przetwornice skoki napiecia

Znaleziono około 46 wyników dla: przetwornice skoki napiecia
Podstawowa forma zapytania: przetwornica skok napiąć
  • Dyskusje o projektowaniu. Budowa przetwornic.

    Witam :arrow: eP 1.- Dławik ma 10mΩ a kondensator chyba 80mΩ. 2.- Jeszcze takich testów nie robiłem, ale przy gwałtownej zmianie prądu zachowywała się czysto rezystancyjnie. Pytam o to nie bez przyczyny. Rs kondensatora nawet sie domyslalem. Przy naglym skoku pradu obciazenia np. o...

    Układy Zasilające   04 Lis 2006 17:42 Odpowiedzi: 62    Wyświetleń: 8986
  • Radio Intek M790 pali przetwornice

    no mozliwe sparawdze moze zle zasilanie jest przetwornicy i jest jakis skok napiecia

    Radiotechnika Serwis   30 Mar 2010 20:21 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1379
  • Thomson chassis ICC17. Sprawdzanie przetwornicy na sztucznym obciążeniu?

    Nie moge przejrzeć forum bo mi wyrzuca jakiś bład i internet wyjatkowo mułowato mi disiaj chodzi. Z tego co pamietam to chyba nie dawało się go załaczyć bez trafa. Na oscyloskopie ma trzy próby załaczenia ze skokiem napiecia do 100 -125 V.

    TV Serwis   29 Gru 2006 13:13 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2321
  • przetwornica samochodowa - "jakość napięcia"

    napewno z deklarowanych 350W da max ze 100W.. ale LCD, projektor lub LEDy to 20-30W monitor włącza się i wyłącza bezprzerwy, a diody ani migną... ..moze jakas czestotliwosc kiepska, albo skoki napiecia.. ..zwykłe słabe zarówki 230V czy lampki choinkowe 230V swiecą..

    Zasilacze, ładowarki   21 Gru 2019 16:52 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 462
  • Przetwornica 2000W do wzmacniaczy samochodowych

    Dodajac drugi taki sam glosnik (dokladniej podwajajac ilosc glosnikow) zasilany ta sama moca uzyskujemy wzrost cisnienia o 6dB. Dodaja drugi glosnik i zasilajac calosc ta sama moca dostajemy 3dB wiecej z tym ze wtedy mozemy dostarczyc wieksza moc a wiec potencjalne mozliwosci rosna o 6dB. A czy to jest...

    Układy Zasilające   11 Paź 2020 20:04 Odpowiedzi: 40    Wyświetleń: 7396
  • Przetwornica 24V zasilana z napiecia stałego 18 - 40V

    Witam poszukuje przetwornicy która zniosła by takie skoki napięcia zasilania. Obciązenie to radio telefon mysle ze góra jakies 300 - 500 w Czy produkuje się cos takiego

    Układy Zasilające   22 Lis 2008 21:32 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1634
  • Zasilanie układu 5V, Stablilizacja napiecia z 12V i 5V

    Może zasilaj ten moduł z ogniwa Li-Ion za pomocą przetwornicy buck - boost. moduł będzie zasilany bezpośrednio z ogniwa Li-Ion jak nie będzie zasilania od auta a jak samochód będzie miał zapłon to będzie zasilany z zapalniczki a ognio Li-Ion ładowane. Przetwornica buck boost tylko wyprostuje mi...

    Początkujący Elektronicy   21 Lut 2019 16:42 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 447
  • skoki napiec na lini 5V i 12V(MGB-300ATX)

    Dostalem zasilacz do naprawy: Megabajt MGB300ATX. Objawy: przetwornica próbkuje z f~1Hz. Wymienilem diode Shotkiego STPS30-L40CW na SBL1640PT (wyciagnalem z jakiegos starego zasilacza AT). Zasilacz ruszyl. Jako obciazenie podlaczylem mu 2 stare dyski twarde. Napiecia w stanie jalowym (tylko wiatrak)...

