Błąd p0341 przestawiony rozrząd
Doszedł bo tam urwał się rozrząd, pompa stała. Połamało koniki, zawory itp. remont wyszedł wtedy kilka tys zl.
Pomylona kolejność przewodów zapłonowych, przestawiony rozrząd lub źle sprawdzone i brak iskry.
No i tak filozofujecie co ma ten czujnik do tego, co ma tamten do tamtego.A jak mówiłem że może być rozrząd przestawiony to nikt sie nie zgodził.
To mogą być wcześniejsze skutki przestawienia rozrządu...
Myslisz że przestawiony pasek rozrządu?
Prawdopodobnie uszkodzone koło zębate rozrządu na wale korbowym, skoro musisz przestawić wałek rozrządu żeby lepiej chodził
Rozrząd przestawiony kolego masz.
1. Wyjąć rozrusznik - sprawdzić "na sucho" - powinien "wariować" 2. Sprawdzić silnik - wyjąć pompowtryski - wówczas nie masz sprężania i łatwiej obrócisz wałem, sprawdzić rozrząd - może przestawiony.
Odnośnie kostki miałem przypadek, że w momencie cofania kluczyka z rozrusznika na włączony zapłon odcinała zasilanie. Potrafiło nieźle zamieszania narobić. Zawór odcinający paliwo też może się przywieszać. Natomiast nierówna praca silnika może być spowodowana przestawionym rozrządem. Warto sprawdzić czy kąt wtrysku jest we właściwych widełkach (tylko...
99% że rozrząd się przestawił
Witam mam problem w passacie b5 1,6 8v ustawiam rozrząd na znaki jest ok autko pali idealnie rozpoczynam ponowne uruchomienie i okazuje się że rozrząd już jest przestawiony o 1 znak co może być powodem gdzie szukać
Witam W jakim stanie jest pasek rozrządu nie przestawił ci się ?
Pompa ustawiona dobrze? Wygląda na przestawiony rozrząd ale mówisz ze napewno dobrze?
A więc napinacze łańcuchowe w głowicy z przestawieniem fazy. Ja bym zmierzył ciśnienie oleju na glowicach bo ono wymagane jest do prawidłowej pracy przestawiacza
Może być zapowietrzony, przestawiony rozrząd , pompa ,wiele przyczyn. VAG prawdę powie.
Witam, Rok temu zakupiłem passata i jak się nagrzał to po dodaniu gazu klekotał łańcuch. raz na jakiś czas jak mi się podczas jazdy silnik przydusił to przestawało na jakąś chwile klepać. No ale od 3tygodni już mi klepie praktycznie cały czas na wolnych obrotach. Przyczynę sam już podałeś, przy tak wyciągniętym łańcuchu silnik pracuje tak, jakby miał...
Sprawdzić jak wygląda sygnał z wałka na oscyloskopie. Porównać sygnał z G40 i G28. Może masz rozrząd przestawiony. Jakie ciśnienia na tłokach?
Jak nie chodzi dobrze na plaku to rozrząd przestawiony i /lub brak sprężania.
przepływka i turbo są sprawne. uszkodzony jest prawdopodobnie regulator kąta wtrysku znajdujący się pompie lub przestawiony rozrząd. Sprawdz jeszcze filtr paliwa.
ciśnienie na tłokach w granicach 10,2-10,5 Rozrząd masz przestawiony o ząbek
dzieki za pomoc. Okazało sie ze był przestawiony rozrząd o 1 ząbek. wszystko jest oki.
Auto ma niskie obroty na biegu jałowym 500-600. Czy przestawiony rozrząd - najprawdopodobniej na pompie może mieć na to wpływ?. Pisze o tym przestawionym rozrządzie bo silnik głośno pracuje i strasznie klekocze.
