przetwornica napiecia tranzystorze

Znaleziono około 840 wyników dla: przetwornica napiecia tranzystorze
Podstawowa forma zapytania: przetwornica napiąć tranzystor
  • KFC 15 cali

    Witam wszystkich Mam problem z tym monitorem ile razy zrobie go to ciagle nawala a głownie to tranzystor przetwornicy nie wiem jakie maja byc na nim napiecia. Monitor potrafi chodzic prawidłowo prze miesiac i nagle to samo tranzystor w przetwornicy czestotliwosc odswierzania to 75Hz i z taka pracuje...

    Monitory Serwis cfo   11 Wrz 2003 21:33 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 973
  • pad zasilacza ATX na ukladzie UC3845 - pytanie

    po zwarciu na wyjsciu padly na pewno: dioda prostownicza +5V tranzystor kluczujacy na wtornej K2545 (zwarcie), rezystor w drenie tego ranzystora (odparowal) i spalak UC3843 pytanie: zalutowalem UC3845 i mosfeta IRF 740 zasilka startuje ale napiecia na wyjsciach sa ok polowe mniejsze niz powinny...

    Komputery Hardware Alana   18 Sty 2004 19:14 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1035
  • philips chasis l6,2 25"

    potrzebuje pomocy mialem usterke ze po ok.1-2min palil sie bu 1508 ax wym.kondensatory el. wymienilem gasik 2,2n diode by228 .kond.8,2n tr.bc639 na sterze diode6902 ,6424,pods.kon390n 2szt pare przegrzanych rezystorow transoptory i nic niepomoglo tda 8362 wylutowalem ipodstawilem w curtisie i pracowal...

    TV Serwis mirozory   16 Wrz 2004 16:09 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1346
  • Grundig M63-281/8 IDTV/LOG

    Witajcie Nawalił mi TV jak w temacie (chassis to CUC 1836). Nagle zniknął obraz (TV wyłączył się) i usiłuje się cyklicznie włączyć. Słychać cykliczny pisk przetwornicy. Wygłada to tak jakby przetwornica nie mogła załączyć z powodu jakiegoś zwarcia. Co to może być i jak w takim przypadku zabrać się...

    TV Serwis Lesnik1   14 Lis 2005 08:59 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 3185
  • zaplonnik ? jak to zrobic ?

    Dobra przetwornica do świetlówek powinna mieć generator impulsów prostokątnych, który można zrobić na tranzystorach. I to ma niby zaświecić lampe?. o kant d***y ten schemat, sposobów na generator jest tysiace. Przy okazji niskiego napiecia. Kiedyś zbudowałem całkiem udaną przetwornice, z 12 zasilała...

    Inne Serwis lechoo   23 Gru 2007 18:42 Odpowiedzi: 149    Wyświetleń: 73399
  • SONY KV-2584MT - nie załącza sie

    Witam w modelu ktory ja naprawiam tez zostal przebity 2SD1941 (Q802) we wszystkie strony, wymienilem na BU508DF a nie BU508AF, tranzystory te roznia sie tylko dioda na zlaczu C-E (DF ma dodatkowo ciut wiekszy prad) po wlaczeniu prawdopodobnie pojawilo sie na chwile napiecie bo kineskop "zaskwierczal"...

    TV Serwis jedrus25   04 Sie 2005 22:30 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3003
  • Moja świetlówka, zasilana z 12 V

    po pierwsze z jakiego napiecia zasilane sa po drugie nawet jezeli swieci ona dluzej do 12 razy to i tak taniej wyjdzie i prosciej zbudowac dobra przetwornice np na trafie atx apo 3 czy one sa tak energooszczedne jak zwykle a jezeli ktos przez pomylke ztlucze ja to cale1400 zeta straty Dodano po 18...

    DIY Konstrukcje panterka   04 Paź 2012 16:55 Odpowiedzi: 499    Wyświetleń: 246524
  • ADC w AVR i niskie napięcie Uref

    narazie tak mam to znaczy R=0,51 i Uref wewnętrzne 2,56V. ale chodzi o to ze to ma być zasilacz i spadki napiecia niepowinny być duże. Co do wzmacniacza to masz np. LM358 za niecałe 1zł. Ale jeśli możesz dac wiekszy rezystor to się opłaca dać większy niz stosowac wzmacniacz bo to wprowadzi większą...

    Mikrokontrolery hunterhouse   06 Kwi 2006 19:40 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3155
  • Pogadajmy o studiowaniu na elektronice :-)

    Pare luźnych uwag: 1) nadal nikt nie napisal koledze co robi ten "stabilizator", widac ze malo osob szukalo po internecie i przegladalo uklady gotowych przetwornic. Uklad ten niczego nie stabilizuje, tranzystory pracuja zawsze jako klucze. Uklad ten pelni role bezpiecznika przepieciowego ktory ma...

    Początkujący Elektronicy vicia   03 Sty 2007 12:19 Odpowiedzi: 60    Wyświetleń: 13656
  • SONY KV29C3D Nie dziala

    Witam Mam TV SONY KV29C3D Tv przyszedl do mnie calkiem martwy ale ktos juz probowal go naprawiac . Na poczatek uszkodzony byl tranzystor WN C3997 wstawilem nowy . W przetwornicy byly uszkodzone dwa tranzystory C4834 i R601 . Znalazlem pare postow na tym forum odnosnie przetwornicy w tym...

    TV Serwis gart62   20 Lip 2006 10:56 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 765
  • Elemis 6311ST nie działa. Czy transformator padł?

    i dobrze ,wiemy ze przetwornica jest ok,wymienn kondensatory wlaczone miedzy kolektor i mase tranzystora ktory wylutowales ,sprawdz miernikiem ten tranzystor czy jest dobry ale stawiam ze jest uszkodzony ,co do napiecia to chyba jest ok ,nie mam schematu ale powinno byc ok sprawdz plyte pod katem zimnych...

    Początkujący Serwisanci unleashed   31 Lip 2006 20:11 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1101
  • remont tv - PANASONIC TX24W1S

    Witam ponownie tv po usunieciu zimnych lutów i wymanie elektrolitów w przetwornicy, pionie i wkoło trafa wn włączyłem i co ekran ciemny , zero głosu jedynie cow widac to to ze ze mozna nim sterowac tzn zmieniac kanały reaguje na przyciski z panelu i pilota ale po za tym jak by martwy - ekran ciemny,...