    Komputery Hardware   08 Gru 2006 22:43 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2003
  • Volt SinusPRO typ 2000s skoki napięcia

    Witam.Mam problem z inwenterem SinusPro 2000s.Sprzęt pracuje poprawnie przy pracy na przetwornicy daje napięcie 230V na wyjściu jednak po przejściu na sieć napięcie na wyjściu inventera zaczyna szaleć i daje skoki napięcia np z 207V na 242V bez zmiany obciążenia które jest w tym momencie stałe ok 250W.Dodam...

    Energia Odnawialna   01 Maj 2020 12:01 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 336
  • Problem z przetwornicą DVD711

    Witam.Naprawiam tez DVD Philispa ltylko ze model 701 i szukalem schematu i znalazlem w twoim poscie.Przetwornica identyczna poza wartosciami niektorych elementow.Pomogles mi ze schematem wiec CI tez pomoge.W tych przetwornicach jak pada tranzystor pada tez opor 1ohm/2W (3132 na schemacie) i od dolu przetwornicy...

    Początkujący Serwisanci   09 Lis 2007 12:53 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1175
  • Przetwornica DC/DC zasilana z obwodu DC falownika napięcia

    Jeżeli chodzi o schemat to nie zamierzam go udostępniać jak narazie W przypadku dynamiki to raczej mało prawdopodobne żebym poprawił znacząco odpowiedź układu. Mniejsze przeregulowanie można uzyskać dodając większą pojemność na wyjściu. To że napięcie spadło lub wzrosło o taką wartość głównie wynika...

    DIY Konstrukcje   23 Lut 2015 22:26 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 11112
  • Philips brilliance15A piski z przetwornicy

    Witam Co moze byc przyczyna takiego zachowania mianowicie po wlaczeniu zasilania w rownych odstepach czasu slychac popiskiwanie przetwornicy napiecie zasilajace na UC 3842 skacze w takt tych piskow zreszta gdziekolwiek nie mierze napiecia to sa tam jakies skoki Co robic??? Z gory dzieki za pomoc

    Monitory Serwis   28 Cze 2003 15:48 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1344
  • Przetwornica Buck- Poprawianie sprawności i kilka innych pytań.

    I teraz widze od razu że jesli zrobie dławik na 5A to przy 1A poleci mi na pysk sprawność.. ( bo np liczy sie dla maksymalnego obciażenia a co z mniejszymi ? ) A za jakiej przyczyny miała by "polecieć na pysk"? mam rdzen "iron powder " z zasilacza ATX ( najprawdopopdobniej T184-26 --zołto białe)...

    Układy Zasilające   07 Sty 2013 09:32 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3663
  • ATX - z jakiego napiecia korzysta procesor, agp i ram

    Procek zasilany jest z 5 lub 12v w zależnośći od modelu płyty. Chipset z 3,3v. Agp z 5v. Wszystkie układy (bez chipsetu -prosto z zasilacza) zasilane są przez przetwornice na płycie. Nopięcie powinieneś mierzyć voltomierzem. Napięcia odczytywane w BIOS-ie czesto są niedokładne (nawet do 0,2v). Dobrym...

    Komputery Hardware   09 Wrz 2004 15:24 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2927
  • dbx DriveRack - wymiana oprogramowania.

    zalezy jaki sprzet stare yamachy to cisza i zero kontroli cyfrak behringera to sygnal w glosnikach a zero kontroli drive rack nie wiem dziala bez problemu może ten stół nie od skoków napiecia sie zawieszał?No ale z drugiej strony to jak to jest.Przecież chyba zasilacze tych sprzętów sa stabilizowane...

