Te oznaczenia z podstawy przerywacza w ogóle tutaj nie pasują. Pasuje za to pinout przerywacza świateł awaryjnych z malucha, bo bazuje na tym samym rozwiązaniu konstrukcyjnym. https://obrazki.elektroda.pl/4260642400_...
Nie, tam nie.
A skąd wiesz, że jakiś magik nie podpiął coś innego pod ten obwód? Weź odłącz przekaźnik i zmierz spadek napięcia na bezpieczniku, albo podłącz tam np. probówkę albo diodę LED. Możesz też wyjąć bezpiecznik/przekaźnik i przemierzyć ten obwód pod kątem zwarcia do masy. Wiesz o co chodzi, czy nie?
Najtaniej będzie kupić nowy przerywacz, zespolony z włącznikiem świateł awaryjnych.
Witam, mam problem z kierunkami, brak zasilania na przerywacz i włącznik świateł awaryjnych
Przerywacz kierunkowskazów jest w właczniku świateł awaryjnych,taki głupkowaty patent koncernu VW\Audi.Sypie sie to często,rozebrać trudno. Trzeba wymienić włącznik awaryjnych,chyba pasuje ze skody octawii.Będzie tańszy.Oryginał kosztuje 68zł.
Najprościej to znaleźć przerywacz świateł awaryjnych Fiat 126p PSA-116. który włącza się najprostszym przełącznikiem I O. Jeden przewód podłączamy do lewych kierunków, drugi do prawych, masę, plus i plus z przełącznika.
Należy sprawdzić włącznik świateł awaryjnych i przerywacz kierunkowskazów oraz czy masy są poprawne
Sprawdziłem schematy. Do 2013 roku klasyczne rozwiązanie — przerywacz kierunkowskazów i wyłącznik świateł awaryjnych przełączający zasilanie (30/15) i łączący wyjście przerywacza z stroną L i R. Bezpiecznik od awaryjnych jest w komorze silnika, a bezpiecznik od kierunkowskazów pod kierownicą. Proponuję sprawdzić przerywacz kierunkowskazów. Według schematów...
Sprawdziłeś przerywacz świateł awaryjnych i bezpieczniki od świateł pozycyjnych?
Przerywacz może być zespolony z włącznikiem świateł awaryjnych albo gdzieś obok przekaźników. Małe szanse żeby to był przełącznik zespolony bo pisałeś, że po włączeniu kierunków pali się kontrolka czyli działa. Sprawdź przerywacz.
Cześć! Miałem na myśli elektroniczny przerywacz świateł awaryjnych (z przekaźnikiem). Takiego szukaj. Pozdrawiam
Witam. A może pracuje jak stary przerywacz świateł awaryjnych 126p.(tutaj wyższe napięcie)Tam był tylko kondesator, przekaźnik i chyba jeszcze jakiś rezystor. Działało to dopiero po zamknięciu obwodu. To była taka duża kostka przykręcana śrubami. Ale może też się mylę co do tego ukaładu. Strzelam...
A co Ci się dzieje, jeśli nie działają kierunkowskazy to wyczyść styki przekaźnika we włączniku awaryjnych świateł lub go wymień, tam jest przerywacz od kierunkowskazów i awaryjnych, bardzo częsta usterka.
Witam, czy wie ktoś może, jak podłączyć przycisk świateł awaryjnych z Lublina 3 (8 pin: a, b, c, d, e, f, h, l) do przerywacza ME 183 (6 pin: 31, c, c2, c3, 49, 49a)? https://obrazki.elektroda.pl/5945661400_... https://obrazki.elektroda.pl/4500762400_...
Najprościej to uskutecznisz montując przerywacz świateł awaryjnych z 126pFL.Tylko pięc kabli,jeżeli zrezygnujesz z kontrolki awaryjnych-4. Jest to rozwiązanie najprostsze,z 20 minut roboty.
Skoro kierunkowskazy działają poprawnie, to czy te światła awaryjne wykorzystują ten sam przerywacz co kierunkowskazy, czy do świateł awaryjnych został wykorzystany inny przerywacz? Planowo awaryjne mają być właśnie na tym samym przerywaczu co kierunkowskazy. Dalej po upływie czasu świecenia, przekaźnik się rozłącza, Wewnątrz przerywacz jest elektroniczny,...
