Najprawdopodobniej jak w innych ogrzewaniach D2, D4 Biało-niebieski przewód diagnoza, pin 8. 1. czerwony plus, 10. brązowy minus Więcej Ci nie podpowiem. :) Nie znam D1
W dafie przewód diagnozy jest koloru bodajże niebiesko żółtego. Wpinasz się przewodzikami z testera(czterema) równolegle do kostki za siedzeniem pamiętając że biało niebieski z testera należy podłączyć do żółto niebieskiego w kostce. To jest mój taki sposób i błędy wyświetla mi odrazu.
Przewód czarno-czerwony od statora, jaka rezystancja?
Podłącz do pinu czujnika z baku jakiś potencjometr 1k, potencjometr do masy i sprawdzaj, czy się wskazania zmieniają. Przydałoby się też sprawdzić ciągłość obwodu, a potem pływak.
A to ciekawe. Przecież z kasety nie wychodzi bialo- niebieski przewód diagnozy. Piec chodzi po CANie. Myślałem że tylko testerem VCI można.
Sprawdź czy do tego zegara podłączony jest przewód diagnozy (niebiesko-biały) w związki agregatu. Jeśli tak, to powinien pokazywać kod błędu. Jeśli nie- podłącz.
jezeli masz w instalacji zworke na 14 i 22 pinie to sprawdz ten schemat niestety nie mam schematu typowo do toledo z tego rocznika ale moze ten z vw podpasuje , i tak jak kolega wyzej pisze podłącz przewód do diagnozy może ci wiele pomóc później
przewód do diagnozy nie urwany/przecięty?Może zdechł sterownik układu pomocy w kierowaniu?Jak z zasilaniem i masowaniem ?
Przecie pisze jak byk pin 25-diagnoza własna/ przewód K
Czyli teraz albo wina interfejsu, albo uszkodzony sterownik lub przewód od diagnozy :/ No nic trzeba będzie poszukać przyczyny :) Dziękuję za odpowiedź.
Easy Start jest podłączony trzema przewodami: przewód biało-niebieski (sygnał diagnozy)K line przewód czerwony (plus zasilania) przewód brązowy (minus zasilania)- przewód biało-niebieski idzie pod maskę w okolice dogrzewacza jutro na kanale sprawdzę,gdzie jest dalej podłączony,od góry widzę tylko wtyk cztero-pinowy. Czy jest to możliwe aby on sterował...
Aby zdiagnozować i rozblokować kasetę musisz posiadać oprócz zegara jeszcze jego odpowiednie podłączenie: +15 po stacyjce i przewód diagnozy. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Czujnik jest na podszybiu po stronie kierowcy w okolicach kostki podłączenia silnika wycieraczek. Żeby się do niego dostać trzeba wymontować przegrodę komory silnika (tę którą demontuje się do wymiany filtra przeciwpyłkowego). Ale moim zdaniem to nie czujnik. Raczej świeca żarowa. Diagnozą może nie być objęty. Sprawdź przy kostce łączącej podgrzewacz...
Sprawdź chociaż wzrokowo stan przewodów do sondy.Odłącz wtyczkę przy sądzie i sprawdź na lini sygnałowej jakie napięcie podaje ecu.Powinno być około 0.41-0.46v.przy włączonym zapłonie.
kolega wyżej pisze że nie można odczytać kodów powiem że nie musiałem w ten sposób odczytywać zawsze robię to testerem Dokładnie tak samo jak ja. Też robię to testerem i dlatego piszę, że bardzo, ale to bardzo rzadko podpina się przewód diagnozy do zegarów klienta. Zwyczajnie po to by za dużo nie wiedzieli :wink: Taka tajemnica zawodowa.
A prąd z zasilania płynie? Bo może to nie zwarcie, a przerwany przewód od plusa?
Może komuś się przyda na przyszłość. Walnięty okazał się przewód diagnozy silnika łączący sterownik silnika( pin A5 ) z pętlą immo(pin nr 7). Jak się trochę poszarpało wiąchą ,to łączył na jakiś czas. Puszczony dodatkowy nowy przewód przy wiązce i wszystko już ponad tydzień gra. Dzięki za podpowiedzi.
