Tak, powinna mieć 1,5mm oraz przewód powinien być typowo paliwowy. Wpisz na allegro - webasto przewód paliwa. Są przezroczyste i czarne. Bez znaczenia.
Założyć możesz filterek na przewód podciśnienia. Jak mam wątpliwości, zakładam takie przezroczyste od paliwa do kosiarki. Widzisz wtedy czy membrana jest szczelna.
jak auto postoi dzień to w puszcze filtra jest gdzieś 3/4 paliwa dobije sobie i odpali bez problemów. to jest ciekawe; najwyżej położony element układu, aby z obudowy zeszło paliwo, to którędyś musi dostać się tam powietrze, jak odpowiesz sobie na to pytanie , to jesteś w domu. Zrobiłeś jakieś pomiary? Wydatek tej pompki, ćiśnienie? czy tylko oblepianie...
Może się zapowietrza. Obserwuj przewód dolotowy paliwa jeśli masz przezroczysty jeśli nie to załóż przezroczysty.
Zauważyłem również że przez jeden z przewodów z filtra paliwa wraz z paliwem idą czasem pęcherzyki powietrza (przewód ten jest przezroczysty)
Jeśli masz filtr paliwa z przodu z lewej strony przy pasku nad nim jest przewód przelewowy o zielonym kolorze rozepnij i przeciągaj paliwo z pompy/prawy koniec/ aż pojawi się w przezroczystym przewodzie przy pompie/najlepiej elektryczną pompką.
Sprawdź poziom paliwa. Zakładasz przezroczysty przewód do spustu komory pływakowej. Odkręcasz śrubkę spustową i widzisz poziom. Powinien sięgać ok 2mm powyżej płaszczyzny podziału komory pływakowej. Oba gaźniki naraz przelewa?
Na początek proponuje zaopatrzyć się w nowy filtr paliwa i go wymienić. Jak nie pomoże to najprawdopodobniej gdzieś zasysa lewe powietrze do układu zasilania paliwa. Popatrz jaki przewodami idzie paliwo jak przezroczystymi to coś tam zobaczysz jeśli przewody są czarne załóż przed samą pompą wtryskową wężyk przezroczysty odpal auto i obserwuj czy nie...
Tak wtryskiwacze Siemens to pięta Achillesa w tych motorach, ale na samym początku sprawdź czy w przezroczystych przewodach paliwa przy pompie wtryskowej i filtrze paliwa nie widać pęcherzy powietrza też typowy problem tego silnika.
I po problemie. Rutyna gubi. Po podstawieniu modułu i koła wentylatora była identyczna sytuacja. Ale w trakcie pracy zdjąłem przewód z pompki paliwa i zasadziłem w niego śrubokręt, pilarka zaczęła normalnie pracować, więc wziąłem przezroczysty przewód sylikonowy i założyłem na gaźnik i pompkę paliwa żeby zobaczyć co się dzieje. I okazało się że pompka...
A i jeszcze jedno. Przewód impulsowy był uszkodzony. Dorobiłem z wężyka przezroczystego do paliwa do skutera. Czy on będzie dobry? Ten przewód steruje gaźnikiem, więc jest bardzo ważny. I tak musisz kupić membrany, weź od razu przewód impulsowy, bo kosztuje grosze.
Może masz zabity kranik/filtr paliwa i słabo leci po dłuższym postoju, a jak się "rozrusza" to już potem jakoś idzie? Spuchnięta uszczelka w kraniku? W jaki sposób go odpalasz jak postoi dłużej i nie chce zagadać? Czy wstrzyknięcie mu odrobiny paliwa pod filtr powietrza albo świecę pomaga? Czy masz przezroczysty przewód paliwowy i widać czy coś cieknie...
Wstawiłem już przezroczysty wężyk przy okazji wymiany filtra na ten z Golfa, ale przyjrzę sie jeszcze dziś temu po powrocie. Edit. Brak jakichkolwiek oznak cofania się paliwa. Grucha twarda, przewód bez bąbelków
Odpada ta opcja. Przewód zasilający jest przezroczysty i widać w nim tylko paliwo.
Dzieki za podpowiedzi Boryas. Ogólnie podmienialem już na używane- elektrozawor do sterowania turbiny i regulator ciśnienia enia paliwa - nie było żadnych efektów. Nie ruszałem jeszcze jedynie czujnkka cisnienia na listwie. Pisząc sprawdzić - jak fachowo sie do tego zabrać, gdyż może używki też były wadliwe.... Całe vacum przejrzałem i zdaje sie nie...