    Początkujący Serwisanci tygrys28   16 Paź 2006 11:33 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 3482
  • Problem z startem TV HANSEATIC 70-113 PIP (philips )

    Witam. Znajomy mi przywiozl z niemiec telewizor jak wyzej. Mowil ze raz byl w serwisie i mu to napawili ( zwiekszyli indukcyjnosc cewki wstawionej rownolegle z odchylaniem pionowym ). Nie widzilem zeby bylo cos innego grzebane. Po jakims czasie znowu padl tv i teraz mi go przywiozl zebym zrobil z nim...

    Początkujący Serwisanci PluszowyMisiu   04 Lis 2006 21:57 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 722
  • Codegen model 250X1 dziwna usterka zasilacza komputerowego!

    Witam kolega źle podpatrzył wartosć R8 = 100Ω typowa we wszystkich zasilaczach 47Ω - 100Ω przez kondensator 1µF zasila transformator 1/2 napiecia wyprostowanego pozdrawiam sprawdź napiecie zasilające układ KA7500 18-27V z drugiego uzwojenia przetwornicy pom pozdrawiam najczęściej...

    Komputery Hardware WojtasJD   20 Lis 2006 23:39 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 3788
  • Thomson 32WN22E-nie startuje

    kod 27 ---> uszkodzony HOT na początek sprawdzic napiecia z przetwornicy (wymiana elektrolitów w przetwornicy),podstawic w miejsce C-E HOTa żarówke i zmierzyć napiecia,sprawdzić czy coś go nie zwiera, podmienić HOTa (tranzystor odchylania). ...czasami pomaga podmienienie pamięci. pozdrawiam

    TV CRT Serwis bonzo jan   16 Kwi 2007 20:44 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 3687
  • TV Trilux TAP 2101T - kropla wody spadła do wnętrza TV.

    Wylutuj tranzystor w odchylaniu nie ten w przetwornicy i w miejsce E i K przylutuj żarówke na przewodach 60W i teraz możesz właczyć OTVC i spokojnie naprawic przetwornice,wymien wszystkie elektrolity ten za mostkiem zostaw w spokoju tylko nie pomyl polaryzacji i napiecia pracy najlepiej jak byc kupił...

    Początkujący Serwisanci _PREDATOR_   30 Mar 2007 04:45 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 3517
  • DIY: Rower napędzany silnikiem elektrycznym

    napisales , ze dziala i sprawdzales to na 24V? Jak jeszcze nie uszkodziles to proponuje wstaw tam didy zenera pomiedzy zrodlem a bramka bo na pewno uszkodzisz mosfety , wiem co pisze bo przy przetwornicy napalilem ich dziesiatki zaczym doszedlem dlaczego padaja. Jak zdobyles-zrobiles opornik 0,001...

    DIY Zagranica lvy   04 Wrz 2012 21:13 Odpowiedzi: 287    Wyświetleń: 256029
  • SMPS sterowany mikroprocesorem

    Koncepcja jest taka: Procesor [Atmega8] generuje 255stopniowego PWM-a i zasila tym tranzystory. Koncepcja jest taka, czy jesliby zastosowac wbudowany w Atmege ADC i dzielniki rezystorowe moznaby zrobic cos w rodzaju cyfrowej petli zwrotnej do stabilizacji przetwornicy? Sam procesor oczywiscie moglby...

    Układy Zasilające nsvinc   28 Maj 2007 11:16 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2858
  • Neptun M547 nie chce wystartować

    Witaj sprawdż zasilacz czy dochodzi do niego zasilanie sieci bo w Neptunie są dwa zasilacze jeden to 5V stand-by to zn.zasila on odbiornik pilota i przekżnik , który załącza główne zasilanie 230V na zasilacz impulsowy (przetwornicę ),który daje napięcia :135V(142V)-zasila stopień odchylania pozipmego...

    Początkujący Serwisanci Mario_19_75   03 Paź 2007 19:51 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1286
  • Philips 28PT4523/58 - działa ale grzeje się 7540 STP4NA60.

    Witam wszystkich specjalistów. Po naprawie przetwornicy mianowicie po wymianie MC44603, diody 6524 BYV 10-20 oraz 6524 BYD34, tranzystora STP4N60 , kondensatora 2543 2,2nF 1kV oraz wszystkich elektrolitów po wtórnej i pierwotnej odbiornik pracuje poprawnie w standby oraz podczas uruchomienia natomiast...

    TV CRT Serwis Mucha CCC   16 Sie 2012 21:57 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1467
  • Napięcie w obciążonym zasilaczu ATX

    Dopisze tutaj bo szkoda nowego posta cos mi sie zdaje ze wszyscy mamy racje,znalazlem schemat przetwornicy do starej plyty asusa i tam faktycznie mosfet jest zasilany z 12,kurcze jesli laska sprawdzcie u siebie jak to jest z waszymi plytami Tylko dwa punkty: p1 Płyty asusa zawsze słyneły z możliwości...

    Komputery Hardware Danio   07 Sty 2004 13:02 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2909
  • kolejna Siesta 3A M 449 TSO (brak obrazu)

    czy jak odlacze PK od kineskopu i bede dokonywal pomiaru, to nic sie nie rozwali i pomiary beda dobre ? W sumie, nie powinno byc problemu? G2 = 400V sprawdzilem BFki wydaja sie byc ok, choc luty troche mnie nie przekonuja (B~180V;C,E~3.2V) Jakie powinny byc napiecia w granicach normy na tych...

    TV Serwis wojtas   27 Sie 2003 19:21 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 3203
  • Telewizor Hitachi CMT2919

    Witam! Jestem od roku posiadaczem tego telewizorka. Nabylem go za grosze z uszkodzonym trafopowielaczem. Targnalem sie wiec na zamiennik HRa, wymienilem jeszcze tranzystor koncowy H. i kondensator 15n/1,6kV. Z braku oryginalnego tranzystora (chyba 2SD1959) wstawilem BU2508AF. Gralo to wszystko chyba...

    TV Serwis oldboy   31 Gru 2003 14:12 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2049
  • Monitor Bridge 14"

    Przepraszam za tak dlugie milczenie ale nie mialem mozliwosci zajrzec do mointora wczesniej. Otoz na katodach RGB napiec brak. Za wyjatkiem jednej ( 56v). Podkrecanie napiecia tez nic nie daje. Wszystko wskazuje na brak wysokiego napiecia. Na tranzystor przy przetwornicy trafia jedynie napiecie 46V...