Jak jest tam zmienna faza rozrządu to prawdopodobnie będzie do wymiany bądź jej regulator. Jak jest zwykly wałek to zainwestuj w nowy rozrząd. Mechanik jak mówi 3000 to w tym pierwszym przypadku będzie to możliwe
Skoro brak błedów to moze usterka jest mechaniczna? Przestawiony rozrząd, zatkany wydech, popychacze przebite? Miałem przypadek ze w Passacie przestawił sie rozrzad o 4 zeby. Wymieniłem rozrzad. Zawory były całe wiec silnik zapalił. Po czasie klient narzekał tylko na brak mocy przy maksymalnym obciazeniu. Zrobiłem diagnostyke i wszystko było super....
Zły kąt wtrysku,lub przestawiony rozrząd,a może klin na dolnym kole.
Przestawiony łańcuch rozrządu o jeden ząbek. Po naprawie wszystko wróciło do normy.
Kółko wałka rozrządu ściągłeś ze stożka na czas ustawiania? Opór na pompie będzie, co 1/4 obrotu przeskok, tłokorozdzielacz ma dwie silne sprężyny, cofające go w dołki tzw. fali. Wyjmij wrtryskiwacz 1 cylindra, wsadź w to miejsce suwmiarkę, "zero" w okienku skrzyni biegów ma się pokrywać z GMP. Potem wykręć śrubkę na szczycie głowicy pompki i zaaplikuj...
W tdi świece potrzebne są do zapalenia dopiero w temperaturach minusowych ,w twoim przypadku masz przestawiony rozrząd (dolne koło na wale korbowym) a tym samym przestawiony początek tłoczenia.
Podobnie mialem w vectrze b 1.8 grzal sie przy duzych predkosciach. Przestawiony rozrzad o zęba.
A sprawdziłeś chociaż jak był ustawiony wałek rozrządu? Czym ustawiłeś kąt wtrysku? Bo to że przestawiłeś sobie koło na czuja to nie wróży nic dobrego.
Tu trzeba porządnie zdiagnozować wydajemnie się że przestawiony początek wtrysku albo rozrząd jaka dawka .Wiele pytań ale to trzeba sprawdzić
W 20 V przy takim przestawieniu rozrządu jak u ciebie to na 100% wszystkie zawory do wymiany.
były zmieniane paski a zwłaszcza rozrząd to pewnie trzeba zapłon poprawić bo jak się nie mylę aparat jest napędzany dodatkowym wałkiem napędzanym z paska rozrządu- może mechanikowi się troszkę przestawiło (o ząbek)
Dzięki wszystkim za rady!!! Miałem przestawiony pasek rozrządu o jeden zębek dlatego autko wariowało. Dzięki za schemat!!!
Nie jest pewna, czasem można to poznać, bez rozbierania, po biciu koła pasowego na wale. Raz stuka głośniej, głównie na ciepłym silniku, na zimnym nie tak bardzo w niedziele zrobił 30km, w pon 8km i dzis powrót 8km, mocy nie traci, tylko chodzi jak traktor troszke denerwujące, możliwe że to przestawiony rozrząd od tego odpalania na pych?
witam panowie okazało się że rozrząd był już na tyle przestawiony i czujnik położenia wałka rozrządu nie komunikował się z czujnikiem wału korbowego i stąd ta usterka.Podrawiam i zamykam temat.
Te koło na wale korbowym jakoś w lutym czy marcu było wymieniane, zrobiło może z 15 tyś km. Jakiś czas temu dolne koło dostało bicia dość dużego, wał został zafrezowany, z początku bicia nie było teraz raz jest dość spore a raz małe lecz jest, podejrzewam że może koło już się w jakiś sposób zniekształciło i trzeba będzie kupić nowe i jeszcze raz zafrezować....
Ja tak miałem w passacie b5 , okazało się ,niby czujnik temperatury paliwa w pompie lecz po wymianie nadal tak było , po czym koleś ustawił od nowa rozrząd i jest ok, ponoć pompa była przestawiona.
byłem u mechanika i przyczyna tego dymienia był przestawiony minimalnie rozrząd. mam tez troche przybrudzona turbinke ale powinna sie sama przeczyscic przy jezdzie na wyzszych obrotach. dzieki wszystkim za podpowiedzi. pozdrawiam.
