podejrzewam że masz reduktor uruchamiany podciśnieniem sprawdź cienki przewód podciśnieniowy od kolektora do reduktora
Żart oczywiście, ale to jakiś wynalazek nieoryginalny. Natomiast ,,lewe" powietrze na dolocie może dostawać się poprzez pęknięcie kolektora ssacego od dołu. Nawet i obudowy filtra powietrza. Zgazyfikowana ta machina ?
przewód podgrzewania kolektora dolotowego po uruchomieniu silnika:)
Tym przewodem ma być zasysane powietrze do skrzyni korbowej aby przewietrzać silnik, a następnie odciągane drugim przewodem do kolektora ssącego i przepalane. Jeśli tam pojawia się olej, znaczy to iż mamy problem z zapchaną odmą( wąż odpowietrzający do kolektora ssącego) lub mocno zużyty silnik w którym przedmuchów jest tak dużo, że odma nie wyrabia...
To przewód pokrótce - z turbiny do kolektora ssącego gdzie jest sprężone powietrze dostarczane do silnika. Po jego wymianie na sprawny auto powinno odzyskać moc. Nie ma wystarczającego ciśnienia doładowania.
kolektor to obudowa teraz wez miernik przelacz go na test diody i jeden przewod daj do kolektora jak bedzie przejscie to ten jest baza jak nie ma przejscia to zmien koncówki miernika i dalej tak samo jak znajdziesz baze to teraz ten przewód co masz na kolektorze przełóż na emiter i też powino cos ci pokazywac na mierniku
Zacznę od tego na przewodzie zwrotnym nie było paliwa mam corollę i akurat w tym grzebałem, bo miałem podobny problem i w corolli nie ma powrotu paliwa do baku. Ten drugi przewód idzie do pochłaniacza oparów paliwa i in jest zawsze pusty. U mnie powodem, że silnik nie chciał odpalać na benzynie (też mam gaz), był pęknięty wężyk karbowany w zespole pompowym....
Masz Kolego niesprawny reduktor parownik gazu,przewodem podciśnienia jest bez ograniczenia dostarczany gaz do kolektora ssącego co nie powinno mieć miejsca.reduktor do regeneracji lub wymiany.Odłącz przewód podciśnienia reduktora od kolektora ssącego odpal na automacie i sprawdż czy z przewodu podciśnienia nie wydostaje się gaz.
no przerobić zawsze można trzeba albo dorobić dodatkowe gniazdo albo z któregoś zrezygnować i przeciąć sygnał w ten sposób że odlutowuję przewód z kołka K505 i ten przewód miał by iśc do kolektora a wracający z kolektora podłączam pod kołekk 505 tak samo dla 2 kanału przewód z kołka k503 do kolektora a powrót na kółek k503 mam nazieję że rysunek ci...
oprócz samego gaźnika musisz wymienić kolektor dolotowy, zaślepić przewód który doprowadza ciecz chłodzącą do kolektora aisana, dorobić płaskownik z otworem żeby trzymał linkę gazu i przyspawać go go blachy przy belce. musisz mieć także inną górę gaźnika i uszczelkę. ja zastosowałem kawałek rury pcv kanalizacyjnej jako redukcję żeby połaczyć tę plastikową...
Srawdź przewód podciśnienia z kolektora do wspomagania hamulców. Nieszczelność spowoduje zasysanie "lewego" powietrza i tym samym zakłóca pracę na wolnych obrotach, a brak podciśnienia to też brak wspomagania hamulców
Ściągasz przewód paliwowy z gaźnika, ściągasz przewód podciśnieniowy z kolektora i zasysasz ustami. Powinno zacząć lać się paliwo. Zasysasz podciśnieniowy, a z paliwowego ma zacząć lecieć.
Zdejmij i zaślep od strony kolektora przewód do serwa. Jeśli nie pomoże: plak w rękę i rozpylasz powoli koło kol. ssącego, serwa, DV, odmy, itd., aż praca silnika się wyrówna. Częstą przyczyną jest uszkodzony przewód odmy(kolanko plastikowe) pod kol. ssącym.
Na Fagumit uważaj, poczytaj opinie w internecie. Fabryczne przewody plastikowe są wykonane z poliamidu. Z tego samego materiału są wykonywane przewody pneumatyczne (sztywne), choć nie wiem czy mają identyczną specyfikację w zakresie stosowania do paliw pod ciśnieniem. Przewody poliuretanowe (miękkie) pod wpływem temperatury stają się plastyczne. Na...
To jest parownik reduktor podciśnieniowy BRC ten przewód musi być podłączony do kolektora ssącego .Mam taki sam w Favoritce więc napewno się nadaje .