Potrzebna próba drogowa z komputerem i podejrzenie parametrów bierzących, ciśnień paliwa etc. Być może pompa się kończy, lub zaworki. Dodano po 12 Kolego... Posprawdzaj szczelność na całym układzie paliwowym, możliwe że bierze gdzieś powietrze! Miałem podobnie i też każdy mówił że pompa lub wtryski?! Odpowietrzyć układ. Koniecznie załóż przezroczysty...
Tak miałem problem z pompa-zapowietrzał się. W ogóle 4 mechaników go naprawiało u mnie w Polsce nikt nic nie wiedział. Było tak że raz palił raz nie jak chciał zapowietrzał się czesto. Po popuszczniu wtrysku odpalał, wymieniono przewody paliwowe, świece no wiele cześci w końcu na końcu okazało się że się gdzieś właśnie na pompie zapowietrzał. Niby usterkę...
Witam ,na początek proponuję odłączyć przewód powrotny z wtryskiwaczy i włóżyć do przezroczystej butelki , następnie zalej butelkę paliwem tak żeby przewód był zanużony. Druga strona oczywiście musi być zaślepiona, następnie trzeba odpalić silnik i obserwować czy nie bombelkuje lub dymi.Miłej zabawy.
Powrót ten gruby co wraca do filtra paliwa tak? A co jeśli nie jest tak jak piszesz? Jak to sprawdzić? Po prostu zdjąć przewód czy założyć sobie przezroczysty?
http://www.youtube.com/watch?v=9kmiFgVRy... ptasia grypa :D już myślałem, że pokażesz nam przezroczysty przewód paliwowy od filtra paliwa do pompy wtryskowej a Ty akurat skierowałeś w najlepszym momencie na nastawnik i kicha - nie widać tego co zobaczyć powinniśmy.
Do sprawdzenia układ paliwowy, przewód który doprowadza paliwo do pompy jest przezroczysty(między filtrem a pompą) przyjżyj się podczas odpalania czy przypadkiem powietrza nie ciągnie, kiedy był wymieniany filtr paliwa?
problem rozwiązałem niestety tylko w części. Poprowadzony został przewód przezroczysty od filtra paliwa pojawiało się powietrze podczas pracy silnika. Wymieniony został na "filtr obiegowy" . Po za tym zawiozłem wtryski do sprawdzenia bo silnikiem strasznie "żucało nie równo chodził". Okazało się że leją kupiłem nowe końcówki w serwisie została ustawiona...
Pomiń całą armature i podłacz przewód od pompki do baku bezpośrednio. Najlepiej przezroczysty, zobaczysz jaki jest stan paliwa i czy kręcąc silnikiem pompka przy pompie ma siłę zassać paliwo. Filtry tez pewnie wymieniłes?
U mnie pojawił się podobny problem kilka dni temu. Miałem mało ON w baku, zaparkowałem, po kilku dniach dolałem i próbowałem odpalić i nic. Wszystko ładnie kręci, ale przewód - ten przezroczysty od filtr a paliwa jest pusty, w czasie kręcenia nie ciągnie przez niego ropy, nie jest to wina filtra, bo odpiąłem od filtra przewód i włożyłem do butelki z...
Cześć Sprawdź po kolei Zasilanie gaźnika w paliwo- proponuje założyć lub wymienić filtr paliwa w drodze ze zbiornika do pompy paliwa Założyć zastępczo igelitowy przewód/ przezroczysty łączący wyjście z pompy do zasilania gaźnika jeśli będą widoczne w paliwie pęcherze powietrza to znaczy ze jest problem z wydajnością pompy i nie jest to wina gaźnika,...
Wymieniałem wkład paliwa i zaczęły się cyrki z zapowietrzaniem. Wymieniłem filtr na blaszany, a przed nim zawór zwrotny. Błędy wykasowały się. (Błędy ciśnienia) Jest natomiast taki objaw, że jeśli po nocnym postoju zapalę samochód, to zaczyna szarpać, dławić się i przerywać, tak jakby się zapowietrzał. Dałem zamiast filtra przezroczysty przewód i paliwo...
Podłącz przewód bezpośrednio do pompy wtryskowej a drugi jego koniec włóż do butelki z paliwem która stoi na ziemi i pokręć rozrusznikiem. Pompa powinna zaciągnąć paliwo. Dobrze jak przewód jest przezroczysty wtedy widać czy paliwo się podnosi. Jak nie zaciągnie to żeby wykluczyć elektronikę podłącz przewód z bańką z paliwem tak aby paliwo spływało...
Jeśli masz czysty zbiornik paliwa tj. bez osadu, szlamu itp. i "nie zabity" smok pompy, to moim zdaniem szukaj nieszczelności w magistrali paliwowej. Sprawdź wszelkie połączenia do filtra paliwa i od niego. Sam stwierdziłeś, że w pewnym momencie miałeś pusty filtr paliwa. Czy w okolicy filtra masz przewody paliwowe przezroczyste, to możesz przez nie...