Kąt synchronizacji to dokładnie kąt wtrysku. Rozrząd może być OK, a pompa przestawiona na fasolkach.
To skasuj błędy uruchom, nawet na zimnym jak lepiej pali i sprawdź co zakomunikuje sterownik. Jak wyświetli ponownie 19464 to albo luźne jest koło sygnałowe albo przestawiony rozrząd. Jakie masz blokady??? Co do pompki paliwa to sprawdź bezpiecznik, a potem przekaźnik.
Steruje swiecami komputer i pobiera z czujnika temperatury jak jest ponizej 6 stopni to zalancza swiece.Im zimniej tym dłuzej grzeje. To nie są świece, tak zapala vw jak ma przestawiony zapłon. Według mnie przyczyna tkwi w rozrządzie, dosyć częsta usterka.
Skoro ma kopułkę to założę się że to B3/B4 na monowtrysku. Skoro ma iskrę, to hall i rozrząd sprawne. No chyba, że poważnie przestawione. Sprawdź paliwo czy leje. No i immo jeśli ma. Aaa... dobra, niedoczytałem, że iskra na końcu... po pierwsze nie podłącza się świecy za środek, bo sfajczysz cewkę, tylko ściąga się ze świecy w głowicy i wtedy się testuje...
Pewnie jak latał z rozrządem przestawionym to się zaory wydechowe wypaliły.. Tak jak piszą, do sprawdzenia kompresja. Noi i na analizator spalin, zobaczyć co w spalinach słychać...
to są akademickie rozważania. Dodano po 14 przestawienie kąta na pompie o parę stopni w lewo lub w prawo to nie katastrofa.Jesli po skorygowaniu za jakiś czas kąt znów ucieknie to prawdopodobnie poluzowalo się dolne kolo od rozrządu a to juz poważna usterka bo wyrabia się w tym miejscu wał korbowy.
Jeżeli chodzi ci o klina od koła wałka rozrządu to jest na miejscu. Błąd jest cały czas. Sprawdziłem jeszcze twoją sugestię odnośnie odpinania czujników i wychodzi , że jak jest przestawiony to korzysta tylko z czujnika położenia wału a czujnik wałka jest całkowicie ignorowany. Przestrzelę jeszcze kabelki od czujnika do ECU.
Sprawdź ciśnienie w cylindrach. Może to być problem ze zużyciem mechanicznym silnika. Na przykład mogą to być przypalone zawory w głowicy albo zużyte cylindry. Dlatego przy gorszej pogodzie możesz mieć problem z odpaleniem. W WV zwłaszcza tych starszych występuje jeszcze jeden problem. Może poluzować się koło które napędza wałek rozrządu w głowicy wtedy...
ROzrząd jest dobrze ustawiony, tak mówi mechanik żeby mi sie cuda działy jakby był o 1 ząbek przestawiony, wymieni mi filtr paliwa i zaworek paliwa.
Grupa 000. Jak rozrząd przestawiony to nie pokaże żadnej wartości. Druga rzecz że nawet jak się tylko o ząb przestawił to i tak głowica zo zdjęcia i zawory które dostały do wymiany, bo może nie dziś, nie jutro ale w końcu się któryś urwie i nie zostanie nic z silnika.
Podpiąłem o dziś pod Vaga i kat wtrysku by minimalnie nie przestawiony ale w normie się mieścił. Rozrząd miałem 20 tys. km temu robiony bo ni kolo rozrządu poszło i czy to znowu morze być to samo? Pozdrawiam.
Stary rozrząd czy nowy nie powinno być różnicy, chyba że pasek już jest luźny i przeskoczył np o 1 ząb. Jak przeskakuje to zawsze na wale (mniejsze koło) czyli wal przyśpiesza w stosunku do wałka rozrządu i aparatu. Czyli reszta zwalnia i jest muł. Miałem takie coś w passacie nie wiem jakim cudem ale przeskoczył a pasek był napięty, rozrząd był przestawiony...
Logicznie to pasek. A praktycznie to wszystkiego. Jak przestawił się rozrząd to będzie błąd w silniku (dlatego nie dopala by chronić to co zostało z silnika).