    Monitory Serwis hightower   19 Lis 2003 10:23 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1133
  • clatronic ctv 207

    dalej musze sie zwrocic o pomoc w naprawie tego telewizorka. wstawilem nowy kondensator 100 uF/ 160 v i tranzystor d 471. niestety nie ma wysokiego napiecia. przetwornica startuje slychac,na kondensatorze pojawia sie nap 180 potem spada do 130V dochodzi do trafa w/n . tranzystor d1555 est sprawny.nie...

    TV Serwis Piotr B   06 Cze 2004 21:07 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1728
  • prosze o pomoc z ELEMISEM

    Witam was koledzy mam do was zapytanie sorry ze ciagle pytam ale po co mial bym marnowac czas na domysłach jesli za wasza życzliwoscia moge zaoszczedzic czasu na cos co z gory ktorys z was napewno wie wiedz tak mam tv elemisa monitor 5511st otc s 2-94 taki jest symbol na obodowie ale uszkodzenie...

    Początkujący Serwisanci jasiek2010   18 Gru 2004 16:17 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1298
  • MEDION MD1998sl LIFETEC

    witam szanownych kolegow.Mam problem z wystartowaniem wysokiego napiecia.brak zimnycu lutow wszystkie tranzystory ok rowniez HOT napiecia z przetwornicy ok.nie startuje nawet po podlaczeniu do komputera chociaz powinien odpalic bez niego z napisem brak sygnalu.w czym moze tkwic usterka.Prosze o porady....

    Monitory Serwis KL   26 Paź 2005 08:55 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1055
  • Drabina Jacoba - zabawy HV

    zastanawiam sie czasem dlaczego w tematach przetwornic wysokiego napiecia stoją w miejscu. Prawie wszyscy "tłuczecie" 2 najgorsze schematy zamiast się rozwijać ! :D Jedni katuja, grzeja i palą poteżne mosfety nieumiejętnym ich sterowaniem za pomocą 3 nózki "555" narzekając na to że dodatkowo coś im...

    DIY Konstrukcje konrad123456   30 Wrz 2010 18:38 Odpowiedzi: 183    Wyświetleń: 44791
  • Tv Multitech KT8228- nie działa

    Na początek zajmij sie przetwornicą.Odłacz zasilanie od wysokiego +B to jest to gdzie miałes ok150V. i obciaz wstępnie żarówką 40-60W. Wymień elektrolity po stronie pierwotnej przetwornicy oraz po stronie wtórnej. Sprawdz czy nie występuja zimne luty ewentualnie podejrzane popraw(czyataj przelutuj)....

    Początkujący Serwisanci jackey7   04 Wrz 2007 19:35 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 825
  • Odwrócony step-down, literatura.

    Domyślam się, że piszesz odnośnie schematu wrzuconego przeze mnie. (możliwe, że źle się wyraziłem, ale miałem głównie na myśli feedback w odwróconym step - down) Tak pisałem o tym ukłądzie ze schematu czyli jak regulować PWM'em napięcie przetwornicy Możesz napisać jak się realizuje feedback w odwróconym...

    Układy Zasilające morozaw   11 Cze 2015 10:56 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1776
  • Enkoder (zdarzenia, dekoder) - wyskalowanie wyniku - XMEGA

    Niby prosty enkoder a tyle problemów ;) Niby działa ale jednak nie zawsze i nie za dobrze, nadal zdarzają się jakieś skoki lub postoje. Chciałem użyć regulacje wartości zadanej do regulacji napięcia w mojej przetwornicy typu flyback sterowanej XMEGą Tranzystor przełączający flybacka jest sterowany...

    Mikrokontrolery kamil94goldman   26 Wrz 2017 10:27 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 894
  • Spawarka PIROTEC SIM 201/1 - spalone elementy.

    Witam tak analizujac schematy spawarek umieszczone w temacie zastanawiam sie czy producent celowo nie umiescil w obwodzie uc3843 kondensatora elektrolitycznego w moim przypadku 50v47uf aby to wlasnie ten kondensator stanowil "najslabsze ogniwo lancucha"i w przypadku skoku napiecia jaki uwalil tranzystory...

    Elektro Spawarki i Prostowniki merlinekII   25 Sty 2018 21:03 Odpowiedzi: 71    Wyświetleń: 8454
  • PROWIEW 765M.. Problem z BU2527AX

    Pierwsze co musisz zrobic to sprawdzic dokladnie przetrornice odlacz zasilanie ukladu mocy odchylania poziomego a jego miejsce wstaw zarowke o mocy ok 60-75wat musisz sprawdzic jeszcze czy koncowka (BU) jest zasilana bezposrednio z przetwornicy czy przez tranzystor (np. IRF540-640 a moze jakis darlington...

    Monitory Serwis krzysiek121   18 Cze 2002 20:43 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1594
  • Telewizor ROYAL 5575 szukam schematu

    Witam ponownie po przerwie zasiadlem do tego TV i oto moje badania Przetwornica dostarcza dwóch napięć: a) 15V za diodą D905 (jest) b) 112V za diodą D904(nap. linii)(jest) pozostałe napięcia wytwarzane są z trafopowielacza: c) 12V na diodzie Zenera ZD402(12V,1W)(brak) d) 25V za diodą D402 (brak) Na...

    TV Serwis artelektron   17 Mar 2006 16:13 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 4328
  • Dioda gaśnie

    Skoro wyjales tego tranzystora to pozbawiles przetwornice obciazenia a tak to ona raczej nie startnie... Wstaw w miejsce elektrod C-E wylutowanego tranzystora zarowke 60W i pomierz napiecia z przetwornicy

    Monitory Serwis PRAKTIKER   03 Lip 2003 12:01 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1106
  • Siesta 3 - może ktoś spotkał się z...

    Hejka panowie! Mam podobny problem ze siestą3. Mianowicie, mam baaardzo zanizone napiecia z przetwornicy (wlasciwie wcale ich nie mam). Telewizor wczesniej mial problem z rozruchem - startowal i za sekunde obraz i dziwiek ginal - zostawal tylko nmumer kanalu. Dodam, ze podczas tego niedzialania...

    TV Serwis codmen   25 Wrz 2003 21:28 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2180
  • PHILIPS chassi A7H.1

    Witam Odbiornik nadal nie startuje przetwornica zachowuje sie jagby pracowala na pol gwizdka generator pracuje poprawnie brak wysterowania tranzystora napedzajacego but 11ax podmienilem tranzystorek smd w obwodzie zalaczania CNX 82A nowy transoptor i tranzystor napedzajacy buta 11 ax (nie pomoglo...