Grucha ma i paliwo widać, jak idzie przewodem, bo jest przezroczysty. W pewnym momencie jest.
Paliwo jest :D Zajrzałem pod maskę i z lewej strony z takiej puszki wychodzą 2 przewody, jeden z nich, przezroczysty, wypełniony żółtawą cieczą ma w sobie duży bąbel powietrza. Czyżby zapowietrzony przewód paliwa? Dodano po 4 Dodam jeszcze że rozruch dziwnie przebiega, bo rozrusznik kręci, ale ociężale, a silnik nawet nie "kaszlnie".
Nie pomyliłeś złącz na filtrze ? Nie wiem jakie są tam przewody ale jak da rade wepnij na zasilaniu pompy przezroczysty przewód i zobacz co się dzieje z paliwem czy ciągnie powietrze czy paliwo się cofa, będziesz wiedział jakim iść tropem.
Pompka pompuje ktoś ją wcześniej regenerował bo nowe zestawy naprawcze widać że były założone mam przewód od pompki do gaźnika przezroczysty i widać że idzie paliwo a te przerwę na stykach jak to ustawić opisz dokładniej szczelinomierz mam jak coś bo robię przy ciągnikach i tam to podstawa
Pewnie paliwo cofa się do zbiornika, więc w takim przypadku załóż zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym. Zwróć uwagę (jeśli masz przezroczysty przewód), czy w przewodzie paliwowym zasilającym pompę jest paliwo. Oczywiście zbadaj to, po dłuższym postoju silnika. Można też na stałe założyć na tym przewodzie gumową pompkę z takim zaworkiem, która może...
A masz tam jakiś przezroczysty przewód żeby zobaczyć czy bąble idą. ?? Możesz odpiąć przewody z filtra i próbować dmuchnąć w stronę baku. Może smok gdzieś przytkany. Tylko otwórz sobie korek z baku. Dodano po 1 Ewentualnie może być jeszcze zaworek na filtrze uszkodzony.. ten plastikowy...
a jak kręci rozrusznik to kopci na biało-niebiesko ? jeżeli tak to świece. załóż przezroczysty przewód od filtra do pompy i sprawdź po dłuższym postoju czy nie cofa się paliwo. A kiedy wymieniałeś filtr paliwa ? może jest zapchany.
potwierdzam to co kolega napisał . W moim c250 zauważyłem Przy unieruchomionym silniku- wystarczy odłączyć przewód nadmiaru paliwa na wtryskiwaczu-którykolwiek z nich - a już można zaobserwować w przewodach przy filtrze (przezroczystych) jak ropka zaczyna cofać się i powstają pęcherzyki powietrza . Po czym jeśli tak się stanie - a wystarczy że tak na...
Jeśli faktycznie jest problem po stronie zapowietrzenia układu to spróbuj odpowietrzyć w następujący sposób, weż ręczna pompkę paliwa podłącz pod złącze przewodu przelewowego , wykręć zaworek dławiący wcześniej w to miejsce wkręć śrubę drożną z złączką. Do złączki podepnij przezroczysty przewód a do drugiej końcówki węża pompkę . Pompuj tak długo aż...
zalej filtr nowy paliwem i podłącz tylko przewód od pompy cr , od zbiornika wypnij i i spróbuj zapalić - nie trzeba kubeczków słoików itp.. oczywiście filtr zalany do pełna i wpięte kable do niego do tego czujnika , na jego wejście możesz dać przezroczysty wąż do kanistra z ropą
filtr był czarny- od spalin czy od brudnego paliwa? trzeba długo kręcić na zimno czyli jest zapowietrzony. przelew z wtrysków jest podłączony do przewodu zasilającego paliwem. zaślep wejście do przewodu zasilającego a przewód przelewowy do przezroczystej butelki i patrz co się dzieje. jeśli wydobywają się bańki to kompresja idzie do przelewu, a więc...
Witam, Chyba już znaleźliśmy nieszczelność tzn. pod tylnim siedzeniem jest zbiornik paliwa i podmienione zostały przewody na przezroczyste i jak samochód odpalił to były pęcherzyki powietrza i żeby się upewnić, to wziąłem bańkę z 5 litrami ON i podłączyliśmy przewód do tej bańki żeby ominąć zbiornik paliwa i jak odpaliłem samochód to nie było żadnego...
