Przestawiony zapłon prawdopodobnie.
A z magneto macie wszystko oki? Rotor sie nie przestawił? Cewka sprawna? U mnie iskra jest tak mizerna że w ciemnosci ja ledwo widać. A silnik działa ok. Opór cewki prądnicy mam prawie 500 om.
Laptop Toshiba Satellite L850-130 ma uszkodzoną grafikę. Która już nie pokazuje żadnego obrazu. Są na necie informacje że można wylutować cewkę grafiki AMD i że trzeba przestawić rezystor przy procesorze (Intel Core i5-2450M) aby wymusić start komputera z grafiką w procesorze Intel HD. Poproszę o informację, który to rezystor, w które miejsce przestawić...
Tylko ze od remontu zrobiłem 30 mth.I moto jeździło i wkrecalo się pefekt
To możę byc przestawiony zapłon, cewka nie daje za każdym razem iskry zanika pod ciśnieniem w cylindrze, wypalony zły luz zaworu wydechowego lub leje benzyne z gaźnika.
trymerem c327 ustawiam częstotliwość 108 mhz na końcu stacji a cewką L306 częstotliwość 87,5mhz z racji że jak przestawię cewkę to góra mi trochę ocieknie to znowu idę na górę zakresu i poprawiam górę potem znowu dół się poprawia i góra tak długo aż uzyskam pożądaną szerokość pasma jak mam szerokość to tego trymera i cewki już nie ruszam ustawiam zakres...
hej, posiadam nowego Daikina, w specyfikacji ma tylko opcję chłodzenia ale po rozebraniu obudowy okazało się że jest wbudowany zawór 4d tylko jest zdjęta fabrycznie cewka, na płycie jest port S80 do podłączenia cewki do tego zaworu, i tu pytanie, czy jest możliwość uruchomienia funkcji PC po dołożeniu cewki i np przestawieniu jakiejś zworki czy zostaje...
Człowieku, są silniki bezkolizyjne, a ja nie mam w głowie katalogu, aby stwierdzić czy akurat ten silnik jest czy nie jest kolizyjny :/ . "Zapłonu tu raczej nie przestawisz - jedynie może dojść do uszkodzenia klina na wale korbowym." - no oczywiście że da się przestawić zapłon, wystarczy delikatnie przesunąć cewkę wyzwalającą i już masz zapłon przestawiony....
Resora i membrany nie ruszałem, wyciągnąłem tylko cewkę i założyłem nową. Trochę się boję że jak zacznę odklejać tą cewkę to ją uszkodzę. Ale chyba nie mam nic do stracenia tylko rzeczywiście spróbować ją przestawić.
No to co mogę teraz zrobić ? Silnik jest jedno cylindrowy ma tylko jedna cewkę. Może przestawić cewkę żeby była bliżej magneta ? A z cewki jeszcze wychodzi jeden kabel nie wiem czy to masa, też nie wiem co z nim zrobić.
Odlutuj cewkę od podzespołów przestaw miernik na ohmy i zobacz jaką ma oporność, Dodano po 6 Cewka to jest to urządzenie które w innych głośnikach zastepuje magnes, mam nadzieję że odróżnisz cewkę membrany od cewki elektromagnesu.Przyjrzyj się schematowi STOLICY tam jest ładnie pokazane gdzie podłączona jest jej oznaczenie to L -18
przemieszczając cewkę Na pewno cewkę? Wiesz chociaż jak wygląda cewka? To, co przestawiłeś to jest zworka lub po ang. 'jumper'. Czy po tym zabiegu ustawiłeś ją na poprzednią pozycję? wentylator na max To zwykle świadczy o braku lub uszkodzenia procesora. Czy jak go montowałeś to nie pozaginałeś żadnych nóżek itp.? Zrobiłeś to odpowiednio? tj. otworzyłeś...
Jedyne, co mogłeś pozmieniać, to kody ustawiane zworkami 1-8 w odbiorniku i prawdopodobnie także 1-8 w nadajniku lub ewentualnie mogłeś przestawić cewkę / trymer. Spróbuj doprowadzić dzwonek do działania, starając się nie dotykać cewek, trymerów i scalaka IS6522. Dodano po 1 Hmm, a gdzie antenka? Nie było od nowości?