    TV Serwis mccygan   27 Lis 2003 23:39 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1440
  • SCHNEIDER DTV2 DIGITECH2000 - brak wizji (mleko+pasy)

    telewizor jak w temacie. nie dzialal wcale, poza mruganiem diody "standby" po wlaczeniu. wymienilem tranzystor w odchylaniu poziomym (byl bu508aw, dalem bu2508af), tranzystor w przetwornicy (byl buv70, dalem bu508af), oraz opor po pierwotnej stronie przetwornicy (470k). po wlaczeniu zaczal "dzialac"...

    TV Serwis snajper555   25 Lut 2005 08:03 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1166
  • CTX 1785 -F11 -pulsujace WN, brak obrazu,po wymianie trafa

    witam! mam na warsztacie monitor CTX 1785 - F11.Wspomniany monitor dostalem z objawem probkowania przetwornicy (dioda mrugala,nie chcial sie wlaczyc). Zlokalizowalem uszkodzony tranzystor FS3UM-18A,w zwiazku z tym postanowilem odrazu wymienic trafopowielacz i w/w tranzystor. Nadznacze ze trafopowielacz...

    Monitory Serwis Connor MacLeod   20 Mar 2005 20:24 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 830
  • monitor Proview 768M- ciemnosc

    Witam .... Zmierzylem napiecia na zasilaczu po stronie wtornej i okazalo się ze brakuje zakresu na mierniku. przemierzylem caly zasilacz i nie znalazlem nic podejrzanego ... To albo brakuje zakresu na mierniku albo nic podejrzanego. Jedno wyklucza przeciez drugie. Zdecyduj się. Pisk zaś świadczy...

    Początkujący Serwisanci jano_o   20 Cze 2005 17:38 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1366
  • Sony KV-M2141K chasis BE2A

    Przywierana była przetwornica przez uszkodzony trazystor BU508AS2(pracował tu zamiennie z powodzeniem D1555). Po wymianie tranzystora ekran świeci na biało i ok. 10 białych ukośnych pasków szer. 5 mm. Napiecia na wyjściu przetwornicy w normie. Poza tym tranzystor w odchylaniu bardzo się grzeje i po kilku...

    TV Serwis paw   14 Lis 2005 08:26 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1140
  • monitor LG FLATRON mod.F700B

    witam jesli chcesz sprawdzic czy uruchomi sie stopien wysokonapieciowy to nie wkladaj tranzystora ( IRF) ktory znajduje sie w przetwornicy dobijajacej -bootstrap tylko wlacz bez niego. z zasilacz glownego bedziesz mial nap.ok 80V wiec na pewno mu nie zaszkodzi i jesli jest sprawny tranzystor koncowy...

    Monitory Serwis j26   04 Lut 2006 19:37 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2078
  • Tuner TechniSat Digital PK nie wlacza sie, pomocy

    Tuner TechniSat, model Digital PK, uszkodzenie po przepieciu: tranzystor sterujacy optokopplerem rozerwany, reszta dobra. Po wymianie tranzystora nadal nie dziala, przetwornica daje impulsy napiecia ale za niskie. Przetwornica na ICE 2A056. Czy ktos ma jakis pomysl ?

    SAT Serwis glurak   27 Sty 2006 17:55 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 692
  • Reanimacja neonów pod samochodem

    podlaczylem wsyzstkie neony do tego jednego ukladu co mi pozostal, ale widac ze nie swieca w calosci, mysle ze to moze byc wina za malego napiecia, jak na razie podaje do nich 15V, poszukam jakiegos mocniejszego zasilacza i wtedy moze bedzie lepiej swiecic lepiej nie !!! myśle że to przetwornica nie...

    Optoelektronika tommy 112   17 Mar 2006 22:25 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 900
  • Orion 286BE TV715 - naprawa

    Witam A wiec przetwornica oparta jest na us TEA 2261, tranzystor sterujacy to S2000AFI. Posprawdzalem wszystkie diody po pierwotnej stronie - sa ok Tranzystor rowniez jest OK. Czy ma ktos jakies podpowiedzi co jeszcze zrobic zeby ruszyc ten TV? Dodano po 1 sprawdzilem dodatkowo diody po wtornej...

    Początkujący Serwisanci CHACA   05 Kwi 2006 22:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1502
  • zasilacz atmega8

    zjako sygnal do regulacji bylby wykorzystywany PWM bezposrednio kluczujac tranzystor. ten zas regulator np. lm350. Po co ten tranzystor, bo nie rozumiem? LM350 należało by sterować napięciowo. O żadnym kluczowaniu nie ma mowy. Brakło Ci filtru za PWM, za filtrem dostaniesz napięcie, które możesz...

    Mikrokontrolery pubus   23 Lip 2007 07:39 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2523
  • Dwukierunkowy regulator silników na HIP4081

    Trzeba pamietac , ze kostka hip.. ma zasilanie tyko 12V do pelnego wysterowania MOS ptrzeba ponad 10V optymalnie 15-16, wobec tego napiecie zasilania HIP4081 powinno byc ok 30V aby w pelni wysterowac MOS z kanalem N , problem w mostku H pojawia sie przy duzych obciazniach-prawie zwarcie a tak jest na...

    DIY Konstrukcje Pyroaniah   21 Mar 2013 08:27 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 21541
  • intervision ctv3730 II .Nie mogę uruchomić.Milczy jak głaz.

    Jeżeli nie masz napięć po stronie wtórnej pomierz wszystkie wyjśćia przetwornicy byc może ktores jest przywarte (diody prostownicze!!), sprawdz też Tranzystor lini czy nie jest zaduszony jeżeli nie to uszkodzenia szukaj po stronie pierwotnej. Nie wiem jak jest zbydowana ta przetwornica, ale w takim wypadku...

    TV Początkujący Macosmail   11 Maj 2008 21:06 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 942
  • Uklad z Atmega8 - prośba o sprawdzenie.

    W takim razie przejże jeszcze jakieś LDO a jak nic nie znajdę to zdecyduje się na przetwornice. Do głośniczka nie podłączałem żadnego kondensatora ani tranzystora gdyż ma to być zwykły buzzer wydający dźwięk po podaniu na niego 5V. Do tranzystora od podświetlania LCD rzeczywiście zapomniałem...

    Mikrokontrolery grubson   14 Sty 2012 01:47 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 4139
  • SMPS parametry sterowania PWM, dobór elementów

    Witam elite elektrody! Od jakiegos czasu zglebiam wiedze o przetwornicach, konwerterach DC-DC w technologii impulsowej. Zaznacze na poczatku, ze elektronika interesuje sie od paru lat, jestem samoukiem, cala wiedza jaka posiadam pochodzi z internetu, wiec jesli zlapiecie mnie na herezji, to przeprosze...

