witam a co ma wspólnego komputer z wycieraczką czy światłem stopu , prawdopodobnie urwał ci się gdzieś przewód masowy
Miernik przy niepewnym styku może cię okłamać, pomiar pod obciążeniem jest pewniejszy. (Jeden kabelek żarówki do plusa drugi kabelek do sprawdzanego przewodu masowego).
W polonezie najczęściej pada przewód masowy od zbiornika ... pociągnij sobie drugi i problem zapewne zniknie :)
Masz urwany kabelek koloru biało-czarnego.Masz dwa wyjscia - albo podpiac do masy ten biało-czarny kabelek(z prawej strony na zdieciu),albo leciec po tym biało-czarnym kabelku i szukac złączki,do ktorej jest on podpiety.Z tej złączki poleci miedzy innymi też kabelek biało-czarny,ktory jest przykrecony do masy.To własnie on jest powodem twoich zmartwien.Powinien...
Jak z kluczyka to jest mniej możliowści zacząć od czynności jak napisał Mr-perch. A jak będzie wszystko ok. to sprawdzić przewód masowy ,który idzie do siłownika "matki".
Właśnie taki chcę ( mam) zamontować podłączyłem lecz nie ma takich obrotów jak na zwykłym A doprowadziłeś do włącznika dodatkowy przewód masowy? W ST go nie ma.
Niestety linka prędkościomierza też terkota, na wtryski też to nie wygląda. Co do urządzenia mikroprocesorowego w Polonezie Plus znalazłem coś takiego w skrzynce bezpieczników. Poszukam jeszcze w tych okolicach czy nie przegapiłem jakiegoś przewodu masowego.
Wcześniej pisałeś, że miałeś problemy z elektryką stąd moje przypuszczenia, że coś jest z zasilaniem nie tak. Nie wiem jak w Polonezie, ale w większości samochodów przewód masowy jest plecionką miedzianą. Powinna ona być przykręcona do blach niedaleko akumulatora. Dla pewności podłącz woltomierz do minusa akumulatora i masy silnika i sprawdź czy jest...
Trzeba wyjąć urządzenie mikroprocesorrowe i obejrzeć styki w gnieżdzie , a być może że jest zimny lut na płytce. Następna sprawa to przewód masowy/czarny/ przykręcony w tych okolicach na przedniej ściance ,poniżej tablicy.P.
powiedz czy jak nie chce odpalić to słyszysz przy przekręceniu kluczyka takie "TYK" czy jest glucho i nieznacznie przygasają kontrolki na desce . A może podejmuje próby odpalenia . Zobacz czy po próbach odpalenia przewód masowy nie jest gorący . Jeśli jest to prawdopodobnie urwała się albo powiesiła jedna ze szczotek .
Podaj masę na przewód masowy lampy z zewnątrz. Jak zadziała, to masz rozwiązanie. Wtedy szukasz, gdzie urwana i naprawiasz. Oczywiście, że możesz podać masy z karoserii. Tylko takie rozwiązanie będzie wyglądać co najmniej amatorsko...
Miałem przypadek w takim polonezie, że uszkodziła się wiązka przewodów przy cewce (zwarcie przewodów sygnałowych cewki z przewodem masowym - koncentrykiem) Pozdrawiam.
Moim skromnym zdaniem to po prostu nie masz dobrej "masy" na lampach. Sprawdziłbym miernikiem przy włączonych światłach STOP napięcie na przewodzie masowym na lampach - powinno być 0V. Przewód ten jest przykręcony do nadwozia po oby stronach auta (osobno dla każdej lampy) pod wykładziną (można łatwo znaleźć śledząc wiązkę przewodów). Sprawdź czy jest...
WITAM KOLEGO. Z TEGO CO OPISAŁEŚ, WYNIKA ŻE PRZYCZYNĄ NIE CHCĄCEGO KRĘCIĆ ROZRUSZNIKA JEST PEWNIE ROZŁADOWANY AKUMULATOR. TO, ŻE WOLTOMIERZ POKAZAŁ CI 13 V TO NIE ZNACZY, ŻE JEST W PEŁNI NAŁADOWANY (PEWNIE MIERZYŁEŚ NAP. BEZ OBCIĄŻENIA - ZOBACZ JAKIE NAPIĘCIE BĘDZIE MIAŁ AKU POD OBCIĄŻENIEM NP. ROZRUSZNIKA) AKUMULATOR W PEŁNI NAŁADOWANY, POD OBCIĄŻENIEM...
Dlaczego sądzisz, ze mam impulsy ujemne ? Gdy wezmę do łapy miernik i jego masowy przewód zewrę do masy samochodu, a dodatni zetknę z pinem sygnałowym w kostce zegarów, to mi się pokazuje normalnie, że mam tam około 6.5V i jak dodaję gazu to ta wartość wzrasta - nie wiem do ilu, bo nie miałem chęci katować silnika, ale do około 8V mi miernik pokazał,...
Dzieki. Sory nie napisałem jaki silnik. Jest to 1.6 Polski silnik z wielopunktowym wtrystkiem. Mnie się tez wydaje że ten przewód masowy na cewkę przekażnika od pompy jest sterowany z komputera. Jest kabel żółty z czarnym paskiem. Chyba coś w komputerze się spaliło bo jest brak tej masy więc podałem na stałe i auto chodzi. Oczywiście sąsiad zaraz zauważył...
Witam- na początek najlepiej sprawdzić przewód masowy łączący silnik z karoserią, później przewód akumulatora w miejscu przykręcenia do masy samochodu,no i rzecz jasna klemy i sam akumulator. Przyczyną niesprawności bywa czasami sprzęgnik elektromagnetyczny w którym jest stycznik łączący główny obwód rozrusznika (nadpalone styki ) .Jeżeli to nie pomoże...