Mam 2 pytania 1 co się dzieje gdy włączony jest przerywacz dokładnie jakie styki się łączą? 2 co się dzieje gdy są włączone awaryjne światła czyli kierunki ??
Podłączenie przerywacza 31-masa 49-plus z włącznika świateł awaryjnych 49a-wyjście na przełącznik kierunkowskazow i do włącznika awaryjnych c,c2,c3-wyjścia do kontrolek Czy styki na włączniku awaryjnych są oznaczone?Nie mogę znaleźć takiego schematu ale mogę go narysować jak podasz oznaczenia na włączniku awaryjnych.
Witam. Mam problem z mf 255. Po włączeniu świateł awaryjnych normalnie migają, a po przełączeniu przełącznika już nic nie mruga. Czy ktoś wie o co chodzi? Od razu napiszę że przerywacz, włącznik świateł awaryjnych i przełącznik kierunkowskazów są nowe jak i instalacja na błotnikach.
Można zbudować równię pochyłą po której będzie przetaczac się kulka i załączać styki załączające przerywacz świateł awaryjnych od malucha. W terenie płaskim nie ma problemu można doświadczalnie dobrać kąt pochylenia równi pod który będzie przetaczać się kulka. W terenie górzystym trzeba by robić korekcję pochylenia równi pochyłej. Można to zrobić też...
Witam. W pierwszej kolejności sprawdź połączenia masowe do lamp.Jaki masz przerywacz świateł awaryjnych zastosowany,dodaj zdjęcie przerywacza(kwadratowa czarna puszka?).Stare przerywacze (z Malucha)były dość prymitywne w porównaniu z przerywaczem kierunkowskazów i awaryjnych zastosowanym w Elegancie.Być może słabe napięcie akumulatora może być tego...
* - Przerywaczem jest "przekaźnik" z numerem 21 lub 22, pierwszy od góry, pierwszy od prawej. ** - Przerywacz do podmany z innym podobnym Volkswagenem, prawdopodobnie to on jest winien. *** - Ale jest i możliwość, gdyby wymiana przerywacza nic nie dała - styki w wyłączniku świateł awaryjnych - to część manetek. **** - Czy jednak nie jest to brak masy...
Jest taki, łatwy do zdobycia: przerywacz świateł awaryjnych Magnetti-Marelli z Fiata 126P przed wersjami "elektronicznymi". Po podłączeniu do stałego plusa może na tym plusie pozostać i rok - tak zaprojektowany. W razie potrzeby wstawię fotkę - znajomy ma jeszcze ten Wehikuł :D
Czy inne oznaczenia dla mocy maksymalnej ? Co takiego? A ja zawsze myślałem, że tam jest podana moc żarówek, przy której będzie zachowana właściwa częstotliwość migotania, zaś to max wiąże się z pracą jako przerywacz świateł awaryjnych. Widzisz w opisie działu "elektryka i elektronika"? Wiesz co to znaczy? Że lamerstwa tu nie tolerujemy. A przerywaczy...
Najpierw sprawdź sam przerywacz.
Tylko podobno przy jednoobwodowym przełączniku awaryjnych trzeba założyć dwuobwodowy przerywacz a nie mogę takiego namierzyć... Będę bardzo wdzięczny za jakiegoś linka do takiego przerywacza.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic79... Tu jest dobry przerywacz polecam lekturę całego wątku Pozdrawiam Dominik
Witam Sprawdź czy dochodzi (+) do przerywacza,i przełącznika świateł awaryjnych.
Czy jest możliwe że przyczyną braku świateł tylnich, lewych jest zepsuty przerywacz kierunkowskazów lub świateł awaryjnych ? Ciągnik C 330 M
Jeszcze mam pytanko odnośnie świateł awaryjnych muszę kupić nowy przerywacz czy można wpiąć się bezpośrednio w stary ?
Błąd uszkodzony przerywacz
Przerywacz kierunkowskazów do sprawdzenia, bądź wymiany.
Jeżeli brak opisu przewodów na wyłączniku,to wystarczy odszukać przewód z napięciem po włączeniu stacyjki 15 z przewodem który idzie do styku 49 przerywacza .Oczywiście trzeba je połączyć.