    Nagłośnienie Estrada   20 Sie 2009 18:02 Odpowiedzi: 83    Wyświetleń: 13056
  • LG 575 problem z zasilaczem

    nie wiem juz nic :( tomek napisal ze jesli procesor nie bedzie wykrywal ktoregos z ukladow I2C to procesor bedzie staral sie wystartowac od nowa (tak to zrozumialem;) ale mam pytanko jezeli odpiolem napiecia zalaczane przez procesor (chcialem wykluczyc zbytnie obciazenie przetwornicy po odpaleniu)...

    Monitory Serwis   12 Wrz 2003 21:18 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1499
  • Przerobka ATX - zasilacz regulowany

    Witam. Pracuje nad przerobka zasilacza ATX i nasuwa mi sie kilka pytan: 1. Czy z przetwornicy ST-BY mozna bez obaw zasilac jakis mikrokontroler? Generalnie chodzi tu o jego bezpieczenstwo podczas startowania przetwornicy np. podczas podlaczania do sieci. Czy czasem nie ubiją go jakies stany nieustalone?...

    Układy Zasilające   28 Lip 2006 11:35 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2879
  • Zasilacz chłodzony cieczą

    powiem tylko tyle każdy kondensator w momencie załączenia przetwornicy dostaje czasem podwojona dawkę napiecia szczególnie jak sa przetwornice duzej mocy kiedy wlaczamy kompa momentalny skok napiecia i to je niszczy nie temperatura ktora wydzielaja kondensatory w zasilaczach wytrzymuja do 85 stopni wiele...

    DIY Poczekalnia   14 Cze 2009 15:25 Odpowiedzi: 91    Wyświetleń: 24958
  • Spawarka PIROTEC SIM 201/1 - spalone elementy.

    Witam tak analizujac schematy spawarek umieszczone w temacie zastanawiam sie czy producent celowo nie umiescil w obwodzie uc3843 kondensatora elektrolitycznego w moim przypadku 50v47uf aby to wlasnie ten kondensator stanowil "najslabsze ogniwo lancucha"i w przypadku skoku napiecia jaki uwalil tranzystory...

    Elektro Spawarki i Prostowniki   25 Sty 2018 21:03 Odpowiedzi: 71    Wyświetleń: 13185
  • Ku przestrodze - burza i komputer...

    Z tego co mi wiadomo, to listwy z zabezpieczeniami nie podlacza sie do wyjscia UPSa (szczegolnie statsze modele - nie majace na wyjsciu czystego SINUSA) z tego wzgledu, ze warystory w listwie moga zwierac wyjscie upsa; napiecie ma ksztalt prawie prostokatny. Jesli ktos potrzebuje - moze podlaczyc zwykla...

    Komputery Hardware   09 Cze 2005 23:11 Odpowiedzi: 48    Wyświetleń: 7989
  • zasilanie awaryjne kotła olejowego

    Jeżeli chodzi o przekażnik to wazne jest obciążenie styków roboczych. Musi być większe niż to jakie pobiera cały sterownik. Przekażnik powinien mieć conajmniej trzy styki robocze. Cewkę podpinasz bezpośrednio do sieci (będzie ona wykrywać zanik napięcia sieciowego) Jedna para styków (1,2) będzie...

    Inne Serwis   29 Gru 2007 14:42 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3787
  • Philips chassis EM2E

    OTVC nie daje sie zalaczyc. Jak testowac przetwornice na tej plycie? Po zalaczeniu do sieci mam okolo 90 V(na STby). Przy probie zalaczenia mam skok napiecia na chwile i przetwornica wraca do pierwotnego stanu. Czy ktos testowal te przetwornice na sztucznym obciazeniu? Czy zabezpieczenia TV pozwalaja...

    TV Serwis   30 Lip 2005 15:18 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 3599
  • samsung cx-558wt

    Problem z w/w telewizorem polaga na tym ze notorycznie uszkadza sie układ scalony sab3035.Po wywiadzie przeprowadzonym u klienta okazuje sie ze od nowosci telewizor ten miał wymieniany ten scalaki to kilka razy. po wymianie grał rok , pól roku i sytuacja sie powtarzała. aktualnie telewizor trafił...

