...
Laser wyeksploatowany, wymienić laser albo całe radio
A co zrobiłeś do tej pory? Wypadałoby sprawdzić czego brakuje, iskry, paliwa, powietrza? Jakaś diagnostyka konieczna by Tobie pomóc.
Czujnik temperatury możesz wykręcić i przebadać na stole, całą pracę temperatura/rezystancja - znajdziesz dane bez problemu, jeżeli sonda jedno-przewodowa to pracuje w zakresach 0-1V tak mniej więcej, nie powinna schodzić na jakieś ujemne wartości - najlepiej podłącz drugą używkę. Sprawdź drożność wydechu!!! bo często przytyka katalizator lub jeden...
Sprawdź jaki wpływ ma wilgoć na przewody. Odpal silnik, podnieś maskę i spryskiwacz do kwiatków w dłoń i sprawdź czy jak psikasz po przewodach WN to zaczyna przerywać.
42 jest związana z nieprawidłowymi impulsami z aparatu zapłonowego.Może być uszkodzony moduł i daje zły współczynnik wypełnienia (ECU to identyfikuje jako błąd 42), ewentualnie jest uszkodzenie ceweczki (nadajnik impulsów w aparacie zapł.).
Dzięki, tak też uczynię. Od jutra działam i oczywiście poinformuję o efektach. Też obstawiałem czujnik temp. silnika ;)
Witam, posiadam Corsę D z 2014 roku, 1.4 benzyna. Od 4 miesięcy mam stale problemy z elektroniką. Samochód trafił do mechanika, który po naprawie przejechał kilkadziesiąt kilometrów, ja jeździłem przez 2 tygodnie, a potem znowu pojawiły się te same objawy, i to kilka razy. Wymieniono używany sterownik komputera, poprawiono masę na silniku, poprawiono...
Jezdze takze Corsa z takim wspomaganiem i takze mam takie problemy (przerywa podczas skretu w lewo). Ja obstawiam "czujnik wspomagania". Ale zeby sie dowiedziec o co chodzi do konca trzeba wywalic z auta caly ster ktory miesci sie w kabinie. Na razie nie mam na to czasu, ale jak dojde do tego to dam znac. Pozdrawiam!!
Tak .Podłącz tester. Bo może być wszystko, np EGR ,czujnik wału/wałka itd.
Został wymieniony cały aparat zapłonowy, auto zostało również podłączone pod komputer ale zero błędów i auto dalej przerywa. :|
Jakie były te błędy ?
Witam serdecznie,mam maly problem w samochodzie ktory niedawno kupilem. A więc-przy zapalaniu silnika na zimno ten ze samochód raczej zapala bez problemu,w czasie jazdy zapala sie i po chwili gasnie kontrolka silnika,czasami przerywa na obrotach ale nie zawsze. 2) Na cieplym silniku jest już problem zapalić silnik,mozna krecic i krecic,albo wogole nie...
Jedź do diagnosty. Bardzo możliwe że wina przepływomierza.
Wystarczy wziąć miernik, sprawdzić dosłownie 3 kabelki zasilające i po sprawie. Co do "daty" , to temat znany od lat , wystarczy przeciąć jeden kabelek w kostce iso . Jaki? Poszukaj na forum ...
jeśłi błąd mówi "za uboga mieszanka" i spalanie wzrosło to raczej od sondy wypada zacząć
Handlarze i ich ingerencja nie wchodzi raczej w grę, samochód kupiony jako nowy w salonie w 2012 r. Więc albo mechanik albo jego sprzęt nie ogarnął silnika. Błąd, jeśli nie został sztucznie skasowany, jest na pewno. Na twoje symptomy to często pada cewka wn (DIS) i właśnie wtedy miga kontrolką silnika informując o podwyższonej emisji spalin (wypadanie...
Silnik jaki? Diagnostyka, co podpowiadają parametry, pompa paliwa żyje, wydech drożny...? Cisną się same pytania.
Witam. Posiadam Opla Corsę C 1.2 16V Z12XE 2001r. Niedawno pojawił się problem że po odpaleniu na zimnym silniku gaśnie na benzynie. Opiszę co się dzieje. Otóż jak uruchamiam zimny silnik to po ok. 5 sek zaczyna pracować nierówno (jakby na 3 potem na 2 cylindry) obroty spadają do ok. 400 rpm silnik się trzęsie pochodzi tak chwilę i zgaśnie. Ponowne...
mercedes przerywacz przerywacz zaplonu przerywacz grzeje
vitopend pompa onkyo transformator brama hormann sterować
awaryjne pompy ciepla poziom oleju skrzyni automatycznej
LiteVNA64 – opcja Z 50Ω na 75Ω: pomiary urządzeń CATV, SAT, DVB-T, kalibracja, adaptery Piaggio X8 125 2006 – brak iskry, uruchomienie bez regulatora napięcia DC-CDI