Filtra paliwa wymieniany w zeszłym roku więc raczej wykluczyłbym. W sumie to mógłbym zamontować tam przezroczysty przewód i obserwować co się dzieje. Co do poluzowania korka to moim zdaniem gdyby był niedrożny przewód odpowietrzenia to auto nie odpalało by i gasło jak pędzę 100-140km\h bo nie dałoby zaciągnąć paliwa a tak się nie dzieje. No i do tego....problem...
A więc tak kontynuując dalej. Problem z błędem P0401 rozwiązany nauczka na przyszłość, nie kupować tanich czesci, lepiej zapłacić drugie tyle i mieć światy spokój. Po wymianie EGRa problem znikną winny był czujnik otwarcia zaworu bo zamiast potencjometru był hallotron. Dalej wymieniony rozrusznik za rada znajomego mechanika i powiem szczerze że wydawało...
Zamień przewód filtr-pompa na przezroczysty ( można zobaczyć pęcherzyki powietrza- wykluczy się powietrze w paliwie) Kolejną sprawą, którą możesz sam zrobić- rozrusznik Wyjąć rozrusznik i przeczyścić bieżnię (usunąć grafit z przerw pomiędzy płytkami miedzi) Przetrzeć bieżnię drobnym papierem ściernym. Sprawdzić stan szczotek. UWAGA!! Dobrze nasmarować...
Załóż przezroczysty przewód od pompki ręcznej do pompy wtryskowej. Będziesz widział czy Twoja diagnoza jest trafna. Nie kopci Ci na biało po zapalaniu silnika? Pozdrawiam.
witam. proszę o podpowiedzi doświadczonych fachowców. 18.440 tgx po wymianie filtrów : paliwa + separa odpala po 6-8 sekundach kręcenia. Filtry hengsta (stosuje od lat bezproblemowo) . Uszczelki nowe, po trasie 3 tys km , ponowiłem operację , kolejne nowe filtry trasa 3 tys km i dalej to samo, wykluczam pompę CR , wtryski, żadnych błędów nie ma , przed...
będę jutro przekładał inny gaźnik z działającego 4 suwa (ten sam model) i będzie wiadomo czy to jego wina:) zauważyłem ze na ssaniu można mu gazować a jak się nagrzeje to obroty lekko falują myślałem ze podcisnieniowy kranik zepsuty ale kopiłem przezroczysty przewód paliwowy i widać ze leci a poziom paliwa w pływaku nie zmieniałem, króciec nie pęknięty...
Auto podpięte pod komputer nic nie pokazało zadnych bledow. Jedynie pokazał błąd przepływomierza ktory byl odłączony. Przepływomierz wyczyszczony czujnik położenia walu wymieniliśmy bo byl przetarty. Pompa ciągnie normalnie. Po odłączeniu przepływomierza odpalił od razu popem po podłączeniu tez odrazu , odpalił a teraz jak juz postał to juz znowu problem...
Sprawdź podgrzewacz paliwa na filtrze paliwa, pod tym jest oring i często się zdarza, że jest nieszczelność i paliwo po postoju się cofa i silnik na zimnym ciężko się uruchamia miałem taki przypadek w A3. Jak masz przezroczysty przewód od filtra do pompy wtryskowej, sprawdź czy z paliwem idą pęcherzyki powietrza. Tak to wygląda http://obrazki.elektroda.pl/7403538400_1...
Dzięki, to może być prawdopodobne. Dzisiaj wymieniłem filtr paliwa na nowy. Przedmuchałem pompką przewody łaczące ten filtr ze zbiornikiem i krótki odcinek przewodu do pierwszego połączenia. Wszystko było OK. Niestety po przekręceniu kluczyka w stacyjce paliwo nadal nie przechodzi czarnym przewodem do urządzenia wtryskowego. Nie pojawia się ono w przewodzie...
Dzięki cranki za konkretną podpowiedź, mam nadzieję, że to będzie to. Faktycznie mundek przestał odpalać w tym samym czasie gdy zmieniony został filrt powietrza i końcówki wtrysków. Niby jest założony przewód przezroczysty ale za filtrem. Samochód w tej chwili stoi na ciepłej hali i jest ominęty filtr paliwa, jeśli odpali po nocy to pewnie będzie wina...
Śruba odkręcona 😓uff zabieg polegał na demontażu wszystkich przewodów paliwowych rozdzielacz/wtryski nabiciu klucza dwunastokątnego rozmiar 5 i puscilo.Po wymianie regulatora ciśnienia paliwa puki co ani razu nie zaświeciła się kontrolka wtrysków i kluczyka .Natomiast nie ma co chwalić dnia przed.....zrobiłem dopiero 10km.Praca silnika raczej...