    Początkujący Elektronicy jarek_lnx   14 Lip 2018 22:42 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 123
  • Neptun M447 Problem

    Jak w temacie b.dobry znajomy przyniósł mi TV Unimor Neptuna i prosił żebym go zrobił ja niedstety sie zgodziłem po zajrzeniu do niego stwierdziłem uszkodzony powielacz TPN 31 (widoczne ślady przepalenia) i spalony bezpiecznik 1,6A na wejściu przetwornicy oraz uszkodzony Tranzystory przetwornicy BU326A,BD136,BD135....

    TV Serwis edziu   17 Kwi 2004 08:55 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1575
  • Zasilacz umarl lc-235atx

    przetwornica standby jest zrobiona na pojedynczym tranzystorze (glowna jest symetryczna na dwoich) i malym transformatorku. Koniecznie sprawdz (lub po prostu od razu wymien) kondensator 10u zlokalizowany niedaleko tego tranzystora. Jest napiecie na kondensatorach glownych? Wychodzi standby? (np czy masz...

    Komputery Hardware ghost   15 Paź 2004 02:48 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1136
  • SHARP SV-2153CN - nie dziala...

    ok, to jeszcze raz... rzeczywiscie, na poczatku przetwornica pracowala itd, jak wpialem zarowke 40W pomiedzy kolektorem a emiterem BU (przy wyjetym tym tranzystorze), to zarowka swiecila. kontrolka standby rowniez. po wymianie dwoch kondensatorow w sterowaniu BU (2x100uF) przetwornica padla: kontrolka...

    TV Serwis Seb   16 Lut 2005 13:31 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2512
  • optoizolacja poraz kolejny

    witam 1.Rzeczywiscie przszedlem juz na koncepcje z dzielnikiem rezystancyjnym na wejsciu i dopiero wzm op - co do wzmocnienia to dzieki za podpowiedz.Czy do zabezpieczenia wejsc samego wzmacniacza przed przepieciami wystarcza 2 diody shotkyego (czy jak tam sie pisze) z wejscia wzm do koncowek zasilania 2.niestety...

    Projektowanie Układów _jta_   11 Maj 2005 22:51 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 7353
  • Flatron 775FT - probuje włączyć

    Czesc, W poprzednim poscie zapomnialem dopisac że trafopowielacz ma rezystance 200Kohm od grzybka do masy, czyli wyglada na uszkodzony. Zaintrygowało mnie jednak że po odłączeniu trafopowielacza przekażnik dalej tak samo sobie cykał. Sprawdziłem przetwornice i okazuje sie że dziła ona poprawnie...

    Monitory Serwis silvo   15 Maj 2005 23:14 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1236
  • TV SHARP 70GS-61SC

    Witam Dzis doszedlem do nastepujacych ustalen: Wylutowany tranzystor Q1004, w miejsce odchylania poziomego podlaczona zarowka (ta co wczesniej) odpal przetwornicy i ....dziala, napiecia ciut zawyzone np zamiast 165V jest 168 V, takze mam 100 procent pewnosci ze zasilacz jest w porzadku. Pozniej...

    TV Serwis Makxio   30 Sie 2005 22:08 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2781
  • Micromaxx 15 cali

    Witam ponownie.Widze ze spec mnie tu podpuszcza ale ja moze od niedawna jestem na elektrodzie wiec musze powiedziec ze znam sie na naprawie RTV a chodzi o to ze z mojego doswiadczenia chasi jest z highscrena ,napisze pozniej nr plyty a objaw jest taki(mysle ze spec mi pomoze) Monitor przyszedl do naprawy...

    Monitory Serwis lasicowski   22 Mar 2006 23:40 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 862
  • trilux TAP 2844 TNX-nie włącza sie

    Jeśli dobrze odczytałem schemat to przetwornica ma oznaczenie TR601. Jak juz wcześniej pisałem z telewizora wydobywa sie pulsacyjny dzwięk zblizony do tego który słychać po włączeniu telewizora gdy jest sprawny,wraz z tym dzwiękiem pojawiają sie napiecia na przetwornicy (pulsują 0-3V) i są duzo nizsze...

    Początkujący Serwisanci siur1   14 Lut 2006 15:50 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2965
  • Nietypowy zasilacz...2V 50A

    Prawde mówiąc mi też sie nie podoba regulacja prądu poprzez potencjometr w bazie pierwszego tranzystora ale nie mam pomysłu jak regulować prąd bazy np poprzez mikrokontroler... Poniżej zamieszczam schemat nie uwzględniłem ukłądu ICL7106 do pomiaru prądu... Zastanawiałem sie nad użyciem mikrokontrolera...

    Układy Zasilające waldi00   04 Wrz 2007 12:46 Odpowiedzi: 63    Wyświetleń: 7343
  • P45-342 CTI GRUNDIG, nie ma obrazu, świeci się numer kanału.

    MAM wyzej wymieniony TV objaw jest taki ze po wlaczeniu swieci sie tylko numer kanalu a obrazu nie ma nawet sniegu, w ogule nie startuje wysokie napiecie a przetwornica startuje, HOT i tranzystor kluczujacy w przetwornicy jest ok, bezpiecznik 0,8A/250V jest ok w przetwornicy jest uklad TDA3640 w okolicy...

    Początkujący Serwisanci A_k   16 Lis 2006 22:05 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 819
  • Klasa D Panasonic SA-XR 55

    Klasa D juz tu jest. Jeszcze do niedawna akustyczne wzmacniacze klasy D były czymś niezwykłym. Teraz zdominowały i zrewolucjonizowały rynek. Ludzie żyjący w rewolucyjnych czasach wcale nie mają świadomosci że w takich czasach żyją. Bowiem dopiero po latach zmiany i czasy nazywane są "rewolucyjnymi". W...

    Nagłośnienie Domowe jerzymm   29 Kwi 2007 16:59 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 4383
  • Sanyo-CE-25DN7 chassis EB6-B

    witam wszystkich dotarl do mnie telewizor jak wyzej problem tkwi w tym ze po wlaczeniu startuje i po chwili sie wylacza i mruga czerwona dioda w tym momencie jak sie uruchamia napiecia sa zanizone .po odlaczeniu tranzystora lini i podlaczeniu w jego miejsce zarówki wszytskie napiecia sa OK tylko ze...

    TV Serwis maciekbazyl   02 Maj 2007 10:40 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1104
  • TV Unimor M449TS Siesta3 włącza się i przechodzi w stand-by.