Wystarczy żeby przestawić cewkę. Wymieniałeś też membranę? To był oryginał czy wsadziłeś coś zbliżonego? Bo jeśli wymieniałeś to powinieneś zwrócić uwagę, czy po włożeniu membrany do kosza nie naciska ona na cewkę powodując jej wciśnięcie albo czy od niej nie odstaje bo wtedy byś musiał wcisnąć membranę do środka żeby przykleić do cewki. W obu przypadkach...
Witam. Przyjąłęm do naprawy Alfę 146 1.6 boxer. Gość jeździł ponad pół roku na trzech cylindrach. Okazało się,że wypalił się przewód zapłonowy w gnieździe cewki czwartego cylindra. Zakupiłem nową cewkę, przewody zapł. i świece. Po zmontowaniu i odpaleniu zaświeciła się kontrolka wtrysku i silnik dalej kulał na czwarty gar. Prowadzone "śledztwo" wykryło...
Dzięki za odpowiedź. Pomyłka w samym schemacie (wlutowany jest 1uF) C2 ma być 1uF zamiast 0.1uF - teraz czas powinien być około 0,05s. Chociaż faktycznie taki czas może być nie wystarczający na załączenie cewki, jeśli układ zacznie działać poprawnie. Ale dalej nie mogę znaleźć przyczyny ciągłego stanu wysokiego na wyjściu 3, stan niski pojawia się dopiero...
Trzeba go rozmagnesować .Czasem pomaga jak pojezdzisz jakimś transformatorkiem blisko tego miejsca, a w najgorszym przypadku to przyjdzie do Ciebie serwisant do domu z cewkami i rozmagnesuje go , myśle że napewno nie bedziesz musiał go nigdzie wozić. Pozdrawiam
Może masz przestawiony nóż
A prąd zaworka możesz zmierzyć? W jaki sposób się on uszkadza? Pali cię cewka?
Ustaw tłok dokładnie w górnym punkcie i dobierz takie położenie wałka rozrządu aby oba zawory były delikatnie uchylone. Chyba jednak zębatka wału się przestawiła, chociaż powinna być zabezpieczona "klinem"
Załóż stary gaźnik i spróbuj. Po bezpośrednim wstrzyknięciu paliwa do cylindra zapala na chwilę? Spróbuj go tak odpalić i zaobserwuj pracę zapłonu. Piszesz, że władowałeś masę nowych podzespołów - pewny jesteś ich jakości i sprawności? Jeśli to jakieś chińskie, czy indyjskie klony, to może np. krzywka jest przestawiona... Kompresja silnika sprawdzona?...
Panowie, czas wznowić poszukiwania. Końcówke już mam, kolumny od Kamila też doszły jednak po otwarciu paczki okazało się, że jeden głośnik jest w dwóch częściach a w drugim przestawiona jest cewka - SERDECZNIE POZDRAWIAM FIRMĘ K-EX. Budżet jak wcześniej 800zł.
Witam Mam taki problem i liczę że pomożecie :). Chcę za pomocą telefonu wyzwolić przekaźnik 12V który następnie poda napięcie na siłownik 12V ( taki jak od centralki alarmowej w samochodzie ). Mój pomysł wygląda następująco. Naładowany telefon z aktywną kartą sim. Z telefonu wyciągnięte kable od silniczka do wibracji. Wiem że silniczek jest zasilany...
A jaki masz pasek? Głowica była już planowana? Tym małym przesunięciem, to bym się nie przejmował, ja testowałem na ząbek, 2 w tą i tamtą na wałkach, to normalnie chodził na przestawionym o 1 ząbek, no ale czujnika wałka nie było. Przestawiałem, bo na ustawionym działał jak traktor, z przestawionym zaś cichutko, jak powinien. To jakiś stary patent......
Wg mnie ewidentnie tu nawala zapłon. Skoro przestawienie zapłonu odpada, świeca też, to zostaje moduł i cewka WN Chyba że to platyna. Jaki jest kolor iskry? Rozumniem że mieszaka z olejem jest ok.
Jak plastikowa przestawić końcówki zasilające jak bez zmian cewka do wymiany.P
tak jak pisałem wyżej , plus foto to zdejmij cewkę PL802 oraz przestaw * RC99 ( 1) na poz. RC100 ( 2) i zobacz efekt
100 V już kopie, a jak jest wilgoć to jeszcze mniej. Cewka wysokiego napięcia jak się kończy to jeszcze potrafi dać iskrę na malutkiej przerwie na świecy. Warto też sprawdzić czy klin nie jest ścięty i przestawione magneto.
leci dym z wydechu Czyli mieszanka dociera do cylindra i się w nim spala. bo jest 13 bar Jest sprężana. Czyli cuda, tylko to nie Kosciół, a prosty silnik spalinowy. Masz trzy możliwe przyczyny: 1. Niewłaściwy skład mieszanki (ustawienie gaźnika). 2. Zbyt opóźniony zapłon do prawidłowej pracy silnika => zcięty klin na kole albo źle ustawiona cewka impulsatora....