Ułamałem kiedyś tą część i m.in. ost dlatego wymieniałem całą pompe paliwa. Dobry pomysł z tymi przezroczystymi przewodami paliwa. Teraz moje pytanie czy trzeba zamontować je wszędzie czy tylko jakieś tam odcinki przy filtrze paliwa?
Jeśli nie wypiąłeś WSP, to emulator się nie uszkodził. Te samochody, najczęściej, w czasie jazdy gasną z powodu spadku ciśnienia paliwa. Pierwsza sprawa to zawór regulacji ciśnienia na listwie CR (tam z tyłu). Następny etap to wtryski. Wymontuj przelewki i załóż na wtryski przezroczysty przewód paliwowy (ok. 10cm i z taką średnicą, żeby się trzymał...
Przed filtrem mam przezroczysty przewód i jak kręcę stacyjką paliwo nie dochodzi nawet do filtra. To teraz poczytaj o odpowietrzeniu pompy wtryskowej.
Witam, podepnę się pod temat, mam focusa 1998 TDDI i podobne objawy. Pali na dotyk ale jak zimny to kopci nieprzepaloną ropą na biało-siwo. Jak się zagrzeje to wszystko ok. Jest jeszcze kwestia taka że od około 1000 do 1800 obrotów czyli po delikatnym dodaniu gazu lekko przebiera. Intensywniej gdy zimny i wtedy mega kopci i gdy ciepły to tylko przebiera....
Sprawdź pompę wysokiego ciśnienia wtyczki na wtryskach i same wtryski. Załóż sobie na każdy powrót wtryskiwacza przewód przezroczysty i jakieś pojemniki na drugi koniec przewodów zrobisz próbę przelewową czy wtryski wogóle się otwierają. Drugi sposób to stetoskop jedna osoba kręci silnikiem a druga wysłuchuje czy wtrysk chodzi
Nie będę wróżył z fusów,ale przypuszczam że masz problem z ciśnieniem paliwa w szynie paliwowej(bez odczytania tego parametru podczas rozruchu, na kompie niczego się nie dowiesz)Do odpalenia silnik potrzebuje min 100-120 bar.Na wolnych obrotach pracuje w okolicach 300 bar.Przyczyną może być jeden lub więcej wtryskiwaczy,lub pompa wysokiego ciśnienia,które...
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Skoro twierdzisz ze palił zawsze od ręki to zrób test. Podaj paliwo z butelki i zobacz co się dzieje. Ściągasz wężyki z filtra paliwa te dwa co idą do pompy vakum i umieszczasz w butelce z paliwem. Na miejsce zdjęcia przewodów z filtrze paliwa zakładasz wężyk łączący wylot z filtra i powrót -bo pompa paliwa będzie podawać podczas pracy paliwo ,gdzieś...
Zobacz czy masz powietrze w przezroczystych przewodach paliwowych do pompy paliwa i na powrocie.. Dla tego jak wyżej. Poza tym raczej filtr wymieniamy co rok, albo co najmniej spuszczamy wodę i śmieci kranikiem z spodu filtra. Poza tym: Filtry , płyny wymieniane na czas. To nie seryjny z 96r.
Jeśli wszystko sprawdziłeś tak jak piszesz to zostaje tylko pompka niskiego ciśnienia w pompie wtryskowej. Możesz ją sprawdzić pobieżnie sam. Zrób tak: podłącz bezpośrednio do pompy przezroczysty przewód a drugi jego koniec włóż do butelki z paliwem którą postaw na ziemi. Pokręć rozrusznikiem . Jak pompa nie zaciągnie paliwa to na 100% masz uszkodzone...
Guziczek przy gaźniku należy trzymać cały czas wciśnięty a nie pompować nim. To nie pompka jak w Ursusie, wciskając jedynie zatapiasz pływak, a paliwo spływa pod własnym ciężarem. Przewody paliwowe mam gumowe nieprzezroczyste więc nawet nie wiem ile w nich jest paliwa, w dodatkowym filterku paliwa nigdy nie ma więcej jak ok 50% jego objętości i chodzi...
Z niepokojących rzeczy jakie zauważyłam to ; to że po popuszczeniu przewodu paliwowego od pompy wysokiego ciśnienia do szyny z paliwem leci mnóstwo powietrza 🤔, dokładają przeźroczysty przewód na układ niskiego paliwa, płynie idealnie bez grama powietrza
Tam nie ma nastawnika jak w VP37. Jeśli miałoby się zapowietrzać przez którąś z uszczelek pompy, to pewnie pompa też byłaby mokra (nadciśnienie w korpusie pompy). W 2.0 DTL/DTH wystarczy niewielka nieszczelność na choćby trójniku od przelewów i paliwo pięknie cofa się do filtra. Przelewy wpięte są w "banjo" od zasilania pompy, więc w przezroczystym...