Przyszedł czas wymienić rozrząd, jako Żr nasi mechanicy nie potrafili sobie poradzić z moim problemem stwierdziłem ze sam zrobię rozrząd pod blokiem. No i okazało się ze rozrząd był przestawiony o jeden ząbek na wałku pośrednim. Ustawiłem wszystko jak w książce pisze wraz z zerowym położeniem aparatu zapłonowego który był przestawiony o 180 stopni auto...
Ono się bardzo często samo przestawia na stożku Kolego nie ma takiej mozliwosci jak jest ono dokrecone,jak jest przestawione delikatnie to własnie po takich magikach jak autor co nie zna procedury wymiany paska rozrządu w tych wozach.
Witam!!! Zmieniam właśnie pasek rozrządu w passacie b3 91r.2.0 16v i mam problem ze znakiem na kole zamachowym.Jeśli chodzi o znak na górnym dużym kole(tym od wałków rozdządu)jest można powiedzieć na wierzchu a i z tyłu tego koła też jest.Ale GMP nie mogę znalezć dla tłoków tzn.metoda wyczucia najwyższego połozenia tłoków to znalazłem i według znaku...
Proszę o pomoc posiadm Passata B5 97r wymieniłem pasek rozrządu i rolki napinacza ale chyba coś mi się przestawiło nie mogę go ustawić silnik pracuje żle czy ktoś może przesłać schemat rysunek ustwienia punktów dodam że jest to silnik osmiozworowy 1600 cm benzyna na wielopunktowym wtrysku bez kopułki rozdzielacza jest elektronika, na kole os wałka rozrządu...
No sprawdzę, sprawdzę. Tylko mam jeszcze pytanie, czy jeśli ściągnę pasek i posprawdzam każda rolkę z osobna (kręcąc sama rolka) czy jest możliwe przestawienie rozrządu?? Naciąg jest chyba dobry, ale spróbuję wymienić pasek sam, bo to koszt nie duży, a może się udać że przestanie piszczeć.
wyrzuca błąd przeładowania czyli zbyt wysokie ciśnienie doładowania Przy przestawionym rozrządzie chyba by niee było synchronizacji wałków, a w tym przypadku jest dobrze. Chyba, że tu czujnik jest na jednym wałku i jest mozliwe przestawienie rozrzadu tak, że wszystkie parametry sa w porządku
Wiem, że są dwa czujniki halla, jeden pod paskiem rozrządu z przodu a drugi przy skrzyni biegów. Mechanik sprawdzał ze mną znaki rozrządu, napewno nie jest przestawiony. twierdził że bład g40 powinien dotyczyć tego czujnika przy skrzyni, ponieważ ten pod rozrządem nie psuje się zazwyczaj. Trafiłem w internecie na dyskusje gdzie ludzie mylili oba te...
Panowie mam taki problem rozgrzewa mi się turbina do czerwoności wymieniłem katalizator bo był pusty, wymieniłem turbinę aczkolwiek okazało się że moja jest dobra, pozamieniałem cewki, wymieniłem przepływomierz z Passata oczywiście, który zapierdziela jak burza. Jeszcze został mi sprawdzić rozrząd bo ponoć jest przestawiony o pól zęba, ale nie wierze...
Najlepiej teraz zmierzyć ciśnienie w cylindrach i sprawdzić świece. Może jeszcze na rozrządzie przestawił pasek. Mechanik jest super, co nie uleczy to dobije. Może lepiej poszukaj innego silnika, a ten zostaw mechanikowi w rozliczeniu.
Jak już nic nie pomoże to sprawdz czy się nie przestawiło koło napędzające rozrząd na wale korbowym podobno te silniki mają często ten feler.Mój brat miał to samo dwa tygodnie temu a objawy były takie same .