Szczelina między karkasem, a membraną powinna być jak najmniejsza, ale wyczuwalna. Wiadomo, że do kosza kleimy butaprenem. Zdarzało mi się - szczelina była pewna, ale po przyklejeniu do kosza membrana (czego nie można już korygować), znalazła się jednym bokiem na karkasie na tyle mocno, że były obawy, że może ją (cewkę) przestawić - wtedy dla pewności...
Odkręć świece, sprawdź spalanie. Może być cewka lub przestawiony zapłon. Zdemontuj filtr powietrza i sprawdź czy jest to samo. Zastanów się za nim pukniesz w klawiaturę i napiszesz bzdury
A wycentrowałeś cewke względem rdzenie magnesu?? Jeżeli wycinałeś membranę to mogła się cewka przestawić. Może krzywo poprzyklejałeś zawieszenia Dodano po 1 W przyszłym tygodniu rezultaty wyjazdu "na plebiscytową" :D:D:D
Pierwsze co powinieneś sprawdzić to są świece czy na nich iskra jest. W mojej astrze tak było i były świece do wymiany. Następnym krokiem są przewody i cewka. Jężeli to sprawdzisz to następnym krokiem jest rozrząd. Jeżeli samochód był sprawdzany przez komputer to przestawiony rozrząd by raczej wykrył jako błąd czujnika wałka rozrządu. Jeżeli to wszystko...
Witam Aktualnie mam taki sam problem ale w Megane 1.9 dT (F8Q). Jest tam taka sama konstrukcja sterowania katem wtrysku. Aktualnie objawy sa takie, ze ciezko odplala na zimnym, swieci sie kontrolka awarii, ale komputer nie pokazuje zadnych bledow. Po odlaczeniu czujnika wtrysku nie ma zadnych zmian w pracy silnika (wczesniej powodowalo to przestawienie...
Sprawdź, czy klin w kole magnesowym nie jest ścięty. Jak będziesz pewny, że klin nie został ścięty (objawia się to przestawieniem zapłonu), to sprawdź luzy zaworowe i daj na próbę 0,10 na zaworze ssącym i 0,15 na wydechowym. Możesz podmienić też cewkę WN.
Peugeot 308 1.6 2011r silnik 5EF MEV 17.4 przyjechał bo niby padła cewka,sprawdziłem 2 cewki do wymiany plus komplet świec,odpalił ale coś silnik nie pracował dobrze. Wywaliło błąd P000b sprawdzony rozrząd przestawiony był ok 2 zębów wymienione 2 nowe koła zmiennych faz bo stukały, rozrząd ustawiony na blokady kąt wałka wydechowego 89,7 stopnia czyli...
Magnes w kole zamachowym cewka nad nim. Nie ma co się przestawić. Wymień swiecę.
czyli miałeś przestawiony rozrząd?
witam "3. Auto jest zmulone, powyżej 70 km/h ledwie przyśpiesza (może zapłon trzeba przestwić)" a dobrze poskładałes rozrząd?? morze jest przestawiony
Bez sprężyny, a jaka jest różnica elektrozaworu z jedna cewka a dwiema ? Z jedna cewka (ze sprężyną powrotna), po wyłączeniu zasilania, zawór przestawi się w pozycje wyjściową. Z dwoma, po podaniu zasilania na cewkę, zawór się przestawia i pozostaje w tej pozycji po zaniku napiecia.
Jeśli mówisz że iskra nie jest w odpowiednim czasie to wygląda mi to na przestawiony aparat zapłonowy.To jest to do czego są podłączone kable od świec. I masz opóźniony lub przyśpieszony zapłon musisz go trochę przyśpieszyć lub opóźnić.