Podłączone były tylko dwa przewody, jeden zaślepiony i jeden wolny, nic więcej. Na zdj wyżej w postach podłączone były ten wskazany czerwoną strzałką i i ten na którym jest filtr paliwa. Niejasny opis - czyli przewód z króćca na kolanku kolektora ssawnego z czym był połączony w gaźniku? I po raz N-ty o odmie przypomnę, bo wypychanie oleju przez wlew...
Po ostatnim zabiegu silnik raczej otrzymał paliwo,i nic nie odezwał się! Sprawdź jeszcze raz czy ma iskrę, może zmień świecę na inną, podlej jeszcze raz paliwa do kolektora ,zrób ponownie próbę odpalenia,jak znowu nie będzie się odzywał, wykręć świecę sprawdź czy nie jest mokra, jak jest to sprawdź czy ma wobec tego kompresję. Nic nie napisałeś odnośnie...
kondensatory w przetwornicy równie rz te w okolicy trafo powielacza wyciągnij tranzystor bu i do kolektora podłacz żarówkę 60W a drugi kabelek od żarówki do masy i włącz telewizor i zobacz czy zaświeci się żąrówka ( jak wyciągniesz tranzystor przewód od zarówki podłącz do kolektora ( środkowa nóżka)
A to auto w które wkładasz ten silnik ma Servo? Pisałem o tym w poście wyżej. Podłącz ten przewód do serva. Każde auto benzynowe ma zasilanie serva podciśnieniem z kolektora dolotowego. Sprawdź to u siebie. Dodano po 1 Tak o ten przewód mi chodzi który zaznaczyłeś.
Z tym dodatkowym pinem sam mnie naprowadziłeś na odpowiedź. Otóż ósmy pin jest oznaczony w kostce "15T" i służy do załączania układu podgrzewania kolektora ssącego. Jest właśnie załączany przez dodatkowy przekaźnik w skrzynce. Pod kolektorem wymacasz gruby przewód czerwono zielony (cytuję z pamięci). Koloru przewodu przy kostce stacyjki nie pamiętam....
Witam. Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Zdarza się, że membrana puszcza i do kolektora ssącego dostaje się paliwo przez przewód podciśnienia. Silnik wtedy chodzi na dodatkowej porcji paliwa.
Sprawdź do którego cylindra jest podłączony wężyk podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa. Jak do czwartego to trzeba sprawdzić czy nie przedostaje się nim paliwo. Po wykręceniu świec sprawdź jakiego koloru są denka tłoków. Jak jest podłączona odma w tym silniku do kolektora ssącego i przewód podciśnieniowy od serwa hamulcowego ? Porcelanę mogło...
Witam serdecznie. Posiadam zasilacz prostownikowy bezpieczny BFP12/5, nie wiem, gdzie podłączyć przewód z kolektora (niebieski z 1 zdjęcia) tranzystora BD135, który steruje tranzystorami 2N3055 i jest zamontowany wspólnie z nimi na jednym radiatorze. Proszę o pomoc w tym temacie. Jeśli ktoś posiada taki zasilacz, proszę przesłać zdjęcie, gdzie jest...
I jeszcze jedno kiedyś wyczytałem w którymś z tematów że w intercoolerze może zebrać się woda, w jaki sposób to sprawdzić ?? Wstaw do garażu ocieplanego albo w temperaturze powyżej 2-3 stopni C. Podłącz jakiś podgrzewacz powietrza i skieruj ciepłe powietrze na cooler, odkręć przewód elastyczny wlotu powietrza z kolektora dolotowego i skieruj do góry,...
Ścieżka diagnozy dla P0304 mówi o sprawdzeniu czujnika wałka rozrządu , czujnika wału korbowego , wtryskiwacza 4 cylindra , moduł zapłonu . Na twoim miejscu postarałbym się na próbę o cewkę zapłonową to czasem się wymienia. Po za tym oględziny świec i gum cewki czy nie mają przebicia ( najlepiej podmienić). Impuls sterowania wtryskiwaczem może zanikać...
Witam i od razu dziękuję, choć przyznam, że traciłem już nadzieję że ktoś odpowie w tym temacie, a szkoda by było, bo problem ciekawy i dość uporczywy. Może kosztować niepotrzebnie... Do rzeczy... Zacząłem od zbiornika. Już po zdjęciu w kabinie z podłogi wykładziny pierwszy zonk. Jeden z przewodów wychodzących z baku luźny na szybkozłączce!!! Jednak...
Samochody mają odprowadzenie oparów paliwa do kolektora ssącego - oczywiście po drodze jest filtr węglowy i elektrozawór . Jeśli przewód się rozłączył to po pierwsze - będziesz czół opary paliwa a po drugie - silnik będzie dostawał "lewe" powietrze i obroty się podwyższą . To też może być przyczyna. Pompa paliwa jest zatopiona w zbiorniku paliwa - nie...
