Oprócz zmiany układu zapłonowego trzeba też zapewnić energię dla tego układu i do ładowania akumulatora. Jeśli włożysz w silnik prądnicę/alternator, to możesz tak zrobić. W przeciwnym wypadku bateria akumulatorów (akumulator) będzie notorycznie niedoładowany lub zapłon będzie się odbywał tylko z baterii i w końcu silnik zgaśnie, bo zabraknie energii...
załóż woskowy od innego auta. może z jakiegoś starszego peugota lub cytrynki
Nie znam sie co prawda na tym co robisz ale podpowiem że takie coś może ci się przydać http://www.nokaut.pl/szukaj/akumulator-9... I druga sprawa jeżeli ktoś ma problemy z pisownią to jest takie fajne narzędzie poniżej pisanego tekstu kiedy tworzysz posta klawisz "pisownia", ja używam i polecam.pozdro
Tez nie. No jeszcze drzwi wymienialem ale co ma do tego zaplon. No mowie jedynie nie ma odmy zalozonej na ta strone co nie pqli ale xo ma odma do braku zaplonu
Moja Honda ożyła Kupiłem cewkę dwubiegunową z motocykla Yamaha celem przeróbki zapłonu. Jak ją przymierzyłem to się okazało, że idealnie pasuje zamiast starej. Podłączyłem ją bez żadnych przeróbek, jedynie dałem jedną stronę strony pierwotnej na masę. Po podłączeniu i sprawdzeniu pokazała się iskra nieco wątpliwa ale postanowiłem spróbować. Po kilku...
albo coś co zastępuje przerywacz? Dokładnie, cewka wyzwalająca iskrę. Zobacz na koło magnesowe, będzie miało w jednym miejscu, naprzeciw tej cewki dodatkowy magnes lub jego nabiegunnik Naprawić takiego cewkomodułu raczej się nie da, wymiana na nowy lub przeróbka zapłonu
To silnik w motorówce, omc cobra 5,7. Wyprzedzenie zapłonu jest realizowane odśrodkowo.
Nie ma praktycznie żadnej "sprawdzonej" alternatywy dla tego typu modułu zapłonowego DC-CDI. Przeróbka na inny rodzaj zapłonu kosztowała by tyle samo, albo i więcej. Pozostaje kupić nowy moduł, lub spróbować naprawić obecny.
Nie będzie tak łatwo. Zapłon jest podobny jak w Suzuki Katana/Zilion. Ze względu na konstrukcję zapłonu (jedno uzwojenie) nie ma możliwości przerobienia na zwykłe CDI. Konieczna byłaby wymiana alternatora i przeróbka instalacji elektrycznej. Ewentualnie założenie modułu DC-CDI, ale z tym bywa różnie z trwałością.
wg mnie to bedzie droższe roziwązanie i bardziej zawodne nowa cewka zapłonowa do wsk 125 to koszt około 30 zł przynajmniej u mnie . do zasilania układu który chcesz wykonaćć mozna wykorzystać połączone cewki równolegle ładowania i oświetlenia jakie w tym motocyklu są . potem tylko mostek prostowniczy z którego zostanie zasilona cewka zapłonowa 6V i...
Układ ładowania który jest zastosowany w WSK 125 nie jest na tyle wydajny żeby przerobić instalację w wersji zapłonu bateryjnego.Już sam prostownik zabudowany w lampie jest jednopołówkowy i układ ładowania zapewnia jedynie takie ładowanie aby zasilony został sygnał i światła pozycyjne no może jeszcze kierunkowskazy.Sam zapłon przerobiony na bateryjny...
Witam Potrzebuję waszej pomocy Do przerobienia mam stary silnik V8 ze stykowym rozdzielaczem zapłonu. Chcę przerobić go na elektroniczny zapłon bezstykowy z wzmacniaczem zapłonu Co do samego wzmacniacza zapłonu (modułu) zastosowałem jeden z prostszych Niestety wyzwalanie iskry w tym module realizowane jest za pomocą prostokątnego sygnału z hallotrona...
Witam, zdecydowałem się po długim czasie ponownie powołać do życia mojego rumaka jakim jest ogar 200 :) Dużą część pracy mam już za sobą, teraz przyszedł czas na układ elektryczny. Robię go praktycznie od nowa, bo elektryka w ogarze jest daaaardzo słabiutka, a co z tego wyjdzie zobaczymy. Poniżej wrzucam "schemat", myślę że każdy się połapie o co chodzi...