Witam, Historia wygląda następująco: - 1,5 miesiąca temu zrobiona uszczelka pod głowicą - Po odebraniu z warsztatu, auto zaczęło więcej palić (Pb) - Pojawiło się delikatne szarpanie po nagrzaniu (niestety, niepamietam czy przed wymianą termostatu czy po...) - Najpierw wymieniłem termostat (mechanik nie zrobił tego przy okazji głowicy, a temperatura...
skrzynkę zbadam jutro. Mogę obrać trochę izolacji i zrobić mostek ? bez ucinania przewodów. Ciśnienie wygląda na słabe ale jak podlałem benzyną bezpośrednio to nie było nawet jednego wybuchu mieszanki. Może aparat zapłonowy? paluch może się przestawić ? Jak można zmierzyć cewkę ? wyczytałem gdzieś ze lubią się psuć w tych samochodach.
Podobny problem występuje w Yamahach Raptor. Także występuje dodatkowa cewka na statorze, albo sygnał z uzwojenia ładowania. Nie doszedłem do informacji, do czego służy to dodatkowe uzwojenie. Moje przypuszczenia, to dodatkowa kontrola kierunku obrotów silnika, aby nie chodziło do wyzwolenia iskry w miejscu mogącemu doprowadzić do tzw. „odbicia” przy...
Zapchany filtr paliwa, zapchany filtr powietrza, uszkodzona świeca (pomimo że daje iskrę), słabe przewodzenie przewodów, cewka WN w stanie agonalnym, brak kompresji, przestawiony zapłon, przestawiony rozrząd (jeśli to 4T) i kilka innych. Na sam początek spróbuj pod świecę wlać 0,5ml paliwa i spróbuj odpalić, jak się wkręci jak szatan, to masz problem...
To może ma przestawione cewki na module z numerami.P
Kolego może cały czas działa hamulec i wymaga regulacji cięgła, ale to trzeba dokładnie sprawdzić, bo jak sam podajesz bez szarpaka wał silnik obraca się bez oporu. "Odbijanie" silnika - szarpnięcie może wynikać z rozregulowanego zapłonu np. ściętego klina, przestawienia cewki WN.
Panowie dalej walczę z tym silnikiem. Rozebrałem całkowicie aby sprawdzić odprężnik poskładałem i wali ogniem. Głowice z zaworami woziłem do serwisu Husqvarna gość sprawdzał i niby zawory były ok. Wiec jeszcze raz jakie ustawić luzy w GMP w silniku Intek 17,5km? Czy może cewkę podmienić z innego sprawdzić? Czy mogę jakoś zapłon przestawić? Gaźnik wcześniej...
Skoro ma kopułkę to założę się że to B3/B4 na monowtrysku. Skoro ma iskrę, to hall i rozrząd sprawne. No chyba, że poważnie przestawione. Sprawdź paliwo czy leje. No i immo jeśli ma. Aaa... dobra, niedoczytałem, że iskra na końcu... po pierwsze nie podłącza się świecy za środek, bo sfajczysz cewkę, tylko ściąga się ze świecy w głowicy i wtedy się testuje...
Dobra jutro postaram się coś z nich odczytać Twój układ nie zda egzaminu, bo jak zadziała któryś z tych dodatkowych przekaźników to na zawór idzie 12V czyli pełne otwarcie i dlatego szarpie. Dlaczego twierdzisz, że nie zadziała? Przewody od sterownika przeciąłem i całe sterowanie idzie w tej chwili przez przekaźniki. Jak przestawię dźwignię kierunku...
Witam was bardzo serdecznie jestem w tym nowicjuszem i bardzo proszę was o pomoc mam autka nitro fire firmy dickie toys. Do 3 działaja mi 2 piloty a do 1 nitro hight działją mi 2 piloty wszystko w tej samej czestotliwości tej samej serii. Musze poprostu jeden pilot dostroić do autka tylko jak? Tam w nadajniku jest jest cewka nawinięta do góry ale jej...
Jak pisałem wcześniej cewka ma tylko dwa zaciski, więc wnioskuje z tego że moduł jest osobno. Czy cewka będzie pasowała od innego motoru bądź samochodu? Che najpierw spardzić cewkę. Trochę to dziwne że po włożeniu nowej świecy przez pare dni jest ok, nie wygląda to raczej na zapchany gaźnik bądź przestawiony zapłon. W aucie miałem identyczne objawy...
Wczesniej normalnie odpalał tylko zapłon był przestawiony i po jakimś czasie calkiem zginęła iskra. Myślałem,że to cewka WN ale jest sprawna. Ok zaraz pokombinuję. Dzięki za podpowiedzi.