    Mam problem z ta przetowernicą żarówka 60W podłaczona na CE tranzystora linii swieci i napiecia sa stabilne. Jednak na wyjsciach 15,5V i 5V przy podłzeniu TV spada do 10 i 3V (czyli przy takich napieciach nie moze byc mowy o stabilizacji 12V i 3V). Wylutowane juz tranzystory główny 2055 i sterujacy BC...

    Początkujący Serwisanci chmiel28   23 Sie 2007 11:44 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2439
  • acer aspire 3000 brak podswietlenia

    witam. problem z podswietleniem matrycy w laptopie jak w temacie. powodem takiego stanu rzeczy jest prawdopodobnie zalanie okolicy przyciskow/diod. sam wlacznik w obudowie sprawdzilem - dziala ok. napiecia na wejsciu inwertera: 1-5(gnd) = 12,9 2-5(gnd) = 5,1 3-5(gnd) = 0,0 4-5(gnd) = 1,5 czyzby...

    Laptopy Hardware mhyjek   24 Sie 2007 07:46 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1281
  • problem z zasilaniem lampy fotowoltaicznej

    Witaj Skoro ograniczenia techniczne zmuszaja Cie do zastosowania akumulatora 12V - trzeba twoja lampe doń dopasować: 1. Odradzam stosowania rezystora (niepotrzebne straty mocy którą mozna wykorzystać), a wiadomo że panele fotowoltaiczne sa drogie i szkoda każdego mW! 2. Stabilizator napiecia...

    Początkujący Naprawy mariansq   17 Lip 2009 10:02 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 816
  • HP 1902 - zbyt jasny obraz

    ..... Nie mam schematu i nie mogę stwierdzić, czy napięcia wyjściowe z zasilacza są prawidłowe. Czy na moich fotkach jest inverter? Napiecia zasilania nie maja zbyt duzego wplywu na prace invertera. Pisze zbyt duzego bo sam inverter tez jest przetwornica samoregulujaca sie wiec zwiekszenie sie...

    Monitory Początkujący Remeknapr   02 Paź 2011 21:01 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2752
  • Goodmans GTV26WLCD zasilacz STA180TV startuje, mruga ekran

    Zasilacz STA180TV analogiczny do STA250TV nie wychodzil ze standby, wymienilem kondensatory (CX1, CX2, CX4) 0.47µF/275V i wystartowal. Podswietlenie matrycy blyska cyklicznie co 1 sek, pojawia sie logo startowe. jesli odlaczony przez dluzszy czas to uruchomi sie na 15 sek. Po kolejnym uruchomieniu...

    TV Początkujący beskidenluchs   12 Lut 2012 13:52 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1777
  • zasilacz ATX - problemy z PG

    witam męcze zasilacz już dwa dni i nic... problem jest następujący: przy pracy jałowej sygnał PG jest, natomiast po obciążeniu znika, obciążam zarówno jedną gałąź jak i wszystkie naraz prąd z każdej około 1A napewno go nie przeciążam, wymieniłem LM393, TL494 nic to nie dało, przy podmianie TL-a na inny...

    Komputery Hardware lukasb9   15 Maj 2005 21:30 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1361
  • OTCV-Sharp model70GS-61S nie startuje wysokie napięcie

    Odbiornik nie startuje, z przetwornicy wychodzą wszystkie napięcia,napięcie 165V nie dochodzi do kolektora tranzystora Q601 baza tego tranzystora jest sterowana impulsem H z układu IC1001 , a kolektor Q601 sterowany jest prze tranzystor Q602 na djodzie 621 jest napiecie 165V dochodzi do drenu 602 i...

    TV Serwis LEŚNY   05 Cze 2005 22:07 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 900
  • Belinea 10 50 76

    Monitror jak w temacie. Problem jest taki, ze monitor przy jasnych tłach wyłacza sie, ale nie w standby tylko siadaja napiecia z przetwornicy dosc konkretnie. Nawet zasilanie procka siada do jakichs 2,5V. Podejrzewam przetwornice, ale ze wzgledu na brak schematu nie bardzo wiem gdzie szukac. Wymienione...

    Monitory Serwis Alan   02 Paź 2002 07:20 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 940
  • IRF830 - czy wytrzymają?

    Witam! Problem jest nastepujacy: Dostalem do serwisu zasilacz impulsowy 7P31-20 od xero RICOH Usunalem w nim sporo uszkodzen (popalone tranzystory mocy, 2 mostki po stronie wtornej, pare drobnych elementow, uklad sterujacy przetwornica M51978P, po czym uruchomilem zasilacz na obnizonym napieciu....

    Drukarki, ksero Profesjonalne transu   28 Lut 2003 15:51 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4152
  • UPS

    Przy zmianie pojemności zmienia się również prąd ładowania. Gdy wymieniłeś akumulatoty na większe prąd ładowania jest zbyt mały i akumulatory sa nioedoładowane. Wyjścia z sytuacji sa dwa. Albo ładować akumulatory długo( bardzo długo kilkanaście dni) albo podnieść prąd ładowania niestety poyrzebna ingerencja...

    Komputery Hardware mgim   16 Mar 2003 09:42 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2095
  • Samsung Syncmaster 700 IFT

    witam Mam problem z monitorem jak w temacie . monitor ten byl zalany i byl juz u jakiegos naprawiacza ktory wymienil tranzystor od sterowania tr.wn i powiedzial klientowi ze dalej to on wymieka . ja mam problem ktory objawia sie tym ze nie startuje gl. przetwornica. ten monitor posiada dwie przetwornice...

    Monitory Serwis brombal   27 Cze 2003 13:30 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1467
  • ACER 7277e

    Odlaczylem cala przetwornice, podlaczylem zarowke przetwornica uruchomila sie... Zmierzylem napiecia +76 (80V w schem.) +43 (45V) +13 (14V). Tutaj wszystko jest ok. Przy odlaczonym poziomym(bez tranzystora) przetwornica juz nie startuje... Od czego dalej zaczac?

    Monitory Serwis maestrus   20 Lip 2003 13:19 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1093
  • Yakumo DPS 1564 - uszkodzony HOT.

    Długi post ale w dwóch słowach sie nie da :-) Więc: Oznaczenie na chassis MAG 008 1-DX1595-TM-SD-G0 (nie wiem czy to jest to) Kilka dni temu pisałem o 'cykaniu' przetwornicy tego monitora nie wiedząc co to oznacza. Jak sie okazało - zwarty HOT (BU 2520AF). Mając na uwadze informacje z postów z...