Jestem szczęśliwym posiadaczem SC900. Problem ze spalaniem pojawia się także w momencie kiedy przewody gumowe podciśnienia z korpusu przepustnicy do czujnika MAP oraz do ODMY parcieją i zaczynają puszczać powietrze. Zaraz będą głosy co ma przewód odmy do spalania. Nie jestem wstanie wytłumaczyć ale dopiero w momencie kiedy na przewodzie ODMY zrobiłem...
Bierzesz przykładowo plus miernika do bazy i drugi koniec przykładasz do kolektora a potem do emitera. Nic nie powinno być (przy pnp). Potem odwracasz polaryzacje, tzn. robisz to samo, ale do bazy dajesz przewód com. Teraz masz mieć w obu przypadkach przejście odpowiednie dla danego miernika (ew. zakresu). Na koniec zapominasz o bazie i mierzysz kolektor...
na plaka też nie zapala. gdzie mogę szukać przyczyny ? Plaka zapodaj jak najbliżej kolektora ssącego. Jeden psika drugi kręci. Ropę dobrze żeby była ciepła, z kanistra podstaw. Nowy filtr paliwa, albo obecny osuszyć ze starej ropy i zalać nowej. Dodano po 1 Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać. Cenna porada.
-ustawiasz miernik na pomiar rezystancji ( zakres 200 ohm) jeśli na tym zakresie będzie jakaś wartość to tranzystor jest podejrzany -takiego pacjenta trzeba wylutować , miernik przełączyć na test diody ( symbol diody) potem szukasz jaki to typ tranzystora i jak ma wyprowadzone nogi) - plusowy przewód podłączasz do bazy a minus raz do kolektora a potem...
Na pewno nie jest to wyciek pomiędzy głowicą a cylindrem, bo tam nie ma oleju. Jak tam jest nieszczelność to ucieka kompresja, nawet widać spaliny. Wynika z tego, że wyciek masz z kolektora wydechowego. Odkręć kolektor i zobaczysz czy nie ma mokrego od oleju kolektora i kanału wydechowego w głowicy. Albo ciapie przez prowadnicę zaworowa albo pierścionki...
Silnik łapie na dwa gary czy puka na jednym? mogłeś to wywnioskować po kolektorze wydechowym. Najlepiej odpal bez kolektora i patrz który garczek tak dymi. Wykręcić ten wtrysk, wkrec go na przewód cisnieniowy i kręci rozrusznikiem- zobaczysz czy padnie pyli. Biały dym to nie spalony olej napędowy wymieszany z powietrzem. Ja stawiam na kompresje, zaplon....
Witam, cieszę sie że pomogło. Są dwa przewody powietrza do gażnika jeden podaje powietrze zimne z przodu a drugi z nad kolektora wydechowego ciepłe. W praktyce po zatkaniu wlotów powietrza do gażnika powinno się zadławić silnik. Przewód (srednicy ok 12mm)z pokrywy zaworów to przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej (w fiacie 125 był prowadzony z dołu...
Batigol66, a ile razy według Ciebie, mogą być maksymalnie użyte takie śruby? zamontowanie glowicy Sprawdzić, czy w kadłubie silnika znajdują się dwie tulejki środkujące. Położyć na kadłub silnika nową uszczelkę głowicy w stanie suchym stroną z napisem „TOP/OBEN" skierowaną do góry (do głowicy). Uwaga. Grubość uszczelki głowicy jest oznaczana...
Tranzystor NPN sprawdza się tak że "+" miernika czyli przewód czerwony dołączasz do bazy tranzystora,następnie czarny"-"do dwóch pozostałych nóżek na przemian czyli kolektora i emitera.Wskazania na multimetrze cyfrowym wachają się w granicach od 600 do 900 om,zależnie od typu tranzystora. PNP sprawdza się podobnie,na bazę podajesz nie czerwony tylko...
Witam Tranzystory pomierzysz za pomoca omomierza, 2N3773 to tranzystory NPN, bedą przewodziły od bazy do kolektora i od bazy do emitera, w żaden inny sposób nie powinny przewodzić. Przewody miernika maja dwa kolory czerwony i czarny. Czerwony podłączasz do bazy. Oczywiście sprawdź każdą możliwość. Dla uproszczenia mozesz sprawdzić na początek złącze...
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
Miałem podobny problem z tym samym silnikiem. Auto nie chciało startować na benzynie.Proponuję szybkie i proste sprawdzenie. Zakładajac że masz sprawne wtryski, zapłon, to sprawdz regulator ciśnienia na szynie zasilającej wtryskiwacze. Uruchom silnik na lpg, włącz pompę paliwa jeżeli instalacja na to pozwala i odłącz przewód podciśnienia z regulatora...