Ta sama centralka i ten sam problem, objawy dokładnie takie same. Diagnoza - upalony jeden przewód tuż przy centralce ale w taki sposób że niemal bez śladu na koszulce. Szukałem prawie dwa tygodnie bo czasem zadziałało na moment a potem nic. Znalazłem przypadkowo. Przedzwoń wszystkie kable po kolei Pozdro... ShakeAll
W moim aucie jest dogrzewacz D3WZ (ALHAMBRA 1,9 TDi) który niestety nie działa. Z dogrzewacza wyprowadzony jest przewód diagnozy lecz kończy się w pierwszym złączu zaraz przy piecyku. Czy można w jakiś sposób podłączyć ten przewód aby połączyć się ze sterownikiem dogrzewacza poprzez złącze diagnostyczne samochodu ? Wiem, że w niektórych autach jest...
Antenka WIfi.
WN a nie WM Wysokie Napięcie (cewki, świeca, przewód...)
Witam, Chciałbym podłączyć interfejs do Webasta Air Top 2000ST w Volvo FH. Tester posiada dwa wyjścia na zasilanie, oraz biały (K-diagnoza) Ogrzewanie jest podłączone do instalacji samochodu kostką jak na zdjęciu. Namierzyłem w niej zasilanie i masę grubszymi przewodami oraz dwa do zasilenia pompki. Pozostaje jeszcze 5 przewodów. Dodatkowo odchodzą...
witam ? Mam ptanko, jeśli webasto się nie wyłącza przy temp.90 st.to przyczyną może być czujnik temperatry silnika??? Czujnik temp. silnika nie ma nic do piecyka. A jak dojdzie do tych 90 st. to piec zwalnia obroty czy dalej grzeje na max. stopniu? Dodano po 5 Witam mam pytanie może ktoś odpowie... a który kabel jest odpowiedzialny za diagnostykę D3WZ.Tzn...
Wypnij wtyczkę CNL802, włącz przewód sieciowy do gniazdka i czy stanie się jasność.
Witam.Potrzebny schemat elektryczny podłączenia webasta D5WS FORD GALAXY WGR 1.9 TDI. z instalacją elektryczną a najlepiej gdzie jest podłączony przewód do diagnozy , z którym sterownikiem jest połączony. Po podłączeniu VCDSa nie ma komunikacji . Z góry dziękuję. Werpachowski.grzegorz(at)gmail.com
Jak sygnał OK to jak może być uszkodzony przewód ? Pewno ta "diagnoza miernikiem" lipna?
pierwsze piszesz że brak kodów usterek a teraz że nie można się połączyć... coś robiłeś czy po prostu zły moduł testowałeś? Trzeba by sprawdzić czy zasilanie dochodzi do kostki oraz czy jest plus po zapłonie, oraz przemierzyć przewód od diagnozy
Nie jest to trudne, ta strona to biblia: https://www.vwgolf.pl/porady/passat-b5-1... w skrócie, złącze niebieskie: 1 – Zacisk 15, plus 9 – Zacisk 31, masa 23 – Zacisk 30, plus 24 – Zacisk 31, masa 25 – Diagnoza własna / przewód K Tyle wystarczy do uruchomienia VCDSa i testowania ustawień wskazówek...
https://www.multiecuscan.net/ReleaseHist... Diagnoza dodana w wersji programu 1.9 z 19.03.2014 Do tego wystarczy przewód KKL
ciezko troche miec pewnosc niestety, zeby nie palil wgl to co innego ;P
Co do testera - ELM327 na by też mam, ale się nie sparował z ECU, trudno, kasa nieduza . Zakupiłem op-coma i właśnie zdiagnozowalem usterkę EGR. Może jutro podłubię, mam nadzieję że to tylko przewód :) Zapewne diagnoza u mechanika kosztowałaby z 50 zł, więc w sumie już sie zwrócił :)
Może ten kondensator 470µF miał zwarcie, a przy dotykaniu poruszały się nogi i zaczął działać poprawnie. Dlatego pisałem byś sprawdził zasilanie na nim też. Konektory też czasem przestają przewodzić, zaciśnięty przewód nie ma kontaktu.
Chciałabym go zdiagnozować, ale nie znam się na elektronice. Zatem po kolei. Wtyczka zasilająca musi być wyjęta z gniazdka 230V. Na początek proponuję sprawdzić przewód zasilający oraz włącznik, przy użyciu funkcji omomierza.