Udało się:) Pomogła regulacja cewki L552, bo cewka L553 nie jest regulowalna. na razie jeszcze nie przestawiłem rdzenia bo coś ciężko idzie. Ale jak włożyłem metalowy śrubokręt do środka cewki do obraz się rozszerzał. Dzięki za pomoc.
Jutro sprawdze. Zlałem cewkę wodą, i strzały i przebieranie się nasiliło, po wymianie świec na nowe, auto odpala już jak zimne ale z trudem. Dowidziałem się ze kiedyś pękł pasek rozrządu i pokrzywiło zawory. Ktoś jak to określił jeden z mechaników "prostował zawory na kowadle" co świadczy o jego fachowości. Popękany jest również filtr powietrza, lecz...
Ja raczej dużej praktyki nie mam i jestem żółtodziobem w tym temacie, raz tylko zdarzyło mi się podłubać przy jednej 394xp ale na cudzych narzędziach bo sam nie mam nawet uczciwego frezu :D A tak to bawiłem się z chińczykami, z jednym 52cc trochę mnie poniosło bo chciałem z niego zrobić wyścigówkę ale rolki dolnego łożyska korby się zrobiły kwadratowe....
Zwróciłbym uwagę na to, że kondensator w pierwszym przypadku połączony jest z L a w drugim przypadku z N. To oznacza, że prąd płynący przez kondensator zmienia kierunek o 180 stopni w stosunku do prądy płynącego przez cewkę. Dodano po 15 Tak bez trudnej teorii Bez kondensatora w cewkach płynie ten sam prąd. Cewki mechanicznie przestawione są o 120 stopni....
Drutowy zachowuje się przy okazji jak cewka - posiada pewną indukcyjność, dlatego nie we wszystkich układach można go zastosować. Każdy rezystor możemy przestawić jako połączenie cewki rezystancji i indukcyjności (tak samo jak kondensator czy cewkę rzeczywistą) z dominującą cechą rezystancji. Przecież pomiędzy kolejnymi zwojami drutu jest jakaś pojemność....
Może żeby oscyloskop rysował w poziomie wystarczyłoby obrócić lub zamienić cewki odchylające. Przestawienie cewek równało by się z samobójstwem. Lata 80, jeden telewizor w domu. Ojciec nie miałby litości 😊
Jak to sprawdzić czy cewka ta się załącza?Czy można fonię przestawić wchodząc w tryb serwisowy a jeśli tak to w jaki sposób.Byłbym wdzięczny za porady w tym temacie.
Tez tak myślałem to trochę inna budowa niż zwykła. Jednak ciekawi mnie od czego mogło się to stać ?? A czy nie da rady przestawić magnesu jakimś prętem ?? Trochę mi go szkoda cewka jest prawie idealna
Witam ja sprawdziłbym zapłon.Może być przestawiony kąt zapłonu i tez będą takie objawy!!!!Jest tam aparat zapłonowy czy cewka???
Zaniedbałeś auto, a wszystkim na forum pisałeś, jak to je świetnie serwisujesz. Decyzje, które podejmujesz (związane z samochodem) stawiają Cię na krawędzi i dowolna usterka powoduje, że problemy się nawarstwiają. Nie zdiagnozowałeś przyczyny pojawienia się oleju w płynie chłodniczym. Zaniedbałeś falujące obroty, a teraz nawet nie możesz go na jałowym...
Jak kolega wyżej napisał zacisk 8 i 12 to sterowanie bramy. Zacisk 3 i 4 możesz wykorzystać jako wskaż Ok bramy trzeba je przestawić z działa elektrozamka na SCA czyli wskaźnik bramy. Pod 3 i 4 wtedy podłączasz cewkę przekaźnika 24V a jego styki COM i NO pod zaciski S1 S2 sterownika i masz wskaźnik bramy bez montażu kontaktronu.
Przestawienie zapłonu nie usunęłoby iskry. Po prostu by ci nie odpalił, odpalił i pracował bardzo słabo albo by ci mocno stukał. Zostaje ci cewka WN i impulsator w statorze.
Cewkę wyjmowałem przełączałem ja na sucho ładnie pracuję to raczej nie uszkodzona, listwa chodzi płynnie sprawdzałem podczas gdy wyjęte były pompki i cewka. Pozostaję pompka zasilająca bo chyba rozrząd jest ok skoro pali na plaku raczej nie przestawiony. Po rozkręceniu pompki na sitku była taka osłonka wytworzona jak z silikonu membrana nie była nigdzie...