Pomogło;) wszystko pięknie działa. To moja pierwsza tego typu instalacja i mam dodatkowe pytanie chciałbym zrobić jeszcze dodatkowo światła awaryjne.. szukałem na tym forum i google, ale ludzie piszą tylko że mają światła awaryjne i że im działają byłbym wdzięczny za pomoc jeśli ktoś by mi podpowiedział jak do instalacji ursusa C385 podłączyć światła...
Gratuluję spostrzegawczości. Nawet nie spodziewałbym się, że bezpiecznik na styczniku to nie bezpiecznik główny, tylko bezpiecznik regulatora napięcia. Sprawdź i ewentualnie zalutuj połączenie na konektory rurkowe przewodu masowego przy akumulatorze (punkt masowy G3). W tym modelu służy za masę modułu zapłonowego, przerywacza świateł awaryjnych i licznika....
wyciągnij radio i bedziesz miał wiazke zawinieta w szarą gobke znajdz tam odizolowany gdzies fioltowy przewód i złącz go z czerwono zielonym
Witam, jak w temacie. Mam problem w VW Polo 9n z kierunkowskazami. Gdy włączę lewy lub prawy, to po chwili wzrasta częstotliwość migania i migają dwa na raz, jak przy włączonych światłach awaryjnych. Żarówki z tyłu auta wymienione na nowe a z przodu auta, świecą wszystkie. Próbowałem odnaleźć przekaźnik przerywacza, ale nie wiem który to, bo widziałem...
Pomożecie? Skrzynka bezpieczników sprawdzona wyczyszczona. Chętnie, ale potrzebne jeszcze jest zdjęcie przerywacza kierunkowskazów oraz jego dane.
przerywacz jest we włączniku świateł awaryjnych, wybitnie wadliwa konstrukcja-pada przekaźnik.
Tak kombinuję można by wykorzystać 2 przerywacze od świateł awaryjnych od malucha jeden na lewą drugi na prawą stronę są one sterowane plusem.Teraz trzeba by pomyśleć o ich sterowaniu.
Przekaźnik zamyka obwód C-49-49a: dwa styki zwierne (starszy, polski na wzmacniaczach operacyjnych) a w nowszych jest w nim jeszcze zestyk rozwierny na zapalenie drugiej kontrolki. To dlatego C-49a zapala kierunkowskazy. Może napisz konkretnie jakie to wykonanie, bo pomijając już pomylone kable na złączu, to nie wiadomo czy przypadkiem ktoś nie przerabiał...
własnie o schemat tego przerywacza mi chodzi :)
przerywacz awaryjnych jest po załączeniu awaryjnych świateł ,to chyba nie przerywacz bo niezależnie w jakim jest poołożeniu wył św. awar. światła świecą. Co do tej masy to gdzie sprawdzać?
Problem pojawia się sporadycznie ale jest dość uciążliwy. Czasem nie da się załączyć kierunkowskazów, ogrzewania tylnej szyb oraz wentylatora. Na razie sprawdziłem bezpieczniki - sprawne, wymieniłem przerywacz od świateł awaryjnych - sprawny.
Kolego w passacie B5 znajduję się przerywacz w włączniku świateł awaryjnych,może tu jest tak samo.
2 i 5 lampy lewa i prawa + plus zasilania 31 masa P kontolka świateł awaryjnych
Witam mam taki problem, w fiacie Cinquecento siadly mi awaryjne swiatla. Przerywacz est nowy bezpieczniki cale i kostka ( wlacznik) tez nowy. Moze mi ktos pomoc o co tam chodzi ??
Przerywacz jest w wyłączniku świateł awaryjnych(elektronika +przekaźnik). Gdy masz włączone awaryjne ,pobór prądu wzrasta i przekaźnik łączy na stykach,a przy kierunkach czasami.Przeczyść styki przekaźnika bo są przypalone.Może być to trudne zły dostęp.
Z tego co wiem , jest to przerywacz kierunkowskazów, świateł awaryjnych i programator wycieraczek - w jednym Niestety nie posiadam schematu :( samego urządzenia , ale powinienem gdzieś mieć instrukcję Poloneza ze schematem instalacji . Jak znajdę to wrzucę skan z opisem
Dzięki kolego :) mam jeszcze jedno pytanie, aczkolwiek z przerywacza są wyjścia na dwie kontrolki, jeżeli chce mieć jedną kontrolkę moge zostawić tak jak to jest w bizonie? tzn do przełącznika są podkręcone dwa przewody które idą na kontrolkę. czy muszę podłączyć kontrolkę pod przerywacz??