Trafna diagnoza. Przewód od podciśnienia nie był podłączony. Już wszystko gra. Dzięki za podpowiedź.
faktycznie musisz mieć podłączony przewód od diagnozy pod wyświetlacz ale nie pamiętam pod który pin.Ja odblokowywałem zawsze sterowniki z laptopa z programem webasta.Z wyświetlacza też się chyba jakoś odblokowywało ale nie mam teraz instrukcji ani schematu żeby ci pomóc.
A czy przewód paliwowy nie ma jeszcze gdzieś jakiejś przerwy? Sprawdź czy nie kapie gdzieś paliwo... Sprawdź świecę żarową i sitko. Czujniki sprawne,ale to co opisujesz wskazuje albo na zapowietrzony układ paliwowy, albo na uszkodzenie cz.temp. bo wydaje mi się, że następuje przegrzanie. Możesz sprawdzić jeszcze czy przewody rozprowadzające ciepłe powietrze...
Czyli szukać przyczyny w wiazce auto skrzynia ,który to jest przewód
Witam. Zgodnie z Wasza diagnozą przewód główny i pamięciowy były zamienione. Radio sprawne, gra jak należy. Dzięki za pomoc
Powinieneś zmierzyć napięcie zasilania bezpośrednio na końcówkach grzałki, jeśli napięcie zasilania jest obecne to uszkodzona jest grzałka. Jeśli nie ma napięcia to szukasz szeregowo z grzałką połączonego zabezpieczenia termicznego - sprawdzasz czy jest "przejście", ewentualnie sprawdź włącznik lub termostat. Może przewód zasilający? Trudno odgadnąć...
kabel zasilający do pompy paliwa (zielono-zólty) z wyłączonym zapłonem ma zwarcie do masy, podczas pracy pojawia sie na nim 12v (wtyzka wyjeta z pompy) tylko że obwód zamyka się do masy poprzez lambdę, przepływomierz i zawór filtra węglowego. Skoro przepala Ci się bezpiecznik tylko ten odpowiadający za pompę to ona jest uszkodzona, jak sam stwierdziłeś...
Masz tam przewód od zasilania modułu wtyk 1i2 pin 9 i trzeci od zasilania nox bezpiecznik 6
Sprawdż na pojemnościach wokół czy nie ma zwarć.
Przetarty przewód może zakłócić pracę immobilizera a ten nie pozwoli odpalić silnika. Aby postawić diagnozę trzeba bardzo dokładnie opisać objawy. W pierwszym poście brakuje trochę informacji. Zwarcie z przetartego przewodu mogło "wyłączać" poszczególne odbiorniki (światła, radio) więc warto sprawdzić także ten trop, szczególnie że to niewiele roboty.
Rozbierz monitor, posprawdzaj wtyki na świetlówki, jeśli wszystko dobrze , rozbierz matrycę. Sprawdź połączenia świetlówka przewód. Jeśli i to będzie sprawne - świetlówka do wymiany.
Problem rozwiązany, dziękuję wszystkim za odpowiedzi. A teraz opiszę, co było przyczyną. Mierząc sygnały przychodzące na przekaźnik wyglądało, że wszystko jest ok. i było ok.. Pomierzyłem tranzystory w samym przekaźniku też sprawne, pomierzyłem ciągłość przewodów zasilających też OK. I tu właśnie tkwił problem w diagnostyce. Ciągłość przewodów mierzyłem...
Witam, mam problem z odczytaniem błędów. Chodzi o sterownik Pierburg Ecotronic, który ma możliwość diagnozy za pomocą kodów błyskowych. W załączniku jest opis poszczególnych urzadzeń, którymi steruje. Na schemacie mamy: c - lampka diagnostyczna i e - przewód diagnostyczny. W komorze silnika, w okolicach serwa znajduje sie niebieski przewód. Prprawdopodobnie...
bo raz ładuje a raz nie Z wyżej opisanego problemu obstawiam nie zachowaną (czyli po prostu przerwę w którymś z przewodów) ciągłość przewodu. Taka usterka najczęściej występuje na często zaginanych przewodach. Do diagnozy uszkodzenia przyda się prosty, najtańszy multimetr.