Użyłem samostartu i sam zaciągnął paliwo w przewód. Zaznaczę że mam przeźroczysty.
Witam W tym silniku jest pompka ręczna paliwa nad filtrem paliwa. Zdarzają się z nią problemy. Jak Ci nie chce auto zapalić po tych 15 minutach to spróbuj podpompować i zapalić ponownie . Jak będzie ok to prawie na 100 % pompka . Warto też podłączyć wcześniej przezroczyste węże i zobaczyć gdzie ewentualnie idzie powietrze w układzie zasilania paliwem...
Weź czysty pojemnik po oleju , dwa przezroczyste przewody podłącz przy filtrze paliwa i uruchom silnik przy pomocy samostatu lub plaka . Twoja pompa potrafi się porządnie zapowietrzyć i nawet z takim wsparciem silnik musi chwile popracować aby pompa sama pobrała paliwo . Jeżeli popuścisz przewody przy wtryskach i paliwo tylko wypływa to może być uszkodzona...
Wydaje mi sie że jeśli regulator przepuszczałby przez membranę to paliwo dostaje sie do całego kolektora ssącego a nie tylko do kanału zasilającego 4 cylinder. Ja stosowałem prosty sposób aby sprawdzić membranę :Jeśli mamy długi przewód podciśnienia to przecinamy go i w miejsce przecięcia( pomiędzy regulator a kolektor ssący)wkładamy filtr paliwa z...
Gdzieś nieszczelny układ paliwowy, posprawdzaj połączenia przy filtrze paliwa, można nawet założyć przeźroczyste przewody, wtedy ładnie widać przepływ paliwa.
Najbardziej prawdopodobne jest opóźnienie wtrysku w wyniku luzów eksploatacyjnych powstałych w przeniesieniu napędu pompy. Czy silnik kopci przy dodawaniu gazu? Jeżeli tak to nie sugeruj się znakami na kole zamachowym. Odkręć przewód pierwszego wtrysku, i zamontuj na nim kapilarę ( cienką przezroczystą rurkę, np wkład od długopisu) kręć silnikiem zgodnie...
Jeśli problem występuje jak jest ciepło to świece to raczej nie ma ja na to wpływu, możesz miec problem z zapowietrzaniem się układu paliwowego. A jak filtr paliwa kiedy go zmieniałeś ? Dodano po 4 załóż przezroczysty przewód od filtra do pompy i zobacz czy nie masz w nim powietrza Dodano po 3 A swoją drogą ciekawe jak końcówki wtrysków u ciebie wyglądaja...
Robert, ja bym sprawdził dwie rzeczy, mianowicie jakie ciśnienie daje pompka wstępna w zbiorniku to raz, oraz założyłbym przezroczysty przewód paliwowy na próbę na zasilanie i powrót z tandem pompy co nam ukaże czy piana robi się bo nie pobiera paliwa z filtra czy na powrocie z tandem pompy bo są wydmuchane miedziane uszczelki na wtryskach, i kompresja...
Tak, znam się. Pierwszy raz ustawiałem kąt wyprzedzenia wtrysku w C-330 jak byłem w podstawówce, a od tej pory minęło prawie 20 lat i trochę tych ciągników się przewinęło. Kolego najlepiej zrób tak: odkręć przewód wysokiego ciśnienia od pierwszego cylindra na pompie wtryskowej. Ustaw maksymalną dawkę paliwa dźwignią ręczną. W króciec pompy wstaw przezroczystą...
Witam. Zwróciło moją uwagę wartość ciśnienia pompy spiętrzającej, u mnie w A4 2.0 TDI wynosi ona 1,3 bar. Z opisu objawów wychodzi na to, że raczej pompki trzymają, zaś paliwo urywa się po pierwszym odpaleniu. Co bym jeszcze zrobił: na początek wyrwał smok z baku, wyczyścił (to jest akurat ważne), następnie wymienił ori przewody czarne na przezroczyste...
Jak pompa wtryskowa nie zrobi wewnętrznego pośredniego ciśnienia (ok 3-4 bary) auto nie odpali. Ewidentnie pompa wtryskowa nie ma paliwa. Dopiero musi sobie zassać i odpala. Pompka w baku to dobry trop. Przy diagnozowaniu pomaga wymiana przewodu paliwowego od filtra do pompy wtryskowej na zasilaniu na przezroczysty. Wtedy ładnie widać jak pusty przewód...