Za to na pewno prąd do przerywacza awaryjnych/kierunkowskazów przechodzi poprzez włącznik świateł awaryjnych; bardzo częstym przypadkiem jest awaria styku przełączającego zasilanie przerywacza ze stałego plusa na plus po stacyjce.
Temat klikających przekaźników kierunkowskazów w Passacie B5 FL 2001 .Należy wyjąć moduł przerywacza który jest pod klawiszem świateł awaryjnych i do pinów 1 i 5 dołączyć elko 2200 mikro farad .Plus elka do pinu 1 a minus do pinu 5.Po tej modernizacji wszystko działa OK temat uważam za zamknięty . Dodano po 16 Żeby nie rozbierać kierownicy i wymieniać...
Spróbuj podmienić włącznik świateł awaryjnych. Podmieniałem przerywacz czyli zespolony włącznik świateł awaryjnych, co do alarmu to jest ale on nie zwiera włączał by się przekaźnik w centralce alarmu a tak nie jest, dodatkowo odpinałem wiązkę od pompki centralnego jednak było bez zmian.
Trzeba sprawdzić włącznik świateł awaryjnych,przerywacz i bezpieczniki F2-5A , F39-15A, czasem włącznik potrafi żartować np.po dziecięcych zabawach nie przełączy dokładnie lub się zatnie, powodzenia
Troche to dziwne bo włącznik świateł awaryjnych jest zarazem przerywaczem kierunkowskazów więc gdybyś tego włącznika nie maił to by Ci kierunki nie działały.
Proszę o pomoc w podłączeniu przerywacza od świateł awaryjnych i kierunków. Jest to elektroniczny przerywacz z przekaźnikiem. Nie wiem które oznaczenia gdzie podłączyć. 49 to zasilanie 31 masa 49a idzie na przełącznik i żarówki. Nie wiem tylko gdzie podłączyć C; C2; C3. Proszę o pomoc. Podobno są to żarówki 2W od sygnalizacji który kierunek jest włączony...
Kiedyś się spotkałem już z taką sytuacją i problemem wtedy był przerywacz/sterownik świateł awaryjnych który był zintegrowany w jednym module. Dostał jakiegoś dziwnego zwarcia i również niezależnie od położenia manetki świecił się lewy kierunkowskaz a o dziwo awaryjne działały prawidłowo. Niestety nie miałem nigdy do czynienia z Clio 2 i nie wiem jak...
Grzanie świec włączasz dźwignią włączania rozrusznika (na raz świece, na dwa rozrusznik) - oczywiscie kluczyk wciśnięty. W C-330 M jest trochę więcej czujników niż w C-330. Oprócz czujnika ciśnienia oleju i czujnika stop-u jest jeszcze czujnik ciśnienia powietrza (do tej czerwonej kontrolki z prawej strony obrotomierza na dole - ta górna pomarańczowa...
Witam może to nie tyczy się tego działu ale też chodzi o pojazd mechaniczny chciałem w swoim motorku zrobić światła awaryjne w kierunkach mam chyba żarówki 23w jakie elemnty muszę zastosować i jak to po podłączać mogę prosić jakiś schemacik i jakiego przerywacza użyć chciałem jeszcze zamontować jaką diode albo żarówke sygnalizująćą włączenie świateł...
http://obrazki.elektroda.net/73_12744359... patrząc od lewej masz stacyjkę , kontrolkę kierunków, przełącznik pod kierownicą i włącznik świateł awaryjnych. Wyżej jest skrzynka z bezpiecznikami i przekażnikami. przerywacz to E15. Dodano po 6 z tyłu skrzynka ma opisane kostki. troszkę wyrażniejsze zdięcie. Dodano po 2 http://obrazki.elektroda.net/3_127443690...