    TV Serwis   19 Sie 2005 15:36 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2051
  • tyrystor wyłączyć poza zerem?

    Symbol L to nie jest cewka tylko tak ogolnie oznaczylem obciazenie, ktore z natury rzeczy jest zwykle takie jakie jest. Wartosci R i C musisz tak dobrac, by w skrajnie niekorzystnych warunkach moc zapewnic ujemny skok napiecia na anodzie SCR1 na czas potrzebny do jego wylaczenia. Poeksperymentuj troche....

    Elektro Maszyny i Urządzenia   28 Cze 2004 16:03 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 5683
  • ALAN 48 excel

    hej, ESP faktycznie to wyrzucenie pieniedzy w bloto, srednio czytelne sa przekazy po jego wlaczeniu, co do instalacji anteny i jej parametrow.. to dopiero mocno sie wczytuje w google i ksiazke A. Janeczka. Jak wyglada sprawa zestrojenia? sprzedawca powiedzial ze to trwa szybko... ja jako 'lame' ubzduralem...

    Radiotechnika Serwis   12 Lis 2005 15:38 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1299
  • philips 25pt4103/58

    Problem został rozwiązany otóż ten odbiornik był po burzy i oprucz tego uszkodzenia miał uwaloną przetwornicę ,którą opanowałem wymieniłem procesor -usterka z samowyłanczaniem pozostała ale po zmianie pamięci odbiornik trzyma pozatym z mojego doświadczenia wiem iż te odbiorniki są bardzo wrażliwe...

    TV Serwis   04 Mar 2003 14:39 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3064
  • Zasilacz impulsowy flyback w Circuit Maker

    Projekt pokazuje, że onlinowy Circuit Maker to użyteczne narzędzie A czy on otwiera stare projekty z protela 98? A za artykuł plus, brak odrobiny teorii trochę kłóci się z chęcią pokazania jak się to robi. Dodano po 16 Ogólnie jest to dioda w obwodzie snubbera, tak więc energia tam trafiająca...

    Artykuły   22 Maj 2019 21:26 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 9129
  • Panasonic tx-28LD4C

    pytanie odnośnie pomiaru tych napiec....jak wykonac kiedy w sytuacji przed zalaczeniem jest oczywiscie wartosc zero na wyjsciu transformatora a wlaczenie powoduje tylko na moment skok napiecia po czym tv sie wylacza i ponownie napiecie ma wartosc zero? a moze nie umiem zmierzyc napięć na przetwornicy? hmm......

    TV Serwis   29 Wrz 2004 20:53 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2157
  • Mam problem z Funai MK7

    Skok napiecia przy zalaczaniu lub za wysokie napiecie z przetwornicy.

    TV Serwis   03 Lip 2004 05:03 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 1767
  • Transoptory - na jakiej zasadzie działają?

    Dokladnie,calkowite zwarcie transoptora moze doprowadzic do bardzo wysokiego skoku napiecia w przetwornicy.Mialem przypadek kiedy radioamator probowal tego typu sztiuczek.Po kondziolkach filtrujacych zostaly tylko nozki,gdyby nie bezpiecznik(do tego o 5A za duzy)to nie wiem czy cokolwiek uratowalbym...

    Początkujący Serwisanci   10 Mar 2005 21:16 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3674
  • Jak przerobić odbiornik radiowy na 12 V na 24V ?

    Nie wiem ile to radyjko pobiera prądu przy 12V zasilania gdy grasz oczywiście dość głośno. Warto zmierzyć prąd pobierany .Są jak pisali koledzy wczesniej takie "klocki" -przetwornice choć niesłusznie tak nazywane w sklepach CB możesz kupic i po bulu ale sprawdz czy taki "klocek" którego zadaniem jest...