Twój pierwotny schemat jest niepoprawny. Kierunek działania jest zły. Musi to być zrobione w następujący sposób: 1. Sterownik PLC musi mieć szybkie wyjście tranzystorowe ze sprzętową obsługą PWM (specyfika obsługi serw - krótkie czasy sygnałów). 2. Zgoda - do dopasowania sygnałów potrzebny jest transoptor, jednak podłączony w następujący sposób: - do...
patrz na rysunek 6 nózek!,i od góry połacz razem!,środkowe razem!,i nastepne też. na samym dole są nóżki cewki elektromagnesu przekaźnika! jedna do kolektora tranzystora,druga na plus zasilania,dioda zabezpieczająca !,anoda na kolektor tranzystora,katoda na plus zasilania!. Teraz musisz sprawdzić powodując przełączenie przekaźnika = czy środkowe łącza...
Obejrzałem załączone zdjęcia i ja przyjął bym następującą kolejność działania: Najpierw odkurzył bym możliwie najdokładniej wnętrze (nie ma zapewne to wpływu na usterkę, ale znacząco zwiększa komfort pracy). Następnie przy pomocy omomierza, na ustawieniu test diody, należy sprawdzić tranzystory końcówki mocy zamocowane do radiatora. Test przeprowadź...
Prawdopodobnie problem leży w przeodzie gumowym odmy:) Naprawiam na codzień Fiaty i o tej porze roku to normalka,problem jest w tym że przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej jest na pewnym odcinku(zaraz za przepustnicą powietrza) w poziomie i w nim zbiera sie skondensowana woda zmieszna z oparami oleju itp.Po uruchomieniu zimnego silnika jest jakby...
piszesz, że przewód z kolektora do sterownika wymieniony... a czy ten który jest w sterowniku także?.. często było tak, że właśnie ten który jest wewnątrz obudowy sterownika ulegał uszkodzeniu...
Witam może turbina się kończy. Odłącz przewód pomiędzy kolektorem a głowicą i odpal.
Cześć Sprawdź po kolei Zasilanie gaźnika w paliwo- proponuje założyć lub wymienić filtr paliwa w drodze ze zbiornika do pompy paliwa Założyć zastępczo igelitowy przewód/ przezroczysty łączący wyjście z pompy do zasilania gaźnika jeśli będą widoczne w paliwie pęcherze powietrza to znaczy ze jest problem z wydajnością pompy i nie jest to wina gaźnika,...
Witam. Dziękuję za odpowiedź. Jeśli chodzi o układ uC to jest to Atmel Atmega 16 (16AU). Sprawdziłem sterownik, nie posiada zabezpieczeń. Krańcówki były podłączone pod nóżki 41 oraz 41 układu (IN2 : PB0/XCK/T0 oraz DS1 : PB1/T1). Przesyłam zdjęcie płytki sterownika od strony wlutowanego układu, na czerwono zaznaczyłem miejsca, które były podłączone...
przy wycieku paliwa przez oringi sekcji tłoczących, paliwo wraca przez przewód powrotny do zbiornika paliwa, a nie do kolektora dolotowego.Ale ja nie dopatrywałbym się przyczyny w cieknących oringach, gdyż ta usterka powoduje głownie symptom ciężkiego odpalania po dłuższym postoju. Ja sprawdziłbym po pierwsze czy auto dymi przy pełnym gazie, tzn. czy...
Dobry pomysł ze strony autora wykorzystując turbosprężarkę ze zmienną geometrią. Dobrze wysterowana taka geometria zwiększa moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów, niż w przypadku zwykłej turbosprężarki na wastegate. Lepszy przyrost około 8 km z ładna charakterystyką silnika niż 15 km, gdzie najwyższa wartość momentu będzie się zaczynała np od...
Sprawdź czy nie odpala na dwóch paliwach. Często membrana w parowniku/reduktorze LPG przecieka, gaz dostaje się przewodem MAP sensora do kolektora i w momencie rozruchu na 2 paliwach ma za bogato i nie odpala. Po prostu zalewa. Zdejmij ten przewód podciśnieniowy z kolektora, zrób na nim bańkę, np z mydła czy czego tam chcesz i zobacz czy nie leci tamtędy...
przewód podciśnieniowy kolektora przewód turbo kolektora ciśnienie kolektora
lampy ksenony szczotki silniku pralki ubuntu komenda
gdzie montować zawór mieszający gdzie montować zawór mieszający
Opel Vivaro – lokalizacja przewodu powrotu paliwa do zbiornika, silniki dCi/CDTI Jak włączyć mikrofon w telefonie Panasonic?