49- zasilanie z włącznika świateł awaryjnych, 49a-do przełącznika kierunkowskazów, 15-zasilanie po zapłonie, 31- masa, C2- kontrolka przyczepy, C- kontrolka kierunkowskazów, 30- stałe zasilanie.P
na przerywaczu 3x21W nie zrobi się awaryjnych, potrzebny jest minimum 4x21W
Przecież na przerywaczu są wyjścia do kontrolek C2 i C3, więc obsługuje on przyczepy. Wystarczyło poszukać http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic78... A awaryjne możesz podłączyć za tym przerywaczem na wyłączniku świateł awaryjnych. Wyłącznik taki przełącza zasilanie na 49 z 15 na 30 i podaje sygnał z 49a na VL i VR równocześnie lub zwiera te...
Kiedyś robiłem A3,był padnięty włącznik świateł awaryjnych bo jest to zarazem przerywacz kierunków ale przed wymianą na próbę wstawiłbym przerywacz z golfa.Włączając go w miejsce włącznika świateł awaryjnych i podając + na 49 sterowanie z przełącznika na49a i masa 31.Powinno funkcjonować bez zakłóceń.to sposób na wyeliminowanie uszkodzonego włącznika...
Ok napięcie idzie ze stacyjki przez bezpiecznik ale dokąd ? Na przerywaczu brak napięcia. Brak w tym ciągniku świateł awaryjnych. Jest jedną lampka kontrolna kierunkow w kabinie
W maluszkach fabrycznie nie było przekaźnikó zasilanie poprzez wyłącznik szło z dodatkowego bezpiecznika i to jest bardzo proste oczywiście napięcie było po włączeniu stacyjki. Oczywiście można to usprawnić ale to jest najprostrze. Co do świateł awaryjnych to jest wiele rozwiązań to zależy czy chcesz na jednym przerywaczu czy na wspólnym z kierunkami.
Przerobiłeś instalacje. Kontrolki kierunkowskazów w liczniku działają? Zainstaluj przerywacz kierunkowskazów fiata 126p APE13B. https://obrazki.elektroda.pl/6574135000_...
No to na bank nie będzie to czujnik awaryjnego ostrzegania ponieważ czerpie on prąd po stacyjce więc na postoju nie działa. Jeśli o mnie chodzi - jeśli to nie alarm który odpiąłeś - usterka jest gdzieś na instalacji świateł awaryjnych. Przerywacz, przekaźnik. Światła awaryjne mają prąd po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Reszta np. radio itp. już nie.
W tej generacji stosowano przerywacze kierunkowskazów bimetalowe w układzie dwuobwodowym – jedno wyjście jest dla kierunkowskazów ciągnika, drugie wyjście jest dla kierunkowskazów przyczepy. Tak samo przełącznik kierunkowskazów jest podwójny. Dopiero ok. roku 2000 w 3320 wprowadzono przerywacz elektroniczny z kontrolkami dwóch przyczep oraz wyłącznik...
Typowy przerywacz kierunkowskazów i świateł awaryjnych, na dwie przyczepy. Na 49 masz zasilanie z przełącznika świateł awaryjnych (po stacyjce lub z akumulatora po włączeniu awaryjnych), a na 49a wyjście na przełącznik kierunkowskazów (żarówki). Przetestuj kontrolką np. żarówką 21W czy masz zasilanie i czy po podłączeniu do 49a przerywacz działa. Na...
Jeśli tak: jeden przerywacz elektroniczny (3 pin) masa, zasilanie (sygnał) i wyjście na obwód - to włącznik świateł awaryjnych szwankuje, nie podaje napięcia na 49a gdy ma się łączyć z 15, coś jak w starszych Golfach (właśnie o nich bym poczytał, to jest ten układ).
Fabrycznie te pontiac,i nie posiadaly zadnego alarmu.Zdemontuj konsole pod kierownica i sprawdz,czy nie ma tam dolozonego alarmu.Pod ta konsola za buzzerem gleboko jest przerywacz kierunkow a po przeciwleglej stronie,pod schowkiem przerywacz awaryjnych
Jeśli współczynnik fali stojącej będzie duży , doprowadzenie masy auta jakimś grubszym kablem (2,5mm 2) do anteny na pewno pomoże w uzyskaniu lepszego współczynnika SWR, możesz spróbować poprowadzić przewody zasilające CB inną drogą , z dala od skrzynki z przekaźnikami. Ale prawdopodobnie to właśnie jak kolega gabik001 pisze , może być to przyczyna...