Na pinie 1 złącza 6-stykowego jest diagnoza. Jeśli przewód do niego nie ma zwarcia lub przerwy, to świadczy to o uszkodzeniu samego sterownika.
BBY na pewno nie bo tam jest diagnoza na K-Line, jedynie AUA ma diagnozę po CAN. Masz farta haha jedyny sterownik taki Ci się trafił. Jak już to kup VCDS albo jakiś ręczny skaner i odpuść sobie ten przewód bo nie zrobisz przewodu CAN, nie ma sensu po prostu. https://viaken.pl/pl/skaner-vscan-vag-mi...
Jak nie masz climatronic'a to tam tego nie będzie. Możesz podciągnąć z licznika: pin 25 kostki niebieskiej, kolor zielono-niebieski. Podłączenie lub nie podłączenie K-bus nie ma wpływu na działanie radia, służy jedynie do diagnozy (możliwość połączenie się z radiem komputerem diagnostycznym).
Kolega pisał wcześniej żebyś podpięła ten żółto zielony przewód do obudowy grzałki. Bez podpiętego tego przewodu nie wykryjesz czy jest przebicie do obudowy, co powoduje zadziałanie bezpiecznika.
Szkoda że, nie masz czym zdiagnozować ABS, bo to zaoszczędziłoby masę roboty. A czym dysponujesz do diagnozy po OBD? Kontynuując, napisałeś o problemach z ABS no potencjalnie z czujnikiem, ale co może mieć do tego "walnięty przewód w klockach"? Jak klocki są z czujnikami, to raczej powinna zapalić się kontrolka od okładzin hamulcowych a nie ABS.
Witam jak można zdjagnozować usterkę w zasilaczu jak na zdjęciach poniżej. Objawy są takie że pali się bezpiecznik na brązowo, wcześniej ktoś ominął bezpiecznik drutem, upalił się przewód przy diodzie. Czy dioda do wymiany czy może mostek? kilka fotek: http://img169.imageshack.us/img169/7657/... http://img524.imageshack.us/img524/9180/...
Na ścianie masz taki zegar jak wyżej umieściłeś w poście? W dafie bez problemu można tak zdiagnozować. Pociągnij przewód od szarej kostki, która jest za fotelem pasażera bezpośrednio pod zegar na pin 8, przewód niebiesko-biały. Diagnoza powinna się uruchomić
Jeżeli miałeś oryginalną kostkę ISO do radia w tym B5 to musi działać. Jeżeli sam dorabiałeś zasilanie i głośniki (bo np: ktoś uciął kostkę bo miał radio innego standardu) to musisz podłączyć też przewód 'K' - czyli diagnoza.
No wlasnie byla nieszczelnosc odmy przy silniku, przewód został wymieniony bo pierwsza diagnoza była ze lapie lewe powietrze wlasnie tam. Mechanik rozebral silnik wymienił przewód i dalej to samo wiec wtedy zabral sie za cala reszte. Czy mozliwe ze to cewki?
Linia K idzie z 7 pinu ODB na licznik na niebieskie złącze - pin25 a wychodzi zielonym złączem, pin 5 i idzie do sterownika silnika na pin 43. Przewód wychodzący z licznika ma kolor szary z białym paskiem. Trzeba sprawdzić ciągłość tego przewodu pomiędzy ECU (sterownik silnika) a licznikiem, jeżeli przewód cały to problem raczej w liczniku, można wtedy...
Jeden to za niski poziom płynu chłodniczego, a inne? Usterka EDC (silnik) oraz kierunkowskaz ciągnika lewa strona. 4119 to raczej w EBS5 zobacz czy masz możliwość podglądu usterek z pozycji wyświetlacza - Diagnoza - sterowniki - EDC.
kostka zasilania to tak jak napisałeś, a ta druga to masz podłączone przewody: 1 lub 3 - włączanie +12V 2 - diagnoza 6 - sterowanie pompki paliwa(+12V), drugi przewód przy pompce naturalnie podłączasz do masy do tego 2 węże wiadro z wodą i butelka z paliwskiem i możesz piec odpalać
Dla swego spokoju i spokoju portfela proponuję też przed instalacją drugiego sterownika trochę innych elementów posprawdzać, by nie było kolejnego bum ( przewód zasilający, filtr PZ, silnik) . Awaria sterownika to skutek a trzeba znaleźć przyczynę. Chyba, że twarda diagnoza określa przyczynę przepięcia w sieci .