Z braku czasu na sprawdzenie i odpisanie piszę dopiero teraz. Nie miałem na stanie trójnika żeby wpiąć się w zasilanie i zacisnąłem przewód powrotu i bez zmian, nadal nie wchodzi na obroty, podpiąłem manometr na powrót i pokazuje 5 bar. Dzisiaj wymieniłem regulator i nadal bez zmian. Czy teraz pompka? Przez chwilę zacząłem podejrzewać rozrząd przestawiony....
miałem już ściągać głowicę ale przy blokowaniu rozrządu okazało się że był przestawiony o jeden ząbek , poprawiłem błąd i miałem nadzieje że się poprawi ale bez różnicy z dymieniem , lecz silnik lepiej pracuje . ( po poprawie rozrządu ustawiałem pompki, lemmak może jestem budowlańcem lecz zawziętym :) mam nadzieje że poradzę sobie z tym problemem lecz...
Czy tą metodą ja jako laik nie znałaby się zbytnio nie jestem w stanie zepsuć np ustawienia rozrządu?Jeżeli normalnie za pomocą klucza ciężko przestawić tą środkową śrubę to ręką dam radę?A nie prościej podkleić tą śrubę do walka?
Witam, mam pytanie odnośnie kąta wtrysku w moim Passacie. Mianowicie po wymianie paska rozrządu (zrobiłem znaki zanim zdjąłem pasek i blokada pompy i znak na wieńcu idealnie). Auto klekocze jak Mercedes i ciężko paliło. Sprawdziłem wartość kąta wtrysku i wynosił 235, wyregulowałem kąt na pompie, ale maksymalna wartość jaką udało mi się uzyskać to 160....
Witam! Sprawdź kolego rozrząd bo wygląda na to że jest przestawiony, chyba że klin na wale jest uszkodzony? Dodano po 2 Jeszcze sprawdź sterowanie turbo, czy gruszka się załącza odpowiednio.
Koledzy dzisiaj bylem u mechaniora on tez nie wiedział co mu jest ale po chwili zastanowienia wziął się za aparat zaplonowy.(żadnego czujnika podciśnienia nie ma).a dodam ze wcześniej był wymieniany rozrząd i oddałem go 2-gi raz na sprawdzenie rozrządu(czy nie jest przestawiony o 1 ząbek)-ten sam warsztat .Powiedzieli mi ze jest ok.Dzisiaj mechanik...
Jeżeli zrobiłes pożądek z cisnieniem oleju to przeładowanie jak nic.. Pewnie jak zrobisz próbe z zegarem wyjdzie że grucha nie zbija a podwiesza przy ponanad 1 bar. Masz ten sam problem który mnie pokonał i uniemozliwił mojemu koledze dalsze mody.. Chyba tylko jak ktos słusznie zauważył za słabe spręzyny zaworowe.. Zrób baypas na n75 i podwieszanie...
Nie, niedawno passata b3 holowałem, gość nie mógł odpalić bo już akumulator mu padł, poprosił mnie, żebym go pociągnął, mówie, że na własne ryzyko bo Pan sobie rozrząd możesz przestawić a on na to odparł "a ch*j tam, byle do domu dojechać". Nie dojechał. Kolejnym przypadkiem to sam przestawiłem, zamiast dwójki czwórka na skrzyżowaniu i zgasł, więc dwójka...
mechanik ten co mi robił vag to mi powiedział że może rozrządu jestb przestawiony czy jest to możliwe i powiedział że ciśnienie w interkulerze jest o 100 za mało Dodano po 1 a czy może ktoś wie gdzie blisko Nowego Tomyśla jest specjalista w tej dziedzinie
Krasnoludki cichaczem w nocy podmieniły? Jeśli nic nie było grzebane, to ten dziwny parametr prędkości czujnika g28 to bug oprogramowania - zwraca nieprawidłową wartość. Gdyby faktycznie przekazywał do EDC taką wartość, to albo by nie palił wogóle, albo kopcił jak smok, albo zwyczajnie wywalał błąd - bo jak by synchronizację CKP->CMP łapał? Jak dla...