Witam. Dzięki za porady. Pierścienie raczej nadają się do naprawy po tylu latach, ale najpierw sprawdzę kilka innych rzeczy: cewka, wał. Po konsultacjach prawdopodobnie problemem jest przestawiony zapłon.
Tylko, czy odwrotne podłączenie nie spali kontrolera? Taki układ zakładałby dodatkowy włącznik na urządzeniu który załączasz kiedy już wiesz, że wtyczkę masz "w dobrą stronę". I jak ją połaczysz? Tak jak zwykle łączy się neonówkę. Jedną stroną do fazy drugą do palca. Zabudowanie jej we wtyczce musiało by także uwzględniać styk dla palca :) Wskazanie...
Możesz zbudować typowy wzmacniacz odchylania pionowego oczywiście do cewek odchylania pionowego http://www.datasheetcatalog.org/datashee... żeby uzyskać obraz w poziomie po prostu przestaw cewki o 90 stopni.
Witam .Po ciężkich bojach udało sie spawarka ruszyła.Dzisiaj na wolumenie dostałem ruski triak ma wytrzymać 40A ciągłego a poza tym przestawiłem cewki tak jak radził Akrzy74 . Max prąd spawania 130A .układ sterowania u2008+triak (ruski)działa nie tak jak na wtórnym i tyrystory ale jest tańszy. Dzieki za rady.
Obawiam się, że nie będzie pasował Plug&Play. Po schemacie widzę, że do złącza 4P podłączona jest masa - zielony przewód i cewka WN - czarno-żółty, a do złącza 2P podłączony jest sygnał z impulsatora - niebiesko-żółty i zasilanie +12V po stacyjce - czarno-niebieski. Najlepiej miernik w rękę, rozrysuj na kartce pinout 2 modułów i jakie są wartości rezystancji...
Przezwoić cewkę, to raczej będzie większy problem. Z uwagi na cenę nowej, oryginalnej cewki sugeruję zaadaptować cewkę z chińskiej podróbki (dorobić stosowne mocowania). Zamocować ją trzeba w odpowiednim miejscu, aby nie przestawić zapłonu. Jeśli w Twoim m. zamieszkania są organizowane giełdy samochodowe lub handel "rupieciami", to może uda Ci się kupić...
Zapewne masz żle ustawione odczyty sygnału RPM, na poniższym foto masz pokazane w którym miejscu ustawić-przestawić , jeśt to Multipoint więc jest tam podwójna cewka , 4cyl.2cewki. http://img140.imageshack.us/img140/8382/...
A kto podpowiedział Ci aby wymienić "odpowiedni" kondensator w głowicy? Poczytaj co napisał Ci Andrzej L. A tu masz trochę wiadomości. Rezonansowy obwód wejściowy UKF to cewka L 101 i C 102, 103 i 104, obwód rezonansowy wzm.w. cz. to cewka L 104 i kondensatory C 108,109 i 110. Natomiast obwód rezonansowy heterodyny to cewka L 106 i kondensatory C 122,123...
Silikon jest dobry do uzupełniania biustu a nie do klejenia. Całkiem możliwe, że przestawiłeś styk urywając tan kawałek obudowy rozrusznika. Cewka przestawia zębatkę oraz styk (ruchomy) zasilający rozrusznik. Napięcie jest podawane bezpośrednio z akumulatora na rozrusznik przez element, który naruszyłeś do uzwojeń rozrusznika. Może po Twoich manewrach...
Ciśnienie sprężania było sprawdzane jest bardzo dobre.. czyli jednak cewka. Czy rozrząd ma tutaj coś do rzeczy? Jeżeli byłby ewentualnie przestawiony?
Hej, Dzisiaj miałem chwile i zajrzałem do niego. Jak się okazało po dostaniu sie do iskrownika to cewka zapłonowa się poluzowała i latała na boki. Ona przykręcana jest na takie malutkie śrubeczki które ledwo nachodzą na gwint, ale przykręciłem ją mocno. 2. Sprawa to magneto tarło właśnie o tą cewkę z jednej strony i przez to i zapłon mógł się przestawić...
[quote="Maniek19871029"]Wal był blokowany śruba do tego stworzona. Przez otwór pod cewka zapłonowa. Przypuszczalnie śruba nie trafiła w otwór w wale przeznaczony do blokowania. Trzeba obrócić wał o ok 180' względem aktualnego ustawienia, zablokować wał i ustawiać wałki rozrządu. Kiedyś widziałem rozrząd ustawiony na dziurę wyważenia w wale, przestawiony...