Witam wszystkich. Posiadam linhai 300 i jest w nim rozwalona cała instalacja elektryczna. Chciał bym ten orginalny zapłon tci przerobić na cdi ponieważ nie posiadam do zapłonu tci, modułu, cewki wysokiego napięcia i ogólnie nie wiem jak podpiąć taki zapłon w silniku znajduje się stator i impulsator z którego wychodzą dwa przewody.A do zapłonu cdi mam...
Chyba, żeby zastosować jakiś bardziej przemyślany regulator. Ale i tak nie widzę sensu takiej przeróbki.
Niestety nie znalazłem nikogo kto miałby pomysł na przeróbkę zapłonu w silniku Sachs 301/A.
Na wcześniejszych stronach tematu użytkownicy pisali na temat zastępowania skrętek rezystorami, miniaturowymi żaróweczkami itp. Ogromna kopalnia wiedzy na temat działania, ulepszania i serwisowania lamp CFL. Testy ze stosowaniem żaróweczek zamiast zwartych żarników w elektrodach świetlówek ja prowadziłem i w sumie nadal prowadzę, bo świecę tak przerobionymi...
Magnesów stałych nie ma moiżiwości "naładować"...
a ja nie widzę problemu. Można by dać trafo 230/230, wyprostować napięcie, dać kondensator tak z 10u/250V. podłączyć + i - do palnika oraz wysokie ze świecy... Musi działać pod warunkiem dobrego izolowania! Bezpieczeństwo przede wszystkim!!!
Na odczepie cewki masowej otrzymujesz napięcie przemienne, tzn. połówki sinusoidy napięcia mają znak dodatni i ujemny - są symetryczne względem 0V, czyli masy. Takie cewki zazwyczaj stosuje się do zasilania żarówek i do zapłonu. Można jej użyć do ładowania akumulatora po wyprostowaniu części dodatniej napięcia diodą prostowniczą. Cewki bezmasowe, to...
http://www.akf-shop.de/moser/s51-1b.png jak jesteś kumaty, to sobie poradzisz ;) Akurat ten schemat jest do tradycyjnego zapłonu tu przesyłam do elektronicznego http://obrazki.elektroda.net/55_12476920...
Witam. Z góry proszę o umieszczenie mojego postu we właściwym dziale (jeżeli taki jest w tym temacie) - Mam pytanie: Jak przerobić zasilanie zapłonu na baterie na zasilanie sieciowe w piecyku gazowym JUNKERS? Czy w ogóle taka przeróbka jest możliwa? Z góry dziękuję za wszystkie rzeczowe i konkretne odpowiedzi.
Długość przewodów determinuje takie, a nie inne podłączenie cewki, ale mam zapas przewodów biegnących do modułu. Aha, tam zaciski os impulsatora są oba izolowane od masy. Zacisk M nawet nie ma połączenia z masą statora, obwód zamyka się przez obudowę silnika do ramy. Kolejne idiotyczne komunistyczne rozwiązanie. Można by dodać osobny przewód masowy,...
Np.cewka od skutera Keway 2t , ale możesz praktycznie wstawić od każdego skutera , są tanie jak barszcz , pogląd masz więc wybór cenowy należy do Ciebie .
http://obrazki.elektroda.pl/4766944800_1... mam tu schemat jak powinno sie podłaczyc silniczki i przełacznik, ale nie moge odnalezc zaznaczonego elementu i przewodu z którego ma isc zasilanie, moze mi ktos podpowie z czego wziac zasilanie. Ja sobie wymysliłem ze wezme z przewodu zółtego z bezpiecznika f20. Jest na nim prąd dopiero po...
Witam, Potrzebuję wskazówek dotyczących przeróbki generatora zasilanego gazem ziemnym na pracę z LPG (G31, 37 mbar) poprzez osobną instalację (reduktor, filtr, zawór/elektrozawór, dysza/injektor). ... Krótka odpowiedź Tak – silnik o pojemności 580 cm³ i mocy 13-15 kW można bezpiecznie „zagazować” z NG na LPG (G31, 37 mbar), ale: 1. Trzeba przebudować...
Czy da radę przerobić tę ładowarkę na 230 V typowa wersja USA (at)ElektrodaBot https://obrazki.elektroda.pl/4819759200_... Krótka odpowiedź Tak - płytka UC18YKSL (ładowarka Hitachi/HiKOKI 18 V) jest fabrycznie projektowana w dwóch wariantach i można ją przełączyć ze 120 V~/60 Hz na 230 V~/50 Hz. Wymaga to jednak: 1. Zmiany konfiguracji wejścia...