Przyrząd z linku nie jest potrzebny aby wszystko prawidłowo poskładać do kupy. Wałek wydechowy blokujesz/ustawiasz tak jak do wymiany rozrządu czyli kołkiem fi 6 przechodzącym przez piastę koła zębatego do otworu w głowicy. Dla wałka ssącego nacięcie na końcu wałka od strony skrzyni biegów(to od napędu pompy Vacu) ma być równoległe z płaszczyzna dzielenia...
Świeca żarowa gdy już się "kończy" czyli jeszcze grzeje ale spirala grzewcza wewnątrz świecy jeszcze się nie spaliła całkiem ale już nie grzeje tak jak powinna,tzn.robi się czerwona ale nie "prawie biała",czyli w warunkach zimowych musi ta świeca nagrzać trochę "otoczenie komory i jej ciepłota nie wystarcza na zapłon wtryskiwanego napedu.Ustawienie...
Witam, Super rozwiązanie problemu. Ja już drugie auto kupiłem okazyjnie z takim samym objawem i nikt nie wiedział co jest a w obu przypadkach było to samo. Jedno auto to passat 2,0 fsi a drugie audi A6 Tfsi. W obu przypadkach brak błędów w komputerze. W audi samochód przy odpalaniu dodatkowo kopcil. Dodam parę swoich uwag. Klucz do odkręcenia koła ZFR...
Natychmiast wyrzuć tego "vaga", a auto zaprowadź do mechanika. Jakim cudem rozrząd sam z siebie mógł się przestawić? Kombinacje z nie wiadomo czym - albo skopany rozrząd przy samodzielnej wymianie, albo wcale się nie przestawił, tylko standardowo poluzowana śruba. Przestawienie o jeden ząbek na dolnym kółku, to prawie kolizja z zaworami i kąt wtrysku...
Witam wszystkich!! Niedawno miałem problem z Passacikiem gasl na wolnych obroach na benz i gazie.Okazało się że miałem przestawiony pasek rozrządu. Teraz autko dzial dobrze ale tylko na BENZYNIE. Na gazie po kilku metrach jechania samochód się dusi tak jakby gaz przestał dochodzic albo cos by było zapchane i gasnie. Przy ponownym odpaleniu sa niewielkie...
Jak w opisie pasacik 1.4 tsi 150 km active cylinder 2015r. czy do wymiany paska rozrzędu wystarczy załorzyć blokadę wałków i wał na śrubę zblokować czy to nie zda egzaminu jest jakiś filmik na yutubie że niby trzeba jakiś przyżąd podłączyć do wałków rozrządu podgląd na programie diagnostycznym kontrola ile stopni mają wałki, aby nie przestawić bo niby...
Jak odpala na plaku to błąd 01282 nie jest przyczyna nie odpalania. Z aktywnym błędem 00515 (wersja poza zakresem) z tego co pamiętam nie odpali. Sterownik wykrywa prawidłowe sygnały z czujników położenia wału korbowego i wałka rozrządu natomiast jest zła ich synchronizacja (odstępstwo o chyba -/+ 6 stopni lub więcej). Przyczyna może być najczęściej...
W 1.9 105 KM sypie się dół i to taka powszechna wada ? A to nowość... Myślę, że 1.9 105 KM jest silnikiem zdecydowanie godnym polecenia. Tak, szczególnie BXE jest godny polecenia. BLS i BXC również nie są wiele lepsze. A inne w Passacie B6 nie występują. Nie wiem, co takiego ma pan do BXE??? Ja swojego Passeratti mam od nowości, najpierw jako auto...
Witam A może to nie jest slizganie sprzegła? Moze przestawiony zapłon, zle wymieniony pasek rozrządu ( np przeskok o 2 ząbki) przytkany katalizator, to wszystko zależy jak sie czuje to autko, zuzyty silnik - słaba kompresja. Ja mam paska 2.0 kombi i pomimo obciązenia ciągłego bagaznika odchodzi że az miło, trzeba sprawdzić taką rzecz czy jak sie da...