w takim razie masz niedrożność układu paliwowego. diagnoza - wymienić cały przewód ponieważ może tam być problem oraz czyszczenie zbiornika... tylko to Ci może pomóc
Trzeba rozmontować i dokładnie obejrzeć zwłaszcza termostat (styki, połączenia...) Wygląda, że przewód jest OK, skoro jakaś lampka miga. Dodano po 30 Oczywiście po odłaczeniu od sieci :)
Witam, koledzy jet ktoś w stanie powiedzieć jak zdiagnozować DW 80 w starym volvo 2000r. Webasto Thermo Testem V1.19 ? chodzi o to w który przewód i gdziesię wpiąć z diagnozą?[/GVideo]
Słuchaj, spróbuj zdiagnozować sobie ten silnik "metodą domową". Wystarczy dioda LED, rezystor do tej diody ok 1kohm i jakiś mikrostyk oraz 2 wsuwki by podłączyć pod akumulator i pod przewód diagnostyczny. Po diagnozie zobaczysz co go boli.
Ja miałem podobne objawy jak spadł przewód z czujnika ciśnienia atmosferycznego.
sprawdzic na przewodzie bialo czarnym 8pin wtycki co wazne zegar musi byc polaczony wspulnym plusem i masa jesli nic dalej sprawdzic przewod diagnozy przy samej zalewie czy nie pognił lubia tam gnic . Do diagnozy tych sterownikow najlepszy jest taki stary tester diagnostyczny pod com kd2000 i edith to g..no. Proszę poprawić pisownię.
W takim razie albo przewód do rozrusznika jest uszkodzony albo rozrusznik nie pracuje. Rozrusznik nowy i jeśli normalnie podłączony to tylko przewód.
Co ma skrzynka do głoównego zasilania!!! Stawiam na upier....ny przewód przy rozruszniku. Czekam na diagnozę!
Wielkie podziękowania dla kolegi (at)Gerri. Twoja diagnoza była w 100% trafna. Tak jak napisałeś, przetarty przewód czarno-niebiesko-fioletowy w wiązce na silniku w pobliżu alternatora. Jeszcze raz serdecznie dziękuję za pomoc.
Diagnoza w Eberach jest zazwyczaj na przewodzie biało-niebieskim. Po podpięciu się pod ten przewód czy to potencjometrem eberowskim, czy zegarem modułowym powinieneś uzyskać diagnozę.
Dziś udało mi się postawić diagnozę, okazało się że przewód w pewnym miejscu był kiedyś przerwany, ktoś to łączył ale niestety czas nie obszedł się zbyt łaskawie wobec metody pół druciarskiej, część przewodów w ogóle nie była połączona. Jest też inny problem-woda.Próbowałem łączyć na krótko ale przewody są zaśniedziałe w izolacji, pytanie czy to jest...
Przewód nr 1 czujnika wałka rozrządu idzie oczywiście do sterownika silnika (120) do wtyczki szarej,wyprowadzenie B3. Natomiast element zaznaczony żółtą strzałką to wspólne połączenie (w tym przypadku 10-ciu i jest to masa) przewodów. W Renaultach wygląda to tak , że są to zaostrzone przewody i połączenie jest zalane cyną.
Kolego nie kombinuj sam bo jeszcze wysadzisz chałupę w powietrze. Zgłoś sprawę do administracji może oni mają kumatego elektryka. Jak już pisaliśmy po wyłączeniu kuchni z gniazdka grzanie przewodu gazowego ustąpi, jednak to nie likwiduje usterki Twojej instalacji. Nie wierzę że w warszawie nie ma elektryka który podejmie się naprawy-diagnozy. Przewód...
A zbyt duży luz wału może być przyczyną braku ładowania?Jak połączyłem przewód df z prądowym to widać jak rusza się wirnik
może być też przerwa na przewodzie
Gdzie jest ten żółty przewód,przy bezpiecznikach,czy przy zegarze ?
Taśmę możesz traktować jak zwykły przewód....