Witam skoro był przecinany przewód paliwowy to sprawdz czy nie zasysa powietrza razem z paliwem (jeżeli masz przezroczyste przewody to zaobserwujesz pęcherzyki powietrza)
Koledzy zmieniłem czujnik położenia wałka rozrządu na szary i w moim przypadku zmieniło się na gorsze ponieważ zaczoł głośniej klekotać przy przyspieszaniu i oczywiście zaraz szybciutko w tryb awaryjny i jak przytrzymać dłużej gaz to zgaśnie test przelewów wtrysków wyszedł pozytywnie. Gdy podłączam mu paliwo "na krotko" czyli z banki pomijajac filtr...
Jeśli nie odpala z bańki, to układ paliwowy możesz wykluczyć, a przyczyną kłopotów jest prawdopodobnie pompka wstępna. Podłącz przewód przezroczysty do pompy wtryskowej, a jego drugi koniec włóż do pojemnika z paliwem stojącego na ziemi i pokręć rozrusznikiem. Pompka powinna zaciągnąć paliwo, dobrze jak ktoś będzie kręcił rozrusznikiem, a ty patrz,...
Filtr paliwa juz sprawdzalem i jest ok. ale z przezroczystymi przewodami to b.dobry pomysl. Dzieki za pomoc Dodano po 2 Filtr paliwa juz sprawdzalem i jest ok. ale z przezroczystymi przewodami to b.dobry pomysl. Dzieki za pomoc
To wskazuje jak pisałem wyżej na Zabrudzony odpowietrznik wlewu zbiornika paliwa (podczas odkręcenia korka słychać zasysanie powietrza do zbiornika) lub zapowietrzanie się układu wtryskowego np. poprzez uszkodzony wtrysk. 1. Odkręć korek zbiornika paliwa po zgaśnięciu silnika 2. sprawdź na przezroczystych przewodach paliwa przy filtrze wstępnym czy...
Podłącz bezpośrednio do pompy bańkę z paliwem, tak żeby paliwo spływało do niej grawitacyjnie i spróbuj odpalić. Jak odpali przyczyny usterki szukaj w układzie paliwowym, jeśli nie to postaw bańkę z paliwem na ziemi i połącz ją z pompą przezroczystym przewodem i pokręć rozrusznikiem dłuższą chwilę. Pompa powinna zaciągnąć paliwo co będzie widoczne w...
Nie mam akurat takiego przezroczystego wężyka, ale testuję dalej. Ominąłem filtr paliwa. Wskazówka trochę skacze, ale pomiary pokazują coś innego. Na biegu jałowym ciśnienie około 7bar, po podniesieniu obrotów do 1200 dochodzi do ok 8,5bar, ale dalszy wzrost obrotów powoduje spadek ciśnienia. W czasie jazdy utrymuje się w zakresie 6-7bar. Podniesienie...
Zawsze gdy mam takie problemy, że nie mogę znaleźć przyczyny, to po pewnym czasie zaczynam od początku, na świeżo, jakbym nie znał historii samochodu. Stąd moje pytanie, próbowałeś może dla przykładu pominąć stronę ssania paliwa? Nie znam zbyt dobrze Dafa, zwłaszcza XF106, ale spróbowałbym podłączyć swoje przewody (najlepiej przezroczyste) bezpośrednio...
Paliwo jest , wymieniłem przewody paliwowe na przezroczyste żebym widział co jest w przewodach i po nocnym staniu auta w garażu , paliwo jest w wężykach i zero powietrza i przy odpalaniu paliwo jest zasysane do pompy .
Kiedyś tata przetarł lekko przewód paliwowy pod spodem auta i gdy samochód postał trochę to dostawało się powietrze do przewodów paliwowych i ciężko zapalał. Sprawdź (jak masz przeźroczysty) przewód przy pompie paliwa czy nie idą bąbelki. Jak będą szły to masz gdzieś nieszczelność.
proponuję sprawdzic szczelnośc układu paliwa ,najlepiej w przewodzie zasilającym wstawic kawałek przezroczystego wężyka ,zeby można było obserwowac czy nie ciągnie powietrza,przy tak niskich temperaturach paliwo gęstnieje a przewody twardnieją co może byc przyczyną rozszczelnienia
No ja już to próbowałem, przezroczyste przewody do paliwa też. Na razie muszę nim jeździć. Może używanie auta przyśpieszy całkowity rozpad lub chociaż usterka się 'pogłebi'.
Jeśli ktoś będzie miał podobne objawy polecam przejrzeć układ paliwowy. Po wyczyszczeniu smoka i zbiornika nic się nie zmieniło. Okazało się że najprawdopodobniej zawór zwrotny przy filtrze nie trzymał. Wymieniliśmy cały przewód zasilający , założony został filtr paliwa od golfa2 , zawór został odcięty a powrót połączony z ominięciem filtra i auto smiga...