    Inne Serwis   04 Cze 2009 14:20 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 4645
  • UPS -> 12V/230V

    "funkcje zimnego startu" posiada ... czytalem sprawdzalem ... dziala ... faktycznie akumulator samochodowy ma pelnic funkcje oryginalnych akumulatorow ale zastanawiam sie czy usowac stare baterie czy podlaczyc akumulator samochodowy rownolegle do nich ... tak prawde mowiac to minimalne skoki napiecia...

    Samochody Archiwum   25 Maj 2005 08:19 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2527
  • SEG DVX 580

    dvd po awarii przetwornicy .Po skoku napiecia 12V rozwaliło wszystkie TL3472 teraz nie mam fonii ukłay trudne do dostania ,czy ktos wie czym mozna je zastąpic .podstawiałem 4558 (maja takie same wyprowadzenia) ale nie zadziałały z góry dziękuje za pomoc

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis   12 Wrz 2006 09:24 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 648
  • Zasilanie awaryjne serwera....

    własnie nie w ups masz zasialnie liniowe bo jest mniej awaryjne niz przetwornice które są wrażliwe na skoki napiecia w sieci ;) Jeżeli przeciętny zasilacz impulsowy pracuje poprawnie w zakresie napięć zasilających od 100 do 240V to te Twoje skoki napięcia to jakaś pomyłka . Na fotkach jest Orvaldi...

    Sieci, Internet   29 Gru 2008 17:30 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 5800
  • TV Grundig ST55-750TEXT - paski u góry ekranu.

    witam serdecznie mam problem z w/w tv dodam ze jeszcze oznaczenie ma cuc 7350 otóż mialem maly skok napiecia w domu poszly w sumie 2 tv ale opisze najpierw tego poszla przetwornica (naprawiona) i uklad odchylania pionowego (wymieniony tda8356) i mam nastepujacy objaw z krórym nie moge sobie poradzic...

    Początkujący Serwisanci   18 Mar 2007 17:22 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1115
  • Toyota Avensis D4D 2.0 - Gaśnie xenon

    Żarówka d2s Jak się robi adaptacje i mógłbyś napisać coś więcej bo ja w takich sprawach to laik jestem Dodano po 2 "wqitam. Lampy przetestowane przez weekend na wszystkie sposoby i wszystko działa nic nie gaśnie przetwornice i żarówki OK Prosze przeczyścić styki na samochodzie , sprawdzić...

    Samochody Elektryka i elektronika   07 Lip 2017 09:14 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2553
  • Łuparka Hydrauliczna dobór elementów

    Witam serdecznie opowiem wam tutaj wszystko o luparce. Bo ja mam łuparke fabrycznie używane kupiłem na zlomie i jest po remoncie. Dwa razy zatarła się chwytało wirnika od strony pompy i nie miałem siły poprawki robić, ale się udało i działa. Podobnie wygląda jak HECHT. 4T wysuwa się w 5s czy może do...

    Automatyka Przemysłowa   29 Gru 2020 11:14 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 21564
  • Enkoder (zdarzenia, dekoder) - wyskalowanie wyniku - XMEGA

    Niby prosty enkoder a tyle problemów ;) Niby działa ale jednak nie zawsze i nie za dobrze, nadal zdarzają się jakieś skoki lub postoje. Chciałem użyć regulacje wartości zadanej do regulacji napięcia w mojej przetwornicy typu flyback sterowanej XMEGą Tranzystor przełączający flybacka jest sterowany...

    Mikrokontrolery   26 Wrz 2017 10:27 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 1200
  • Fatalne 220V na kutrze, prosba o pomoc w usunieciu problemu.

    Witam. Od jakiegos czasu borykam sie z nastepujacym problemem. Na kutrze znajomego (duza jednostka - 47metrow), sa zainstalowane 2 agregaty pradotworcze Caterpillara. O ile dobrze pamietam, na wyjsciu podaja 3x230V~/116A i 24VDC/400A. O ile zasilanie na 24V jest w miare w porzadku, o tyle 230V pozwala...