I drugie pytanie, który czujnik w intercars będzie oryginalny lub gdzie takowy szukać ?? Podaj kod silnika, podam Ci nr oryginału. czy jakoś można sprawdzić termostat, bo jak w temp. ma ok 81,82,82 i daje gazu to z 81 czy 83 spada niżej ?? Na wyłączonym ogrzewaniu jadąc obserwuj temperatura, 100km\h i zdejmując noge z gazu przez dłuższy czas nie powinno...
Witam, Zaczynam się poważnie zastanawiać nad jakimś testerem sieci LAN, praktycznie na 99% wystarczy mi tester tylko na skrętkę, światło zostawiam zawodowcom. Obecnie używałem tylko tych mizernych diodowych wskaźników, za parędziesiąt złotych. Jednak czasami takie kwiatki się w sieciach dzieją że głowa mała, a działanie metodą prób i błędów za profesjonalnie...
Rozumiem, że sprawdzając miernikiem środkowy pin wtyczki i czubek anteny, powinien być obwód zamknięty? Niekoniecznie. Na dachu, w podstawie bata antenowego, jest wzmacniacz. Ale można sprawdzić masę anteny. Można próbować wyjąć kostkę i gniazdo antenowe z kieszeni i podłączyć bezpośrednio do radia (kable są krótkie ale zazwyczaj było to możliwe)....
Panowie, na 2ch sprawnych Renault Master parametry przy wtyczce przepływomierza są następujące: Silnik uruchomiony wtyczka w przepływomierz: Wpięta 1. 3,30V 2. 0,00V 3. 14,30V 4. 4,98V 5. 0,30V Problemem okazał się brak masy na przewodzie nr2 (biało/czarny - cienki). Przewód przeciąłem i podałem masę na wtyczkę . Pojawiły się parametry jak wyżej. Kontrolki...
Witam, Najprościej zrób sobie wiązkę diagnostyczną z zegarem modułowym. Na 12 pinowej wtyczce wepnij zasilanie (+), masę (-) i wejście na diagnozę (bodajże pin 8 we wtyczce). Schemat połączenia znajdziesz w każdej dokumentacji ebera. Ja tak sobie zrobiłem i działa jak należy. Pamiętaj tylko, że diagnoza nie zawsze jest na przewodzie biało-niebieskim....
Właśnie - kluczowe pytanie brzmi - skąd taka diagnoza ?? Czasami uszkodzenia są prozaiczne - przewód USB, sekcja zasilania, zalanie cieczą o chmielowym zapachu (do wyczyszczenia izopropanolem :P )
Dzien dobry. Mam problem z moim Audi a6 c6 3.2 AUK mianowicie, po dluzym postoju, silnik odpalam ladnie wszystko chodzi, po paru min na wilnych zascieca sie blad esp, po zgaszeniu i ponowym odpaleniu jest juz ok w trakcie jazdy to samo dzieje sie tak po dluzyszm postoju, bledy na komputerze 18728 Regulator cisnienia paliwa 2 sygnal za wysoki staly W...
Zwijacz przewodu ???? Zwijacz, wtyczka, trzeba sprawdzić :) Najczęściej urywał się przewód w obsadzie pierścieni- symbol 269.0990. Można go przylutować lub wymienić całą obsadę. Opis naprawy zwijacza typ 269 masz na elektrodzie, występował i psuł się on w wielu zelmerach. Dla potwierdzenia swojej diagnozy możesz odpiąć zwijacz i podać na odpięte przewody...
Cześć Pacjent Ford Focus 1 2003. Zamki w drzwiach otwierają się kiedy chcą. Zostały sprawdzone wiazki drzwi- brak uszkodzeń. Została naprawiona wiązka klapy bagaznika- pęknięte przewody. Diagnoza zamków w następujący sposób: - wszystkie drzwi odłączone, czujniki otwarcia bocznikowane - samochod otwiera się i zamyka jak chce. Potem powtórzyłem test na...
Zamień przewody WN 1-go i 4 cylindra.Jeśli usterka wystąpi na 1 cyl. to uszkodzona cewka lub przewód,żeby to sprawdzić włóż świecę w fajkę i pokręć rozrusznikiem, jeśli nie pali nadal 4 to zmierz kompresję
Sprawdzając przewód N próbnikiem neonowym może się tak zdarzyć ze neonówka będzie się lekko świeciła i to jest normalne, bo jeżeli mierzący nie jest izolowany od ziemi to występuje jakiś potencjał zerem a uziemieniem. Próbnik neonowy nadaje się do wstępnej diagnozy tylko.