Witam. Walczę z podobną sprawą w swoim fiacie 125p. Przerabiam te same problemy ze zwalniającymi kierunkami na bimetalowym przerywaczu :/ Chciałem przejść na przerywacz RWB-02 (jeśli ktoś kojarzy) Ogólnie tak to wygląda: http://www.saryb.pl/index.php?action=sho... Problem mam taki, że mój fiat nie ma instalacji do takiego przerywacza....
Witam, jestem w trakcie odtwarzania wiązek elektrycznych w samochodzie m-ki nie istotnej , ale z instalacją 24 V, kupiłem przerywacz kierunków i świateł awaryjnych typ RWB - 08A ( do Jelcza ?) i mam tam oznaczenia : 49a ,49, 31, CL, CR, 31 - masa 49 - plus - ale przed czy po stacyjce? 49a - wygląda na wyjście do przełącznika kierunkowskazów CL i CR...
Możesz zastosować elektroniczny przewrywacz wycieraczek z układu wycieraczek przednich.Tylko musisz szukać osobnego układu,ponieważ w większości samochodów,takie przerywacze są w jednej obudowie z np. przerywaczem kierunkowskazów,świateł awaryjnych i innych.A takie coś jest ci niepotrzebne.O ile dobrze pamiętam,to w starszych modelach Polonezów były...
Załatw sobie przerywacz do świateł awaryjnych od malucha (takie czarne pudełko pod maską ) tam jest przekaźnik który przełancza naprzemian raz na jeden styk raz na drugi, w maluchu chcąć żeby kierunki tak migały trzeba przepiąć tylko jeden kabel (jeden odczep w przekaźniku ma dwie blaszki a drugi jedą-wiesz o co chodzi) orginalnie jeden styk jest nie...
Sprawdź/podmień przełącznik awaryjnych, bo przez niego idzie napięcie na przerywacz.
Tak dla potomnych, rowiązaniem mojego problemu, było kupno nowego włącznika świateł awaryjnych, z ktorym zintegrowany jest przerywacz świateł kierunkowych. Po zakupie i wymianie, śmiga jak nowe. Koszt ~15zł. Nie był to problem z bezpiecznikiem. Pozdrawiam
Nawet jeżeli zapodam tutaj schemat: https://obrazki.elektroda.pl/3162205800_... I opis do niego: Schemat pochodzi z książki pt. "Jeżdżę samochodem polski Fiat 126p" 1 - lampka kontrolna rezerwy paliwa 2 - wskaźnik poziomu paliwa 3 - lampka kontrolna kierunkowskazów 4 - lampka oświetlenia zestawu wskaźników 5 - lampka kontrolna świateł...
W tym modelu z tego co widzę na schemacie, masz moduł przerywacza kierunkowskazów i świateł awaryjnych. Przełącznik kierunkowskazów daje jedynie sygnał sterujący do przerywacza. Szkoda że przełącznik nie ma funkcji sygnału reset i fukcji auto-wyłączenia po przejechaniu kilometra... Nie pasuje brak napięcia na przełącznikach - powinno tam być zasilanie...
Przerywacz sprawdzony?
Chciałbym zrobić sobie światła awaryjne w moim skuterze.Po wciśnięciu przełącznika kierunkowskazy miałyby migać.Jak mam to zrobić? Chce kupić jeszcze jeden osobny przerywacz. Troche już patrzałem tu po podobnych tematach,ale powiem tak. Powiedzmy że kupie przerywacz.Ma on dwie wystające blaszki.To jak z wszystkich kierunków podciągne kabelki i podłącze...
Schemat w dostępnych mi materiałach zajmuje parę stron,w razie koniecznej konieczności prześlę Koledze. Może znajdę coś prostszego. Jednak sprawa jest dość prosta. Kierunkowskazy i awaryjne korzystają z tego samego przerywacza; w kierunkowskazach prąd (napięcie) po wyjściu z przerywacza jest kierowany na lewą ALBO na prawą stronę lamp. W trybie awaryjnych...
gdzie on się znajduję i jak wygląda? bo patrzałem przy bezpiecznikach i nie widziałem tam żadnej kostki co by wyglądało na przerywacz
W moim Hyundai Tucson wystąpił brak kierunkowskazów i świateł awaryjnych wyciągałem już przerywacz czyscilem styki i nic. Dodam jeszcze że jak zamykam i otwieram samochód to kierunkowskazy się załączają. Co może być przyczyną. Mam nadzieję że przerywacz.