Cześć .Może platynki są nadpalone oczyśc polniczkiem iglakiem ustaw przerwe od 0.47 mmdo 0.53mm .Może być przestawiony zapłon . Może być uszkodzony kondensator na aparacie może być zwarcie między kondens a aparatem .Może być uszkodzona cewka
Jeżeli jest tylko sama cewka, bez przerywacza, to wystarczy ustawić szczelinę 0,35 mm i powinno być dobrze Proszę zwrócić uwagę na stan klina koła magnesoweg oraz jego prawidłowy montaż Uszkodzony klin powoduje przestawienie zapłonu i problemy z pracą silnika Zaworów w tym silniku nie reguluje się
Nie lepiej napisać "strzał w kolektor dolotowy"? Zresztą nie ważne, tu omawiane są tylko usterki elektryczne i elektroniczne - a bez wyniku diagnostyki komputerowej, w tym przypadku nie ma w ogóle o czym mówić, zapłacisz 50-70zł ale będzie wiadomo mniej więcej gdzie szukać, równie dobrze usterka może mieć podłoże mechaniczne, np. przestawiony rozrząd...
Ale jak nie chce odpalić to na żadnej ze świec nie ma iskry. A jeśli przestawi się pasek rozrządu to będzie iskra???
Sprawdź cewki odchylania czy się nie przestawiły lub sprawdź układ rozmagnesowania kineskopu.
...Witam ponownie....sprawa sie nieco wyjasniła...spaliła sie cewka....a spaliła sie dlatego ze ktos wymieniał sprężarke a sprzegło zostawił całe i minimalnie był przestawiony otwór pod kołek w cewce i ktos go poprostu nie załozył i cewka obcierała o koło wewnatrz i sie spaliła....problem jest w tym ze ten nowy kompresor jest firmy HELLA o symbolu AC76.......
To chyba tak jakbym przestawił zapłon o 180 stopni,ale spróbować nie zaszkodzi. Cewka jest podwójna. Przewód jak zdejmuję z niepalącej świecy i trzymam blisko tak na dwa milimetry to łapie i chodzi normalnie to samo przy cewce, zdejmuję, przykładam blisko wszystko OK, zakładam przestaje.
O co chodzi stałe napięcie??? wszystko sprawdziłem . Iskra powinna być nawet żeby zapłon czy rozrząd był by przestawiony to jakaś iskra by gdzieś tam wyskoczyła a tu nic!!!
90 stopni?!? A skąd ty wziąłeś taki wynik? Może najpierw sięgnij do parametrów technicznych wybranych kilku silników i wtedy będziesz miał świadomość, ile taki kąt z reguły wynosi. Co ma ilość wyjść z cewki do kąta wyprzedzenia? Weź sobie za przykład silnik z malucha, gdzie zmieniono układ rozdzielaczowy na bezrozdzielaczowy. Zwróć uwagę na przestawienie...
Jeszcze raz. Popuszczasz łapę na obudowie aparatu zapłonowego - palca nie mieszaj bo nie trzeba. Palec jest od rozdzielacza WN- tu go nie ma bo cewka podwójna. Łapę masz popuszczoną, podnosisz obudowę o 1,5cm (wysuwasz) lekko się może chcieć obracać z racji skośnych zębów na aparacie i wałku. Masz wysunięte na tyle że zęby aparatu wyszły z wałka rozrządu...
Miałem na myśli cewki :) Słychać co jakiś czas delikatne strzelanie. Jeżeli tam masz przebicia to te gumowe fajki możesz wymienić,cena za ori ok.20-30zł,cewka zostaje.Kolejności zapłonu nie da się pomylić/przestawić.
Jak go ustawić? Proszę was o fachową pomoc. Krok po kroku. Nie mam lampy stroboskopowej (miałem ale... rozwaliłem :cry: ) Chciałbym to zrobić małymi kosztami,. Bo stroboskop to nie tania sprawa ;/ Jak próbowałem stroboskopem to tak jakby cały czas był opóźniony ... nieważne jak go przestawiłem, zawsze był za późny. Wymieniłem cewkę zapłonową (stara...
jeśli nawet to by próbował zaskoczyć a tu nic. Czasem gas wali w kolektor przy próbie odpalenia na gazie. Zauważyłem że po kilki kręceniach są mokre świece, wszystkie wtryskiwacze by lały? Zastanawiam sie jeszcze nad emulatorem wtrysku. Dodano po 2 problem rozwiązany, przyczyną był przepalony przewód wysokiego napięcia łączący cewkę z kopułką i przestawiony...