Jak klemy mogły znajdować się w wodzie? Chyba że samochód utopiony. Prawdopodobnie są problemy z rozrusznikiem. Czyli albo brak zasilenia przewodem z akumulatora, albo zanikło połączenie masowe, albo uszkodzony przewód zasilania elektromagnesu, albo wreszcie skończyły się szczotki. Ale skoro był jakiś problem z kontrolkami to być może i z ładowaniem...
Jeśli masz sufit podwieszany to nic nie stoi na przeszkodzie by w każdym punkcie świetlnym dać rozgałęzienie w postaci puszki (nad sufitem). Obecnie są puszki trochę głębsze niż zwykłe i na dnie mają już występy na standardowe mocowanie modułów (TS 35). Takie rozwiązanie daje to, że do punktu świetlnego idzie pojedyńczy kabel 3x1,5. W przyszłości: łatwa...
Nie podajesz szczegółów na temat konstrukcji zapłonu, ale szukając w internecie i patrząc na sklep paramotor wynika że to zapłon jak przy pilarkach spalinowych, kosach itp. Widzę dwa rodzaje zapłonów, czarna cewka Ducati Energia i czerwona cewka Selletra. W takich zapłonach nie ma gdzie szukać szukać przyczyny, jeśli jej nie ma to cewkomoduł do wymiany....
Oczywiście odrzucam uszkodzony przewód zasilający bo pewnie to sprawdziłeś. Pozostaje krótka diagnoza miernikiem na pinach zasilania zasilacza jaka jest rezystancja. Jeśli jest ok, uruchamiać zasilacz do testu oczywiście poza obudową.
Witam, tak, diody i elektrolity po drugiej stronie trafa. Poszukaj elektrolita na ok 160V i na nim zmierz napięcie. Jeśli będzie, to popatrz gdzie wlutowany jest przewód do płyty od tego napięcia i patrz na ścieżkę gdzie idzie sprawdzaj wszystkie elementy wlutowane szeregowo w tę ścieżkę. To proste szukanie. Pozdrawiam.
Witam, mam ten sam problem z tą pralką. Wymieniłem grzałkę i dalej nie grzeje (była przypalona na styku i izolacja od przewodu była zwęglona ale przewód był OK). Wymieniłem termostat i również nie działa. Czy mógłby Pan napisać jaka była diagnoza i czy udało się naprawić pralkę? Z góry dziękuję i pozdrawiam! Adam
Tak obracałem sprzętem na różne strony ale delikatnie sprawdzałem nigdzie żaden przewód nie lata luzem a co do naklejki nie widzę na tyle żadnej
Trochę za późno na tłuczenie się po nocy,ale dopisałem ten przewód do sprawdzenia.Na pewno dam znać,która diagnoza była słuszna :D
Jak tester nie wykazał CO2 to raczej będzie kompresor. Można odłączyć od niego przewód powietrzny ale i to nie zawsze pomaga w diagnozie. Najłatwiej wymienić głowiczkę.
Witam ! Jak włączasz pompę ? ( wtyczką, włącznikiem ) Jaki jest opór na samej wtyczce ? Może przewód ma zwarcie.
Uszczelki na pompowtryskiwaczach, pompa tandem, pompy paliwa w zbiorniku jeśli jest, filtr paliwa lub jego przewody. Dobry mechanik i diagnoza najpierw
że żarówki nie wytrzymały... Jest to zwarcie gdzieś na kablu wewnątrz domu czy może przepalił się bezpiecznik? Prawdopodobnie uległ upaleniu przewód zerowy. I na urządzenia poszło napięcie między fazowe 400 V. Obwód zamknął się przez pralkę i odkurzacz. Trochę wróżę z fusów. Ale zaraz inni użytkownicy możliwe że ci potwierdzą moją diagnozę. Powodzenia.
diagnozy wzmacniaczy komputer diagnozy przycisk diagnozy
25pt4423 dławik wentylatora mercedesa czujnik klimatyzacji vectra
Automatyczne blokowanie wejścia w centrali Versa - przyczyny i diagnostyka Zielone kwadraty na pulpicie - przyczyny i rozwiązania