Witam ponownie:) Dziękuje za wszystkie porady, jeszcze niestety nie miałem czasu sie zająć swoim samochodem tak na poważnie, ale już wiem w przybliżeniu za co sie zaczepić. A w ostatnim czasie sporo sie działo. Któregoś dnia wsiadam do swojego poloneza, silnik był zimny, przekręcam kluczyk i .... i nic, brak jakiejkolwiek reakcji poza przygasającymi...
Wyczyść wszystkie punkty masowe, zapewne nieźle skorodowały. Wymień świece, przewody zapłonowe... Sprawdź cewki, czujnik położenia wału, przeczyść wszystkie styki... I wtedy próbuj odpalać ;)
Podczas jazdy na gazie do komputera samochodowego wprowadzane są błędne sygnały które powodują że komputer przestawia program w tryb pracy awaryjnej co objawia się zwiększonym zużyciem benzyny / silnik jest wprost zalewany i dlatego nie pracuje poprawnie na benzynie./Te nieprawidłowe sygnały mogą pochodzić z centralki gazowej np. zła emulacja sondy...
Najlepiej chyba zrobisz jak wywalisz ten wynalazek. Bedini były zakładane "fabrycznie" do Daewoo i nie tak dawno siąsiad chciał zebym sprawdził i wyregulował mu tą instalacje bo zaden warsztat nie chciał sie tego podjąc z powodu braku interfejsu. Niestety nie mozna było tego podłaczyć pod komputer. Komputer LPG kosztuje około 200zł, nowy na gwarancji...
No jak już tak musi to być to wersja minimalistyczna: Zasilanie z plusa akumulatora do pinu przekaźnika oznaczonego 30; wyjście z 87 i idzie do tego przewodu przy manetkach, na którym pojawia się prąd po PRZEŁĄCZENIU z drogowych na mijania (może to być żółty). 86 to masa a od przewodu białego (chyba - i to sprawdzić czy na nim pojawia się po PRZEŁĄCZENIU...
żadna "rewela".90 cm przewodu masowego?Wzmacniacz zasilany powinien być prosto od akumulatora i ten przekrój 5mm2(w starym polonezie do świateł taki jest)za 65zł kup tyle metrów przewodu ile ci trzeba(im większy przekrój tym lepiej,oczywiście w granicach rozsądku)A za resztę przewód sygnałowy(tu nie oszczędzaj!).
Problem mam już z głowy. Wymieniłem wiązkę przewodów od akumulatora do rozrusznika i masowy. Jak narazie działa od 1 miesiąca Pozdrawiam wszystkich
Archeologia, ale wrócę do swojego tematu Po założeniu gazu ten ten problem ustąpił, więc myślę, że to chwilowe kłopoty z ustaleniem mieszanki. co do kolegi Adampio ile lat ma twój akumulator (ten ZAP bo taki był oryginalnie do poloneza dołączony) Objawy wskazują na zasilanie, sprawdź dokładnie klemy i przewody z akumulatora, główne połączenia masowe...
przewod masowy to raczej nie moze byc ale raczej diody dodatnie lub ujemne.a jak nie to diody wzbudzania.wszystko da sie pomierzyc bez wyciagania alternatora
Witam. dzis radosnie pojechalem moim wehikulem... jak zwykle niezawodnie dowiozl mnie do celu. u celu jeszcze raz go odpalilem celem wjechania za brame. i tam zamarl. objawy sa nastepujace: - nie moge wlaczyc zadnego odbiornika w aucie oprocz radia oraz lampki. - przekazniki stukaja jak glupie gdy np wlacze postojowki czy awaryjne. - po minimalnym przekreceniu...
Witam serdecznie mam problem z pompą paliwa Polonez Atu 96r 1, 6 GLI. Pół roku temu pompa stanęła po wykręceniu okazało sie ze izolacja przewodu masowego była uszkodzona usunąłem wadliwą część zaizolowałem i wszystko było ok do dziś. Pompa znowu stanęła wykręciłem okazało sie ze tym razem oba przewody zasilające mają dość poważnie stopioną izolacje...
Proszę cię bardzo, tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic93... Podejrzewam, że będziesz musiał dość mocno rozbebeszyć auto. Ale zdejmij ile się da i "posprzątaj" dobrze. Sprawdź dobrze punkty masowe, bo lubiło się czasem coś urwać i się cuda działy. Wszelkie nieoryginalne przewody wywalaj. Wszelkie nadpalone podzespoły wymień. Od biedy na używane....
mam jeszcze jedno pytanko do was mianowicie mam zepsuty ten przewod pierwszy od samej gory przy module gdzies przelamany jest i tam jest tak z jednej kostki wychodzi na 2 przewody a na zakonczeniu tego kabla z drugiej strony na kostce wychodzi 3 przewody czarny brazowy tzn taki pod czerwony i czarny , i tak te dwa sa polaczone ze soba natomiast ten...
W czasie długiej trasy auto nagle zgasło. Wymieniona została cewka z modułem. aparat zapłonowy jest ok (sprawdzany w drugim golfie z tym ze tamten był 1.4 jedno punkt). Aparat plus cewka były brane z tamtego do mojego golfa i nic się nie działo!!! NAPIĘCIE NA CEWCE OK, POŁĄCZENIE NA PINACH W APARACIE OK (pobudzenie aparatu przez drugi pin z masą powoduje...
przewód masowy silnik mercedes przewód masowy przewód masowy silnika
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot żywica zalać lampa rosyjski
medelstor 20385799 parkside serwis
Obliczanie uzwojenia silnika 3-fazowego 700 obr/min, 36 żłobków Ciągłe obracanie się capstana w magnetofonie - przyczyny i rozwiązania