Włączasz stacyjkę na 1 i załącza się dioda ładowania , uruchamiasz rozrusznik silnik odpala ale później już go nie zgasisz. Silnik to jakaś przeróbka bo na pulpicie mam stacyjkę a na silniku (honda) druga stacyjka w pozycji na ON. Stacyjkę usunęliśmy i nadal jest to samo , jest tam jeszcze dioda gaszenia SO-1-C podglądaliśmy inną i bez zmian. Wyrzuciłem...
jest 2011 rok lampy nie są takie drogie , ja kupuje palniki w chinach oryginalne uhp wychodzi 100zł za palnik 200w, troche obniżam prąd balastu żeby lampa dłużej poświeciła i mam spokój i klientowi moge spokojnie oddać taki projektor bo wiem że bedzie zadowolony. "A taki problem że moc jest najmniejsza przy zerowej rezystancji więc nie ma możliwości...
Zależy jaką masz wersję, co za tym idzie typ zapłonu i napięcie instalacji elektrycznej. W instalacji powinien być elektroniczny przerywacz kierunkowskazów w module ELBA, zwykle ludzie zmieniali na przerywacz bimetalowy. Kupowanie oryginalnej Elby się nie opłaca, jeśli będzie zmieniany cały zapłon. W oryginalny zapłon platyniarz/elektronik nie warto...
W jakim celu zmieniać stator? Układ zapłonowy wydaje się być identyczny we wszystkich wersjach, jedynie chyba taka różnica ze ECU może odciąć zapłon gdy wyskoczy błąd. BTW, na magnecie ta "wypustka" do impulsatora jest dłuższa znacznie od tych które można zobaczyć w internecie. Ale wyprzedzenie zapłonu chyba jest stałe? Czy może ECU steruje wyprzedzeniem?...
Tu jest schemat przeróbki zapłonu na tyrystorowy
ale z tego co widzę to w wersji bez popielniczki gniazdo nie jest podświetlane. Lepiej wykorzystać obwód ACC (powinien być np. w kostkach radia). Dzięki za odpowiedź. jeśli mam coś przerabiać w elektryce, to przyda się więcej miejsca, a więc lepiej wyciągnąć cały moduł. Widzę, że od strony zapalniczki będzie to trudne (solidne zaczepy), A jak to wygląda...
Powiem Ci tak, wielokrotnie próbowałem nawijać cewki zasilające cdi, które dają ok 50V przy rozruchu, potem kilkaset V przy pracy silnika, żadna długo nie wytrzymała, zawsze skończyło się to przebiciem uzwojenia. Ty chcesz przewinąć cewkę WN, która daje ok 15kV !. Nie widzę żadnych szans powodzenia takiej operacji w warunkach amatorskich. Jedyne wyjście...
Moich kilka uwag do tematu: 1/ Moduł od Piaggio wydaje się być przeznaczony do silników z rozruchem akumulatorowym i oświetleniem oraz współpracuje zapewne z tzw. magnetem, zatem zastosowanie go wprost jako jedynego elementu jest niemożliwe. 2/ Do przeróbki układu zapłonowego w As-Motor koniecznym wydaje się zastosowanie koła magnesowego i statora z...
No popatrz skąd olej ? A ciekaw jestem jak cylindry są smarowane ? Pierścienie nie zgarną wszystkiego a to co zostanie na górnym pierścieniu, będzie się gromadziło do czasu aż dekiel tłoka zgniecie. Nie wypluje przez zawory gęstego oleju. Przy takiej prędkości posuwu tłoka olej zachowa się tak jak byś do cylindra nakrętkę wrzucił. Ale spoko idziemy...
!. Koło magnesowe jest inne niż w przypadku zapłonu stykowego (różnica polega przede wszystkim na tym że posiada ono (2/6szt) specjalnego kształtu magnesy modelujące szczelinę dla wysterowania tyrystora modułu zapłonowego 2.Podstawa iskrownika posiada w dolnej części cewkę podającą impuls sterujący powodujący zapłon tyrystora modułu i rozładowanie kondensatora...
Tutaj jest przeróbka tego zapłonu z elektroniką na zewnątrz oraz jakąś duża cewką butelkową. http://polezniysayt.ru/master/benzomotor... Koszta przeróbki prawdopodobnie nie opłacalne.
Sprawdź przy panelu klimatronika na którym pinie po włączeniu się zapłonu pojawia się napięcie. Po zlokalizowaniu podaj na wyłączonym zapłonie napięcie z zapalniczki lub bezpośrednio z akumulatora by sprawdzić czy sam panel klimatronika załączy się i czy właczy się także dmuchawa (zrób to przez żarówkę lub diodę). Jeżeli wszystko wystartuje przecinasz...
Jak ma się kamerę na stałe to chowa sie przewody i zasilanie ze skrzynki po zapłonie a nie temat w tym dziele tego forum.Lub przeróbka zasilania gniazda.