Witam. Borykam się z problemem ustawienia zapłonu w podkaszarce Stihl FS-38. Kosząc trawę zgasła maszyna i pierwsze co zrobiłem sprawdziłem iskrę, niestety jej nie było. Niedługo się zastanawiając myślę że to cewka. Gdzieś na strychu leżała podkaszarka fs-36 Stihla z ukręconą korbą. Rozkręciłem ją i jest cewka taka sama więc założyłem ustawiłem odległość...
Jeśli bocznik wsuwa się i wysuwa to regulacja MUSI BYĆ .Jedyna sytuacja gdy regulacji nie będzie /jeśli bocznik magnetyczny prawidłowo sie wsuwa-wysuwa/jest wtedy-gdy ktoś przestawi cewki na kolumnach /po przekątnej/.Uzyskamy wtedy znacznie większy prąd.Regulacja po przez bocznik magnetyczny jest bardzo dobra,więc zastanów się czy chcesz to zmienić-lepiej...
Witam, ostatnio zakupiłem audi 100 2.3E 136km w automacie na mechanicznym wtrysku, po paru dniach podczas jazdy 20km/h zgasło i nie pali na obu paliwach, przewody WN i świece zmienione, cewka również. Paliwo podaje, iskra jest, rozrząd nie przestawiony. Co jeszcze można sprawdzić? Myślałem nad czujnikiem Halla, ale przeciez gdyby był uszkodzony to by...
To że ma iskrę nie znaczy że świeca jest dobra. Wstawiałeś nową lub po prostu pewną (np z motoru kolegi)? Bo skoro świeca jest mokra, to znaczy że silnik zaciąga paliwo i je spręża. Więc zostaje wyłącznie zapłon, albo tej iskry nie ma wcale, albo jest w złym momencie, ewentualnie iskra jest skrajnie słaba. Skoro klina nie ścięło, a impulsator jest na...
po drugie gdy jest jakakolwiek dioda i nawet wtedy gdy prąd tranzystora zostanie odcięty gwałtownie, to żaden impuls szpilkowy nie powstaje. Po prostu prąd o takim samym natężeniu jaki płynął przez cewkę zamknie się przez diodę i rozładuje energię zgromadzoną w indukcyjności tej cewki. Właśnie zawsze mnie ten temat ciekawił, ale nigdy nie miałem czasu...
Pomierzylem sprężanie, cylinder 1,2 - 8 bar; 3 - 3bar; 4 - 5bar. Więc to chyba problem sprężania, może rozrząd się przestawił, ponoć często przestawia się kółko pasowe na wale w tych silnikach.
PQ9 1.5ohm względem masy Czyli zwarcie do masy na rozpływie zasilania na przetwornice. Możliwe najczęściej występujące przyczyny to przebity kondensator filtrujący (zazwyczaj padają ceramiki 10 mikroF/25V) lub zwarcie w przetwornicy i przebicie górnego tranzystora przetwornicy. wszystkie cewki brak odczytu. Po przestawieniu na pomiar przewodnictwa:...
Z własnego podwórka to mi się nasuwają takie spostrzeżenia: Koło pasowe(" foniczne") przestawione o 120 stopni , nie na te śruby. Zamienione kable zasilające między cewkami albo parami wysokiego napięcia ( na jedno wychodzi). Z innych żadko spotykanych usterek z którymi się spodkałem: niedrożności wewnątrz kloektora ssącego lub wydechowego.
Hmmm...jeżlei to by był porządny tv to co innego..... Pierścieni jako takich nie ma na szyjce , jest tylko wytłoczka owinięta taśmą i spieta na szyjce opaską.Małe szanse żeby się to przestawiło. Cewki nie wyglądają na ruszane, przepalone itd., nie ma żadnych magnesów itp. Co do zbieżności na środku,to opisywałem to(może nie dość dokładnie ,ale od lewej...
przestawi zworka przestawi klawiatura przestawi kierownica
prasa siłownik elektryczny aparat zacina telefon multimedia switch
Średnica śrub bębna pralki Candy CST06LE/1-S Ekspres Siemens EQ.6 - ciągła praca pompki wody