    Monitory Serwis bajan   02 Mar 2004 08:23 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1224
  • Lexus rc-4121

    witam .. juz do tego doszedlem ... brak zasilania na tda8305... (pin7) ... nie moze wiec wysterowac tranzystora ... zrobilem podmianke (tda) ale mam niezbyt pewny egzemplaz (nie pamietam czy jest sprawny) mam niezgodnosci w schemacie .. otóz zasilanie na IC202 jest podawane wg schematu z q607 .. a u...

    TV Serwis wilko   25 Mar 2004 10:29 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2129
  • Trilux TAP 2511

    witaj, mowisz, ze wymieniles juz elektrolity, czyli to juz masz za soba. Z tego co mowisz(ciemno, glucho wszedzie :D) pewnie dalej przetwornica nie startuje. Sprawdz tranzystor kluczujacy. Napsiz na czym jest ta przetwornica(moze padl uklad z przetwornicy[w triluxaxh to chyba TDA4601 bylo :?: ]). Masz...

    Początkujący Serwisanci BobarT   26 Paź 2004 20:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1209
  • Pioneer 1330 "cyka"

    Panowie i Panie mam powyższy tuner do naprawy. Napiecia wyjściowe sa, niektóre sa w 100% poprawne a niektóre troche ale niewiele zaniżone. Przy powyzszych objawach przetwornica wydaje dzwiek "cykania". Wymieniłem TOP, podstawiłem wszystkie kondensatory, wymieniłem TL431, posprawdzałem wszystkie rezystory...

    SAT Serwis Anonymous   30 Lis 2004 11:10 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1053
  • Philips 28PT4254_chassis_L6.2-wydymiony zasilacz!!

    Co post to kolejne elementy koledzy podają Tobie do wymiany i dobrze ale nie lepiej od razu wymienić wszystkie elementy wchodzące w skład kitu serwisowego do naprawy przetwornicy chassis L6.2 transformator przetwornicy czasami tak jest uszkodzony ale bardzo rzadko odłącz odchylanie i możesz ją włączyc...

    TV Serwis piotrwyk   10 Gru 2004 22:59 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1191
  • Hivision One Touch 17' BT1781 (monitor)

    Witam Monitor mial uszkodzona przetwornice (scalak, tranystor kluczujacy i rezystorki) i padl tranzystor odchylania BU4522AX. W przetwornicy troche sie upalilo i nie jestem pewny czy dobralem odpowiednie rezystorki. W kazdym razie po wymianie wyzej wymienionych monitor ruszyl, ale ekran jest za jasny...

    Monitory Serwis kmicic   25 Cze 2005 11:39 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 834
  • Zasilacz ATX przepalony bezpiecznik

    chyba chodziło Ci o 4 licząc od tyłu czyli noge 13 - jak tu jest z napięciem przy zwieraniu PS-on z GND oraz jakie jest napięcie na nodze 12 ? Co do żarówki która sie przydaje na zwarcia to w sprawnym zasilaczu jak połączysz ją szerego z zasilaczem i do sieci to własnie jak piszesz błyśnie (ładują...

    Początkujący Serwisanci WojtasJD   30 Sie 2005 00:55 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 9839
  • Goldstar CKT 9745 nie wlancza sie

    dzięki za podpowiedż ale nalezy sie pewne sprostowanie z mojej strony : schematu nie mam będe go szukał....główny trafo (przetwornica) wielkości ok 70x80 mm na wyjściu podaje napięcia te napięcia są prostowane na diodach i są 3 tory na których napiecia są prawidłowe....z jednego toru napięcie ok 140v...

    Początkujący Serwisanci Grytronics   12 Lis 2005 20:34 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1638
  • Nie chce załączyć TV Philips!

    Witam widać że w stb telewizor pracuje nia załacz się na program sprawdź czy przetwornica daje wszystkie napięcia , następnie sprawdź wszystkie gałęzie czy nie występuje gdzies zwarcie przetwornicę nalepiej wypac z układu +B obciazyć żarówka 60W 220V i jezeli przetwornica wystartuje a napiecia będą...

    Początkujący Serwisanci mlodywawrzon   17 Lis 2005 18:51 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2382
  • potrzebuje wsad do Royal Lux tv 6399

    Potrzebuje wsad pamięci do Royal Lux tv 6399 txt/stereo/nicam z procesorem ST9291J6B1/EJX i pamięcią Atmel 24C08. Problem polegał na tym, że na poczatku telewizor wogóle nie startował ani z pilota ani a klawiatury. Przetwornica nie strartowała, dopiero po zwarciu 39 nóżki na procesorze nastepuje start...

    TV Serwis fgh98   29 Lis 2005 21:56 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1491
  • TV Thomson ICC20 - nie startuje po wymianie transformatora

    Telewizor po wymianie trafa nie startuje. Trafo orginalne zamowione z Thomsona. Po wlaczeniu do sieci na chwile pojawiaja sie napiecia, potem przetwornica wylacza sie. Sprawdzilem obwody zasilania, sa w porzadku, tranzystor wysokiego w porzadku, przetwornica wylacza sie rowniez po odlaczeniu trafa wn....

    TV Serwis Giciomen   20 Maj 2006 11:37 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1188
  • Problem z magnat phantom monoblock 1400W cos nietak jeszcze

    mogly sie popalic rezystory emiterowe ( to te rezystory mocy) i uklad zabezpieczen od razu sie zalacza. Mozliwe tez ze tranzystor od zabezpieczenia jest spalony. jest i dobrze nic sie niegrzeje i po chwili zapala sie na zieloną hyba kondesatury mocy nabiora i wtedy sie zalancza bo mam slaby zasilacz...

    Audio Serwis Special_K   28 Lis 2012 22:15 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3526
  • Lexus(14") LS-1405PST załącza się dopiero po 40 min.

    Nie fachowa naprawa przetwornicy skonczyła sie zgonem OTVC po naprawie przetwornicy po wymianie elementów jakich kolwiek jak i po stronie pierwotnej i wtórnej należy wylutować tranzystor w odchylaniu poziomym i właczyć jako obciażenie zastępcze żarówkę i wtedy przetestować przetwornicę wygrzewając ją...

    Początkujący Serwisanci j-o-k-e-r-6   03 Lis 2006 20:05 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 1883
  • LOEWE ART S32 chyba... Nie uruchamia się. Coś strzela przy uruchomieniu.