Zgrałem wsad eprom z licznika audi a6c5 VDO 110.008.807/001 i chciałbym przerobić go tak aby przy włączeniu zapłonu uruchamiał się test wskazówek
Wyraźnie jest napisane, że "wentylator nie załączą się na wyłączonym zapłonie" a nie, że nie pracuje po wyłączeniu zapłonu do schłodzenia silnika. Koledze chodziło o to że wentylator powinien się włączyć na wyłączonym zapłonie po osiągnięciu danej temperatury płynu chłodzącego. Wyjaśnij jak na wyłączonym zapłonie czyli nie pracującym silniku temperatura...
Chcę przerobić lampę aby świeciła tylko w trybie awaryjnym ale na dwie świetlówki oraz aby ładowanie było zachowane. Czy zauważyłeś, że na module awaryjnym oprawa świeci z bardzo zaniżonym strumieniem świetlnym, po co komu takie światło. Druga sprawa moduł awaryjny nie umożliwia zapłonu lampy, wiec musiałbyś załączać je na napięciu 230V i dopiero wtedy...
czesc! moj problem wyglada tak: mam silnik modelarski żarowy, chce go tak przebudować aby nie zasilac go metanolem tylko zwyklą benzyną(bedzie słabszy ale to jets niewazne), cchce tez przerobic go na zapłon iskrowy, przerywacz byłby mechaniczny, lecz nie wiem jak nawinąć odpowiednią cewkę aby iskra zapaliła paliwo..nie wiem tez jaki kondensator dac,...
Toż tam masz tylko trzy przewody, jeden to stały plus. Zostają da, jeden to zapłon(zapala kontrolki) a trzeci rozrusznik. Podłączasz do stacyjki od motoru, czy jakiejś innej, plus i przewód od zapłonu. Do przewodu od zapłonu dołączasz jeszcze jeden, i ten podłączasz pod przycisk rozrusznika, a drugi zacisk przycisku do przewodu rozrusznika. Takie połączenie...
(at)danio123411 Wg mnie ten silnik to ma sens w aucie z epoki gdzie na siłę chcemy zachować oryginalność godząc się z tym co się z tym wiążę. W maluchu EL stary silnik i w dodatku jeszcze 600 to rzucanie sobie kłód pod nogi i mierzenie się z problemami które są niekonieczne. Zmierz w sowim silniku kompresje zmierz ciśnienie oleju wyczyść filtr oleju...
Ale ta od zapłonu też ma dawać 12V...oryginalna daje nie więcej jak 9V. Przeróbka dokonana w celu zwiększenie mocy prądu w instalacji, której przed przeróbką brakowało np na klakson i kierunki. zgodnie z moc=napięcie*natężenie, grubszy drut (wyższe I) i więcej zwojów (większe U) spowodują wzrost mocy, której braki są uzupełniane z akumulatora. Proszę...
W tym wozidle tłoki chodzą współbieżnie, czy przeciwbieżnie? Bo to układ do dwu osobnych cewek zapłonowych, w CC masz jedną bliźniaczą. Jak się bawić w "protetykę", to chyba najsensowniejszy byłby układ z jakiegoś współczesnego motocykla 4-ro suwowego - z mapą zapłonu zapisaną w module.
Przeróbka zapłonu na bateryjny elektroniczny, splanowanie głowicy, dopracowanie kanałów dolotowych cylindra i wydechu, poszukaj w necie jest sporo wskazówek. Są co prawda pewne "ale" : silnik z dużym skokiem tłoka i ciężkim wałem korbowym (masa wału +masa koła zamachowego), wał podparty aż na 4 małych łożyskach kulkowych (każde dodatkowe łożysko to...
Różnice w wymiarach, są minimalne, około 1mm, myślę że cewka będzie pasowała. Te Twoje pomiary są dokładne, czy z jakąś tolerancją? Mierzyłem suwmiarką i można przyjąć od 0,5<1mm tolerancji. Rozwiązaniem problemu w przypadku braku w handlu oryginalnej cewki zapłonowej jest przeróbka zapłonu na taki system, jak w Jawie 50ccm. Trochę dużo żeby przerobić...
simson przeróbka zapłonu przeróbka zapłonu skuter schemat zapłonu zapłonu
zdjąć obudowę pieca junkers przewody cisnienia powietrza toshiba satellite sterownik windows7
silnik odkurzacza bosch hilti udaru
Wibracje w Zetorze 10145 od 1500 obr./min - przyczyny Pilot do ramki cyfrowej HSG1058 - gdzie kupić?