Witam wszystkich. Dzień dobry. Mam pewien problem w zlokalizowaniu usterki w Passacie b6 1.9 BLS. Problem dotyczy błędu czujnika g40 wałka rozrządu. Klient trafił do mnie po wymianie kpl. sprzęgła i po jakimś tygodniu powiedział że auto zaczęło ciężko palić. Faktycznie trzeba kręcić około 3s. Jest stały błąd 00833 G40 impulsable signal (pisze z pamięci)....
To sprawa wygląda następująco. Pomimo że auto odpalało bez problemu to po podpięciu VAGa, wykazał błąd- "17927- przestawienie wałka rozrządu P1519 - 35- 10 - usterka - Sporadyczna". Po odpięciu czujnika przy rozrządzie i wymontowaniu go wyszło że styki zaśniedziały ( siwy nalot). Zwłaszcza środkowy pin (złącze 3 pinowe) był mocno zabrudzony a to on...
Witam . Miałem podobny przypadek u klienta i co się okazało? Błędzie czyli źle ustawiona pompa wtryskowa dosłownie o 0,5mm przestawiona podczas zmiany rozrządu . Wszystko wyszło podczas sprawdzania na kompie podczas jazdy testowej. Podczas ujmowania gazu i ponownym wciśnięciu pedału wyprzedzenie wtrysku wychodziło poza obszar pomiarowy o 50% różnica...
Po wymianie paska rozrządu należy sprawdzić początek wtrysku,koło na pompie paliwa jest regulowane.podpowiadane wyżej przestawienie na pompie spowoduje oczywiście wyższe obroty ale zacznie więcej palić,chyba nie o to chodzi.
Podłącz tester i zobacz czy czasem nie wyskakuje bład synchronizacji wału korbowego albo wałka. Mimo, ze rozrząd idealnie zblokowany może przestawić się przy dopinaniu przy np mało precyzyjnych blokadach lub niepoluzowanych kołach o mm i nie odpali. Przerabiałem to w exeo. Oczywiscie 3 sruby od koła wałka i koła pompy wtryskowej poluzowane podczaś dopinania...
Ustawiłem rozrząd, jednak był przestawiony :( daje dalej logi bo ustawiam pompę na zakres 47-53 a ona raz pokazuje okolice 51 a raz 38 nic nie zmieniając ustawień kata wtrysku, dodam ze raz mam błąd ustawienia kata raz nie, sprawdźcie mi przepływke prosze Basic Settings 04 000 http://vaglog.pl/log_189896.html I LOG 000 http://vaglog.pl/log_189897.html...
Nie szukaj sobie roboty. Zostaw wtryski. Sprawdź najpierw jaki masz kąt wtrysku na rozgrzanym silniku, vagiem. Rozrząd robiłeś na blokadach? Bądź pewny najpierw ustawień rozrządu i najwążniejsze pompy (skoro była zmieniana), później ewentualnie można szukać dalej. Jeśli auto dymi na siwo, tzn. że jest zbyt późny kąt i trzeba przyśpieszyć, czyli przestawić...
https://obrazki.elektroda.pl/3740035300_... Kod jest trzy literowy, chyba wychodziły tylko AJM i ATJ jako 85kW 116KM. Masz to na pompowtryskiwaczach mam rozumieć. Teraz pytanie z innej beczki, jakiś przyrząd do podłączenia pod sterownik(czyt. OBD) masz??? Nawet zwykły ELM czy inne tego typu urządzonka??? Jakieś blokady do rozrządu???...
Witam Swap zakończony powodzeniem Powodem błędu czujnika g40 był przestawiony rozrząd w głowicy na łańcuszku o jeden ząbek. Komputer czyta czujnik w danym momencie poprzez przestawienie rozrządu w tej chwili miał zawsze zasłonięta czujne blaszka zamiast zmieniać sygnał I dlatego informował że jest zwarty. Silnik 2.4 i 2.8 zawsze miał tan sam dwumas...
Jak nic kont synchronizacji -jak ustawiałem to maks 0,1 stopnia zmieniałem, max w zakresie 0,5 do 1stopnia od poprzednio ustawionej. W cuda nie wierzę że o dwa stopnie przestawiłeś i chcesz żeby pracował poprawnie. NIe przesadzaj.Czasem rozrząd postawiony na blokady skacze z 0 do 0.5 i lub 0.5do 1 a silnik pracuje poprawnie. Widziałem ponad 2 i nie...