Bezpieczniki ??? Ich styki też. A i jaki przerywacz tam siedzi?
Witam pacjent Atego 1218 2006r problem dotyczy kierunkowskazów wygląda jak by łapały zawarcie włączamy kierunek miga ok 10 razy i się wyłącza nie ma reguły nieraz nie działa wcale nieraz działa cały czas po zniknięciu kierunku jeśli wyłączę je przełącznikiem i odczekam z 20 sek znowu są tak jakby się coś przegrzewalo nie ma różnicy czy to lewy czy prawy...
Mialem tak w Seaciku po wymianie kondestorka problem ustapil Tyle że Skoda to nie "Seacik" i poradę może kolega sobie... Skoda ma przerywacz zintegrowany w wyłączniku świateł awaryjnych. Masz jakiś dokładany alarm, przekaźnik się pewnie w nim skleja.
Nie mam przerywacza, więc nie sprawdzę swoich przypuszczeń: jeden styk jest podłączony do plusa. Jeden styk jest podłączony do włącznika kierunkowskazów i żarówek. Ostatni styk jest do kontrolki i świateł awaryjnych ( na głównym styku mogą być 2 żarówki 21W. Na styk kontrolki dołącza się pozostałe 2 i kontrolkę przez włącznik świateł awaryjnych. Oznaczeń...
Przerywacz znajduje się w tym modelu we włączniku świateł awaryjnych?
Jest razem z włącznikiem świateł awaryjnych
Sprawdz czy masz napięcie na wyłączniku świateł "stop" i po naciśnięciu hamulca czy wychodzi napięcie. Jeżeli tak to masz kostkę łączącą wiązkę tylna z przednią z lewej strony pod nogami kierowcy następnie to już przy lampach sprawdz czy tam dochodzi najpierw w lewej bo tam rozdzieelaja sie przewody. Co do kierunków to jak włączysz wyłącznik świateł...
jest w samochodzie jakis alarm ? bardzo czesto padaja przerywacz kierunkowskazów i swiatel awaryjnych który jest umiejscowiony we właczniku świateł awaryjnych
I dokladnie tak bylo w tym samochodzie, to chyba wada fabryczna. Dzieki
Witam, proszę o pomoc w zlokalizowaniu przyczyny takiego zjawiska. W octavi przerywacz kierunkowskazów jest zespolony z włącznikiem świateł awaryjnych. I tak, za pierwszym razem po tym jak zaczal wariować w koncu zespsuł sie i przestał załączać kierunkowskazy. Po wymianie działanie kierunkowskazów i awaryjnych jest ok. Wariowanie obiawialo się klapaniem...
A gotowy przerywacz do LEDowych kierunkowskazów do skutera? Grosze na Allegro.
Zobacz wtyki oraz sprawdź kable czy nie są gdzieś uszkodzone Wszystkie wtyki wyglądają na bardzo dobre, zero przerwanych czy wiszących kabli, wszystkie masy odkręciłem poczyściłem końcówki i poskręcałem ponownie, mimo ze brak kierunków to czy przerywacz powinien cykać?
Siedzę i jeszcze raz przeglądam schematy. Wychodzi na to, że niezależnie czy w samochodzie jest hak czy go nie ma, to wszystkie styki przerywacza są podłączone tak samo, oprócz styku nr 4. Styk nr 1 jest połączony z przełącznikiem kierunkowskazów przy kierownicy. Styk nr 2 puszcza prąd na prawe kierunkowskazy. Styk nr 3 puszcza prąd na lewe kierunkowskazy. Styk...
przerywacz awaryjnych świateł awaryjnych przerywacz kierunkowskazów awaryjnych
automatyczna skrzynia biegów naprawa kabel ampery reset siemens gigaset
multimeter analogowy pętla stacyjki
Schemat układu dolotowego Mazda CX-3 1.5 Skyactiv-D diesel – opis, czujniki, EGR, turbo Hako V490 – ilość oleju w skrzyni biegów, typy przekładni, dobór oleju 80W-90 GL-4