    Elektryka Dla Każdego   30 Maj 2005 21:15 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3838
  • Daewoo DTP28G7K WP895 kineskop?

    Witam wszystkich . Posiadam ten tv w naprawie i problem jest taki , że po załączeniu obraz się zwęża w poziomie w takim cyklu jak skok napięć z przetwornicy . Napięcie główne zmienia się od 140-120v a jeżeli zejdzie niżej, wyłącza się całkowicie do stanu czuwania. Jest to chassis : WP895, CP885, CP485F Sądziłem...

    TV Serwis   18 Sie 2007 09:56 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2324
  • PŁYTA MSI - problem z kondensatorami, czy konieczna wymiana?

    a ja stane troche w obronie producentow plyt .... od tego zeby napiecia byly odpowiednio wygladzone jest zasilacz ... chociaz kondensatory na plycie glownej oczywiscie maja tez zmniejszac tetnienia i dzieki stosunkowo duzym pojemnosciom zmniejszac skoki napiec przy duzych impulsowych poborach...

    Komputery Hardware   10 Maj 2005 13:58 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 4731
  • Sanyo CEMI2140P-00

    TV nie uruchamia sięOdbiornik dostarczono jako kompletnie niesprawny.Byl już po naprawie w innym serwisie.Uszkodzony byl tranzystor mocy 2SD1651.Po jego wymianie telewizor pracuje poprawnie okolo 2-3 dni,po czym uszkadza się ponownie.I tak w kołko.Sztucznie obciążona przetwornica pracuje stabilnie,ale...

    TV FAQ i Solucje   10 Maj 2007 18:55 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 917
  • SyncMaster 710s

    Problem podobny jak w poprzednich postach na temat tego monitora.Po włączeniu obraz pulsuje,taki efekt pompowania.Posprawdzałem napiecia na przetwornicy,sąstabilne i zgodne z opisem na płycie.Powymieniałem większość elektrolitów-bez efektu.Zauważełem jedynie na jednym z odczepów trafopowielacza skoki...

    Monitory Serwis   24 Maj 2005 18:11 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 930
  • Glosnik budzetowka 30cm do 300zl w duzym X max :) dBDraq

    Co do d1,to faktycznie,dosc awaryjny,sam sie borykalem z nim. zaczelo sie od zimnych lutow :) bardzo niestarannie wykonany wewnatrz. Pozniej zaczelo sie znowu cos dziac,sam sie wzbudzal, glosnik dostawal prad staly i bylo nie dobrze. Po grzebaniu we wnetrzu, przegladaniu lutow,ewent ualnie poprawkach...

    CarAudio   30 Paź 2007 17:24 Odpowiedzi: 81    Wyświetleń: 9082
  • Panel słoneczny - jednolite napięcie

    Z małych paneli słonecznych (do lampioników ogrodowych) chcę sobie zbudować mini panel słoneczny. Pytanie mam tylko takie, że ilość wytwarzanego prądu uzależniona jest od nasłonecznienia, czy istnieje jakiś sposób, żeby zdławić ewentualne skoki napięcia i ograniczyć je, np do 9V? Jest kilka sposobów,...

    Początkujący Elektronicy   24 Lip 2015 06:36 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1182
  • Samsung RS7768FHCBC - w ogóle nie ma prądu

    Udalo sie naprawic za grosze. Uszkodzona byla przetwornica z 230 na 12 i 5V. Zasila ona sterowniki elektroniczne lodówki. To ten modul ktory wczesniej wrzucalem fotki, a ktory jeden z kolegow kazał pomierzyć. Zawiozlem moduł do Pana ktory naprawia telewizory, bo nikt od AGD nie chcial sie podjac. Diagnoza...

    AGD chłodnictwo   22 Lip 2020 15:17 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 990