Oringi nowe, zaworek nowy. Czasami też miałem tak ze sobie jadę, staje idę do sklepu, wracam i już trzeba kręcić bo nie idzie odpalić . Dodano po 35 I brak paliwa w przeźroczystym przewodzie idącym do pompy.
Wydaje mi się, że odpowiedziałeś sobie na problem swojego peugeota - "zapowietrza się". Jeśli masz również układ siemens, czyli podciśnienia (pompa wc zasysa paliwo, paliwo nie jest podawane z zbiornik, silniczkiem, tylko zasysane) to na 95% masz nieszczelny układ. Mimo, że mechanik wymieniał, to sprawdź raz jeszcze, i przyjrzyj się bardziej samej obudowie...
Auto jak w temacie miało problemy z odpaleniem gdyż trzeba było dłużej kręcić i czasem lubił zgasnąć w czasie jazdy po odpuszczeniu gazu. PO wstępnych oględzinach okazało się że na przezroczystym wężu zasilającym silnik w paliwo w miejscu filtra paliwa po odpaleniu widać dużo bąbelków powietrza idących w kierunku silnika. po około minucie od odpalenia...
przewody zasilające przy pompie paliwa są przezroczyste. nie może w nich być bąbli powietrza. jednak ja bym się skłaniał do sprawdzenia ustawienia rozrządu i p-py wtryskowej.
Witam W tym układzie wtryskowym jest tylko pompka zasilająca w pompie wtryskowej. Rzadko się psuje. Najprościej byłoby podłączyć bańkę z czystym paliwem do pompy wtryskowej z przezroczystymi przewodami. Będzie widać czy ciągnie paliwo. Powinien silnik zapalić. Jeżeli będzie dobrze to bańkę przełączyć do filtra paliwa i będzie wszystko wiadomo co jest...
Witam, kręci szybko i zdecydowanie? świece zaczynają pracę poniżej +5, te silniki jeśli są w dobrej kondycji palą na dotyk, możliwe że sie paliwo cofa, spr. czy nie masz powietrza w przezroczystym przewodzie paliwowym, kiedy wymieniałeś filtr paliwa? pozdr
Idzie zima więc wypadało by wymienić filtr paliwa. Zapewne tam jest nieszczelność (uszczelka i przewody) i paliwo schodzi do zbiornika. Silnik zapala na paliwie z pompy, następnie zapowietrza się zaciągając powietrze z filtra. Jeśli masz przewody paliwowe przezroczyste to łatwo zauważyć płynące w nich paliwo z powietrzem.
Mam Sprintera po wymianie pompy wtryskowej, lecz nie może zaciągnąć paliwa. Poluzowałem przewody paliwowe na wtryskach, lecz w rurkach przezroczystych nie ma paliwa czy odpowietrza się samoczynnie, czy jest na to jakiś patencik? Proszę o pomoc.
Witam, Podobnie jak kolega kilka postów niżej mam problem z odpaleniem swojego samochodu z tym że u mnie wygląda to następująco. Samochód rano zachowuje się tak jakby już odpalił ale zaraz gaśnie. Następnie muszę kilkukrotnie długo go kręcić i w końcu zapala. Nagrałem filmik i ostatnie odpalanie wygląda następująco . Problem jest losowy ale zauważyłem...
Tak jak pisałem z filtra do pompy paliwo dochodzi. Wykręcałem przewód, poza tym jest on przeźroczysty i widać paliwo. Spróbuję jutro wykręcić elektrozawór tylko nie wiem czy jeśli to zrobię to powinno wylecieć paliwo, bo jesli tak a nie wyleci to chyba ewidentnie będzie to usterka pompy. Jeśli nie to może zainwestuję w nowy zawór, koszt około 80 zł....
Może powietrza łapie i zapowietrza się. Sprawdź na filtrze paliwa. Czy w przezroczystym przewodzie nie ma pęcherzy powietrza. Zawory to raczej zły trop. Wycisnąc olej z popychaczy jest ciężko.
Witam wymieniłem w Golfie 4 1.9 TDI uszczelkę od tłokorozdzielacza ten duzy oring co trzeba przeprowadzić go sposobem przez te 4 śruby mocujące, niestety cały czas leci w tym samym miejscu mimo tego nowego oringu. Dodatkowo nie widać jak leci paliwo przez ten przezroczysty wężyk od filtra paliwa, próbowałem odpowietrzać odkręcając metalowe przewody...
przewód paliwo przezroczysty przezroczysty kabel enkoder przezroczysty
głowica neptun kondensator zastąpić zasilacz renault tuleja
Problemy z podawaniem papieru w HP LaserJet Laser Link Welltech typ 20070 - starszy model transmisji AV