Odpowiem sobie sam na te pytanie: niestety nie. Są przestawione względem siebie prawdopodobnie o te 6 stopni wyprzedzenia zapłonu. Jak by się kiedyś komuś miało przydać ,to ustawiając według wałka rozrządu to zapłon jest dobrze ustawiony jak grot strzałki pokrywa się mniej więcej z prawą strona daszka litery „T”. :D
Dziękuje wszystkim za informacje, mechanik sprawdzał jakiś czas temupas rozrządu i jest na kreskach. Mówił, ze nie mozna przestawić kata wtrysku poprzez kręcenie wałkiem. Jestem w Irlandii i mam dość ich mówienia, ze nie mozna naprawić mojego problemu z odpalaniem na zimnym i ciepłym. Wybieram sie 25 sierpnia do Polaka i on powiedział mi, ze mozna ustawic...
A więc tak, przestawiłem rozrząd o jeden ząb, ustawiłem zapłon(w tej pozycji odpala najlepiej) no i jest znacznie lepiej, odpala dobrze czy zimny czy cieply, mocy tez ma wiecej jednak wydaje mi sie że to jeszcze nie jest to, jakby z 10-15 koni mu brakowalo. Dawka na pompie ustawiona 4,0-4,2 więc chyba dobrze, błedów nie ma, więc co jeszcze może powodować...
Pokazuje takie wartości bo tak ustawiona jest pompa, przerabiałem temat już z takimi rzeczami. Problem Cię przerasta, oddaj auto do jakiegoś polecanego speca w okolicy. Nie przerasta ja się na tym nie znam mechanik walczył z tym tematem mówił że nie miał takiego przypadku mechanik jeden z lepszych w mojej okolicy . Powiedział że może n108 jest uszkodzony...
Ja też mialem podobną sytuacje w a6 2.5r5 - kupiłem auto po wymianie rozrządu , ale jakoś nie chcialo palić na zimno i na letnio , aż wreszcie kupiłem sobie kabel z allegro i vagcom i , okazalo sie ze kat był 20 zamiast 60- i potem sam sobie ustawiłem kąt pierwszy raz w życiu a jeszcze skorygowałem dawke paliwa tez rozstrojoną. U ciebie widac ze kąt...
Witam ponownie. Jakiś czas temu został w grany program bez DPF, poprawiły się osiągi auto przestało kopci, jak się okazało drugie koło zaworów wydechowych było przestawione. Problem dymienia powraca etapami, średnio co 200 - 300 km na wolnych obrotach, staje na światłach wyprzedza mnie dym, po około 10 minutach dymu nie ma. Jak poprawnie ustawić drugie...
Tdi 1994 r wymieniłem.świece wszystkie filtry czujniki sprawne zbiornik czyscilem sprawdziłem napięcie.na świecach. Po 2 tkm od wymiany kompletnego rozrządu zaczęło się coraz więcej czasu potrzebował żeby oddalić aż wkońcu niekiedy 10minut to trwało odpalal szarpał silnikiem nie na wszystkie cylindry palił ale jak wkońcu zapalił chodził normalnie Okazało...
Dzień dobry Pytałem na forum passata ale nikt nie odpowiedział, może tu znajdzie się jakiś spec co mi pomoże. Samochód to passat b4 1.6 aek. Problem występuje tylko na benzynie, na gazie wszystko chodzi jak trzeba. Na wolnych obrotach obroty falują. W zasadzie na wyższych obrotach też to czuć jak się jedzie ze stałą prędkością jakby tak minimalnie przerywał....
corsa przestawiony rozrząd przestawiony rozrząd peugeot przestawiony rozrząd objawy
satel potwierdzenie sygnalizatorem głośnik przestać działać zamek drzwi skoda octavia
Hyundai H1: Brak podświetlenia zegarów i radia Słaba kawa w ekspresie mimo ustawienia na mocną