    Witam. jesli masz pojacie jakiekolwiek o elektronice to musisz sprawdzic napiecia w przetwornicy TV. powymieniaj elektrolity w przetwornicy zarowno po stronie pierwotnej jak i po stronie wtornej. Sprawdz tranzystor sterujacy przetwornice jesli jest uszkodzony to go wymien no i dla pewnosci przelutuj...

    Początkujący Serwisanci clickmen   03 Sty 2007 22:07 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1071
  • philips 29pt5407/12 chasis l01.1e-pali bu...

    witam problem polega na ty ze telewizor trafił do mnie bez tranzystora odchylania troche grzebany, mianowicie po założeniu nowego tranzystora i właczeniu odbiornika wysokie staruje ale po dwoch sekundach tranzystor nagrzewa sie nie miłosiernie i od razu pada .po obciazeniu zarówka wszystkie napiecia...

    TV Serwis Remeknapr   11 Gru 2006 17:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1314
  • philips 29pt5407/12 chasis l01.1e-pali bu...

    witam problem polega na ty ze telewizor trafił do mnie bez tranzystora odchylania troche grzebany, mianowicie po założeniu nowego tranzystora i właczeniu odbiornika wysokie staruje ale po dwoch sekundach tranzystor nagrzewa sie nie miłosiernie i od razu pada .po obciazeniu zarówka wszystkie napiecia...

    TV Serwis daniel tt   13 Lut 2007 10:05 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1324
  • Unimor Siesta 2 M645TS

    TV nie włącza się, próbkuje przetwornicaSprawdziłem tranzystory: przetwornicy i HOT, oba sprawne, na żarówce startuje, napiecia prawidłowe, po wymianie trafopowielacza (okazał się uszkodzony - zwarcie międzyzwojowe na testerze) i rezystora R611-15k TV startuje, jest wysokie i obraz. W stanie STBY pulsuje...

    TV FAQ i Solucje eletroserwis   18 Gru 2007 21:28 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1142
  • Stworzenie przejściówki z impulsowego czujnika obrotów na on/off

    Według mnie, ogólna zasada którą wymyśliłeś - jest dobra. Czyli coś, co można nazwać "detektorem impulsów". Uzupełnij post o schemat ideowy instalacji razem z zasilaniem z akumulatora - chodzi o jego napięcie (6V, 12V lub inne) i sposób otrzymania 5V. Na wyjściu PAS powinien być układ RC (masz tylko...

    Projektowanie Układów marczako   04 Wrz 2017 22:20 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1278
  • M830B - prosze o pomoc

    Mam taki cyfrowy mernik 3,5cyfry dosc lowendowy , ale dosc dobrze mierzyl do czasu naprawy TV mialem usterke na WN i sprawdzalem tranzystor na przetwornicy mialem zakres 1000V, potem sie okazalo ze bylo tam 1,1kV no i miernik dzila , ale na zakresie 1000V pokazuje napiecia zanizone ok 10x ale nie dokladnie...

    Warsztat elektronika bobo   11 Mar 2003 22:59 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2147
  • Eizo F56 próbkowanie zasilacza

    Witam. Przy włączonej żarówce w szereg B+ zasilacz próbkuje, żarówka ciemna. Jakie powinny być napiecia wyjściowe przetwornicy?. Na kolektorach tranzystorów WN i poziomego pojawiają sie napiecia 800-1000V. Co może zwierać?. Pozdrawiam.

    Monitory Serwis hobbysta5   17 Sty 2004 13:18 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1140
  • Goldstar 1468 brak obrazu

    Mam problem z tym monitorkiem. Napiecia z zasilacza (przetwornicy) są prawidlowe, ale tranzystor linii strasznie sie grzeje. Wysokiego napiecia ani żażenia lampy nie ma. Mysle ze duza szansa jest na uszkodzenie trafopowielacza. Jesli ktos bylby w stanie mnie pomoc bylbym wdzieczny. Pozdrawiam

    Monitory Serwis gdkj   18 Lut 2004 09:02 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 746
  • philips 21pt1532/58 - proszę o pomoc

    Witam Sprawdziłem ten tranzystor i wydaje się być ok. Wymieniłem kondensator 2511 dołączony do emitera tego tranzystora i tv chodził około 30 minut po czym znikł obraz , brak reakcji na pilota.Przetwornica działa. Napiecia na tym tranzystorze są takie jak na schemacie zarówno w czasie prawidłowej...

    TV Serwis jacek07   27 Lut 2004 15:04 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1428
  • Unimor Siesta 3A Model 459TS

    Witam. Wielki problem nagle sie stal .. TV nie zalancza obrazu .. te elementy o ktorych pisal stelni1 .. niestety nic to nie dalo. Zdarza sie ze wysokie nie startuje ..czasami. pomierzylem napiecia nie wiem jak w tym modelu bo posluguje sie schematem od M646 ale: zamiast 145 V mam 122 V 22V mam...

    TV Serwis witold świerzyński   01 Mar 2004 15:54 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3713
  • Philips 25GR9760 nie startuje

    Witam Mam problem z tym TV .Jest to chassis G110.Tranzystor linii ok napięcie na kolektorze +148V inne z przetwornicy są też +16 -16 ,natomiast napięcie +5V jest zaniżone do 4,2V .Po odłączeniu tranzystora linii i obciązeniu zarówką napiecia są bez zmnian.Według schematu napięcie na kolektorze tranzystora...

    TV Serwis Klaudiusz   12 Maj 2004 20:35 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 2913
  • ROYAL TV-5575A NIE STARTUJE

    Jak juz pisalem wczesniej ,brak jest napiecia tylko w galezi B+ czyli za tranzystorem Q-907. Na kolektorze tegoz tranzystora jest napiecie 116V, czyli przetwornica dziala prawidlowo.W tym TV napiecie B+ podaja 3 tranzystory, a ewidentnie brak jest impulsu ktory by je wysterowal. Podejrzewam uklad TDA-4505E...

    TV Serwis zdzich42   04 Cze 2004 21:42 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1788
  • kształtowanie napięcia falownika

    Trochę mnie gryzie sumienia za to, że napisałem jaki przebieg wychodzi z falownika (prostokątny) a nie sprawdziłem do końca jak to rzeczywiście jest, dlatego na razie wstrzymuje swoje zeznania, żeby nie wprowadzać w błąd ale do tematu postaram się wrócić i sprostować wypowiedź. To znalazłem przed chwilą: ...

    Automatyka Falowniki Pawel1812   09 Wrz 2008 09:43 Odpowiedzi: 42    Wyświetleń: 13593
Mouser  Szukaj w 5mln produktów